-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Μία συμβολή στο αντιδημοφιλές θέμα του ξεκουλάματος:
viewtopic.php?f=5&t=20553&start=120To βάζω και εδώ, μπας και το δει κανείς ενδιαφερόμενος.
Σε τι χρωματάκι είχαν τα αυτοκίνητα της σχολής?
Με δερματάκι μέσα ή σκέτο (μπλιαχχ....)?Στο τέλος της ημέρας τι καταναλώσεις έγραψαν?
Χρονια μας καλά!!
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Μία συμβολή στο αντιδημοφιλές θέμα του ξεκουλάματος:
viewtopic.php?f=5&t=20553&start=120To βάζω και εδώ, μπας και το δει κανείς ενδιαφερόμενος.
Σε τι χρωματάκι είχαν τα αυτοκίνητα της σχολής?
Με δερματάκι μέσα ή σκέτο (μπλιαχχ....)?Στο τέλος της ημέρας τι καταναλώσεις έγραψαν?
Χρονια μας καλά!!
να δω ποσα χρονια θα σας παρει να καταλαβετε οτι αυτα τα πραγματα δεν ενδιαφερουν το 99,99% κατοχων BMW
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Μία συμβολή στο αντιδημοφιλές θέμα του ξεκουλάματος:
viewtopic.php?f=5&t=20553&start=120To βάζω και εδώ, μπας και το δει κανείς ενδιαφερόμενος.
Αν σε 'φτιάχνει' η άσφλατος όμως...με τα ίδια λεφτά έχεις για δύο μέρες FahrerTraining στο Ring με Μ3 και ατέλειωτα λάστιχα
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Μία συμβολή στο αντιδημοφιλές θέμα του ξεκουλάματος:
viewtopic.php?f=5&t=20553&start=120To βάζω και εδώ, μπας και το δει κανείς ενδιαφερόμενος.
Αν σε 'φτιάχνει' η άσφλατος όμως...με τα ίδια λεφτά έχεις για δύο μέρες FahrerTraining στο Ring με Μ3 και ατέλειωτα λάστιχα
Αυτά είναι να έχεις Μ3 και να λιώνεις
-
Ο χρήστης 1986 έγραψε:
Μία συμβολή στο αντιδημοφιλές θέμα του ξεκουλάματος:
viewtopic.php?f=5&t=20553&start=120To βάζω και εδώ, μπας και το δει κανείς ενδιαφερόμενος.
Αν σε 'φτιάχνει' η άσφλατος όμως...με τα ίδια λεφτά έχεις για δύο μέρες FahrerTraining στο Ring με Μ3 και ατέλειωτα λάστιχα
Αυτά είναι να έχεις Μ3 και να λιώνεις
Βασικά είναι για να λιώσεις στο Ring...αλλά κυρίως να μάθεις να οδηγάς σωστά
(εμείς να τα βλέπουμε που δεν έχουμε ούτε μια πίστα για τέτοια πράγματα )
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Μία συμβολή στο αντιδημοφιλές θέμα του ξεκουλάματος:
viewtopic.php?f=5&t=20553&start=120To βάζω και εδώ, μπας και το δει κανείς ενδιαφερόμενος.
Αν σε 'φτιάχνει' η άσφλατος όμως...με τα ίδια λεφτά έχεις για δύο μέρες FahrerTraining στο Ring με Μ3 και ατέλειωτα λάστιχα
Αυτά είναι να έχεις Μ3 και να λιώνεις
Βασικά είναι για να λιώσεις στο Ring...αλλά κυρίως να μάθεις να οδηγάς σωστά
(εμείς να τα βλέπουμε που δεν έχουμε ούτε μια πίστα για τέτοια πράγματα )
Σωστός
-
@tsilis und Spiros: όποιος κάμει τον κόπο να ανοίξει το τελικό λινκ , θα δει ότι τα αμάξια της σχολής είναι titanium silver (σαν το Tσίλειον) . Το δε εσωτερικό ήτο dakota leather σε διχρωμία γρι-μαύρο, κάτι το οποίο ουδέποτε προσφέρθηκε εμπορικώς από το εργοστάσιο .
@ υπόλοιποι (σοβαρά πλέον): Ο ουσιαστικός και πλήρης έλεγχος του οχήματος συμπεριλαμβάνει (προϋποθέτει, βασικά) τον έλεγχο στο όριο της πρόσφυσης και πέρα από το όριο της πρόσφυσης. Αυτό διδάσκεται με αποτελεσματικότητα και ασφάλεια μόνον σε συνθήκες μειωμένης προσφυσης (πάγος-χιόνι-ειδικά skid pads) και η θεμελιώδης σημασία αυτής της ικανότητας είναι άσχετη με το αν γουστάρεις, η αν πρέπει, να ξαναοδηγήσεις έστω και μία φορά στη ζωή σου σε χιόνι. Το γλίστρημα μαθαίνεται κατ' αρχήν στα 60χλμ/ω στον πάγο και όχι στα 260 χλμ/ω στο στεγνό (όπως ακριβώς το σωστό κολύμπι μαθαίνεται με ασφάλεια σε αγωνιστική πισίνα και όχι στο γιαλό)
Όπως είχε γράψει ο ΚΚ προ αμνημονεύτων ετών στο 'Οδηγώντας', 'άνθρωπος που οδηγεί γρήγορα χωρίς να ξέρει να ελέγχει εκτροπές, πάει γυρεύοντας να φάει την κάρα του' (και το κάρο του). Το να πας φλατ-άουτ την 'αλεπουδότρυπα' ή όποιο άλλο σημείο του Ριγκ, χωρίς να ξέρεις να ελέγξεις σίγουρα το οχημα πέρα από την πρόσφυση, ισοδυναμεί με ρώσικη ρουλέτα.
Τέλος, δεν καταλαβαίνω τους θρήνους: Πίστες έχουμε 2, ή έστω 1,5. Οι άνθρωποι που συζητούν με πάθος γι' αυτά τα πράγματα, εξυπακούεται πως έχουν το μεράκι και τον παρά να φτάσουν, αραιά και πού έστω, στις Σέρρες και στα Μέγαρα. Σίγουρα, πολλά πρέπει να γίνουν ακόμη από πλευράς υποδομής και προκεχωρημένων σχολών στην Ελλάδα.
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
@tsilis und Spiros: όποιος κάμει τον κόπο να ανοίξει το τελικό λινκ , θα δει ότι τα αμάξια της σχολής είναι titanium silver (σαν το Tσίλειον) . Το δε εσωτερικό ήτο dakota leather σε διχρωμία γρι-μαύρο, κάτι το οποίο ουδέποτε προσφέρθηκε εμπορικώς από το εργοστάσιο .@ υπόλοιποι (σοβαρά πλέον): Ο ουσιαστικός και πλήρης έλεγχος του οχήματος συμπεριλαμβάνει (προϋποθέτει, βασικά) τον έλεγχο στο όριο της πρόσφυσης και πέρα από το όριο της πρόσφυσης. Αυτό διδάσκεται με αποτελεσματικότητα και ασφάλεια μόνον σε συνθήκες μειωμένης προσφυσης (πάγος-χιόνι-ειδικά skid pads) και η θεμελιώδης σημασία αυτής της ικανότητας είναι άσχετη με το αν γουστάρεις, η αν πρέπει, να ξαναοδηγήσεις έστω και μία φορά στη ζωή σου σε χιόνι. Το γλίστρημα μαθαίνεται κατ' αρχήν στα 60χλμ/ω στον πάγο και όχι στα 260 χλμ/ω στο στεγνό (όπως ακριβώς το σωστό κολύμπι μαθαίνεται με ασφάλεια σε αγωνιστική πισίνα και όχι στο γιαλό)
Όπως είχε γράψει ο ΚΚ προ αμνημονεύτων ετών στο 'Οδηγώντας', 'άνθρωπος που οδηγεί γρήγορα χωρίς να ξέρει να ελέγχει εκτροπές, πάει γυρεύοντας να φάει την κάρα του' (και το κάρο του). Το να πας φλατ-άουτ την 'αλεπουδότρυπα' ή όποιο άλλο σημείο του Ριγκ, χωρίς να ξέρεις να ελέγξεις σίγουρα το οχημα πέρα από την πρόσφυση, ισοδυναμεί με ρώσικη ρουλέτα.
Τέλος, δεν καταλαβαίνω τους θρήνους: Πίστες έχουμε 2, ή έστω 1,5. Οι άνθρωποι που συζητούν με πάθος γι' αυτά τα πράγματα, εξυπακούεται πως έχουν το μεράκι και τον παρά να φτάσουν, αραιά και πού έστω, στις Σέρρες και στα Μέγαρα. Σίγουρα, πολλά πρέπει να γίνουν ακόμη από πλευράς υποδομής και προκεχωρημένων σχολών στην Ελλάδα.
Οι Σέρρες είναι κάπως μακριά και τα Μέγαρα δεν έχουν πια open day.
-
Ο χρήστης 1986 έγραψε:
Μήπως ξέρεται αν έχει έρθει η Χ6Μ και Χ5Μ στήν Ελλάδα γιατί σαν πήρε το μάτι χτές μια Χ5Μ.Έχουν έρθει εδώ και κάνα μήνα. Ήδη έχουν παραδωθεί τα πρώτα αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Μήπως ξέρεται αν έχει έρθει η Χ6Μ και Χ5Μ στήν Ελλάδα γιατί σαν πήρε το μάτι χτές μια Χ5Μ.
Έχουν έρθει εδώ και κάνα μήνα. Ήδη έχουν παραδωθεί τα πρώτα αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Οι Σέρρες είναι κάπως μακριά και τα Μέγαρα δεν έχουν πια open day.
για οποιον ενδιαφερεται να μαθει να οδηγει σωστα ή θελει να διασκεδασει με ασφαλεια καμια αποσταση δεν ειναι εμποδιο. Επισης, απλα το να πας σε μια πιστα και να κανεις 5-10-100 γυρους δε σημαινει οτι εμαθες να οδηγεις! Χρειαζεται καθοδηγηση, ωστε να μπορει καποιος να σου δειχνει τα λαθη σου και πολλα αλλα...
Ενας απο τους λογους που εκλεισαν τα Μεγαρα φανταζομαι οτι ηταν το πολυ μικρο ενδιαφερον του κοσμου. Αρα σωστα γκρινιαζουμε για πιστες, αλλα και οταν υπηρχαν δε πηγαιναμε...
Το να πας σε ενα οργανωμενο σχολειο του εξωτερικου και να μαθεις καποια πραγματα δεν απαιτει τεραστιο κοστος. Και φυσικα αυτη η εμπειρια μπορει καποια μερα να σου σωσει τη ζωη.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Ενας απο τους λογους που εκλεισαν τα Μεγαρα φανταζομαι οτι ηταν το πολυ μικρο ενδιαφερον του κοσμου. Αρα σωστα γκρινιαζουμε για πιστες, αλλα και οταν υπηρχαν δε πηγαιναμε...
Είναι λογικό μία πίστα σαν εκείνη των Σερρών να μαζεύει κόσμο (στο τέρμα Θεού που είναι για εμάς εδώ κάτω) και τα Μέγαρα που είναι δίπλα σε μία πόλη τόσων εκατομμυρίων ανθρώπων να μην μπορεί να συντηρηθεί?
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Ενας απο τους λογους που εκλεισαν τα Μεγαρα φανταζομαι οτι ηταν το πολυ μικρο ενδιαφερον του κοσμου. Αρα σωστα γκρινιαζουμε για πιστες, αλλα και οταν υπηρχαν δε πηγαιναμε...
Είναι λογικό μία πίστα σαν εκείνη των Σερρών να μαζεύει κόσμο (στο τέρμα Θεού που είναι για εμάς εδώ κάτω) και τα Μέγαρα που είναι δίπλα σε μία πόλη τόσων εκατομμυρίων ανθρώπων να μην μπορεί να συντηρηθεί?
προφανως και εχουν γινει λαθη στη διαχειρηση της πιστας. Αλλα απο την αλλη, ποτε δεν πιστευω οτι υπηρξε σοβαρο ενδιαφερον απο τους οδηγους. Για μια πολη 5,5εκ , οι 200-300 'τρελοι' που πηγαιναν ειναι αστειο νουμερο.
-
Εγω πιστεύω οτι δεν την συντηρούσανε για να αναδείξουνε την πίστα των Σερρών τέλος δεν πιστεύω να μην θέλει ο έλληνας να πηγαίνει σε πίστα για να μάθει κυρίος να οδηγάει ασφάλες αλλά η συνθήκες που επικρατούν στήν Ελλάδα στο θέμα να σε κόβουνε στο παρκάρισμα και για να σε περάσουνε πρέπει να τα σκάσεις τα λέει ολα.
Εδω παρακαλάμε να μας φτίαξουνε πίστα F1 και κάνουν της κότες δυστυχώς ούτε το παράδειγμα των τούρκων δεν πείραμε. -
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Οι Σέρρες είναι κάπως μακριά και τα Μέγαρα δεν έχουν πια open day.
για οποιον ενδιαφερεται να μαθει να οδηγει σωστα ή θελει να διασκεδασει με ασφαλεια καμια αποσταση δεν ειναι εμποδιο. Επισης, απλα το να πας σε μια πιστα και να κανεις 5-10-100 γυρους δε σημαινει οτι εμαθες να οδηγεις! Χρειαζεται καθοδηγηση, ωστε να μπορει καποιος να σου δειχνει τα λαθη σου και πολλα αλλα...
Ενας απο τους λογους που εκλεισαν τα Μεγαρα φανταζομαι οτι ηταν το πολυ μικρο ενδιαφερον του κοσμου. Αρα σωστα γκρινιαζουμε για πιστες, αλλα και οταν υπηρχαν δε πηγαιναμε...
Το να πας σε ενα οργανωμενο σχολειο του εξωτερικου και να μαθεις καποια πραγματα δεν απαιτει τεραστιο κοστος. Και φυσικα αυτη η εμπειρια μπορει καποια μερα να σου σωσει τη ζωη.
Μαζί σου! Συμφωνώ! Γιαυτό και έχω κλείσει το Μάρτιο να πάω στο Ferrari Experience στο Thruxton (Porsche, Ferrari Scuderia, Formula Renault) που το κόστος είναι λογικό. Τώρα για το BMW Fahrer Training είναι κάπως υψηλό...περίπου 3.000 ευρώ συν τα εισιτήρια. Τέτοια πράγματα δεν υπάρχουν όμως στην Αθήνα. Δεν υπάρχουν ΣΩΣΤΑ σχολεία οδήγησης.
Τώρα οι Σέρρες είναι κάμποσα χιλιόμετρα, δεν είναι και δίπλα και αν μείνεις από λάστιχα την έκατσες...πρέπει να κουβαλάς τετράδα μαζί σου...αλλά ναι, είναι μια λύση.
Παρ'όλα αυτά...θεωρώ εντελώς παράλογο για μια χώρα σαν την Ελλάδα με την αυτοκινητιστική παιδεία οπου (δεν) έχουμε να υπάρχει μια πίστα και καμιά ουσιαστική σχολή οδήγησης. Θα μπορούσαν να υπήρχαν ακόμα οι open days στα Μέγαρα ή τουλάχιστον η δυνατότητα να μαζευτούν 10-15 άτομα να πάμε...τα 2.500 ευρώ κόστος για την ημέρα είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΑΡΑΛΟΓΟ για αυτά που προσφέρει η πίστα! Ο γύρος στο Ring είναι 10 ευρώ (αν θυμάμαι καλά).
-
Aπό την άλλη και οι Σέρρες έχουν πάρει την κάτω βόλτα ελαφρώς, τουλάχιστον στον τομέα της πίστας αυτής καθεαυτής...
-
Εαν δεν εχει αλλαξει κατι τον τελευταιο καιρο, απ' οσο γνωριζω, υπαρχει η δυνατοτητα
να μπει καποιος στην πιστα των Μεγαρων, με ενα πολυ λογικο κοστος (γυρω στα 30-40 ευρω για την συνολικη διαρκεια του track day) εφοσον ειναι/γινει μελος καποιου club, το οποιο πραγματοποιει καποια προγραμματισμενα track days, στην συγκεκριμενη πιστα.
Ηδη στα τελη Σεπτεμβριου, πραγματοποιηθηκε αυτο της Lotus, στο οποιο ειχα την χαρα
να παρεβρεθω, -μετα και απο την προσκληση του ιδρυτη του συγκεκριμενου club-,
και εκει συμμετειχαν εκτος απο τα ταχυτατα 'Λιζακια', αρκετα, αλλης μαρκας αυτοκινητα,
οπως Bmw, Porsche, MG, 500 Abarth, Lancer Evo, Opel GT, κ.α... -
αν έχετε ιδιωτική ομάδα για αγώνες και ψάχνετε αυτοκίνητο η bmw έχει την λύση για εσάς
http://germancarscene.com/2009/12/22/m3 ... g-in-2010/
'M3-POWERED BMW Z4 GT3 COMING IN 2010'
-
Το κόστος για το βασικό χειμερινό σχολείο της BMWστο Soelden είναι 1200 με διαμονή-διατροφή. Εκεί κυμαίνεται (το πολύ) το κόστος και των περισσότερων σχολείων αυτού του επιπέδου-διάρκειας, στο εξωτερικό.
Το ρημάδι το Safetrack εν Ελλάδι κόστιζε, νομίζω, περί το εν τέταρτον, και πάλι το έβρισκαν ακριβό πολλοί τύποι έτοιμοι να σκάσουν τα δεκαπλάσια σε ζαντολάστιχα, εξατμίσεις, 'ξύλο' (στο σαλόνι, και όχι βρεμένη σανίδα που όντως θα χρειάζονταν...) και βεβαίως 'χαμήλωμα'Της Πόρσε πάλι είναι πιο τσιμπημένα, ειδικά αν δεν έχεις ήδη μία Πόρσε και πρέπει να νοικιάσεις εκπαιδευτικό κάρο από τους οργανωτές. Στα χειμερινά της Πόρσε πάντως (4-5 χιλιάρικα) το εκπαιδευτικό αυτοκίνητο είναι μέσα στην τιμή.
-
Έμαθα ότι στη facelift E92 που έρχεται, περιμένουμε νέα μοτέρ (που θα μπούνε και στην Ε90) με 184ΗΡ στην 320d και νέα 323i με 190 άλογα.
Ατμοσφαιρικά.
BMW FORUM