Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τα πιο αλλόκοτα αγωνιστικά οχήματα...ΠΟΛΥ πράμα!!!
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Τα πιο αλλόκοτα αγωνιστικά οχήματα...ΠΟΛΥ πράμα!!!
    • 1
    • 2
    • 46
    • 47
    • 48
    • 49
    • 50
    • 48 / 50
    Formula 1
    79
    994
    6602
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thanix last edited by

      Mετα απο το βλεμμα του Θεου ολα τα αλλα ειναι απλα κενα....

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        a-viper7 last edited by

        +oo

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Δες και την δαιμόνια ματιά του κ. Καθηγητή Θάνιξ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 1
            106_4_ever last edited by

            Ο Σέννα δεν ηταν που ως επικεφαλης της ομαδας των πιλοτων ζητησε την καταργηση της ποδιας απο κατω στα μονοθεσια? η κανω λαθος?
            Η οποια ποδια δημιουργουσε τοσο εντονη αρνητικη πιεση στο μονοθεσιο λογω του οτι μειωνε την ταχυτητα του αερα που εισχωρούσε κατω απο το μονοθεσιο σε τρομερα μεγαλο επιπεδο (σε σημειο δηλ που να περνα ελαχιστος αερας ) και προκαλουσε ίλιγγο και λιποθυμίες στους οδηγους..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • W
              webfox last edited by

              Το παρακάτω όχημα είναι ένα Christie του 1907, το οποίο φορούσε έναν ιδιαίτερα αλλόκοτο κινητήρα.
              Οι 2 κάθετες 'μπουκάλες' που βλέπετε μπροστά είναι οι 2 από τους 4 κυλίνδρους του!

              Ο κάθε κύλινδρος είχε 5 λίτρα, οπότε ολάκερος ο V4 είχε 20.000 κ.ε.

              Εδώ μπορείτε να δείτε ακόμα καλύτερα την όλη κατασκευή...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                georgeman last edited by

                Ποσα αλογα εβγαζε το μαραφετι αυτο?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Αν το πληρες ονομα του μηχανικου/εφευρετη ειναι J. Walter Christie http://en.wikipedia.org/wiki/J._Walter_Christie βρηκα οτι ετρεξε σε ενα αγωνα στην Γαλλια αλλα δεν πηγε καθολου καλα >J. Walter Christie (1864-1944) built a racing car specifically designed for use in the upcoming 1907 French Grand Prix, staged at Dieppe on July 3, 1907. His new machine featured front wheel drive and a transverse mounted V4 motor. By going to Europe, Christie followed in the footsteps of the U.S. entrants of the Gordon Bennett Cup events of 1900 (Winton), 1903 (Peerless & Winton), and 1905 (Locomobile & Pope-Toledo), all of which ventures proved to be totally unsuccessful. Walter Christie himself fared no better in 1907. The 1907, 478.4 mile, French Grand Prix had 37 starters and was for 10 laps. Christie managed to complete only 4 laps and was placed 33rd in the final results. Christie's riding mechanic on this occasion was his nephew, Lewis Strang (1887-1911). However Christie's 1907 competitive drive at Dieppe was the very first U.S. attempt, entry, and tryout, for an American car in a genuine Grand Prix contest.

                  http://forums.autosport.com/index.php?s ... &p=2505826 αλλα δεν βρηκα περισσοτερες πληροφοριες για το αμαξι του.
                  Ελπιζω ο webfox να εχει βρει πιο πολλα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jtblaster last edited by

                    After experiencing frequent blowouts during a 400 mile trip, John Walter Christie sought a way to reduce tire wear and other maintenance costs through simpler design. That search led to front wheel drive. Christie reasoned that he could lighten a car and give it better balance by applying power to the front, rather than rear, wheels. Front wheel drive helped Christie post a respectable 42.2 second mile and to win a 50 mile race at Ormond Beach, Florida, in 1905. After spectators praised the car, Christie opened the Christie Direct Action Motor Car Company. To enhance sales, he entered the Vanderbilt Cup Race of 1907. His new model was powered by a 19,891 cc V-4 - the largest engine ever to compete in a Grand Prix. Unfortunately, the car was insufficiently tested and broke down on its fifth lap. Christie did well in several dirt track races that summer until he was injured in an accident. His efforts, however, attracted no new investors, and the Christie Direct Action Motor Car Company slid into receivership in 1908. Using 'direct drive' once again, Christie built his last car in 1909. He posted a 57 second mile - a track record - at Grossse Pointe, Michigan, but received no orders. George Robertson drove the car for a 30.39 second mile before the engine failed. Thus ended Christie's racing career.
                    Reply With Quote

                    Από το http://www.ultimatecarpage.com/forum

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      charmak66 last edited by

                      υποψιάζομαι κατανομή βάρους γύρω στο 90-10% μπροστά

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • W
                        webfox last edited by

                        Ο χρήστης charmak66 έγραψε:
                        υποψιάζομαι κατανομή βάρους γύρω στο 90-10% μπροστά

                        Μην νομίζεις....και στην νεότερη 4τροχη αγωνιστική ιστορία υπάρχουν λάτρεις μιας τέτοιας κατανομής βάρους...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • W
                          webfox last edited by

                          Panhard Formel Junior...σ' αυτό το όχημα ΤΑ ΠΑΝΤΑ ήταν αλλόκοτα...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • W
                            webfox last edited by

                            Από τους πιο αλλόκοτους σπόνσορες, το χρυσό λαρύγγι Julio Iglesias

                            Άντε με το καλό και μεις ένα αγωνιστικό με τα 'χρώματα' του Βασίλη Καρρά...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • W
                              webfox last edited by

                              Το 1974 (και μόνο για 2 χρόνια) παρουσιάστηκε η Lyncar στις πίστες της F1 με το ενσωματωμένο μπροστινό της σπόιλερ...


                              ΥΠΕΡΟΧΟΙ οι νικελωμένοι καθρέπτες...αλλά ΤΙ σκ@τά έβλεπε ο οδηγός, εκτός αν το μαλλί του είναι εντάξει;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • Z
                                zorz last edited by

                                Ο χρήστης webfox έγραψε:
                                ΥΠΕΡΟΧΟΙ οι νικελωμένοι καθρέπτες...αλλά ΤΙ σκ@τά έβλεπε ο οδηγός, εκτός αν το μαλλί του είναι εντάξει;

                                Αν τα ελατήρια της πίσω ανάρτησης είναι ακόμα στη θέση τους;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  leonp last edited by

                                  και τώρα έχουν καθρέφτες, όμως τώρα έχουν περισσότερα λεφτά και δεν χρειάζεται να δανείζονται καθρέφτες από καθημερινά αμάξια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • W
                                    webfox last edited by

                                    Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                    και τώρα έχουν καθρέφτες, όμως τώρα έχουν περισσότερα λεφτά και δεν χρειάζεται να δανείζονται καθρέφτες από καθημερινά αμάξια.

                                    Οι συγκεκριμένοι ήταν οι λεγόμενοι 'Talbot Mirrors' που καθιερώθηκαν την δεκαετία του '50 για πρώτη φορά με την Mercedes SL 300.
                                    Από τότε έμπαιναν σε ΚΑΘΕ αγωνιστικό αμάξι και θεωρούνταν MUST αξεσουάρ από τους κοινούς θνητούς (θυμάμαι την δεκαετία του '70, που στους δρόμους της Γερμανίας δεν υπήρχε 'γλήγορος' στους δρόμους χωρίς τέτοιον καθρέπτη -συνήθως μόνο αριστερά, λόγω τιμής).

                                    Τι κάνεις άμα έχεις μηχανικό πρόβλημα, αλλά ο πούλαδος ο μηχανικός σου ξέχασε τον γρύλο 600 χλμ. μακριά στο γκαράζ;;;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      ladaman11 last edited by

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        madox last edited by

                                        Καρλος Ροιτμαν στην πρασινη κολαση αυτο που σοκαρει ειναι το μεγεθος των πισω ελαστικων

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • J
                                          joe-bar-team last edited by

                                          Ο χρήστης webfox έγραψε:
                                          Λένε ότι τα μάτια είναι το παράθυρο της ψυχής...
                                          Μερικά απ' τα εκφραστικότερα άνηκαν (και ανήκουν) στις οδηγάρες του προηγούμενου αιώνα...

                                          προσωπικά μετά απο τον υπερμέγιστο (....) βάζω αυτόν:

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            thanix last edited by

                                            Ο χρήστης madox έγραψε:
                                            Καρλος Ροιτμαν στην πρασινη κολαση αυτο που σοκαρει ειναι το μεγεθος των πισω ελαστικων

                                            Aυτο που επισης σοκαρει ειναι το tyre stretch των πισω ελαστικων

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 46
                                            • 47
                                            • 48
                                            • 49
                                            • 50
                                            • 48 / 50
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr