Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πληροφορίες για Ε.Μ.Π.
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πληροφορίες για Ε.Μ.Π.
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    20
    49
    251
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kospapad last edited by

      Καλά αποτελέσματα και καλές διακοπές. Είμαι μηχανολόγος μηχανικός εδώ και 7 χρόνια με μεταπτυχιακό στο εξωτερικό και έχω να σου πώ τα εξής:
      α) διάλεξα τη σχολή κυρίως από το πάθος μου για τα αυτοκίνητα. Ή σχολή όμως είναι πολύ θεωρητική και αυτά που μπορείς να μάθεις, με όσο χρόνο περισσεύει, είναι πολύ λιγότερα από αυτά που νομίζεις
      β) η ειδικότητα αυτή είναι η λιγότερο αναγνωρισμένη από την Ελληνική αγορά εργασίας( βλέπε υδραυλικούς μαστρομήτσους, ασανσεραδες, κλιματιστικά κλπ ΚΑΙ το forum εδώ)
      γ) Λόγω της έντονα θεωρητικής εκπαίδευσης, σε πλήρη αντίθεση με τις σχολές της Αγγλίας όπου η θεωρία είναι κατά πολύ λιγότερη, όταν βγαίνεις στην δουλειά νοιώθεις εξωγήινος
      δ) αν θές να κάνεις αυτό που ονειρεύεσαι πρέπει να φύγεις στο εξωτερικό για πάντα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimitrios2004 last edited by

        Ο χρήστης kospapad έγραψε:
        Καλά αποτελέσματα και καλές διακοπές. Είμαι μηχανολόγος μηχανικός εδώ και 7 χρόνια με μεταπτυχιακό στο εξωτερικό και έχω να σου πώ τα εξής:
        α) διάλεξα τη σχολή κυρίως από το πάθος μου για τα αυτοκίνητα. Ή σχολή όμως είναι πολύ θεωρητική και αυτά που μπορείς να μάθεις, με όσο χρόνο περισσεύει, είναι πολύ λιγότερα από αυτά που νομίζεις
        β) η ειδικότητα αυτή είναι η λιγότερο αναγνωρισμένη από την Ελληνική αγορά εργασίας( βλέπε υδραυλικούς μαστρομήτσους, ασανσεραδες, κλιματιστικά κλπ ΚΑΙ το forum εδώ)
        γ) Λόγω της έντονα θεωρητικής εκπαίδευσης, σε πλήρη αντίθεση με τις σχολές της Αγγλίας όπου η θεωρία είναι κατά πολύ λιγότερη, όταν βγαίνεις στην δουλειά νοιώθεις εξωγήινος
        δ) αν θές να κάνεις αυτό που ονειρεύεσαι πρέπει να φύγεις στο εξωτερικό για πάντα!

        Distixos en merh 8a prepei na simfonisw oti ta pragmata ginontai poli diskolotera otan to idio kratos den se anagnorizei, poso mallon otan me poli kopo kataferes na teliwseis mia diskolh sxolh.

        Den gnorizw akrivos to programma spoudwn sas stin Ellada, alla gia kapion pou 8elei na kanei metaptixiaka akoma kai an to proptuxiako tou htan poli 8ewritiko den nomizw oti uparxei idiaitero provlima. Gnorizw para polla atoma pou erxontai apo Ellada edw USA gia metaptixiakes spoudes kai ta katafernon perifima.

        Episis i logikh tou na figoume sto e3wteriko gia panta den me vriskei apolita simfono. Den mporw na diafonisw vevaia sto gegonos oti einai apires fores kalitera ta pragmata sto e3wteriko , alla an oloi gia ta onira mas feugame ektos tis xwras mas, tote 8a afiname enan topo xwris onira kai elpides pleon. Xerw pollous an8rwpous pou metaptixiako (Masters i PhD) apo to e3wteriko , girisan stin Ellada kai ekanan mia katapliktikh stadiodromia.

        Euxomai opws kai na exei gia oti epilegei o ka8enas sas panta to kalitero.
        Me ektimish,
        Dimitris

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • R
          rally-maniac last edited by

          Ευχαριστώ για τα σχόλια και τις πληροφορίες. Όσον αφορά στο θέμα 'σύγκρισης' μεταξύ των σπουδών στο ΕΜΠ και των σπουδών σε κάποιο άλλο Ελληνικό πολυτεχνείο (πχ Πάτρα) τι έχετε να πείτε? Γνωρίζει κάποιος τυχόν διαφορές?
          (Μιλώ καθαρά για την παρεχόμενη γνώση όχι για τη σύγκριση σπουδών-ζωής αν είσαι μακριά από το πατρικό σου, αν ζεις μόνος ή με τους γονείς σου κλπ.)

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            thief last edited by

            Ο χρήστης kospapad έγραψε:
            Καλά αποτελέσματα και καλές διακοπές. Είμαι μηχανολόγος μηχανικός εδώ και 7 χρόνια με μεταπτυχιακό στο εξωτερικό και έχω να σου πώ τα εξής:
            α) διάλεξα τη σχολή κυρίως από το πάθος μου για τα αυτοκίνητα. Ή σχολή όμως είναι πολύ θεωρητική και αυτά που μπορείς να μάθεις, με όσο χρόνο περισσεύει, είναι πολύ λιγότερα από αυτά που νομίζεις
            β) η ειδικότητα αυτή είναι η λιγότερο αναγνωρισμένη από την Ελληνική αγορά εργασίας( βλέπε υδραυλικούς μαστρομήτσους, ασανσεραδες, κλιματιστικά κλπ ΚΑΙ το forum εδώ)
            γ) Λόγω της έντονα θεωρητικής εκπαίδευσης, σε πλήρη αντίθεση με τις σχολές της Αγγλίας όπου η θεωρία είναι κατά πολύ λιγότερη, όταν βγαίνεις στην δουλειά νοιώθεις εξωγήινος
            δ) αν θές να κάνεις αυτό που ονειρεύεσαι πρέπει να φύγεις στο εξωτερικό για πάντα!

            Συμφωνώ απόλυτα με τον φίλο kospapad... Και γω στους μηχανολόγους είμαι. Αν πάντως συνδυαστεί το πτυχίο με κάποιο καλό μεταπτυχιακό, τότε έχεις ένα πολύ 'δυνατό' χαρτί στην αγορά εργασίας...

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • A
              ast last edited by

              Είμαι 2οετής Μηχ. Μηχ. Στο ΑΠΘ.. Δεν έχω κάποια σχέση με το ΕΜΠ, ούτε κάποια 'εκ των έσω' πληροφόρηση, αλλά ακούγοντας τα σχόλια των συμφορουμιστών για το Μετσόβιο, ένοιωθα λες και μιλούσαν για τη σχολή μου! Πολλή θεωρία για την ώρα, και τα χρεωστούμενα ανεβαίνουν.. Δύσκολα τα πράγματα! Κι εγώ, πάντως, για την αγάπη μου στην αυτοκίνηση επέλεξα να γίνω μηχανολόγος. Έριξα μια ματιά στον οδηγό σπουδών του ΕΜΠ ( http://www.mech.ntua.gr/gr/ugrads/study ... _03-04.pdf ) και τον συνέκρινα με τον δικό μας ( http://www.eng.auth.gr/mech/odhgos2003.pdf ) . Αν εξαιρέσεις πως κάποια μαθήματα είναι λίγο πριν ή λίγο μετά η γενική εικόνα είναι ίδια. Οπότε, αφού είσαι και αθηναίος (όπως και εγώ θεσσαλονικιός) δε βλέπω κάποιο λόγο να επιλέξεις σχολή άλλης πόλης!

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • D
                dimitrios2004 last edited by

                Ο χρήστης ast έγραψε:
                Είμαι 2οετής Μηχ. Μηχ. Στο ΑΠΘ.. Δεν έχω κάποια σχέση με το ΕΜΠ, ούτε κάποια 'εκ των έσω' πληροφόρηση, αλλά ακούγοντας τα σχόλια των συμφορουμιστών για το Μετσόβιο, ένοιωθα λες και μιλούσαν για τη σχολή μου! Πολλή θεωρία για την ώρα, και τα χρεωστούμενα ανεβαίνουν.. Δύσκολα τα πράγματα! Κι εγώ, πάντως, για την αγάπη μου στην αυτοκίνηση επέλεξα να γίνω μηχανολόγος. Έριξα μια ματιά στον οδηγό σπουδών του ΕΜΠ ( http://www.mech.ntua.gr/gr/ugrads/study ... _03-04.pdf ) και τον συνέκρινα με τον δικό μας ( http://www.eng.auth.gr/mech/odhgos2003.pdf ) . Αν εξαιρέσεις πως κάποια μαθήματα είναι λίγο πριν ή λίγο μετά η γενική εικόνα είναι ίδια. Οπότε, αφού είσαι και αθηναίος (όπως και εγώ θεσσαλονικιός) δε βλέπω κάποιο λόγο να επιλέξεις σχολή άλλης πόλης!

                Sini8os sta 2 prota eth oi perissoteres sxoles engineering ston kosmo einai perissotero 8ewritikes. Alles perissotero apo kapies alles
                Ypomonh...

                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                • S
                  spiros7 last edited by

                  Ο χρήστης rally maniac έγραψε:
                  Ευχαριστώ για τα σχόλια και τις πληροφορίες. Όσον αφορά στο θέμα 'σύγκρισης' μεταξύ των σπουδών στο ΕΜΠ και των σπουδών σε κάποιο άλλο Ελληνικό πολυτεχνείο (πχ Πάτρα) τι έχετε να πείτε? Γνωρίζει κάποιος τυχόν διαφορές?
                  (Μιλώ καθαρά για την παρεχόμενη γνώση όχι για τη σύγκριση σπουδών-ζωής αν είσαι μακριά από το πατρικό σου, αν ζεις μόνος ή με τους γονείς σου κλπ.)

                  Πρώτα απ΄ όλα σου εύχομαι και εγώ καλά αποτελέσματα στις εξετάσεις σου. Είμαι φοιτητής στο 4ο έτος του τμήματος Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών, και μιας και ρώτησες για διαφορές να σου πω και εγώ την άποψή μου...Μελέτησα λίγο τους οδηγούς σπουδών του Ε.Μ.Π και ΑΠΘ γαι να μπορέσω να σου απαντήσω όσον το δυνατό πληρέστερα.Βέβαια κανείς δεν μπορεί να είναι απόλυτος όσον αφορά την ποιότητα κατάρτησης που σου προσφέρει το κάθε τμήμα ή τις διάφορες ευκαιρίες, μιας και αυτά τα πράγματα πρέπει να τα ζήσεις και να τα δεις από 'μέσα'. Λοιπόν, όσον αφορά το πρόγραμμα σπουδών του ΑΠΘ, μπορώ να πω πως μοιάζει αρκετά με αυτό της Πάτρας, μόνο που εμείς έχουμε περισσότερα μαθήματα, ειδικά στα πρώτα έτη τα οποία όμως σιγά σιγά μειώνονται καθώς μεγαλώνουν τα 6μηνα(π.χ. 9 μαθήματα το 1ο και 2ο 6μηνο, αλλά 4 το 9ο και το 10ο).
                  Τώρα το ΕΜΠ το βρίσκω λίγο διαφορετικό (θα έλεγα καλύτερα πως κάνουν κάποια μαθήματα με διαφορετική σειρά απ' ότι εμείς).
                  Αυτό που πρέπει να ξέρεις (αν και έχει αναφερθεί ήδη) είναι πως η σχολή του Μηχ.Μηχ. είναι κατεξοχήν θεωρητική με αρκετά εργαστήρια (τα οποία όμως δεν γίνονται σωστά για διάφορους λόγους) και σου προσφέρει γερές βάσεις για ό,τι θες να ασχοληθείς...Σε καμία όμως περίπτωση δεν σε κάνει μηχανικό αυτοκινήτων! Προσωπικά η μόνη μου επαφή με το αυτοκίνητο στα 4 χρόνια ήταν όταν μετρήσαμε τα καυσαέρια σε μια μηχανή σε εργαστήριο της 1,5 ώρας! Τίποτε άλλο. Βέβαια δεν το επιδίωξα και εγώ να έρθω σε επαφή, γιατί αν έχεις μεράκι μπορείς να ασχοληθείς πάρα πολύ με το αντικείμενο, αλλά εκτός μαθημάτων και στον προσωπικό σου χρόνο. Έχω παραδείγματα συμφοιτητών που τους βοήθησαν καθηγητές, μεταπτυχιακοί κ.ά. οι οποίοι έχουν καταφέρει πολλά πράγματα.
                  Αυτά από μένα και ό,τι χρειαστείς, εσύ ή κάποιος άλλος, στη διάθεσή σας...
                  Α! Και το link του οδηγού σπουδών: http://www.mead.upatras.gr/downloads/od ... n_0304.pdf

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • A
                    ast last edited by

                    Sini8os sta 2 prota eth oi perissoteres sxoles engineering ston kosmo einai perissotero 8ewritikes. Alles perissotero apo kapies alles
                    Ypomonh...

                    Thanx!

                    Καλά αποτελέσματα και από εμένα, και καλή ξεκούραση!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • R
                      rally-maniac last edited by

                      Ο χρήστης spiros7 έγραψε:
                      Βέβαια δεν το επιδίωξα και εγώ να έρθω σε επαφή, γιατί αν έχεις μεράκι μπορείς να ασχοληθείς πάρα πολύ με το αντικείμενο, αλλά εκτός μαθημάτων και στον προσωπικό σου χρόνο. Έχω παραδείγματα συμφοιτητών που τους βοήθησαν καθηγητές, μεταπτυχιακοί κ.ά. οι οποίοι έχουν καταφέρει πολλά πράγματα.

                      Προς το παρόν πιστεύω ότι είμαι διατεθειμένος να ασχοληθώ έξτρα με ορισμένα πράγματα. Αυτό που με προβληματίζει είναι αν θα υπάρξει ανάλογη βοήθεια από τους καθηγητές όπως ανέφερες για τους συμφοιτητές σου καθώς και από το ίδιο το πανεπιστήμιο. Γιατί δεν είναι δυνατόν να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα κάποιου project χωρίς την υποστήριξη αυτή. Μακάρι να υπάρχει ανοικτό μυαλό και μεράκι!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        rally-maniac last edited by

                        Ο χρήστης IKE έγραψε:
                        Το κακό είναι πως καταλλήγεις σε πολλά πράγματα να είσαι αυτοδίδακτος και δεν πρόκειται να σε παρακινήσει κάνένας για τίποτα. Εχω γράψει και μερικά γενικά σχόλια στη σελίδα μου:
                        http://www.ikengr.com/docs/erx/ntua.php

                        ΙΚΕ, ενδιαφέρουσα η σελίδα σου. Να σε ρωτήσω, το σχέδιο για το Φαέθων, ή μάλλον καλύτερα η υλοποίησή του και η συμμετοχή στον αγώνα γιατί δεν προχώρησαν? Δεν υπήρχε πρωτοβουλία από τους συμφοιτητές σου ή ενίσχυση από το πανεπιστήμιο ή δεν το προχώρησες ο ίδιος??

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • C
                          citastak last edited by

                          Ο χρήστης rally maniac έγραψε:

                          Βέβαια δεν το επιδίωξα και εγώ να έρθω σε επαφή, γιατί αν έχεις μεράκι μπορείς να ασχοληθείς πάρα πολύ με το αντικείμενο, αλλά εκτός μαθημάτων και στον προσωπικό σου χρόνο. Έχω παραδείγματα συμφοιτητών που τους βοήθησαν καθηγητές, μεταπτυχιακοί κ.ά. οι οποίοι έχουν καταφέρει πολλά πράγματα.

                          Προς το παρόν πιστεύω ότι είμαι διατεθειμένος να ασχοληθώ έξτρα με ορισμένα πράγματα. Αυτό που με προβληματίζει είναι αν θα υπάρξει ανάλογη βοήθεια από τους καθηγητές όπως ανέφερες για τους συμφοιτητές σου καθώς και από το ίδιο το πανεπιστήμιο. Γιατί δεν είναι δυνατόν να εξασφαλιστεί η βιωσιμότητα κάποιου project χωρίς την υποστήριξη αυτή. Μακάρι να υπάρχει ανοικτό μυαλό και μεράκι!

                          Μπορει να ακουστει λιγο ασχημο αυτο που θα πω, αλλα:

                          Κανενας καθηγητης δεν θα ασχοληθει μαζι σου και με τις ιδεες του αν δεν αποκομισει ακαδημαικο -τουλαχιστον- κερδος... Οι καθηγητες ειναι καλοι για να ασχοληθουν με τις διαλεξεις τους και το δικο τους ερευνητικο εργο, δυστυχως... Ο καθηγητης με τον οποιο κανω τη διπλωματικη μου, ενω θεωρειται απο τα μεγαλα κεφαλια στον κλαδο της περιβαλλοντικης μηχανικης, απλα ΔΕΝ ασχολειται, ακομα και οταν τον κυνηγαω...
                          Και μην ξεχνας οτι στο πανεπιστημιο θα μαθεις πως να μαθαινεις, κατι που θα γινεται μονο οταν ψαχνεσαι μονος,....
                          Φυσικα και ευτυχως υπάρχουν εξαιρεσεις

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • S
                            servmx last edited by

                            Έχοντας σπουδάσει σε πολυτεχνική σχολή Ελληνικού πανεπιστημίου πριν μερικά χρόνια και εργαζόμενος για κάποια χρόνια στη βιομηχανία θα ήθελα να επισημάνω μερικά πράγματα:

                            • Δε συμφωνώ με τη λογική ότι σαν υπάλληλος δε ρισκάρεις τίποτε ούτε θα φτιάξεις ποτέ κάτι καινούριο. Αρκετές εταιρίες στον ιδιωτικό τομέα αναπτύσσονται-επεκτείνονται και θέλουν ανθρώπους να υποστηρίξουν αυτό το κάτι καινούριο και βασίζονται πάνω σε αυτούς. Παλαιότερα ένας μηχανικός ήταν κατά βάση διεκπεραιωτής εγγράφων. Αυτή η αντίληψη έχει περάσει προ πολλού με την είσοδο νέων τεχνολογιών και τις εξελίξεις που τρέχουν με πολύ γρήγορους ρυθμούς.
                            • Στη βιομηχανία πολλές φορές απαιτείται να γίνονται άμεσα κινήσεις με ταχύτατο αποτέλεσμα. Αυτήν την ικανότητα δεν την προσφέρει κανένα μεταπτυχιακό ούτε PhD παρά μόνο η εμπειρία. Στο εξωτερικό εδώ και αρκετά χρόνια (και σιγά-σιγά εδώ στην Ελλάδα) έχει ξεκινήσει να εφαρμόζεται από επιχειρήσεις κολλοσούς, η τακτική της πρόσληψης ανθρώπων απόφοιτων πανεπιστημίων σε σχετικά νεαρή ηλικία με στόχο την δια βίου εκπαίδευση εξειδίκευση πάνω στο αντικείμενο της εργασίας τους κάτι που κάνει την απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών (και τη δαπάνη αρκετού χρόνου και χρημάτων που συνεπάγεται περιττή).
                              Οι παραπάνω συνάδελφοι είναι σε θέση να ανταποκριθούν ταχύτατα στις απαιτήσεις της εταιρίας μετά από εύλογο χρονικό διάστημα.
                            • Η υπερκάλυψη των κριτηρίων-απαιτήσεων για μια θέση εργασίας δεν είναι απαραίτητα πλεονέκτημα.
                            • Τα εφόδια που μπορεί κάποιος να αποκομίσει από τις σπουδές του σε Ελληνικό πανεπιστήμιο δεν είναι αμελητέα ποσότητα. Το επιστημονικό υπόβαθρο των Ελλήνων μηχανικών βρίσκεται σε πολύ ικανοποιητικό επίπεδο συγκρινόμενο με αυτό των αποφοίτων εξωτερικού.

                            Γιάννης

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • D
                              dimitrios2004 last edited by

                              Ο χρήστης citastak έγραψε:

                              Μπορει να ακουστει λιγο ασχημο αυτο που θα πω, αλλα:

                              Κανενας καθηγητης δεν θα ασχοληθει μαζι σου και με τις ιδεες του αν δεν αποκομισει ακαδημαικο -τουλαχιστον- κερδος... Οι καθηγητες ειναι καλοι για να ασχοληθουν με τις διαλεξεις τους και το δικο τους ερευνητικο εργο, δυστυχως... Ο καθηγητης με τον οποιο κανω τη διπλωματικη μου, ενω θεωρειται απο τα μεγαλα κεφαλια στον κλαδο της περιβαλλοντικης μηχανικης, απλα ΔΕΝ ασχολειται, ακομα και οταν τον κυνηγαω...
                              Και μην ξεχνας οτι στο πανεπιστημιο θα μαθεις πως να μαθαινεις, κατι που θα γινεται μονο οταν ψαχνεσαι μονος,....
                              Φυσικα και ευτυχως υπάρχουν εξαιρεσεις

                              Apo aurio 8a exw Greek fonts kai se auto to computer mou kai den 8a grapsw pali me latinikous xaraktires..

                              Distixos 8a diafonisw poli mazi sou.
                              An mporeis pes mou an kaneis undergrad i graduate epipedo spoudwn. Se undergraduate epipedo o ka8igitis sou einai poli spanio na exei ena epofeli8ei opws to les kati apo esena.
                              Apo tin allh profanos! o ka8igitis sou 8a asxoli8ei me ta conferences, giati mesa apo auta ginontai gnorimies kai analamvanei kainourgia research projects, ara kai xrimata gia na plirwsei ton PhD student tou.
                              Apo ekei kai pera den katanow ti ennoeis ws ereunitiko ergo tou ka8igiti?? OPIO paper kanei enas student me ton ka8igiti sou, PANTA mpainei to onoma tou sta atoma pou egrapsan to paper! Kai to onoma mpainei prin to onoma tou ka8igiti. Auto simvainei se olo ton kosmo kai den exei na kanei me ti xwra! Mporeis eukola na kaneis ena search sto webofscience an se endiaferei kai na kaneis download ena paper apo tin database tou panepisitmiou sou.
                              Episis gia to an o ka8igitis exei xrono na asxoli8ei mazi sou. Sini8os oi perissoteroi den exoun idiaitera poli xrono se opia xwra kai na eisai. Egw otan ekana to PhD mou eklina appointment me ton ka8igiti mou gia na sizitisoume, o opios sxedon monima elipe se taxidia gi research.
                              To na kaneis estw kai ena paper me enan ka8igiti o opios opws les einai megalo onoma sto xwro tou, automata sou anigei polles portes gia panepistimia! Yparxoun periptwseis ka8igitwn me group panw apo 100 atoma.. Poso sixna pisteueis sinantane oi students ton ka8igiti tous? GIa auto prepei panta sto research na yparxei interaction meta3u twn students kai ka8imerinh meleth opioudipote new paper ginetai publish gia na mporeis na prolavaineis tis e3eli3eis.
                              Ti research pisteueis mporei na kaneis enas undergraduate student pou na exei ofelos gia ton ka8igiti? Auto einai spanio kai se auth ti periptwsh outos i allos to ofelos sou 8a einai to paper pou 8a kaneis publish. Ti megalitero ofelos apo auto?
                              Se ola ta panepistimia kai EIDIKA oso megalwnei to epipedo sou, 8a prepei na psaxnesai monos sou. Eite se papers, eite se vivlia. Asxetos an eisai sto EMP i sto MIT i opoudipote allou, to 99% tis gnwshs 8a to apoktiseis apo proswpikhy meleth. O ka8igitis sou auto pou 8a sou kanei perissotero einai na sou dwsei tin ka8odigish tou pou prepei na patiseis.
                              An i diplwmatikh ergasia pou anaferesai einai se proptuxiako epipedo , ws epi to pliston apotelei eidika stin Ellada perissoterh vivliografikh douleia me ligo research mesa, xwris na miwnei auto fisika tin prospa8eia tou foititi..


                              ..........

