-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
παραδοσιακά όμως η VW έβαζε πιο ήπιο κινητήρα στο Πόλο... μήπως κοτσάρει τον 1.8 TFSI με τα 160 αλογάκια???
Αυτό είναι μάλλον απίθανο. Τον 1.8TSI ίσως τον δούμε στο (αν υπάρξει φυσικά) γρήγορο Α1.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το ίδιο θέμα υπάρχει και εδώ ... στην ίδια σελίδα.
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=31577Κατα τα λοιπά ... γιατί θεωρώ ανούσια και ίσως και αδιάφορη την υπαρξη του Polo σε μια τέτοια έκδοση όταν υπάρχει το (κατ' εμέ) καλύτερο Cupra? Χωρίς η Seat να 'τσιγκουνευτεί' σε εμφάνιση, στυλ, δύναμη, τεχνολογία κλπ και ... θα είναι και φτηνότερο!
Εγινε συγχωνευση με το παλιοτερο θεμα,ευχαριστω[mod]
ανούσιο κι αδιάφορο να πεις το δικό σου ρε!
σοβαρά τώρα, δεν συμφωνώ... το βρίσκω πολύ ελκυστική αγορά και αποφεύγεις τον συσχετισμό με τα 'πειραγμένα' Cupra!
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
σοβαρά τώρα, δεν συμφωνώ... το βρίσκω πολύ ελκυστική αγορά και αποφεύγεις τον συσχετισμό με τα 'πειραγμένα' Cupra!Το δικό μου σκεπτικό είναι ... ανάμεσα στα FR/Cupra και σε ενδεχόμενο premium S1 ... το κενό αναμεσα είναι μικρό και ανευ ουσιατικής αξίας σε σχεση με το target group που στοχευουν και τα τρία (Ibiza/Polo/A1).
Φυσικά υπάρχει και το αισθητικό κριτήριο που το Polo ... είναι όμορφο!
Πάντως 'πετυχημένο' Polo Gti ή GT ή G ... δεν θυμάμαι να υπήρξε! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
... είναι όμορφο!
Πάντως 'πετυχημένο' Polo Gti ή GT ή G ... δεν θυμάμαι να υπήρξε!σε αυτά που κράτησα, έχεις δίκιο... ούτε εγώ θυμάμαι κόσμος να καίγεται για ένα Polo GTi στο παρελθόν αλλά είναι όμορφο το άτιμο το νεανούδι! Μη σου πω ότι το σκέφτομαι για τη μαμά!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
σοβαρά τώρα, δεν συμφωνώ... το βρίσκω πολύ ελκυστική αγορά και αποφεύγεις τον συσχετισμό με τα 'πειραγμένα' Cupra!
Το δικό μου σκεπτικό είναι ... ανάμεσα στα FR/Cupra και σε ενδεχόμενο premium S1 ... το κενό αναμεσα είναι μικρό και ανευ ουσιατικής αξίας σε σχεση με το target group που στοχευουν και τα τρία (Ibiza/Polo/A1).
Φυσικά υπάρχει και το αισθητικό κριτήριο που το Polo ... είναι όμορφο!
Πάντως 'πετυχημένο' Polo Gti ή GT ή G ... δεν θυμάμαι να υπήρξε!Yπηρξε το προηγουμενο Polo Cup Edition 1.8Τ με 180αλογα και διαφοροποιημενες αναρτησεις, αλλα δυστυχως δεν εισηχθει ποτε στην χωρα μας...
http://www.youtube.com/watch?v=1RxGL3dw ... re=related
To νεο Polo απ' οσο γραφουν οι περισσοτερες ξενες πηγες, θα φοραει τον γνωστο Twincharger με ιπποδυναμη ανεβασμενη στα 180αλογα.
Οσο για το S1 , λεγεται οτι και αυτο θα μοιραζεται τον ιδιο κινητηρα, και οχι
τον 1.8tfsi ( ) δυστυχως... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
σοβαρά τώρα, δεν συμφωνώ... το βρίσκω πολύ ελκυστική αγορά και αποφεύγεις τον συσχετισμό με τα 'πειραγμένα' Cupra!
