-
Γεια σας
χθες φευγοντας απο αθηνα , αττικη οδος και μετα εθνικη με κατευθυνση λαμια σταματω στον βασιλοπουλο
μολις παρκαρισα , βλεπω κατι λιγους ατμους να βγαινουν απο το καπο απο την πλευρα του δοχειου διαστολης
(το λεω σωστα?) . δεν δινω ιδιαιτερη σημασια καθως ειχαμε παλεψει στην μηχανη και θεωρησα φυσικο οταν σταματησα
να αρχισαν να εξατμιζονται διαφορα με την αυξηση της θερμοκρασιας στον κινητηρα και στο χωρο του γενικοτερα.
τηλεφωνω για 2-3 λεπτα και πρωτου κατεβω ριχνω μια ματια στη θερμοκρασια , ηταν 80 με 85 βαθμοι.
αμεριμνος κατεβαινω και βλεπω λιμνη απο αντιψυκτικο κατω απο το αμαξι. ανοιγω το δοχειο και δεν ειχε καθολου
μεσα, συμπληρωσα 2 λιτρα και το βαζω μπροστα , οταν εφτασε στους 95 δουλεψαν και οι δυο ανεμιστηρες
το αφησα να δουλευει ωστε να ανοιξουν οι ανεμιστηρες αλλες 3 φορες και σταματησα αφηνοντας το να κρυωσει
κοιταζω αν εχει αντιψυκτικο ολα ηταν οκ , βαζω μπροστα και κοιταζω για διαροες τιποτα κανω εξαερωση στο κυκλωμα
ολα ηταν οκ και εφυγα .
ηρθα οκ και το τεσταρισα παλι σημερα ολα λοιτουργουν φυσιολογικα.
τι λετε να συνεβη?
το αμαξι ειναι xantia 2000cc και δεν εχει στομιο πληρωσεως στο ψυγειο αλλα στο δοχειο διπλα.
πρωτη εκδοχη να μην ηταν κλεισμενη η ταπα τερμα αλλα στο μισο η λιγο , και δεν θυμαμαι οταν την
ανοιξα απο την συνχιση μου. βεβαια εκει δεν θυμαμαι να την εχει πειραξει κανεις καθως ουτε εχω
συμπληρωσει η αλλαξει αντυψυκτικο.
εκδοχη δευτερη να κολλησε ο θερμοστατης και να ξεκολλησε στην συνεχεια.
εκδοχη τριτη να μην εδωσε εντολη ο σενσορας στους ανεμιστηρες, ενω στην συνεχεια να του ηρθε να δουλευει κανονικα.
βεβαια ο θερμοστατης θα αλαχτει γιατι δεν μπορει να με τρωει η υποψια.ακουω αποψεις και ιδεες.
-
Γεια σας
χθες φευγοντας απο αθηνα , αττικη οδος και μετα εθνικη με κατευθυνση λαμια σταματω στον βασιλοπουλο
μολις παρκαρισα , βλεπω κατι λιγους ατμους να βγαινουν απο το καπο απο την πλευρα του δοχειου διαστολης
(το λεω σωστα?) . δεν δινω ιδιαιτερη σημασια καθως ειχαμε παλεψει στην μηχανη και θεωρησα φυσικο οταν σταματησα
να αρχισαν να εξατμιζονται διαφορα με την αυξηση της θερμοκρασιας στον κινητηρα και στο χωρο του γενικοτερα.
τηλεφωνω για 2-3 λεπτα και πρωτου κατεβω ριχνω μια ματια στη θερμοκρασια , ηταν 80 με 85 βαθμοι.
αμεριμνος κατεβαινω και βλεπω λιμνη απο αντιψυκτικο κατω απο το αμαξι. ανοιγω το δοχειο και δεν ειχε καθολου
μεσα, συμπληρωσα 2 λιτρα και το βαζω μπροστα , οταν εφτασε στους 95 δουλεψαν και οι δυο ανεμιστηρες
το αφησα να δουλευει ωστε να ανοιξουν οι ανεμιστηρες αλλες 3 φορες και σταματησα αφηνοντας το να κρυωσει
κοιταζω αν εχει αντιψυκτικο ολα ηταν οκ , βαζω μπροστα και κοιταζω για διαροες τιποτα κανω εξαερωση στο κυκλωμα
ολα ηταν οκ και εφυγα .
ηρθα οκ και το τεσταρισα παλι σημερα ολα λοιτουργουν φυσιολογικα.
τι λετε να συνεβη?
το αμαξι ειναι xantia 2000cc και δεν εχει στομιο πληρωσεως στο ψυγειο αλλα στο δοχειο διπλα.
πρωτη εκδοχη να μην ηταν κλεισμενη η ταπα τερμα αλλα στο μισο η λιγο , και δεν θυμαμαι οταν την
ανοιξα απο την συνχιση μου. βεβαια εκει δεν θυμαμαι να την εχει πειραξει κανεις καθως ουτε εχω
συμπληρωσει η αλλαξει αντυψυκτικο.
εκδοχη δευτερη να κολλησε ο θερμοστατης και να ξεκολλησε στην συνεχεια.
εκδοχη τριτη να μην εδωσε εντολη ο σενσορας στους ανεμιστηρες, ενω στην συνεχεια να του ηρθε να δουλευει κανονικα.
βεβαια ο θερμοστατης θα αλαχτει γιατι δεν μπορει να με τρωει η υποψια.ακουω αποψεις και ιδεες.
-
Γεια σας
χθες φευγοντας απο αθηνα , αττικη οδος και μετα εθνικη με κατευθυνση λαμια σταματω στον βασιλοπουλο
μολις παρκαρισα , βλεπω κατι λιγους ατμους να βγαινουν απο το καπο απο την πλευρα του δοχειου διαστολης
(το λεω σωστα?) . δεν δινω ιδιαιτερη σημασια καθως ειχαμε παλεψει στην μηχανη και θεωρησα φυσικο οταν σταματησα
να αρχισαν να εξατμιζονται διαφορα με την αυξηση της θερμοκρασιας στον κινητηρα και στο χωρο του γενικοτερα.
τηλεφωνω για 2-3 λεπτα και πρωτου κατεβω ριχνω μια ματια στη θερμοκρασια , ηταν 80 με 85 βαθμοι.
αμεριμνος κατεβαινω και βλεπω λιμνη απο αντιψυκτικο κατω απο το αμαξι. ανοιγω το δοχειο και δεν ειχε καθολου
μεσα, συμπληρωσα 2 λιτρα και το βαζω μπροστα , οταν εφτασε στους 95 δουλεψαν και οι δυο ανεμιστηρες
το αφησα να δουλευει ωστε να ανοιξουν οι ανεμιστηρες αλλες 3 φορες και σταματησα αφηνοντας το να κρυωσει
κοιταζω αν εχει αντιψυκτικο ολα ηταν οκ , βαζω μπροστα και κοιταζω για διαροες τιποτα κανω εξαερωση στο κυκλωμα
ολα ηταν οκ και εφυγα .
ηρθα οκ και το τεσταρισα παλι σημερα ολα λοιτουργουν φυσιολογικα.
τι λετε να συνεβη?
το αμαξι ειναι xantia 2000cc και δεν εχει στομιο πληρωσεως στο ψυγειο αλλα στο δοχειο διπλα.
πρωτη εκδοχη να μην ηταν κλεισμενη η ταπα τερμα αλλα στο μισο η λιγο , και δεν θυμαμαι οταν την
ανοιξα απο την συνχιση μου. βεβαια εκει δεν θυμαμαι να την εχει πειραξει κανεις καθως ουτε εχω
συμπληρωσει η αλλαξει αντυψυκτικο.
εκδοχη δευτερη να κολλησε ο θερμοστατης και να ξεκολλησε στην συνεχεια.
εκδοχη τριτη να μην εδωσε εντολη ο σενσορας στους ανεμιστηρες, ενω στην συνεχεια να του ηρθε να δουλευει κανονικα.
βεβαια ο θερμοστατης θα αλαχτει γιατι δεν μπορει να με τρωει η υποψια.ακουω αποψεις και ιδεες.
-
Εικασίες δεν θα ήθελα να κάνω γιατί πολλά μπορεί να είναι αιτία για ότι συνέβη. Καλό θα ήταν όμως να εξετάσεις αν η φλάντζα σου είναι ένταξη για να μην έχεις μεγαλύτερο πρόβλημα στο μέλλον. Δυο λίτρα δεν είναι λίγα για συμπλήρωμα.
-
Ο χρήστης EMMANOYHL έγραψε:
Εικασίες δεν θα ήθελα να κάνω γιατί πολλά μπορεί να είναι αιτία για ότι συνέβη. Καλό θα ήταν όμως να εξετάσεις αν η φλάντζα σου είναι ένταξη για να μην έχεις μεγαλύτερο πρόβλημα στο μέλλον. Δυο λίτρα δεν είναι λίγα για συμπλήρωμα.δεν θα επρεπε να ειχε αυξηθει η σταθμη του λαδιου? αν καταλαβα καλα αυτο που λες, ο δεικτης εδειξε ακριβως οτι ειχα δει και την προηγουμενη μερα.
ευχαριστω
-
Δεν είναι υποχρεωτικό να ανέβει η στάθμη του λαδιού. Μπορεί να σου «βράζει» το νερό ή να βγάζει μούργα επίσης στο νερό ή απλά πάνω στο πώμα του δοχείου διαστολής. Μπορεί και τίποτα από όλα αν είναι μόνο στην αρχή. Επίσης μπορεί να σου ανεβάζει τη θερμοκρασία. Καλό είναι να το δεις πριν γίνει αν είναι στα πρώτα στάδια πιο μεγάλη η ζημιά. Μια φλάντζα είναι μηδαμινό κόστος σε σχέση με μια νέα ή επισκευασμένη κεφαλή κυλίνδρων.
-
Το αντιψυκτικο(λαθος λεξη αλλα ετσι το λεμε ολοι) καταλαβες απο που εχει τρεξει ;Απο την υπερχειλιση του δοχειου διαστολης ;Μηπως εχει τρυπησει καποιος σωληνας ή εχει χαλασει η τρομπα του νερου;Μην το αφησεις ετσι γιατι δεν ξερεις πως μπορει να εξελιχθει.Επισης προσοχη αν δει καποια στιγμη ξαφνικα χαμηλοτερη θερμοκρασια απο την συνηθισμενη,οταν εχει μεινει λιγο υγρο στο κυκλωμα ψυξης η βαλβιδα θερμοκρασιας δεν δινει σημα (αφου δεν ακουμπαει σε υγρο).
-
Τι εννοείς είχες παλέψει στη μηχανή και θεώρησες φυσιολογικούς τους ατμούς; Την είχες πλύνει, είχες αλλάξει κανένα κολλάρο, είχες κάνει καθαρισμό.
Αν είχες πειράξει το κύκλωμα ψύξης , πιθανόν να μην είχε γίνει καλή εξαέρωση. Ο εγκλωβισμένος αέρας διαστέλεται περισσότερο από το νερό και δημιουργεί υπερχείλιση σε φυσιολογικούς βαθμούς θερμοκρασίας. Όμως με αέρα μέσα, όυτε τα βεντιλατερ δουλεύουν σωστά (δεν μετράει σωστά η βαλβίδα ενεργοπόιησης τους όυτε το όργανο θερμοκρασίας. Ο θερμοστάτης που λές αν είχε κολλήσει κλειστός μάλλον θα έβλεπες υπερβολική θερμοκρασία, όχι 85 βαθμούς.Αν έχεις διαρροή από φλάντζα, τότε ή θα δείς μπουρμπουλήθρες( ) στο δοχείο διαστολής ή απώλεια νερού με άσπρο καπνό (ατμό )στην εξάτμιση και ελαφρά αυξημένη θερμοκρασία λόγω χαμηλής πίεσης στο κύκλωμα ψύξης.
Νομίζω ότι θέλει παρακολούθηση και μετά δραστικές ενέργειες.
-
Τι εννοείς είχες παλέψει στη μηχανή και θεώρησες φυσιολογικούς τους ατμούς; Την είχες πλύνει, είχες αλλάξει κανένα κολλάρο, είχες κάνει καθαρισμό.
Αν είχες πειράξει το κύκλωμα ψύξης , πιθανόν να μην είχε γίνει καλή εξαέρωση. Ο εγκλωβισμένος αέρας διαστέλεται περισσότερο από το νερό και δημιουργεί υπερχείλιση σε φυσιολογικούς βαθμούς θερμοκρασίας. Όμως με αέρα μέσα, όυτε τα βεντιλατερ δουλεύουν σωστά (δεν μετράει σωστά η βαλβίδα ενεργοπόιησης τους όυτε το όργανο θερμοκρασίας. Ο θερμοστάτης που λές αν είχε κολλήσει κλειστός μάλλον θα έβλεπες υπερβολική θερμοκρασία, όχι 85 βαθμούς.Αν έχεις διαρροή από φλάντζα, τότε ή θα δείς μπουρμπουλήθρες( ) στο δοχείο διαστολής ή απώλεια νερού με άσπρο καπνό (ατμό )στην εξάτμιση και ελαφρά αυξημένη θερμοκρασία λόγω χαμηλής πίεσης στο κύκλωμα ψύξης.
Νομίζω ότι θέλει παρακολούθηση και μετά δραστικές ενέργειες.
-
otso αλήθεια τι εννοείς είχες παλέψει με την μηχανή?
το κύκλωμα ψύξης στα σιτροέν θελει πολύ προσοχή και εβλαβική εξαέρωση.
Αν θες πες μου τι ειχες κανει πριν στην μηχανη μηπως βγαλω άκρη και σε βοηθήσω. -
ΕΜΜΑΝΟYHL σωστο αυτο που λες αλλα δεν θα επρεπε να το ξαναπαρουσιασει? και πως ελεγχεται μια φλαντζα
εκτος απο να το λυσουμε και να την δουμε?ΒΙLL33 το αντυψικτικο ειχε τρεξει απο την υπερχειλιση του δοχειου διαστολης αλλα υπηρχαν νερα και επανω στο υδειο το δοχειο
που λογικα σημαινει οτι ειχαν φυγει απο την ταπα, μπορουν να φυγουν απο την ταπα αν ειναι κλεισμενη καλα στην δευτερη σκαλα? υπαρχει εξαερωτηρας διπλα στην βαλβιδα θερμοκρασιας και στον θερμοστατη εκανα εξαερωση με την μηχανη ζεστη μετα απο ζορισμα καθως και σε δυο αλλους εξαερωτηρες και εβγαλε μονο νερακι , και προχθες και χθες.kospapad δεν ειχε πειραχτει καθολου το κυκλωμα ψυξης , αλλαχτηκαν ιμαντας εκκεντροφορου με ρουλεμαν τεντωτηρα και πουλεμαν
το τρελλο , επισης ιμαντας δυναμο , και αλλαχτηκε τα LHM λαδια της υδροπνευματικης ,καθαριστηκαν τα φιλτρα και το τανκ
και γιαυτο λεω οτι υπηρχαν λαδια εδω και εκει και θεωρησα στην αρχη οτι μπορει να να εξατμιζονταν.οταν αλλαξαμε τους τους ιμαντες τσεκαραμε και την αντλια νερου τουλαχιστον διαροες και εγω το ειδα οτι δεν υπηρχαν.
η γενικη εντυπωση παντως και εμενα ειναι οτι οθερμοστατης κολλαει ανοιχτος και για αυτο τον καταλαβαινουμε συνηθως απο το καλοριφερ.chrmes τα ποιο πανω εξηγουν και σε σενα
παιδια και σημερα ολα φαινονται ενταξει τι να πω. ευχαριστω οπως και να εχει.
-
Φίλε otso παρόμοιο πρόβλημα είχαμε στο Xsara πριν 2-3 μήνες. Άρχισε να ανεβάζει θερμοκρασία, οι ανεμιστήρες δούλευαν συνέχεια και μόλις το έσβηνες και ξανάναβες τη μηχανή μετά από λίγο όλα οκ. Επίσης μια φορά έχασε το ψυγείο όλο το παραφλού.
Οι υποψίες μου από την πρώτη στιγμή πήγαν σε χαλασμένο θερμοστάτη. Τελικά επαληθεύτηκα. Για αυτό το διαολεμένο μαραφέτι που δεν κοστίζει πάνω από 10 € μπορεί να πάθεις μεγάλη ζημιά. Αν έχεις θερμοστάτη πάνω από 3 χρόνια άλλαξε τον ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ. Το ίδιο έκανα στα 4 χρόνια και στο Accent που έχω, καθώς μου κόλλησε 2-3 φορές.
-
Τι εννοειτε λεγοντας εξαερωση; Εγω οποτε χρειαστηκε να συμπληρωσω νερο απλως ανοιξα το δοχειο διαστολης συμπληρωσα και εκλεισα και δεν ειχα ποτε προβλημα(Golf III). Τι ειναι αυτή η εξαερωση που λετε;
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Τι εννοειτε λεγοντας εξαερωση; Εγω οποτε χρειαστηκε να συμπληρωσω νερο απλως ανοιξα το δοχειο διαστολης συμπληρωσα και εκλεισα και δεν ειχα ποτε προβλημα(Golf III). Τι ειναι αυτή η εξαερωση που λετε;Αν για καποιο λογο αδειασεις το ψυγειο απο νερο και το ξαναγεμισεις παραμενει στο κυκλωμα αερας ο οποιος μονο ζημια κανει και πρεπει να αφαιρεθει.Στα αυτοκινητα με κλειστο κυκλωμα ψυξης υπαρχει μια βιδα απο την οποια γινεται η εξαερωση:γεμιζεις μεχρι πανω με υγρο το ψυγειο,αναβεις τον κινητηρα αφηνοντας να ζεσταθει λιγο και να τραβηξει λιγο νερο.Ξεβιδωνεις λιγο την βιδα εξαερωσης και θα βλεπεις να βγαινει λιγος αερας με (συνηθως λιγη) πιεση ,αφηνεις ανοικτη την βιδα μεχρι να βγει υγρο και την σφιγγεις.Αφηνεις να δουλευει η μηχανη ,προσεχοντας παντα την θερμοκρασια, και μετα απο λιγο κανεις την ιδια δουλεια :ξεβιδωνεις-φυσσαει-ξαναβιδωνεις.Προσεχεις παντα να ειναι γεματο το δοχειο διαστολης με υγρο και το καλοριφερ στο ζεστο.Αν ξεχασα ,ή εγραψα κατι λαθος, κατι υπαρχουν αρκετοι μηχανικοι στο φορουμ να με διορθωσουν.Στο απλο συμπληρωμα του δοχειου δεν χρειαζεται εξαερωση ,απλα αν γινεται πολυ συχνα ελενχος γιατι χανεται το υγρο.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Τι εννοειτε λεγοντας εξαερωση; Εγω οποτε χρειαστηκε να συμπληρωσω νερο απλως ανοιξα το δοχειο διαστολης συμπληρωσα και εκλεισα και δεν ειχα ποτε προβλημα(Golf III). Τι ειναι αυτή η εξαερωση που λετε;
Αν για καποιο λογο αδειασεις το ψυγειο απο νερο και το ξαναγεμισεις παραμενει στο κυκλωμα αερας ο οποιος μονο ζημια κανει και πρεπει να αφαιρεθει.Στα αυτοκινητα με κλειστο κυκλωμα ψυξης υπαρχει μια βιδα απο την οποια γινεται η εξαερωση:γεμιζεις μεχρι πανω με υγρο το ψυγειο,αναβεις τον κινητηρα αφηνοντας να ζεσταθει λιγο και να τραβηξει λιγο νερο.Ξεβιδωνεις λιγο την βιδα εξαερωσης και θα βλεπεις να βγαινει λιγος αερας με (συνηθως λιγη) πιεση ,αφηνεις ανοικτη την βιδα μεχρι να βγει υγρο και την σφιγγεις.Αφηνεις να δουλευει η μηχανη ,προσεχοντας παντα την θερμοκρασια, και μετα απο λιγο κανεις την ιδια δουλεια :ξεβιδωνεις-φυσσαει-ξαναβιδωνεις.Προσεχεις παντα να ειναι γεματο το δοχειο διαστολης με υγρο και το καλοριφερ στο ζεστο.Αν ξεχασα ,ή εγραψα κατι λαθος, κατι υπαρχουν αρκετοι μηχανικοι στο φορουμ να με διορθωσουν.Στο απλο συμπληρωμα του δοχειου δεν χρειαζεται εξαερωση ,απλα αν γινεται πολυ συχνα ελενχος γιατι χανεται το υγρο.
Μιας και μιλάς για εξαέρωση γράφω κι εγω μια απορία σχετικά με κάτι που μου συνέβη. Εδω και καιρό είχα διαπιστωσει στο polaki που έχω (καινουριο ενος χρόνου 100ps) καποια διαρροη των υγρών του ψυγείου για την οποία είχα ξαναγράψει και μερικοί ίσως να το θυμουνται. Το πηγα λοιπον στη θεσσαλονικη και μου ειπαν ότι πραγματοποίησαν αν θυμάμαι κι εγω καλά στεγανοποίηση της φουσκας του ανεμιστήρα (οποιος γνωρίζει τι ακριβως είναι αυτό θα το εκτιμούσα να μου το έλεγε). Φευγοντας λοιπον από εκεί μου ειχαν γεμίσει πολύ παραπάνω από το max τη στάθμη του υγρου ψύξης. Τεσσερις περίπου μέρες αργότερα ανοίγω παλι και βλέπω ότι είχε πέσει λίγο πιο κάτω από το max. Κάνω λοιπον ένα ταξίδι 300 km και το πηγαίνω στην τοπική VW. Εκεί δε διαπίστωσαν κάποια διαρροή και απλά μου συμπλήρωσαν υγρό. πριν φύγω λοιπον για ένα ταξίδι Αθήνα ελέγχω τη στάθμη που ήταν πάλι κατεβασμένη λίγο πιο κάτω από το Max. Στη μέση του ταξιδιού σταματάω για έλεγχο και ήταν πάλι ανεβασμένη εως το max. Είναι αυτό φυσιολογικό??Έχει να κανει με την εξαέρωση??Γιατί το ειχαν γεμίσει μετά την εργασία που έκαναν κατα πολύ παραπάνω απο το max??Υπάρχει περίπτωση να έχει κάτι σαν βαλβίδα αντί για τη βίδα που αναφέρεις παραπανω και να γίνεται αυτόματα η εξαέρωση από τη βαλβίδα??Συγνώμη για τις πολλές απορίες!!
-
Φίλε otso ουσιαστικά από την πρώτη μου δημοσίευση σου λέω πως ελέγχεται η φλάντζα. Όχι φυσικά η ίδια αλλά από τα αποτελέσματα που φέρνει όπως ο άσπρος αφρός στο πώμα πλήρωσης ελαίου κινητήρα. Ίσως το χαρακτηριστικότερο και σαφέστερο μήνυμα ότι κάτι έχει αρχίσει και δεν πάει καλά.
-
ευχαριστω EMMANOYHL . παντως 9 μερες μετα ολα δειχνουν ενταξει δεν ξερω τι να υποθεσω. η πλακα ειναι οτι οταν συζηταγαμε για το καψιμο φλαντζας , εκαψε το νισσαν της γυναικας φιλου μου. αλλα αυτος δεν εχει αναγκη οποτε εγινε πολλη πλακα.
θερμοστατης ισως?