-
Καλό φαίνεται... Αρκετά πιο premium από το C3
-
Προσωπικά όπως το είδα από κοντά σα σχήμα
μου φάνηκε εξωτερικά κάπως σαν ένα ψηλό ή λίγο μεγαλύτερο C2.
Κατά τα άλλα δεν μπορώ να πω ότι ξετρελάθηκα κιόλας,
απλά θα έλεγα ότι ξεχωρίζει μάλλον περισσότερο χάρη στο σηματάκι DS...Επειδή όμως υπάρχει κοινό που επιζητά αυτή την elitίστικη αίσθηση αποκλειστικότητας
την οποία και τη χαρίζει μόνο ένα αυτοκίνητο μεγαλύτερης κατηγορίας τιμής,
φαντάζομαι ότι κι εκτός από τους πολλούς που καθαρά βρίσκουν το DS3 πιο όμορφο από τα 'απλά' μοντέλα του γαλλικού γκρουπ
θα υπάρξουν αρκετοί ακόμα που θα είναι διατεθειμένοι να καταβάλλουν το επιπλέον κόστος και να προτιμήσουν το DS3 έναντι των αδελφών μοντέλων
ακριβώς λόγω της premiumοσύνης που προβάλλει.Προσωπικά άποψη,
πιο αρμονικό αισθητικά αποτέλεσμα μου φαίνεται αυτό που προορίζεται για το μελλοντικό DS4. -
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
ομορφο τελικα αυτο το μικρο της σιτροεν, οπως και να το κανουμε δεν μπορει κανεις να ζηταει πολλα στον τομεα της αισθητικης απο αυτη την κατηγορια,
Mα απο αυτη την κατηγορια θα ζητησει καποιος ντιζαϊν και αισθητικη
τοσο μικρα αυτοκινητα μονο χαριτωμενια μπορουν να παραγουν, οχι αυτοκινητιστικη ομορφια η οποια θελει καθαρες γραμμες και καποιο μεγεθος για να μπορεσει ο σχεδιασμος να αναδειχθει
τα καθε λογης 500ακια, μινι, μιτο ... μπορεις να τα χαρακτηρισεις γλυκουλια, ομορφουλικα, γουστοζικα κτλ, γιαυτο και μιλησα για χαριτωμενους κουβαδες
δεν μπορουν να συγκριθουν με την κλασσικη και αντικειμενικη ομορφια των κουπε, ροουντστερ κτλ -
Ο χρήστης mamias έγραψε:
δεν μπορουν να συγκριθουν με την κλασσικη και αντικειμενικη ομορφια των κουπε, ροουντστερ κτλΑν τα συγκρίνεις με τα κουπέ ... έτσι είναι, αλλά το ίδιο θα συμβαίνει και με τις άλλες κατηγορίες απέναντι στα κουπέ σε οποιεσδήποτε διαστάσεις.
Όσο όμορφη και να είναι μια CLS ή σειράς 5 δεν είναι το ... 'γλυπτό' της Scaglietti! (Δικό μου παραδειγμα απο 3 αυτοκίνητα ... αγαπημένα)
Στα supermini -με μόνο περιορισμό ίσως την hatchback μορφή (γιατί σε 4θυρο ... το Thalia σκέφτομαι παντα!)- νομίζω πλέον η εμφάνιση είναι προσεγμένη διαθέτοντας χαρακτηριστικα είτε απο το παρελθόν είτε απο το μέλλον.
Στο DS3 -για να μην βγαίνω και off topic- οι σχεδιαστές έδωσαν όμορφο σχήμα που 'δείχνει' Citroen περιορίζοντας΄ίσως ή μετριάζοντας το ... 'εκκεντρικό' αλλά φτιάχνοντας αποκλειστικά ένα μικρό 3θυρο εξαρχής που οι γραμμές του δείχνουν σπορτιβ.
(Η διαφορά (στη σχεδιαση, έμπνευση, νοοτροπία κλπ) θα ήταν εμφανείς ίσως παραπάνω δίπλα σε ένα 3θυρο 207 που δείχνει ότι σ' αυτό το σχήμα θα μπορούσαν να προσαρμοστούν και άλλες 2 πόρτες (5θυρο), άλλα 2 παραθυρα (SW) κλπ!) Και εκεί είναι ίσως και η διαφορά με το 500 και το Mini που στηρίζονται αρχικά στο 'ρετρό' που αυτός ήταν ένας βασικός περιορισμός. -
-
Κοκκινο τερας δε φαινεται η φωτο..
-
http://www.yupi.gr/cars/news/c15868/Citroen_C3.html
τελικά το νέο c3 είναι...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
http://www.yupi.gr/cars/news/c15868/Citroen_C3.htmlτελικά το νέο c3 είναι...
Αλλο το C3 και αλλο το DS3!
-
Απ'οτι δειχνουν ολα ειναι επισιμο για την εκδοση με τα 200hp αλλα γιατι να βγει σε περιορισμενη παραγωγη?
It will go on sale in the second half of the year with production limited to 1,000 units.
http://carscoop.blogspot.com/2010/02/ho ... ecial.html
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
http://www.yupi.gr/cars/news/c15868/Citroen_C3.html
τελικά το νέο c3 είναι...
Αλλο το C3 και αλλο το DS3!
...nai ...................οκ
-
Ο χρήστης jntaras έγραψε:
http://www.yupi.gr/cars/news/c15868/Citroen_C3.html
τελικά το νέο c3 είναι...
Αλλο το C3 και αλλο το DS3!
+1
Έχουν και διαφορετικό εσωτερικό πχ το ταμπλό και η κεντρική κονσόλα...Πάντως σε συνδυασμό χρωμάτων μολυβί-μπορντώ οροφή καλούτσικο δείχνει, πολύ trendy!
Τα πίσω φώτα μου θυμίζουν κάπως αυτά στο νέο Polo και αντίστροφα,
είναι μια παρατήρηση που ήθελα να την κάνω από τότε που πρωτοέγραψα ότι το είδα από κοντά... -
-
Το σε τί αναφέρεται;
-
στο marketing !
-
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
Αλλο το C3 και αλλο το DS3!
+1
Έχουν και διαφορετικό εσωτερικό πχ το ταμπλό και η κεντρική κονσόλα...Μην είσαι σίγουρος!
Εμένα τα ίδια μου φαίνονται ... άντε να είναι με χρωματικές διαφορές αναλογα με τις επιλογές εξωτερικού χρωματος στο DS3!
http://www.netcarshow.com/citroen/2011-ds3/800x600/wallpaper_1f.htm
http://www.netcarshow.com/citroen/2010-c3/800x600/wallpaper_2b.htm -
Μα και γω το ίδιο λέω ,
γι' αυτό και αναφέρθηκα συγκεκριμένα στο ταμπλό και την κεντρική κονσόλα
και όχι για παράδειγμα στο εσωτερικό των θυρών. -
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
Μα και γω το ίδιο λέω ,
γι' αυτό και αναφέρθηκα συγκεκριμένα στο ταμπλό και την κεντρική κονσόλα
και όχι για παράδειγμα στο εσωτερικό των θυρών.A!!! Συγνώμη! Καταλαβα ότι έλεγες το αντίθετο!
-
-
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Γνωριμια απο το Fifth Gear με την Vicky...Το οποιο στο τελος λεει πως ειναι 2000 λιρες πιο ακριβο (το ΤΗP 155) απο την πιο απλη εκδοση του μινι αρα το μινι μενει κορυφη. Πως βγηκε το συμπερασμα αυτο κι εγω απορω Κατακρινει τα χειριστηρια παλι (λες κι εχουν κατι κακο ή ο ανταγωνισμος βαζει καλυτερα και σαν αφη και σαν λειτουργεια μια χαρα ειναι ). Δηλαδη η Citroen θα πρεπει να φτιαξει ενα αμαξι που θα ειναι πολυ καλυτερο απο τον ανταγωνισμο για να μπορουν οι δημοσιογραφοι να πουν οτι απλα εφτασε τον ανταγωνισμο Δεν παιζονται οι εγγλεζαρες
Citroen DS3