Το δικό μου σκεπτικό είναι ... ανάμεσα στα FR/Cupra και σε ενδεχόμενο premium S1 ... το κενό αναμεσα είναι μικρό και ανευ ουσιατικής αξίας σε σχεση με το target group που στοχευουν και τα τρία (Ibiza/Polo/A1).
Φυσικά υπάρχει και το αισθητικό κριτήριο που το Polo ... είναι όμορφο!
Πάντως 'πετυχημένο' Polo Gti ή GT ή G ... δεν θυμάμαι να υπήρξε!Yπηρξε το προηγουμενο Polo Cup Edition 1.8Τ με 180αλογα και διαφοροποιημενες αναρτησεις, αλλα δυστυχως δεν εισηχθει ποτε στην χωρα μας...
Yπαρχει ενα λευκο στη Θεσσαλονικη
Τουμπανο -
Ο χρήστης Thanix έγραψε:
Yπηρξε το προηγουμενο Polo Cup Edition 1.8Τ με 180αλογα και διαφοροποιημενες αναρτησεις, αλλα δυστυχως δεν εισηχθει ποτε στην χωρα μας...
Yπαρχει ενα λευκο στη Θεσσαλονικη
ΤουμπανοΜήπως το συγκεκριμένο απλά έχει τους προφυλακτήρες του cup? Όταν το καλοκαίρι του 2008 έψαχνα για αμάξι, το cup ήταν ο πρώτος μου στόχος (τι γκολφ ) αλλά εισαγόταν μόνο το απλό gti και ακόμα και αυτό δεν το προωθούσαν καθόλου (τουλάχιστον οι 3-4 αντιπροσωπείες που είχα πάει έδινα με φειδώ τα φυλλάδια)
-
Σιγουρα μπορουσαν να το εισαγουν...γιατι οχι αλλωστε?Πρεπει να ειναι καλο εργαλειο...
Περι 1.8Τ...αποκλειεται να μπει στο νεο GTi
Aν εχει επιλογη χειροκινητου θα αντιμετωπιζεται ως πλεονεκτημα εναντι του κουπρα λογω της δυνατοτητας βελτιωσης -
Ο χρήστης www2000 έγραψε:
Yπηρξε το προηγουμενο Polo Cup Edition 1.8Τ με 180αλογα και διαφοροποιημενες αναρτησεις, αλλα δυστυχως δεν εισηχθει ποτε στην χωρα μας...
Yπαρχει ενα λευκο στη Θεσσαλονικη
ΤουμπανοΜήπως το συγκεκριμένο απλά έχει τους προφυλακτήρες του cup? Όταν το καλοκαίρι του 2008 έψαχνα για αμάξι, το cup ήταν ο πρώτος μου στόχος (τι γκολφ ) αλλά εισαγόταν μόνο το απλό gti και ακόμα και αυτό δεν το προωθούσαν καθόλου (τουλάχιστον οι 3-4 αντιπροσωπείες που είχα πάει έδινα με φειδώ τα φυλλάδια)
Oχι το εχει ενα παλικαρι ...πρεπει να το εφερε απο εξω
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
Σιγουρα μπορουσαν να το εισαγουν...γιατι οχι αλλωστε?Πρεπει να ειναι καλο εργαλειο...
Περι 1.8Τ...αποκλειεται να μπει στο νεο GTi
Aν εχει επιλογη χειροκινητου θα αντιμετωπιζεται ως πλεονεκτημα εναντι του κουπρα λογω της δυνατοτητας βελτιωσηςΘα συμφωνήσω με τον Thanix, πιστεύω ότι το έφερε μόνος του από έξω.
Λογικά τον 1,4TSI θα έχει, δυστυχώς. -
καμιά φωτογραφία του κλεμμένη υπάρχει?
-
Ο χρήστης www2000 έγραψε:
Σιγουρα μπορουσαν να το εισαγουν...γιατι οχι αλλωστε?Πρεπει να ειναι καλο εργαλειο...
Περι 1.8Τ...αποκλειεται να μπει στο νεο GTi
Aν εχει επιλογη χειροκινητου θα αντιμετωπιζεται ως πλεονεκτημα εναντι του κουπρα λογω της δυνατοτητας βελτιωσηςΘα συμφωνήσω με τον Thanix, πιστεύω ότι το έφερε μόνος του από έξω.
