Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Απόσυρση Ι.Χ. 2009 - 2016
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Απόσυρση Ι.Χ. 2009 - 2016
    • 1
    • 2
    • 53
    • 54
    • 55
    • 56
    • 57
    • 68
    • 69
    • 55 / 69
    Περί αυτοκίνησης
    257
    1369
    4066
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      portishead last edited by

      ΠΡΟΣΟΧΗ σε οσους αποσυραν απο τις πρωτους (σαν εμενα δλδ) και παραλαβανε απο το κεντρο ανακυκλωσης 'χειρογραφη' αποδειξη παραλαβης.
      Η Νομαρχια δεν την δεχεται αυτη , θελει την μηχανογραφημενη που εξεδιδε αργοτερα.
      Το ενιωσα στο πετσι μου πηγαινοντας την Παρασκευη απο Αλιμο-Ασπροπυργο και ξαναπισω για ενα κωλοχαρτο.

      Α....και αν καταθεσετε και την αιτηση για το πριμ του 1000ρικου (αγορα νεου αυτοκινητου) ζητανε και φωτοτυπια του τιμολογιου αγοράς του νεου αυτοκινητου (κιας μην το γραφει σε κανενα Φ.Ε.Κ.)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        basdel last edited by

        Ο χρήστης Portishead έγραψε:
        ΠΡΟΣΟΧΗ σε οσους αποσυραν απο τις πρωτους (σαν εμενα δλδ) και παραλαβανε απο το κεντρο ανακυκλωσης 'χειρογραφη' αποδειξη παραλαβης.
        Η Νομαρχια δεν την δεχεται αυτη , θελει την μηχανογραφημενη που εξεδιδε αργοτερα.
        Το ενιωσα στο πετσι μου πηγαινοντας την Παρασκευη απο Αλιμο-Ασπροπυργο και ξαναπισω για ενα κωλοχαρτο.

        Α....και αν καταθεσετε και την αιτηση για το πριμ του 1000ρικου (αγορα νεου αυτοκινητου) ζητανε και φωτοτυπια του τιμολογιου αγοράς του νεου αυτοκινητου (κιας μην το γραφει σε κανενα Φ.Ε.Κ.)

        Κάνεις λάθος, τo ΦΕΚ αναφέρει τιμολόγιο αγοράς, η εγκύκλιος που έχει σταλεί (στις Δ/νεις Συγκοινωνιών Αθηνών που έχω στα χέρια μου) αναφέρει 'ή υπεύθυνες δηλώσεις αγοραστή-πωλητή', γι΄αυτούς που αγόρασαν μεταχειρισμένο όχημα από ιδιώτη.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          angeldark last edited by

          Ο χρήστης Portishead έγραψε:
          ΠΡΟΣΟΧΗ σε οσους αποσυραν απο τις πρωτους (σαν εμενα δλδ) και παραλαβανε απο το κεντρο ανακυκλωσης 'χειρογραφη' αποδειξη παραλαβης.
          Η Νομαρχια δεν την δεχεται αυτη , θελει την μηχανογραφημενη που εξεδιδε αργοτερα.
          Το ενιωσα στο πετσι μου πηγαινοντας την Παρασκευη απο Αλιμο-Ασπροπυργο και ξαναπισω για ενα κωλοχαρτο.

          Α....και αν καταθεσετε και την αιτηση για το πριμ του 1000ρικου (αγορα νεου αυτοκινητου) ζητανε και φωτοτυπια του τιμολογιου αγοράς του νεου αυτοκινητου (κιας μην το γραφει σε κανενα Φ.Ε.Κ.)

          Επιβεβαιώνω... επίσης, ζητάνε και τα χαρτιά 'τίτλους πληρωμής' που είχαν δώσει οι ΝΥΜΕ. Τουλάχιστον όσοι τα είχαν. Από κει και πέρα τώρα..., τι? Κανένας δεν ξέρει πότε. Τα έγγραφα θα σταλούνε στις αρμόδιες ΔΟΥ εντέλει και αυτές θα κάνουν την όποια κίνηση....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            portishead last edited by

            Ναι ε ?
            Λαθος μου τοτε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tsoupra last edited by

              η ταλαιπωρια του κοσμου απιστευτη και εγω θελω να ρωτησω το ποτε τελικα θα μπουν τα λεφτα στους λογαριασμους μας.εχω αποσυρει απο της 2/10/09 το οχημα μου ,δεν θα αγορασω αλλο απλα περιμενω τα χρηματα.αλλα τελικα δεν λενε τιποτα.μαλλον περιμενουν να τα αρπαξουν πρωτα και μετα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                skysurfer last edited by

                Να φανταστώ οτι ακόμη δεν έχει πάρει κανείς τη βεβαίωση που λέει στο ΦΕΚ σχετικά με την αγορά νέου αυτοκινήτου που ανήκει στη κατηγορία EURO4 ή 5;;;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • pitt
                  pitt last edited by

                  Ο χρήστης skysurfer έγραψε:
                  Να φανταστώ οτι ακόμη δεν έχει πάρει κανείς τη βεβαίωση που λέει στο ΦΕΚ σχετικά με την αγορά νέου αυτοκινήτου που ανήκει στη κατηγορία EURO4 ή 5;;;

                  Βλέπω ότι είσαι από Σαλονίκη, συνεπώς να μη το φανταστείς απλά, αλλά να είσαι σίγουρος...

                  Τα πράγματα έχουν μπλεχτεί πολύ με την απόσυρση. Κάθε Νομαρχία εφαρμόζει δικές της διαδικασίες και δίνει δικές τις ερμηνείες στις εγκυκλίους.

                  Το παρακάτω δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας μπερδεύει ακόμη περισσότερο τα πράγματα καθώς μιλάει για φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα την οποία υποθέτω δεν συνυπέβαλε κανείς με την αίτηση που κατέθεσε:

                  '*Τον έλεγχο των αποδεικτικών που έχουν υποβάλει οι φορολογούμενοι στις νομαρχίες έχουν αναλάβει να διενεργήσουν οι αρμόδιες Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους του υπουργείου Οικονομικών. Σε εγκύκλιο της αρμόδιας διεύθυνσης καταγράφονται τα αποδεικτικά που υποχρεούνται να συνυποβάλουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων, δίνοντας ορισμένες επιπλέον διευκρινίσεις έναντι της αρχικής κοινής απόφασης των υπουργών Οικονομικών και Περιβάλλοντος, που αφορούν:

                  1 Κατά την εξόφληση του χρηματικού εντάλματος προσκομίζονται τα δικαιολογητικά που προβλέπονται από τις κείμενες διατάξεις για την είσπραξη χρημάτων, όπως φορολογική, ασφαλιστική ενημερότητα όπου απαιτείται κ.λπ. *'
                  Πηγή

                  Άλλο δημοσίευμα αναφέρει ότι 'υπάρχει η εκτίμηση ότι είναι πιθανό η καταβολή των ποσών να συμψηφιστεί με την εκκαθάριση των φορολογικών δηλώσεων του 2009 και επομένως ο χρονικός ορίζοντας προσδιορίζεται τουλάχιστον για την Άνοιξη του 2010.'
                  Πηγή

                  Αν ισχύσει το τελευταίο, υποθέτω ότι οι μισθωτοί που συνήθως έχουν επιστροφή φόρου, δεν θα πάρουν ποτέ το κίνητρο της απόσυρσης. Εκτός βέβαια αν ο νέος φορολογικός νόμος μετατρέψει όλα τα εκκαθαριστικά σε χρεωστικά...

                  Μια και ανέφερα δημοσιεύματα, ας αναφέρω και ένα πολύ καλό άρθρο σχετικά με την απόσυρση. Πολύ ενδιαφέρουσα άποψη που θα πρέπει να την διαβάσετε, αν και αναφέρεται στο μέτρο που εφαρμόσθηκε στις ΗΠΑ.

                  Παραθέτω δύο σημεία του:
                  'Είμαστε χρεοκοπημένοι. Και τι να κάνουμε; Ας καταστρέψουμε μερικά αυτοκίνητα. Ας βρούμε έναν τρόπο να ενθαρρύνουμε τον κόσμο που έχει αυτοκίνητα τα οποία λειτουργούν ακόμη και δεν είναι δανεισμένος να χρεωθεί βαθιά, να αγοράσει νέο αυτοκίνητο. Τότε γιατί να μην αγοράσει και σπίτια τα οποία μετά να τα περάσουμε από μπουλντόζες; Υπάρχουν ένα σωρό πράγματα που μπορούμε να καταστρέψουμε. Ετσι θα έχουμε πραγματική οικονομική ανάκαμψη. Ασφαλώς μπορούμε επίσης να ελπίζουμε σε περισσότερες φυσικές καταστροφές για να κινήσουμε την οικονομία'

