-
1,4 75ps 9N...
Θέλω
-Λίγα πράγματα 120 αλογάκια 17-18 κιλά ροπής
-Όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αξιοπιστία και ευχρηστία του μοτέρ και του αυτοκινήτου, δεν το θέλω για κόντρες ή για να μετράω χρόνους. Το θέλω να πηγαίνω στον περιφερεικό και στην ανηφόρα να ανεβάζει στροφές... και όχι να πέφτουν...
-Όπως γνωρίζουμε το μοτέρ 1,4 75ps πεθαίνει μετά τις 5000 rpm, ας πεθαίνει και μέτα τη μετατροπή, αλλά να είναι ροπάτο μέχρι εκεί..
-'Οσο το δυνατόν μικρότερο κόστος!!! ---ΕΝΟΕΙΤΑΙ---Τι χρειάζεται; Σίγουρα τουρμπίνα, intercooler, πολλαπλή εξαγωγής, πεταλούδα γκαζιού.
Συμπλέκτη, πιστόνια, μπιέλες, καπάκι, πολλαπλή εισαγωγής, εκκεντροφόρους, άλλα;
Ευχαριστώ παίδες!
-
1,4 75ps 9N...
Θέλω
-Λίγα πράγματα 120 αλογάκια 17-18 κιλά ροπής
-Όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αξιοπιστία και ευχρηστία του μοτέρ και του αυτοκινήτου, δεν το θέλω για κόντρες ή για να μετράω χρόνους. Το θέλω να πηγαίνω στον περιφερεικό και στην ανηφόρα να ανεβάζει στροφές... και όχι να πέφτουν...
-Όπως γνωρίζουμε το μοτέρ 1,4 75ps πεθαίνει μετά τις 5000 rpm, ας πεθαίνει και μέτα τη μετατροπή, αλλά να είναι ροπάτο μέχρι εκεί..
-'Οσο το δυνατόν μικρότερο κόστος!!! ---ΕΝΟΕΙΤΑΙ---Τι χρειάζεται; Σίγουρα τουρμπίνα, intercooler, πολλαπλή εξαγωγής, πεταλούδα γκαζιού.
Συμπλέκτη, πιστόνια, μπιέλες, καπάκι, πολλαπλή εισαγωγής, εκκεντροφόρους, άλλα;
Ευχαριστώ παίδες!
-
1,4 75ps 9N...
Θέλω
-Λίγα πράγματα 120 αλογάκια 17-18 κιλά ροπής
-Όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αξιοπιστία και ευχρηστία του μοτέρ και του αυτοκινήτου, δεν το θέλω για κόντρες ή για να μετράω χρόνους. Το θέλω να πηγαίνω στον περιφερεικό και στην ανηφόρα να ανεβάζει στροφές... και όχι να πέφτουν...
-Όπως γνωρίζουμε το μοτέρ 1,4 75ps πεθαίνει μετά τις 5000 rpm, ας πεθαίνει και μέτα τη μετατροπή, αλλά να είναι ροπάτο μέχρι εκεί..
-'Οσο το δυνατόν μικρότερο κόστος!!! ---ΕΝΟΕΙΤΑΙ---Τι χρειάζεται; Σίγουρα τουρμπίνα, intercooler, πολλαπλή εξαγωγής, πεταλούδα γκαζιού.
Συμπλέκτη, πιστόνια, μπιέλες, καπάκι, πολλαπλή εισαγωγής, εκκεντροφόρους, άλλα;
Ευχαριστώ παίδες!
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
1,4 75ps 9N...
Θέλω
-Λίγα πράγματα 120 αλογάκια 17-18 κιλά ροπής
-Όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αξιοπιστία και ευχρηστία του μοτέρ και του αυτοκινήτου, δεν το θέλω για κόντρες ή για να μετράω χρόνους. Το θέλω να πηγαίνω στον περιφερεικό και στην ανηφόρα να ανεβάζει στροφές... και όχι να πέφτουν...
-Όπως γνωρίζουμε το μοτέρ 1,4 75ps πεθαίνει μετά τις 5000 rpm, ας πεθαίνει και μέτα τη μετατροπή, αλλά να είναι ροπάτο μέχρι εκεί..
-'Οσο το δυνατόν μικρότερο κόστος!!! ---ΕΝΟΕΙΤΑΙ---Τι χρειάζεται; Σίγουρα τουρμπίνα, intercooler, πολλαπλή εξαγωγής, πεταλούδα γκαζιού.
Συμπλέκτη, πιστόνια, μπιέλες, καπάκι, πολλαπλή εισαγωγής, εκκεντροφόρους, άλλα;
Ευχαριστώ παίδες!
Τα είπαμε. Άλλαξε αυτοκίνητο.
-
Μα μ' αρέσει αυτό... ! Αν μπορούσα να βάλω τον 2,5 της BMW... ΑΧ...
-
OK, αν επιμένεις να πας σε τούρμπισμα, επέλεξε, όπως λες, κάτι light. Δεν θα σου δώσει, πιθανότατα, 120 άλογα, αλλά 105-110 (πραγματικά, στο στρόφαλο) θα τα πάρεις σίγουρα.
