Παιδιά, η άποψή μου είναι ότι τέτοιοι θόρυβοι (τακ-τακ, κλακ-κλακ, κλπ) όταν το μοτέρ είναι κρύο, οφείλονται στις αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες. Για να λειτουργήσουν σωστά θέλουν λάδι, και όταν το μοτέρ έχει κάποιες ώρες να λειτουργήσει και κάνει και κρύο, το λάδι αργεί σχετικά να πάει εκεί, γι' αυτό και ακούγεται ο θόρυβος (τα μέρη είναι 'στεγνά' χωρίς λάδι). Το Μάζντα 323 του '92 του πατέρα μου, όταν το έβαζες μπροστά έκανε σαν.. ματρακάς (κυριολεκτικά τρόμαζες..).
Τώρα, αν το αμάξι δεν έχει αυτορυθμιζόμενες βαλβίδες, ο θόρυβος ακόμη μπορεί να οφείλεται στα 'στεγνά' ωστήρια / οδηγούς, ή (όπως κάποιος ανέφερε) στο κενό μεταξύ εμβόλου - κυλίνδρου.