Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Z
    • Profile
    • Following 0
    • Followers 0
    • Topics 0
    • Posts 20
    • Best 0
    • Groups 0

    zeus

    @zeus

    ΗΛ.ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ - Αυτοκινητο, ιστιοπλοια, σκι

    0
    Reputation
    1
    Profile views
    20
    Posts
    0
    Followers
    0
    Following
    Joined Last Online
    Location Παντου και πουθενα

    zeus Unfollow Follow

    Latest posts made by zeus

    • RE: HONDA CIVIC 1.8 VS GOLF GT

      Μα φυσικα και θεωρω το Honda civic καλυτερη αγορα αν και δεν εμπιπτουν στην ιδια κατηγορια ουτε απευθυνονται στο ιδιο αγοραστικο κοινο
      Μια συγκριση με 2λιτρο Golf θα ηταν πιο λογικη

      Ο λογος που δεν θα επαιρνα το Golf GT ειναι για να μην καταληξω σαν καποιον στην παραλιακη τις προαλλες με σπασμενο κινητηρα να βγαζει φωτιες στην ακρη του δρομου (χωρις να θελω να γινομαι κακος με κανεναν...απλα τα πιεσμενα πραγματα αυτα εχουν και απο οποια πλευρα και να το δει κανεις 1400 κυβικα 170 αλογα μονο με πιεση στα ορια βγαινουν)

      Και το αυτοκινητο τουλαχιστον εγω θελω να μπορω ανα πασα ωρα και στιγμη να το φτασω στα κοκκινα και ας ειμαι και με 1η, 2η στο κιβωτιο
      Οχι να φοβαμαι μην μου σκασει σαν γκαζακι αν το ζορισω λιγακι παραπανω

      Αφηστε που ακριβαινει και η βενζινη διαρκως και η μεση καταναλωση 9 και κατι ψιλα που μου βγαζει το στρωμενο πλεον civic μου παρολο το 225 λαστιχο, τα κυβικα του, και το βαρυ μου ποδι στο γκαζι δεν με χαλαει καθολου.
      Στα 11 και 12 λιτρα ανα 100km θα ειχα σοβαρο λογο να αλλαξω αυτοκινητο πλεον

      Οσον αφορα το κρατημα - οδικη συμπεριφορα στο δρομο κλπ το Honda παλι για το κοινο που απευθυνεται προσφερει πολυ παραπανω απο οτι χρειαζεται
      Για αυτους που θελουν το κατι παραπανω ας αγορασουν το golf GT, GTi αν βιαζονται....σε περιπτωση που εχουν ομως υπομονη ας περιμενουν το νεο type-r (με το νεο χρονο) που θα ξαναβαλει τα πραγματα στη θεση τους

      με φιλικη (παντα) διαθεση
      Καλη σας ημερα

      PS ενα στατιστικο ποσα αυτοκινητα ανα μαρκα κουβαλανε σε ετησια βαση οι οδικες βοηθειες συγκρινομενο με τον αριθμο αυτοκινητων που πουλαει τα τελευταια χρονια θα ηταν πολυ χρησιμο
      Και αυτο το λεω μιας που αναφερθηκε σαν ατου η εγγυηση 4 χρονων (που τα μισα τα πληρωνεις...ασε που μετα τη διετια πρεπει να φτασεις μεχρι δικαστηριο για να αποδειξεις οτι επρεπε να καλυφθει η ζημια απο την εγγυηση και οχι την τσεπη σου) του golf εναντι των 3+4 (που δεν πληρωνεις τιποτε) της Honda και με συνοπτικες διαδικασιες σου αλλαζουν οτι χρειαζεται να αλλαχτει.

      Και συνοψιζω λεγοντας οτι η συγκριση αδικει και τα 2 αυτοκινητα και κακως γινεται
      Ειναι στη λογικη του ψευτοδιληματος και δολωμα για να βγουν κακιες εκατερωθεν

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zeus
    • RE: Ηonda Civic 2005

      Ο χρήστης coyote έγραψε:
      από κάτω δεν εχει 2 λαστιχα στρογγυλά που στριβουν για να ρυθμίζεις το βαθος του καπω όταν κλείνει?

      Εμενα παλι η πορτα του οδηγου φαινεται να κλεινει λιγο πιο βαθια απο οτι θα επρεπε σε σχεση με την πισω αριστερη πορτα
      Μηπως εχεις καμμια προταση φιλε coyote και για εκει?
      Να αρχισω να ψαχνω για λαστιχα ρεγουλατορους?
      Ημαρτον με τους Αγγλους πια...

      Το μονο αρνητικο που εχω βρει στο αυτοκινητο ειναι αυτο ως τωρα (η αγγλικη συναρμολογηση) ...ενω αν ηταν Ιαπωνια δεν θα το συζηταγαμε καν...

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zeus
    • RE: Ηonda Civic 2005

      Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
      Ναι δεν ανεφερα το σημειο που λεει οτι το δοκιμασε σε γνωστα του(απο το στρατο?) στροφιλικια και τον ικανοποιησε

      Μια ΠΟΛΥ ΣΦΙΧΤΗ υλοποιηση μιας ΞΕΠΕΡΑΣΜΕΝΗΣ τεχνολογιας

      Για το design respect-ειδικα μεσα ο ανταγωνισμος θα αργησει χρονια να το φτασει.Αλλα φοβαμαι οτι στην περιπτωση του civic ειναι αυτοσκοπος.

      Τεσπα αυτο το 'μπορει για σενα' κρατα το στο μυαλο σου,σοβαρα τωρα.
      Γιατι μπορει ο αλλος να σκεφτεται διαφορετικα απο σενα.Μπορει ακομη να καταλαβαινει πραγμτα που εσυ δεν μπορεις...

      Καταρχην μπερδευεις το πρωτο μου Mini review επαφης με το αυτοκινητο προ στρωσιματος με το μετα στρωσιματος
      Αν το θες πιο αναλυτικα μπες σε γνωστο αλλο honda forum και δες το

      Απο την αλλη δεν μπορω πραγματικα να καταλαβω πως εισαι τοσο ειρωνικος και προκλητικος πραγματικα και αναφερομαι στη φραση σου που εχω τονισει με Bold

      Δεν εισαι σε θεση να κρινεις την κριτικη αλλου νομιζω, οταν δεν ξερεις τι ηλικια εχει, τι εχει οδηγησει πριν και το σημαντικοτερο ποσο εχει οδηγησει στη ζωη του και σε τι διαδρομες
      Ελεος πια δεν ειμαστε ολοι 19 χρονων εδω μεσα να ακουμε σαχλαμαρες απο παιδακια που μολις επιασαν τιμονι στα χερια τους και εχουν αποψη και για τα μηχανολογικα και για τα παντα

      Δεν θα ασχοληθω αλλο με το θεμα ... τουλαχιστον απο αυτο εδω το forum
      οποτε περιτευει να μου δωσεις απαντηση

      Καλημερα σε ολους

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zeus
    • RE: Ηonda Civic 2005

      Ο χρήστης nickval έγραψε:
      Φίλε zeus τα είπαμε για το συναγερμό μέσω redliners

      σωστος

      Θα δοκιμασω σημερα να βγαλω το VSA στο off να δω αν θα γραψει παραπανω το κοντερ (μου φανταζει πολυ πιθανο)
      Ετσι για την ιστορια...οχι για την ουσια του θεματος

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zeus
    • RE: Ηonda Civic 2005

      Ο χρήστης nickval έγραψε:
      Τελικά τα έδωσα τα χρήματα σήμερα, το αμάξι θα είναι στα χέρια μου πιθανόν τη Παρασκευή. Ρώτησα για το συναγερμό, και μου είπαν πως ενώ του προηγούμενου μοντέλου τον περνούσαν στην αντιπροσωπία, σε αυτό είναι εργοστασιακός και ενώ έχει 2 αισθητήρες, δεν είναι ογκομετρκός . Δεν χτυπάει εάν σπάσεις το τζάμι, αλλά χτυπάει εάν βάλεις το χέρι σου μέσα . Για αξεσουάρ τίποτα ακόμη. Επίσης το αμάξι έχει κόφτη στα 210. Θα μάθω πόσο εύκολα μπορεί να βγεί.

      Αντε με το καλο nickval καλη παραλαβη και καλες βολτες
      Οσο για τον συναγερμο
      Δεν χτυπαει αν βαλεις το χερι σου μεσα
      Δεν ανεβαζει παραθυρα οπως εχουμε ξαναπει
      Χτυπαει αν πας να ανοιξεις πορτα
      Μαθε οπωσδηποτε για τον κοφτη και ενημερωσε μας
      Επισης να πω οτι το mp3φωνο δεν κανει scroll τον τιτλο του κομματιου και εχει και ενα προβλημα στην διαχειριση των folders δεν εχει επιλογη αλλαγης folder η τουλαχιστον δεν την εχω βρει ακομα
      Επισης οι μπαντες για FΜ στο ραδιο ειναι μονο 2 αντι των στανταρ 3 6δων default για ολα τα συστηματα εμποριου

      Αυτα γιατι ως γνωστο κανεις δεν ειναι τελειος ποσο μαλλον τα αυτοκινητα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zeus
    • RE: Ηonda Civic 2005

      Ο χρήστης miatagreece έγραψε:
      Γεια σου zeus με το εργαλείο σου!!!
      Α ρε μεγαλεία να πρωταγωνιστεί το αμάξι σου στο φινάλε του σήριαλ 'ΟΙ ΜΑΓΙΣΣΕΣ ΤΗΣ ΣΜΥΡΝΗΣ'.!!!!!
      Πρώτη μούρη στο Καβούρι το CIVIC!!!!
      Μιλάμε ότι μετά από αυτό το πανηγυριζω διπλά για την επιλογή μου...
      Μιλάμε ότι έγινα premium....

      Αιντε επιτέλους γιατι μας ειχαν πηξει στα Jeep και τα Merc όλα τα σήριαλ!!!
      Η εκδίκηση των σχιστομάτηδων!!!

      Coyote και Winmik τους πηραμε τα σκαλπ!!!

      Δεν εχω αποψη φιλε μου γιατι ουτε το σηριαλ παρακολουθω αφενος αλλα ουτε εν γενει πολυ τηλεοραση (κατι λιγα απο μουντιαλ μονο) το τελευταιο καιρο λογω επαγγελματικων υποχρεωσεων

      Sorry για την μακρα απουσια μου αλλα επαγγελματικοι λογοι με κρατησαν στην Β.Ελλαδα για 15 μερες
      Και φυσικα ανεβηκα με το νεο μου civic....οχι παιζουμε...

      Ελεγα να το στρωσω στο ανεβα και να το απολαυσω στο κατεβα αλλα δεν αντεξα και το απολαυσα τοσο στο ανεβα οσο και στο κατεβα

      Ενα παραπονο εχω μονο ρε παιδες και θα ψαχτω για τη μετατροπη στο software....
      Με 210 και 6η στις 5200σαλ και με το μισο γκαζι πατημενο (αντε το πολυ 65%) και υπολοιπο αλλες 1600 σαλ στο στροφομετρο μεχρι τα κοκκινα και με το πλαισιο να δειχνει ακαμπτο και σταθερο σαν να τρεχεις με 140χλμ/ωρα δεν ειναι κριμα να μην ανεβαζει παραπανω....
      Αλλα ο περιοριστης ταχυτητας εχει αλλη γνωμη φαινεται

      Ο φιλος ο borbos ισως μπορει να μας διαφωτισει εδω αναφορικα με τα ηλεκτρονικα του

      Με σκισιμο παντως στην εθνικη ανεβα κατεβα Αθηνα Θεσνικη εδειξε μεση καταναλωση 10.3 και εχω ποδι βαρυ σαν τσιμεντολιθο μιλαμε
      Για του λογου το αληθες στην ιδια διαδρομη ειχα μεση καταναλωση επανειλημενα (>10 φορες) 9.7-10 lt /100 km με το φτωχο πλην τιμιο προηγουμενο yaris 1.3

      Κατα τα αλλα εχω να πω οτι πολλοι θα σε κοιτανε απορημενοι με το πως πηγαινει ετσι διαολεμενα στο δρομο το νεο honda civic σου 1.8 υποψηφιε αγοραστη...

      Και μονο οταν τους προσπερασεις και δουν τις διπλες εξατμισεις πισω και την αεροτομη για ενα δεκατο του δευτερολεπτου θα καταλαβουν οτι η honda γεφυρωσε επιτελους το χασμα αναμεσα στα εμπορικα οικογενειακα της και τα αγωνιστικα type-r και s2000

      Αυτα απο εναν ξετρελαμενο και τρισευτυχισμενο κατοχο

      Καλοταξιδα σε οσους παρελαβαν
      Υπομονη σε οσους περιμενουν

      ΥΓ σε κλιμακα 0-10 στο κεφαλογυρισμα το civic παιρνει 10+

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zeus
    • RE: Ηonda Civic 2005

      Ο χρήστης nickval έγραψε:

      Το τασακι ειναι για 2-3 γοπες το πολυ και το αυτοκινητο ειναι σχεδον no-smoking

      Ώχ, θα αρχίσει το θάψιμο ο omicrone3 πάλι...

      Για να μην πω οτι η θεση του ειναι και τελειως αντιεργονομικη
      Πιθανοτερο ειναι να πετυχεις την σφαιρα στη βαση του λεβιε ταχυτητων η στην καλυτερη περιπτωση τις ποτηροθηκες με τη σταχτη παρα αυτο

      Βεβαια εξαρταται το τι οριζεις εργονομικο και τι οχι...
      Στο συγκεκριμενο μοντελο επειδη ολα τα αλλα ειναι εργονομικα λειτουργικα κοντα στο απολυτο...το τασακι φαινεται σαν εργονομικη ατελεια. Οπως επισης και η ελλειψη 2ου οροφου στο υποβραχιονιο αναμεσα οδηγο συνοδηγο για τα ψιλα.
      Σε καποια αλλα μοντελα ομως τι να πεις για μια ποτηροθηκη που ανοιγει στηριζεις τον καφε και μετα πρεπει να βγαλεις απο εκει τον καφε για να δεις το ηχοσυστημα...
      και ο νοων νοειτω

      Αληθεια παλιοτερα ειχα προβληματιστει για την υπαρξη καθρεφτη στο σκιαδιο του οδηγου (και το ξεπερασα οταν αρχισαν να το καλυπτουν με χρατς προσοψη)
      Τωρα πραγματικα προβληματιζομαι βλεποντας και φωτακι διπλα στον καθρεπτη αυτο...
      Και θυμαμαι το σχετικο ανεκδοτο με τον τυπο που του επεσε ο καφες στο laptop και το κινητο στο πατωμα επειδη η κυρια διπλα του που βαφοταν δεν τον προσεξε και αλλαξε λωριδα ξαφνικα
      Ε ρε γλεντια

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zeus
    • RE: Ηonda Civic 2005

      Ο χρήστης Omikrone3 έγραψε:
      Nα συγχαρω και γω τα παιδια που το κλεισανε η το παρελαβαν.Μπραβο διοτι στην εισαγωγικη κατηγορια ειναι αενα απο τα καλυτερα αν οχι το καλυτερο.

      Μπραβο διοτι το αυτοκινητο εχει εναν αναγκαιο για τη σημερινη εποχη all around χαρακτηρα.Λιγο σπορ( ε,οσο παταει η-συμπληρωσε οτι θες-)λιγο ανεση,πολυ οικονομια,καλους χωρους για την κατηγορια και την αξιοπιστια της Honda.Και κερασακι στην τουρτα το πιο ρηξικελευθο σχεδιο των τελευταιων ετων καιεσωτερικο 'αλλου' τοσο σε εμφανιση οσο και σε φινιρισμα(παρολο που αντεγραψε Γαλλους και Γερμανους)

      Κριμα ομως για τη Honda που δημιουργησε ενα αυτοκινητο αναξιο της εποχης 2006 και του αναταγωνισμου αλλα και του ονοματος της στη δυναμικη συμπεριφορα.Κριμα που και σε αυτη τη γενια(περισσοτερο απο την προηγουμενη) το type r θα λαπελωνει τα συμβατικα civic.Κριμα και για τους ιδιοκτητες που θα κολλανε τα κοκκινα αυτοκολητα προσπαθωντας να το μετατρεψουν σε 'ταπερακι'

      Oσο για το αν ειμαι προκλητικος για ορισμενους...Αφου το συνολο του thread αντεχει μειωτικα σχολια του στυλ'Μα γιατι δεν πουλαει το Leon?'
      θα αντεξει και μενα

      Επιτελους ρε συ omikrone3 αρχισα να πιανω το μηκος κυματος στο οποιο εκπεμπεις
      Κατι σαν τον δικηγορο του διαβολου μου κανεις...και ο ρολος σου ειναι απολυτα διακιολογημενος για το thread
      Και θα σε βοηθησω και εγω λιγακι...απο σημερα
      Γιατι ως γνωστον τα περισσοτερα δικα μου posts ηταν θετικα και κολακευτικα και τα αρνητικα για το civic εντεχνως πασαρισμενα

      Τωρα λοιπον που το εχω στην κατοχη μου και ηδη εκανα χτες τα πρωτα 100 χιλιομετρα (ρονταρισματος) εχω να πω τα εξης

      Εδειξε μεση καταναλωση 7.7 μικτη (100km=20km Αθηνα μποτιλιαρισμα ποταμι προ αττικης οδου + 80 km Αθηνα Χαλκιδα Εθνικη)
      Οσο ημουν στην κινηση χαθηκε η μπαλα...12.κατι lt /100km εγραφε
      Παντως ειναι πολυ χρησιμο στον υπολογιστη ταξιδιου η ενδειξη (bar graph παρακαλω) της στιγμιαιας καταναλωσης
      Μετα οσο αρχισα να προχωραω Εθνικη και με τις στροφες μεχρι 3500 (αν και 1-2 φορες στο Σειριο και στην ευθεια Οινοφυτων πλησιασα τις 4000 (με 6η 150κατι χιλιομετρα στο κοντερ) η καταναλωση αρχισε να πεφτει δραματικα
      Εκτιμω οτι οπως ειχα προυπολογισει θα εχω καταναλωση 9.5-10 μεση μετα το στρωσιμο

      Η ορατοτητα πισω ειναι προβληματικη λογω της γραμμης στην ωραιοτατη κατα τα αλλα εξωτερικα πισω παπριζ αεροτομη και τα προσκεφαλα των πισω επιβατων

      Το αυτοκινητο το κοιτανε ολοι και μαλιστα ειδα και ενα respect
      Πχ σε κινηση και ολοι να πηγαινουμε με 100km/h στην εξοδο μετα την Ατιικη οδο και πριν τον Αγ.Στεφανο αρκετοι εκαναν δεξια για να περασω χωρις να εχω πλησιασει κοντα τους για στενο μαρκαρισμα οπως συνηθιζα με το παλιο μου να κανω και χωρις βεβαια κανενα σινιαλο απο μερους μου αφου ειμαι στο στρωσιμο και παω χαλαρααααααααααααααα
      Τωρα 2 ενδεχομενα βλεπω γιαυτο το γεγονος...ειτε ψαρωνουν με την μασκα ειτε ειναι περιεργοι να δουν τι οχημα ειναι αυτο πισω τους που δεν το εχουν ξαναδει

      Το τασακι ειναι για 2-3 γοπες το πολυ και το αυτοκινητο ειναι σχεδον no-smoking (μεγαλο μειονεκτημα αν εισαι καπνιστης) ευτυχως εγω εχω παρει την αποφαση να το κοψω και ευκολα ξεκινησα απο το αυτοκινητο χτες (σαν αφορμη). Μου ευχομαι καλη τυχη

      Στα σαμαρακια κοπαναει πισω αρκετα...οπως ηταν αναμενομενο
      Η ουρα δεν φευγει παντως σε καμμια περιπτωση ακομα και αν χτυπησεις σαμαρακι σε στροφη...το δοκιμασα στα γνωστα κυματοειδη χιλιομετρα της Μαλακασας

      Εχει τοσα κουμπακια και πραγματα να σκαλισεις οσο ειναι καινουργιο που θελει παρα πολυ προσοχη στην οδηγηση να μην αφαιρεθεις

      Απο το αναλυτικοτατο manual οσο προλαβα να διαβασω (ουσιαστικα ολο αλλα ξεφυλλιζοντας και διαβαζοντας μονο οσα μου τραβηξαν την προσοχη) ο υπολογιστης ταξιδιου ειναι full προγραμματιζομενος σε σημειο που να προγραμματιζεις μεχρι και ορια ταχυτητας δοτα για Alarm οταν τα ξεπερνας (χρησιμο για τις κατοικημενες περιοχες με τους αγροτροχονομους με το πιστολι να περιμενουν τον ανυποψιαστο εκδρομεα για κληση), +/- στο θερμομετρο calibration και πολλα ακομα σεταρισματα και παραμετροποιησεις

      Σημαντικο...η ζωνη δεν βαραει σαν διαολος συνεχεια αμα πας απο το σπιτι σου στο επομενο τετραγωνο και δεν την φορεσεις αλλα πολυ διακριτικα σφυραει 2-3 φορες και μετα σου αναβει ενδειξη στο κεντρο του στροφομετρου, κατοπιν η ενδειξη φευγει και αναβει ενα πορτοκαλι (i) προφανως απο το info, λαμπακι....μετα απο κανενα 2λεπτο επανερχεται παλι με 1-2 μπλιμπ μπλιμπ και ο κυκλος επαναλαμβανεται....

