-
τι εννοείς? εγώ μίλησα για το μέλλον
-
δεν φαινεται η φωτο που εβαλες..
οταν λες rx7 μιλας για wankel και turbo? ή για τρεις ροτορες?
-
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... ts/246246/
η φωτό είναι μια fortune teller
-
στη wikipedia λεει οτι θα ειναι 1600 cc , δηλαδη 800 χ 2 , αρα οχι 3 ροτορες
ενδιαφερον παντως το αρθρο σου αν και παλι βγηκαμε
-
Η ελληνική αγορά , έχει εμμονές και επηρεάζεται από τρίτους , είτε γνωστούς , είτε τύπο .
Ασε οι πιό πολλοί αγοράζουν ανάλογα με την μούρη που θα κάνουν στους φίλους τους .Γιά αυτό οι premium γερμανικές , εχουν στον κατάλαγο των έξτρα την επιλογή 'Αφαίρεση σήματος κυβισμού'
Συνήθως είναι χωρίς χρέωση .Οπότε μην περιμένετε , αύξηση πωλήσεων . Πέρασε ο μήνας και ακόμα οι μεγάλες ιστοσελίδες , δεν το έμαθαν .
-
Ο χρήστης T5 lover έγραψε:
Τεταρτον αν και δεν εχω μπει ποτε σε αμαξι με υδροπνευματικη μου κανει εντυπωση που κανεις αλλος δεν την εφαρμοζει... Νομιζω καποια γερμανικη εταιρια ηθελε να αναπτυξει στυλ υδροπνευματικης αλλα δε θυμαμαι ακριβως....
Eφοσον εχει κατοχυρωθει σαν ευρυσιτεχνια απο τη citroen, κανενας αλλος κατασκευαστης ή και ακομα ιδιωτης δε μπορει να χρησιμοποιησει την ιδια πατεντα σε αυτοκινητο. Ειναι νομος του δικαιου της βιομηχανικης ιδιοκτησιας.
Α δεν ηξερα αυτα τα δικαιοματα περι clopyright και τετοια. Γενικα δεν ηξερα πως ισχυουν στα αμαξια τετοιοι κανονες.. Anyway παντος πιστευω πως ειναι καλο αμαξι το c5 και επιτελους δωθηκε ενας καλος κινητηρας για αυτο το αμαξι επειδη ηταν κριμα να κυκλοφορει με 1.6 και 1.8...
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Η ελληνική αγορά , έχει εμμονές και επηρεάζεται από τρίτους , είτε γνωστούς , είτε τύπο .
Ασε οι πιό πολλοί αγοράζουν ανάλογα με την μούρη που θα κάνουν στους φίλους τους .Γιά αυτό οι premium γερμανικές , εχουν στον κατάλαγο των έξτρα την επιλογή 'Αφαίρεση σήματος κυβισμού'
Συνήθως είναι χωρίς χρέωση .Οπότε μην περιμένετε , αύξηση πωλήσεων . Πέρασε ο μήνας και ακόμα οι μεγάλες ιστοσελίδες , δεν το έμαθαν .
στις αλλες χωρες δηλαδη δεν εχουν εμμονες?
εμεις οι ελληνες τους καναμε μαγκες? -
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Γιά αυτό οι premium γερμανικές , εχουν στον κατάλαγο των έξτρα την επιλογή 'Αφαίρεση σήματος κυβισμού'
Συνήθως είναι χωρίς χρέωση .Αυτό μπορείς να το κάνεις σε όλες τις χώρες, απλά άλλοι το κάνουν για να μη προκαλούν ή να είναι undercover με τα πολλά κυβικά, κι άλλοι για να κάνουν την 316i, M3.
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Α δεν ηξερα αυτα τα δικαιοματα περι clopyright και τετοια. Γενικα δεν ηξερα πως ισχυουν στα αμαξια τετοιοι κανονες.. Anyway παντος πιστευω πως ειναι καλο αμαξι το c5 και επιτελους δωθηκε ενας καλος κινητηρας για αυτο το αμαξι επειδη** ηταν κριμα να κυκλοφορει με 1.6 και 1.8...**Τα αυτοκινητα τα φτιαχνουν οι βιομηχανιες και αυτες υπαγονται σε νομους, απλο ειναι! Με 1.8, 2.0 και 3.0 λιτρα κυκλοφορουσε
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Η ελληνική αγορά , έχει εμμονές και επηρεάζεται από τρίτους , είτε γνωστούς , είτε τύπο .
Ασε οι πιό πολλοί αγοράζουν ανάλογα με την μούρη που θα κάνουν στους φίλους τους .Κάπως δημιουργήθηκαν αυτές οι εμμονές - και μάλιστα έχουν την τάση να κρατάνε και στο χρόνο
Άμα είναι μάγκες να δημιουργήσουν στον κόσμο κι αυτοί δικό τους ρεύμα. Ελεύθερη αγορά έχουμε!
-
H μαμά εταιρεία , λόγω του μικρού μεγέθους της αγοράς μας , δίνει εκπτώσεις στον τοπικό αντιπρόσωπο που αυτός τις περνάει στην αγορά . Ετσι τα αυτοκίνητα παρ' όλους τους φόρους είναι φτηνότερα εδώ από ότι στην Γαλλία .
Υπάρχει και ο άλλος τρόπος . Το χρήμα αντί να πάει στον κόσμο πάει στην διαφήμιση και στα έντυπα .
