αυτα ειναι μαλακιες!!!μην σας πιανουν κοροιδα οι μαλακες στις περισσοτερες αντιπροσοπιες...αν εχετε αποριες στειλτε ενα μαιλ στην saab και πεταξτε τους την απαντηση στα μουτρα!
οσο για τα 650 καπου εκει κυμανονται οι τιμες περιπου αν εχει και τακακια μπρος ή πισω σιγουρα εκει σε αντιπρωσοπια παντα!αλλα αν εχει περασει η εγγυηση να ναι καλα το ιντερνετ και το σερβις πανω απο 300 δεν βγαινει..!!
αν τωρα πας αντιπροσοπια θα τα χωσεις οπως και σε ολες τις αντιστoιχες αλλων premium εταιριων...saab εχεις.εδω κανει 450 ενα μεγαλo χωρις τακακια για skoda octavia δεν θα σου πουν 600-650 για saab?
Latest posts made by stavros1926
-
RE: Saab Forum
-
RE: Saab Forum
''Η Saab Automobile και η BMW ανακοίνωσαν τη σχετική συμφωνία που αφορά στην προμήθεια των κινητήρων που πρόκειται να χρησιμοποιηθούν στα νέας γενιάς μοντέλα της Saab. Σύμφωνα με αυτήν, η BMW πρόκειται από το 2012 να προμηθεύει τη Saab** με 4-κύλινδρους υπερτροφοδοτούμενους (turbo) βενζινοκινητήρες 1,6 λίτρων προσαρμοσμένους στις ειδικές απαιτήσεις**** της Saab**. Το σχετικό συμβόλαιο συνεργασίας υπογράφηκε την Τετάρτη, 29 Σεπτεμβρίου στην έδρα της Saab, στο Trollhättan της Σουηδίας από τον Jan Åke Jonsson, CEO της Saab Automobile, από τον Πρόεδρο της εταιρείας Victor Muller και από τον Ian Robertson, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG, Executive Sales & Marketing Director.
Ανακοινώνοντας τη συμφωνία, ο CEO της Saab Automobile Jan Åke Jonsson δήλωσε «Νιώθω μεγάλη ικανοποίηση που επιβεβαιώνω αυτή τη συναρπαστική νέα σχέση μας. Οι κινητήρες της BMW και οι καινοτομίες τους στον τομέα της εξοικονόμησης καυσίμων θεωρούνται από όλους ορόσημο για την πολυτελή κατηγορία. Ανυπομονούμε να ενσωματώσουμε την τεχνολογία τους στα επόμενης γενιάς νέα μας μοντέλα με τον αυθεντικό τρόπο της Saab».
Από την πλευρά του, ο Ian Robertson, Executive Sales & Marketing Director της BMW, πρόσθεσε «Το να συνεχίσουμε να επεκτείνουμε τις πωλήσεις της γκάμας των κινητήρων μας σε παγκόσμια κλίμακα, αποτελεί μέρος της Στρατηγικής μας Number ONE. Και η σημερινή συμφωνία αποτελεί ένα ακόμη σημείο-σταθμό σε αυτή μας την πορεία. Είμαστε ευτυχείς για αυτήν μας τη συνεργασία με τη Saab. Οι κινητήρες μας έχουν χαρίσει ένα ξεκάθαρο πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού σε ό,τι αφορά την κατανάλωση καυσίμου, τις εκπομπές καυσαερίων και τις επιδόσεις». ''
αντε να δουμε τι θα δουμε....
Ως γνωστον η SAAB ποτε δεν κατασκευαζε κινητηρες κατω απο 2.000cc και τους επαιρνε απο την οπελ....
παντως απο την οπελ χιλιες φορες BMW... -
RE: Saab Forum
Καλησπερα σε ολους!
μηπως κανεις σας ξερει κανενα καλο site για αγορα αξεσουαρ κτλ? -
RE: ΝΕΟ COLT RALLIART!!!
Ο χρήστης Neos έγραψε:
σου ευχομαι να αποκτησεις και συ οποιο επιθυμεις...
Mακάρι οι ευχές σου να πιάσουν τόπο, αν και το 370Ζ είναι πολύ μακριά απ το να γίνει πραγματικότητα
Τσίτωνε τα γκάζια στο Colt εσύ και βλέπουμεανεβασες ψηλα τον πυχη βλεπω.....και γω θα το ηθελα το συγκεκριμενο αντε να μαζευτουμε πολλοι να παρουμε και καμια εκπτωση...
-
RE: ΝΕΟ COLT RALLIART!!!
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Μην πιστεύεις τα επίσημα νούμερα που διαβάζεις, στον δρόμο τα πράγματα είναι αλλιώς.
Όταν το Corsa κάνει 7.5 δεν υπάρχει περίπτωση το Ralliart να κάνει 7.4το ralliart προσωπικα το εχω και πιστεψε με ειναι αληθεια...το 7.5 του κορσα το ειδα απο το τεστ ντραιβ του περιοδικου drive καθως η opel δεν λεει επισημα κατι...!!!στα ο-100 το μιτσου ειναι απιστευτο και ''ριχνει'' σε πολλα πιο ακριβα και με περισσοτερα αλογα,τωρα το κορσα που το εφερα απλα σαν παραδειγμα φανταζομαι πως λογω ιππων θα εχει καλυτερα ρεπριζ και +20 τελικη!!
στα 0-100 δυσκολα τρωγεται το colt.Tι να σου πω, ποτέ δεν μένω σε νούμερα γιατί κάθε περιοδικό μετράει με το δικό του τρόπο (και καμιά φορά ευνοεί αυτά που θέλει). Επειδή ο κολλητός μου έχει OPC πάντως, μπορώ να πω ότι στον δρόμο έχω δει άλλα πράγματα μιας και είναι πραγματικός δυναμίτης στην ευθεία. Με ό,τι Colt έχει 'παίξει' το αποτέλεσμα ήταν εύκολο υπέρ του Corsa. Ακόμα και Golf GTI έχουν βρεθεί με τη μούρη του Corsa κολλημένη στον προφυλακτήρα τους και να μην μπορούν να ξεφύγουν μπροστά.
Πάντως κανείς δεν αμφισβητεί ότι το CZT/Ralliart πάει υπερβολικά καλά για τα άλογά του (είναι ελαφρύ) και ρίχνει σε αρκετά αμάξια θεωρητικά δυνατότερά τουναι ρε συ και γω δεν ειπα οτι το opc δεν μαμαει...απλα το ralliart και μιλαμε παντα για το καινουργιο ειναι και πολυ πιο ελαφρυ και δουλευει και με αλλο προγραμμα σε σχεση με το προηγουμενο...παντως σου λεω τα 0-100 ειναι σαν να διακτινιζεσαι..και δεν ειναι το πρωτο μου τουρμπο καθως στην οικογενεια εχουμε και 1 aero...
+1000000 σε αυτο που λες για τα περιοδικα περι ευνοιας...(ξερεις πχ το golf ειναι το καλυτερο αμαξι του κοσμου κτλ.)
σου ευχομαι να αποκτησεις και συ οποιο επιθυμεις... -
RE: ΝΕΟ COLT RALLIART!!!
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Μην πιστεύεις τα επίσημα νούμερα που διαβάζεις, στον δρόμο τα πράγματα είναι αλλιώς.
Όταν το Corsa κάνει 7.5 δεν υπάρχει περίπτωση το Ralliart να κάνει 7.4το ralliart προσωπικα το εχω και πιστεψε με ειναι αληθεια...το 7.5 του κορσα το ειδα απο το τεστ ντραιβ του περιοδικου drive καθως η opel δεν λεει επισημα κατι...!!!στα ο-100 το μιτσου ειναι απιστευτο και ''ριχνει'' σε πολλα πιο ακριβα και με περισσοτερα αλογα,τωρα το κορσα που το εφερα απλα σαν παραδειγμα φανταζομαι πως λογω ιππων θα εχει καλυτερα ρεπριζ και +15 τελικη!!
στα 0-100 δυσκολα τρωγεται το colt.
σκεψου οτι το opc ειναι και 200 κιλα βαρυτερο... -
RE: ΝΕΟ COLT RALLIART!!!
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
λοιπον σημερα το παρελαβα!το αμαξι απλα διακτινιζεται μετα τις 3.000...
εκει που πιστευω πως εχει βαλει το χερακι της η ralliart ειναι στο οτι ενω το βαρος και ο κινητηρας ειναι ουσιαστικα ιδια με το πρωην τα 0-100 ερχονται μολις σε 7.4 εναντι 8(αν δεν κανω λαθος) του προηγουμενου!
μια επιδωση σουπερ αν αναλογιστει κανεις οτι το corsa opc πχ με σχεδον 50 ιππους παραπανω εχει 7.5!Υ.Γ η αναρτηση δεν κοπαναει καθολου και ειναι οσο σφιχτη πρεπει....και επιτελους το τουρμπατο κολτ μπορει να στρειβει πραγματικα γρηγορα...
δεν έχει καμία επαφή με το κόρσα...
μόλις βρεί πρόσφυση χάνεται...μεχρι να την βρει εχω χαθει εγω ομως... εχει και 42 ιππους παραπανω ομως ε?φανταζεσαι το ralliart με 192?
και σχεδον 5000 ακριβοτερο? -
RE: ΝΕΟ COLT RALLIART!!!
λοιπον σημερα το παρελαβα!το αμαξι απλα διακτινιζεται μετα τις 3.000...
εκει που πιστευω πως εχει βαλει το χερακι της η ralliart ειναι στο οτι ενω το βαρος και ο κινητηρας ειναι ουσιαστικα ιδια με το πρωην τα 0-100 ερχονται μολις σε 7.4 εναντι 8(αν δεν κανω λαθος) του προηγουμενου!
μια επιδωση σουπερ αν αναλογιστει κανεις οτι το corsa opc πχ με σχεδον 50 ιππους παραπανω εχει 7.5!Υ.Γ η αναρτηση δεν κοπαναει καθολου και ειναι οσο σφιχτη πρεπει....και επιτελους το τουρμπατο κολτ μπορει να στρειβει πραγματικα γρηγορα...