-
Καλώς γύρισες Δία και Καλή Χρονιά!
Τί καλό έχει το μπλε κουτί τέρμα δεξιά; -
τελικά αυτά τα sedan, και ειδικά τα 4χ4, λίγο χώρο έχουν για τις αποσκευές
για την επόμενη εβδομάδα που θα πάω 3-4 μέρες Τρίκαλα Κορινθίας, έχω υπ όψη μου, να πάρω μαζί μας...
ένα παρκοκρέβατο, ένα καρότσι, ένα 3κυκλο ποδηλατάκι και τα υπόλοιπα πράγματα μας !!
-
@deadp
Φίλε Θοδωρή, θέλω να σου πω κάποια πράγματα, αλλά πραγματικά δε θέλω να χαλάσει το καλό κλίμα που υπάρχει σε αυτό το φόρουμ...
Αισθάνομαι κάποιες φορές ότι κάποιες απαντήσεις σου δημιουργούν κάποια υποτυπώδη κόντρα με κάποια μέλη από το φόρουμ! Στο φόρουμ αυτό ο καθένας εκφράζει τις απόψεις του και τις απορίες του γύρω από τα αυτοκίνητα. Όταν απαντάμε κάποια πράγματα, δε σημαίνει ότι υπάρχει κόντρα μεταξύ μας... Ο καθένας εκφράζει την άποψή του, χωρίς αυτή απαραίτητα να είναι και σωστή!
Ναι λοιπόν εγώ τα έγραψα όλα αυτά πριν τρεις μέρες, αλλά επειδή μίλησα και με άλλους, θεώρησα πως δεν υπάρχει πλέον λόγος να ανησυχώ για το παράθυρο.
Αν τώρα κάποιος πιστεύει πως γράφω υπερβολές, μπορεί να έχει δίκιο...Όπως όμως σέβομαι όλες τις απόψεις, θεωρώ πως και οι δικές μου πρέπει να γίνουν σεβαστές χωρίς να γίνονται αντικείμενο διαφωνιών!
Όπως είδα έπαψες να είσαι μέλος της ομάδας μας και στο fb. Ελπίζω να μην είναι αιτία κάτι που γράφτηκε εδώ μέσα, αλλά οι λόγοι σου να είναι προσωπικοί.
Jaguar= ΤΑΤΑ. Δε σημαίνει αυτό βέβαια ότι τα Τζάγκουαρ δεν είναι καλά αυτοκίνητα, το αντίθετο μάλιστα! Επίσης δεν πιστεύω πως έχουμε υπερ-αυτοκίνητα αλλά θεωρώ πως έχουμε αυτοκίνητα πάρα μα πάρα πολύ καλά τα οποία προσφέρουν αυτά που για κάποιες άλλες καλές μάρκες είναι απλά όνειρα...
Ελπίζω να μην παρεξηγείς το στυλ της γραφής μου! Πραγματικά ζητώ συγνώμη αμα σε προσέβαλα κάπου και ειλικρινά θέλω να συνεχίσουμε όλα τα μέλη αυτού του φόρουμ την κάλη μας σχέση και το καλό κλίμα που έχουμε δημιουργήσει!
Καλή χρονιά και υγεία πάνω από όλα! -
Καλη χρονια σε ολους κι απο εμενα!!
Εχω κι εγω στο δικο μου c30 MY2007 κατι τριξιματακια στο καθισμα του οδηγου!jim_c30 το δικο σου σου ειπαν οτι ηταν απο το whips?
Επισης θελω να ρωτησω αν ξερει καποιος μηπως τα στρογγυλα χειριστηρια με το νικελ στην κεντρικη κονσολα κυκλοφορουν και σαν αξεσουαρ γιατι το δικο μου ειναι 2007 και εχει τα απλα.... -
Ο χρήστης stavros1926 έγραψε:
Καλη χρονια σε ολους κι απο εμενα!!Εχω κι εγω στο δικο μου c30 MY2007 κατι τριξιματακια στο καθισμα του οδηγου!jim_c30 το δικο σου σου ειπαν οτι ηταν απο το whips?
Επισης θελω να ρωτησω αν ξερει καποιος μηπως τα στρογγυλα χειριστηρια με το νικελ στην κεντρικη κονσολα κυκλοφορουν και σαν αξεσουαρ γιατι το δικο μου ειναι 2007 και εχει τα απλα....Καλησπέρα Σταύρο και καλή χρονιά και από εμένα! Σχετικά με τα τριξίματα στο κάθισμα του οδηγού ναι, ήταν εξαιτίας του whips. Παλιότερα η VOLVO είχε εκδόσει μία οδηγία προς τις αντιπροσωπείες σχετικά με το συγκεκριμένο πρόβλημα, και πως αντιμετωπίζεται...Τη συγκεκριμένη οδηγία μου την έστειλε ο πολύ καλός φίλος Zeus σε μορφή pdf και πήγα στην αντιπροσωπεία με την οδηγία εκτυπωμένη!
Αφού άνοιξαν το κάθισμα, έκαναν ακριβώς αυτά που έλεγε η οδηγία και πλέον έγω τουλάχιστον, δεν έχω τριξίματα στο κάθισμα! Παρόλα αυτά μπορείς να δοκιμάσεις και μόνος σου να γρασάρεις τις αρθρώσεις που βρίσκονται κάτω από το κάθισμα και αν δεις ότι τα τριξίματα επιμένουν, πήγαινε σε κάποια αντιπροσωπεία και πες τους τα σχετικά με το whips!Αν ψάξεις σε αρκετα παλιότερο ποστ στο φόρουμ, θα βρεις την οδηγία που μου έστειλε ο Zeus σε δικό του ποστ...
Καλό βράδυ φίλε μου! -
Ευχαριστω για την ανταποκριση jim! Θα ψαξω να το βρω απλα αν ειναι ευκολο σε εσενα η τον zeus να μου το στειλετε για να μην ψαχνω αδικα θα ηταν super!
Ηθελα εδω και καιρο να ρωτησω αν καποιος εχει προμηθευτει καποιο αξεσουαρ απο καποιο site και γενικοτερα απο το ιντερνετ....ή αν καποιος ξερει καποιο καλο σιτε που αξιζει να ριξουμε μια ματια....
-
τελικα η volvo παει σε κινεζικα χερια??
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
τελικα η volvo παει σε κινεζικα χερια??Eτσι δειχνουν τα πραγματα...Αν ειναι για καλο ή για κακο θα δειξει παντως οι κινεζοι εχουν ηδη πει οτι θα ριξουν αμεσα 10εκ ντολαρς για rsc!!!!
Δεν νομιζω να ειναι τοσο χαζοι ωστε να κυκλοφορισουν στην ευρωπη volvo made in china... -
καλα αυτο σιγουρα, αλλα το θεμα δεν ειναι μονο αν θα φτιαχνοται volvo στην κινα , αλλα κυριως το τι θελουν να κανουν οι κινεζοι με τη volvo.. γιατι δες το κι αλλιως, μπορει να αρχισουν να βγαζουν τα δικα τους εκτρωματα στην ευρωπη ως ευρωπαικα αυτοκινητα με τη volvo ως δουρειο ιππο
επισης υπαρχει και το το λιγοτερο ασχημο (αλλα ασχημο) σεναριο να κανουν οτι εκαναν στην mg ,δηλαδη τιποτα
-
Η MG δεν είχε σειρά μοντέλων έτοιμη προς πώληση (εκτός αν θεωρήσουμε το TF και το 75 ως μοντέλα ικανά να στηρίξουν μια εταιρία).
Η Volvo είναι μια διαφορετική περίπτωση, με αναγνωρισμένες πατέντες όσον αναφορά την ασφάλεια, διαρκή βελτίωση των προϊόντων, φανατικούς οπαδούς και χρήστες και πάνω από όλα, μια σειρά μοντέλων που πουλάνε, ίσως και κάποια να θεωρούνται κορυφή στην κατηγορία τους.
Στην MG δεν άξιζε να πέσουν χρήματα.@Jim_C30
Μια χειροβομβίδα ενεργοποιείται όταν βγει η περόνη. Όταν αγνοείς κάποιον (μέχρι που σε κάλεσα όταν ανεβείς Β.Ελλάδα να βρεθούμε, αλλά το αγνόησες εντελώς) τότε κι αυτός ψυχραίνεται. Κι όχι μια ή δυο φορές....
Τέλος καλό, επανέρχομαι στην ομάδα, θα σου κάνω κι αίτημα φιλίας στο FB.@John_kyr
Ευχαριστώ φίλε, η κοπέλα μου χάζεψε με τα δωράκια που στέλνεις στη φάρμα. Βλέπεις, άλλη επιμελείται το στήσιμό της! -
Ο χρήστης vrestas έγραψε:
Ο Γιώργος απο Πάτρα παρόλο που στην κατανάλωση ειναι και συμβάλει στην αύξηση του θερομοκηπίου παρόλο που έχει 1,8 και οχι 2,5 , σαν φωτογράφος μας έβαλε τα γυαλιά!!Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους, με υγεία πάνω από όλα.
Τελικά δεν κάνω καθόλου πράσινη οδήγηση
Εντός πόλης ανεβαίνω και πάνω από 10 εκτός κατεβαίνω στα 9. Βέβαια δεν έχω μηδενίσει την ένδειξη ποτέ για να δω πόσο είναι μια διαδρομή μόνο εκτός πόλης. Αλλά από αυτό που μου προκύπτει ελέγχοντας πόσα χιλιόμετρα κάνω με πόση βενζίνη είμαι περίπου στο 8,6. Κάτι η 17' ζάντα κάτι το απίστευτο μποτιλιάρισμα στο κέντρο της Πάτρας, κάτι που πατάω λίγο παραπάνω το γκάζι και νάτο το 10ράκι.Χαίρομαι που οι φωτογραφίες άρεσαν.
Αλήθεια εκείνο το βίντεο από την ανοικτή ηλιοροφή από την συνεπιβάτη σου VolvoZeus που εκτελούσε χρέη Α.Π.Α.Μ. (αρχηγός πληρώματος άρματος μάχης για όσους δεν ξέρουν) και τράβαγε εν κινήσει υπάρχει; βγήκε τίποτα ή ήταν πολύ κουνημένο; -
Ο χρήστης Jim_c30 έγραψε:
.....
Και κάτι ακόμα...Όσο περισσότερο ψείρες είμαστε με τα αυτοκίνητά μας, τόσο περισσότερους θορύβους θα ακούμε! Ας χαλαρώσουμε λοιπόν όλοι και ας απολαύσουμε τη μαγεία που ονομάζεται VOLVO!Έχεις απόλυτο δίκιο. Μερικές φορές γινόμαστε υπερβολικοί. Στον τρίτο μήνα που είχα το αμάξι και αφού νόμιζα ότι άκουγα διάφορα το έδωσα στον αδελφό μου να το κάνει μια βόλτα να μου πει την γνώμη του. Από τα μπινελίκια που άκουσα ούτε που ξανατόλμησα να του πω τίποτα
-
Ο χρήστης deadp έγραψε:
@Jim_C30
Μια χειροβομβίδα ενεργοποιείται όταν βγει η περόνη. Όταν αγνοείς κάποιον (μέχρι που σε κάλεσα όταν ανεβείς Β.Ελλάδα να βρεθούμε, αλλά το αγνόησες εντελώς) τότε κι αυτός ψυχραίνεται. Κι όχι μια ή δυο φορές....
Τέλος καλό, επανέρχομαι στην ομάδα, θα σου κάνω κι αίτημα φιλίας στο FB.Κοίτα φίλε, καλημέρα καταρχήν, στη Βόρεια Ελλάδα ανέβηκα αλλά ο χρόνος μου ήταν περιορισμένος!Μπορεί να ανέβηκα Δράμα αλλά ουσιαστικά στην Ονειρούπολη πήγα μόνο μερικές ώρες την Κυριακή 27-12-09. Τις υπόλοιπες μέρες γύριζα, Σέρρες, Καβάλα και Βουλγαρία και συνεπώς θα ήταν πολύ δύσκολο να βρεθώ με οποιονδήποτε. Επίσης, δεν είχα πρόσβαση στο ίντερνετ και άρα δε μπορούσα να επικοινωνήσω. Τέλος πάντων, δεν είχα ανέβει μόνος μου πάνω και γενικά ήταν πολύ δύσκολο λόγω του περιορισμένου των ημερών να κάνω οτιδήποτε άλλο.
Καλή σας ημέρα σε όλους... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
καλα αυτο σιγουρα, αλλα το θεμα δεν ειναι μονο αν θα φτιαχνοται volvo στην κινα , αλλα κυριως το τι θελουν να κανουν οι κινεζοι με τη volvo.. γιατι δες το κι αλλιως, μπορει να αρχισουν να βγαζουν τα δικα τους εκτρωματα στην ευρωπη ως ευρωπαικα αυτοκινητα με τη volvo ως δουρειο ιπποεπισης υπαρχει και το το λιγοτερο ασχημο (αλλα ασχημο) σεναριο να κανουν οτι εκαναν στην mg ,δηλαδη τιποτα
Οπως εχει αναφερθει απο επισημες πηγες, αρκετες φορες, 'China's Geely would barely lay a finger on Ford Motor Co's Volvo if it succeeds in acquiring the Swedish luxury car brand, the firm's top executive was quoted by state media as saying on Friday.', οποτε δεν υπαρχει λογος ανησυχιας....εκτος αν οι Κινεζοι δεν τηρησουν τα λεγομενα τους.
@deadp
Το κουτι εχει το tyre puncture repair kit της Volvo το οποιο εχω αντι για ρεζερβα και παιρνω μαζι μου σε μακρυνα ταξιδια@georgosk
Δυστυχως εκτος του οτι βγηκε αρκετα κουνημενο, δεν ειχε εικονα οταν το περασα στον υπολογιστη...το ιδιο συμβαινει και με κατι βιντεακια που τραβηξα στην Ελβετια.... -
Εγκατέστησε το παρακάτω σετ codecs στον υπολογιστή σου:
http://www.free-codecs.com/download_sof ... 5564&s=775
Είναι η πλήρης έκδοσηΕπίσης, καλό είναι να χρησιμοποιείς το VlC player, πολύ ελαφρύς και δε χρειάζεται πολλούς codec:
http://www.videolan.org/mirror-geo.php? ... -win32.zipΥπάρχουν κι αντίστοιχες εκδόσεις για Macintosh.
-
Ο χρήστης deadp έγραψε:
.....Επίσης, καλό είναι να χρησιμοποιείς το VlC player, πολύ ελαφρύς και δε χρειάζεται πολλούς codec:
http://www.videolan.org/mirror-geo.php? ... -win32.zipΥπάρχουν κι αντίστοιχες εκδόσεις για Macintosh.
δοκίμασε αυτό VLC, για να μην φορτώσεις το pc με πολλούς codecs.
@zeus, η κατανάλωση στο ταξίδι είναι πολύ καλή και φυσιολογική, το αυτοκίνητο για να πάει @αυτά@ τα χαω δεν ζορίζεται καθόλου.
Οι Κινέζοι τώρα, δεν πιστεύω ότι αγόρασαν την volvo για να μην κάνουν καμία αλλαγή σε βάθος χρόνου. Ελπίζω να την αγόρασαν αρχικά σαν το RnD του ομίλου τους, δηλαδή να ρίξουν στην Volvo χρήμα για έρευνα, αφού πιστεύουν ότι εκεί θα πιάσει περισσότερο τόπο από το ότι να το έκαναν αυτοί από το ΜΗΔΕΝ. Απλά στην παρούσα φάση ήταν πολύ φθηνή, αγόρασαν ένα brand με παγκόσμια αναγνώριση και ειδικά στις ΗΠΑ και είναι πολύ πιθανόν να χρησιμοποιήσουν τις τεχνολογίες της στα κινέζικα αυτοκίνητα τους (θυμάστε τι προσπαθούσε να δείξει σχετικά με την ασφάλεια και μόνο των κινέζικων αυτοκινήτων ο ειδικός τύπος για αποτρέψει ίσως την απόβαση τους στην Ευρώπη). Αργά ή γρήγορα πολλοί παραδοσιακοί κατασκευαστές θα μεταφέρουν τα εργοστάσια τους στην Κίνα, θα πέσουν οι τιμές των αυτοκινήτων και θα περιοριστεί ίσως το κέρδος ανά μονάδα, αλλά θα αντισταθμιστούν τα συνολικά κέρδη από τον μεγάλο αριθμό πωλήσεων. Στην ευρωπαική / ελληνική αγορά τώρα, πιστεύω ότι μεσοπρόθεσμα ίσως οι εργοστασιακές τιμές συμπιεστούν, αλλά η χρήση του αυτοκινήτου με φόρους κτλ θα διατηρήσει ίδιο το κόστος χρήσης του. Η επιβίωση αν δεν είσαι μέλος κάποιου μεγάλου ομίλου θα είναι αδύνατη. Στρατηγικά, η Volvo επενδύει πρώτα από όλα στην ασφάλεια και μετά στο περιβάλλον, τώρα τελευταία και στο interior design. Ισως έτσι όπως αλλάζουμε σήμερα τα pc ή τα εταιρικά λαπτοπ να αλλάζουμε σε λίγα χρόνια τα αυτοκίνητα ή τα εταιρικά μας οχήματα. Όλα αυτά βέβαια αν δεν έχουμε πτωχεύσει μέχρι τότε και εξακολουθούμε να κάνουμε συναντήσεις με τα ιστορικά μας τότε, Volvo P1, Volvo for Life
-
@ vrestas
Θα συμπληρωνα το εξης:εκτος απο βαρυ σαν μαζα ειναι και το κεντρο βαρους του λιγο παραξενα κατατμημενο.Αυτο βεβαια αφορα ολα τα μοντελα κατηγοριας twintop η cc.Λογω κατασκευης της οροφης που ειναι γυαλινη με πολλες ενισχυσεις,αρα και πολυ βαρια.Οταν ειναι κλειστη υπαρχει μια σχετικη ανισορροπια στο βαρος οροφης-πατωματος.Οταν ειναι ανοιχτη και αποθηκευμενη στο πορτπαγκαζ ολο αυτο το βαρος μεταφερεται στο πισω τμημα του αυτοκινητου με ακομα μεγαλυτερη ανισορροπια στην κατανομη βαρους μπροστα-πισω,ιδιως αν ειναι και λιγο φορτωμενο με αποσκευες.Φυσιολογικα πραγματα ειναι αυτα και δικαιολογουν τις οποιες αποτομες αντιδρασεις του αυτοκινητου.Με το eos αδερφου μου γελανε και οι πετρες με την οδικη του συμπεριφορα.Αμα εκανε αυτα που κανω εγω με το δικο μου δε θα ειχε αυριο και καθως 1,4 με 122hp δε μπορει να μαζευτει λογω μικρης ροπης.Τουλαχιστον το δικο σου εχει την ασφαλεια τησ μεγαλης ροπης.Καλα κανεις και το απολαμβανεις! -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
@vrestas
Φιλε δεν ξερω τι σου ειπαν παντως εγω Κολωνια-Γλυφαδα μαζι με βολτα στο Κομο, μπες βγες στο φερυ, εγραψα 9.7...Σε ολο το δρομο πηγαινα σταθερα με 140 (στην Γερμανια ακομη και με χιονοπτωση), εκτος απο μερικα ανοιγματα, τις προσπερασεις απο Πατρα-Αθηνα (με 6η βεβαια) και την κινηση μετα τα Μεγαρα (1 ωρα σταματα-ξεκινα) τα οποια αντισταθμιζουν σε καταναλωση τα 100-120 και σε μερικα μικρα κοματια 80 της Ελβετιας λογω αρκετου χιονιου! Και ολα αυτα 2 ατομα + αυτες τις αποσκευες
Προσπερασεις με 6η?Τι στο καλο,ολοι στη βοηθητικη δεξια-δεξια πηγαινανε?Εγω μονο οπου ειναι 2λωριδες μπορω να προσπερασω με 6η στην Αθηνων-Πατρων.Οπου ειναι 1λωριδα+τη βοηθητικη σολαρω και 3η για να προσπερασω.Κανεις ρεπριζ με 6η μεσα?Μετα λοιπον απο 3500km, κανονιζω ηδη την επομενη μεγαλη εξορμηση...το αυτοκινητο ειναι οδοστρωτηρας-χιλιομετροφαγος, σκετη απολαυση
Στα περι θορυβου τωρα που αναφερεστε, απο τη στιγμη που δεν ακουγετε καποιο σφυριγμα, αλλα ενα φυσιμα ειναι απολυτα φυσιολογικο....μην ξεχνατε οτι προκειται για ενα παραθυρο 3.85mm (αληθεια τι παχος εχουν τα αλλα μοντελα ? ), και αφου ολοι οι αλλοι θορυβοι ειναι ελαχιστοποιημενοι (κυλιση-μηχανη) αυτος που βρισκετε και διπλα στο αυτι σας μεγιστοποιειται.
Μπορει λοιπον να μην ειναι Jag, αλλα τα αυτοκινητα εχουν την καλυτερη ηχομονωση στην κατηγορια, και τα πιο αναπαυτικα (και ορθοπεδικα) καθισματα....Οσο για την ευθυγραμμιση, στα P1 ρυθμιζεται μονο η συγκλιση οπως ανεφερε και ο Γιαννης.
-
Ο χρήστης georgosk έγραψε:
Ο Γιώργος απο Πάτρα παρόλο που στην κατανάλωση ειναι και συμβάλει στην αύξηση του θερομοκηπίου παρόλο που έχει 1,8 και οχι 2,5 , σαν φωτογράφος μας έβαλε τα γυαλιά!!
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους, με υγεία πάνω από όλα.
Τελικά δεν κάνω καθόλου πράσινη οδήγηση
Εντός πόλης ανεβαίνω και πάνω από 10 εκτός κατεβαίνω στα 9. Βέβαια δεν έχω μηδενίσει την ένδειξη ποτέ για να δω πόσο είναι μια διαδρομή μόνο εκτός πόλης. Αλλά από αυτό που μου προκύπτει ελέγχοντας πόσα χιλιόμετρα κάνω με πόση βενζίνη είμαι περίπου στο 8,6. Κάτι η 17' ζάντα κάτι το απίστευτο μποτιλιάρισμα στο κέντρο της Πάτρας, κάτι που πατάω λίγο παραπάνω το γκάζι και νάτο το 10ράκι.Χαίρομαι που οι φωτογραφίες άρεσαν.
Αλήθεια εκείνο το βίντεο από την ανοικτή ηλιοροφή από την συνεπιβάτη σου VolvoZeus που εκτελούσε χρέη Α.Π.Α.Μ. (αρχηγός πληρώματος άρματος μάχης για όσους δεν ξέρουν) και τράβαγε εν κινήσει υπάρχει; βγήκε τίποτα ή ήταν πολύ κουνημένο;''Μαυρος''ησουν?Το σωστο ειναι αναγραμματισμενο:Α.Π.Μ.Α.(αρχηγος πληρωματος μεσου αρματος).Στην ειδικοτητα δεν αναφερεται το ''αρμα μαχης''.Η ορολογια ειναι ''μεσον αρμα''.Εγω ημουν Α.Π.Μ.Α σε Μ48-Α5 και LEOPARD 1(λογω μεταθεσεων,οποιο ειχε η καθε μοναδα).Τωρα ειμαι Α.Π.Μ.Α στο C30!!!Aρμα λεμε!!
-
Ο χρήστης georgosk έγραψε:
Ο Γιώργος απο Πάτρα παρόλο που στην κατανάλωση ειναι και συμβάλει στην αύξηση του θερομοκηπίου παρόλο που έχει 1,8 και οχι 2,5 , σαν φωτογράφος μας έβαλε τα γυαλιά!!
Χρόνια πολλά και καλή χρονιά σε όλους, με υγεία πάνω από όλα.
Τελικά δεν κάνω καθόλου πράσινη οδήγηση
Εντός πόλης ανεβαίνω και πάνω από 10 εκτός κατεβαίνω στα 9. Βέβαια δεν έχω μηδενίσει την ένδειξη ποτέ για να δω πόσο είναι μια διαδρομή μόνο εκτός πόλης. Αλλά από αυτό που μου προκύπτει ελέγχοντας πόσα χιλιόμετρα κάνω με πόση βενζίνη είμαι περίπου στο 8,6. Κάτι η 17' ζάντα κάτι το απίστευτο μποτιλιάρισμα στο κέντρο της Πάτρας, κάτι που πατάω λίγο παραπάνω το γκάζι και νάτο το 10ράκι.Χαίρομαι που οι φωτογραφίες άρεσαν.
Αλήθεια εκείνο το βίντεο από την ανοικτή ηλιοροφή από την συνεπιβάτη σου VolvoZeus που εκτελούσε χρέη Α.Π.Α.Μ. (αρχηγός πληρώματος άρματος μάχης για όσους δεν ξέρουν) και τράβαγε εν κινήσει υπάρχει; βγήκε τίποτα ή ήταν πολύ κουνημένο;έχεις εξαιρετική κατανάλωση μέση 8,6 λτ/100
VOLVO FORUM