Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 532
    • 533
    • 534
    • 535
    • 536
    • 1332
    • 1333
    • 534 / 1333
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    77
    26649
    211918
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tsilis last edited by

      Ο χρήστης Coyot έγραψε:
      Μία συμβολή στο αντιδημοφιλές θέμα του ξεκουλάματος:
      viewtopic.php?f=5&t=20553&start=120

      To βάζω και εδώ, μπας και το δει κανείς ενδιαφερόμενος.

      Σε τι χρωματάκι είχαν τα αυτοκίνητα της σχολής?
      Με δερματάκι μέσα ή σκέτο (μπλιαχχ....)?

      Στο τέλος της ημέρας τι καταναλώσεις έγραψαν?

      Χρονια μας καλά!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        spiros last edited by

        Ο χρήστης tsilis έγραψε:

        Μία συμβολή στο αντιδημοφιλές θέμα του ξεκουλάματος:
        viewtopic.php?f=5&t=20553&start=120

        To βάζω και εδώ, μπας και το δει κανείς ενδιαφερόμενος.

        Σε τι χρωματάκι είχαν τα αυτοκίνητα της σχολής?
        Με δερματάκι μέσα ή σκέτο (μπλιαχχ....)?

        Στο τέλος της ημέρας τι καταναλώσεις έγραψαν?

        Χρονια μας καλά!!

        να δω ποσα χρονια θα σας παρει να καταλαβετε οτι αυτα τα πραγματα δεν ενδιαφερουν το 99,99% κατοχων BMW

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nikos last edited by

          Ο χρήστης Coyot έγραψε:
          Μία συμβολή στο αντιδημοφιλές θέμα του ξεκουλάματος:
          viewtopic.php?f=5&t=20553&start=120

          To βάζω και εδώ, μπας και το δει κανείς ενδιαφερόμενος.

          Αν σε 'φτιάχνει' η άσφλατος όμως...με τα ίδια λεφτά έχεις για δύο μέρες FahrerTraining στο Ring με Μ3 και ατέλειωτα λάστιχα

          Nikos @ YouTube

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 1
            1986 last edited by

            Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

            Μία συμβολή στο αντιδημοφιλές θέμα του ξεκουλάματος:
            viewtopic.php?f=5&t=20553&start=120

            To βάζω και εδώ, μπας και το δει κανείς ενδιαφερόμενος.

            Αν σε 'φτιάχνει' η άσφλατος όμως...με τα ίδια λεφτά έχεις για δύο μέρες FahrerTraining στο Ring με Μ3 και ατέλειωτα λάστιχα

            Αυτά είναι να έχεις Μ3 και να λιώνεις

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos last edited by

              Ο χρήστης 1986 έγραψε:

              Μία συμβολή στο αντιδημοφιλές θέμα του ξεκουλάματος:
              viewtopic.php?f=5&t=20553&start=120

              To βάζω και εδώ, μπας και το δει κανείς ενδιαφερόμενος.

              Αν σε 'φτιάχνει' η άσφλατος όμως...με τα ίδια λεφτά έχεις για δύο μέρες FahrerTraining στο Ring με Μ3 και ατέλειωτα λάστιχα

              Αυτά είναι να έχεις Μ3 και να λιώνεις

              Βασικά είναι για να λιώσεις στο Ring...αλλά κυρίως να μάθεις να οδηγάς σωστά

              (εμείς να τα βλέπουμε που δεν έχουμε ούτε μια πίστα για τέτοια πράγματα )

              Nikos @ YouTube

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • 1
                1986 last edited by

                Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                Μία συμβολή στο αντιδημοφιλές θέμα του ξεκουλάματος:
                viewtopic.php?f=5&t=20553&start=120

                To βάζω και εδώ, μπας και το δει κανείς ενδιαφερόμενος.

                Αν σε 'φτιάχνει' η άσφλατος όμως...με τα ίδια λεφτά έχεις για δύο μέρες FahrerTraining στο Ring με Μ3 και ατέλειωτα λάστιχα

                Αυτά είναι να έχεις Μ3 και να λιώνεις

                Βασικά είναι για να λιώσεις στο Ring...αλλά κυρίως να μάθεις να οδηγάς σωστά

                (εμείς να τα βλέπουμε που δεν έχουμε ούτε μια πίστα για τέτοια πράγματα )

                Σωστός

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  coyot last edited by

                  @tsilis und Spiros: όποιος κάμει τον κόπο να ανοίξει το τελικό λινκ , θα δει ότι τα αμάξια της σχολής είναι titanium silver (σαν το Tσίλειον) . Το δε εσωτερικό ήτο dakota leather σε διχρωμία γρι-μαύρο, κάτι το οποίο ουδέποτε προσφέρθηκε εμπορικώς από το εργοστάσιο .

                  @ υπόλοιποι (σοβαρά πλέον): Ο ουσιαστικός και πλήρης έλεγχος του οχήματος συμπεριλαμβάνει (προϋποθέτει, βασικά) τον έλεγχο στο όριο της πρόσφυσης και πέρα από το όριο της πρόσφυσης. Αυτό διδάσκεται με αποτελεσματικότητα και ασφάλεια μόνον σε συνθήκες μειωμένης προσφυσης (πάγος-χιόνι-ειδικά skid pads) και η θεμελιώδης σημασία αυτής της ικανότητας είναι άσχετη με το αν γουστάρεις, η αν πρέπει, να ξαναοδηγήσεις έστω και μία φορά στη ζωή σου σε χιόνι. Το γλίστρημα μαθαίνεται κατ' αρχήν στα 60χλμ/ω στον πάγο και όχι στα 260 χλμ/ω στο στεγνό (όπως ακριβώς το σωστό κολύμπι μαθαίνεται με ασφάλεια σε αγωνιστική πισίνα και όχι στο γιαλό)

                  Όπως είχε γράψει ο ΚΚ προ αμνημονεύτων ετών στο 'Οδηγώντας', 'άνθρωπος που οδηγεί γρήγορα χωρίς να ξέρει να ελέγχει εκτροπές, πάει γυρεύοντας να φάει την κάρα του' (και το κάρο του). Το να πας φλατ-άουτ την 'αλεπουδότρυπα' ή όποιο άλλο σημείο του Ριγκ, χωρίς να ξέρεις να ελέγξεις σίγουρα το οχημα πέρα από την πρόσφυση, ισοδυναμεί με ρώσικη ρουλέτα.

                  Τέλος, δεν καταλαβαίνω τους θρήνους: Πίστες έχουμε 2, ή έστω 1,5. Οι άνθρωποι που συζητούν με πάθος γι' αυτά τα πράγματα, εξυπακούεται πως έχουν το μεράκι και τον παρά να φτάσουν, αραιά και πού έστω, στις Σέρρες και στα Μέγαρα. Σίγουρα, πολλά πρέπει να γίνουν ακόμη από πλευράς υποδομής και προκεχωρημένων σχολών στην Ελλάδα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikos last edited by

                    Ο χρήστης Coyot έγραψε:
                    @tsilis und Spiros: όποιος κάμει τον κόπο να ανοίξει το τελικό λινκ , θα δει ότι τα αμάξια της σχολής είναι titanium silver (σαν το Tσίλειον) . Το δε εσωτερικό ήτο dakota leather σε διχρωμία γρι-μαύρο, κάτι το οποίο ουδέποτε προσφέρθηκε εμπορικώς από το εργοστάσιο .

                    @ υπόλοιποι (σοβαρά πλέον): Ο ουσιαστικός και πλήρης έλεγχος του οχήματος συμπεριλαμβάνει (προϋποθέτει, βασικά) τον έλεγχο στο όριο της πρόσφυσης και πέρα από το όριο της πρόσφυσης. Αυτό διδάσκεται με αποτελεσματικότητα και ασφάλεια μόνον σε συνθήκες μειωμένης προσφυσης (πάγος-χιόνι-ειδικά skid pads) και η θεμελιώδης σημασία αυτής της ικανότητας είναι άσχετη με το αν γουστάρεις, η αν πρέπει, να ξαναοδηγήσεις έστω και μία φορά στη ζωή σου σε χιόνι. Το γλίστρημα μαθαίνεται κατ' αρχήν στα 60χλμ/ω στον πάγο και όχι στα 260 χλμ/ω στο στεγνό (όπως ακριβώς το σωστό κολύμπι μαθαίνεται με ασφάλεια σε αγωνιστική πισίνα και όχι στο γιαλό)

                    Όπως είχε γράψει ο ΚΚ προ αμνημονεύτων ετών στο 'Οδηγώντας', 'άνθρωπος που οδηγεί γρήγορα χωρίς να ξέρει να ελέγχει εκτροπές, πάει γυρεύοντας να φάει την κάρα του' (και το κάρο του). Το να πας φλατ-άουτ την 'αλεπουδότρυπα' ή όποιο άλλο σημείο του Ριγκ, χωρίς να ξέρεις να ελέγξεις σίγουρα το οχημα πέρα από την πρόσφυση, ισοδυναμεί με ρώσικη ρουλέτα.

                    Τέλος, δεν καταλαβαίνω τους θρήνους: Πίστες έχουμε 2, ή έστω 1,5. Οι άνθρωποι που συζητούν με πάθος γι' αυτά τα πράγματα, εξυπακούεται πως έχουν το μεράκι και τον παρά να φτάσουν, αραιά και πού έστω, στις Σέρρες και στα Μέγαρα. Σίγουρα, πολλά πρέπει να γίνουν ακόμη από πλευράς υποδομής και προκεχωρημένων σχολών στην Ελλάδα.

                    Οι Σέρρες είναι κάπως μακριά και τα Μέγαρα δεν έχουν πια open day.

                    Nikos @ YouTube

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • fanis75
                      fanis75 moderator last edited by

                      Ο χρήστης 1986 έγραψε:
                      Μήπως ξέρεται αν έχει έρθει η Χ6Μ και Χ5Μ στήν Ελλάδα γιατί σαν πήρε το μάτι χτές μια Χ5Μ.

                      Έχουν έρθει εδώ και κάνα μήνα. Ήδη έχουν παραδωθεί τα πρώτα αυτοκίνητα.

                      We are one, We are a universe. Forebears of what will be, Scions of the Devonian sea...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • 1
                        1986 last edited by

                        Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:

                        Μήπως ξέρεται αν έχει έρθει η Χ6Μ και Χ5Μ στήν Ελλάδα γιατί σαν πήρε το μάτι χτές μια Χ5Μ.

                        Έχουν έρθει εδώ και κάνα μήνα. Ήδη έχουν παραδωθεί τα πρώτα αυτοκίνητα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spiros last edited by

                          Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:

                          Οι Σέρρες είναι κάπως μακριά και τα Μέγαρα δεν έχουν πια open day.

                          για οποιον ενδιαφερεται να μαθει να οδηγει σωστα ή θελει να διασκεδασει με ασφαλεια καμια αποσταση δεν ειναι εμποδιο. Επισης, απλα το να πας σε μια πιστα και να κανεις 5-10-100 γυρους δε σημαινει οτι εμαθες να οδηγεις! Χρειαζεται καθοδηγηση, ωστε να μπορει καποιος να σου δειχνει τα λαθη σου και πολλα αλλα...

                          Ενας απο τους λογους που εκλεισαν τα Μεγαρα φανταζομαι οτι ηταν το πολυ μικρο ενδιαφερον του κοσμου. Αρα σωστα γκρινιαζουμε για πιστες, αλλα και οταν υπηρχαν δε πηγαιναμε...

                          Το να πας σε ενα οργανωμενο σχολειο του εξωτερικου και να μαθεις καποια πραγματα δεν απαιτει τεραστιο κοστος. Και φυσικα αυτη η εμπειρια μπορει καποια μερα να σου σωσει τη ζωη.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • xenos
                            xenos last edited by

                            Ο χρήστης spiros έγραψε:

                            Ενας απο τους λογους που εκλεισαν τα Μεγαρα φανταζομαι οτι ηταν το πολυ μικρο ενδιαφερον του κοσμου. Αρα σωστα γκρινιαζουμε για πιστες, αλλα και οταν υπηρχαν δε πηγαιναμε...

                            Είναι λογικό μία πίστα σαν εκείνη των Σερρών να μαζεύει κόσμο (στο τέρμα Θεού που είναι για εμάς εδώ κάτω) και τα Μέγαρα που είναι δίπλα σε μία πόλη τόσων εκατομμυρίων ανθρώπων να μην μπορεί να συντηρηθεί?

                            Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by

                              Ο χρήστης xenos έγραψε:

                              Ενας απο τους λογους που εκλεισαν τα Μεγαρα φανταζομαι οτι ηταν το πολυ μικρο ενδιαφερον του κοσμου. Αρα σωστα γκρινιαζουμε για πιστες, αλλα και οταν υπηρχαν δε πηγαιναμε...

                              Είναι λογικό μία πίστα σαν εκείνη των Σερρών να μαζεύει κόσμο (στο τέρμα Θεού που είναι για εμάς εδώ κάτω) και τα Μέγαρα που είναι δίπλα σε μία πόλη τόσων εκατομμυρίων ανθρώπων να μην μπορεί να συντηρηθεί?

                              προφανως και εχουν γινει λαθη στη διαχειρηση της πιστας. Αλλα απο την αλλη, ποτε δεν πιστευω οτι υπηρξε σοβαρο ενδιαφερον απο τους οδηγους. Για μια πολη 5,5εκ , οι 200-300 'τρελοι' που πηγαιναν ειναι αστειο νουμερο.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • 1
                                1986 last edited by

                                Εγω πιστεύω οτι δεν την συντηρούσανε για να αναδείξουνε την πίστα των Σερρών τέλος δεν πιστεύω να μην θέλει ο έλληνας να πηγαίνει σε πίστα για να μάθει κυρίος να οδηγάει ασφάλες αλλά η συνθήκες που επικρατούν στήν Ελλάδα στο θέμα να σε κόβουνε στο παρκάρισμα και για να σε περάσουνε πρέπει να τα σκάσεις τα λέει ολα.
                                Εδω παρακαλάμε να μας φτίαξουνε πίστα F1 και κάνουν της κότες δυστυχώς ούτε το παράδειγμα των τούρκων δεν πείραμε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos last edited by

                                  Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                  Οι Σέρρες είναι κάπως μακριά και τα Μέγαρα δεν έχουν πια open day.

                                  για οποιον ενδιαφερεται να μαθει να οδηγει σωστα ή θελει να διασκεδασει με ασφαλεια καμια αποσταση δεν ειναι εμποδιο. Επισης, απλα το να πας σε μια πιστα και να κανεις 5-10-100 γυρους δε σημαινει οτι εμαθες να οδηγεις! Χρειαζεται καθοδηγηση, ωστε να μπορει καποιος να σου δειχνει τα λαθη σου και πολλα αλλα...

                                  Ενας απο τους λογους που εκλεισαν τα Μεγαρα φανταζομαι οτι ηταν το πολυ μικρο ενδιαφερον του κοσμου. Αρα σωστα γκρινιαζουμε για πιστες, αλλα και οταν υπηρχαν δε πηγαιναμε...

                                  Το να πας σε ενα οργανωμενο σχολειο του εξωτερικου και να μαθεις καποια πραγματα δεν απαιτει τεραστιο κοστος. Και φυσικα αυτη η εμπειρια μπορει καποια μερα να σου σωσει τη ζωη.

                                  Μαζί σου! Συμφωνώ! Γιαυτό και έχω κλείσει το Μάρτιο να πάω στο Ferrari Experience στο Thruxton (Porsche, Ferrari Scuderia, Formula Renault) που το κόστος είναι λογικό. Τώρα για το BMW Fahrer Training είναι κάπως υψηλό...περίπου 3.000 ευρώ συν τα εισιτήρια. Τέτοια πράγματα δεν υπάρχουν όμως στην Αθήνα. Δεν υπάρχουν ΣΩΣΤΑ σχολεία οδήγησης.

                                  Τώρα οι Σέρρες είναι κάμποσα χιλιόμετρα, δεν είναι και δίπλα και αν μείνεις από λάστιχα την έκατσες...πρέπει να κουβαλάς τετράδα μαζί σου...αλλά ναι, είναι μια λύση.

                                  Παρ'όλα αυτά...θεωρώ εντελώς παράλογο για μια χώρα σαν την Ελλάδα με την αυτοκινητιστική παιδεία οπου (δεν) έχουμε να υπάρχει μια πίστα και καμιά ουσιαστική σχολή οδήγησης. Θα μπορούσαν να υπήρχαν ακόμα οι open days στα Μέγαρα ή τουλάχιστον η δυνατότητα να μαζευτούν 10-15 άτομα να πάμε...τα 2.500 ευρώ κόστος για την ημέρα είναι ΕΝΤΕΛΩΣ ΠΑΡΑΛΟΓΟ για αυτά που προσφέρει η πίστα! Ο γύρος στο Ring είναι 10 ευρώ (αν θυμάμαι καλά).

                                  Nikos @ YouTube

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    drdino last edited by

                                    Aπό την άλλη και οι Σέρρες έχουν πάρει την κάτω βόλτα ελαφρώς, τουλάχιστον στον τομέα της πίστας αυτής καθεαυτής...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      Εαν δεν εχει αλλαξει κατι τον τελευταιο καιρο, απ' οσο γνωριζω, υπαρχει η δυνατοτητα
                                      να μπει καποιος στην πιστα των Μεγαρων, με ενα πολυ λογικο κοστος (γυρω στα 30-40 ευρω για την συνολικη διαρκεια του track day) εφοσον ειναι/γινει μελος καποιου club, το οποιο πραγματοποιει καποια προγραμματισμενα track days, στην συγκεκριμενη πιστα.
                                      Ηδη στα τελη Σεπτεμβριου, πραγματοποιηθηκε αυτο της Lotus, στο οποιο ειχα την χαρα
                                      να παρεβρεθω, -μετα και απο την προσκληση του ιδρυτη του συγκεκριμενου club-,
                                      και εκει συμμετειχαν εκτος απο τα ταχυτατα 'Λιζακια', αρκετα, αλλης μαρκας αυτοκινητα,
                                      οπως Bmw, Porsche, MG, 500 Abarth, Lancer Evo, Opel GT, κ.α...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nikos_ last edited by

                                        αν έχετε ιδιωτική ομάδα για αγώνες και ψάχνετε αυτοκίνητο η bmw έχει την λύση για εσάς

                                        http://germancarscene.com/2009/12/22/m3 ... g-in-2010/

                                        'M3-POWERED BMW Z4 GT3 COMING IN 2010'

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          coyot last edited by

                                          Το κόστος για το βασικό χειμερινό σχολείο της BMWστο Soelden είναι 1200 με διαμονή-διατροφή. Εκεί κυμαίνεται (το πολύ) το κόστος και των περισσότερων σχολείων αυτού του επιπέδου-διάρκειας, στο εξωτερικό.
                                          Το ρημάδι το Safetrack εν Ελλάδι κόστιζε, νομίζω, περί το εν τέταρτον, και πάλι το έβρισκαν ακριβό πολλοί τύποι έτοιμοι να σκάσουν τα δεκαπλάσια σε ζαντολάστιχα, εξατμίσεις, 'ξύλο' (στο σαλόνι, και όχι βρεμένη σανίδα που όντως θα χρειάζονταν...) και βεβαίως 'χαμήλωμα'

                                          Της Πόρσε πάλι είναι πιο τσιμπημένα, ειδικά αν δεν έχεις ήδη μία Πόρσε και πρέπει να νοικιάσεις εκπαιδευτικό κάρο από τους οργανωτές. Στα χειμερινά της Πόρσε πάντως (4-5 χιλιάρικα) το εκπαιδευτικό αυτοκίνητο είναι μέσα στην τιμή.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            Έμαθα ότι στη facelift E92 που έρχεται, περιμένουμε νέα μοτέρ (που θα μπούνε και στην Ε90) με 184ΗΡ στην 320d και νέα 323i με 190 άλογα.

                                            Ατμοσφαιρικά.

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 532
                                            • 533
                                            • 534
                                            • 535
                                            • 536
                                            • 1332
                                            • 1333
                                            • 534 / 1333
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr