-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
ΓιαΔεν ξερω για παλαιοτερα αλλα βλεπω οτι ειναι το πιο πετυχημενο μοντελο,ισως,στην ιστορια της VOLVO CARS.
Δεν ειναι...Τα παρακατω νουμερα ισχυουν για τα υπαρχοντα μοντελα μεχρι και το 2008.
MODEL YEARS NUMBERS
140 Totals 1966-1974 1,251,371
164 Totals 1968-1975 144,179
1800 Totals 1961-1973 47,855
240 Totals 1974-1983 2,685,171
240-260 Totals 1974-1993 2,862,573
260 Totals 1975-1985 177,402
340 Totals 1976-1991 910,382
340-360 Totals 1976-1991 1,086,405
360 Totals 1983-1989 176,023
400 Totals 1986-1996 699,458
440 Totals 1988-1996 384,682
460 Totals 1989-1996 238,401
480 Totals 1986-1995 76,375
740 Totals 1984-1992 1,009,395
740-760-780 Totals 1982-1992 1,239,222
760 Totals 1982-1990 221,309
780 Totals 1982-1990 221,309
850 Estate Totals 1991-1997 326,703
850 Sedan Totals 1991-1997 390,727
850 Totals 1991-1997 716,903
850/C70/S70/V70/XC Totals 1991-2000 1,360,522
940 Totals 1990-1998 478,381
960 Totals 1990-1996 154,329
C30 Totals 2006 - 100,506
C70 (New) Totals 2005 - 50,174
C70 Coupe Totals 1996-2002 27,014
C70 Totals 1997-2005 72,039
C70/S70/V70/XC/850 Totals 1991-2000 1,360,522
P120/220 Totals 1956-1970 655,241
P121 Totals 1961-1970 359,918
P122 Totals 1956-1967 222,126
P130 Totals 1961-1970 359,918
P210 Totals 1960-1969 59,702
P210/PV445 Totals 1949-1969 101,492
P220 Totals 1962-1969 73,197
P220/120 Totals 1956-1970 655,241
PV444 Totals 1944-1958 196,004
PV444-PV544 Totals 1944-1965 440,000
PV445 Totals 1949-1960 41,790
PV445/P210 Totals 1949-1969 101,492
PV544 Totals 1958-1965 243,996
S40 Totals (New) 2003- 277,860
S40/V40 Totals 1995 - 2004 1,000,034
S60 Totals 2000- 574,687
S70 Totals 1996-2000 242,916
S70/V70/XC/C70/850 Totals 1991-2000 1,360,522
S80 Totals 1998-2006 370,198
S80 Totals (New) 2006- 96,498
V40/S40 Totals 1995 - 2004 1,000,034
V50 Totals 2003- 280,219
V70 III Totals 2008- 56,952
V70 Totals 1996-2000 319,832
V70 Totals 1999-2006 589,206
V70 Totals 2007 31,910 n
V70/S70/C70/XC/850 Totals 1991-2000 1,360,522
V70/V70XC Totals 1996-2000 373,689
V70XC Totals 1997-2000 53,857
V70XC/XC70 Totals 2000-2005 255,473
XC60 Totals 2008- 6,954
XC70 Totals 2007- 55,351
XC70/V70XC Totals 2000-2005 255,473
XC90 Totals 2002- 471,563Η συζητηση γινοταν γυρω απο την Ελληνικη αγορα,αλλα εγω επιμενω βασει του τι ανταγωνισμου αντιμετωπιζει εδω και χρονια το S40 σε σχεση με τον ανταγωνισμο περασμενων δεκαετιων.Και δεν ειπα ποτε οτι ειναι κατωτερα τα ΑΜΑΖΟΝ&240 και οτι ειναι καλοπουλημενο παγκοσμιως...Σε αυτη την περιπτωση συμφωνω απολυτα με ο,τι αναφερετε,καθως τα στοιχεια μιλανε απο μονα τους!
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
@ Scandinavian
Αγαπητέ φίλε καλησπέρα! Επειδή σε κάποιο παλαιότερο ποστ αναφέρθηκε το όνομά σου αλλά δεν απάντησες κάνω ξανά εγώ την ερώτηση! Θα παρευρεθείς στη συνάντηση που θα κάνουμε την Κυριακή ή όχι;Όχι...
Αυτό είναι το δικό μου στο Πήλιο λίγο έξω από τη Ζαγορά....Willow Green 1.8 Kinetic MY 2007
Τι μου θυμισες με αυτη τη φωτογραφια τωρα....Απιστευτο!!!Πολυ ομορφη τοποθεσια το συγκεκριμενο σημειο και οντως δε θυμαμαι να εχω δει πολλες φορες αυτο το χρωμα.
-
Νεο μοτερ (και) για το XC60...
http://www.quattroruote.it/auto_novita/ ... ice=227263
(αν προσφερεται και με manual θα ειναι 'λουκουμι'...)
-
μετάφραση έχουμε ?
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
μετάφραση έχουμε ?http://carscoop.blogspot.com/2010/01/vo ... turbo.html
Θα γινει χαμος με αυτο το μοτερ.
-
Ρε παιδια απο την σελ 141 αυτο το μοτερ συζηταμε σημερα....
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
ΒόλβοΔία ψάχναμε τα ίδια πράγματα....
Μήπως μπορείς να μου πεις την πηγή των συγκεντρωτικών με κάποιο link ή pm;Απο Volvo Club UK ειναι τα νουμερα
Αλλά υπάρχει ένα ερωτηματικό: οι Κινέζοι! Στο πλάνο της που κατέθεσε στις κινεζικές αρχές η Geely, προβλέπεται η παραγωγή 300.000 αυτοκινήτων στην Κίνα, σε ένα νέο εργοστάσιο στο Πεκίνο. Η εταιρεία ταυτόχρονα διαβεβαιώνει ότι οι εγκαταστάσεις της Volvo στη Σουηδία θα μείνουν άθικτες τόσον αφορά τη διοίκηση, την παραγωγή και το R&D. Το εργοστάσιο όμως της Γάνδης στο Βέλγιο; Τι ποσοστό των εξαρτημάτων θα είναι πλέον κινεζικής προέλευσης; Πόσοι θα είναι διατεθειμένοι να αγοράσουν ένα Volvo ακόμα κι αν αυτό έχει εξελιχθεί και παραχθεί στην Ευρώπη αλλά η εταιρεία θα ανήκει σε Κινέζους;
Η παραγωγη στο Ghent παρεμενει οπως και αυτη στην Σουηδια. Γενικα οι Κινεζοι επαναλαμβανουν συνεχεια οτι δεν θα πειραξουν τιποτα. Θα ιδρυθει μια νεα εταιρεια κατω απο την οποια η Geely και η Volvo θα λειτρουργουν εντελως ανεξαρτητα. Η παραγωγη στην Κινα θα ειναι μονο για την Κινεζικη αγορα. Η επιλογη καποιου Κινεζου προμηθευτη για σημαντικα εξαρτηματα δεν κολλαει με την φιλοσοφια της παραγωγης της εταιρειας (Just In Time που λεγαμε πριν)..Τις βιδες ας τις προμηθευοντε απ'οπου θελουν...
Γενικα εχω βαρεθει να διαβαζω και να ακουω προκατειλημενους ανθρωπους. Το πως θα ειναι τα μοντελα της Volvo στην Geely εποχη, δεν το ξερω. Ειναι αστειο ομως ο καθενας να προδικαζει οτι θα ειναι ποιοτικα κατωτερα...Ας παρουσιαστει το πρωτο και βλεπουμε, προς το παρον ακομα και αυριο αν γινοταν η εξαγορα, μονο καρπους της συνεργασιας με την Ford εχουμε...και καλο ειναι να μην ξεχναμε και τα λαθη που εκανε (GTDi )!
-
Ο χρήστης sakisalfa έγραψε:
μετάφραση έχουμε ?
http://carscoop.blogspot.com/2010/01/vo ... turbo.html
Θα γινει χαμος με αυτο το μοτερ.
-
@VolvoZeus: Γενικα εχω βαρεθει να διαβαζω και να ακουω προκατειλημενους ανθρωπους. Το πως θα ειναι τα μοντελα της Volvo στην Geely εποχη, δεν το ξερω. Ειναι αστειο ομως ο καθενας να προδικαζει οτι θα ειναι ποιοτικα κατωτερα...Ας παρουσιαστει το πρωτο και βλεπουμε, προς το παρον ακομα και αυριο αν γινοταν η εξαγορα, μονο καρπους της συνεργασιας με την Ford εχουμε...και καλο ειναι να μην ξεχναμε και τα λαθη που εκανε (GTDi )!
- 1 !! Πραγματικά έχουν ακουστεί πολά φάουλ τα οποία βασίζονται αποκλειστικά σε εικασίες του καθενός!! Λίγο υπομονή δεν βλάπτει!
Μου θυμίζει το 'ακόμα δεν τον είδαμε, Γιάννη το βαφτίσαμε!!'
- 1 !! Πραγματικά έχουν ακουστεί πολά φάουλ τα οποία βασίζονται αποκλειστικά σε εικασίες του καθενός!! Λίγο υπομονή δεν βλάπτει!
-
Η ένστασή μου παιδιά είναι σε επίπεδο marketing. Δεν μπορείς να πουλήσεις εύκολα στον Αμερικάνο και στον Ευρωπαίο αμάξι που κοστίζει 40,50,60 και 70 χιλιάρικα με κινέζους ιδιοκτήτες...Η Κίνα έχει δαιμονοποιηθεί στη δύση...άλλο ο Τατά με την Jaguar Land Rover...αυτός είναι Ινδός. Εγώ δεν πιστεύω ότι τα προϊόντα θα είναι κατώτερης ποιότητας. Αλλά μην ξεχνάμε ότι η Geely είναι μια πολύ μικρή εταιρεία (300000 αυτοκίνητα το χρόνο με το ζόρι στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων του κόσμου), που αν δεν είχε τη στήριξη του κινεζικού κράτους δε θα έκανε τίποτα σε σχέση με τη Volvo. Οι προοπτικές ανάπτυξης που διανοίγονται στην Κίνα είναι τεράστιες αλλά νομίζω ότι το προφίλ της Volvo θα πληγεί ανεπανόρθωτα....μακάρι να διαψευστώ....
-
λιγα ειναι τα 300.000 αυτοκινητα?
-
Kαλημερα στην παρεα. Αντε, 'μαλακωσε' κι ο καιρος..
Θα κανουμε (οι Βορειοι) τπτ αυριο? 7 ατομα ειμαστε ολα κι ολα.
Αντε, αντε. Ενας ωραιος καφες στο kitchen, και μετα φωτο εκει στο parking του λιμανιου ειναι οτι πρεπει.
-
Αν σε βολεύει αύριο απόγευμα ή μεθαύριο όλη μέρα (ακόμη καλύτερα) είμαι μέσα.
Αλλά δεν ασχολούμαι και δεν παρακαλάω κανένα.΄
Πείτε ποιοι θα είστε ώστε να γνωρίζουμε. -
Ο χρήστης deadp έγραψε:
Αν σε βολεύει αύριο απόγευμα ή μεθαύριο όλη μέρα (ακόμη καλύτερα) είμαι μέσα.
Αλλά δεν ασχολούμαι και δεν παρακαλάω κανένα.΄
Πείτε ποιοι θα είστε ώστε να γνωρίζουμε.Oπως θελετε, και αυριο απογευμα, και Κυριακη.
Δηλωνω παρων σε οποια μερα θελετε.
Να πουν κι οι υπολοιποι παρακαλω! -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
λιγα ειναι τα 300.000 αυτοκινητα?Σε μια αγορά 13.000.000 αυτοκινήτων είναι λίγα...επίσης η Geely δεν είναι πολύ υψηλά στα μάτια των Κινέζων...αυτό βέβαια μπορεί να αλλάξει με την εξαγορά της Volvo...Πάντως ουσιαστικά αυτός που εξαγοράζει την εταιρεία είναι το κινεζικό κράτος που δίνει το οκ στις τράπεζες για να δοθούν τα δάνεια για την εξαγορά της Volvo. Δεν ξέρω όμως αν οι Σουηδοί θα προτιμήσουν στο μέλλον ένα Volvo από ένα Saab που θα ανήκει σε πολύ μικρό αλλά Ευρωπαίο ιδοκτήτη... Βέβαια η Volvo αυτοκινήτων απασχολεί 21000 υπαλλήλους εκ των οποίων οι 16000 στη Σουηδία ενώ η Saab όλις 3500....Αν οι νέοι ιδιοκτήτες λειτουργήσουν όπως η Tata στην Jaguar Land Rover έχει καλώς, διαφορετικά..... (μην ξεχνάμε ότι ειναι μπλεγμένο και το κινεζικό κράτος σε αυτή την ιστορία....)
-
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Η ένστασή μου παιδιά είναι σε επίπεδο marketing. Δεν μπορείς να πουλήσεις εύκολα στον Αμερικάνο και στον Ευρωπαίο αμάξι που κοστίζει 40,50,60 και 70 χιλιάρικα με κινέζους ιδιοκτήτες...Η Κίνα έχει δαιμονοποιηθεί στη δύση...άλλο ο Τατά με την Jaguar Land Rover...αυτός είναι Ινδός. Εγώ δεν πιστεύω ότι τα προϊόντα θα είναι κατώτερης ποιότητας. Αλλά μην ξεχνάμε ότι η Geely είναι μια πολύ μικρή εταιρεία (300000 αυτοκίνητα το χρόνο με το ζόρι στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων του κόσμου), που αν δεν είχε τη στήριξη του κινεζικού κράτους δε θα έκανε τίποτα σε σχέση με τη Volvo. Οι προοπτικές ανάπτυξης που διανοίγονται στην Κίνα είναι τεράστιες αλλά νομίζω ότι το προφίλ της Volvo θα πληγεί ανεπανόρθωτα....μακάρι να διαψευστώ....Ολα αυτα τα σχολια ειναι τουλαχιστον αστεια....Το καθεστως της Κινας δεν με απασχολει καθολου, ουτε το ιδιοκτησιακο καθεστως της εταιρειας, αλλα το τι αυτοκινητα μπορει να παραγει. Με αυτο το σκεπτικο φαντασου το πληγμα της Porsche που εξαγοραστηκε απο την VW! Αν το πληγμα ειναι μονο σε επιπεδο μαρκετινγκ τοτε ειναι αναστρεψιμο..
Αναλογες αντιδρασεις ειχε παντως ο κοσμος και στην πωληση του τμηματος αυτοκινητων απο την Volvo AB στην Ford το 1999! -
Καλησπερα σε ολους.
Εγω για σαββατο δεν μπορω με τπτ και κυριακη μπορω μετα τις 3 γιατι δουλευω το πρωι...
για μεσημερακι κυριακης δηλωνω παρων. -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Η ένστασή μου παιδιά είναι σε επίπεδο marketing. Δεν μπορείς να πουλήσεις εύκολα στον Αμερικάνο και στον Ευρωπαίο αμάξι που κοστίζει 40,50,60 και 70 χιλιάρικα με κινέζους ιδιοκτήτες...Η Κίνα έχει δαιμονοποιηθεί στη δύση...άλλο ο Τατά με την Jaguar Land Rover...αυτός είναι Ινδός. Εγώ δεν πιστεύω ότι τα προϊόντα θα είναι κατώτερης ποιότητας. Αλλά μην ξεχνάμε ότι η Geely είναι μια πολύ μικρή εταιρεία (300000 αυτοκίνητα το χρόνο με το ζόρι στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων του κόσμου), που αν δεν είχε τη στήριξη του κινεζικού κράτους δε θα έκανε τίποτα σε σχέση με τη Volvo. Οι προοπτικές ανάπτυξης που διανοίγονται στην Κίνα είναι τεράστιες αλλά νομίζω ότι το προφίλ της Volvo θα πληγεί ανεπανόρθωτα....μακάρι να διαψευστώ....
Ολα αυτα τα σχολια ειναι τουλαχιστον αστεια....Το καθεστως της Κινας δεν με απασχολει καθολου, ουτε το ιδιοκτησιακο καθεστως της εταιρειας, αλλα το τι αυτοκινητα μπορει να παραγει. Με αυτο το σκεπτικο φαντασου το πληγμα της Porsche που εξαγοραστηκε απο την VW! Αν το πληγμα ειναι μονο σε επιπεδο μαρκετινγκ τοτε ειναι αναστρεψιμο..
Αναλογες αντιδρασεις ειχε παντως ο κοσμος και στην πωληση του τμηματος αυτοκινητων απο την Volvo AB στην Ford το 1999!Φαντασου cayenne 2,0 tfsi!!!!!
-
http://www.meteo.gr/cf.asp?city_id=116 (δελτίο καιρού Θήβας)
http://www.meteo.gr/cf.asp?city_id=86 (β.προαστίων αντίστοιχα) -
υπαρχει προοπτικη,πιστευει κανεις να κανουμε ενα δικο μας site μελλοντικα?
VOLVO FORUM