Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 551
    • 552
    • 553
    • 554
    • 555
    • 1330
    • 1331
    • 553 / 1331
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    73
    26611
    193510
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Q
      qsisvts last edited by

      Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

      Αμαν τι ηχος ειναι αυτος

      Τι εχει κανει ο ανθρωπος και ακουγεται ετσι?

      Τι σημαινει straight pipes?

      Νομίζω πρέπει να είναι εντελώς ελεύθερο χωρίς προ-καταλύτες.

      βρηκα αυτο
      http://answers.yahoo.com/question/index ... 033AAjy8O0

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kakwskeimena last edited by

        Καλησπερα σε ολους τους φιλους του φορουμ!

        Εχω ενα ΜΧ5 1.8 NC του 2008, με 9.000χλμ, σχεδον καινουργιο δηλαδη, σε αριστη κατασταση. Ειμαι πολυ ικανοποιημενος, αλλα με τις τιμες που βλεπω τελευταια στις μεταχειρισμενες Ζ4, βλεπω οτι μπορω να το πουλησω (πουλιουνται κ ευκολα τα ΜΧ5), και βαζοντας κ μια μικρη χρηματικη διαφορα, να χτυπησω Ζ4 2005 2.0 ή ισως κ 2.2, με γυρω στις 60.000χλμ.

        Θα ηθελα λοιπον τη γνωμη σας!

        1. Αξιζει, οπως ειναι η αγορα, να παω απο ενα αμαξι 1.5 χρονου σχεδον καινουργιο, σε αμαξι 4ετιας με 60.000χλμ, δινωντας κ 1.5-2 χιλιαρικα ισως παραπανω?? Εχουν τοση διαφορα οδηγικα?

        2. Τι συντηρηση θα εχει μια Ζ4 με 60.000χλμ? Να περιμενω μεγαλα ποσα? Ειναι πολυ πολυ πιο ακριβη απο το ΜΧ5? Βγαζει κανενα σοβαρο προβλημα ή ειναι αξιοπιστη? Τα μοτερ για ποσα χιλιομετρα αντεχουν?

        3. Τι θα κρατησει καλυτερη αξια μεταπωλησης? μια 2.0 ή 2.2 Ζ4??? Θα μπορω να την πουλησω μετα απο 4-5 χρονια για ενα αξιοπρεπες ποσο, η θα χασει παρα παρα πολυ? Κραταει αξια μεταπωλησης οπως το ΜΧ5?

        4. Κανενας με Ζ4 2005 που να ενδιαφερεται για ανταλλαγη+καποια διαφορα??

        Αυτα! Ευχαριστω εκ των προτερων! Περιμενω απαντησεις απο κατοχους κ μη!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • rocsta
          rocsta last edited by

          Είναι κρίμα να μην πας σε εξακύλινδρη.
          Άσε το δίλιτρο και κάντε ντου στον 2.2. Ενάμιση σκαλί πάνω, η Ζ4 από το 1.8ΝC

