-
-
Ναι Γιώργο αλλά η Fiat πληρώνει κανονικά σαν χορηγός για να βάλει το σήμα της εκεί. Μόνο η Ferrari θα μπορούσε να κλεβει την ίδια της την μάνα...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αυτο τωρα σοβαρα υπαρχει περιπτωση να συμβει?Έτσι φαίνεται και δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει αυτή η γκρίνια/ξενέρα. Για να φχαριστηθεί κάποιος μια Porsche πρέπει να τα σκάει σα μλκας στο κράτος σε τέλη και ασφάλειες; Αφού η πρώτη Porsche ήταν μικρή, ανοιχτή, ελαφριά και με μικρού κυβισμού μοτέρ.
Από που προέκυψε ότι κάτι τέτοιο θα είναι αντίθετο στην ιστορία της φίρμας...; -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ναι Γιώργο αλλά η Fiat πληρώνει κανονικά σαν χορηγός για να βάλει το σήμα της εκεί. Μόνο η Ferrari θα μπορούσε να κλεβει την ίδια της την μάνα...εισαι σιγουρος για αυτο? αν ειναι ετσι μαγκια της (της ferrari , οχι της fix it again tomorrow )
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
αυτο τωρα σοβαρα υπαρχει περιπτωση να συμβει?
Έτσι φαίνεται και δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει αυτή η γκρίνια/ξενέρα. Για να φχαριστηθεί κάποιος μια Porsche πρέπει να τα σκάει σα μλκας στο κράτος σε τέλη και ασφάλειες; Αφού η πρώτη Porsche ήταν μικρή, ανοιχτή, ελαφριά και με μικρού κυβισμού μοτέρ.
Από που προέκυψε ότι κάτι τέτοιο θα είναι αντίθετο στην ιστορία της φίρμας...;απο τη στιγμη που το μοτερ θα ηταν ιδιο με αυτο του s3 μαλλον
-
@stefan
Νομιζεις λαθος...
Εχουν ΗΔΗ βαλει γκολ απο τα αποδυτηρια, αν τσεκαρεις τις πωλησεις,
και την κυριαρχια τους με Benchmark μοντελα σχεδον σε ολες τις κατηγοριες.
Ταιριαζει απολυτως εδω για εσενα, το 'οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια'...
Μακαρι παντως και οι 'εφφετζηδες' να δυναμωσουν οικονομικα ωστε να προσφερουν περισσοτερα αλλα κυριως καλυτερα προιοντα στην μικρη-μεσαια -οικονομικη ταξη-. (στα Supercar δεν υπαρχει παραπονο).
Καλο θα κανει σε ολους μας. -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Ναι Γιώργο αλλά η Fiat πληρώνει κανονικά σαν χορηγός για να βάλει το σήμα της εκεί. Μόνο η Ferrari θα μπορούσε να κλεβει την ίδια της την μάνα...
εισαι σιγουρος για αυτο? αν ειναι ετσι μαγκια της (της ferrari , οχι της fix it again tomorrow )
Ω ναι! Ορίστε και η σελίδα των χορηγών: http://www.ferrari.com/English/Scuderia ... rs_10.aspx
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ναι Γιώργο αλλά η Fiat πληρώνει κανονικά σαν χορηγός για να βάλει το σήμα της εκεί. Μόνο η Ferrari θα μπορούσε να κλεβει την ίδια της την μάνα...
εισαι σιγουρος για αυτο? αν ειναι ετσι μαγκια της (της ferrari , οχι της fix it again tomorrow )
Ω ναι! Ορίστε και η σελίδα των χορηγών: http://www.ferrari.com/English/Scuderia ... rs_10.aspx
μηπως αυτο ειναι 'σικε' και τη χρηματοδοτηση της μαμας εταιρειας (γιατι η ferrari στεκεται μονη της , αλλα ποσο μονη της) την ονομαζουν χορηγια?
τυπικα ειναι χορηγοι, αλλα οχι ουσιαστικα.. αυτο θελω να πω δεν τους κυνηγανε να τους κερδισουν και να φυγουν ολοι (πχ honda), παλι θα υπαρχει το σημα fiat επανω
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@stefan
Νομιζεις λαθος...
Εχουν ΗΔΗ βαλει γκολ απο τα αποδυτηρια, αν τσεκαρεις τις πωλησεις,
και την κυριαρχια τους με Benchmark μοντελα σχεδον σε ολες τις κατηγοριες.
Ταιριαζει απολυτως εδω για εσενα, το 'οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια'...
Μακαρι παντως και οι 'εφφετζηδες' να δυναμωσουν οικονομικα ωστε να προσφερουν περισσοτερα αλλα κυριως καλυτερα προιοντα στην μικρη-μεσαια -οικονομικη ταξη-. (στα Supercar δεν υπαρχει παραπονο).