      Το αυτοκινητο ειναι απολαυση να το οδηγεις σε ανοικτο δρομο, ειναι τελειως αθορυβο (βοηθουν και τα λαστιχα της michelin σε αυτο αλλα και η μονωση αναμεσα καμπινα - κινητηρα....προσωπικα αυτα τα περι θορυβου που ειχα διαβασει αναμεσα στις 2000-3500rpm τα θεωρω μαλλον τυπογραφικο λαθος), σταθεροτατο και απλα προσεχεις τα σαμαρια για να μην κολλησεις τους πισω επιβατες στην οροφη αμα κοπανησεις με πολλα χιλιομετρα

      Ο επιλογεας ταχυτητων πολυ μικρες διαδρομες ωραια κουμπωματα αν και ειχα λιγο προβλημα απο την 5η στην 6η (2 φορες κοπανησα 4η αλλα το εσωσα γρηγορα)
      Βασικα θελει κατω και δεξια η 6η ...δεν ειναι ακριβως κατω απο την 5η

      Ο κλιματισμος (απλος οχι διζωνικος) πολυ καλος και χωρις πολλα κουμπακια ...απλα πατας το auto και διαλεγεις απο Εσκιμωος μεχρι Νομαδας στην Σαχαρα πως θες να το παιξεις

      Ο συναγερμος δυστυχως δεν ανεβαζει παραθυρα και μπαινει ακομα και με αυτα ανοικτα

      Τα πισω καθισματα αναδιπλωνονται με χαρη και προς τις 2 κατευθυνσεις με ενα κλικ σουπερ ευκολα

      Το τιμονι κοβει πολυ και αμεσα αποκρινεται αν και διεκρινα ασαφεια στην επαναφορα στο κεντρο (μαλλον εξαιτιας της ηλεκτρικης υποβοηθησης και οχι υδραυλικης)

      Οσοι εχετε επιλεξει galaxy grey χρωμα (αυτο πηρα και γω) να σας πω οτι ενω αρχικα που το ειδα σε κλειστο χωρο και με λαμπες φθοριου απογοητευτηκα και ουσιαστικα δεν το αναγνωρισα...χτες στην παραλαβη στον ηλιο μου επεσε το σαγονι....δεν κυκλοφορει αντιστοιχο χρωμα ...γυαλιζει σαν την ομορφοτερη αμμουδια που εχετε δει ποτε....ενω το βραδυ σκουραινει και γινεται μολυβι ανοικτο
      Βεβαια γουστα ειναι αυτα ... σε αλλους μπορει να μην αρεσει

      Το μπεζ σαλονι λερωνει οπως το φοβομουν πολυ ευκολα και με βλεπω να πληρωνω μια περιουσια στα πλυντηρια.

      Ο φωτισμος το βραδυ στο ταμπλο ειναι Σταρ Τρεκ τελειως μιλαμε και το φωσφωριζε ετσι και αλιως την ημερα βοηθαει πολυ σε τουνελ-γεφυρες κλπ στιγμιαια σκοταδια. Το προστατευτικο πλαστικο γυαλι ομως μπροστα μαζευει ευκολα σκονη (μαλλον λογω στατικου ηλεκτρισμου)

      Αλλαζει λαδια καθε 7500km !!! μαλλον λογω πολυστροφιας??
      Κριμα γιατι ειχα συνηθισει το καθε 15000km τοσα χρονια με το Τoyota μου και πηγαινα 2 φορες το χρονο...τωρα θα πηγαινω 4
      Ο αντιπροσωπος κολλαει και διαφημιστικο λαδιων στο πισω παρμπριζ ...μα τι κακο συνηθειο χωρις να σε ρωτησουν...
      Καθε 15000km φιλτρα
      Καθε 50000 μπουζι και στα 120000 ιμαντα

      Το ηχοσυστημα πολυ καλο και η αυτοματη αυξομειωση του συναρτηση του θορυβου σε 3 επιπεδα ικανοποιητικη σε λειτουργια.
      Περιμενα καλυτερα ηχεια παντως...ισως ομως επειδη ειμαι μαθημενος σε Kenwood ηχοσυστημα με 2 οβαλ (3 δρομων) πισω και 2 μικρα (2 δρομων) εμπρος να βαζω ψηλα τον πηχη. Η οθονη του (ηχοσυστημα-κλιματισμος) αχρωμη και σαν την μυγα μες στο γαλα σε σχεση με τα υπολοιπα ενδεικτικα του αυτοκινητου

      Ολες οι πορτες κλεινουν στιβαρα και αθορυβα αν και ειχα προβλημα στο να κλεισει το πορτ μπαγκαζ λογω λαστιχων (φρεσκα)
      Μαλιστα αρχικα δεν το καταλαβα αλλα διαπιστωσα οτι δεν εμπαινε ο συναγερμος και δεν λειτουργουσε το τηλεχειριστηριο για το κλειδωμα...και ψαχνωντας ειδα οτι εχασκε η 5η πορτα (δεν ειχε κουμπωσει τελειως)

      Κατα τα αλλα ειμαι πολυ και δεν χορταινω να το ψαχουλευω

      Αναλυτικοτερα και σχετικα με την ουσια του θεματος (επιδοσεις στο δρομο) σε καμμια 10ρια μερες που θα βγαλω τις πινεζες απο τους πατους των παπουτσιων μου
      Αν και ολα αυτα τα περι καλου στρωσιματος θεωρω οτι εχουν να κανουν περισσοτερο με την ομαλοτητα και γραμμικοτητα στα επομενα (πολλα) χιλιομετρα και καθολου με εμφανιση προβληματων στους συγχρονους κινητηρες

      Καλη μερα σε ολους

      ΥΓ Πατακια original απο Honda με λογοτυπο civic πανω λογω κακης εφαρμογης των imitation που εκοψαν για το 5θυρο.

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zeus
    • RE: Ηonda Civic 2005

      Ο χρήστης WinMik έγραψε:

      Πέστα,ήθελα να το κάνω και γω αλλά ξενέρωσα μέσα στο όλο flame. Επιτέλους ένας άνθρωπος που είδε πέρα από την αρχική τιμή του μοντέλου ! Σε σχέση με ένα 2λιτρο (λέγε με Leon, Focus κλπ), σε 5 χρόνια ο κάτοχος του Civic έχει 'κερδίσει' από τα τέλη, την κατανάλωση και την αξία (+ευκολία) μεταπώλησης περί τα 2.500-3.000 ευρώ.

      εχουμε και λεμε 372 - 168Ε = 204 ζεστα ευρωπουλα οικονομια ανα ετος

      • 50 τουλαχιστον απο την ασφαλεια = 254
        Απο τα καυσιμα με χρηση 20000km / ετος με 2lt/100km λιγοτερη καταναλωση που εχει (10 και πολλα λεω αντι 12 που εχουν τα 2000cc) προκυπτουν αλλα 400 ευρωπουλα

      Δηλ συνολο 654 / ετος
      Σαν το Θ.Β. στην ταινια 'θα σε κανω βασιλισσα' τα υπολογιζω λεμε....

      Δηλαδη στην 5ετια 5*654 = 3270 (καθολου μικρη διαφορα θα ελεγα)

      και αφηνω απεξω την αξια μεταπωλησης που ουτως η αλλως ειναι γνωστο ατου...

      Ε χαλαλι ο ημιακαμπτος πισω και το κοπανημα στα σαμαρακια
      χαλαλι και η ελαχιστα υποδεεστερη οδικη συμπεριφορα
      χαλαλι και η λιγοτερο σπορ αισθηση στις στροφες
      χαλαλι και το χειροτερο τιμονι που ομως εχει κουμπακια για να παιζω

      και επιπλεον θα εχω και mp3φωνο που στο προηγουμενο μου αυτοκινητο μου ειχε κοστισει περι τα 600Ευρω (τωρα σαφως ειναι φτηνοτερα)
      και ενα cruise control το οποιο δεν χρειαζομουν αλλα δεν μπορουσα και να το αφαιρεσω
      και ενα vtec κινητηρα μονου μεν εκκεντροφορου και διαφορετικου απο τα παλια, αλλα vtec σε καθε αλλη περιπτωση

      Καπως ετσι σκεφτηκα εγω οταν αποφασισα να το κλεισω
      Τα 1800cc ειναι μεγαλο ατου φορολογικα και οχι μονο

      Οπως ακριβως εκανα και πριν απο 6 χρονια οταν αγοραζα το 1300ρι πολυαγαπημενο μου yaris και δεν πηγα στα 1400cc -1600cc με τα ιδια λεφτα και πληρωνα ολα αυτα τα χρονια 93 αντι για 168 Ευρω ανα ετος

      ΥΓ Ευχαριστω για τις ευχες σου nickval ... υπομονη και καλως να δεχτεις και το δικο σου

      Λεπτομερειες για την αισθηση του στο τελος της αλλης εβδομαδος που θα εχω ολοκληρωμενη εικονα

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zeus
    • RE: Ηonda Civic 2005