                              • Στη βιομηχανία πολλές φορές απαιτείται να γίνονται άμεσα κινήσεις με ταχύτατο αποτέλεσμα. Αυτήν την ικανότητα δεν την προσφέρει κανένα μεταπτυχιακό ούτε PhD παρά μόνο η εμπειρία. Στο εξωτερικό εδώ και αρκετά χρόνια (και σιγά-σιγά εδώ στην Ελλάδα) έχει ξεκινήσει να εφαρμόζεται από επιχειρήσεις κολλοσούς, η τακτική της πρόσληψης ανθρώπων απόφοιτων πανεπιστημίων σε σχετικά νεαρή ηλικία με στόχο την δια βίου εκπαίδευση εξειδίκευση πάνω στο αντικείμενο της εργασίας τους κάτι που κάνει την απόκτηση μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών (και τη δαπάνη αρκετού χρόνου και χρημάτων που συνεπάγεται περιττή).
                                .....
                              • Τα εφόδια που μπορεί κάποιος να αποκομίσει από τις σπουδές του σε Ελληνικό πανεπιστήμιο δεν είναι αμελητέα ποσότητα. Το επιστημονικό υπόβαθρο των Ελλήνων μηχανικών βρίσκεται σε πολύ ικανοποιητικό επίπεδο συγκρινόμενο με αυτό των αποφοίτων εξωτερικού.
                                Γιάννης

                              Pragmati h taxitita e3eli3hs stin viomihania einai poli megalh. Den simfonw omws oti 'kanena' PhD den sou prosferei tin ikanotita auth. Apenantias ena kalo PhD se stelnei apeu8ias polles fores se ipsilh 8esh stin grammh paragwghs i e3eli3hs se mia etairia!
                              Se opia etairia kai na paei kapios, panta 8a ekpedeutei panw stis anagkes kai tis idiaiterotitas tis etairias. To PhD sou mporei na einai akoma kai se enan telios diaforetiko tomea, alla einai apodi3h oti exeis tin ikanotita na kaneis apotelesmatiko research kai na afomiwneis ena neo antikimeno. Exontas px PhD se computational aerospace mporeis aneta na pas se mia etairia pou apla xriazontai enan programmer kai to pi8anotero einai na eisai poli pio apotelesmatikos!
                              Sto e3wteriko episis (eidika USA) oi perissoteroi students epilegoun kata ti diarkeia twn spoudwn tous na kanoun episis internship. Auto simainei oti pigaineis gia merikous mines kai ergazesai se mia viomihania, plirwnesai fisika gia auto kai meta sinexizeis tis spoudes sou. Etsi apoktas empiria, gnwsh kai gnorimies.

                              Oson afora to epipedo twn ellinwn mihanikwn se sxesh me tou e3wterikou ti sigkrish mou 8a tin kanw se epipedo metaptixiakou kai oxi proptixiakou. Eidika se PhD distixos to epipedo stin Ellada einai poli xamilo se sxesh me tou e3wterikou, eidika se tomeis engineering. To engineering 8elei polla xrimata otan pleon milame se epipedo ereunas. AKoma kai computational research na kaneis pou 8eleis mono computers, exei diafora na trexeis ena simulation se ena lab me 2-3 computers kai ena lab pou exei 2-3 clusters

                              Me ektimish,
                              Dimitris

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • S
                                servmx last edited by

                                Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
                                ......Pragmati h taxitita e3eli3hs stin viomihania einai poli megalh. Den simfonw omws oti 'kanena' PhD den sou prosferei tin ikanotita auth. Apenantias ena kalo PhD se stelnei apeu8ias polles fores se ipsilh 8esh stin grammh paragwghs i e3eli3hs se mia etairia!
                                Se opia etairia kai na paei kapios, panta 8a ekpedeutei panw stis anagkes kai tis idiaiterotitas tis etairias. To PhD sou mporei na einai akoma kai se enan telios diaforetiko tomea, alla einai apodi3h oti exeis tin ikanotita na kaneis apotelesmatiko research kai na afomiwneis ena neo antikimeno. Exontas px PhD se computational aerospace mporeis aneta na pas se mia etairia pou apla xriazontai enan programmer kai to pi8anotero einai na eisai poli pio apotelesmatikos!
                                .......
                                Me ektimish,
                                Dimitris

                                Συνεχίζοντας την κουβέντα και χωρίς καμμία πρόθεση να θίξω ανθρώπους οι οποίοι μοχθούν για την απόκτηση ενός μεταπτυχιακού τίτλου, θα ήθελα να σημειώσω ότι στη βιομηχανία και στην παραγωγική διαδικασία το ζητούμενο πολλές φορές είναι η άμεση επίλυση προβλημάτων με οποιοδήποτε τρόπο. Η εμπειρία είναι αυτή που θα δώσει λύσεις κάνοντας τη διεργασία να δουλέψει ξανά και κατόπιν ο χρόνος είναι άφθονος για την ανάπτυξη του θεωρητικού μοντέλου (εδώ βοηθά το επιστημονικό υπόβαθρο), η οποία θα δώσει λύσεις-κατευθύνσεις έτσι ώστε η εμφανιζόμενη αστοχία στο μέλλον να αποφευχθεί.
                                Κάθε εφόδιο (τίτλος σπουδών) σίγουρα είναι ευπρόσδεκτος στη δύσκολη μάχη της επιβίωσης και ανέλιξης σε ένα ισχυρά ανταγωνιστικό περιβάλλον αλλά δεν πρέπει να γίνει αυτοσκοπός.

                                Με εκτίμηση
                                Γιάννης

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • D
                                  dimitrios2004 last edited by

                                  Ο χρήστης servmx έγραψε:

                                  Συνεχίζοντας την κουβέντα και χωρίς καμμία πρόθεση να θίξω ανθρώπους οι οποίοι μοχθούν για την απόκτηση ενός μεταπτυχιακού τίτλου, θα ήθελα να σημειώσω ότι στη βιομηχανία και στην παραγωγική διαδικασία το ζητούμενο πολλές φορές είναι η άμεση επίλυση προβλημάτων με οποιοδήποτε τρόπο. Η εμπειρία είναι αυτή που θα δώσει λύσεις κάνοντας τη διεργασία να δουλέψει ξανά και κατόπιν ο χρόνος είναι άφθονος για την ανάπτυξη του θεωρητικού μοντέλου (εδώ βοηθά το επιστημονικό υπόβαθρο), η οποία θα δώσει λύσεις-κατευθύνσεις έτσι ώστε η εμφανιζόμενη αστοχία στο μέλλον να αποφευχθεί.
                                  Κάθε εφόδιο (τίτλος σπουδών) σίγουρα είναι ευπρόσδεκτος στη δύσκολη μάχη της επιβίωσης και ανέλιξης σε ένα ισχυρά ανταγωνιστικό περιβάλλον αλλά δεν πρέπει να γίνει αυτοσκοπός.

                                  Με εκτίμηση
                                  Γιάννης

                                  Pros 8eou den 8igeis kanenan! O dialogos einai panta omorfo na ginetai legontas me eilikrinia tis apopseis mas
                                  8a sxoliasw auto pou egrapses:
                                  'Η εμπειρία είναι αυτή που θα δώσει λύσεις κάνοντας τη διεργασία να δουλέψει ξανά και κατόπιν ο χρόνος είναι άφθονος για την ανάπτυξη του θεωρητικού μοντέλου (εδώ βοηθά το επιστημονικό υπόβαθρο)'

                                  Ena asxima eidos erasitexnismou sti viomihania einai na stirizomaste mono stin empiria.. Proswpika pisteuw gia na uparxei swsth e3eli3h , prwta prepei na uparxei to 8ewritiko upova8ro. Gia auto kai oi megaliteres viomihanies tou kosmou 8a protimisoun enan me masters i PhD kai oxi enan me ena aplo ptixio.

                                  Epissi to PhD den einai 8eoritiko modelo!!! Auto einai poli kakh apopsh kai isws na epikratei stn Ellada kirios logo elipshs xrimatwn na ginei ereuna. Para polla apo ta PhD's sponsorarontai apo etairies gia na e3eli3oun amesa kapia proionta tous! Episis polla apo ta epiteugmata pou vlepoume simera eiani apotelesma meleths kapiou PhD. Eidika sto xwro twn computers.. mia volta sti SIlicon Valley vlepontas ta ptuxia tou ka8enas 8a mas pisei eukola poso aparaitito einai to PhD se upsiles 8eseis se mia viomihania.

                                  Proswpika epidi xrimatodotw kapia projects ta opia ginontai se panepistimio, gnorizw pollous students pou kanoun to PhD tous kai ka8imerina einai me to deadline na prolavoun na paradwsoun
                                  Sti viomihania uparxei piesh xronou, alla auto pou zitas apo ton ergazomeno ws apotelesma den einai idiou epipedou me auto pou 8a zitiseis apo kapion me PhD , opou apaiteitai pleon allh klimaka xronou

                                  Me ektimish,
                                  Dimitris

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • N
                                    nass last edited by

                                    Εχοντας περάσει από το ΕΜΠ σε όλα τα στάδια των σπουδών που παρέχει, θα ήθελα να επαυξήσω σε αυτό που λέει ο φίλος dimitrios2004: ΔΕΝ είναι δουλειά του Πανεπιστημίου να σε μάθει πχ. τόρνο (για μηχανολόγους) ή γλώσσα προγραμματισμού C (για μηχ. Η/Υ) ή οτιδήποτε άλλο. Για να τα μάθεις αυτά πας σε οποιαδήποτε Κορέλκο! Δουλειά του Πανεπιστημίου (και ειδικότερα ενός Πολυτεχνείου, που βγάζει μηχανικούς) είναι

                                    (α) να σου δώσει το απαραίτητο θεωρητικό υπόβαθρο (κυρίως μαθηματικά (περιλαμβανομένης της στατιστικής και των πιθανοτήτων), προκειμένου για μηχανικούς) ώστε να μπορείς να χειριστείς άνετα τα εξειδικευμένα θέματα της επιστήμης σου, ιδιαίτερα μάλιστα όταν εξελίσσονται γρήγορα (πχ. Η/Υ)

                                    (β) να σε μάθει πως να αντιμετωπίζεις προβλήματα με δεδομένες αρχικές συνθήκες και περιορισμούς (όπως το κόστος και ο χρόνος), με ρεαλισμό και προσοχή στο λόγο κόστους προς απόδοση

                                    (γ) να σε μάθει να διαβάζεις και να αντιμετωπίζεις τη βιβλιογραφία σα σύμμαχο και όχι σαν μπελά

                                    (δ) να σου δώσει μια καλή ιδέα για όλους τους τομείς της αντίστοιχης επιστήμης, όχι όμως για τόσο για να σε ετοιμάσει για την αγορά εργασίας αλλά περισσότερο για να σου δώσει το ερέθισμα να ασχοληθείς μόνος σου με ό,τι από αυτά που σου παρουσιάσθηκαν κρίνεις πιο ενδιαφέρον και να εμβαθύνεις σε αυτό.

                                    Και εγώ όταν πρωτομπήκα στο ΕΜΠ έλεγα 'τι βλακείες μας βάζουν, μαθηματικά/φυσική Ι, ΙΙ, ΙΙΙ, ΙV, πιθανότητες, μαθαίνουμε Fortran' κοκ. Μετά κατάλαβα πως αυτά που μένουν δεν είναι τόσο τα εξειδικευμένα (δηλ. τι νόημα θα είχε το 1985 να μάθω assembly για 68000 και για 8086, τη στιγμή που το 1990 αυτή μου η γνώση ήταν ήδη ξεπερασμένη ?) όσο αυτά που σου ανοίγουν την όρεξη, πάντοτε με προσωπική ενασχόληση, για παρακάτω!

                                    Δυστυχώς στην Ελλάδα όπως λέμε πολλές φορές 'το Κράτος δεν κάνει αυτό' έτσι περιμένουμε και από το Πανεπιστήμιο να μας τα μάθει όλα. Ενώ η δουλειά του δεν είναι αυτή αλλά να μας μάθει πως μπορούμε να τα μάθουμε όλα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • S
                                      servmx last edited by

                                      Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
                                      ...8a sxoliasw auto pou egrapses:
                                      'Η εμπειρία είναι αυτή που θα δώσει λύσεις κάνοντας τη διεργασία να δουλέψει ξανά και κατόπιν ο χρόνος είναι άφθονος για την ανάπτυξη του θεωρητικού μοντέλου (εδώ βοηθά το επιστημονικό υπόβαθρο)'

                                      Ena asxima eidos erasitexnismou sti viomihania einai na stirizomaste mono stin empiria.. Proswpika pisteuw gia na uparxei swsth e3eli3h , prwta prepei na uparxei to 8ewritiko upova8ro. Gia auto kai oi megaliteres viomihanies tou kosmou 8a protimisoun enan me masters i PhD kai oxi enan me ena aplo ptixio.

