Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio RS η VW Scirocco 2.0 ;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio RS η VW Scirocco 2.0 ;
    • 1
    • 2
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 25
    • 26
    • 14 / 26
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    72
    511
    555
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kavoyras last edited by

      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

      οσο για τον 1.75 θα ηθελα να δω πώς θα τα παει κοντρα στον 'καλο' tfsi

      αφού ο 'καλός' TFSI είναι 2.0lt και ίσως η 'κόντρα'(? ) είναι εξαρχής άδικη.

      Εκτός αν συγκριθεί με τον 1.8TFSI, ο οποιός με κάποιο πρόγραμμα κτλ 'ανεβαίνει' άνετα στα 210PS (χωρίς περιφερειακά κτλ).

      ΥΓ:θέλω να πετύχω κανέναν 'καμένο' με τον 'καλό' 1,75 της Alfa.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • Q
        qsisvts last edited by

        δε μασαει η αλφαρα και με 210 κ.ε.κ. κατω
        (ή ετσι λενε τελοσπαντων )
        και ξαναλεω δε με νοιαζει αν εβγαλαν 1.75 , προβλημα τους
        αν νομιζουν οτι τα βγαζουν περα με 240 αλογα με αυτα τα κυβικα πρεπει να υποστουν και τις συγκρισεις
        δε τους αναγκασε κανεις (η ιστορια δεν ξερω ) να μεινουν εκει

        Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

        ΥΓ:θέλω να πετύχω κανέναν 'καμένο' με τον 'καλό' 1,75 της Alfa.

        εχεις προγραμμα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kavoyras last edited by

          Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

          εχεις προγραμμα?

          θέλω να δω πόσο γρήγορα θα με 'τσαγιάσει'...
          (προς το παρόν βέβαια...Το πάσχα θα μπει εκτός απροοπτου - λίγο μετά την αναβάθμιση στα φρένα )

          Πιστεύω ότι ο 1,75 θα έχει πιο έντονο turbo lag από τον 2.0ΤFSI ή 1.8ΤFSI και αυτό το 'κλικ' που θα χρειαστεί σε χρόνο για να τραβήξει 1,750άρης θα είναι αρκετό για να κάνει λίγο τα εύκολα-δύσκολα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            red_monster Banned last edited by

            Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

            οσο για τον 1.75 θα ηθελα να δω πώς θα τα παει κοντρα στον 'καλο' tfsi

            αφού ο 'καλός' TFSI είναι 2.0lt και ίσως η 'κόντρα'(? ) είναι εξαρχής άδικη.

            Εκτός αν συγκριθεί με τον 1.8TFSI, ο οποιός με κάποιο πρόγραμμα κτλ 'ανεβαίνει' άνετα στα 210PS (χωρίς περιφερειακά κτλ).

            ΥΓ:θέλω να πετύχω κανέναν 'καμένο' με τον 'καλό' 1,75 της Alfa.

            είναι καταπληκτικό μοτέρ το 1750...
            πέρα από τα νούμερα και τις καμπύλες (που είναι κορυφαίες) , στο δρόμο δείχνει οτι γεμίζει με οποιαδήποτε σχέση και χωρίς κομπιάσματα...
            κοντά στο κόφτη δε , είναι τόσο γεμάτο που σου δίνει την αίσθηση οτι είναι αρκετά σφιγμένο σαν μοτέρ

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              spiros last edited by

              Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
              δε μασαει η αλφαρα και με 210 κ.ε.κ. κατω
              (ή ετσι λενε τελοσπαντων )
              και ξαναλεω δε με νοιαζει αν εβγαλαν 1.75 , προβλημα τους
              αν νομιζουν οτι τα βγαζουν περα με 240 αλογα με αυτα τα κυβικα πρεπει να υποστουν και τις συγκρισεις
              δε τους αναγκασε κανεις (η ιστορια δεν ξερω ) να μεινουν εκει

              ΥΓ:θέλω να πετύχω κανέναν 'καμένο' με τον 'καλό' 1,75 της Alfa.

              εχεις προγραμμα?

              offtopic, αλλα επειδη το ειδα, και χωρις να ειναι δικαιη συγκριση...
              φιλοι με brera tbi & leon 1,8 revo ειχαν διαφορα μερικους Τ.Κ. οταν ανοιξαν.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • Q
                qsisvts last edited by

                καλα εχει και χαμηλα το κοφτη βεβαια (6250), αυτο σημαινει οτι ηθελαν να το κρατησουν εκει (και οτι οι μεγαλυτερες εκδοσεις θα στροφαρουν ψηλοτερα) ή οτι πιο ψηλα θα πεθαινε λογω λιγων κυβικων μιας και οπως ειναι δινει πολλη ροπη απο χαμηλα, καπου πρεπει να ψοφησει

                σιγουρα ειναι πολυ καλο μοτερ παντως οπως και να το κανουμε

                το προβλημα σε μια γρηγορη giulietta δε θα ταν το μοτερ της , αλλα το βαρος της το οποιο δε γνωριζω που θα κινηθει

                βλεποντας τα αδελφακια του μιλαω, βεβαια μια γρηγορη εκδοση θα μπορουσε να ειναι ελάφρωμενη
                μενει να δουμε

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • Q
                  qsisvts last edited by

                  Ο χρήστης spiros έγραψε:

                  offtopic, αλλα επειδη το ειδα, και χωρις να ειναι δικαιη συγκριση...
                  φιλοι με brera tbi & leon 1,8 revo ειχαν διαφορα μερικους Τ.Κ. οταν ανοιξαν.

                  εγω θα ηθελα να ηξερα τι θα εκανε το λεον μαμα, γιατι ειναι πιο αδυναμο μεν , αλλα υπαρχει μεγαλη διαφορα βαρους

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros last edited by

                    Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:

                    offtopic, αλλα επειδη το ειδα, και χωρις να ειναι δικαιη συγκριση...
                    φιλοι με brera tbi & leon 1,8 revo ειχαν διαφορα μερικους Τ.Κ. οταν ανοιξαν.

                    εγω θα ηθελα να ηξερα τι θα εκανε το λεον μαμα, γιατι ειναι πιο αδυναμο μεν , αλλα υπαρχει μεγαλη διαφορα βαρους

                    θα πρεπει να περιμενεις μεχρι να το αγορασω

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • giuseppe-busso
                      giuseppe-busso last edited by

                      Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

                      εχεις προγραμμα?

                      θέλω να δω πόσο γρήγορα θα με 'τσαγιάσει'...
                      (προς το παρόν βέβαια...Το πάσχα θα μπει εκτός απροοπτου - λίγο μετά την αναβάθμιση στα φρένα )

                      Πιστεύω ότι ο 1,75 θα έχει πιο έντονο turbo lag από τον 2.0ΤFSI ή 1.8ΤFSI και αυτό το 'κλικ' που θα χρειαστεί σε χρόνο για να τραβήξει 1,750άρης θα είναι αρκετό για να κάνει λίγο τα εύκολα-δύσκολα.

                      Σε αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας ώστε το βάρος να είναι ίδιο να κάνεις σύγκριση.
                      Ο 1750 235 δε νομίζω να έχει lag, εξάλλου η κεφαλή του moteur έχει τέτοια μελέτη που εξ ορισμού το lag είναι άγνωστη λέξη.
                      Πιο καλός κινητήρας από 1.8/2.0TFSI με 160/200/210/211 άλογα....

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • Q
                        qsisvts last edited by

                        Ο χρήστης spiros έγραψε:

                        offtopic, αλλα επειδη το ειδα, και χωρις να ειναι δικαιη συγκριση...
                        φιλοι με brera tbi & leon 1,8 revo ειχαν διαφορα μερικους Τ.Κ. οταν ανοιξαν.

                        εγω θα ηθελα να ηξερα τι θα εκανε το λεον μαμα, γιατι ειναι πιο αδυναμο μεν , αλλα υπαρχει μεγαλη διαφορα βαρους

                        θα πρεπει να περιμενεις μεχρι να το αγορασω

                        οκ

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          krusenstern last edited by

                          Ο χρήστης spiros έγραψε:
                          φιλοι με brera tbi & leon 1,8 revo ειχαν διαφορα μερικους Τ.Κ. οταν ανοιξαν.

                          Βάρος!
                          Ακόμα και με απλό 1.8 TSI θα είχε θέμα η Brera (αν θέλετε το ψάχνω, αλλά βαριέμαι ). Αυτό δε λέει τίποτα για τον 1750 πάντως, που είναι πραγματικό αστέρι.

                          Η 159 1750 (1524 κιλά ζυγισμένη) δίνει πραγματικό ξύλο στις ρεπρίζ σε Audi A4 1.8 TFSI (1533 κιλά) με ΟΛΕΣ τις σχέσεις στο κιβώτιο, και είναι αρκετά ταχύτερη πάλι με όλες τις σχέσεις από A4 DTM ας πούμε (μιας και βρήκα τη φόρμα μπροστά μου). Φανταστικό μοτέρ, Σπύρο, αν μάθεις να το ξεκινάς (με αναμμένο A/C θα σου σβήσει 3-4 φορές στην αρχή ).

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • Q
                            qsisvts last edited by

                            Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                            εχεις προγραμμα?

                            θέλω να δω πόσο γρήγορα θα με 'τσαγιάσει'...
                            (προς το παρόν βέβαια...Το πάσχα θα μπει εκτός απροοπτου - λίγο μετά την αναβάθμιση στα φρένα )

                            Πιστεύω ότι ο 1,75 θα έχει πιο έντονο turbo lag από τον 2.0ΤFSI ή 1.8ΤFSI και αυτό το 'κλικ' που θα χρειαστεί σε χρόνο για να τραβήξει 1,750άρης θα είναι αρκετό για να κάνει λίγο τα εύκολα-δύσκολα.

                            Σε αυτοκίνητα ίδιας κατηγορίας ώστε το βάρος να είναι ίδιο να κάνεις σύγκριση.
                            Ο 1750 235 δε νομίζω να έχει lag, εξάλλου η κεφαλή του moteur έχει τέτοια μελέτη που εξ ορισμού το lag είναι άγνωστη λέξη.
                            Πιο καλός κινητήρας από 1.8/2.0TFSI με 160/200/210/211 άλογα....

                            αυτοι οι κινητηρες δινουν 88-100-105 αλογα στο λιτρο και ο 1.75 με τα 235 θα δινει 130+

                            το θεωρω σχεδον βεβαιο οτι ειτε ψηλα ειτε χαμηλα θα υπαρχει διαφορα στην αποδοση οπως συμβαινει και στον tfsi 265 που εχει 'σκαλοπατι' στην αποδοση του (χαμηλα ειναι πιο ψοφιος) σε σχεση με αυτους που ανεφερες των οποιων η γραμμικοτητα ειναι εκνευριστικη

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by

                              Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                              φιλοι με brera tbi & leon 1,8 revo ειχαν διαφορα μερικους Τ.Κ. οταν ανοιξαν.

                              Βάρος!
                              Ακόμα και με απλό 1.8 TSI θα είχε θέμα η Brera (αν θέλετε το ψάχνω, αλλά βαριέμαι ). Αυτό δε λέει τίποτα για τον 1750 πάντως, που είναι πραγματικό αστέρι.

                              Η 159 1750 (1524 κιλά ζυγισμένη) δίνει πραγματικό ξύλο στις ρεπρίζ σε Audi A4 1.8 TFSI (1533 κιλά) με ΟΛΕΣ τις σχέσεις στο κιβώτιο, και είναι αρκετά ταχύτερη πάλι με όλες τις σχέσεις από A4 DTM ας πούμε (μιας και βρήκα τη φόρμα μπροστά μου). Φανταστικό μοτέρ, Σπύρο, αν μάθεις να το ξεκινάς (με αναμμένο A/C θα σου σβήσει 3-4 φορές στην αρχή ).

                              ειπα απο την αρχη οτι ειναι αδικη η συγκριση.