      Παρολλο οτι το civic

      1. Δεν εχει το στησιμο του focus (το καλυτερα στημενο κατα τη ταπεινη μου γνωμη η πιο ολοκληρωμενη λυση συνολικα μηχανολογικα)
      2. Δεν ειναι τοσο σπορ οσο το Leon (παρολλο που δεν το εχω οδηγησει πιστευω τους τεστερς των 4Τ οπως ολοι φανταζομαι)
      3. Δεν εχει τη κουλτουρα της 147 (την οποια εχω σκισει επανειλημενα σε ταξιδια και την εχω ευχαριστηθει)
      4. Εχει πολυ λιγοτερα αλογα απο το golf 1.4 170ps το οποιο γλυκοκοιταξα καποια στιγμη
      5. Ειναι πολυ ακριβοτερο απο τα αντιστοιχα Opel Astra 1.8

      εγω το civic το περιμενω σαν τρελλος εδω και ενα μηνα περιπου και το παραλαμβανω σημερα και δεν ξερω πως θα περασει η μερα μεχρι να τελειωσω απο δουλεια και να παω να το παρω

      Τωρα γιατι απερειψα ολα τα υπολοιπα....καθως και καμποσα αλλα που δεν αναφερθηκαν απο κανεναν εδω (ομως ειναι στα ιδια πανω κατω λεφτα και στα σημεια καλυτερα απο το civic οπως πχ το impreza 2.0 ή το S40)
      Απερειψα το

      1. Focus...διοτι η σχεδιαση του ειναι 6 χρονων και ηλικιακα εχει κουρασει η εμφανιση αυτη (ας βγει το νεο με το καλο και βλεπουμε)
      2. Leon...διοτι ειναι Seat και γιατι το προηγουμενο ειχε σιγουρα καλυτερη εμφανιση απο το νεο
      3. 147... διοτι οσα ταξιδια και αν εχω κανει μαζι της παντα ειχα αμφιβολια αν θα φτασω εκει που παω η θα με αφησει στο δρομο και επιπλεον ποτε δεν με βολεψε η θεση οδηγησης (το κεφαλι μου εβρισκε στον ουρανο της)
      4. Golf 170ps... διοτι φοβαμαι οτι θα εφτανα σε καταναλωσεις δυσθεωρητες ετσι οπως οδηγω και επιπλεον παλι σχεδιαστικα ειναι γερασμενο
      5. Astra...λογω αξιοπιστιας και ηλιθιων βλαβων που βγαζουν

      Το γεγονος ειναι οτι σε 1 χρονο απο τωρα με νεο focus και corolla τα πραγματα θα ειναι παρα πολυ δυσκολα ... αλλα αυτο ειναι τελικα καλο για τον τελικο αγοραστη που εχει περισσοτερες καλες επιλογες και βεβαια σε καλυτερη τιμη (λογω ανταγωνισμου)

      Τελος να πω οτι οι ταξινομησεις ανα μοντελο δεν λεει τιποτε που να βοηθαει τη συζητηση εδω μιας και τα κριτηρια του μεσου αγοραστη ειναι τελειως διαφορετικα απο αυτα που παρουσιαζονται εδω...
      πως να επιχειρηματολογησεις σε καποιον που σου λεει σαν επιχειρημα
      π.χ. οτι εχει μικρο τασακι και δεν το παιρνω

      η οτι δεν εχει καλη χρηματοδοτηση και δεν δινει ατοκο διακανονισμο

      η οτι στα ιδια λεφτα με ενα καλοστημενο μικρομεσαιο 1800 παιρνει μεγαλο 1600ρι

      Η πλειοψηφια των αγοραστων στην Ελλαδα πανω κατω ετσι σκεφτεται

      posted in Κατασκευαστές και Μοντέλα
      Z
      zeus
    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΕΛΛΑΔΑ
      • ΚΟΣΜΟΣ
      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
      • TEST
      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
    • VIDEO
      • 4TTV
      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CANDID CAMERA
    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΛΕΞΙΚΟ
    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΑΓΩΝΕΣ
      • FORMULA 1
      • WRC
      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4T CLASSIC
      • ΜΟΝΤΕΛΑ
      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
    • ΑΓΟΡΑ
      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
    • 2ΤΡΟΧΟΙ
      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
      • ΑΓΩΝΕΣ
      • CLASSIC
    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
    • MENU
    • ΤΙΜΕΣ
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
    • ΚΟΚ

    logo footer

    coty











    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • FORUM
    4T FORUM
    4T LIBRARY
    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
    Powered by nxcode.gr