Αν κάποιο έντυπο γράψει άσχημα λόγια γιά αμάξι σου , του κόβεις την διαφήμιση . Επίσης βάζεις όλο τον εξοπλισμό έξτρα , ενώ δεν παραγγέλνεις αυτοκίνητα , αλλά μόνο ότι έχει πουληθεί .
Αυτό το σύστημα ακολουθούν άλλες αντιπροσωπίες στην Ελλάδα .Οσοι από εμάς έχουμε κάποια εμπειρία στα αυτοκίνητα , επιλέγουμε από μόνοι μας .
Οσοι περιμένουνε με το εφ' άπαξ να πάρουνε ένα αμάξι , έχουν άλλη αντίληψη .
Αυτό είναι υγιές , γιά να διαφέρουμε και λίγο . -
Ο χρήστης T5 lover έγραψε:
Α δεν ηξερα αυτα τα δικαιοματα περι clopyright και τετοια. Γενικα δεν ηξερα πως ισχυουν στα αμαξια τετοιοι κανονες.. Anyway παντος πιστευω πως ειναι καλο αμαξι το c5 και επιτελους δωθηκε ενας καλος κινητηρας για αυτο το αμαξι επειδη** ηταν κριμα να κυκλοφορει με 1.6 και 1.8...**
Τα αυτοκινητα τα φτιαχνουν οι βιομηχανιες και αυτες υπαγονται σε νομους, απλο ειναι! Με 1.8, 2.0 και 3.0 λιτρα κυκλοφορουσε
Ναι αλλα ο 1.8 δε λεει οσο ο 1.6Τ.Επισης κατι αλλο που με χαλαει στα καινουρια citroen νομιζω πως το c4 και το c5 το εχουν ειναι το τιμονι.Μπιτι ΓΤΠ ειναι....
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Μπιτι ΓΤΠ ειναι.... -
εγραψες μπιλλ
-
-
-
χαχαχα...τι ακουσα σημερα το μεσημερι απο ανθρωπο που σαφως θεωρει τα γαλλικα αυτοκινητα χρεπια και που λεει οτι το κλιο μου ειναι μαπα..Βλεπαμε διαφημιση της C5 και οταν εγραψε 1.6Τ 155ps, γυρναει με μια απαξιωση και μου κανει 'Πφφφ αυτοι εχουν μεινει πολυ πισω και το διαφημιζουν οι ηλιθιοι, το insignia εχει 180'..ΚΑι να γιατι μερικα αυτοκινητα δεν προκειτε να πουλησουν ποτε γιατι το 50% περιπου των οδηγων ειναι τελειως προκατελειμενοι...
-
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
χαχαχα...τι ακουσα σημερα το μεσημερι απο ανθρωπο που σαφως θεωρει τα γαλλικα αυτοκινητα χρεπια και που λεει οτι το κλιο μου ειναι μαπα..Βλεπαμε διαφημιση της C5 και οταν εγραψε 1.6Τ 155ps, γυρναει με μια απαξιωση και μου κανει 'Πφφφ αυτοι εχουν μεινει πολυ πισω και το διαφημιζουν οι ηλιθιοι, το insignia εχει 180'..ΚΑι να γιατι μερικα αυτοκινητα δεν προκειτε να πουλησουν ποτε γιατι το 50% περιπου των οδηγων ειναι τελειως προκατελειμενοι... -
Ο χρήστης bibendum έγραψε:
χαχαχα...τι ακουσα σημερα το μεσημερι απο ανθρωπο που σαφως θεωρει τα γαλλικα αυτοκινητα χρεπια και που λεει οτι το κλιο μου ειναι μαπα..Βλεπαμε διαφημιση της C5 και οταν εγραψε 1.6Τ 155ps, γυρναει με μια απαξιωση και μου κανει 'Πφφφ αυτοι εχουν μεινει πολυ πισω και το διαφημιζουν οι ηλιθιοι, το insignia εχει 180'..ΚΑι να γιατι μερικα αυτοκινητα δεν προκειτε να πουλησουν ποτε γιατι το 50% περιπου των οδηγων ειναι τελειως προκατελειμενοι...Μα εχει δικιο γι αυτο και του θειου μου το insignia ειναι τοσο καλυτερο απο την C5 που στα 7000 χλμ αρχιζε να χτυπαει κατι στο μπροστινο συστημα απο την αρχη δεν επαιζε το usb η πορτα του οδηγου ποτε δεν κλεινει καλα και να ξεκολαει το λαστιχενιο χειλος της εταζερας συνεχεια, το παρελαβε με σπασμενο πλευρικο φλας.... Και εσκασε κοντα 40000 ευρω για 2λιτρο τουρμπο 4Χ4 κοσμο. Υποψιν δεν θελω να υποβιβασω κανενα insignia ή κατι αλλλο απλα θελω να τονισω ποσο κολλημενοι ειμαστε επειδη το ασκονα του 70 ειχε βγει σκυλι..........
-
Διάβασα κάπου ότι η κατανομή βάρους του αυτοκινήτου είναι 69% μπροστά και 31% πίσω..περίεργο μου φαίνεται..
επίσης η επίσημη citroen Ελλάδος ανακοίνωσε με δελτίο τύπου ότι τον Απρίλιο θα έρθει και το αυτόματο 6αρι κιβώτιο που θα μπαίνει και στον 1.6 thp..
Nεο Citroen C5 - Φανερα Γερμανικο.