Λογικά τον 1,4TSI θα έχει, δυστυχώς.Γιατί, τι έχει ο 1.4;
Ειδικά σε αμάξι στο μέγεθος του Πόλο μου φαίνεται καλή επιλογή.
-
Νέο Polo GTI
Κείμενο: Ανδρέας Κ. Τσαούσης
Αυτές είναι οι πρώτες φωτογραφίες του νέου VW Polo GTI, που θα παρουσιαστεί επίσημα στην Έκθεση της Γενεύης στις 2 Μαρτίου. Η κορυφαία έκδοση του Polo μοιάζει, αισθητικά, με μία μικρογραφία του Golf GTI , υιοθετώντας τις ίδιες, 5άκτινες ζάντες (17'') και την ίδια κυψελωτή μάσκα με το κόκκινο πλαίσιο εξωτερικά, και το 'φλατ' τιμόνι και τα καρό καθίσματα στην καμπίνα.
Το Polo GTI κινείται από τον 1.4 TSI που, για την περίσταση, αποδίδει 180 ίππους. Η κίνηση μεταδίδεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 7τάχυτου ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη (DSG), ενώ υπάρχει και το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό XDS. Η ανάρτηση είναι χαμηλότερη κατά 15 mm, σε σχέση με τις απλές εκδόσεις του Polo, και διαθέτει σκληρότερα ελατήρια και αμορτισέρ.
http://www.autocar.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=1734&Itemid=34
-
Όμορφα τα φαναρια με τα leds ημέρας!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Όμορφα τα φαναρια με τα leds ημέρας!
Γυναίκα , συρίκνωσα το Golf!
-
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/247585/
Tωρα που θα βγαινει και 5πορτο, οπως το θελεις, θα μπορεσεις και εσυ να 'μπεις'
στην ελιτ των VAGελληδων... -
www.carmagazine.co.uk/News/Search-Resul ... nd-photos/
έχει και πισινή φωτό εδώ!!! εμένα μου αρέσει πάντως! μη σας πω και περισσότερο από τον μεγάλο αδελφό!
το πρώτο στάδιο θα το κατεβάζει στα 6.5 δεύτερα αφού από μαμά έχει 6.9 τα 0-100!!!!! και 242 τελική σε ένα πόλο! ουααααάουυυ!
χάρηκα τώρα. Εμφανώς
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
http://www.carmagazine.co.uk/News/Search-Results/First-Official-Pictures/VW-Polo-GTI-2010-first-news-and-photos/έχει και πισινή φωτό εδώ!!! εμένα μου αρέσει πάντως! μη σας πω και περισσότερο από τον μεγάλο αδελφό!
το πρώτο στάδιο θα το κατεβάζει στα 6.5 δεύτερα αφού από μαμά έχει 6.9 τα 0-100!!!!! και 242 τελική σε ένα πόλο! ουααααάουυυ!
χάρηκα τώρα. Εμφανώς
που είδες τα 0-100 και τις τελικές??
υπεραισιόδοξα μου φαίνονται... -
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
http://www.carmagazine.co.uk/News/Search-Results/First-Official-Pictures/VW-Polo-GTI-2010-first-news-and-photos/έχει και πισινή φωτό εδώ!!! εμένα μου αρέσει πάντως! μη σας πω και περισσότερο από τον μεγάλο αδελφό!
το πρώτο στάδιο θα το κατεβάζει στα 6.5 δεύτερα αφού από μαμά έχει 6.9 τα 0-100!!!!! και 242 τελική σε ένα πόλο! ουααααάουυυ!
χάρηκα τώρα. Εμφανώς
με το 7αρι dsg δυσκολα θα δεις βελτιωσεις πανω απο 30αλογα.
ενοειται οτι θα ειναι ενα μικρο golf gti, τι καλυτερο αλλωστε?
-
Δεν μου αρεσε και τοσο,αλλα οκ δεν περιμενα τπτ διαφορετικο ετσι,το εσωτερικο το γνωστο που μας εχουν συνηθισει,απλα οκ ειναι σαν συνολο.
VW Polo GTI (2010)