                                      Epissi to PhD den einai 8eoritiko modelo!!! Auto einai poli kakh apopsh kai isws na epikratei stn Ellada kirios logo elipshs xrimatwn na ginei ereuna. Para polla apo ta PhD's sponsorarontai apo etairies gia na e3eli3oun amesa kapia proionta tous! Episis polla apo ta epiteugmata pou vlepoume simera eiani apotelesma meleths kapiou PhD. Eidika sto xwro twn computers.. mia volta sti SIlicon Valley vlepontas ta ptuxia tou ka8enas 8a mas pisei eukola poso aparaitito einai to PhD se upsiles 8eseis se mia viomihania.

                                      Proswpika epidi xrimatodotw kapia projects ta opia ginontai se panepistimio, gnorizw pollous students pou kanoun to PhD tous kai ka8imerina einai me to deadline na prolavoun na paradwsoun
                                      Sti viomihania uparxei piesh xronou, alla auto pou zitas apo ton ergazomeno ws apotelesma den einai idiou epipedou me auto pou 8a zitiseis apo kapion me PhD , opou apaiteitai pleon allh klimaka xronou

                                      Me ektimish,
                                      Dimitris

                                      Ανοίγοντας περισσότερο την κουβέντα, θα ήθελα να σημειώσω κάποια πράγματα ακόμη:

                                      • Σίγουρα είναι τεράστια η συμβολή ανθρώπων με υψηλό επίπεδο σπουδών στην εξέλιξη προϊόντων, υπηρεσιών κ.ο.κ. και θα ήταν άτοπο να διαφωνήσει κανείς σε αυτό.
                                      • Από την άλλη υπάρχουν μηχανικοί οι οποίοι έχουν επιφορτιστεί το ρόλο, να κάνουν πράξη αυτά που κάποιοι συνάδελφοι τους στα τμήματα R&D έχουν σχεδιάσει. Η υλοποίηση πολλών εξ αυτών συνεπάγεται πολλές φορές τεράστιες δυσκολίες και η πίεση χρόνου είναι ασφυκτική.
                                        Αυτό δε σημαίνει ότι αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι μηχανικοί αλλά τορναδόροι ή χειριστές PC.
                                      • Η συλλογή στοιχείων από τη λειτουργία μιας εγκατάστασης και η κριτική θεώρηση των πεπραγμένων (συλλογή εμπειριών) σε πραγματικές συνθήκες είναι βασικός παράγοντας εξέλιξης τόσο της μεθολογίας και της εφαρμοσμένης μηχανικής αλλά και του ίδιου του μηχανικού που μπαίνει στη διαδικασία ανάλυσης σφαλμάτων (fault tree analysis).
                                        Η παραπάνω αντίληψη μόνο ερασιτεχνική δε μπορεί να θεωρηθεί.
                                      • Ο βασικός στόχος τελικά δεν είναι η επαγγελματική επιβίωση και ανέλιξη σε ένα ισχυρά ανταγωνιστικό χώρο?
                                        Και οι δύο πρακτικές (υψηλότατο επίπεδο σπουδών ή 'κολύμπι στα βαθιά' από νωρίς) νομίζω ότι μπορούν να δώσουν αυτόν τον κοινό στόχο.

                                      Σεβόμενος κάθε αντίθετη άποψη και πάντα στα πλαίσια διάλογου και όχι αντιπαράθεσης,
                                      Με εκτίμηση
                                      Γιάννης

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • D
                                        dimitrios2004 last edited by

                                        Ο χρήστης servmx έγραψε:

                                        .....

                                        • Από την άλλη υπάρχουν μηχανικοί οι οποίοι έχουν επιφορτιστεί το ρόλο, να κάνουν πράξη αυτά που κάποιοι συνάδελφοι τους στα τμήματα R&D έχουν σχεδιάσει. Η υλοποίηση πολλών εξ αυτών συνεπάγεται πολλές φορές τεράστιες δυσκολίες και η πίεση χρόνου είναι ασφυκτική.
                                          Αυτό δε σημαίνει ότι αυτοί οι άνθρωποι δεν είναι μηχανικοί αλλά τορναδόροι ή χειριστές PC.
                                        • Η συλλογή στοιχείων από τη λειτουργία μιας εγκατάστασης και η κριτική θεώρηση των πεπραγμένων (συλλογή εμπειριών) σε πραγματικές συνθήκες είναι βασικός παράγοντας εξέλιξης τόσο της μεθολογίας και της εφαρμοσμένης μηχανικής αλλά και του ίδιου του μηχανικού που μπαίνει στη διαδικασία ανάλυσης σφαλμάτων (fault tree analysis).
                                          Η παραπάνω αντίληψη μόνο ερασιτεχνική δε μπορεί να θεωρηθεί.
                                          ........

                                        Αγαπητέ Γιάννη,

                                        με βρίσκεις πολυ σύμφωνο σε αυτά που γράφεις.

                                        Αυτό που περισσότερο θέλω να πώ είναι οτι σε μία θέση όπου κάποιος καλός έμπειρος μηχανικός θα κάνει τη δουλεία του σωστά, άν υπάρχει κάπιος που έχει σπουδάσει το αντικείμενο αυτό (δεν αναφέρομαι σε βασικό επίπεδο σπουδών), μετα απο λίγο καιρό εμπειρίας θα την κάνει καλύτερα.

                                        Ώς πίο άμεσο παράδειγμα είναι πιστεύω να συγκρίνουμε έναν πολύ έμπειρο μηχανικό που έχει μάθει τα περισσότερο μέσα απο την εμπειρία με έναν έμπειρο μηχανικό που σπούδασε αυτό που έμαθε. Ειδικά όταν αναφερόμαστε σε R&D τα πράγματα πλέον γίνονται πολύ εξιδικευμένα.