Καλο θα κανει σε ολους μας.Αναθεμά με κι αν κατάλαβα τι εννοείς και σε ποιόν αναφέρεσαι???
Τα Audakia είναι τα benchmark επειδή πουλάνε πολύ?? Δεν σε πιάνω...αλλά υποψιαζομαι ότι και να σε πίασω θα διαφωνήσουμε οπότε άστο.... -
benchmark δεν ειναι , εχουν αλλοι καβατζωσει με 'αντικειμενικα' κριτηρια αυτες τις θεσεις
αλλα θα μπορουσαν αξια να διεκδικησουν το τιτλο , σε αντιθεση με μερικους μερικους (ξερεις σε ποιους αναφερομαι )
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
@stefan
Νομιζεις λαθος...
Εχουν ΗΔΗ βαλει γκολ απο τα αποδυτηρια, αν τσεκαρεις τις πωλησεις,
και την κυριαρχια τους με Benchmark μοντελα σχεδον σε ολες τις κατηγοριες.
Ταιριαζει απολυτως εδω για εσενα, το 'οσα δεν φτανει η αλεπου τα κανει κρεμασταρια'...
Μακαρι παντως και οι 'εφφετζηδες' να δυναμωσουν οικονομικα ωστε να προσφερουν περισσοτερα αλλα κυριως καλυτερα προιοντα στην μικρη-μεσαια -οικονομικη ταξη-. (στα Supercar δεν υπαρχει παραπονο).
Καλο θα κανει σε ολους μας.Αναθεμά με κι αν κατάλαβα τι εννοείς και σε ποιόν αναφέρεσαι???
Τα Audakia είναι τα benchmark επειδή πουλάνε πολύ?? Δεν σε πιάνω...αλλά υποψιαζομαι ότι και να σε πίασω θα διαφωνήσουμε οπότε άστο....Aναφερομαι σε αυτο:
Ε αυτό ήταν!! Δεν ήθελα τπτ άλλο! Αφού βάζετε στο ίδιο ποστ τα 2 αυτά σήματα σημαίνει ότι το παιχνίδι το χετε χάσει πλέον! Άντε γεια που λέει και η κόκκινη μαϊμού!!!
Η VAG γενικοτερα (και πλεον μαζι και με την Porsche oσονουπω) εχει ενα ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ μοντελο ΝΙΚΗΤΗ σχεδον σε καθε κατηγορια.
P.S Το ξερω οτι ειμαι 'απιαστος' γενικως και ειδικως...
Καλά δεν μπορείτε να συγκρατηθείτε από τα offtopic στο θέμα της Porsche ? [Mod]
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ένα πρώτο συμπέρασμα:
-R8: πολύ κακό για το τίποτα (ποιό Maranello...; )
-GTR: Δεν είναι πιο γρήγορο από την GT2 με την καμμίαΕεε τι χες Audi τι χα πάντα....
Το τι ξύλο θα τρώνε όλα αυτά απτην 458 δεν λέγεται...Mπααα, καθολου ξυλο δεν θα τρωει σε καθημερινες-πραγματικες συνθηκες, και φανταζομαι
καταλαβαινεις ηδη απο μονος σου, δεν χρειαζεται καν να τοποθετηθω πιστευω...Να μην τοποθετηθείς, ήταν αρκετή η μια κοτσάνα....
Ήμαρτον stop writing bullshitsΓιατί η F1 της Ferrari Fiat δεν γράφει μπροστά ?
Και το θεωρείς υποτιμητικό?
Μην αναλύσω εδώ το τι έχει προσφέρει στην παγκόσμια αυτοκίνηση η εταιρία από το Torino....όταν μάλιστα η VW δεν υπήρχε καν σαν ιδέα.... -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Μην αναλύσω εδώ το τι έχει προσφέρει στην παγκόσμια αυτοκίνηση η εταιρία από το Torino....όταν μάλιστα η VW δεν υπήρχε καν σαν ιδέα....
οχι πες τα, να τα μαθαινουν και οι ανμημονες...
-
@GB
Σε Ελληνικο εδαφος-πραγματικες συνθηκες (οχι πιστα), εχεις την αφελη αισθηση οτι μια 458 θα 'καθαριζει' ενα 4κινητο R8 V10?
Εισαι εκτος πραγματικοτητας... -
Παίδες δεν ξερω ποση σημασία εχει αλλα μολις διαβασα το αποτελεσμα της ψηφοφορίας του evo για το αμαξι της δεκαετίας. μαντεψτε!
The Nissan GT-R...
http://www.evo.co.uk/news/evonews/24727 ... esult.html -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@GB
Σε Ελληνικο εδαφος-πραγματικες συνθηκες (οχι πιστα), εχεις την αφελη αισθηση οτι μια 458 θα 'καθαριζει' ενα 4κινητο R8 V10?
