Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΚΛΑΚ ΚΛΑΚ ΚΛΑΚ από τη μηχανή σε Πολο 9Ν
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. ΚΛΑΚ ΚΛΑΚ ΚΛΑΚ από τη μηχανή σε Πολο 9Ν
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    15
    30
    875
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cliodriver last edited by

      Παιδιά, η άποψή μου είναι ότι τέτοιοι θόρυβοι (τακ-τακ, κλακ-κλακ, κλπ) όταν το μοτέρ είναι κρύο, οφείλονται στις αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες. Για να λειτουργήσουν σωστά θέλουν λάδι, και όταν το μοτέρ έχει κάποιες ώρες να λειτουργήσει και κάνει και κρύο, το λάδι αργεί σχετικά να πάει εκεί, γι' αυτό και ακούγεται ο θόρυβος (τα μέρη είναι 'στεγνά' χωρίς λάδι). Το Μάζντα 323 του '92 του πατέρα μου, όταν το έβαζες μπροστά έκανε σαν.. ματρακάς (κυριολεκτικά τρόμαζες..).

      Τώρα, αν το αμάξι δεν έχει αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες, ο θόρυβος ακόμη μπορεί να οφείλεται στα 'στεγνά' ωστήρια / οδηγούς, ή (όπως κάποιος ανέφερε) στο κενό μεταξύ εμβόλου - κυλίνδρου.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • N
        nikos7 last edited by

        Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:

        Το ρελαντί μου είναι σταθερό πάντα. Όταν είναι κρύο κάθεται λιγο πάνω από τις 1000 στροφές. Θα το παρακολουθήσω το θέμα, ή μάλλον όλα τα θέματα γιατί έχουμε πολλά προβλήματα!!!!!!!!!

        Πιο συγκεκριμένα δοκίμασε το όταν βάλεις μπροσ τη μηχανή ενώ είναι εντελώς κρύα π.χ. όταν ξυπνήσεις το πρωί. Επίσης το ρελαντί να βρίσκεται στισ 900 - 1000 στροφές (δηλαδή να έχουν πέσει λίγο οι στροφές). Ξεκινάς με πρώτη και στις 2500 - 3000 στροφές (με πρώτη πάντα) βγάζεις ταχύτητα και το έχεις στο νεκρό και πατάς φρένο (όχι το πόδι στο πάτωμα ένα κανονικό φρενάρισμα). Κατα τη διάρκεια του φρεναρίσματος και ενώ ΔΕΝ ΠΑΤΑΣ ΓΚΑΖΙ στο δικό μου από τις 900 - 1000 στροφές που έπρεπε να βρίσκεται κανονικά παίζει στις 1500, ξανακατεβαίνει στις 1300 ξανανεβαίνει στις 1500 και όταν σταματήσει το αυτοκίνητο σταθεροποιείται εκεί που θα έπρεπε να είναι, δηλαδή στις 900 - 1000 στροφές!!!!!!Σαν να καταλαβαίνει ότι το αυτοκίνητο σταμάτησε και πέφτει εκεί που θα έπρεπε να είναι!!!
        Εγώ το συνδέω με το ότι όταν το αμάξι ήταν καινούριο (λιγότερα από 500 km είχα κάνει) μερικές φορές μου έσβησε έτσι στα καλά καθούμενα. Τη μια φορά μάλιστα το έκανε όταν έβγαινα σε διασταύρωση!!!!!Βάζω πρώτη και όταν πάτησα γκάζι είχαν ανάψει τα λαμπάκια στο ταμπλώ και τονίζω ότι ΔΕ ΜΟΥ ΕΣΒΗΣΕ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ!!!Μάλλον κάποια ρύθμιση στο ρελαντί θα θέλει. Εκεί πάντως μου έκαναν ρύθμιση πεταλούδας και δεν το ξαναέκανε.
        Σε παρακαλώ αν το δοκιμάσεις ενημέρωσέ με οκ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • N
          nikos7 last edited by

          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
          Για ποση ωρα στον κανει αυτον τον θορυβο ;Αν ειναι μερικα δευτερολεπτα
          μπορει να ειναι τα υδραυλικα ωστηρια,αν εχει τετοια η μηχανη σου.Μεχρι να ανεβει το λαδι και να γεμισουν τα ωστηρια κανει ενα θορυβο σαν ντιζελομηχανη .Αυτο ομως για δευτερολεπτα.Επισης υπαρχει περιπτωση να ακους τα μπεκ,πολλοι τα μπερδευουν με τον θορυβο που κανουν οι βαλβιδες οταν ειναι αρυθμιστες.

          Ναι εμένα το κάνει μόνο για λίγα δευτερόλεπτα. Απλά ανησυχώ γιατί μου φαίνεται ότι δυνάμωσε. Μάλλον όχι μου φαίνεται δυνάμωσε σίγουρα!!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 4
          • L
            lord_rutherford last edited by

            Ο χρήστης nikos7 έγραψε:

            Το ρελαντί μου είναι σταθερό πάντα. Όταν είναι κρύο κάθεται λιγο πάνω από τις 1000 στροφές. Θα το παρακολουθήσω το θέμα, ή μάλλον όλα τα θέματα γιατί έχουμε πολλά προβλήματα!!!!!!!!!

            Πιο συγκεκριμένα δοκίμασε το όταν βάλεις μπροσ τη μηχανή ενώ είναι εντελώς κρύα π.χ. όταν ξυπνήσεις το πρωί. Επίσης το ρελαντί να βρίσκεται στισ 900 - 1000 στροφές (δηλαδή να έχουν πέσει λίγο οι στροφές). Ξεκινάς με πρώτη και στις 2500 - 3000 στροφές (με πρώτη πάντα) βγάζεις ταχύτητα και το έχεις στο νεκρό και πατάς φρένο (όχι το πόδι στο πάτωμα ένα κανονικό φρενάρισμα). Κατα τη διάρκεια του φρεναρίσματος και ενώ ΔΕΝ ΠΑΤΑΣ ΓΚΑΖΙ στο δικό μου από τις 900 - 1000 στροφές που έπρεπε να βρίσκεται κανονικά παίζει στις 1500, ξανακατεβαίνει στις 1300 ξανανεβαίνει στις 1500 και όταν σταματήσει το αυτοκίνητο σταθεροποιείται εκεί που θα έπρεπε να είναι, δηλαδή στις 900 - 1000 στροφές!!!!!!Σαν να καταλαβαίνει ότι το αυτοκίνητο σταμάτησε και πέφτει εκεί που θα έπρεπε να είναι!!!
            Εγώ το συνδέω με το ότι όταν το αμάξι ήταν καινούριο (λιγότερα από 500 km είχα κάνει) μερικές φορές μου έσβησε έτσι στα καλά καθούμενα. Τη μια φορά μάλιστα το έκανε όταν έβγαινα σε διασταύρωση!!!!!Βάζω πρώτη και όταν πάτησα γκάζι είχαν ανάψει τα λαμπάκια στο ταμπλώ και τονίζω ότι ΔΕ ΜΟΥ ΕΣΒΗΣΕ ΣΤΗΝ ΕΚΚΙΝΗΣΗ!!!Μάλλον κάποια ρύθμιση στο ρελαντί θα θέλει. Εκεί πάντως μου έκαναν ρύθμιση πεταλούδας και δεν το ξαναέκανε.
            Σε παρακαλώ αν το δοκιμάσεις ενημέρωσέ με οκ?

            Όλα τα αυτοκίνητα νομίζω όταν κινούνται έχουν πιο ψηλά ρελαντί απ' ότι όταν είναι σταματημένα, και αυτό για να μπορούν να παράγουν το κατάλληλο έργο ετσι ώστε να λειτουργήσουν διάφορα υποσυστήματα σωστά π.χ. φρένα.

            Τώρα γι' αυτό που λές έχω παρατηρήσει οτι το ρελαντί ανεβοκατεβαίνει λίγο όταν πατάω φρένο με νεκρά ενώ κινούμαι, αλλά νομίζω όχι τόσο μεγάλη διακύμανση. Θα το δοκιμάσω και θα σου πώ.

            Όσο για το οτι σου έσβησε, σιγουρα δεν άφησες λίγο το συμπλέκτη; Γιατί αυτό το μοτέρ σβήνει πολύ ευκολα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • C
              cliodriver last edited by

              Παιδιά, εδώ και κάποια χρόνια το ρελαντί στα αυτοκίνητα έχει.. ξεφύγει! Η ECU το αυξομειώνει κατά το δοκούν για πολλούς και διάφορους λόγους, επειδή η μηχανή είναι κρύα, επειδή κάνει κρύο και η μπαταρία θέλει φόρτιση, επειδή κινείσαι χωρίς ταχύτητα και πρέπει να δημιουργήσει κενό για την υποβοήθηση στα φρένα, επειδή...

              Θυμάμαι μια φορά με το προηγούμενο αυτοκίνητό μου (106 1.1), που ενώ περίμενα στο φανάρι, το ρελαντί ξαφνικά ανέβηκε για κάποια sec στις ~ 2.000σαλ (!). Μετά κατέβηκε. Στην επόμενη στάση το ίδιο! Το συνέδεσα με το κρύο που έκανε και το ότι είχα φώτα, θέρμανση, ραδιόφωνο αναμένα! Έσβησα το ραδιόφωνο και σταμάτησε να το κάνει!

              1 Reply Last reply Reply Quote 3
              • M
                markvag last edited by

                Μην ξεχνάμε ότι όσο η μηχανή είναι κρύα, ο εγκέφαλος δίνει πιο πλούσιο μίγμα και αυξομειώνει και το ρελαντί για να μην σβύσει η μηχανή (ή αν είναι γαλλικός αλλάζει τελείως την απόκριση στο γκάζι και πας σαν ετοιμόγεννη καμήλα... ). Το πρόβλημα είναι αν το ρελαντί παίζει με ζεστή τη μηχανή (όχι άγνωστο και αυτό σε Golf... ). Με κρύα την μηχανή είναι φυσιολογικό να παίζει...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • N
                  nikos7 last edited by

                  Ο χρήστης Lord_Rutherford έγραψε:

                  Όσο για το οτι σου έσβησε, σιγουρα δεν άφησες λίγο το συμπλέκτη; Γιατί αυτό το μοτέρ σβήνει πολύ ευκολα.

                  Σίγουρα δεν ήταν από λάθος δικό μου...Για να σου δώσω να καταλάβεις μια άλλη φορά πήγαινα σε ανηφόρα και έβγαλα ταχύτητα και έσβησε ενώ πήγαινε το αμάξι με νεκρά στην ανηφόρα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • N
                    nikos7 last edited by

                    Ο χρήστης markvag έγραψε:
                    Μην ξεχνάμε ότι όσο η μηχανή είναι κρύα, ο εγκέφαλος δίνει πιο πλούσιο μίγμα και αυξομειώνει και το ρελαντί για να μην σβύσει η μηχανή (ή αν είναι γαλλικός αλλάζει τελείως την απόκριση στο γκάζι και πας σαν ετοιμόγεννη καμήλα... ). Το πρόβλημα είναι αν το ρελαντί παίζει με ζεστή τη μηχανή (όχι άγνωστο και αυτό σε Golf... ). Με κρύα την μηχανή είναι φυσιολογικό να παίζει...

                    Όταν η μηχανή είναι ζεστή σίγουρα δεν παίζει . Αυτό που μου κάνει είναι σε συνθήκες υπερβολικής ζέστης π.χ. όταν έχει ζέστη, φοβερό μποτιλιάρισμα και είναι καλοκαίρι ή όταν βρέχει (αυτό δεν μπορώ να το εξηγήσω) και ενώ είμαι σταματημένος ανεβάζει τις στροφές στις 1000 σταθερά όμως (πιθανόν όταν δουλεύει το ανεμιστηράκι) και μετά τις ξαναρίχνει στο κανονικό(πιθανόν όταν σταματά να δουλεύει το ανεμιστηράκι). Τότε όμως το καταλαβαίνω ότι έχει ζοριστεί γιατι και το ανεμιστηράκι δουλεύει πολύ συχνά και όταν σταματήσω και σβήσω τη μηχανή αυτή καίει απιστευτα και χωρίς να καταλαβαίνω γιατί συμβαίνει αυτή η αυξομείωση τη δικαιολογώ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cliodriver last edited by

                      Μυστήριαι αι βουλαί της ECU...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • B
                        bel last edited by

                        Ρε παιδια να σας ρωτησω κατι .Στο αμαξι τωρα και μερικες μερες
                        ακουω ενα θορυβο οταν ανοιγω την μιζα χωρις να παρει μπροστα
                        ο κινητιρας και ακουγεται σαν ενα ρολοι τακ,τακ,τακ νομιζω οτι
                        βγαινει απο τον χωρο του ταμπλω δεξια .
                        ακουγεται και στο ρελαντι οταν υπαρχει ησυχια
                        ξερεται τι ειναι? να το παω συνεργιο
                        GOLF V 1.6 SPORTLINE

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nass last edited by

                          Ο χρήστης BEL έγραψε:
                          Ρε παιδια να σας ρωτησω κατι .Στο αμαξι τωρα και μερικες μερες
                          ακουω ενα θορυβο οταν ανοιγω την μιζα χωρις να παρει μπροστα
                          ο κινητιρας και ακουγεται σαν ενα ρολοι τακ,τακ,τακ νομιζω οτι
                          βγαινει απο τον χωρο του ταμπλω δεξια .
                          ακουγεται και στο ρελαντι οταν υπαρχει ησυχια
                          ξερεται τι ειναι? να το παω συνεργιο
                          GOLF V 1.6 SPORTLINE

                          Μάλλον είναι το ρελέ της αντλίας βενζίνης. Είναι φυσιολογικό

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • First post
                            Last post
                          • 1
                          • 2
                          • 2 / 2
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΕΛΛΑΔΑ
                            • ΚΟΣΜΟΣ
                            • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                            • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                            • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • TEST
                            • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                            • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                            • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                          • VIDEO
                            • 4TTV
                            • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CANDID CAMERA
                          • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΛΕΞΙΚΟ
                          • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                            • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                            • FORMULA 1
                            • WRC
                            • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4T CLASSIC
                            • ΜΟΝΤΕΛΑ
                            • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                            • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                            • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                          • ΑΓΟΡΑ
                            • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                            • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                            • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                          • 2ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • CLASSIC
                          • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                          • MENU
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • 4ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                          • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                          • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                          • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                          • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                          • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                          • ΚΟΚ

                          logo footer

                          coty











                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • CLASSIC
                          • ΤΙΜΕΣ
                          • VIDEO
                          • FORUM
                          4T FORUM
                          4T LIBRARY
                          APRILIOS

                          ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                          • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                          • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                          • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                          • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                          Powered by nxcode.gr