                  'Αλλοι σχολιαστές καταλήγουν ότι το μέτρο καταστρέφει χρήσιμα πάγια περιουσιακά στοιχεία και δεν τα αφήνει να διατρέξουν τον χρήσιμο χρόνο ζωής τους. Επίσης καταστρέφει πλούτο επειδή εκτρέπει σπάνιες πλουτοπαραγωγικές πηγές προς δραστηριότητες που αλλιώς δεν θα συνέβαιναν, εν προκειμένω την κατασκευή νέων αυτοκινήτων. Ετσι αποστερεί άλλους βιομηχανικούς κλάδους από αυτές τις πλουτοπαραγωγικές πηγές. Καταστρέφει πλούτο με ταυτόχρονη αύξηση των υποχρεώσεων μέσω δανεισμού, ο οποίος πρέπει να πληρωθεί αργότερα, έτσι ώστε τελικά να μειωθεί η αγοραστική δύναμη του καταναλωτή στο μέλλον, ή να φορολογηθεί «σήμερα», άρα να μειωθεί η σημερινή αγοραστική του δύναμη.'
                  Πηγή

                  Καλές γιορτές να έχουμε.

                  I hooked up my accelerator pedal to my brake lights. I hit the gas, people behind me stop and I'm gone...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    christos-dimou last edited by

                    Ο χρήστης Pitt έγραψε:

                    Μια και ανέφερα δημοσιεύματα, ας αναφέρω και ένα πολύ καλό άρθρο σχετικά με την απόσυρση. Πολύ ενδιαφέρουσα άποψη που θα πρέπει να την διαβάσετε, αν και αναφέρεται στο μέτρο που εφαρμόσθηκε στις ΗΠΑ.

                    Παραθέτω δύο σημεία του:
                    'Είμαστε χρεοκοπημένοι. Και τι να κάνουμε; Ας καταστρέψουμε μερικά αυτοκίνητα. Ας βρούμε έναν τρόπο να ενθαρρύνουμε τον κόσμο που έχει αυτοκίνητα τα οποία λειτουργούν ακόμη και δεν είναι δανεισμένος να χρεωθεί βαθιά, να αγοράσει νέο αυτοκίνητο. Τότε γιατί να μην αγοράσει και σπίτια τα οποία μετά να τα περάσουμε από μπουλντόζες; Υπάρχουν ένα σωρό πράγματα που μπορούμε να καταστρέψουμε. Ετσι θα έχουμε πραγματική οικονομική ανάκαμψη. Ασφαλώς μπορούμε επίσης να ελπίζουμε σε περισσότερες φυσικές καταστροφές για να κινήσουμε την οικονομία'

                    'Αλλοι σχολιαστές καταλήγουν ότι το μέτρο καταστρέφει χρήσιμα πάγια περιουσιακά στοιχεία και δεν τα αφήνει να διατρέξουν τον χρήσιμο χρόνο ζωής τους. Επίσης καταστρέφει πλούτο επειδή εκτρέπει σπάνιες πλουτοπαραγωγικές πηγές προς δραστηριότητες που αλλιώς δεν θα συνέβαιναν, εν προκειμένω την κατασκευή νέων αυτοκινήτων. Ετσι αποστερεί άλλους βιομηχανικούς κλάδους από αυτές τις πλουτοπαραγωγικές πηγές. Καταστρέφει πλούτο με ταυτόχρονη αύξηση των υποχρεώσεων μέσω δανεισμού, ο οποίος πρέπει να πληρωθεί αργότερα, έτσι ώστε τελικά να μειωθεί η αγοραστική δύναμη του καταναλωτή στο μέλλον, ή να φορολογηθεί «σήμερα», άρα να μειωθεί η σημερινή αγοραστική του δύναμη.'
                    Πηγή

                    Καλές γιορτές να έχουμε.

                    Έχω βαρεθεί να διαβάζω πληρωμένα άρθρα που προσπαθούν να μας πείσουν ότι καλώς η κυβέρνηση πήρε πίσω το μέτρο της απόσυρσης.

                    Το C4C στόχο είχε να αφαιρέσει από το πάρκο αυτοκινήτων οχήματα με μεγάλη κατανάλωση και ως αποτέλεσμα και κάποια οχήματα μεγάλης παλαιότητας. Ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζονται τα οφέλη είναι εντελώς διαφορετικός από την απλή μονεταριστική λογική που εφαρμόζουν κάποιοι στην Αμερική που ενοχλήθηκαν σφόδρα από τις κινήσεις του Obama να μην στηρίξει τα υπερήφανα Αμερικάνικα pick-ups.

                    Σε όλη την Ευρώπη όπου το μέτρο της απόσυρσης έχει θεσπιστεί οι εταιρείες με τις χαμηλότερες καταναλώσεις έχουν ενισχυθεί. Παράδειγμα η FIAT στην Γερμανία που είδε τις πωλήσεις αυτής και του group να ανεβαίνουν. Αυτό βέβαια δεν οδήγησε τους Γερμανούς να σταματήσουν το πρόγραμμα.

                    Τα περί πλουτοπαραγωγικών πηγών απλά είναι για γέλια. Με το ποσοστό ανακύκλωσης να υπερβαίνει το 95% από πλευράς πλουτοπαραγωγικών πηγών το μέτρο είναι neutral. Αυτό που αναλίσκεται είναι ενέργεια. Ενέργεια όμως που μεσοπρόθεσμα θα εξοικονομηθεί από τη χρήση των πλέον οικονομικών οχημάτων.

                    Έχουμε φτάσει στην εποχή που τα media το άσπρο το κάνουν μαύρο για να δικαιολογήσουν τις μαλακίες του Γιωργάκη και της παρέας του.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      basdel last edited by

                      Ο χρήστης Pitt έγραψε:

                      Να φανταστώ οτι ακόμη δεν έχει πάρει κανείς τη βεβαίωση που λέει στο ΦΕΚ σχετικά με την αγορά νέου αυτοκινήτου που ανήκει στη κατηγορία EURO4 ή 5;;;

                      Βλέπω ότι είσαι από Σαλονίκη, συνεπώς να μη το φανταστείς απλά, αλλά να είσαι σίγουρος...

                      Τα πράγματα έχουν μπλεχτεί πολύ με την απόσυρση. Κάθε Νομαρχία εφαρμόζει δικές της διαδικασίες και δίνει δικές τις ερμηνείες στις εγκυκλίους.

                      Το παρακάτω δημοσίευμα της Ελευθεροτυπίας μπερδεύει ακόμη περισσότερο τα πράγματα καθώς μιλάει για φορολογική και ασφαλιστική ενημερότητα την οποία υποθέτω δεν συνυπέβαλε κανείς με την αίτηση που κατέθεσε:

                      '*Τον έλεγχο των αποδεικτικών που έχουν υποβάλει οι φορολογούμενοι στις νομαρχίες έχουν αναλάβει να διενεργήσουν οι αρμόδιες Υπηρεσίες Δημοσιονομικού Ελέγχου του Γενικού Λογιστηρίου του Κράτους του υπουργείου Οικονομικών. Σε εγκύκλιο της αρμόδιας διεύθυνσης καταγράφονται τα αποδεικτικά που υποχρεούνται να συνυποβάλουν οι ιδιοκτήτες οχημάτων, δίνοντας ορισμένες επιπλέον διευκρινίσεις έναντι της αρχικής κοινής απόφασης των υπουργών Οικονομικών και Περιβάλλοντος, που αφορούν:

                      1 Κατά την εξόφληση του χρηματικού εντάλματος προσκομίζονται τα δικαιολογητικά που προβλέπονται από τις κείμενες διατάξεις για την είσπραξη χρημάτων, όπως φορολογική, ασφαλιστική ενημερότητα όπου απαιτείται κ.λπ. *'
                      Πηγή

                      Άλλο δημοσίευμα αναφέρει ότι 'υπάρχει η εκτίμηση ότι είναι πιθανό η καταβολή των ποσών να συμψηφιστεί με την εκκαθάριση των φορολογικών δηλώσεων του 2009 και επομένως ο χρονικός ορίζοντας προσδιορίζεται τουλάχιστον για την Άνοιξη του 2010.'
                      Πηγή

                      H φορολογική ενημερώτητα είναι υποχρέωσης της Εφορίας να την εκδώσει (όπως και την ασφαλιστική). Είναι δεδομένο πως θα ελεγχθεί αν κάποιος χρωστά στην Εφορία (έστω και από κλήσεις-αρκεί να έχουν βεβαιωθεί ως οφειλές) και στην περίπτωση αυτή δεν θα καταβληθεί οποιοδήποτε ποσό πριν πληρώσει κανείς τα χρέη του. Για την Ασφαλιστική ενημερώτητα, εφόσων πρόκειται για ιδιώτη δεν απαιτείται (απαιτείται μόνο για όποιον ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα).

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • V
                        vatanen last edited by

                        Είναι πιθανή η επαναχρησιμοποίηση του μέτρου το 2010 ή το 20011 έστω και άνευ επιδότησης για την αγορά νέου οχήματος?
                        Επίσης,συχνά σε συζητήσεις ακούω ότι θα υποχρεωθούμε από την ΕΕ να αποσύρουμε κάποια στιγμή τα ρυπογόνα οχήματα έτσι ή αλλιώς!Ισχύει κάτι τέτοιο και πράγματι θα υποχρεωθούμε, είναι από τις περιπτώσεις που υπάρχει οδηγία την οποία αγνοούμε και απλά πληρώνουμε ψιλοπρόσθιμα...?
                        Τί ισχύει?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spiros last edited by

                          Ο χρήστης VATANEN έγραψε:
                          Είναι πιθανή η επαναχρησιμοποίηση του μέτρου το 2010 ή το 20011 έστω και άνευ επιδότησης για την αγορά νέου οχήματος?
                          Επίσης,συχνά σε συζητήσεις ακούω ότι θα υποχρεωθούμε από την ΕΕ να αποσύρουμε κάποια στιγμή τα ρυπογόνα οχήματα έτσι ή αλλιώς!Ισχύει κάτι τέτοιο και πράγματι θα υποχρεωθούμε, είναι από τις περιπτώσεις που υπάρχει οδηγία την οποία αγνοούμε και απλά πληρώνουμε ψιλοπρόσθιμα...?
                          Τί ισχύει?

                          κανεις δε ξερει τι θα γινει.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            italakias last edited by

                            Ο χρήστης spiros έγραψε:

                            Είναι πιθανή η επαναχρησιμοποίηση του μέτρου το 2010 ή το 20011 έστω και άνευ επιδότησης για την αγορά νέου οχήματος?
                            Επίσης,συχνά σε συζητήσεις ακούω ότι θα υποχρεωθούμε από την ΕΕ να αποσύρουμε κάποια στιγμή τα ρυπογόνα οχήματα έτσι ή αλλιώς!Ισχύει κάτι τέτοιο και πράγματι θα υποχρεωθούμε, είναι από τις περιπτώσεις που υπάρχει οδηγία την οποία αγνοούμε και απλά πληρώνουμε ψιλοπρόσθιμα...?
                            Τί ισχύει?

                            κανεις δε ξερει τι θα γινει.

                            σε λιγους μηνες ,μαλλον φλεβαρη ,ξεκιναει παλι αποσυρση

                            το ειχα γραψει και πριν λιγο καιρο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • bassstarlet
                              bassstarlet last edited by

                              Δηλαδή, σταμάτησε η απόσυρση Δεκέμβριο, για να ξεκινήσει τον Φλεβάρη;
                              Τι νόημα θα έχει αυτό;
                              Είναι αστείο ακόμα και για το ΠΑshock...

                              «Στην Ευρώπη, αντιστοιχούν τρία δέντρα σε κάθε κάτοικο. Στην Ελλάδα, αντιστοιχούν τρεις εμπρηστές σε κάθε δέντρο.» Αλέκος Σακελλάριος.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                asteris last edited by

                                200.000 οχήματα θα είχαν πάει για απόσυρση και το κράτος εκτός των 1000-1500€ που έπρεπε να δώσει, θα έχανε και τα τέλη του 2010. Αν ξαναγίνει απόσυρση τον Μάρτιο, τα τέλη θα πρέπει να πληρωθούν κανονικά για να πάει το αμάξι προς απόσυρση, ενώ λεφτά θα παίρνουν όσοι αγοράζουν νέο αμάξι, όχι όλοι...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • I
                                  iroc last edited by

                                  παιδια ακομα να μπουν τα λεφτα στον λογαριαμο μου περιμενω εδω κ ενα μηνα....κ αποτι φενετε καραβι που αργει σκ@τ@ ξεφορτονει....να διευκρινισω οτι ειμαι κομπλε απο χαρτια .διλοσεις κλπ κλπ..τα γνωστα πλεων σιαδικαστικα που τραβιξαμε...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    k_garofalo last edited by

                                    Ο χρήστης italakias έγραψε:

                                    Είναι πιθανή η επαναχρησιμοποίηση του μέτρου το 2010 ή το 20011 έστω και άνευ επιδότησης για την αγορά νέου οχήματος?
                                    Επίσης,συχνά σε συζητήσεις ακούω ότι θα υποχρεωθούμε από την ΕΕ να αποσύρουμε κάποια στιγμή τα ρυπογόνα οχήματα έτσι ή αλλιώς!Ισχύει κάτι τέτοιο και πράγματι θα υποχρεωθούμε, είναι από τις περιπτώσεις που υπάρχει οδηγία την οποία αγνοούμε και απλά πληρώνουμε ψιλοπρόσθιμα...?
                                    Τί ισχύει?

                                    κανεις δε ξερει τι θα γινει.

                                    σε λιγους μηνες ,μαλλον φλεβαρη ,ξεκιναει παλι αποσυρση

                                    το ειχα γραψει και πριν λιγο καιρο.

                                    αν δείτε εδώ
                                    http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... d=22037190

                                    εκτός του οτι η είδηση δεν ξεκαθαρίζει κάτι, μιλάει για Απρίλιο, και ** χωρίς οικονομικό κίνητρo,ακόμη και για αγορά νέου(!!!)** ή το πολύ-πολύ για μικρό κίνητρο για diesel!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Για ποιά απόσυρση ομιλείτε? κατά το συγνώμη κύριε ποιός είστε.

                                      Κατηγορηματικά διέψευσε χθες στο πλαίσιο συνέντευξης Τύπου η υπουργός Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής Τίνα Μπιρμπίλη τη φημολογία που είχε δει το φως της δημοσιότητας περί επαναφοράς του μέτρου της απόσυρσης Ι.Χ. αυτοκίνητων.

                                      http://www.capital.gr/News.asp?id=886196

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cosneo last edited by

                                        Τότε ορθά κοφτά και απο όλα τα μέσα να βγει και να το αποκλείσει θέτοντας όμως και συγκεκριμένο χρονικό ορίζοντα για να μην τρέφονται media και μπερδευεται ο κόσμος με ραδιοερβύλες και ανακρίβειες!
                                        “Δεν υπάρχει καμία τέτοια σκέψη αυτή τη στιγμή” Υποχρέωση, αρμοδιότητα και δουλειά της είναι να δώσει πιο συγκεκριμένη απάντηση ... Πχ να πει επίσημα και ξεκάθαρα ... 'Κύριοι δεν θα υπάρξει απόσυρση για τα επόμενα 2 χρόνια'! Το 'όχι αυτή τη στιγμή' ... πολύ ευκολα μεταφράζεται σε ίσως την άνοιξη, το καλοκαίρι, το φθινόπωρο ή το χειμώνα κάποια στιγμή!
                                        ... να ξέρω και εγώ τι να κάνω με το 15ετές χιλιάρι Micra μου που ήλπιζα να μου δώσουν 2.000€ και να το αντικαταστήσω με το dieselοκίνητο GrandCherokee για το shopping μου στη Τσιμισκή!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tsoupra last edited by

                                          τελικα υπαρχει καθολου φως στο τουνελ εστω και κατα προσεγγιση για το ποτε περιπου θα καταβληθουν τα ποσα για τις αποσυρσεις?
                                          και επειδη τα πρωινα προσπαθω να παρακολουθω τις εκπομπες μηπως ακουσω και κατι, αλλα ολοι απο οτι βλεπω αποφευγουν το συγκεκριμενο θεμα.δεν βλεπω να παιρνει κανενα τηλ ο παπαδακης η αυτιας π.χ υπουργους και βουλευτες και να ρωτησουν τι γινεται.μοναχα πριν καποιες μερες ακουσα στο ραδιοφωνο οτι τελη γεναρη θα ξεκινησουν οι καταβολες αλλα δεν πιστευω οτι ειναι εγκυρο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            spartan last edited by

                                            Ο χρήστης VATANEN έγραψε:
                                            Είναι πιθανή η επαναχρησιμοποίηση του μέτρου το 2010 ή το** 20011** έστω και άνευ επιδότησης για την αγορά νέου οχήματος?

                                            A, μπράβο...Τότε ναι, μπορεί..!!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 57
                                            • 68
                                            • 69
                                            • 55 / 69
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr