Παιδια μπορει να μην ειδα καλά παραπάνω αλλά δε μου λέτε που ακριβως βρίσκεται αυτό το wash park??
Latest posts made by nikos7
-
RE: CarWash με το χέρι σε βενζινάδικα
-
RE: ΚΛΑΚ ΚΛΑΚ ΚΛΑΚ από τη μηχανή σε Πολο 9Ν
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Μην ξεχνάμε ότι όσο η μηχανή είναι κρύα, ο εγκέφαλος δίνει πιο πλούσιο μίγμα και αυξομειώνει και το ρελαντί για να μην σβύσει η μηχανή (ή αν είναι γαλλικός αλλάζει τελείως την απόκριση στο γκάζι και πας σαν ετοιμόγεννη καμήλα... ). Το πρόβλημα είναι αν το ρελαντί παίζει με ζεστή τη μηχανή (όχι άγνωστο και αυτό σε Golf... ). Με κρύα την μηχανή είναι φυσιολογικό να παίζει...Όταν η μηχανή είναι ζεστή σίγουρα δεν παίζει . Αυτό που μου κάνει είναι σε συνθήκες υπερβολικής ζέστης π.χ. όταν έχει ζέστη, φοβερό μποτιλιάρισμα και είναι καλοκαίρι ή όταν βρέχει (αυτό δεν μπορώ να το εξηγήσω) και ενώ είμαι σταματημένος ανεβάζει τις στροφές στις 1000 σταθερά όμως (πιθανόν όταν δουλεύει το ανεμιστηράκι) και μετά τις ξαναρίχνει στο κανονικό(πιθανόν όταν σταματά να δουλεύει το ανεμιστηράκι). Τότε όμως το καταλαβαίνω ότι έχει ζοριστεί γιατι και το ανεμιστηράκι δουλεύει πολύ συχνά και όταν σταματήσω και σβήσω τη μηχανή αυτή καίει απιστευτα και χωρίς να καταλαβαίνω γιατί συμβαίνει αυτή η αυξομείωση τη δικαιολογώ.
-
RE: ΚΛΑΚ ΚΛΑΚ ΚΛΑΚ από τη μηχανή σε Πολο 9Ν
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Όσο για το οτι σου έσβησε, σιγουρα δεν άφησες λίγο το συμπλέκτη; Γιατί αυτό το μοτέρ σβήνει πολύ ευκολα.
Σίγουρα δεν ήταν από λάθος δικό μου...Για να σου δώσω να καταλάβεις μια άλλη φορά πήγαινα σε ανηφόρα και έβγαλα ταχύτητα και έσβησε ενώ πήγαινε το αμάξι με νεκρά στην ανηφόρα.
-
RE: ΚΛΑΚ ΚΛΑΚ ΚΛΑΚ από τη μηχανή σε Πολο 9Ν
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Για ποση ωρα στον κανει αυτον τον θορυβο ;Αν ειναι μερικα δευτερολεπτα
μπορει να ειναι τα υδραυλικα ωστηρια,αν εχει τετοια η μηχανη σου.Μεχρι να ανεβει το λαδι και να γεμισουν τα ωστηρια κανει ενα θορυβο σαν ντιζελομηχανη .Αυτο ομως για δευτερολεπτα.Επισης υπαρχει περιπτωση να ακους τα μπεκ,πολλοι τα μπερδευουν με τον θορυβο που κανουν οι βαλβιδες οταν ειναι αρυθμιστες.Ναι εμένα το κάνει μόνο για λίγα δευτερόλεπτα. Απλά ανησυχώ γιατί μου φαίνεται ότι δυνάμωσε. Μάλλον όχι μου φαίνεται δυνάμωσε σίγουρα!!!!!
-
RE: ΚΛΑΚ ΚΛΑΚ ΚΛΑΚ από τη μηχανή σε Πολο 9Ν
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Το ρελαντί μου είναι σταθερό πάντα. Όταν είναι κρύο κάθεται λιγο πάνω από τις 1000 στροφές. Θα το παρακολουθήσω το θέμα, ή μάλλον όλα τα θέματα γιατί έχουμε πολλά προβλήματα!!!!!!!!!