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Το ΜΧ5 μάλλον είναι πιο ευχάριστο οδηγικά, πιο σπορτίφ και πιο διασκεδαστικό.
            Η Ζ4 πλεονεκτεί αλλού, πιο χλιδάτη, πιο μουράτη, πιο ταξιδιάρα. Και είναι και πιο πρακτική, έχει χώρο αποσκευών που δεν είναι ανέκδοτο σαν του ΜΧ5! Δεν είναι μόνο για βόλτες αλλά δεν έχει τον παιχνιδιάρικο χαρακτήρα του άλλου, σίγουρα να την οδηγήσεις καλά προτού κάνεις το βήμα μπορεί να μην μπορεί να αντικαταστήσει το ΜΧ5.
            Από σέρβις κλπ όχι κάτι ιδιαίτερο αλλά τα εξακύλινδρα μάλλον θέλουν πιο πολύ λάδι ανά αλλαγή. Κατανάλωση υποθέτω παραπάνω από τον ΜΧ5 λόγω βάρους και μόνο. Αντοχή στον χρόνο μάλλον καλή, ειδικά οι εξακύλινδροι που είναι και πιο γνωστή ποσότητα πολύ καλή (οι νορμάλ θεωρούνται αλεξίσφαιροι).
            Αξία μεταπώλησης.... κανένα αυτοκίνητο δεν έχει πια... την πιο μεγάλη απαξίωση βέβαια την τρώει ο πρώτος που την παίρνει καινούργια.... Προσωπικά για μεταχειρισμένη θα κοίταζα για 2,5-3,0 γιατί αυτές θεωρώ πιο καλές και συμφέρουσες οικονομικά αλλά όσο νά 'ναι οι 2-2,2 είναι φορολογικά οικονομικότερες. Από αυτές καλύτερα να πάρεις την εξακύλινδρη 2,2, έχει άλλη χάρη αν και ακόμα και η απλή η 2λιτρη δεν είναι αργή. Περισσότερο εξαρτάται από το τί σύστημα φορολόγησης θα ισχύει... αλλά και ο επόμενος πάλι την εξακύλινδρη θα προτιμήσει.
            Αν είναι αυτόματη μην σε πτοήσει καθόλου, είναι εξαιρετικό. Αν δεν είσαι ιδιαίτερα σκληροπυρηνικός είναι μάλλον η πιο σωστή επιλογή (άσε που δείχνει και πιο φρόνιμο προηγούμενο ιδιοκτήτη).

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos last edited by

              Συμφωνώ.

              Ψάξε για 6κυλ οπωσδήποτε...τα τέλη από 2.0 σε 2.2 ή 2.5 δεν έχουν διαφορά.

              Nikos @ YouTube

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                thanix last edited by

                Aπο το 1,8 το μιατα η 2.2 ειναι καλυτερη...
                Αν ειχες το 2λιτρο το μιατα θα σου ελεγα να μην κανεις το βημα μιας και το μιατα ειναι πολυ πιο παιχνιδιαρικο..

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coyote last edited by

                  Μπορείς να βρεις και με Βουλγάρικες πινακίδες. Ετσι δε θα πληρώνεις τίποτα.
                  Ετσι κι αλλιως ουτε Ελληνικά φορτηγά θα υπάρχουν πλεόν σε λιγο

                  Παντως ένα καινουργιο mazda δε θα το άλλαζα

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης coyote έγραψε:
                    Παντως ένα καινουργιο mazda δε θα το άλλαζα

                    +1000!!!

                    Θα πουλήσεις καινούριο αυτοκίνητο για να πάρεις παλιό;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      coyot last edited by

                      Mε αμιγώς οδηγικούς όρους, το Μιάτα είναι καλύτερο από τη Ζ4.
                      Πιο σπορτίφ στήσιμο, παίρνει και εργοστασιακό μπλοκέ διαφορικό, σε αντίθεση με τη Ζ4, και το χειροκίνητο κιβώτιο της Μάζντα είναι καλύτερο από της Μπεμβέ...
                      Η Ζ4 υπερτερεί σε αυτά που είπε ο Όνυξ, αλλά, όπως όλες οι Μπεμβέ πλέον (δυστυχώς), θέλει λεφτά για να γίνει 'αμάξι' σαν το Μιάτα, οδηγικώς...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης sv2 έγραψε:
                        Μ3 SMG

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          nikos last edited by

                          Ο χρήστης sv2 έγραψε:
                          Η κρίση δημιουργεί μεγάλες ευκαιρίες. Φίλος αγόρασε από επίσημο έμπορο της BMW μία Μ3 SMG φούλ έξτρα του κουτιού με τιμή καταλόγου 119.000 ευρώ η οποία είχε εκτελωνιστεί την περίοδο με -50% και επιπλέον έκπτωση 35% από τον έμπορο μόνο με 69.000 ευρώ .

                          Προφανώς εννοείς DKG (DCT)?

                          SMG είχε η Ε46...DKG έχει η Ε92/Ε90.

                          Nikos @ YouTube

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            kikizas-grigoris last edited by

                            'Γαζωνει' και το DCT αλλα και η τρομερη τιμη 69κ !!!
                            Oυσιαστικα αυτη ειναι και η πραγματικη τιμη που θα πρεπει να τιμολογειται μια τετοια κατασκευη...Τα 70κ η Μ3 E92 τα αξιζει μεχρι το τελευταιο ευρω.
                            τα υπολοιπα +20κ που κανονικα εχει (στην χωρα μας που 'αρμεγει' ακινητο και αυτοκινητο) ειναι το ερωτημα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mango last edited by

                              Σουπερ τιμη(αλλα θα εβαζα +20Κ για να ειμαι μεσα) και σουπερ μοτερ...

                              Οταν H BMW ειχε το 20% εκπτωση και συνεπεφτε με τη μειωση του ΕΤΤ τα Μ3 φουλ εξτρα εφταναν 85Κ η καλυτερη προσφορα ..
                              4 προσφορες ειχα παρει(το ακριβοτερο ειχε 111Κ θυμαμαι).γενικα ηταν 20 χιλιαδες πιο φτηνα στην καλυτερη των περιπτωσεων...

                              Το 69 ειναι τιμη , σε στυλ, 'φιλε την γ@μησα τη γκομενα και ειχε 10 οργασμους για παρτυ μου'

                              Επισης κατι αλλο, καλα το οτι δεν ειχε μεινει Μ3 ουτε για δειγμα απο την πρωτη εβδομαδα ανακοινωσης του νεου μετρου(εχω γκρινιαξει σχετικα), αλλα δεν παρειγγελνε κανενας αλλο αμαξι γιατι η παραγωγη για τα Μ3 θα εφτανε αρχες σεπτεμβρη.

                              Αρα ισως πηρε καποιο εκθεσιακο αυτοκινητο απο τα πρωτα που ηρθαν ελλαδα..

                              Αλλα και παλι χλωμο.. Δεν ξερω ετσι το βλεπω το θεμα.απλα μιλαω για να μην δημιουργηθουν γρηγορα που ισως ειναι εσφαλμενες

                              Στα δικα μας.. τελικα το Ζ4 εχει εξελιχθει σε μαγνητη SL 55.. με το που το βλεπουν αρχιζουν και κολλανε στον προφυλακτηρα... Αλλα οτι ? Με 200 αλογα παραπανω και 35 κιλα ροπη παραπανω, ειναι τσοντα υπερ των μερσεντικων. Εγω οταν βλεπω αμαξι μεχρι 200 αλογα ουτε καν κανω τον κοπο να ασχοληθω, εκτος και αν με τρωει ο κωλος μου και ισως και επειδη ο αλλος παιζει να θελει να δει σε πραγματικες συνθηκες ποση ειναι η διαφορα με ενα πιο δυνατο αμαξι(αυτο βασικα ειναι το δικο μου σκεπτικο) συγκριση και τιποτα αλλο. δεν υπαρχει νικητης και ηττημενος στο μυαλο μου σε ενα ανοιγμα!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tsilis last edited by

                                Ο χρήστης Coyot έγραψε:

                                                                             - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 
                                

                                Πέραν αυτού, με αφορμή τη μαρτυρία του φίλου με το Ζ4-35, **θα ήθελα να εκφράσω την αηδία μου για την πορεία της BMW, η οποία αναλώνεται στο να λανσάρει αλλόκοτα, άχρηστα (Χ6, X σε Μ γενικώς, 5GT) **ή απλώς γαμπρίστικα οχήματα, πλην των κλασικών Μ βέβαια. Μουράτες μούρες (πλεονασμός ) και πανίσχυρα/αξιόπιστα μοτέρ φτιάχνει, αλλά ως εκεί. Αυτά τα 'ξερε μια ζωή κι η Μερσεντέ...
                                Πραγματικά σπορ χαρακτηριστικά (ρύθμιση ανάρτησης, μπλοκέ διαφορικό, ψιλοαξιοπρεπή φρένα-με πολλή επιείκεια) βάζει μόνο στα Μ, που κι αυτά τα φτιάχνει ανεπίτρεπτα βαριά πλέον, και δεν αξιώνεται να βγάλει μία Μ3 CSL τουλάχιστον - μη μου πείτε για τη GTS, γιατί στα ακραία χωράφια που διάλεξε να μπει θα κλάψει πικρά (αγοραστικά, αν μη τι άλλο).
                                Πλην Μ, αν έχεις αληθείς οδηγικές ανησυχίες, τα δυνατά Μπεμβέ θέλουν πλέον ένα σκασμό λεφτά για να γίνουν αμάξια, συν το αδιανόητο ξενέρωμα να βάζεις ολοκαίνουργιο αμάξι στα βελτιωτικά συνεργεία, σπάζοντας την εγγύηση (και απογειώνοντας το ασφάλιστρό σου σε σοβαρές χώρες) για να αποκτήσει φρένα και ανάρτηση ανάλογα του μοτέρ, χώρια το μπλοκέ.
                                Η Μπεμβέ κάποια περίοδο έκανε με επιτυχία αυτό που έκανε πολύ παλαιότερα η Αλφα: Αμάξια πραγματικά σπορ, με γόητρο κυρίως εξ αυτού του σπορ χαρακτήρα, για τη μέση τσέπη. Ας βγάλει τώρα τα μάτια της με τη Μερσεντέ, την Άουντι και τη Λέξους.
                                Κρίμα.

                                Τα είπες όλα Νικόλα....δυστυχώς!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pai-mei last edited by

                                  Eγώ θα (ψιλο)διαφωνήσω με τους αγαπητούς μου Νικολήδες, γιατί είμαι της ταπεινής απόψεως ότι ακόμα και τα μικρότερα 2λιτρα BMW έχουν σαφέστατα τη χάρη τους -απλά τα έχουν στημένα πολύ υποστροφικά για να μην φάνε τα μούτρα τους οι περισσότεροι, αυτό όμως αλλάζει πανεύκολα. Για τα φαλαινάκια της (Χ5M κ.λπ), φυσικά και συμφωνώ, όμως μην ξεχνάμε ότι έβγαλαν και ένα πολύ ωραίο compact κουπεδάκι (1), που με τον biturbo είναι απολαυστικότατο, έστω και με το μουφο-μπλοκέ πίσω. Με ένα μηχανικό (και αναθεωρημένα αμορτισέρ πίσω με ισχυρότερο rebound) θα πέταγε πραγματικά...

                                  Γενικώς, αν εξακολουθήσουν να βγάζουν csl, αν βγάλουν και έκδοση Μ στην 1 coupe (προοπτικές πολύ πιθανές έως σίγουρες) και γενικώς κρατήσουν το βάρος χαμηλά στα καθαρά sport, μου είναι σχεδόν αδιάφορο αν θα συνυπάρχουν στην γκάμα τους και τα γουρούνια.

                                  Να συμπληρώσω επίσης ότι κακώς αναφέρονται υποτιμητικά οι Merc και Audi, οι οποίες έχουν κάνει ΑΛΜΑΤΑ στα top sport αυτοκίνητά τους (ΑΜG-RS).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    coyot last edited by

                                    Ο χρήστης Pai Mei έγραψε:
                                    τα έχουν στημένα πολύ υποστροφικά για να μην φάνε τα μούτρα τους οι περισσότεροι, αυτό όμως αλλάζει πανεύκολα.
                                    ..... Με ένα μηχανικό (και αναθεωρημένα αμορτισέρ πίσω με ισχυρότερο rebound) θα πέταγε πραγματικά...
                                    Μα αυτό λέμε Άνχελ μου, ότι πρέπει να βάλεις χέρι σε ολοκαίνουργιο αμάξι..

                                    Γενικώς, αν εξακολουθήσουν να βγάζουν csl, αν βγάλουν και έκδοση Μ στην 1 coupe (προοπτικές πολύ πιθανές έως σίγουρες) και γενικώς κρατήσουν το βάρος χαμηλά στα καθαρά sport, μου είναι σχεδόν αδιάφορο αν θα συνυπάρχουν στην γκάμα τους και τα γουρούνια.
                                    Συμφωνούμε, έτσι κάνουν όλες οι εταιρίες για να επιβιώσουν: Δεν είναι επιχορηγούμενα πολιτιστικά ιδρύματα- οι ενδιαφερόμενοι για οδήγηση είναι το 2% των οδηγών παγκοσμίως, κατά μέσον όρο

                                    Να συμπληρώσω επίσης ότι κακώς αναφέρονται υποτιμητικά οι Merc και Audi, οι οποίες έχουν κάνει ΑΛΜΑΤΑ στα top sport αυτοκίνητά τους (ΑΜG-RS).
                                    Βεβαίως, αλλά αυτό είναι το ζήτημα, ότι και στη Μπεμβέ πλέον πρέπει να φτάσεις σε ακραίες και πανάκριβες εκδόσεις για να σε δει ο Θεός, όπερ was not the case before, όπως προείπα. Coyot.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      scandinavian last edited by

                                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                                      Aπό 19500 η σειρά 1 και από 25000 η σειρά 3....

                                      καινουρια?

                                      καινούρια...
                                      Να κάνω μόνο μια διόρθωση γιατί πλέον τα έχω και γραπτώς σε ειδικό διαφημιστικό έντυπο της BMW που μοιραζόταν μαζί με μεγάλη κυριακάτικη εφημερίδα:
                                      ΒΜW 1: από 19950, BMW 3 : 26500, BMW 3coupe: 32400 , BMW X3: 34900
                                      Οι τιμές ισχύουν για ταξινομήσεις μέχρι 31/03
                                      Και η BMW βγήκε στη γύρα με 10σέλιδο διαφημιστικό έντυπο σε κυριακάτικη εφημερίδα. Η κρίση και τα μέτρα της κυβέρνησης φαίνεται ότι άρχισαν ήδη να χτυπάνε τις πωλήσεις...μένει να το δούμε σε 10 μέρες...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • Z
                                        zeovani last edited by

                                        Hello κι από εμένα,

                                        Δεν είμαι και τόσο σχετικός στα αυτοκίνητα απλά θα ήθελα να παραθέσω τη γνώμη μου σχετικά με
                                        ένα BMW 316i μοντέλο 2007 που έχω αγοράσει.

                                        Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: Το αμάξι μου φαίνεται εξαιρετικά δυσκίνητο.... Δεν επιταχύνει με τίποτα όμως... Εάν συναντήσω μπροστά μου μία ανηφόρα και με 100 χιλ./ώρα να είμαι θα ζοριστεί να την ανέβει...
                                        Είχε βγει μία φήμη πριν 1 έτος ότι μπορείς να πειράξεις τον εγκέφαλό του και να δίνει περισσότερα άλογα αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα οφελέσει κάτι τέτοιο. Επίσης δεν ξέρω εάν με full το ρεζερβουάρ 650-700 χιλ. είναι ένας λογικός αριθμός κατανάλωσης χιλιομέτρων γιατί τόσα μπορώ να κάνω σε ταξίδι.

                                        Ευχαριστώ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nikos last edited by

                                          Ο χρήστης zeovani έγραψε:
                                          Hello κι από εμένα,

                                          Δεν είμαι και τόσο σχετικός στα αυτοκίνητα απλά θα ήθελα να παραθέσω τη γνώμη μου σχετικά με
                                          ένα BMW 316i μοντέλο 2007 που έχω αγοράσει.

                                          Αντιμετωπίζω το εξής πρόβλημα: Το αμάξι μου φαίνεται εξαιρετικά δυσκίνητο.... Δεν επιταχύνει με τίποτα όμως... Εάν συναντήσω μπροστά μου μία ανηφόρα και με 100 χιλ./ώρα να είμαι θα ζοριστεί να την ανέβει...
                                          Είχε βγει μία φήμη πριν 1 έτος ότι μπορείς να πειράξεις τον εγκέφαλό του και να δίνει περισσότερα άλογα αλλά δεν ξέρω κατά πόσο θα οφελέσει κάτι τέτοιο. Επίσης δεν ξέρω εάν με full το ρεζερβουάρ 650-700 χιλ. είναι ένας λογικός αριθμός κατανάλωσης χιλιομέτρων γιατί τόσα μπορώ να κάνω σε ταξίδι.

                                          Ευχαριστώ...

                                          Δεν έχει κάποιο πρόβλημα το αυτοκίνητο...απλά είναι αργό και λογικό γιατί είναι 122 άλογα (εκτός αν είναι το ακόμα πιο παλιό με τα 115).

                                          Δεν ισχύει αυτή η φήμη. Το μοτέρ δεν μπορείς να το πειράξεις για να βγάλει περισσότερα άλογα και δεν έχει βγει καμιά ενημέρωση ή πρόγραμμα.

                                          Aπό 19500 η σειρά 1 και από 25000 η σειρά 3....

                                          καινουρια?

                                          καινούρια...
                                          Να κάνω μόνο μια διόρθωση γιατί πλέον τα έχω και γραπτώς σε ειδικό διαφημιστικό έντυπο της BMW που μοιραζόταν μαζί με μεγάλη κυριακάτικη εφημερίδα:
                                          ΒΜW 1: από 19950, BMW 3 : 26500, BMW 3coupe: 32400 , BMW X3: 34900
                                          Οι τιμές ισχύουν για ταξινομήσεις μέχρι 31/03
                                          Και η BMW βγήκε στη γύρα με 10σέλιδο διαφημιστικό έντυπο σε κυριακάτικη εφημερίδα. Η κρίση και τα μέτρα της κυβέρνησης φαίνεται ότι άρχισαν ήδη να χτυπάνε τις πωλήσεις...μένει να το δούμε σε 10 μέρες...

                                          Οι 3άρες και η 1 είναι 1600άρια.

                                          Λογικά τους έχει μείνει στοκ περσινό ή/και με μειωμένο τέλος ταξινόμησης.

                                          =====================================

                                          Πήγα σήμερα το si για να ρίξουν μια ματιά στο διάκενο και για έναν χειμερινό έλεγχο. Μιας και τα λάδια είναι μέσα κάτι λιγότερο από χρόνο...τα αλλάζω με φρέσκα και καινούρια. Αλλάζω και το φίλτρο λαδιού, αλλάζω και υγρά φρένων.

                                          Αν χρειαστεί θα του κάνουν και μια ενημέρωση στο λογισμικό...μου είπαν θα το τσεκάρουν.

                                          Σχετικά με τις βαλβίδες...μου είπαν ότι περιμένουν ενημέρωση από τη BMW σχετικά με το διάκενο γιατί μετά από κάποια περίοδο και μετά έβγαλε ενημέρωση ΝΕΑ για ΝΕΟ διάκενο βαλβίδων, πιο σωστό γιατί μερικά είχαν σπάσει. Περιμένω να μου πούνε αν είναι και το δικό μου εκεί μέσα και αν χρειαστεί θα τις ρυθμίσει από την αρχή. Το διάκενο το βλέπει από τη διάγνωση και δε χρειάζεται να ανοίξει καπάκι.

                                          Αυτά...για οποιονδήποτε τωρινό ή μελλοντικό ιδιοκτήτη si.

                                          Υ.Γ. Ευχαριστώ Μάνο ...όντως πολύ καλοί!

                                          Nikos @ YouTube

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            coyote last edited by

                                            Στον Gilete πας?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 551
                                            • 552
                                            • 553
                                            • 554
                                            • 555
                                            • 1330
                                            • 1331
                                            • 553 / 1331
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr