Dec 25, 2009, 4:04 PM

Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:

Τα επίσημα κρας τέστ γίνονταν αρχικά με 35χλμ και τώρα με 50χλμ και βλέπετε στις φωτογραφίες τα αυτοκίνητα γίνονται ψιλοπίτα όλα.

Τα τεστ γινοντε στα 65km/h

Τώρα όσον αφορά τα κρας τεστ το Κρούζ έχει κορυφαίο αποτέλεσμα μιας και φοράει την καρότσα που έχει και το καινούργιο άστρα (5αστέρια).

Δυο αυτοκινητα που βασιζοντε στο ιδιο πατωμα μπορουν να εχουν διαφορετικα αποτελεσματα. Με τον ορο πατωμα εννοουμε την διαταξη αναρτησεων, κινητηρα, μεταδοσης (οχι απαραιτητα με τα ιδια υλικα), το ηλεκτρικο συστημα και την σκαφη....Η καλη ή κακη παθητικη ασφαλεια που μπορει να προσφερει ενα μοντελο δεν σχετιζεται με αυτα τα στοιχεια.

Διάβασα το τοπικ hyundai i20 vs chevrolet aveo και έλεγε ο grman84 οτι στην αντιπροσωπεία της Chevrolet του είπαν οτι άσχετα αν το sedan πήρε την βαθμολογία που πήρε στo euro ncap αυτό δεν σημαίνει οτι επειδή το Aveo hatchback που βγήκε το 2008 και υπάρχει μέχρι και σήμερα χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα με το sedan έχει και αυτό την ίδια κακή παθητική ασφάλεια.Οπότε μπορεί οι έμποροι στην Chevrolet να μην του είπαν και αρλούμπες.

Αρλουμπες του ειπαν. Τα μοντελα που αναφερεις ειναι ακριβως ιδια. Εγω αναφερομαι σε διαφορετικα μοντελα που μοιραζοντε το ιδιο πατωμα, οχι σε πραλλαγες του ιδιου μοντελου οπου η παρεχωμενη ασφαλεια ειναι πανομοιοτυη μιας καιη ολη δομη του αμαξωματος ειναι ιδια με ελαχιστες μεταβολες.

Eντάξει.Το πάτωμα του Chevrolet Cruze είναι βασισμένο στο Opel Astra ή στο Opel Insignia?