-
Ο χρήστης technik έγραψε:
'Πιστεύουμε ότι η BMW τα τελευταία χρόνια και με δείγματα τα μοντέλα κάθε κατηγορίας που παράγει, θα μπορούσε να αποτελεί το όνειρο των Ιταλών κατασκευαστών που κατασκευάζουν αυτοκίνητα με 'μπρίο' και δυναμισμό, όμως, ποιοτικά δεν έχουν φθάσει τα επίπεδα των Γερμανών κατασκευαστώνΊσως κάτι τέτοιο να εννοούσε ο φίλος jimded
Ααααα, τώρα τα θέλει ο ..... σου! Όχι αγαπητέ μου, δεν θέλουμε να βγάζει η Άλφα Ρομέο ...πόκεμον ή αυτοκίνητα για γιάπηδες και νταβατζήδες!
Σοβαρά τώρα, η συγκεκριμένη δήλωση (την οποία πολύ κακώς παρέθεσες out of context γιατί δεν μπορούμε να καταλάβουμε τι ακριβώς εννοεί) μπορεί να έχει κάποιο νόημα μόνο αν αναφέρεται αποκλειστικά στην ποιότητα κατασκευής. Αλλιώς είναι επιεικώς άστοχη, για να μην πω εξοργιστική. Και για να την καταρρίψω θα σε παραπέμπψω με τη σειρά μου στο συγκριτικό των 4Τ ανάμεσα σε 147TI και 316ti και ειδικότερα στο αποτέλεσμά του.
Καμμία από τις δύο εταιρείες δεν έχει ανάγκη να πάρει την άλλη ως 'πρότυπο'. Και οι δύο έχουν τη δικιά τους κουλτούρα και νοοτροπία στη σχεδίαση και κατασκευή αυτοκινήτων και έτσι πρέπει να μείνει.
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
'Πιστεύουμε ότι η BMW τα τελευταία χρόνια και με δείγματα τα μοντέλα κάθε κατηγορίας που παράγει, θα μπορούσε να αποτελεί το όνειρο των Ιταλών κατασκευαστών που κατασκευάζουν αυτοκίνητα με 'μπρίο' και δυναμισμό, όμως, ποιοτικά δεν έχουν φθάσει τα επίπεδα των Γερμανών κατασκευαστών
Ίσως κάτι τέτοιο να εννοούσε ο φίλος jimded
Ααααα, τώρα τα θέλει ο ..... σου! Όχι αγαπητέ μου, δεν θέλουμε να βγάζει η Άλφα Ρομέο ...πόκεμον ή αυτοκίνητα για γιάπηδες και νταβατζήδες!
Σοβαρά τώρα, η συγκεκριμένη δήλωση (την οποία πολύ κακώς παρέθεσες out of context γιατί δεν μπορούμε να καταλάβουμε τι ακριβώς εννοεί) μπορεί να έχει κάποιο νόημα μόνο αν αναφέρεται αποκλειστικά στην ποιότητα κατασκευής. Αλλιώς είναι επιεικώς άστοχη, για να μην πω εξοργιστική. Και για να την καταρρίψω θα σε παραπέμπψω με τη σειρά μου στο συγκριτικό των 4Τ ανάμεσα σε 147TI και 316ti και ειδικότερα στο αποτέλεσμά του.
Καμμία από τις δύο εταιρείες δεν έχει ανάγκη να πάρει την άλλη ως 'πρότυπο'. Και οι δύο έχουν τη δικιά τους κουλτούρα και νοοτροπία στη σχεδίαση και κατασκευή αυτοκινήτων και έτσι πρέπει να μείνει.
Εγώ τουλάχιστον κατάλαβα ότι αφορά ΜΟΝΟ την ποιότητα κατασκευής, εκεί που η Alfa, ίσως θα ήθελε να μοιάσει στη BMW.
Από αυτήν την άποψη, ΔΕΝ βρίσκω εξοργιστική τη δήλωση αυτή, καθώς η διαφορά στην ποιότητα κατασκευής μεταξύ των δύο εταιρειών είναι δεδομένη.
Τώρα, αν μπούμε στη διαδικασία να παραθέτουμε διάφορα συγκριτικά, το ένα αποτέλεσμα θα καταρρίπτει το άλλο κ.ο.κ.....
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Εγώ τουλάχιστον κατάλαβα ότι αφορά ΜΟΝΟ την ποιότητα κατασκευής, εκεί που η Alfa, ίσως θα ήθελε να μοιάσει στη BMW.Από αυτήν την άποψη, ΔΕΝ βρίσκω εξοργιστική τη δήλωση αυτή, καθώς η διαφορά στην ποιότητα κατασκευής μεταξύ των δύο εταιρειών είναι δεδομένη.
Έχεις διαβάσει όμως όλο το άρθρο και το κατάλαβες. Το 'out of context' που έλεγα.
-
Κυριοι
Η ποιοτητα των BMW με την τελευταια σειρα 5 εχει χαλασει!
Τουλαχιστον ετσι γραφουν τα περιοδικα εδω!
Για την σειρα 3 δεν μιλαω καθολου, ειναι για κλαματα εν σχεσει μετα λεφτα που πληρωνεις!
Αυτη η σειρα ειναι που ηρθε ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ στον ετησιο ελεγχο εδω πανω!Τις περισσοτερες παρατηρησεις απο ΟΛΑ τα αυτοκινητα που κυκλοφορουν εδω!
Αντε να μην μιλησουμε και για την αντοχη στον χρονο σαν design!Κοιταξε ενα 10/15 χρονων BMW μεσα και εξω και θα παθεις ψυχικη καταπτωση!
Κοιταξε το ασχημοτερο αυτοκινητο που εχει βγαλει η Αλφα, την 75 και παρολα αυτα, σημερα σου φαινεται ποιο ομοργο απο τοτε!Μονο το σχημα της σφηνας του ηταν 20 χρονια μπροστα απο τα συντηρητικοτατα BMW!
Σπυρος -
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Εγώ τουλάχιστον κατάλαβα ότι αφορά ΜΟΝΟ την ποιότητα κατασκευής, εκεί που η Alfa, ίσως θα ήθελε να μοιάσει στη BMW.
Από αυτήν την άποψη, ΔΕΝ βρίσκω εξοργιστική τη δήλωση αυτή, καθώς η διαφορά στην ποιότητα κατασκευής μεταξύ των δύο εταιρειών είναι δεδομένη.
Έχεις διαβάσει όμως όλο το άρθρο και το κατάλαβες. Το 'out of context' που έλεγα.
Όχι ακριβώς. Για το 'out of context' που λές, το καταλαβαίνω.
Από την άλλη, πρόσεξε (!), είναι και το μοναδικό σημείο στο συγκριτικό που αναφέρεται στους Ιταλούς κατασκευαστές.
Επιπλέον, το συγκριτικό, ΔΕΝ είναι μεταξύ Αlfa-BMW, αλλά μεταξύ του νέου Α6, και της σειράς 5
Οπότε, είτε το διαβάσεις μόνο του, ως 'out of context' είτε όχι, ένα και το ίδιο... -
Ο χρήστης technik έγραψε:
...το συγκριτικό, ΔΕΝ είναι μεταξύ Αlfa-BMW...Ούτε και το παρόν θέμα
(Moderator) -
Ο χρήστης nass έγραψε:
...το συγκριτικό, ΔΕΝ είναι μεταξύ Αlfa-BMW...
Ούτε και το παρόν θέμα
(Moderator)Ούπςςςςς.........
Και να το ήξερα, δεν θα το έγραφα !
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Εγω παντως δεν θελω να Γερμανοποιηθουν καθολου, επειδη τα καλυτερα Γερμανικα αυτοκινητα παρουσιαζουν ποιο πολλες βλαβες συμφωνα με τον ετησιο ελεγχο μας!
Αυτα προς πληροφορηση σας εν ετει 2004!Κι εγώ ανατρίχιασα όταν άκουσα τον όρο 'ιταλική BMW' Ελπίζω πως ο jimded αναφερόταν αποκλειστικά στον άξονα μετάδοσης της κίνησης και τίποτε άλλο.
Να παραθέσω κάτι σχετικό που διάβασα πρόσφατα, από ένα συγκριτικό τέστ...
'Πιστεύουμε ότι η BMW τα τελευταία χρόνια και με δείγματα τα μοντέλα κάθε κατηγορίας που παράγει, θα μπορούσε να αποτελεί το όνειρο των Ιταλών κατασκευαστών που κατασκευάζουν αυτοκίνητα με 'μπρίο' και δυναμισμό, όμως, ποιοτικά δεν έχουν φθάσει τα επίπεδα των Γερμανών κατασκευαστών
Ίσως κάτι τέτοιο να εννοούσε ο φίλος jimded
TO EPIASE O TECHNIC , SORRY GIA TA GREEKLISH ALLA TA ELLHNIKA MOY TA BGAZEI KINEZIKA
-
Ο χρήστης jimded έγραψε:
Εγω παντως δεν θελω να Γερμανοποιηθουν καθολου, επειδη τα καλυτερα Γερμανικα αυτοκινητα παρουσιαζουν ποιο πολλες βλαβες συμφωνα με τον ετησιο ελεγχο μας!
Αυτα προς πληροφορηση σας εν ετει 2004!Κι εγώ ανατρίχιασα όταν άκουσα τον όρο 'ιταλική BMW' Ελπίζω πως ο jimded αναφερόταν αποκλειστικά στον άξονα μετάδοσης της κίνησης και τίποτε άλλο.
Να παραθέσω κάτι σχετικό που διάβασα πρόσφατα, από ένα συγκριτικό τέστ...
'Πιστεύουμε ότι η BMW τα τελευταία χρόνια και με δείγματα τα μοντέλα κάθε κατηγορίας που παράγει, θα μπορούσε να αποτελεί το όνειρο των Ιταλών κατασκευαστών που κατασκευάζουν αυτοκίνητα με 'μπρίο' και δυναμισμό, όμως, ποιοτικά δεν έχουν φθάσει τα επίπεδα των Γερμανών κατασκευαστών
Ίσως κάτι τέτοιο να εννοούσε ο φίλος jimded
TO EPIASE O TECHNIC , SORRY GIA TA GREEKLISH ALLA TA ELLHNIKA MOY TA BGAZEI KINEZIKA
Απλά, όταν υπάρχει το πρόθεμα 'Ιταλ-....'
...χρειάζονται κόσκινο οι λέξεις
-
Ο χρήστης alfasud έγραψε:
Κοιταξε το ασχημοτερο αυτοκινητο που εχει βγαλει η Αλφα, την 75άσχημο είναι το μάτι σου!!!
Σπύρος
-
Krusenstern
Ζηταω συγνωμη!
Ηθελα να γραψω το Alfa 90 αλλα δεν εχει κυκλοφορησει στην Ελλαδα!
Αυτο το σχεδιασε ο Bertone οταν τα ειχε κοπανησει στην ταβερνα και μετα στο σπιτι του εκανε κρεβατομουρμουρα η γυναικα του, εχω ακουσει!!
Παντως, εγω ειχα ενα τετοιο για 2 χρονια και το κατατασσω σαν ενα απο τα καλυτερα αυτοκινητα που εχουν βγει!
Ο μελωδικος του V6 δεν ηθελε να τραγουδισει παραφωνα παροτι ειχε κανει 300.000 Χμ!!
Το σασσι του 2 ποντους ποιο φαρδυ απο την Αλφεττα/75 και 70% ποιο πολλες ποντες!
ABS, κλιματισμο και μπλοκε απο το εργοστασιο!
Σκουρια, τιποτα εκτος σε ενα τρακαρισματακι!
Πλυσιμο απο τα αλατια, ποτε!
Ψηφιακα οργανα(!!) και εσωτερικο αεροπλανο σκετο!
Και ολα αυτα εν ετη 1986!
Παρολα αυτα, αν το κοιταξεις σημερα το βλεπεις σαν ενα διαχρονικο design, ενω τα αντιστοιχα Γερμανικα ειναι σαν Τραμπαντ μπροστα του!
Σπυρος -
Ο χρήστης technik έγραψε:
Απλά, όταν υπάρχει το πρόθεμα 'Ιταλ-....'...χρειάζονται κόσκινο οι λέξεις
Τι ακριβώς εννοείς;
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Απλά, όταν υπάρχει το πρόθεμα 'Ιταλ-....'
...χρειάζονται κόσκινο οι λέξεις
Τι ακριβώς εννοείς;
Eννοώ ότι με τη δήλωση αυτή του πειοδικού, που ήταν όντως 'out of context' αλλά συγχρόνως άσχετη με το υπόλοιπο συγκριτικό,
κατάλαβα τί ήθελε να πεί, τί εννούσε,
χωρίς να τεθεί ζήτημα Αlfa vs BMW, το οποίο είναι σαφώς άσχετο με το υπάρχον θέμα (Αlfa Romeo 158). -
more good news, alfa is returning to the german DTM in 2005 with alfas 156 replacement, the whole program will be runned by FERRARI as ferrari gets more involved with alfa romeo. alfa is also supposed to develop a 5.0 v10 for alfa romeo
-
H γκαμα των κινητηρων της νεας Alfa θα ειναι:
1,8 JTS 140hp - 180Nm
1,9 JTS 160hp - 200Nm
2,2 JTS 190hp - 236Nm
2,8 V6 JTS 230hp - 300Nm
3,2 V6 JTS 270hp - 345Nm
1,9 MJD 150hp - 305Nm
2,4 MJD 200hp - 440Nm
3,0 V6 MJD 250hp - 540Nm**Απο τον Ιανουαριο 2006 **
2.2 Turbo JTS 305hp - 400Nm Quadrifoglio
3,2 V6 Biturbo JTS 405hp - 550Nm GTA
1,9 MJD 180hp - 380Nm
3,0 V6 MJD 300hp - 600Nm Quadrifoglio -
spy photo
-
Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
H γκαμα των κινητηρων της νεας Alfa θα ειναι:1,8 JTS 140hp - 180Nm
1,9 JTS 160hp - 200Nm
2,2 JTS 190hp - 236Nm
2,8 V6 JTS 230hp - 300Nm
3,2 V6 JTS 270hp - 345Nm
1,9 MJD 150hp - 305Nm
2,4 MJD 200hp - 440Nm
3,0 V6 MJD 250hp - 540Nm**Απο τον Ιανουαριο 2006 **
2.2 Turbo JTS 305hp - 400Nm Quadrifoglio
3,2 V6 Biturbo JTS 405hp - 550Nm GTA
1,9 MJD 180hp - 380Nm
3,0 V6 MJD 300hp - 600Nm QuadrifoglioΟρίστε πετρέλαια;;;
Και εν τω μεταξύ τσιμπάει άλλα 10 άλογα ο 1900 μούλτιτζετ (με ίδια ροπή) και άλλα 30 άλογα (!) ο 2,4 μούλτιτζετ μαζί με άλλα 55 Νm ροπής.
Σε δεύτερη φάση άπό το 2006 ο 1,9 μούλτιτζετ άλλα 30 (40 σύνολο από σήμερα) μαζί με 75 Nm ροπής και το ντηζελοθηρίο άλλα 50 άλογα μαζί με 60 Nm ροπή.
Δηλαδή το 2006 θα βγάζουν πετρελαιοκινητήρα με ειδική ισχύ 100 άλογα στο λίτρο, και θα είναι μάλιστα και 3λιτρος!!!
Δηλαδή θα υπάρχει κινητήρας πετρελαίου με τα κυβικά της Φόρμουλα 1 και περίπου το 40% της ιπποδύναμής της (και 3 χρόνια εγγύηση...)Να φανταστώ πως δεν θα κάιει και πάνω από 10 λίτρα στα 100 χιλιόμετρα;;
-
GeorgeTabs,
έχω διαβάσει διάσπαρτα σχόλιά σου για τον 1900 multijet της 156 που οδηγείς. Μπορείς να γράψεις μερικά σχόλια για τον κινητήρα αυτό; Είναι όντως τόσο driver-friendly με αστραπιαίες προσπεράσεις, καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας, οικονομία κλπ; Η ιδέα πετρελαιοκίνητης Alfa ηχεί όλο και καλύτερα στα αυτιά μου σκεφτόμενος το επόμενο αυτοκίνητό μου.
Εν όψει και της εισόδου πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων σε πρωτεύουσα και Θεσ/νίκη νομίζω ότι όχι μόνο εγώ, αλλά και πολλοί στο φόρουμ θα θέλουν να μάθουν. Εξάλλου στα περιοδικά δεν έχουμε την ευκαιρία να διαβάζουμε αυτοκίνητα με πετρελαιοκινητήρες.
Jacob
-
Το γεγονος οτι βραβευτηκε diesel της χρονιας αυτο τα λεει ολα.Εχω βρεθει συνοδηγος σε alfa gt 1.9 multijet και μεχρι της 4500 στροφες ημουνα συνεχεια κολλημενος στο καθισμα και με 209χλμ τελικη παρακαλω......
-
Photoshop 158
http://frazionato.altervista.org/nuova156.jpg
Alfa Romeo 159 & 159TBi