Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΝΕΟ COLT RALLIART!!!
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. ΝΕΟ COLT RALLIART!!!
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    38
    129
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mousatos last edited by

      πίσω ταμπούρα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • elteo
        elteo last edited by

        Ο χρήστης akis1821 έγραψε:

        Το καινουργιο πολυ πιο ομορφο απο το προηγουμενο και με αρκετα βελτιωσιμο κινητηρα.

        E όχι κ πιο όμορφο. Σαν κακομούτσουνη ξυνομούρα είναι. Υποκειμενική η άποψη περι σχεδίου αλλά το προγενέστερο είναι σαφώς ομορφότερο και αρμονικότερο. Πήραν την φάτσα που πάει μόνο στο Λανσερ και την εβαλα αυτούσια στο Κολτ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          g60 last edited by

          Και τα δύο πανέμορφα είναι,ίσως το καλύτερο μικρό και με 'χαρακτήρα' από Ιαπωνία μεριά,καλορίζικο φίλε μου να το χαρείς

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            cosneo last edited by

            Ο χρήστης elteo έγραψε:
            Υποκειμενική η άποψη περι σχεδίου αλλά το προγενέστερο είναι σαφώς ομορφότερο και αρμονικότερο. Πήραν την φάτσα **που πάει μόνο στο Λανσερ **και την εβαλα αυτούσια στο Κολτ.

            Θα συμφωνήσω ... Μια όμορφη πρόσοψη που πάει ΜΟΝΟ στο Lancer και την βάζουν σε Colt, Outlander ... σε λίγο θα μπει και στο αγροτικό L200!
            Το προηγούμενο πάντως ήταν πιο όμορφο αλλά με άλλα πιο ουσιώδη 'θέματα' που ελπίζω στο καινούριο που σίγουρα δείχνει μοντέρνο και ξεχωριστό να τα έχουν λύσει!
            Εξάλλου σ' αυτή την έκδοση άλλα έχουν περισσότερη σημασία που ευχομαι ο ιδιοκτήτης να τα χαρεί!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              swift-b-p-m last edited by

              Στο 5θυρο 'χάνει' αρκετά το τωρινό Colt. Μα τι λώκο πήγαν και του έβαλαν εκεί στη Mitsu...

              Το 3θυρο μου αρέσει πολύ περισσότερο!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • S
                stavros1926 last edited by

                πισω δισκοφρενα εχει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mousatos last edited by

                  Ο χρήστης stavros1926 έγραψε:
                  πισω δισκοφρενα εχει.

                  Τότε η αντιπροσωπεία θα πρέπει να διορθώσει το λάθος της άμεσα.
                  http://www.mitsubishi-motors.gr/technic ... del_id=178

                  Πίσω Ταμπούρα 8'

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stavros1926 last edited by

                    τραγικοι....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      red_monster last edited by

                      Ο χρήστης G60 έγραψε:
                      Και τα δύο πανέμορφα είναι,ίσως το καλύτερο μικρό και με 'χαρακτήρα' από Ιαπωνία μεριά,καλορίζικο φίλε μου να το χαρείς

                      πες μας τι πίνεις...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        drunkard last edited by

                        Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                        Και τα δύο πανέμορφα είναι,ίσως το καλύτερο μικρό και με 'χαρακτήρα' από Ιαπωνία μεριά,καλορίζικο φίλε μου να το χαρείς

                        πες μας τι πίνεις...

                        Μηπως μπερδεψε το θεματα και ηθελε να γραψει αλλου ?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          gre last edited by

                          Ο χρήστης stavros1926 έγραψε:
                          εκει που πιστευω πως εχει βαλει το χερακι της η ralliart ειναι στο οτι ενω το βαρος και ο κινητηρας ειναι ουσιαστικα ιδια με το πρωην τα 0-100 ερχονται μολις σε 7.4 εναντι 8(αν δεν κανω λαθος) του προηγουμενου!
                          μια επιδωση σουπερ αν αναλογιστει κανεις οτι το corsa opc πχ με σχεδον 50 ιππους παραπανω εχει 7.5!

                          7.2 έχει το corsa

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • R
                            red_monster last edited by

                            Ο χρήστης stavros1926 έγραψε:
                            λοιπον σημερα το παρελαβα!το αμαξι απλα διακτινιζεται μετα τις 3.000...
                            εκει που πιστευω πως εχει βαλει το χερακι της η ralliart ειναι στο οτι ενω το βαρος και ο κινητηρας ειναι ουσιαστικα ιδια με το πρωην τα 0-100 ερχονται μολις σε 7.4 εναντι 8(αν δεν κανω λαθος) του προηγουμενου!
                            μια επιδωση σουπερ αν αναλογιστει κανεις οτι το corsa opc πχ με σχεδον 50 ιππους παραπανω εχει 7.5!

                            Υ.Γ η αναρτηση δεν κοπαναει καθολου και ειναι οσο σφιχτη πρεπει....και επιτελους το τουρμπατο κολτ μπορει να στρειβει πραγματικα γρηγορα...

                            δεν έχει καμία επαφή με το κόρσα...
                            μόλις βρεί πρόσφυση χάνεται...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stavros1926 last edited by

                              Ο χρήστης red_monster έγραψε:

                              λοιπον σημερα το παρελαβα!το αμαξι απλα διακτινιζεται μετα τις 3.000...
                              εκει που πιστευω πως εχει βαλει το χερακι της η ralliart ειναι στο οτι ενω το βαρος και ο κινητηρας ειναι ουσιαστικα ιδια με το πρωην τα 0-100 ερχονται μολις σε 7.4 εναντι 8(αν δεν κανω λαθος) του προηγουμενου!
                              μια επιδωση σουπερ αν αναλογιστει κανεις οτι το corsa opc πχ με σχεδον 50 ιππους παραπανω εχει 7.5!

                              Υ.Γ η αναρτηση δεν κοπαναει καθολου και ειναι οσο σφιχτη πρεπει....και επιτελους το τουρμπατο κολτ μπορει να στρειβει πραγματικα γρηγορα...

                              δεν έχει καμία επαφή με το κόρσα...
                              μόλις βρεί πρόσφυση χάνεται...

                              μεχρι να την βρει εχω χαθει εγω ομως... εχει και 42 ιππους παραπανω ομως ε?φανταζεσαι το ralliart με 192?
                              και σχεδον 5000 ακριβοτερο?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                neos last edited by

                                Μην πιστεύεις τα επίσημα νούμερα που διαβάζεις, στον δρόμο τα πράγματα είναι αλλιώς.
                                Όταν το Corsa κάνει 7.5 δεν υπάρχει περίπτωση το Ralliart να κάνει 7.4

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stavros1926 last edited by

                                  Ο χρήστης Neos έγραψε:
                                  Μην πιστεύεις τα επίσημα νούμερα που διαβάζεις, στον δρόμο τα πράγματα είναι αλλιώς.
                                  Όταν το Corsa κάνει 7.5 δεν υπάρχει περίπτωση το Ralliart να κάνει 7.4

                                  το ralliart προσωπικα το εχω και πιστεψε με ειναι αληθεια...το 7.5 του κορσα το ειδα απο το τεστ ντραιβ του περιοδικου drive καθως η opel δεν λεει επισημα κατι...!!!στα ο-100 το μιτσου ειναι απιστευτο και ''ριχνει'' σε πολλα πιο ακριβα και με περισσοτερα αλογα,τωρα το κορσα που το εφερα απλα σαν παραδειγμα φανταζομαι πως λογω ιππων θα εχει καλυτερα ρεπριζ και +15 τελικη!!
                                  στα 0-100 δυσκολα τρωγεται το colt.
                                  σκεψου οτι το opc ειναι και 200 κιλα βαρυτερο...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    neos last edited by

                                    Ο χρήστης stavros1926 έγραψε:

                                    Μην πιστεύεις τα επίσημα νούμερα που διαβάζεις, στον δρόμο τα πράγματα είναι αλλιώς.
                                    Όταν το Corsa κάνει 7.5 δεν υπάρχει περίπτωση το Ralliart να κάνει 7.4

                                    το ralliart προσωπικα το εχω και πιστεψε με ειναι αληθεια...το 7.5 του κορσα το ειδα απο το τεστ ντραιβ του περιοδικου drive καθως η opel δεν λεει επισημα κατι...!!!στα ο-100 το μιτσου ειναι απιστευτο και ''ριχνει'' σε πολλα πιο ακριβα και με περισσοτερα αλογα,τωρα το κορσα που το εφερα απλα σαν παραδειγμα φανταζομαι πως λογω ιππων θα εχει καλυτερα ρεπριζ και +20 τελικη!!
                                    στα 0-100 δυσκολα τρωγεται το colt.

                                    Tι να σου πω, ποτέ δεν μένω σε νούμερα γιατί κάθε περιοδικό μετράει με το δικό του τρόπο (και καμιά φορά ευνοεί αυτά που θέλει). Επειδή ο κολλητός μου έχει OPC πάντως, μπορώ να πω ότι στον δρόμο έχω δει άλλα πράγματα μιας και είναι πραγματικός δυναμίτης στην ευθεία. Με ό,τι Colt έχει 'παίξει' το αποτέλεσμα ήταν εύκολο υπέρ του Corsa. Ακόμα και Golf GTI έχουν βρεθεί με τη μούρη του Corsa κολλημένη στον προφυλακτήρα τους και να μην μπορούν να ξεφύγουν μπροστά.
                                    Πάντως κανείς δεν αμφισβητεί ότι το CZT/Ralliart πάει υπερβολικά καλά για τα άλογά του (είναι ελαφρύ) και ρίχνει σε αρκετά αμάξια θεωρητικά δυνατότερά του

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      stavros1926 last edited by

                                      Ο χρήστης Neos έγραψε:

                                      Μην πιστεύεις τα επίσημα νούμερα που διαβάζεις, στον δρόμο τα πράγματα είναι αλλιώς.
                                      Όταν το Corsa κάνει 7.5 δεν υπάρχει περίπτωση το Ralliart να κάνει 7.4

                                      το ralliart προσωπικα το εχω και πιστεψε με ειναι αληθεια...το 7.5 του κορσα το ειδα απο το τεστ ντραιβ του περιοδικου drive καθως η opel δεν λεει επισημα κατι...!!!στα ο-100 το μιτσου ειναι απιστευτο και ''ριχνει'' σε πολλα πιο ακριβα και με περισσοτερα αλογα,τωρα το κορσα που το εφερα απλα σαν παραδειγμα φανταζομαι πως λογω ιππων θα εχει καλυτερα ρεπριζ και +20 τελικη!!
                                      στα 0-100 δυσκολα τρωγεται το colt.

                                      Tι να σου πω, ποτέ δεν μένω σε νούμερα γιατί κάθε περιοδικό μετράει με το δικό του τρόπο (και καμιά φορά ευνοεί αυτά που θέλει). Επειδή ο κολλητός μου έχει OPC πάντως, μπορώ να πω ότι στον δρόμο έχω δει άλλα πράγματα μιας και είναι πραγματικός δυναμίτης στην ευθεία. Με ό,τι Colt έχει 'παίξει' το αποτέλεσμα ήταν εύκολο υπέρ του Corsa. Ακόμα και Golf GTI έχουν βρεθεί με τη μούρη του Corsa κολλημένη στον προφυλακτήρα τους και να μην μπορούν να ξεφύγουν μπροστά.
                                      Πάντως κανείς δεν αμφισβητεί ότι το CZT/Ralliart πάει υπερβολικά καλά για τα άλογά του (είναι ελαφρύ) και ρίχνει σε αρκετά αμάξια θεωρητικά δυνατότερά του

                                      ναι ρε συ και γω δεν ειπα οτι το opc δεν μαμαει...απλα το ralliart και μιλαμε παντα για το καινουργιο ειναι και πολυ πιο ελαφρυ και δουλευει και με αλλο προγραμμα σε σχεση με το προηγουμενο...παντως σου λεω τα 0-100 ειναι σαν να διακτινιζεσαι..και δεν ειναι το πρωτο μου τουρμπο καθως στην οικογενεια εχουμε και 1 aero...
                                      +1000000 σε αυτο που λες για τα περιοδικα περι ευνοιας...(ξερεις πχ το golf ειναι το καλυτερο αμαξι του κοσμου κτλ.)
                                      σου ευχομαι να αποκτησεις και συ οποιο επιθυμεις...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        neos last edited by

                                        Ο χρήστης stavros1926 έγραψε:

                                        σου ευχομαι να αποκτησεις και συ οποιο επιθυμεις...

                                        Mακάρι οι ευχές σου να πιάσουν τόπο, αν και το 370Ζ είναι πολύ μακριά απ το να γίνει πραγματικότητα
                                        Τσίτωνε τα γκάζια στο Colt εσύ και βλέπουμε

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stavros1926 last edited by

                                          Ο χρήστης Neos έγραψε:

                                          σου ευχομαι να αποκτησεις και συ οποιο επιθυμεις...

                                          Mακάρι οι ευχές σου να πιάσουν τόπο, αν και το 370Ζ είναι πολύ μακριά απ το να γίνει πραγματικότητα
                                          Τσίτωνε τα γκάζια στο Colt εσύ και βλέπουμε

                                             ανεβασες ψηλα τον πυχη βλεπω.....και γω θα το ηθελα το συγκεκριμενο αντε να μαζευτουμε πολλοι να παρουμε και καμια εκπτωση...
                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • First post
                                            Last post
                                          • 1
                                          • 2
                                          • 2 / 2
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΕΛΛΑΔΑ
                                            • ΚΟΣΜΟΣ
                                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • TEST
                                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                          • VIDEO
                                            • 4TTV
                                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CANDID CAMERA
                                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΛΕΞΙΚΟ
                                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • FORMULA 1
                                            • WRC
                                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4T CLASSIC
                                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                          • ΑΓΟΡΑ
                                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • CLASSIC
                                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                          • MENU
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                          • ΚΟΚ

                                          logo footer

                                          coty











                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • CLASSIC
                                          • ΤΙΜΕΣ
                                          • VIDEO
                                          • FORUM
                                          4T FORUM
                                          4T LIBRARY
                                          APRILIOS

                                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                          Powered by nxcode.gr