-
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
Είχα τη χαρά να οδηγήσω και τα δύο αυτοκίνητα εκτός δρόμου.Το RAV4 τα πηγαίνει εκπληκτικά όπου υπάρχει δρόμος, έστω και υποτυπώδης. Στις μεγάλες ανηφόρες, σε εκτός δρόμου κίνηση και όπου χρειάζεται περίσσια πρόσφυση (σκάφος κλπ.) δεν τα καταφέρνει ιδιαίτερα καλά. Σε ένα πείραμα που κάναμε στους 4 Τροχούς και παρόλο το Torsen, με έναν τροχό στο αέρα δεν κατάφερε να ξεκινήσει.
..................
διαβασα σε καποιο συγκριτικο τεστ οτι το rav με esp που εχει η πιο ακριβη εκδοση δεν τα πηγε και τοσο καλα σε αφρατο απατητο χιονι και εκανε σαν να παει να σβυσει γιατι κοβει την τροφοδοσια οταν αρχισει και σπινιαρει.
παρ'ολα αυτα απ'οτι εχω ακουσει το συστημα τετρακινησης που εχει ειναι πιο καλο απο τον κυριο αντιπαλο του που ειναι το crv.....ειναι σωστο αυτο;;;;;;
τον ερχομενο χρονο σκεφτομαι για καινουργιο αυτοκινητο και αυτα ειναι μεσα στις πιθανες επιλογες μου.
-
[quote='Giannis Athanasiou']Είχα τη χαρά να οδηγήσω και τα δύο αυτοκίνητα εκτός δρόμου.
Το RAV4 τα πηγαίνει εκπληκτικά όπου υπάρχει δρόμος, έστω και υποτυπώδης. Στις μεγάλες ανηφόρες, σε εκτός δρόμου κίνηση και όπου χρειάζεται περίσσια πρόσφυση (σκάφος κλπ.) δεν τα καταφέρνει ιδιαίτερα καλά. Σε ένα πείραμα που κάναμε στους 4 Τροχούς και παρόλο το Torsen, με έναν τροχό στο αέρα δεν κατάφερε να ξεκινήσει.
[quote]
αν τραβούσες μία σκάλα το χειρόφρενο θα ξεκινούσε
.μου έχει τύχει και εμένα πάντως.το είχα διαβάσει αυτό το κολπάκι στο drive και πραγρατικά με είχε σώσει γιατί είχα πέσει σε μία τρύπα και οι δύο διαγώνιοι τροχοί ήταν στον αέρα.τραβώντας το χειρόφρενο ένα κλικ,ξεγελάς το τόρσεν το οποίο καταλαβαίνει ότι υπάρχει αντίσταση στον ένα τροχό και κατευθείαν δίνει κίνηση στον τρόχό που πατάει στο εδαφός οπότε και ξεκολάς.αυτό το κολπακι δεν γίνεται σε όλα τα αυτοκίνητα με πίσω τόρσεν.πρέπει να ισχύει μία σχέση μετάδοσης με τα γράναζια αν θυμάμαι καλα.ευτυχώς που σε μένα δούλεψε αλλιώς θα έπρεπε να φωνάξω τρακτερ
έτσι βγάζουν ολόκληρα Ραλλυ Ντακαρ μερικοί οδηγοι στην έρημο -
Ο χρήστης vasdaris έγραψε:
Κεντρικό διαφορικό σε αυτή την κατηγορία έχει το RAV & Forester. Και τα δύο έχουν μπλοκέ πίσω..Μην εισαι 'ρατσιστης' απεναντι στο-πραγματικα πολυ καλο και αξιοπιστο-Mitsubishi Outlander,φιλε vasdaris!!! (παντα ξεχνας να το αναφερεις για αυτο στο λεω,μην παρεξηγηθεις)
Οπως εχω γραψει αναλυτικα σε προηγουμενες δημοσιευσεις διαθετει και αυτο κεντρικο διαφορικο.Η διαφορα του ειναι οτι δεν ειναι μπλοκε το πισω.Μου κανει εντυπωση που δεν 'πουλαει' το μοντελο αφου και καλη τιμη εχει και το ονομα της Mitsubishi-στα 4κινητα τουλαχιστον(Pajero κτλ...)-και καλα χαρακτηριστικα.Τελευταιο αφηνω την εμφανιση η οποια ειναι υποκειμενικη παντα,αλλα οπως και να το κανουμε ειναι αρκετα ομορφο και συγχρονο.Τα χουμε γραψει πολυ σε προηγουμενες σελιδες και τωρα βλεπω οτι επαναλαμβανονται οι ιδιες ερωτησεις και τοποθετησεις....
Ή καποιοι δεν μας πιστευουν(για σενα λεω φιλε discoman) ή τα γραψαμε λαθος....A,ξεχασα να ξαναπω οτι σε λιγο καιρο ερχεται η turbo εκδοση του Outlander(2.0 lt, 230 Hp),που εκτος της 4κινησης του EVO πλεον θα φοραει και τον κινητηρα του.Μιλαμε για κινητηρα WRC ε?
Οσοι πιστοι αναμεινατε.... -
Ο χρήστης anemar έγραψε:
Κεντρικό διαφορικό σε αυτή την κατηγορία έχει το RAV & Forester. Και τα δύο έχουν μπλοκέ πίσω..
Μην εισαι 'ρατσιστης' απεναντι στο-πραγματικα πολυ καλο και αξιοπιστο-Mitsubishi Outlander,φιλε vasdaris!!! (παντα ξεχνας να το αναφερεις για αυτο στο λεω,μην παρεξηγηθεις)
A,ξεχασα να ξαναπω οτι σε λιγο καιρο ερχεται η turbo εκδοση του Outlander(2.0 lt, 230 Hp),που εκτος της 4κινησης του EVO πλεον θα φοραει και τον κινητηρα του.Μιλαμε για κινητηρα WRC ε?
Οσοι πιστοι αναμεινατε....Συγνώμμη!! Αναφερόμουνα σε κάποιο προηγούμενο post μάλλον και γι'αυτό μου διέφυγε...
230 Hp E? Με βάζεις σε ιδέες (αν και μάλλον δεν θα μπορώ να το πληρώσω...)
-
Το ΠΣΚ πήγα ένα τουρ στην Καστοριά (καταγωγή) και ανέβηκα στον Γράμμο Βίτσι Πρέσπες με συντροφιά το βιβλίο της 4Road.
Πρόκειται για έναν καλογραμμένο οδηγό ο οποίος βοηθά πολύ τον επισκέπτη και δρα παράλληλα ενημερωτικά. Δυδτυχώς έπεσα σε κάποιο λάθος στο χάρτη (Στο χωριό Μελάς) και έπρεπε να επιστρέψω και να κάνω κύκλους αλλά αυτό είναι στο πρόγραμμα.
Στις διαδρομές που έκανα (πάνω απο 200 Χλμ) κατάλαβα ότι υπάρχουν απίστευτα μέρη να επισκεφτεί κανείς, μια ανάσα απο την πόλη. Σκυλοέβρισα γιατί με το αυτοκίνητό μου δεν μπορούσα να παω όπου ήθελα αλλά παράλληλα είδα ότι ουσιαστικά με οποιοδήποτε SUV μπορέι κάποιος να δεί χωρίς ιδιαίτερους περιορισμούς πάρα πολλές ομορφιές.
Ο μεγαλύτερος περιορισμός νομίζω ότι είναι η συντροφιά κι όχι ο τύπος του SUV. ΠΧ ακόμα και με το καλύτερο 'Off Road Animal' δεν θα ξεκινούσα μόνος μου για μια διαδρομή στο βάθος ενός βουνού και ιδιαίτερα χωρίς κάποιον γνώστη της διαδρομής με κάποιο 2ο αυτοκίνητο.
Πάντως όσοι μπορέσετε να κάνετε αυτές τις διαδρομές θα δείτε ότι σε απόσταση 40-50 Χλμ απο την Καστοριά υπάρχουν καταπληκτικές διαδρομές που σας περιμένουν....
ΥΓ
(μάλλον άσχετο με το θέμα το post ε?) -
Ο χρήστης dimitrios έγραψε:
αν τραβούσες μία σκάλα το χειρόφρενο θα ξεκινούσε
αυτό είναι άλλη υπόθεση. Η οποία δεν δουλεύει σε οριακές καταστάσεις... στις καταστάσεις αυτές δεν αντέχει και ο συμπλέκτης...
-
Σημερα μπηκα σε μια τογιοτα που βρεθηκε στο δρομο μου για να ξαναδω το ruv . ολα καλα αλλα πολυ μικρο και ακριβο δεν θα το επαιρνα γιατι αυτοι οι χωροι ειναι μαλλον για γιαπωνεζικη οικογενεια .Ειμαι 1.85 και 1,80 η γυναικα μου τραβηξαμε τερμα πισω τα καθισματα και μετα ειδαμε οτι πισω ειναι μονο για δυο μικρα παιδακια .Το δε Μπαγκαζ για γελια . Που να πας με τεσσερα ατομα και εξοπλισμο με αυτο. Αποριπτεται. Ασε που το βασικο εχει 31750 και το καλο 37500 Δεν ειναι τιμη αυτη για τοσο μικρο αμαξι.Ασε που σου δινει την αισθηση οτι αν μπει στο χωμα θα διαλυσει .Προτιμω σαφως το Χτrail ,to kia .
-
Ο χρήστης discoman έγραψε:
Ασε που το βασικο εχει 31750 και το καλο 37500 Δεν ειναι τιμη αυτη για τοσο μικρο αμαξι.Ασε που σου δινει την αισθηση οτι αν μπει στο χωμα θα διαλυσει .Προτιμω σαφως το Χτrail ,to kia .Θα έλεγα πως το 'καλό' είναι η έκδοση comfort που εχει πισω τορσεν και κανει κατω απο 32...Οι αλλες εκδοσεις πουλανε φυκια για μεταξωτες κορδελες...Ηλιοροφες, προφυλακτηρες στο χρωμα του αμαξωματος, ηλεκτρονικα της πλακας....
Στη κατηγορια μεχρι 32000 παντως νικητης με διαφορα ειναι το απλο ΦΟΡΕΣΤΕΡ που κανει 31000, εχει 3 διαφορικα, τα 2 LSD, ένα υποτυπωδες κοντο κιβωτιο, μεγαλες διαδρομες αναρτησης και πεταει στην ασφαλτο, ενω εχει και χωρους...Ενω αν παμε πανω απο 38000, φυσικα παιζει το Τουρμπο φορεστερ..Ισως η καλυτερη αγορα στην ελλαδα γενικοτερα...
-
Ο χρήστης Queensryche έγραψε:
Στη κατηγορια μεχρι 32000 παντως νικητης με διαφορα ειναι το απλο ΦΟΡΕΣΤΕΡ που κανει 31000, εχει 3 διαφορικα, τα 2 LSD, ένα υποτυπωδες κοντο κιβωτιο, μεγαλες διαδρομες αναρτησης και πεταει στην ασφαλτο, ενω εχει και χωρους...Ενω αν παμε πανω απο 38000, φυσικα παιζει το Τουρμπο φορεστερ..Ισως η καλυτερη αγορα στην ελλαδα γενικοτερα...
ΝΑΙ,ΝΑΙ,ΝΑΙ
Συμφωνω απολυτα φιλε,ασχετα αν εγω πηρα το Outlander(εχω εξηγησει σε αλλη δημοσιευση το γιατι).Το Subaru αποτελει την καλυτερη αγορα σε σχεση τιμης-αποδοσης στην κατηγορια και ειναι το πληρεστερο απο τεχνικης αποψεως.Οποιου του αρεσει και η εμφανιση(που για μενα παιζει ρολο στην τελικη επιλογη αυτοκινητου-για ποιον δεν παιζει???),αποτελει μονοδρομο.Παντως σιγουρα δεν ειναι η καλυτερη αγορα για αυτους που θελουν να παρουν SUV για να 'ανεβουν' κοινωνικα....Πιστεψτε με υπαρχουν αρκετοι τετοιοι,που νομιζουν οτι δινοντας 30000 γιουρο και παιρνοντας οσο πιο ογκωδες αυτοκινητο 'εγιναν' καποιοι.
-
ΣΑΦΩΣ βεβαια τO FORESTER KAI TO ΟUTLANDER δεν ειναι RUV σε καμμια περιπτωση ουτε σε ποιοτητα ουτε σε after sale service και οταν βεβαια φτασει η ωρα της μεταπωλησης τοτε φαινεται ηπροτιμηση και εμπιστοσυνη του κοσμου στην δευτερη σε πωλησεις με συνεχη ανοδο καθε χρονο στον κοσμο εταιρεια. Αν εξαιρεσουμε τους χωρους που για αλλους ειναι καλοι τοτε το RUV ειναι ο ηγετης γιατι αν τα αλλα εχουν πισω LSD ME πιο λιγα χρηματα υστερουν σε ολα τα αλλα . Τελος το RUV εχει και μια πρωσοπικοτητα σαν οχημα δεν ειναι ενα station με τετρακινηση .Εδω φαινεται πως ειναι ψαγμενο σχεδιαστικα και αν τοσα χρονια ειναι πρωτο .Θα το επαιρνα αν htan πιο μεγαλο και ανετο .παντως τα αλλα δεν ειναι καλυτερα του[forester outlader] BIG IS BEAUTIFUL ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΙ σαφως το μεγαλο οχημα ειναι ανετο . Δυο οικογενειες με πληρη εξοπλισμο και ανεση φωρτωνω στο DISCOVERY ΚΑΙ ΠΑΜΕ ΠΑΝΤΟΥ
-
Σιγουρα το φορτωνεις στο discovery (μονο ελπιζω να μην ειναι το διλιτρο....)...Δε τιθεται θεμα συγκρισης...
Αλλα στα υπολοιπα που λες εισαι 100% λαθος...Δεν αγοραζουμε μα βαση τη μεταπωληση...Αν ηταν ετσι θα περναμε ολοι κορολα και RAV (me A oxi me U)...Και ναι οι περισσοτεροι περνουν το μετριο γιατι ο ελλην αγοραστης δε ξερει που πανε τα 4...Το μονο που τον νοιαζει ειναι ο εξοπλισμος και τα χρωματα...Και για το κορολα παει στο καλο, αλλα για τα SUV ειναι ρεζιλικι...
Μηχανολογικα το forester ειναι 'αλλου'..Και αν καποιος δε θελει 'υπερυψωμενο στεησον' αλλα 'τερας', τοτε πολυ σωστα παιρνει land cruiser h pajero...To RAV ειναι αναμεσα στα 2 και τιποτα απο τα 2...Ειναι η χρυση τομη που απλα πιανει το μεσο ορο παντου..H χαρα του ελληναρα θαμωνα της καφετεριας...Αυτο δεν αναιρει βεβαια οσα εχω γραψει συγκριτικα με το XTRAIL....
-
Γεια σας παιδια!Παρακολουθω σχεδον καθημερινα τα posts και αυτο γιατι βλεπω αρκετους απο εσας τους πορομενους να αναλυουν και τεχνολογικα θεματα που με ενδιαφερουν!Ειμαι κατοχος ενως g.vitara σχεδον ενα χρονο τωρα ,τι γνωμη εχετε για αυτο?(τεχνικα θεματα),Σε ποια κατηγορια τελικα ανηκει;on-off,suv;Τι ειναι τελος παντων!!!Σε οδοιπορικο παντος με εναν φιλο μου, κατοχο forester απλο το μονο που ζηλεψα ηταν το hill holder σε ατσαλες χωματινες ανωφερειες ενω εκεινος μου ειπε οτι ζηλεψε το υψος μου!Δεν αναφερομε σε χωρους και γκαζια στο ταξιδι μιας και το δικο μου ειναι τριπορτο και 1,6.Θα ηθελα να ακουσω σχολια ειδικων και αντικειμενικες αποψεις,μη εγωιστικες!
-
Φίλε nickos μπορέι εγώ τουλάχιστον να μην έχω αναφερθεί στο GV αλλά πιστεύω ότι είναι πολύ καλό αυτοκίνητο που κουβαλά τεράστια εμπειρία απο πίσω του.
Προσωπικά μου άρεσε πολύ το 'νέο' εσωτερικό του και η τιμή του.
Εκτός δεν το έχω οδηγήσει.
Δεν μου άρεσαν οι χώροι του. Πολλοί λένε ότι στην άσφαλτο δεν είναι ότι καλύτερο.... Περιμένω απόψεις... -
Ο χρήστης Queensryche έγραψε:
Σιγουρα το φορτωνεις στο discovery (μονο ελπιζω να μην ειναι το διλιτρο....)...Δε τιθεται θεμα συγκρισης...Αλλα στα υπολοιπα που λες εισαι 100% λαθος...Δεν αγοραζουμε μα βαση τη μεταπωληση...Αν ηταν ετσι θα περναμε ολοι κορολα και RAV (me A oxi me U)...Και ναι οι περισσοτεροι περνουν το μετριο γιατι ο ελλην αγοραστης δε ξερει που πανε τα 4...Το μονο που τον νοιαζει ειναι ο εξοπλισμος και τα χρωματα...Και για το κορολα παει στο καλο, αλλα για τα SUV ειναι ρεζιλικι...
Μηχανολογικα το forester ειναι 'αλλου'..Και αν καποιος δε θελει 'υπερυψωμενο στεησον' αλλα 'τερας', τοτε πολυ σωστα παιρνει land cruiser h pajero...To RAV ειναι αναμεσα στα 2 και τιποτα απο τα 2...Ειναι η χρυση τομη που απλα πιανει το μεσο ορο παντου..H χαρα του ελληναρα θαμωνα της καφετεριας...Αυτο δεν αναιρει βεβαια οσα εχω γραψει συγκριτικα με το XTRAIL....
Ειναι διλιτρο σερνεται και βεβαια δεν συγκρινεται γιατι ειναι αλλη κατηγορια και σιγουρα εκει που παει δεν μπορει να το ακουλουθηση κανενα forester σε καμια περιπτωση . Οταν δεν αγοραζουμε με τα λεφτα του μπαμπα σιγουρα σκεφτομαστε την μεταπωλητικη αξια . Αν δεν μας ενδιεφερε αυτο θα περναμε ολη ΚΙΑ SEPHIA . ο ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙTO RUV ΚΑLA εσυ δεν εισαι απο εδω δεν ξερεις οτι ολοι εδω ειμαστε θαμωνες της καφετεριας και του φραπε? Αλλα συγχρονως ειμαστε και παντου και μπροστα απο πολλους που λεγονται ευρωπαιοι και περναμε και καλυτερα/? Ωραιο το KRUISER αν ειχε τους χωρους LAND ROVER θα το επαιρνα . Το xtrail ειναι η καλυτερη επιλογη τωρα γιατι εχει και τους χωρους .
-
Ο χρήστης nickos έγραψε:
Γεια σας παιδια!Παρακολουθω σχεδον καθημερινα τα posts και αυτο γιατι βλεπω αρκετους απο εσας τους πορομενους να αναλυουν και τεχνολογικα θεματα που με ενδιαφερουν!Ειμαι κατοχος ενως g.vitara σχεδον ενα χρονο τωρα ,τι γνωμη εχετε για αυτο?(τεχνικα θεματα),Σε ποια κατηγορια τελικα ανηκει;on-off,suv;Τι ειναι τελος παντων!!!Σε οδοιπορικο παντος με εναν φιλο μου, κατοχο forester απλο το μονο που ζηλεψα ηταν το hill holder σε ατσαλες χωματινες ανωφερειες ενω εκεινος μου ειπε οτι ζηλεψε το υψος μου!Δεν αναφερομε σε χωρους και γκαζια στο ταξιδι μιας και το δικο μου ειναι τριπορτο και 1,6.Θα ηθελα να ακουσω σχολια ειδικων και αντικειμενικες αποψεις,μη εγωιστικες!Σαν JAPAN καλο αδιαφορο αισθητικα και πολυ ακριβο για ανυπαρκτους χωρους ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΟΑΙΜΟ KAI παει παντου μετριο στον δρομο θα επαιρνα ενα suzuki XL7 αν ηταν λιγο πιο φθηνο
-
Στη κατηγορια μεχρι 32000 παντως νικητης με διαφορα ειναι το απλο ΦΟΡΕΣΤΕΡ που κανει 31000, εχει 3 διαφορικα, τα 2 LSD, ένα υποτυπωδες κοντο κιβωτιο, μεγαλες διαδρομες αναρτησης και πεταει στην ασφαλτο, ενω εχει και χωρους...Ενω αν παμε πανω απο 38000, φυσικα παιζει το Τουρμπο φορεστερ..Ισως η καλυτερη αγορα στην ελλαδα γενικοτερα...[/quote]> Για station υπερυψωμενο επειδη εχει δυο LSD ειναι ασυμφορη αγορα και τι θα πουλησεις μετα ,Τα μεταχειρισμενα 2 3 ετων πουλιουνται 15000 το πολυ και ποιος θα το παρει πολυ λιγοι ζητουν μεταχειρισμενο φορεστερ .το ΧΤΡΑΙΛ TO RUV EINAI ΣΑΦΩΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ KAI META THN AΓΟΡΑ
-
Ο χρήστης discoman έγραψε:
Σιγουρα το φορτωνεις στο discovery (μονο ελπιζω να μην ειναι το διλιτρο....)...Δε τιθεται θεμα συγκρισης...
Αλλα στα υπολοιπα που λες εισαι 100% λαθος...Δεν αγοραζουμε μα βαση τη μεταπωληση...Αν ηταν ετσι θα περναμε ολοι κορολα και RAV (me A oxi me U)...Και ναι οι περισσοτεροι περνουν το μετριο γιατι ο ελλην αγοραστης δε ξερει που πανε τα 4...Το μονο που τον νοιαζει ειναι ο εξοπλισμος και τα χρωματα...Και για το κορολα παει στο καλο, αλλα για τα SUV ειναι ρεζιλικι...
Μηχανολογικα το forester ειναι 'αλλου'..Και αν καποιος δε θελει 'υπερυψωμενο στεησον' αλλα 'τερας', τοτε πολυ σωστα παιρνει land cruiser h pajero...To RAV ειναι αναμεσα στα 2 και τιποτα απο τα 2...Ειναι η χρυση τομη που απλα πιανει το μεσο ορο παντου..H χαρα του ελληναρα θαμωνα της καφετεριας...Αυτο δεν αναιρει βεβαια οσα εχω γραψει συγκριτικα με το XTRAIL....
Ειναι διλιτρο σερνεται και βεβαια δεν συγκρινεται γιατι ειναι αλλη κατηγορια και σιγουρα εκει που παει δεν μπορει να το ακουλουθηση κανενα forester σε καμια περιπτωση . Οταν δεν αγοραζουμε με τα λεφτα του μπαμπα σιγουρα σκεφτομαστε την μεταπωλητικη αξια . Αν δεν μας ενδιεφερε αυτο θα περναμε ολη ΚΙΑ SEPHIA . ο ΕΛΛΗΝΑΡΑΣ ΞΕΡΕΙ ΤΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΠΡΩΤΟ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙTO RUV ΚΑLA εσυ δεν εισαι απο εδω δεν ξερεις οτι ολοι εδω ειμαστε θαμωνες της καφετεριας και του φραπε? Αλλα συγχρονως ειμαστε και παντου και μπροστα απο πολλους που λεγονται ευρωπαιοι και περναμε και καλυτερα/? Ωραιο το KRUISER αν ειχε τους χωρους LAND ROVER θα το επαιρνα . Το xtrail ειναι η καλυτερη επιλογη τωρα γιατι εχει και τους χωρους .
To αν περναμε καλυτερα δεν εχει να κανει με τις γνωσεις που ΔΕΝ εχουμε σε τεχνικα θέματα, αλλά στο κάλος της χώρας μας και στην χαρουμενη ιδιοσυγκρασια μας.....
Και φυσικα το οτι περναμε καλυτερα δεν σημαινει οτι ειμαστε και μπροστα...Σε μια οικονομια-τσιρκο, σιγουρα ενδεχομενως ορισμενοι περνανε καλυτερα...Μη με παρεξηγήσεις...Ειμαι υπερ-εθνικιστης αλλα να βλεπουμε και γυρω μας...
Επί του θέματος, στην ελληνική αγορα γενικοτερα και στα εκτος δρομου ειδικοτερα, επαναλαμβανω οτι ελληναρας ΔΕΝ ξερει τι παιρνει...Και ας μην αρχισουμε να γραφουμε με κεφαλαια για να επιβληθούμε..Δεν ειναι γηπεδο εδω..Αν ηξερε ο ελληνας να αγοραζει δεν θα ειχαμε γεμισει γκολφ, μερσεντες και ραβ...Και ειδικα, 9 στους 10 που παιρνουν ΡΑΒ και το εχουν στις πρωτες θεσεις, ουτε καν ξερουν οτι εχει τρια διαφορικα, τι διαφορες εχει με τα αλλα, τι ειναι το τορσεν κλπ...Και το VVTi που εχει, τους νοιαζει μονο για να λενε οτι εχουν 150 αλογα...Που ουτε ξερουν τη διαφορα της ισχυος με τη ροπη...Αλογα να λενε οτι εχουν και ολα καλα...
Οσο για το XTRAIL και την επιλογη λογω χωρων...Ειναι γραφικο το επιχειρημα...Δεν παιρνουμε αυτοκινητα με βαση τη χωρητικοτητα...Υπαρχουν και οι κλουβες και οι 'καροτσες' γιαυτο το λογο...Τωρα για τους χωρους του land cruiser, δεν ξερω τι να πω δηλαδη...Μεσα στο discovery παιζεις μπαλα? -
α, και αυτο για τα λεφτα του μπαμπα δεν το επιασα....
-
Ο χρήστης juan έγραψε:
AN EINAI ετσι μπορει να ειναι καιωραιο μεσα.Εχω ακουσει οτι αλλου ποθλιεται και σαν mazda tribute και οτι φτιαχνεται και ισπανια ειναι αληθεια? Ειναι λιγο μπερδεμενη η ford μου φαινεται.Προσπαθει ομως μετα τοfokus γιατι πριν ασε. ΚΑΛΗ προσπαθεια το maverick αλλα λιγο μου φαινεται για μια εταιρια σαν την ford
H ford παράγει το Maverick στην Αμερική και μάλιστα είναι το μικρότερο μοντέλο. Υπάρχει και το 3λιτρο που έχει πολύ καλή απόδοση αλλα έρχεται μόνο σε αΥΤΟΜΑΤΟ
ΤΕΛΙΚΑ TO nisan terano φτιαχνεται στην ισπανια και πουλιεται και σαν ford maverick λογω της συνεργασιας των εταιρειων
-
To αν περναμε καλυτερα δεν εχει να κανει με τις γνωσεις που ΔΕΝ εχουμε σε τεχνικα θέματα, αλλά στο κάλος της χώρας μας και στην χαρουμενη ιδιοσυγκρασια μας.....
Και φυσικα το οτι περναμε καλυτερα δεν σημαινει οτι ειμαστε και μπροστα...Σε μια οικονομια-τσιρκο, σιγουρα ενδεχομενως ορισμενοι περνανε καλυτερα...Μη με παρεξηγήσεις...Ειμαι υπερ-εθνικιστης αλλα να βλεπουμε και γυρω μας...
Επί του θέματος, στην ελληνική αγορα γενικοτερα και στα εκτος δρομου ειδικοτερα, επαναλαμβανω οτι ελληναρας ΔΕΝ ξερει τι παιρνει...Και ας μην αρχισουμε να γραφουμε με κεφαλαια για να επιβληθούμε..Δεν ειναι γηπεδο εδω..Αν ηξερε ο ελληνας να αγοραζει δεν θα ειχαμε γεμισει γκολφ, μερσεντες και ραβ...Και ειδικα, 9 στους 10 που παιρνουν ΡΑΒ και το εχουν στις πρωτες θεσεις, ουτε καν ξερουν οτι εχει τρια διαφορικα, τι διαφορες εχει με τα αλλα, τι ειναι το τορσεν κλπ...Και το VVTi που εχει, τους νοιαζει μονο για να λενε οτι εχουν 150 αλογα...Που ουτε ξερουν τη διαφορα της ισχυος με τη ροπη...Αλογα να λενε οτι εχουν και ολα καλα...
Οσο για το XTRAIL και την επιλογη λογω χωρων...Ειναι γραφικο το επιχειρημα...Δεν παιρνουμε αυτοκινητα με βαση τη χωρητικοτητα...Υπαρχουν και οι κλουβες και οι 'καροτσες' γιαυτο το λογο...Τωρα για τους χωρους του land cruiser, δεν ξερω τι να πω δηλαδη...Μεσα στο discovery παιζεις μπαλα? [/quote] Αυτο λεγεται γκρινια και μηδενισμος για αυτο δεν παμε τοσο μπροστα οσο θελουμε. Ποια οικονομια ? Στα μεσα της δεκαετιας του 80 σαν νεος επαιρνα με τοζορι ενα μεταχειρισμενο autobianci δεκαετιας με 300 000 χιλιαδες με 50000 προκαταβολη και 20 τις εκατο πληθωρισμο και τωρα ολοι οι πιτσιρικαδες παιρνουν τα καλυτερα μολις 19 χρονια μετα . και 5 χρονια εξοφληση με 2,7 πληθωρισμο και ντυνονται με τα καλυτερα και δισκεδαζουν στα καλυτερα και γενικα στα παντα εχουμε κανει αλματα μεσα σε 20 χρονια Σιγουρα υπολειπονται πολλα ακομη αλλα ας σταματησει αυτη η γκρινια Το σιγουρο ειναι οτι αυτοι μπορει να ειναι μπροστα σε ορισμενα αλλα σημασια εχει οτι εμεις παιρνουσαμε και θα περναμε καλυτερα και δεν θα γινουμε ρομποτ των πολυεθνικων ουτε θα τρωμε μια φετα καρπουζι ουτε μια σαλατα. μην εισαι δογματικος και απολυτος παπαγαλακι του boss eisai:/?
Αγορά SUV!