Αν και κοστίζει, μια GT15 ή GT17 είναι πιστεύω ότι πρέπει, για να 'αρπάζει' από χαμηλά. Intercooler οπωσδήποτε, δες τι γίνεται με το A/C σ'αυτή την περίπτωση... Αν δεν ανεβάσεις την πίεση πάνω από τα 0.3-0.4bar δεν θα χρειαστεί (πιθανώς) να ανοίξεις τον κινητήρα.
Βέβαια αν τα καταφέρεις τελικά, θα πρέπει να κοιτάξεις και άλλα πράγματα, όπως τα φρένα...
-
Στο προηγούμενο θέμα που είχες ανοίξει σου έδωσα ένα σύνδεσμο και κάποια τιμή κατα εκτίμηση, ρίξε μια ματιά γιατί μάλλον σου ξέφυγαν. Η μετατροπή είναι της Nothelle.
-
Απορια...σε υπερτροφοδοτουμενες βελτιωσεις τι κοστιζει τοσο πολυ??Τα υλικα η η εργασια??Αν καταφερεις να βρεις τα υλικα (μπορει καποιος να τα αναφερει ολα?Υπευθυνα ομως) ποσο κοστιζει η εργασια ενος καλου τουρμπιστη(παρντον...?)??ΜΙα τριανταρα αλογα ακουγεται πλ καλη αποδοση για τοσο χαμηλη πιεση (ητοι αξιοπιστια) κ βεβαια αρκετα καλυτερη ροπη...Γνωριζει κανεις??Ασχετο αλλο...Λυση αντιστοιζη αυτης που εφαρμοζεται στα 1400αρια φοκους με αλλαγη πεταλουδας,εισαγωγης απο 1600 και προγραμμα που δινει περιπου 20+ αλογα δεν εφαρμοζεται στα πολακια??
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
1,4 75ps 9N...
Θέλω
-Λίγα πράγματα 120 αλογάκια 17-18 κιλά ροπής
-Όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αξιοπιστία και ευχρηστία του μοτέρ και του αυτοκινήτου, δεν το θέλω για κόντρες ή για να μετράω χρόνους. Το θέλω να πηγαίνω στον περιφερεικό και στην ανηφόρα να ανεβάζει στροφές... και όχι να πέφτουν...
-Όπως γνωρίζουμε το μοτέρ 1,4 75ps πεθαίνει μετά τις 5000 rpm, ας πεθαίνει και μέτα τη μετατροπή, αλλά να είναι ροπάτο μέχρι εκεί..
-'Οσο το δυνατόν μικρότερο κόστος!!! ---ΕΝΟΕΙΤΑΙ---Τι χρειάζεται; Σίγουρα τουρμπίνα, intercooler, πολλαπλή εξαγωγής, πεταλούδα γκαζιού.
Συμπλέκτη, πιστόνια, μπιέλες, καπάκι, πολλαπλή εισαγωγής, εκκεντροφόρους, άλλα;
Ευχαριστώ παίδες!
Ξέχασες ecu,πρόγραμμα,μεγαλύτερα μπεκ βενζίνης,μεγαλύτερη αντλία βενζίνης,ψυγείο λαδιού(ίσως),κολλάρα,φίλτροχοάνες,αγωνιστικό καταλύτη,και μετά ζαντολάστιχα,αναρτήσεις,φρένα....(μιλάς για 60% αύξηση ιπποδύναμης)...
-
Βάλε νίτρο!
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
1,4 75ps 9N...
Θέλω
-Λίγα πράγματα 120 αλογάκια 17-18 κιλά ροπήςπου να θελες και πολλά!
να δω πως -και αν- θα στρίβεις μετά
-
Απορώ γιατί ψάχνεσαι με light τούρμπισμα και όχι για το μοτέρ το 1,6 8V ή 16V. ειδικά το πρώτο υπάρχει σε αφθονία.
Από την άλλη... Το φαντάζεσαι με τον 1,8Τ??? -
Οντως, πολυ απλα πραγματα. Βαλε το μοτερακι του Polo GTi, ριξε του και ενα καλο tuning ατμοσφαιρικο και εισαι κομπλε.
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Από την άλλη... Το φαντάζεσαι με τον 1,8Τ???Είναι παράνομο.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
1,4 75ps 9N...
Θέλω
-Λίγα πράγματα 120 αλογάκια 17-18 κιλά ροπήςπου να θελες και πολλά!
να δω πως -και αν- θα στρίβεις μετά
Λέτε να μη στρίβω και να μη φρενάρω; Έχω δίσκους μπρος-πίσω, και ρόδες 195/50/15, και σύντομα αναρτήσεις μάλλον sachs performance.
Και το 100άρι τα ίδια φρένα φοράει.Πολλά είναι ρε γαμώτο 120 άλογα; Και με 100 ευχαριστημένος είμαι τότε...
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Απορώ γιατί ψάχνεσαι με light τούρμπισμα και όχι για το μοτέρ το 1,6 8V ή 16V. ειδικά το πρώτο υπάρχει σε αφθονία.
Από την άλλη... Το φαντάζεσαι με τον 1,8Τ???Ένας φίλος μου λέει οτι το κάνει 1,8T και με εγγύηση κίολας. Θα πρέπει να το δώ πρώτα για να το πώ με σιγουριά.
-
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
1,4 75ps 9N...
Θέλω
-Λίγα πράγματα 120 αλογάκια 17-18 κιλά ροπής
-Όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αξιοπιστία και ευχρηστία του μοτέρ και του αυτοκινήτου, δεν το θέλω για κόντρες ή για να μετράω χρόνους. Το θέλω να πηγαίνω στον περιφερεικό και στην ανηφόρα να ανεβάζει στροφές... και όχι να πέφτουν...
-Όπως γνωρίζουμε το μοτέρ 1,4 75ps πεθαίνει μετά τις 5000 rpm, ας πεθαίνει και μέτα τη μετατροπή, αλλά να είναι ροπάτο μέχρι εκεί..
-'Οσο το δυνατόν μικρότερο κόστος!!! ---ΕΝΟΕΙΤΑΙ---Τι χρειάζεται; Σίγουρα τουρμπίνα, intercooler, πολλαπλή εξαγωγής, πεταλούδα γκαζιού.
Συμπλέκτη, πιστόνια, μπιέλες, καπάκι, πολλαπλή εισαγωγής, εκκεντροφόρους, άλλα;
Ευχαριστώ παίδες!
lord ποτε το πηρες το πολακι? δε σε ενδιαφερει η εγγυηση ή περασε? εγω πριν κατι εβδομαδες στο σερβισ των 15000 ρωτησα αν βαζουν φιλτροχοανες κλπ και ηταν κατηγορηματικοι και μαλιστα ελεγαν οτι τους εχει απαγορευσει η VW να αναλαμβανουν τετοια πραγματα. αν κατι παει στραβα (χτυπαω ξυλο) τι θα κανεις?και οι γονεις σου δεν εχουν προβλημα με τουρμπισμα και εχουν με την πωληση?
-
Ο χρήστης nikos7 έγραψε:
και οι γονεις σου δεν εχουν προβλημα με τουρμπισμα και εχουν με την πωληση?
'Mπαμπα πρέπει να βαλω κατι στο μοτερ απο το πολακι γιατι κανει παρεμβολες με το ραδιοφωνο και επιπλεον παρεμβαλλει τη λειτουργία των φρενων... ασε πικρα.... '
Αυτα μονο αν ο μπαμπας εχει μαυρα μεσανυχτα απο αυτοκινητα!!!!!
-
Σιγά που θα πάρει χαμπάρι ο μπαμπάς! δεν ασχολείται καθόλου... ΕΥΤΥΧΩΣ και δυστυχως.... Δυστυχώς γιατί αν είχε σχεση με αμάξια μπορεί να μου έπαιρνε αυτό με τα 100 άτια ή τουλάχιστον θα μπορούσα να μιλήσω μαζί του χωρίς να μου σπάνε τα νεύρα, και τα δικά του... και ευτυχώς γιατί δε θα πάρει χαμπάρι! Θα του πώ 'μπαμπά έβαλα τούρμπο' και αυτός θα πεί:
-Με τι κάθεσαι και ασχολείσαι ρε Τζο.
ή
-Δεν ξέρω απο αυτά, βαριέμαι να ακούω.
ή
-Για αγώνες το πήρες το αμάξι; Δε μπορώ να καταλάβω.Μετά θα του πώ 'μα είναι πιο γρήγορο το αμάξι' και θα πεί:
-Τζο, εγώ ξέρω οτι, ο,τι πιάνεις στα χέρια σου το χαλάς! Τώρα τι μου λές δε γνωρίζω.Μιλάμε ξέρω τι θα μου πεί!
Καλά η μάνα μου... Θα της πώ έβαλα turbo και θα της δείξω τις ζάντες και θα πεί:
-Ώραίο έιναι αυτό το turbo, σε όλες τις ρόδες έβαλες; -
Πιστέυω οτι για Light Turbo, μια Τ20 μαζί με ένα ιντερκούλερ, προγραμματάκι, φυσικά εξάτμιση και πιο ελέυθερο φίλτρο, όλα αυτά μαζί με την πίεση να μην ξεπερνά τα 0,5-0,7 κάτι θα δείς.
Δεν ξέρω κατα πόσους ίππους θα ανέβει η δύναμη του αυτοκινήτου σου, αλλα θα δείς διαφορά.
Ακόμα δεν πιστέυω να σου πάει πάνω απο 3.000€-3.500€
Ισώς να τα βρείς και μεταχειρισμένα σε καλή κατάσταση και να σου έρθει ακόμα καλύτερη τιμή.Αν δεν βαρίεσε ψάξε στα λίγο πιο παλία τέυχει του Power, εκεί όλο και κάτι θα βρείς.
Φιλικά Θανάσης.
Light turbiσμα στο πόλο μου...