Εισαι εκτος πραγματικοτητας...Ρε συ Γρηγόρη έλεος να πούμε! Μιλάμε για supercars και συ μου γυρνάς την κουβέντα σε καθημερινές συνθήκες?? Δηλ τι να συγκρίνουμε? Ποιο έχει τις περισσότερες θήκες για μικροαντικείμενα και ποιο παρκάρει πιο εύκολα? Ήμαρτον δηλ....το επιχείρημά σου είναι πέρα για πέρα άκυρο!
Άσε που εξαρχής κανένα δεν θα 'καθαρίζει' κανένα στην Κηφισίας και τη Μεσογείων (που είναι οι καθημερινές συνθήκες που λες!) γιατί εξ ορισμού δεν γίνεται.
-
Ο χρήστης ghostdoc έγραψε:
Παίδες δεν ξερω ποση σημασία εχει αλλα μολις διαβασα το αποτελεσμα της ψηφοφορίας του evo για το αμαξι της δεκαετίας. μαντεψτε!
The Nissan GT-R...
http://www.evo.co.uk/news/evonews/24727 ... esult.htmlΛογικο το βρισκω.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
@GB
Σε Ελληνικο εδαφος-πραγματικες συνθηκες (οχι πιστα), εχεις την αφελη αισθηση οτι μια 458 θα 'καθαριζει' ενα 4κινητο R8 V10?
Εισαι εκτος πραγματικοτητας...Το θέμα δεν είναι τι καθαρίζεις αλλά πίσω από ποιό τιμόνι περνάς καλύτερα.......και εκεί η διαφορά είναι τεράστια .
Αυτό το λένε κάτοχοι που έχουν συγχρόνως τα πάντα.Την '' βόλτα '' για να γεμίσουν τις μπαταρίες τους την κάνουν με την 430...ούτε με την 997 turbo ,ούτε με το GT-R, ούτε με την Gallardo.Που να τους έρθει και η 458 .γρηγόρη θα συμφωνήσω με τον sv2.ρε συ...όταν αγοράζεις αμάξι 200.000+ €, δε σε πολυνοιάζει αν πας 0,5sec πιο αργά από ένα άλλο αμάξι αλλά αν αυτό που αγοράζεις θα σου χαρίζει αυτό ακριβώς που ψάχνεις.
Το ίδιο δεν ισχύει και για τα πιο normal αμάξια?Γιατί να αλλάξει στα super-cars.
Κανείς από όλους αυτούς που τα αγοράζουν (με ελάχιστες εξαιρέσεις) δεν τα παίρνουν για να είναι οι πιο γρήγοροι στο δρόμο.Τα παίρνουν για την κ@υλα που σου προσφέρουν όταν γκαζώνεις, όταν στρίβεις κτλ.Χάνεται λίγο η ουσία με το 'ποιός είναι ο (ελάχιστα) πιο γρήγορος' που μας έχει κολλήσει από τα allday cars που έχουμε εμείς.
Σε αυτά τα ποσά δεν υπάρχει κάποιο που να είναι αργό.Όλα κρίνονται στις ψιλο-λεπτομέρειες (στο θέμα των επιδόσεων) που στο δημόσιο δρόμο ελάχιστη σημασία έχουν. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
γρηγόρη θα συμφωνήσω με τον sv2.ρε συ...όταν αγοράζεις αμάξι 200.000+ €, δε σε πολυνοιάζει αν πας 0,5sec πιο αργά από ένα άλλο αμάξι αλλά αν αυτό που αγοράζεις θα σου χαρίζει αυτό ακριβώς που ψάχνεις.
Ναι αλλά άμα αγοράζεις ένα αμάξι €100.000 σε ψιλονοιάζει αν μπορεί να πάει 0,5' πιο γρήγορα από το άλλο με τα 200k, κι ας πάθεις μετατόπιση σπονδύλων στο μεταξύ. Άμα δε, δεν μπορείς να έχεις κανένα από τα δύο;... Ούυυυ! Τότε μέχρι που μπορεί και να τη βγάλεις να την παίξεις άμα το φτηνότερο πάει πιο γρήγορα από το ακριβό.
-
Σίγουρα και η απόλυτη ταχύτητα μετράει, και σε αυτό είναι κάτι που η Ferrari ανέκαθεν διέπρεπε! Στο ελληνικό σαπούνι, οποιοδήποτε δυνατό δικίνητο δυσκολεύεται να πατήσει κάτω και να βγάλει την δύναμή του. Ακόμα και στην Ελλάδα όμως υπάρχουν σχετικά καλοί δρόμοι για να πας γρήγορα. Και όταν πατήσει κάτω, η 458 δεν έχει να φοβηθεί τίποτα πιο αργό από 599/Murcielago και πάνω (Enzo, Zonda, Carrera GT)... Για την αίσθηση με κάλυψε ο SV2. Πηγαίναμε καροτσάκι πίσω από ένα C2 σε κάτι στροφιλίκια και πάλι διασκεδάζαμε!!!
Porsche Forum