-
Αν κλείσει η Σάαμπ και μεταπωληθεί η Βόλβο σε κινέζους, θα κλείσουν ίσως τα τελευταία εργοστάσια με σχετικά ευμεγέθη παραγωγή και παγκόσμια παρουσία, που έχουν έδρα σε ένα τοσο μικρό κράτος με μικρή εσωτερική αγορά (αν και σημαντική για το μέγεθός τους) και 8,5 εκατομμύρια πληθυσμό.
Παρατηρώντας την παγκόσμια παραγωγή αυτοκινήτων, θα διαπιστώσετε ότι όλα τα υπόλοιπα εργοστάσια έχουν έδρα σε πληθυσμιακά και τεχνολογικά μεγαθήρια όπως ΗΠΑ, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ρωσσία, Ιαπωνία, Ν. Κορέα, Κίνα, και κάποια που είναι σε άλλες χώερες συνήθως είναι θυγατρικές αυτών.
Ένα μεγάλο μπράβο στους Σουηδούς γι΄αυτό, και για την όποια τεχνογνωσία που ανέπτυξαν για να στηρίξουν το προιόν τους. Δεν είναι και λίγο. -
Πραγματικά είναι επίτευγμά τους αλλά νομίζω ότι απέχουμε αρκετά από το να δούμε την παύση παραγωγής αυτοκινήτων στη Σουηδία....
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Όσο για την πολυτέλεια δεν είναι το ίδιο με τη χλιδή...**άλλο πολυτελές, άλλο χλιδάτο....**Το αμάξι πρέπει να είναι τεχνολογικά πολυτελές...εκεί είναι η ουσία...τώρα αν έχει και στοιχεία χλιδής είναι άλλο πράγμα που πολλοί από εδώ το μπερδεύετε...**και oι Σουηδοί **θέλουν την πολυτέλεια αλλά όχι την χλιδή όπως την εννοείτε....είναι οι κύριοι εκφραστές του μινιμαλισμού ο οποίος στην Ελλάδα δεν έχει αρκετούς οπαδούς και μου φαίνεται απόλυτα λογικό βάσει της παιδείας και της αισθητικής των νεοEλλήνων....
Και καλα το παιζουμε 'επιπεδου' σε αυτο το σημειο κριτικαροντας την αισθητικη καποιων για την οικτρη αποτυχια τους... αν και μεταξυ μας το προβλημα ειναι η αισθητικη των Σουηδων και οχι η δικη μας!
Τεσπα... ως οπαδοι του μινιμαλισμου πιστευω θα χαρουνε τωρα απο απο 2 βιομηχανιες εμεινε 1, και σε λιγο καμια
-
Haldex operator! Πού είναι η έδρα της Haldex; Mάντεψε, στη Σουηδία!!!
-
Ο χρήστης stavros1926 έγραψε:
φιλε corsair διακρινω μια ''ψιλοχαρα'' για το κλεισιμο οπως λες της saab?Κατ'αρχην να σου πω οτι απο τις 2 αυτοκινητοβιομηχανειες υπαρχουν και οι 2 και καμια δεν θα κλεισει...
Το εσωτερικο ενος αυτοκινητου ειναι καθαρα υποκειμενικο το αν ειναι ωραιο συμφωνα με το γουστο του καθενος.το must που το κρινουμε ολοι το ιδιο ειναι η ποιοτητα κατασκευης και η saab δεν νομιζω να υστερει σε αυτον τον τομεα!
Η πολυτελεια ειναι πιο σημαντικη οσον αφορα τα μηχανικα μερη,ποιοτητα κυλισης κ.α που με την saab δεν υπαρχει καποιο ιδιαιτερο προβλημα και η αξιοπιστια κυμαινεται σε υψηλα επιπεδα...ενω στο τριο που κυριαρχει στα ελληνικα κολλημενα εγκεφαλικα κυταρα αρκει να κανεις μια βολτα στα αντιστοιχα φορουμ θα δεις οτι το κυριο θεμα συζητησης ειναι το τι προβλημα αντιμετοπιζει ο καθενας(σαν τον γαμπρο μου που πηρε ενα Q5 και το εχει εδω και 1 μηνα στο συνεργειο).Δεν λεω ολα τα αμαξια μπορει να βγαλουν κατι αλλα ως δια μαγειας ολα τα προβληματα στο vag και οχι μονο ειναι παντοτε δικαιολογημενα ενω σε αλλες εταιριες οχι!!οπως στα tsi που θελουν οι κατωχοι να μας πεισουν οτι ειναι φυσιολογικο που καινε το λαδι οπως το τηγανι μου!!!!
Και μην με παρεις για κολλημενο αντιγερμανο,εχω στην κατοχη μου 1 c30 και εχω ηδη παραγγειλει 1 πολο για 2ο
απλος τα λεω αυτα για να δοξασω την ηλιθια νεοτροπια του ελληνα που θελει να εχει bmw η audi ετσι γιατι πρεπει...sorry για τα οσα ειναι offtopic!μπαα καθολου κολλημενος
τα tsi δεν καινε λαδι.. οι αναφορες προβληματων ενος αυτοκινητου που κυκλοφορει πολυ περισσοτερο ειναι φυσιολογικο να ειναι πολλαπλασιες
και τελος το τριο αυτο δεν κυριαρχει μονο στα ελληνικα κολλημενα μυαλα , αλλα και σε πολλα μερη του υπολοιπου κοσμου..
δεν εγιναν μεγαλες αυτες οι εταιρειες με τις λιγοστες σε σχεση με τον ογκο των πωλησεων τους 316 και τις 200Κ που πουλησαν στους ελληνες -
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
Haldex operator! Πού είναι η έδρα της Haldex; Mάντεψε, στη Σουηδία!!!το ξερω φιλε μου, σου ειπε κανεις οτι εχω κατι με τα σουηδικα μοντελα ?
και το χαλντεξ ειναι μινιμαλιστικη 4κινησηαπλα δε μου αρεσει η ελιτιστικη συμπεριφορα.. οταν κατι δε πουλαει απλα πρεπει να βελτιωθει και να γινει καλυτερο απο τον ανταγωνισμο και αυτο πρωτοι και καλυτεροι πρεπει να το αναγνωρισουν οι φαν της καθε εταιρειας και οχι να λενε οτι οι καταναλωτες ειναι ζωα και δεν εχουν κριση..
επισης το τι κανουν οι ελληνες ισως εχει μηδενικη επιπτωση στη παγκοσμια αγορα.. αρα δεν ειμαστε μονο εμεις χωρις παιδεια και με τασεις επιδειξης -
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Μην σας παραπλανεί το γεγονός ότι ένα αυτοκίνητο,με αισθητική ΙΚΕΑ και καθόλα συμβατικό στην τεχνολογία του,είναι premium επειδή τη στιγμή που στις ΗΠΑ κοστίζει 24.000$ και στην Ευρώπη 32.000 ευρώ...στην Ελλάδα καλείστε να το πληρώσετε 40.000ε ευρώ.Για την αισθητική IKEA και τα έπιπλα των Σουηδών και τις διακρίσεις που έχουν στο design δε θα μιλήσω γιατί από ό,τι φαίνεται ξέρουμε μόνο το ΙΚΕΑ...
θα μιλήσω όμως για τα $24.000. Το πιο φτηνό Saab που πωλείται στην Αμερική είναι το 9-3 με τιμή $30,360...
http://www.saabusa.com/
Μη λέμε και ό,τι θέλουμε τώρα... όσο για τα ηλεκτρονικά και τεχνολογικά επιφυλάσσομαι να απαντήσω Alba όταν θα έχω χρόνο.... -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
και το χαλντεξ ειναι μινιμαλιστικη 4κινηση -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Haldex operator! Πού είναι η έδρα της Haldex; Mάντεψε, στη Σουηδία!!!
το ξερω φιλε μου, σου ειπε κανεις οτι εχω κατι με τα σουηδικα μοντελα ?
και το χαλντεξ ειναι μινιμαλιστικη 4κινησηαπλα δε μου αρεσει η ελιτιστικη συμπεριφορα.. οταν κατι δε πουλαει απλα πρεπει να βελτιωθει και να γινει καλυτερο απο τον ανταγωνισμο και αυτο πρωτοι και καλυτεροι πρεπει να το αναγνωρισουν οι φαν της καθε εταιρειας και οχι να λενε οτι οι καταναλωτες ειναι ζωα και δεν εχουν κριση..
επισης το τι κανουν οι ελληνες ισως εχει μηδενικη επιπτωση στη παγκοσμια αγορα.. αρα δεν ειμαστε μονο εμεις χωρις παιδεια και με τασεις επιδειξηςOι πρώτοι είμαστε που είπαμε ότι την άφησε χωρίς εφόδια τη Saab. Αλλά αυτό πόρρω απέχει από τα κουφά που ακούω ότι είναι ένας economic/generic κατασκευαστής....
Στην Ελλάδα η πίστη στην 'Αγία Τριάδα ' είναι πολύ μεγαλύτερη από άλλες χώρες. Επίτρεψέ μας λοιπόν και σε εμάς κάποιες υπερβολές όταν κάποιοι πέφτουν να συλήσουν στο κουφάρι της Saab ακόμα και τώρα, ή να μας τα βγάλουν αυτοκίνητα του κ..... -
ενταξει αυτοκινητα του κωλου δε νομιζω να πιστευει κανεις σοβαρα οτι ειναι , παντως συνεχιζω να πιστευω οτι η καταναλωτικη συμπεριφορα των ελληνων ειναι μικρης σημασιας και ακομα και αν ειναι ετσι οπως τα λες (οτι δηλαδη εμεις ειμαστε οι πιο πιστοι απο ολους ) στον υπολοιπο κοσμο που ειναι λιγοτερο πιστοι δεν φαινεται να αλλαζει η εικονα των πωλησεων..
μην κοροιδευομαστε οι 3 γερμανοι σε αυτες τις κατηγοριες (η καθεμια σε συγκεκριμενους μαλιστα) στη συνειδηση ολου του κοσμου ειναι κορυφαιοι και ακομα και εταιρειες που πουλανε οπως η Lexus δεν νομιζω οτι μπορουν να τους απειλησουν επι της ουσιας..
στην ευρωπη μαλιστα ειναι ιερες αγελαδες -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Αν κλείσει η Σάαμπ και μεταπωληθεί η Βόλβο σε κινέζους, θα κλείσουν ίσως τα τελευταία εργοστάσια με σχετικά ευμεγέθη παραγωγή και παγκόσμια παρουσία, που έχουν έδρα σε ένα τοσο μικρό κράτος με μικρή εσωτερική αγορά (αν και σημαντική για το μέγεθός τους) και 8,5 εκατομμύρια πληθυσμό.
Παρατηρώντας την παγκόσμια παραγωγή αυτοκινήτων, θα διαπιστώσετε ότι όλα τα υπόλοιπα εργοστάσια έχουν έδρα σε πληθυσμιακά και τεχνολογικά μεγαθήρια όπως ΗΠΑ, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Ρωσσία, Ιαπωνία, Ν. Κορέα, Κίνα, και κάποια που είναι σε άλλες χώερες συνήθως είναι θυγατρικές αυτών.
Ένα μεγάλο μπράβο στους Σουηδούς γι΄αυτό, και για την όποια τεχνογνωσία που ανέπτυξαν για να στηρίξουν το προιόν τους. Δεν είναι και λίγο.Βασικα τους αξιζουν πολλα μπραβο οχι μονο για την ενασχοληση τους με τα αυτοκινητα. Παραμενουν πρωτοπορειακοι και καινοτομοι στην αγορα των φορτηγων, των μηχανων θαλλασσης, των διαφορων εξαρτηματων πλοιων (συστηματα προωσης, ηλεκτρουδραυλικα-πορτες, καπακια-, εξοπλισμους ασφαλειας), την αεροναυπηγικη (Volvo aero παραγει nozzles για αρκετες αποστολες στο διαστημα), τα ηλεκτρονικα.....η λιστα ειναι ατελειωτη!
Οσο για την μη παρεβαση του κρατους...Ανεκαθεν η Σουηδικη κυβερνηση αφηνε της εταιρειες να εξελιχθουν μονες τους, να κολυμπησουν ή να πνιγουν. Οι απολυμενοι θα παρουν τα επιδοματα τους και θα επανεκπαιδευτουν για να επανδρωσουν βιομηχανιες που περιμενουν να εκτιναχθουν στο μελλον. That's the Swedish way! -
-
-
Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
:ysterical:Tι είναι τόοοοσο αστείο?
Πες να γελάσουμε κι εμείς -
Βρε παιδια, νομιζω οτι αρκετοι εχετε χασει το νοημα του προβληματος. Τα Saab δεν εχουν κανενα προβλημα σαν αυτοκινητα. Απο ασφαλεια ειναι κορυφαια, απο αξιοπιστια μετρια (κυριως ηλεκτρονικα προβληματα, αλλα καμια σχεση με τις σαβουρες τα VW), οδικη συμπεριφορα αξιοπρεπη, αισθητικη ξεχωριστη (καθαρα υποκειμενικο) κτλ. Το προβλημα ειναι καθαρα το κοστος κατασκευης, το οποιο ειναι μεγαλυτερο απο την τιμη που μπορει να σηκωσει η αγορα. Μπορουμε να λεμε οτι θελουμε για την GM, αλλα τα Σααμπ απευθυνονται σε ενα πολυ συγκεκριμενο αγοραστικο κοινο, το οποιο δυστυχως δεν ειναι επαρκους μεγεθους.
Για το φιλο που εβαλε τις τιμες απο το saabusa.com. Αυτες ειναι ενδεικτικες τιμες κατασκευαστη. Λιγοι αγοραζουν σε αυτες τις τιμες. Επειδη το παζαρεμα στις τιμες αυτοκινητων ειναι συνηθισμενη τακτικη στις ΗΠΑ τα καινουργια 9-3 πανε γυρω στις 24-25 χιλιαδες $, δηλαδη εκει που παιζουν τα περισσοτερα midsize sedans (Honda Accord, Ford Fusion, Chevrolet Malibu, Toyota Camry).
-
Ο χρήστης boomboom έγραψε:
Το προβλημα ειναι καθαρα το κοστος κατασκευης, το οποιο ειναι μεγαλυτερο απο την τιμη που μπορει να σηκωσει η αγορα. Μπορουμε να λεμε οτι θελουμε για την GM, αλλα τα Σααμπ απευθυνονται σε ενα πολυ συγκεκριμενο αγοραστικο κοινο, το οποιο δυστυχως δεν ειναι επαρκους μεγεθους.Αντιπαρερχομαι τα τραγικα σχολια περι VAG (καταλαβαμε την ομαδα σου...) και στεκομαι στο πλεον σαθρό επιχειρημα σου! Ξερεις τα SAAB δεν ειναι τα μονα που απευθυνονται σε μεγαλυτερα βαλαντια! Υπαρχουν αλλες τοσες εταιριες εκει εξω που απευθυνονται σε ακομα ποιο ακριβα γουστα και εχουν το μεριδιο αγορας τους και επιζουν δεκαετιες τωρα επιτυχημένα. Η καθε εταιρια προσπαθει να παρουσιασει ενα προιον το οποιο θα ειναι αρεστο σε οσο το δυνατον περισσότερους και να κλεψει πωλησεις απο τους αλλους. Προφανως για την SAAB αυτο και εφικτο δεν ηταν (πως αλλωστε αφου δεν παρουσιαζει τιποτα) και τα αμαξια της, κοστιζαν κατασκευαστικα περισσότερο απο τον ανταγωνισμο με συνεπεια να μπαινει μεσα σε καθε πωληση.... οποτε φτασαμε εδω που φτασαμε...
Εκτος δλδ αν πιστευεις οτι το κοινο της SAAB διαφοροποιείται απο αυτο της Volvo, της VW, της Opel, της Merc.... οποτε καλο θα ηταν να μας εξηγησεις τι το διαφορετικο εχουν αυτοι (οι αγοραστες) και πως ακριβως τους ικανοποιει η Saab τις αναγκες τους...
-
Ο χρήστης JohnCharles έγραψε:
:ysterical:για καντο μας λιανά
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
φιλε corsair διακρινω μια ''ψιλοχαρα'' για το κλεισιμο οπως λες της saab?
Κατ'αρχην να σου πω οτι απο τις 2 αυτοκινητοβιομηχανειες υπαρχουν και οι 2 και καμια δεν θα κλεισει...
Το εσωτερικο ενος αυτοκινητου ειναι καθαρα υποκειμενικο το αν ειναι ωραιο συμφωνα με το γουστο του καθενος.το must που το κρινουμε ολοι το ιδιο ειναι η ποιοτητα κατασκευης και η saab δεν νομιζω να υστερει σε αυτον τον τομεα!
Η πολυτελεια ειναι πιο σημαντικη οσον αφορα τα μηχανικα μερη,ποιοτητα κυλισης κ.α που με την saab δεν υπαρχει καποιο ιδιαιτερο προβλημα και η αξιοπιστια κυμαινεται σε υψηλα επιπεδα...ενω στο τριο που κυριαρχει στα ελληνικα κολλημενα εγκεφαλικα κυταρα αρκει να κανεις μια βολτα στα αντιστοιχα φορουμ θα δεις οτι το κυριο θεμα συζητησης ειναι το τι προβλημα αντιμετοπιζει ο καθενας(σαν τον γαμπρο μου που πηρε ενα Q5 και το εχει εδω και 1 μηνα στο συνεργειο).Δεν λεω ολα τα αμαξια μπορει να βγαλουν κατι αλλα ως δια μαγειας ολα τα προβληματα στο vag και οχι μονο ειναι παντοτε δικαιολογημενα ενω σε αλλες εταιριες οχι!!οπως στα tsi που θελουν οι κατωχοι να μας πεισουν οτι ειναι φυσιολογικο που καινε το λαδι οπως το τηγανι μου!!!!
Και μην με παρεις για κολλημενο αντιγερμανο,εχω στην κατοχη μου 1 c30 και εχω ηδη παραγγειλει 1 πολο για 2ο
απλος τα λεω αυτα για να δοξασω την ηλιθια νεοτροπια του ελληνα που θελει να εχει bmw η audi ετσι γιατι πρεπει...sorry για τα οσα ειναι offtopic!μπαα καθολου κολλημενος
τα tsi δεν καινε λαδι.. οι αναφορες προβληματων ενος αυτοκινητου που κυκλοφορει πολυ περισσοτερο ειναι φυσιολογικο να ειναι πολλαπλασιες
και τελος το τριο αυτο δεν κυριαρχει μονο στα ελληνικα κολλημενα μυαλα , αλλα και σε πολλα μερη του υπολοιπου κοσμου..
δεν εγιναν μεγαλες αυτες οι εταιρειες με τις λιγοστες σε σχεση με τον ογκο των πωλησεων τους 316 και τις 200Κ που πουλησαν στους ελληνεςεχουμε tsi στην οικογενεια μου και παρατσιμπαει λαδι σε αντιθεση με το volvo οποτε ασε με να εχω την αποψη μου....
και για κατι καταναλωσεις περι τα 6lt που αναφερει η εταιρια να σου πω οτι δεν ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα...εκτος αν ακολουθεις τον επιταφιο!
Δεν ειμαι καθολου κολλημενος φιλε μου και εχω στην κατοχη μου και vw και volvo και θεωρω πολυ ηλιθιο να εισαι κολλημενος με μια εταιρια γιατι η καθε εταιρια εχει τα καλα της και τα κακα της....εκαστος στο ειδος του!Και η γνωμη μου για την saab και την volvo αν θελεις ειναι οτι στην Ελλαδα ειναι παρεξηγημενες εταιριες.Η saab για να ξαναγινει κερδοφορα συμφωνα με τους υπευθυνους χρειαζεται εναν ογκο πωλησεων 150000-200000 αυτοκινητα παγκοσμιως δεν νομιζω να ειναι τοσο μεγαλος αυτος ο αριθμος?πως να τον επιτυχεις ομως οταν η gmalakes σε εχουν 10 χρονια με 2 γηρασμενα μοντελα και την χρονια που θελεις να παρουσιασεις 2 νεα μοντελα και εχεις και ετοιμο 1 τριτο σου λεν οτι θα σε κλεισουν?αυτα μονο η gm τα κανει...με αυτα και μ'αυτα ουτε χρονια πολλα δεν ειπαμε!
χρονια πολλα σε ολους και στις οικογενειες σας με υγεια και πολλα ασφαλη και απροβληματιστα χιλιομετρα!!!!!Και ηεξοληστε με τις αντιπαλλοτητες μεταξυ των εταιριων εν ετη 2010 βρισκομαστε και πλεον σχεδον ολα τα αυτοκινητα ειναι καλα αλλα για να παρεις χλιδα υστερεις σε αξιοπιστια η κατι αλλο και για να παρεις πχ γκαζια ριχνεις ποιοτητα κατασκευης και κυρος brandname....αν θελεις τα παντα ολα σκας καμια 50αρου 60αρου και εισαι αρχοντας! -
εγω προσωπικα δεν γνωριζω 1400αρηδες και 1800αρηδες tsi που να πινουν λαδι, εκτος απο 2λιτρους οι οποιοι πινουν , αλλα οχι σε σημειο που να αποτελει προβλημα..
βεβαια δεν αμφισβητω αυτο που λες μπορει να συμβαινει για διαφορους λογουςοσο για την καταναλωση, οι 1400αρηδες μπορουν να κινουνται μες στην πολη με 8 +/- χωρις να πηγαινουν με ρυθμους επιταφιου
απο κει και περα αν το προιον που πηρατε δεν ηταν οσο καλο θα ηθελες , λογικο ειναι να εχεις αγανακτησει, αυτο το σεβομαι
απλα απο τα λεγομενα σου καταλαβα οτι εσυ εχεις κολλημα με τη vw και το ανεφερες σε ενα ασχετο με αυτη θεμα
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
εγω προσωπικα δεν γνωριζω 1400αρηδες και 1800αρηδες tsi που να πινουν λαδι, εκτος απο 2λιτρους οι οποιοι πινουν , αλλα οχι σε σημειο που να αποτελει προβλημα..
βεβαια δεν αμφισβητω αυτο που λες μπορει να συμβαινει για διαφορους λογουςοσο για την καταναλωση, οι 1400αρηδες μπορουν να κινουνται μες στην πολη με 8 +/- χωρις να πηγαινουν με ρυθμους επιταφιου
απο κει και περα αν το προιον που πηρατε δεν ηταν οσο καλο θα ηθελες , λογικο ειναι να εχεις αγανακτησει, αυτο το σεβομαι
απλα απο τα λεγομενα σου καταλαβα οτι εσυ εχεις κολλημα με τη vw και το ανεφερες σε ενα ασχετο με αυτη θεμα
Οχι ρε συ ειχα γραψει αυτο:
''Δεν λεω ολα τα αμαξια μπορει να βγαλουν κατι αλλα ως δια μαγειας ολα τα προβληματα στο vag και οχι μονο ειναι παντοτε δικαιολογημενα ενω σε αλλες εταιριες οχι!!οπως στα tsi που θελουν οι κατωχοι να μας πεισουν οτι ειναι φυσιολογικο που καινε το λαδι οπως το τηγανι μου!!!!''Αλλα αναφερομουν σε διαφορους που οτι συμβαινει στο vag πανε να το περασουν σαν φυσιολογικο!(π.χ. το λαδι)
και να και μια λιστα που σηκωνει συζητηση για τα περι αξιοπιστιας στην κατηγορια των μικρομεσαιων στο συνολο βλαβων(το c30 που εχω δεν το εχει καν στην λιστα ενω το γκολφ μου δεν τα παει και τοσο καλα και δυστυχως ενα απο αυτα ειναι και το δικο μου)- Ο αριθμός του δείκτη βλαβών είναι αυτός που καταδεικνύει τον τελικό βαθμό αξιοπιστίας (μεγαλύτερος αριθμός σημαίνει περισσότερες βλάβες).Ο τελικός αριθμός είναι το πηλίκο των βλαβών που έχουν καταγραφεί σε αυτοκίνητα τελευταίας 5ετίας της κάθε εταιρείας δια τον αριθμό των αντίστοιχων μοντέλων που έχουν κυκλοφορήσει το ίδιο χρονικό διάστημα Επιπλέον, ανάλογα με τη βαρύτητα της (όπως την αξιολογούν οι ιδιοκτήτες των αυτοκινήτων), η κάθε βλάβη έχει πολλαπλασιαστεί με διαφορετικό συντελεστή. Έτσι μια μεγάλη βλάβη έχει πολλαπλασιαστεί με μεγαλύτερο συντελεστή από μια μικρότερης σημασίας.
Μάρκα / Μοντέλο Δείκτης βλαβών
ALFA ROMEO 147
78
RENAULT MEGANE
64
FIAT STILO
51
PEUGEOT 307
37
CITROEN C4
35
VOLKSWAGEN GOLF
33
CHEVROLET LACETTI
29
SEAT LEON
26
MERCEDES A-SERIES
23
AUDI A3
22
FORD FOCUS
22
BMW 1-SERIES
19
OPEL ASTRA
19
DODGE CALIBER
17
MITSUBISHI LANCER
17
SEAT CORDOBA
15
KIA CEED
14
FIAT BRAVO
14
NISSAN ALMERA
13
TOYOTA COROLLA
13
HONDA CIVIC
12
MAZDA 3-SERIES
9
HYUNDAI i30
9
HYUNDAI ACCENT
8
TOYOTA AURIS
6
NISSAN TIIDA
4
Saab Forum