Πιο συγκεκριμένα δοκίμασε το όταν βάλεις μπροσ τη μηχανή ενώ είναι εντελώς κρύα π.χ. όταν ξυπνήσεις το πρωί. Επίσης το ρελαντί να βρίσκεται στισ 900 - 1000 στροφές (δηλαδή να έχουν πέσει λίγο οι στροφές). Ξεκινάς με πρώτη και στις 2500 - 3000 στροφές (με πρώτη πάντα) βγάζεις ταχύτητα και το έχεις στο νεκρό και πατάς φρένο (όχι το πόδι στο πάτωμα ένα κανονικό φρενάρισμα). Κατα τη διάρκεια του φρεναρίσματος και ενώ ΔΕΝ ΠΑΤΑΣ ΓΚΑΖΙ στο δικό μου από τις 900 - 1000 στροφές που έπρεπε να βρίσκεται κανονικά παίζει στις 1500, ξανακατεβαίνει στις 1300 ξανανεβαίνει στις 1500 και όταν σταματήσει το αυτοκίνητο σταθεροποιείται εκεί που θα έπρεπε να είναι, δηλαδή στις 900 - 1000 στροφές!!!!!!Σαν να καταλαβαίνει ότι το αυτοκίνητο σταμάτησε και πέφτει εκεί που θα έπρεπε να είναι!!!
Εγώ το συνδέω με το ότι όταν το αμάξι ήταν καινούριο (λιγότερα από 500 km είχα κάνει) μερικές φορές μου έσβησε έτσι στα καλά καθούμενα. Τη μια φορά μάλιστα το έκανε όταν έβγαινα σε διασταύρωση!!!!!Βάζω πρώτη και όταν πάτησα γκάζι είχαν ανάψει τα λαμπάκια στο ταμπλώ και τονίζω ότι ΔΕ ΜΟΥ ΕΣΒΗΣΕ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ!!!Μάλλον κάποια ρύθμιση στο ρελαντί θα θέλει. Εκεί πάντως μου έκαναν ρύθμιση πεταλούδας και δεν το ξαναέκανε.
Σε παρακαλώ αν το δοκιμάσεις ενημέρωσέ με οκ? -
RE: Bilstein μαυρα
παιδιά συγνώμη αλλά επαναλαμβάνω το ερώτημα του dmitspan. Μήπως γνωρίζετε πόσο έχουν τα κίτρινα BILSTEIN??Ευχαριστώ!
-
RE: ΚΛΑΚ ΚΛΑΚ ΚΛΑΚ από τη μηχανή σε Πολο 9Ν
Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:
Όταν είναι κρύα η μηχανή ακούγεται ένα κλακ κλακ κλάκ από τον κινητήρα που η συχνότητα του εξαρτάται από τις στροφές της μηχανής. Ακούγεται απο τις 1000-2500 στροφές περίπου. Πιο πάνω δεν ξέρω γιατί αρχίζει να βουίζει η μηχανή. Τι είναι; Το αυτοκίνητο σε καμία περίπτωση δεν το έχω ζορίσει, δεν του ανεβάζω στροφές όταν είναι κρύο, κόφτη να έχει βαρέσει καμία 3-4 φορές (αφού έτσι κι αλλιώς από τις 5000rpm και πάνω αγκομαχάει), και το αμάξι έχει μόλις 10,000km. Δεν πιστεύω να βαράει καμιά βαλβίδα από το κωλοάμαξο. Έχετε καμία ιδέα; Λέτε να είναι τιποτα απλό ή τίποτα πιο σοβαρό; Αυτό που με ανησυχεί είναι οτι όταν ζεσταίνευται η μηχανή σταματάει να κάνει κλακ κλάκ.Καλησπέρα και καλή χρονιά σε όλους!!
Λοιπόν τον ίδιο θόρυβο κάνει και το δικό μου που είναι 100ps. Αν θυμάμαι καλά από κάτι παλιές σου δημοσιεύσεις έχεις αυτό με 75ps. Όταν παίρνει μπρος η μηχανή ακούγεται για λίγο αυτός ο θόρυβος. Το έχω παρατηρήσει κ εγώ περίπου στα ίδια χιλιόμετρα με σένα και έχω την εντύπωση ότι έχει δυναμώσει λίγο τώρα στα περίπου 29000km. Το θέμα είναι ότι μπορεί να υπήρχε αυτός ο θόρυβος και πριν και να είναι φυσιολογικός και να μην το είχαμε προσέξει.
Για αυτόν το λόγο λοπόν τους το πήγα και το άφησα μέσα ένα βράδυ για να κρυώσει και πήγα ξανα το άλλο πρωί. Άκουσαν τη μηχανή και είπαν ότι δεν ακούνε κάτι το περίεργο (παρεπιπτόντως ρωτάω μήπως είναι η τρόμπα λαδιού?ψιλοάσχετος είμαι δεν ξέρω και πολλά).
Το θέμα είναι ότι δεν έχει συμβεί και κάτι από τότε εκτός του ότι έχανε με παρα πάρα πάρα πολύ αργό ρυθμό υγρό το ψυγείο περίπου στα 24000km(δε συνδέεται με αυτό καθώς ο θορυβος ακόμα καλά κρατεί- απλά στο λέω για να κοιτάς συχνά ο ψυγείο γιατι μου είπαν ότι το συγκεκριμένο μοντέλο χάνει από καποιο συγκεκριμένο σημείο και αν θυμάμαι καλά μου έκαναν στεγανονοποίηση της φούσκας του ανεμιστήρα για να σταματήσει)
Η μηχανή δουλεύει χωρίς κανένα πρόβλημα ΜΕ αυτόν τον θόρυβο τουλάχιστον μέχρι τα 29000km που το έχω αυτή τη στιγμή. Εγώ πάντως σταμάτησα να ασχολούμαι με αυτό το θέμα και αυτό που με απασχολεί περισσότερο αυτή τη στιγμή είναι το 'παίξιμο' του τρελαμένου ρελαντί από 1000 μέχρι 1500 στροφές μέχρι να ζεσταθεί το αμάξι και να πέσουν οι στροφές στο κανονικό. Αν το έχεις παρατηρήσει σε παρακαλώ πές το μου. Με το θέμα πάντως του θορύβου δε θέλω να σε απογοητεύσω αλλά δύσκολο να τους πείσεις ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα(αν υπάρχει).
Ό,τι νεότερο έχεις πάντως σε παρακαλώ ενημέρωσέ με αν είναι να λάβω δραστικά μέτρα!!! -
RE: θερμοστατης ισως?
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τι εννοειτε λεγοντας εξαερωση; Εγω οποτε χρειαστηκε να συμπληρωσω νερο απλως ανοιξα το δοχειο διαστολης συμπληρωσα και εκλεισα και δεν ειχα ποτε προβλημα(Golf III). Τι ειναι αυτή η εξαερωση που λετε;
Αν για καποιο λογο αδειασεις το ψυγειο απο νερο και το ξαναγεμισεις παραμενει στο κυκλωμα αερας ο οποιος μονο ζημια κανει και πρεπει να αφαιρεθει.Στα αυτοκινητα με κλειστο κυκλωμα ψυξης υπαρχει μια βιδα απο την οποια γινεται η εξαερωση:γεμιζεις μεχρι πανω με υγρο το ψυγειο,αναβεις τον κινητηρα αφηνοντας να ζεσταθει λιγο και να τραβηξει λιγο νερο.Ξεβιδωνεις λιγο την βιδα εξαερωσης και θα βλεπεις να βγαινει λιγος αερας με (συνηθως λιγη) πιεση ,αφηνεις ανοικτη την βιδα μεχρι να βγει υγρο και την σφιγγεις.Αφηνεις να δουλευει η μηχανη ,προσεχοντας παντα την θερμοκρασια, και μετα απο λιγο κανεις την ιδια δουλεια :ξεβιδωνεις-φυσσαει-ξαναβιδωνεις.Προσεχεις παντα να ειναι γεματο το δοχειο διαστολης με υγρο και το καλοριφερ στο ζεστο.Αν ξεχασα ,ή εγραψα κατι λαθος, κατι υπαρχουν αρκετοι μηχανικοι στο φορουμ να με διορθωσουν.Στο απλο συμπληρωμα του δοχειου δεν χρειαζεται εξαερωση ,απλα αν γινεται πολυ συχνα ελενχος γιατι χανεται το υγρο.
Μιας και μιλάς για εξαέρωση γράφω κι εγω μια απορία σχετικά με κάτι που μου συνέβη. Εδω και καιρό είχα διαπιστωσει στο polaki που έχω (καινουριο ενος χρόνου 100ps) καποια διαρροη των υγρών του ψυγείου για την οποία είχα ξαναγράψει και μερικοί ίσως να το θυμουνται. Το πηγα λοιπον στη θεσσαλονικη και μου ειπαν ότι πραγματοποίησαν αν θυμάμαι κι εγω καλά στεγανοποίηση της φουσκας του ανεμιστήρα (οποιος γνωρίζει τι ακριβως είναι αυτό θα το εκτιμούσα να μου το έλεγε). Φευγοντας λοιπον από εκεί μου ειχαν γεμίσει πολύ παραπάνω από το max τη στάθμη του υγρου ψύξης. Τεσσερις περίπου μέρες αργότερα ανοίγω παλι και βλέπω ότι είχε πέσει λίγο πιο κάτω από το max. Κάνω λοιπον ένα ταξίδι 300 km και το πηγαίνω στην τοπική VW. Εκεί δε διαπίστωσαν κάποια διαρροή και απλά μου συμπλήρωσαν υγρό. πριν φύγω λοιπον για ένα ταξίδι Αθήνα ελέγχω τη στάθμη που ήταν πάλι κατεβασμένη λίγο πιο κάτω από το Max. Στη μέση του ταξιδιού σταματάω για έλεγχο και ήταν πάλι ανεβασμένη εως το max. Είναι αυτό φυσιολογικό??Έχει να κανει με την εξαέρωση??Γιατί το ειχαν γεμίσει μετά την εργασία που έκαναν κατα πολύ παραπάνω απο το max??Υπάρχει περίπτωση να έχει κάτι σαν βαλβίδα αντί για τη βίδα που αναφέρεις παραπανω και να γίνεται αυτόματα η εξαέρωση από τη βαλβίδα??Συγνώμη για τις πολλές απορίες!!
-
RE: Πέσιμο της σταθμης των υγρων του ψυγειου...
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Αν μπαίνουν υγρά μέσα στην μηχανή (καμμένη φλάτζα) θα εχεις σοβαρό πρόβλημα!Μέχρι καταστροφή του κινητήρα!Ισως όμως να πρέπει να γίνει πρώτα εξαέρωση του συστήματος και μετά συμπλήρωμα υγρών!
Θα φαινεται στον έλεγχο της στάθμης των λαδιών αυτό ή ουτε που θα το καταλάβω?
-
RE: opel corsa
Ο χρήστης punto GT170 έγραψε:
καλησπερα.Εχω ενα opel corsa c 1.4 sport twinport.Το αυτοκινητο εχει 1800 χλμ.Προσπαθησα να το τελικιασω και δεν ειδα πανω απο 180 στο κοντερ.Προφανως θελω να πιστευω οτι το μοτερ ειναι ακομα σφιχτο.Εχει καποιος το ιδιο αυτοκινητο και αν ναι ποσα εχει δει στο κοντερ?Το εχει χαμηλωσει κανεις και αν με τι ελατηρια?Φιλε punto GT170 τι βενζίνη του βάζεις?ίσως να παιζει και αυτό ρόλο για την τελική