                              το μοτερ το εχω οδηγησει, αλλα ηταν σε στρωσιμο τοτε οποτε δε καταλαβα και πολλα. Θα το ξαναπαρω παντως και θα εχω περισσοτερα. Δεν αμφιβαλλω οτι ειναι καλο. Υψηλη καταναλωση ομως, ισως και λογω βαρους.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης italakias έγραψε:
                                ο σιροκακιας μπηκε στο φορουμ ,εγραψε την πατατα του και την εκανε λαου λαου

                                Ρε συ italakias η επιχειρηματολογια σου παει συννεφο.Μιλαμε εχεις γραψει την τρελη απαντηση!Ωραιος.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • giuseppe-busso
                                  giuseppe-busso last edited by

                                  Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                                  Η 159 1750 (1524 κιλά ζυγισμένη)

                                  1609 απόβαρο κατά το περιοδικό Automobilismo(όχι ΤΙ έκδοση)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Q
                                    qsisvts last edited by

                                    χωρις κανενα υγρο μεσα ή με τα ολα της?
                                    καλο βαρος μου φαινεται

                                    το Α4 παντως μου φαινεται και αυτο πολυ ελαφρυ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • giuseppe-busso
                                      giuseppe-busso last edited by

                                      Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                      αυτοι οι κινητηρες δινουν 88-100-105 αλογα στο λιτρο και ο 1.75 με τα 235 θα δινει 130+

                                      το θεωρω σχεδον βεβαιο οτι ειτε ψηλα ειτε χαμηλα θα υπαρχει διαφορα στην αποδοση οπως συμβαινει και στον tfsi 265 που εχει 'σκαλοπατι' στην αποδοση του (χαμηλα ειναι πιο ψοφιος) σε σχεση με αυτους που ανεφερες των οποιων η γραμμικοτητα ειναι εκνευριστικη

                                      Μένει να το δούμε αυτό.
                                      Σου λέω όμως ότι οι TFSI δεν έχουν εξίσου κορυφαίο interface με τον 1750 TBI.
                                      To οποίο έχει μελετηθεί για αυτό το λόγο.
                                      Ο Paolo Martinelli γιατί νομίζεις ότι ασχολήθηκε?
                                      Έτσι για πλάκα έβαλε το scavenging.

                                      • τον πιο σύγχρονο άμεσο ψεκασμό(7μπεκ που διαχειρίζονται πιέσεις τις τάξεως των 150bar)
                                      • διπλό μεταβλητό χρονισμό
                                        +μικρές τουρμπίνες

                                      Βέβαια θα τα δούμε και..........στο δρόμο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • giuseppe-busso
                                        giuseppe-busso last edited by

                                        Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                        χωρις κανενα υγρο μεσα ή με τα ολα της?
                                        καλο βαρος μου φαινεται

                                        Με όλα τα υγρά( ) της δίχως όμως αποσκεύες και οδηγό όπως μετρώνται κατά EU DIN

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • Q
                                          qsisvts last edited by

                                          ενταξει συγχρονο μοτερ ειναι δε σου λεω οτι θα κανει σαν Punto gt, αλλα και το δικο μου που ειναι συγχρονο μοτερ κανει ενα σκαλοπατακι καθως περνας απο τις 2 στις 3000rpm , μετα μεχρι τον κοφτη ειναι αρκετα γραμμικο

                                          δεχομαι οτι ο tbi ειναι πιο συγχρονος αφου βγηκε μεταγενεστερα και οπως και το δικο μου ειναι πολυ λιγοτερο αποτομο σε σχεση με παλιοτερα τουρμπο που ειχαν χειροτερη αποδοση, αλλα δεν παυουν τα 130 αλογα στο λιτρο να ειναι πολλα

                                          βεβαια παιζει ρολο και τι τουρμπινα θα φοραει, η πιεση του, αν θα εχει πιο σπορ προσανατολισμο απο το ηδη υπαρχον , ειναι νωρις ακομα

                                          εγω σου λεω πρωτο και καλυτερο θα κοιταξω το βαρος του αυτοκινητου που θα το φοραει και μετα το μοτερ

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • giuseppe-busso
                                            giuseppe-busso last edited by

                                            Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
                                            εγω σου λεω πρωτο και καλυτερο θα κοιταξω το βαρος του αυτοκινητου που θα το φοραει και μετα το μοτερ

                                            Το βάρος θα είναι σε λογικά επίπεδα.
                                            Λέγεται για 50-60 κιλά λιγότερο σε αντίστοιχες εκδόσεις από το Fiat Bravo

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 14 / 26
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr