-
πίσω ταμπούρα;
-
Ο χρήστης akis1821 έγραψε:
Το καινουργιο πολυ πιο ομορφο απο το προηγουμενο και με αρκετα βελτιωσιμο κινητηρα.
E όχι κ πιο όμορφο. Σαν κακομούτσουνη ξυνομούρα είναι. Υποκειμενική η άποψη περι σχεδίου αλλά το προγενέστερο είναι σαφώς ομορφότερο και αρμονικότερο. Πήραν την φάτσα που πάει μόνο στο Λανσερ και την εβαλα αυτούσια στο Κολτ.
-
Και τα δύο πανέμορφα είναι,ίσως το καλύτερο μικρό και με 'χαρακτήρα' από Ιαπωνία μεριά,καλορίζικο φίλε μου να το χαρείς
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Υποκειμενική η άποψη περι σχεδίου αλλά το προγενέστερο είναι σαφώς ομορφότερο και αρμονικότερο. Πήραν την φάτσα **που πάει μόνο στο Λανσερ **και την εβαλα αυτούσια στο Κολτ.Θα συμφωνήσω ... Μια όμορφη πρόσοψη που πάει ΜΟΝΟ στο Lancer και την βάζουν σε Colt, Outlander ... σε λίγο θα μπει και στο αγροτικό L200!
Το προηγούμενο πάντως ήταν πιο όμορφο αλλά με άλλα πιο ουσιώδη 'θέματα' που ελπίζω στο καινούριο που σίγουρα δείχνει μοντέρνο και ξεχωριστό να τα έχουν λύσει!
Εξάλλου σ' αυτή την έκδοση άλλα έχουν περισσότερη σημασία που ευχομαι ο ιδιοκτήτης να τα χαρεί! -
Στο 5θυρο 'χάνει' αρκετά το τωρινό Colt. Μα τι λώκο πήγαν και του έβαλαν εκεί στη Mitsu...
Το 3θυρο μου αρέσει πολύ περισσότερο!
-
πισω δισκοφρενα εχει.
-
Ο χρήστης stavros1926 έγραψε:
πισω δισκοφρενα εχει.Τότε η αντιπροσωπεία θα πρέπει να διορθώσει το λάθος της άμεσα.
http://www.mitsubishi-motors.gr/technic ... del_id=178Πίσω Ταμπούρα 8'
-
τραγικοι....
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Και τα δύο πανέμορφα είναι,ίσως το καλύτερο μικρό και με 'χαρακτήρα' από Ιαπωνία μεριά,καλορίζικο φίλε μου να το χαρείςπες μας τι πίνεις...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Και τα δύο πανέμορφα είναι,ίσως το καλύτερο μικρό και με 'χαρακτήρα' από Ιαπωνία μεριά,καλορίζικο φίλε μου να το χαρείς
πες μας τι πίνεις...
Μηπως μπερδεψε το θεματα και ηθελε να γραψει αλλου ?
-
Ο χρήστης stavros1926 έγραψε:
εκει που πιστευω πως εχει βαλει το χερακι της η ralliart ειναι στο οτι ενω το βαρος και ο κινητηρας ειναι ουσιαστικα ιδια με το πρωην τα 0-100 ερχονται μολις σε 7.4 εναντι 8(αν δεν κανω λαθος) του προηγουμενου!
μια επιδωση σουπερ αν αναλογιστει κανεις οτι το corsa opc πχ με σχεδον 50 ιππους παραπανω εχει 7.5!7.2 έχει το corsa
-
Ο χρήστης stavros1926 έγραψε:
λοιπον σημερα το παρελαβα!το αμαξι απλα διακτινιζεται μετα τις 3.000...
εκει που πιστευω πως εχει βαλει το χερακι της η ralliart ειναι στο οτι ενω το βαρος και ο κινητηρας ειναι ουσιαστικα ιδια με το πρωην τα 0-100 ερχονται μολις σε 7.4 εναντι 8(αν δεν κανω λαθος) του προηγουμενου!
μια επιδωση σουπερ αν αναλογιστει κανεις οτι το corsa opc πχ με σχεδον 50 ιππους παραπανω εχει 7.5!Υ.Γ η αναρτηση δεν κοπαναει καθολου και ειναι οσο σφιχτη πρεπει....και επιτελους το τουρμπατο κολτ μπορει να στρειβει πραγματικα γρηγορα...
δεν έχει καμία επαφή με το κόρσα...
μόλις βρεί πρόσφυση χάνεται... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
λοιπον σημερα το παρελαβα!το αμαξι απλα διακτινιζεται μετα τις 3.000...
εκει που πιστευω πως εχει βαλει το χερακι της η ralliart ειναι στο οτι ενω το βαρος και ο κινητηρας ειναι ουσιαστικα ιδια με το πρωην τα 0-100 ερχονται μολις σε 7.4 εναντι 8(αν δεν κανω λαθος) του προηγουμενου!
μια επιδωση σουπερ αν αναλογιστει κανεις οτι το corsa opc πχ με σχεδον 50 ιππους παραπανω εχει 7.5!Υ.Γ η αναρτηση δεν κοπαναει καθολου και ειναι οσο σφιχτη πρεπει....και επιτελους το τουρμπατο κολτ μπορει να στρειβει πραγματικα γρηγορα...
δεν έχει καμία επαφή με το κόρσα...
μόλις βρεί πρόσφυση χάνεται...μεχρι να την βρει εχω χαθει εγω ομως... εχει και 42 ιππους παραπανω ομως ε?φανταζεσαι το ralliart με 192?
και σχεδον 5000 ακριβοτερο? -
Μην πιστεύεις τα επίσημα νούμερα που διαβάζεις, στον δρόμο τα πράγματα είναι αλλιώς.
Όταν το Corsa κάνει 7.5 δεν υπάρχει περίπτωση το Ralliart να κάνει 7.4 -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Μην πιστεύεις τα επίσημα νούμερα που διαβάζεις, στον δρόμο τα πράγματα είναι αλλιώς.
Όταν το Corsa κάνει 7.5 δεν υπάρχει περίπτωση το Ralliart να κάνει 7.4το ralliart προσωπικα το εχω και πιστεψε με ειναι αληθεια...το 7.5 του κορσα το ειδα απο το τεστ ντραιβ του περιοδικου drive καθως η opel δεν λεει επισημα κατι...!!!στα ο-100 το μιτσου ειναι απιστευτο και ''ριχνει'' σε πολλα πιο ακριβα και με περισσοτερα αλογα,τωρα το κορσα που το εφερα απλα σαν παραδειγμα φανταζομαι πως λογω ιππων θα εχει καλυτερα ρεπριζ και +15 τελικη!!
στα 0-100 δυσκολα τρωγεται το colt.
σκεψου οτι το opc ειναι και 200 κιλα βαρυτερο... -
Ο χρήστης stavros1926 έγραψε:
Μην πιστεύεις τα επίσημα νούμερα που διαβάζεις, στον δρόμο τα πράγματα είναι αλλιώς.
Όταν το Corsa κάνει 7.5 δεν υπάρχει περίπτωση το Ralliart να κάνει 7.4το ralliart προσωπικα το εχω και πιστεψε με ειναι αληθεια...το 7.5 του κορσα το ειδα απο το τεστ ντραιβ του περιοδικου drive καθως η opel δεν λεει επισημα κατι...!!!στα ο-100 το μιτσου ειναι απιστευτο και ''ριχνει'' σε πολλα πιο ακριβα και με περισσοτερα αλογα,τωρα το κορσα που το εφερα απλα σαν παραδειγμα φανταζομαι πως λογω ιππων θα εχει καλυτερα ρεπριζ και +20 τελικη!!
στα 0-100 δυσκολα τρωγεται το colt.Tι να σου πω, ποτέ δεν μένω σε νούμερα γιατί κάθε περιοδικό μετράει με το δικό του τρόπο (και καμιά φορά ευνοεί αυτά που θέλει). Επειδή ο κολλητός μου έχει OPC πάντως, μπορώ να πω ότι στον δρόμο έχω δει άλλα πράγματα μιας και είναι πραγματικός δυναμίτης στην ευθεία. Με ό,τι Colt έχει 'παίξει' το αποτέλεσμα ήταν εύκολο υπέρ του Corsa. Ακόμα και Golf GTI έχουν βρεθεί με τη μούρη του Corsa κολλημένη στον προφυλακτήρα τους και να μην μπορούν να ξεφύγουν μπροστά.
Πάντως κανείς δεν αμφισβητεί ότι το CZT/Ralliart πάει υπερβολικά καλά για τα άλογά του (είναι ελαφρύ) και ρίχνει σε αρκετά αμάξια θεωρητικά δυνατότερά του -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Μην πιστεύεις τα επίσημα νούμερα που διαβάζεις, στον δρόμο τα πράγματα είναι αλλιώς.
Όταν το Corsa κάνει 7.5 δεν υπάρχει περίπτωση το Ralliart να κάνει 7.4το ralliart προσωπικα το εχω και πιστεψε με ειναι αληθεια...το 7.5 του κορσα το ειδα απο το τεστ ντραιβ του περιοδικου drive καθως η opel δεν λεει επισημα κατι...!!!στα ο-100 το μιτσου ειναι απιστευτο και ''ριχνει'' σε πολλα πιο ακριβα και με περισσοτερα αλογα,τωρα το κορσα που το εφερα απλα σαν παραδειγμα φανταζομαι πως λογω ιππων θα εχει καλυτερα ρεπριζ και +20 τελικη!!
στα 0-100 δυσκολα τρωγεται το colt.Tι να σου πω, ποτέ δεν μένω σε νούμερα γιατί κάθε περιοδικό μετράει με το δικό του τρόπο (και καμιά φορά ευνοεί αυτά που θέλει). Επειδή ο κολλητός μου έχει OPC πάντως, μπορώ να πω ότι στον δρόμο έχω δει άλλα πράγματα μιας και είναι πραγματικός δυναμίτης στην ευθεία. Με ό,τι Colt έχει 'παίξει' το αποτέλεσμα ήταν εύκολο υπέρ του Corsa. Ακόμα και Golf GTI έχουν βρεθεί με τη μούρη του Corsa κολλημένη στον προφυλακτήρα τους και να μην μπορούν να ξεφύγουν μπροστά.
Πάντως κανείς δεν αμφισβητεί ότι το CZT/Ralliart πάει υπερβολικά καλά για τα άλογά του (είναι ελαφρύ) και ρίχνει σε αρκετά αμάξια θεωρητικά δυνατότερά τουναι ρε συ και γω δεν ειπα οτι το opc δεν μαμαει...απλα το ralliart και μιλαμε παντα για το καινουργιο ειναι και πολυ πιο ελαφρυ και δουλευει και με αλλο προγραμμα σε σχεση με το προηγουμενο...παντως σου λεω τα 0-100 ειναι σαν να διακτινιζεσαι..και δεν ειναι το πρωτο μου τουρμπο καθως στην οικογενεια εχουμε και 1 aero...
+1000000 σε αυτο που λες για τα περιοδικα περι ευνοιας...(ξερεις πχ το golf ειναι το καλυτερο αμαξι του κοσμου κτλ.)
σου ευχομαι να αποκτησεις και συ οποιο επιθυμεις... -
Ο χρήστης stavros1926 έγραψε:
σου ευχομαι να αποκτησεις και συ οποιο επιθυμεις...
Mακάρι οι ευχές σου να πιάσουν τόπο, αν και το 370Ζ είναι πολύ μακριά απ το να γίνει πραγματικότητα
Τσίτωνε τα γκάζια στο Colt εσύ και βλέπουμε -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
σου ευχομαι να αποκτησεις και συ οποιο επιθυμεις...
Mακάρι οι ευχές σου να πιάσουν τόπο, αν και το 370Ζ είναι πολύ μακριά απ το να γίνει πραγματικότητα
Τσίτωνε τα γκάζια στο Colt εσύ και βλέπουμεανεβασες ψηλα τον πυχη βλεπω.....και γω θα το ηθελα το συγκεκριμενο αντε να μαζευτουμε πολλοι να παρουμε και καμια εκπτωση...
ΝΕΟ COLT RALLIART!!!