                                        Όταν διαβασα αρχικά τo post σου νόμισα μιλάς γενικά για το πως λειτουργούν οι βιομηχανίες. Άν καταλαβαίνω καλα απο το post αυτό που γράφεις τώρα, περισσότερο μάλλον θα αναφέρεσαι σε construction η εταιρείες γενικά που ασχολούνται περισσότερο στο mechanical engineering. (Δεν ξέρω πως να εκφράσω στα Ελλήνικά καλύτερα αυτό που θέλω να πω.. ελπίζω να γίνομαι κατανοητός)
                                        Σε πολλές βιομηχανίες όμως η εμπειρία και μόνο απλά δεν είναι αρκετή. Πχ σε εταιρείες εξέλιξης υπολογιστών (Intel, AMD etc) , σε βιομηχανίες aerospace, εξέλιξης φαρμάκων etc. Φυσικά αυτό που λέω αποκλίνει απο το έναυσμα του post που αναφερόταν σε mechanical engineering, αλλα είναι ένα παράδειγμα που με βοηθάει νομίζω να τοποθετήσω την άποψη μου
                                        Σπουδάζοντας το προπτυχιακό μου (aerospace engineering kai mechanical engineering) δουλεύοντας σε μεγάλη εταιρεία κατασκευής τμημάτων αεροπλάνων στα πλαίσια του internship διαπίστωσα άμεσα πως μπορούσα σε ελάχιστο χρόνο να λέω έστω την άποψη μου σε άτομα με χρόνια εμπειρία. Πολύ απλά γιατι δεν ήξερα μόνο το πως λειτουργεί κάτι, αλλά και τη φυσική πίσω απο αυτό.

                                        Νομίζω αυτό είναι το αγαπημένο μου topic απο τα περισσότερα εδώ

                                        Αν δεν είναι κατανοητό κάτι που έγραψα , πείτε μου να προσπαθήσω να το αναλύσω λίγο καλύτερα αν μπορώ.

                                        Με εκτίμηση και σεβασμό,
                                        Δημήτρης

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • T
                                          tsr-2 last edited by

                                          Paidia, kalispera! Gia to tmhma mhxanikos diaxhriseis energiakon poron kai tis prooptikes poy exei, gnorizei kanis tipota? (sthn kozanh einai)

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            servmx last edited by

                                            Ο χρήστης nass έγραψε:
                                            Εχοντας περάσει από το ΕΜΠ σε όλα τα στάδια των σπουδών που παρέχει, θα ήθελα να επαυξήσω σε αυτό που λέει ο φίλος dimitrios2004: ΔΕΝ είναι δουλειά του Πανεπιστημίου να σε μάθει πχ. τόρνο (για μηχανολόγους) ή γλώσσα προγραμματισμού C (για μηχ. Η/Υ) ή οτιδήποτε άλλο. Για να τα μάθεις αυτά πας σε οποιαδήποτε Κορέλκο! Δουλειά του Πανεπιστημίου (και ειδικότερα ενός Πολυτεχνείου, που βγάζει μηχανικούς) είναι

                                            (α) να σου δώσει το απαραίτητο θεωρητικό υπόβαθρο (κυρίως μαθηματικά (περιλαμβανομένης της στατιστικής και των πιθανοτήτων), προκειμένου για μηχανικούς) ώστε να μπορείς να χειριστείς άνετα τα εξειδικευμένα θέματα της επιστήμης σου, ιδιαίτερα μάλιστα όταν εξελίσσονται γρήγορα (πχ. Η/Υ)

                                            (β) να σε μάθει πως να αντιμετωπίζεις προβλήματα με δεδομένες αρχικές συνθήκες και περιορισμούς (όπως το κόστος και ο χρόνος), με ρεαλισμό και προσοχή στο λόγο κόστους προς απόδοση

                                            (γ) να σε μάθει να διαβάζεις και να αντιμετωπίζεις τη βιβλιογραφία σα σύμμαχο και όχι σαν μπελά

                                            (δ) να σου δώσει μια καλή ιδέα για όλους τους τομείς της αντίστοιχης επιστήμης, όχι όμως για τόσο για να σε ετοιμάσει για την αγορά εργασίας αλλά περισσότερο για να σου δώσει το ερέθισμα να ασχοληθείς μόνος σου με ό,τι από αυτά που σου παρουσιάσθηκαν κρίνεις πιο ενδιαφέρον και να εμβαθύνεις σε αυτό.

                                            Και εγώ όταν πρωτομπήκα στο ΕΜΠ έλεγα 'τι βλακείες μας βάζουν, μαθηματικά/φυσική Ι, ΙΙ, ΙΙΙ, ΙV, πιθανότητες, μαθαίνουμε Fortran' κοκ. Μετά κατάλαβα πως αυτά που μένουν δεν είναι τόσο τα εξειδικευμένα (δηλ. τι νόημα θα είχε το 1985 να μάθω assembly για 68000 και για 8086, τη στιγμή που το 1990 αυτή μου η γνώση ήταν ήδη ξεπερασμένη ?) όσο αυτά που σου ανοίγουν την όρεξη, πάντοτε με προσωπική ενασχόληση, για παρακάτω!

                                            Δυστυχώς στην Ελλάδα όπως λέμε πολλές φορές 'το Κράτος δεν κάνει αυτό' έτσι περιμένουμε και από το Πανεπιστήμιο να μας τα μάθει όλα. Ενώ η δουλειά του δεν είναι αυτή αλλά να μας μάθει πως μπορούμε να τα μάθουμε όλα.

                                            Σίγουρα θα συμφωνήσω στα παραπάνω γραφόμενα συμπληρώνοντας στην παρατήρηση (γ) μια φράση καθηγητού μου στο Α.Π.Θ.:
                                            'Καλός μηχανικός δεν είναι αυτός που τα ξέρει όλα (πράγμα αδύνατο), αλλά αυτός που γνωρίζει πως να ανατρέξει στη βιβλιογραφία και να τα βρει'.

                                            Γιάννης

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr