-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
και θα ηθελα να πω οτι η αισθηση του τιμονιου δεν σημαινει απαραιτητα και καλυτερο κρατημα στον δρομο.
μπορει η μιτο να μην εχει την αισθηση της 147 οπως λετε εσεις αλλα στον δρομο μπορει να στριβει καλυτερα αρα τι να την κανω την αισθηση.Η αίσθηση είναι το εφόδιο για την αναζήτηση των ορίων. Δίχως αυτήν επικρατεί ο φόβος
-
θα συμφωνισω αν και το παρατραβας ,εσυ μιλας προφανως για ενα νεκρο σε αισθηση τιμονι.
εγω μιλαω για μικροδιαφορες στην αισθηση, γιαυτο μιλησα πριν. -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
ειναι για την πλειοψηφια των δοκιμαστων, σε ανωτατα τεχνολογικα ιδρυματα
Σε ποιό ΤΕΙ ιδρύθηκε σχολή δοκιμαστών αυτοκινήτου;
Ελπιζω να μην προσεγγιζεις ειρωνικα το θεμα οπως κανεις με αυτη την φραση, αλλα μιλαω για γνωσεις μηχανολογου-μηχανικου αυτοκινητων.
Κατι που σιγουρα μπορει να μην απαιτειται απο τα περισσοτερα περιοδικα αυτοκινητου
αλλα ειναι ενα μεγαλο + στο να κατανοησει αλλα και να επεξηγησει-αναλυσει ενας δοκιμαστης, καποια πραγματα σε ενα σοβαροτερο επιπεδο. -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
και θα ηθελα να πω οτι η αισθηση του τιμονιου δεν σημαινει απαραιτητα και καλυτερο κρατημα στον δρομο.
μπορει η μιτο να μην εχει την αισθηση της 147 οπως λετε εσεις αλλα στον δρομο μπορει να στριβει καλυτερα αρα τι να την κανω την αισθηση.Η αίσθηση είναι το εφόδιο για την αναζήτηση των ορίων. Δίχως αυτήν επικρατεί ο φόβος
Ποιος φόβος ρε συ Busso; Ξαναδιάβασε τι έγραψες
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
εχουν πιστοποιημενες σπουδες-γνωσεις στο αντικειμενο, και συναναστρεφονται γενικοτερα σε εναν κυκλο στον οποιο εμπλεκονται ακομα και οδηγοι αγωνων.
Το δεύτερο δεν το σχολιάζω καν.
Το πρώτο δεν υφίσταται, γιατί απλά δεν υπάρχει φορέας που να πιστοποιεί γνώσεις πάνω στο συγκεκριμένο αντικείμενο.
Έχω ξαναπεί και παλαιότερα, στην Ελλάδα ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ μπορεί να μπει σε αυτόν τον χώρο, και να κάνει αυτή τη δουλειά, προσγειωθείτε στην πραγματικότητα.
Παρών...
Ακόμα και εγώ που δεν έχω περάσει το φορέα πιστοποίησης στον οποίο αναφέρεται ο Κίκιζας και χωρίς να έχω κολητηλίκια με οδηγούς αγώνων, είχα ένα πέρασμα -σε τρυφερή ηλικία βέβαια- από το χώρο.
Χωρίς να θέλω να προσβάλω κάποιον θα πω την εξής λέξη: ΜΠΟΥΡΔΕΣ.
Ούτε μηχανολόγοι απαραίτητα, ούτε οδηγοί αγώνων απαραίτητα ούτε τίποτα. Πριν 10 χρόνια μπορώ να πω ότι ο χώρος ήταν σε πολύ καλό επίπεδο γι αυτό και είχαν ξεφυτρώσει ένα κάρο περιοδικά.
Ο grand meister Πατέλος τελειόφοιτος ΠΑ.ΠΕΙ είναι (δεν ξέρω αν πέρασε εκείνες τις λογιστικές τελικά για το πτυχίο του) και μάλιστα είχε διακριθεί για τις στούκες που είχε στους αγώνες ενιαίου. Ήταν ένα άτομο που το περιοδικό επένδυσε πάνω του και ενώ είχε πολύ αξιότερους οδηγικά συντάκτες (πχ Τσιγκρής), ανέθεσε στον ως άνω όλες τις δοκιμές με supercar, οπότε μέσα σε λίγα χρόνια ο άνθρωπος από αιώνιος φοιτητής ΠΑΠΕΙ έφτασε να θεωρείται Ο χεράς, Ο παντογνώστης, Ο αυτοκινητάνθρωπος.
Κίκιζα πάνε οι παλιές εποχές του μάστερ Γιόντα Καββαθά και του Κλεάνθη Τριανταφυλλίδη.
Είναι λίγοι αυτοί που έχουν μείνει στο χώρο και -κατά την άποψη μου- αξίζουν.
Σχετικά με το αν αυτά που γράφονται σε ένα περιοδικό είναι κατευθυνόμενα μπορώ να απαντήσω ξεκάθαρα πως ΝΑΙ το περιεχόμενο ενός περιοδικού επηρρεάζεται από το ποιός πληρώνει τα μηνιάτικα, ήτοι τις διαφημίσεις. Το λέω επειδή το έχω δει με τα μάτια μου.
Τώρα όσοι γουστάρετε μπορείτε να φαντασιώνεστε ότι διαβάζετε Σερτραϊτ και βάλε...
Το Nitro αξίζει περισσότερο τα λεφτά του...To ειπα πριν και το ξαναλεω, γιατι τελικα (και) μαζι μιλαμε, αλλα χωρια καταλαβαινομαστε...
Αναφερομαι στους 4τροχους. Δεν μ' ενδιαφερει ουτε ασχοληθηκα ποτε σοβαρα με το τι γινεται στο Drive ή σε καποιο αλλο Ελληνικο περιοδικο αυτοκινητου.
Σε ενα βαθμο θα συμφωνησω λογω εποχης, μοδας, αναγκων, marketing, περι παλαιων,
καλυτερων εποχων.
Απο την αλλη αν γνωριζεις σε προσωπικο επιπεδο (οχι να σου εχουν πει) -ειλικρινα ομως- κατι περι χρηματισμου για συνεργατη(ες) των 4τροχων , ανεφερε το, χωρις βεβαια να 'δωσεις' καποιον, και σιγουρα καλως ή κακως καποια στιγμη με λιγα στοιχεια που να βοηθουν σε καλυτερο εντοπισμο του, θα υποψιαστουμε-καταλαβουμε και αποσπασουμε απο την συλλογη πληροφοριων μας, αυτον τον συνεργατη του περιοδικου.
Αν ομως δεν ξερεις να ισχυει κατι τετοιο, μην τα βαζεις ΟΛΑ ΣΕ ΕΝΑ ΚΑΖΑΝΙ και μην
διαβαλλεις χωρις στοιχεια ΚΑΙ αυτο το περιοδικο. -
Άντε και moderator!!!
Είπαμε να γλύφεις, όχι και έτσι!!!
-
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
edit@ΚίκζαΟι μηχανολογικές σπουδές με την καμμία δεν σε κάνουν δημοσιογράφο περιοδικών αυτοκινήτου. Ούτε το πόσα αυτοκίνητα έχεις οδηγήσει. Ξαναλέω πως υπάρχουν και κάποιο για τους οποίους ισχύουν σε μεγάλο βαθμό αυτά που λες. Οι 4 Τ για μένα έχουν χάσει πολλά αλλά δεν είναι εδώ το κατάλληλο θέμα να το αναλύσουμε. Και ειδικά για ένα αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει, επέτρεψε μου να εμπιστευτώ τις δικές μου αισθήσεις περισσότερο από οποιουδήποτε άλλου, κι ας μην είμαι ευλογημένος.
Στους 4τροχους τουλαχιστον, σου ανοιγουν την πρωτη -θεωρητικα- πορτα και αυξανουν τις πιθανοτητες σου, εφοσον ασχολεισαι και επικεντρωνονται οι γνωσεις σου γυρω απο αυτο.
Σε ενα βαθμο θα συμφωνησω οτι το συγκεκριμενο περιοδικο εχει χασει αρκετα
θετικα του παρελθοντος. Αναλογιζομενοι ομως τις συνθηκες που επικρατουν τον τελευταιο
καιρο γενικοτερα στον τυπο του αυτοκινητου και στις εκδοτικες εταιριες γενικοτερα, η ποιοτητα του εχει χασει πολυ λιγοτερο συγκριτικα με τα υπολοιπα περιοδικα αυτοκινητου στην Ελλαδα.
Οσον αφορα το τελευταιο σχολιο σου, ειναι σεβαστο, αλλα επουδενι δεν σημαινει οτι με αυτο τον τροπο βγαζει κανεις, γενικα πιο σωστα συμπερασματα. -
Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
:ysterical:Άντε και moderator!!!
Είπαμε να γλύφεις, όχι και έτσι!!!
Δεν με ενδιαφερει ουτε και θελω να ασχοληθω με κατι τετοιο.
Για τα δικα σου δεδομενα προφανως, η αποκατασταση της πραγματικοτητας, και η διασαφηνηση στο τι αναφερομαστε και με ποιον τροπο, σημαινει 'γλυψιμο'.
Για εμενα ομως οχι. -
Αφαιρεθηκαν μερικα offtopic .Μην το συνεχιζετε,καταντησε κουραστικο.[mod]
-
Ο χρήστης mamias έγραψε:
Στα του τιμονιου της μιτο θα ηθελα και εγω με τη σειρα μου να προσθεσω το εξης
Την οδηγησα με το που ηρθε ελλαδα, ιουλιο 2008
σιγουρα απο τους πρωτους στην πολη μου και σιγουρα απο τα πρωτα τεστ ντραιβ στην ελλαδα
οπως και τοτε ειχα γραψει, το τιμονι στη σπορ ρυθμιση δεν ητανε τοσο καλο οσο της 147 που εχω, αλλα εφτανε περιπου στο 90%
αν εδινες και εμπιστοσυνη μετα τα πρωτα χιλιομετρα γνωριμιας σε κλειστα στροφιλικια το αυτοκινητο το εκανες οτι ηθελες
αρα ενα καλο τιμονι παντα και σε σχεση με τον ανταγωνισμο στα μικρα αυτοκινητα
τωρα, αν αυτο το τιμονι το βελτιωσαν περαιτερω οι ιταλοι, καλοδεχουμενο...o oποιος ανταγωνισμος (σε κατηγορια ογκου-budget) ειναι Ibiza Cupra, GP Abarth, 207
Rallye, Mini. Το τιμονι του Ibiza επειδη τυχαινει να το εχω οδηγησει αρκετα, δεν υστερουσε καθολου σε σχεση με της Mito, απλα η μονη διαφοροποιηση που εντοπισα ηταν οτι
στην Mito 'εκοβε' λιγο πιο αμεσα, αλλα στο Ibiza ειχε λιγο πιο βαρια και λιγοτερο συνθετικη αισθηση. Το GP Abarth επισης κατα πολλους δοκιμαστες φερεται να ειναι λιγο
πιο καλο σε βαρυτητα-αισθηση απο της Mito, ενω παραλληλα τα ιδια σχολια δειχνουν να επικρατουν για το σχετικα ελαφρυ αλλα ακριβες τιμονι του 207. Τελος ειναι κοινως αποδεκτο απο τους περισσοτερους οτι το Mini σε αυτο το θεμα υπερεχει ΟΛΩΝ.
Οποτε, μηπως το 'αρα ενα καλο τιμονι παντα σε σχεση μετον ανταγωνισμο'
ειναι σχετικα 'βιαστικη' και υπερθετικη τοποθετηση? -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
edit@Κίκζα
Οι μηχανολογικές σπουδές με την καμμία δεν σε κάνουν δημοσιογράφο περιοδικών αυτοκινήτου. Ούτε το πόσα αυτοκίνητα έχεις οδηγήσει. Ξαναλέω πως υπάρχουν και κάποιο για τους οποίους ισχύουν σε μεγάλο βαθμό αυτά που λες. Οι 4 Τ για μένα έχουν χάσει πολλά αλλά δεν είναι εδώ το κατάλληλο θέμα να το αναλύσουμε. Και ειδικά για ένα αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει, επέτρεψε μου να εμπιστευτώ τις δικές μου αισθήσεις περισσότερο από οποιουδήποτε άλλου, κι ας μην είμαι ευλογημένος.
Στους 4τροχους τουλαχιστον, σου ανοιγουν την πρωτη -θεωρητικα- πορτα και αυξανουν τις πιθανοτητες σου, εφοσον ασχολεισαι και επικεντρωνονται οι γνωσεις σου γυρω απο αυτο.
Σε ενα βαθμο θα συμφωνησω οτι το συγκεκριμενο περιοδικο εχει χασει αρκετα
θετικα του παρελθοντος. Αναλογιζομενοι ομως τις συνθηκες που επικρατουν τον τελευταιο
καιρο γενικοτερα στον τυπο του αυτοκινητου και στις εκδοτικες εταιριες γενικοτερα, η ποιοτητα του εχει χασει πολυ λιγοτερο συγκριτικα με τα υπολοιπα περιοδικα αυτοκινητου στην Ελλαδα.
Οσον αφορα το τελευταιο σχολιο σου, ειναι σεβαστο, αλλα επουδενι δεν σημαινει οτι με αυτο τον τροπο βγαζει κανεις, γενικα πιο σωστα συμπερασματα.Οι συνθήκες δεν είναι σε καμμιά περίπτωση δικαιολογία αλλά τεσπα. Τώρα επι της ουσίας ποιο είναι το θέμα πως η Mito έχει υπερβολικά άμεσο τιμόνι ? Ε αυτό δεν χρειάζεται να έχεις πάρει πτυχίο μηχανολόγου για να καταλάβεις πως δεν στέκει σαν επιχείρημα. Θα δεχόμουν κριτική του στυλ είναι χειρότερο από το τάδε μοντέλο. Κι αν είναι υπερβολικά άμεσο για ένα καταρτισμένο άτομο, με τόσες εμπειρίες για πες μου τι είναι για τον απλό, μη χαρισματικό οδηγό ?
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
edit@Κίκζα
Οι μηχανολογικές σπουδές με την καμμία δεν σε κάνουν δημοσιογράφο περιοδικών αυτοκινήτου. Ούτε το πόσα αυτοκίνητα έχεις οδηγήσει. Ξαναλέω πως υπάρχουν και κάποιο για τους οποίους ισχύουν σε μεγάλο βαθμό αυτά που λες. Οι 4 Τ για μένα έχουν χάσει πολλά αλλά δεν είναι εδώ το κατάλληλο θέμα να το αναλύσουμε. Και ειδικά για ένα αυτοκίνητο που έχω οδηγήσει, επέτρεψε μου να εμπιστευτώ τις δικές μου αισθήσεις περισσότερο από οποιουδήποτε άλλου, κι ας μην είμαι ευλογημένος.
Στους 4τροχους τουλαχιστον, σου ανοιγουν την πρωτη -θεωρητικα- πορτα και αυξανουν τις πιθανοτητες σου, εφοσον ασχολεισαι και επικεντρωνονται οι γνωσεις σου γυρω απο αυτο.
Σε ενα βαθμο θα συμφωνησω οτι το συγκεκριμενο περιοδικο εχει χασει αρκετα
θετικα του παρελθοντος. Αναλογιζομενοι ομως τις συνθηκες που επικρατουν τον τελευταιο
καιρο γενικοτερα στον τυπο του αυτοκινητου και στις εκδοτικες εταιριες γενικοτερα, η ποιοτητα του εχει χασει πολυ λιγοτερο συγκριτικα με τα υπολοιπα περιοδικα αυτοκινητου στην Ελλαδα.
Οσον αφορα το τελευταιο σχολιο σου, ειναι σεβαστο, αλλα επουδενι δεν σημαινει οτι με αυτο τον τροπο βγαζει κανεις, γενικα πιο σωστα συμπερασματα.Οι συνθήκες δεν είναι σε καμμιά περίπτωση δικαιολογία αλλά τεσπα. Τώρα επι της ουσίας ποιο είναι το θέμα πως η Mito έχει υπερβολικά άμεσο τιμόνι ? Ε αυτό δεν χρειάζεται να έχεις πάρει πτυχίο μηχανολόγου για να καταλάβεις πως δεν στέκει σαν επιχείρημα. Θα δεχόμουν κριτική του στυλ είναι χειρότερο από το τάδε μοντέλο. Κι αν είναι υπερβολικά άμεσο για ένα καταρτισμένο άτομο, με τόσες εμπειρίες για πες μου τι είναι για τον απλό, μη χαρισματικό οδηγό ?
To υπερβολικα αμεσο τιμονι, εφοσον εχεις παρακολουθησει απο τα πρωτα σχολια ανα την δοκιμη των συντακτων του περιοδικου, ουσιαστικα αποτελουν το (αρνητικο) κερασακι στην τουρτα. Η ενοχλητικη ασαφεια γυρω απο την ευθεια, η εντονα συνθετικη ελαφρυτητα στην αισθηση αποτελουν τον κυριοτερο παραγοντα, στο θεμα 'τιμονι'. Απο εκει και περα συμφωνω οτι οντως σε μια πιστα ή σε σφιχτη διαδρομη το προτιμας που ειναι τοσο γρηγορο, απλα μαζι με τα προηγουμενα χαρακτηριστικα μαζι, και εφοσον κυριως δεν κινεισαι καθε μερα σε πιστα-ορεινη σφιχτη διαδρομη, το τιμονι της αφηνει μια μετριοτατη αισθηση, κατωτερη των προσδοκιων, τουλαχιστον οσον αφορα τα 08 μοντελα που αποτελουσαν και το δοκιμαστικο αλλα και αργοτερα συγκριτικο της Mito με τον ανταγωνισμο.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
ειναι για την πλειοψηφια των δοκιμαστων, σε ανωτατα τεχνολογικα ιδρυματα
Σε ποιό ΤΕΙ ιδρύθηκε σχολή δοκιμαστών αυτοκινήτου;
Ελπιζω να μην προσεγγιζεις ειρωνικα το θεμα οπως κανεις με αυτη την φραση, αλλα μιλαω για γνωσεις μηχανολογου-μηχανικου αυτοκινητων.
Κατι που σιγουρα μπορει να μην απαιτειται απο τα περισσοτερα περιοδικα αυτοκινητου
αλλα ειναι ενα μεγαλο + στο να κατανοησει αλλα και να επεξηγησει-αναλυσει ενας δοκιμαστης, καποια πραγματα σε ενα σοβαροτερο επιπεδο.Πρώτον, το πτυχίο μηχανολόγου-μηχανικού δεν σημαίνει ότι ο κάτοχός του έχει εξειδικευτεί στα αυτοκίνητα, καθότι το γνωστικό τους αντικείμενο είναι αρκετά ευρύ και με διάφορες κατευθύνσεις.
Δεύτερον, ως συνέχεια του πρώτου, έχεις την ψευδαίσθηση ότι για να αξιολογήσεις σωστά ένα αυτοκίνητο, πρέπει πρώτα να περάσεις από το ΕΜΠ; Τις έννοιες της βιβλιογραφίας και του διαβάσματος τις έχεις ακουστά;
Το ότι ο Ζώτος και ο Χοϊδάς είναι μηχανολόγοι, δεν σημαίνει ότι οποιοσδήποτε μηχανολόγος μπορεί ή σκοπεύει να φτάσει σε τέτοιο επίπεδο εξειδίκευσης. Επίσης, άλλη η δουλειά του Ζώτου ή του Χοϊδά και άλλη αυτή του δοκιμαστή.
Πέρα από τη βιβλιογραφία, το μεγαλύτερο σχολείο θα ήταν να θητεύσεις δίπλα σε κάποιον δοκιμαστή αυτοκινητοβιομηχανίας ή δοκιμαστή αγωνιστικών, από αυτούς θα μπορούσες να κερδίσεις πολλά σε γνώση και εμπειρία. -
Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
ειναι για την πλειοψηφια των δοκιμαστων, σε ανωτατα τεχνολογικα ιδρυματα
Σε ποιό ΤΕΙ ιδρύθηκε σχολή δοκιμαστών αυτοκινήτου;
Ελπιζω να μην προσεγγιζεις ειρωνικα το θεμα οπως κανεις με αυτη την φραση, αλλα μιλαω για γνωσεις μηχανολογου-μηχανικου αυτοκινητων.
Κατι που σιγουρα μπορει να μην απαιτειται απο τα περισσοτερα περιοδικα αυτοκινητου
αλλα ειναι ενα μεγαλο + στο να κατανοησει αλλα και να επεξηγησει-αναλυσει ενας δοκιμαστης, καποια πραγματα σε ενα σοβαροτερο επιπεδο.Πρώτον, το πτυχίο μηχανολόγου-μηχανικού δεν σημαίνει ότι ο κάτοχός του έχει εξειδικευτεί στα αυτοκίνητα, καθότι το γνωστικό τους αντικείμενο είναι αρκετά ευρύ και με διάφορες κατευθύνσεις.
Σαφεστατα, και το επισημανα και εγω απο την πλευρα μου. Αναμφισβητητα ομως,
βοηθαει να καταλαβαινει κανεις καλυτερα αλλα και να εκφραζεται οποτε χρειαστει
πιο αναλυτικα...Δεύτερον, ως συνέχεια του πρώτου, έχεις την ψευδαίσθηση ότι για να αξιολογήσεις σωστά ένα αυτοκίνητο, πρέπει πρώτα να περάσεις από το ΕΜΠ; Τις έννοιες της βιβλιογραφίας και του διαβάσματος τις έχεις ακουστά;
Οχι βεβαια, απλα αυτες τις εννοιες εγω πχ θα τις αφομειωσω με σημαντικα μεγαλυτερη χρονικη καθυστερηση (και οχι ολες βεβαια), ενω αυτος που εχει τις γνωσεις, θα αφομειωσει
οτιδηποτε χρειαζεται ωστε και να αναλυσει, ταχυτατα και με πολυ μικροτερα περιθωρια λαθους, απ' οτι εγω πχ...Το ότι ο Ζώτος και ο Χοϊδάς είναι μηχανολόγοι, δεν σημαίνει ότι οποιοσδήποτε μηχανολόγος μπορεί ή σκοπεύει να φτάσει σε τέτοιο επίπεδο εξειδίκευσης. Επίσης, άλλη η δουλειά του Ζώτου ή του Χοϊδά και άλλη αυτή του δοκιμαστή.
Σιγουρα, ειναι ομως μια σημαντικη ενδειξη γνωσεων, ειδικα οταν η εξειδικευση αφορα τον χωρο του αυτοκινητου. Το οτι στο παραδειγμα σου δεν συμπιπτουν οι δυο δουλειες, δεν σημαινει οτι δεν συνδυαζονται και μαλιστα τις περισσοτερες φορες με καλυτερα αποτελεσματα ως προς τις τελικες εκτιμησεις-συμπερασματα, αφου εμπεριεχουν και επιστημονικες μετρησεις με σαφως μικροτερα περιθωρια λαθους λογω των συγκεκριμενων γνωσεων.
Πέρα από τη βιβλιογραφία, το μεγαλύτερο σχολείο θα ήταν να θητεύσεις δίπλα σε κάποιον δοκιμαστή αυτοκινητοβιομηχανίας ή δοκιμαστή αγωνιστικών, από αυτούς θα μπορούσες να κερδίσεις πολλά σε γνώση και εμπειρία.
Δυστυχως ξερουμε ολοι πολυ καλα οτι αυτου του τυπου (το ιδανικο) σχολειο δεν μπορει να εχει καμμια τυχη, μεχρι στιγμης τουλαχιστον στην Ελλαδα, παρα μονο στο εξωτερικο, απο οπου βεβαιως και εχουμε τουλαχιστον την δυνατοτητα να μπορουμε να διαβαζουμε μεσω καποιων εγκυρων περιοδικων.
-
επειδή βλέπω υπάρχουν άνθρωποι που το κατέχουν το αντικείμενο ...
τι προτείνετε στους κατόχους μίτο που ακόμα και αν τους αρέσει (δεν ξέρουν αυτοί γιατί είναι όλοι κολλημένοι αλφίστι με μειωμένη αντίληψη και ικανότητες) θέλουν να το ξεφορτωθούν??
να το πετάξουμε στην θάλασσα το ...
-
Μπας και ειμαστε οφ τοπικ και πρεπει να ανοιξουμε αλλο θεμα;
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
Μπας και ειμαστε οφ τοπικ και πρεπει να ανοιξουμε αλλο θεμα;Ένα ωραίο θέμα θα ήταν: 'Ποιό αυτοκίνητο ικανοποιεί τον Γρηγόρη Κίκιζα?'
Και δεν κάνω πλάκα, πρέπει να ανοίξει....
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...o oποιος ανταγωνισμος (σε κατηγορια ογκου-budget) ειναι Ibiza Cupra, GP Abarth, 207
Rallye, Mini. Το τιμονι του Ibiza επειδη τυχαινει να το εχω οδηγησει αρκετα, δεν υστερουσε καθολου σε σχεση με της Mito, απλα η μονη διαφοροποιηση που εντοπισα ηταν οτι
στην Mito 'εκοβε' λιγο πιο αμεσα, αλλα στο Ibiza ειχε λιγο πιο βαρια και λιγοτερο συνθετικη αισθηση. Το GP Abarth επισης κατα πολλους δοκιμαστες φερεται να ειναι λιγο
πιο καλο σε βαρυτητα-αισθηση απο της Mito, ενω παραλληλα τα ιδια σχολια δειχνουν να επικρατουν για το σχετικα ελαφρυ αλλα ακριβες τιμονι του 207. Τελος ειναι κοινως αποδεκτο απο τους περισσοτερους οτι το Mini σε αυτο το θεμα υπερεχει ΟΛΩΝ.
Οποτε, μηπως το 'αρα ενα καλο τιμονι παντα σε σχεση μετον ανταγωνισμο'
ειναι σχετικα 'βιαστικη' και υπερθετικη τοποθετηση?Μα γρηγορη αν δεις δεν εγραψα καπου οτι ειναι το καλυτερο τιμονι, αλλα οτι ειναι ενα καλο τιμονι σε σχεση με τον ανταγωνισμο, εννοωντας αυτο που η ιδια η εκφραση αφηνει να εννοηθει, οτι δηλαδη δεν υστερει πουθενα
δεν δοκιμασα ολα αυτα τα αυτοκινητα που παραθετεις (τα πιο πολλα ομως ναι) αλλα δοκιμασα και αλλα στον ευρυτερο ανταγωνισμο προς ιαπωνια μερια
εχω λοιπον με σιγουρια να πω οτι τα περισσοτερα κυμαινονται σε ενα μεσο ορο, το τιμονι του μινι λιγο καλυτερο και καποια αλλα σαφως χειροτερα
σε καμια περιπτωση το τιμονι της μιτο δεν συγκαταλεγεται στα χειροτερα, ισα ισα που για ηλεκτρικο ειναι μια χαρα, το ιδιο για παραδειγμα δεν μπορω να πω για το 207(χαλια)
και αν βαλουμε στο παιχνιδι και το σιροκο που επισης κατεχω θα πω οτι και αυτο καλο αλλα οχι κατι σπουδαιο, με μικρη διαφορα ανωτερο σε αισθηση απο της μιτο
αρα αδυνατω να καταλαβω απο που προερχεται το κραξιμο για το τιμονι της μικρης ιταλιδαςβεβαια μιλαω παντα οχι για αποψεις περιοδικων τα οποια δεν διαβαζω πλεον
επισης δεν γνωριζω τι μπορουν να κανουν με τα αυτοκινητα αυτα αλλοι οδηγοι πιο ειδικοι και καλυτεροι απο εμενα
εγω μιλαω προσωπικα για τον εαυτο μου οτι το τιμονι της μιτο με βολεψε καλυτερα απο αυτο του 207, του κολτ, του φιεστα, του πουντο,
του σουιφτ, του μπραβο
σε αισθηση λιγο καλυτερα αυτα των σιροκο, 147 και μινι (το καθενα με τον δικο του τροπο) -
@mamias
Εγω επεσημανα απλα οτι ακομα και σε σχεση με τον ανταγωνισμο που προανεφερα,
ουσιαστικα δεν ξεχωριζει, για να το πω διαφορετικα, το τιμονι της Mito, απο
του Cupra, GP Abarth, κατα τα λεγομενα πολλων δοκιμαστων και απο του 207 Rallye, (δεν το γνωριζω, δεν το εχω οδηγησει) αλλα και σιγουρα απο αυτο του Mini για το οποιο η Mito κατα την AR τουλαχιστον θεωρειται ως ο αμεσος ανταγωνιστης.
Σιγουρα ολα τα Ιαπωνικα που ανεφερες υστερουν σαφεστατα σε σχεση με την Mito,
-αν και λιγο φθηνοτερα βεβαια το Swift sport και Colt czt-, οποτε υπο αυτο το πρισμα
ειναι συνολικα στον μεσο ορο, απλα κατωτερο των προσδοκιων για αυτα που πρεσβευει
η AR.
Ευχομαι και πιστευω η QV να εχει το τιμονι που θα επρεπε απο την αρχη να εχει η καθε
Mito, συμφωνα και με τις επιπροσθετες ρυθμισεις που θα εχει δεχτει.
Alfa Romeo Mi.Τo 2008