-
Ο χρήστης Nozomi έγραψε:
Οι αλλαγές έγιναν μόνο στο 5θυρο και στο SW.
Περίμενα μήπως στη Φρανκφούρτη εμφανισουν και το 3θυρο αλλαγμένο αλλά ευτυχώς το άφησαν ήσυχο και όμορφο όπως είναι!Προσωπικά, μΕ αρέσει πολύ το pro ceed και ΔΟΞΑ τω ΘΕΩ το άφησαν ανέγγιχτο !
Το face-lift θεωρώ ότι χάλασε την αρμονία του υπάρχοντος μοντέλου...Πολύ όμορφο το ProCeed, σπορ εμφάνιση αλλά πρέπει επειγόντως να βγάλει και αντίστοιχους κινητήρες η KIA για να συμβαδίζουν με το αμάξωμα...
Την Κυριακή που μας πέρασε, πήγαινα για Λουτράκι και πέτυχα ένα λευκό ProCeed ... μπροστά μου στην μεγάλη ευθεία πριν τον Ισθμό. Πήγαινε με 140 χιλιόμετρα περίπου...
Ο οδηγός του ήθελε να το πατήσει, το προσπάθησε αλλά δεν τα κατάφερε...
Με καθυστερούσε πολύ ...
Και ήταν και μόνος του μέσα. Εγώ ήμουν με συνοδηγό άντρα.Τον πέρασα τόσο γρήγορα που μάλλον δεν πρόλαβε να με δει ...
Και πραγματικά, είναι στο μάτι πολύ περίεργο ένα 207 να τα 'ρίχνει' για την πλάκα του σε ένα ProCeed ...
Συμπέρασμα: ProCeed... Το αμάξωμα αδικείται από τον κινητήρα ...
Οι Κορεάτες ΠΡΕΠΕΙ να φροντίσουν ... -
Hδη υπάρχει το νέο Ceed ως τρέχον μοντέλο στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το 1.4 έχει διαφορετικό tuning στον κινητήρα και 89 αντί 109 ίππους, αλλά ίδια ροπή με διαφορετική χαρτογράφηση (πιο χαμηλά). Οι άγγλοι του WHAT CAR? εκθειάζουν την ευελιξία του κινητήρα.
-
-
Μήπως δυναμομετρήθηκε ποτέ ο 1400 κινητήρας του Ceed καθώς μπορεί τα 109 άλογα που λέει να είναι και λίγο μούσι...
-
Έχει δυναμομετρηθεί και τα έχει βγάλει. Μπες μία στο www.gkc.gr (Greek Kia Club) και τσέκαρε δυναμομετρήσεις μελών να δεις. Άλλωστε αν δεν είχε 109 ίππους αποκλείεται να επιβεβαίωνε μετρήσεις τελικής 187 km/h, και 0-100 κάτω από 12' με βάρος τυπικού μικρομεσαίου (1250-1300 kg).
-
Ο χρήστης shumakos έγραψε:
Έχει δυναμομετρηθεί και τα έχει βγάλει. Μπες μία στο http://www.gkc.gr (Greek Kia Club) και τσέκαρε δυναμομετρήσεις μελών να δεις. Άλλωστε αν δεν είχε 109 ίππους αποκλείεται να επιβεβαίωνε μετρήσεις τελικής 187 km/h, και 0-100 κάτω από 12' με βάρος τυπικού μικρομεσαίου (1250-1300 kg).Σαφώς και τα έχει. Στο Drive μάλιστα στα 30000κλμ που το είχαν ξαναμετρήσει έβγαλε περίπου 114 άλογα...
-
Πολύ κρίμα τότε να πέσει στα 89!
-
Αδυνατεί να περάσει Euro5 με τα 109 άλογα μήπως?
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Αδυνατεί να περάσει Euro5 με τα 109 άλογα μήπως?Προφανώς αυτό ισχύει που λες...
-
Πάντως σε εργοστασιακές μετρήσεις για τα 89 άλογα δίνουν καλύτερο 0-100 (0.1-0.2 sec κάτω από τα 109 άλογα), μικρότερη κατανάλωση, μικρότερη ροπή, μειωμένους ρύπους, αλλά και μικρότερη ελαφρώς τελική.
Μου φαίνεται πολύ περίεργο!
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Πάντως σε εργοστασιακές μετρήσεις για τα 89 άλογα δίνουν καλύτερο 0-100 (0.1-0.2 sec κάτω από τα 109 άλογα), μικρότερη κατανάλωση, μικρότερη ροπή, μειωμένους ρύπους, αλλά και μικρότερη ελαφρώς τελική.Μου φαίνεται πολύ περίεργο!
Προφανώς και λένε μαμακίες. Αν είναι δυνατόν να ισχύουν αυτές οι μετρήσεις...
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Πάντως σε εργοστασιακές μετρήσεις για τα 89 άλογα δίνουν καλύτερο 0-100 (0.1-0.2 sec κάτω από τα 109 άλογα), μικρότερη κατανάλωση, μικρότερη ροπή, μειωμένους ρύπους, αλλά και μικρότερη ελαφρώς τελική.
Μου φαίνεται πολύ περίεργο!
Προφανώς και λένε μαμακίες. Αν είναι δυνατόν να ισχύουν αυτές οι μετρήσεις...
Μπορείς να τις δεις πάντως εδώ -> http://www.kia.co.uk/~/media/Specifications/Spec-Sheet-Pro-Ceed.ashx
Είναι από το αγγλικό site της kia.
-
Ο κινητηρας o 1400αρης που μπηκε για πρωτη φορα στα i30 και kia ceed ηταν εξαιρετικοι .Δεν μιλω μονο απο αποψη ισχυος οτι βγαζουν 109 αλογα μονο στα 1400 αλλα και οι τιμες καταναλωσης ειχαν μεση τυποιημενη καταναλωση 6.1 λιτρα στο μικτο κυκλο και 7.6 λιτρα στον κυκλο πολης και αυτι παρολο που ο κινητηρας μονο ηπια δεν ειναι ρυθμισμενος γι αυτο και τα 109 αλογα.Επισης οι τιμες αυτες τις καταναλωσης ειναι εξαιρετικα μικρες εαν σκεφτουμε οτο πολυ καλτι οι κινητηρες αυτοι τοποθετηθηκαν οχι σε 1400αρια σουπερ μινι που ειναι ελαφρυτερα αλλα σε αυτοκινητα της μικρομεσαιας κατηγοριας που ειναι βαρυτερα.
Κι ομως οι κορεατες το πολυ καλο τα εκαναν παρα πολυ καλο ο ηδη δυνατος και οικονομικος κινητηρας εγινε ακομα πιο οικονομικος η μεση καταναλωση απο 6.1 επεσε στα 5.8 και στον αστικο κυκλο απο 7.6 στα 7.2 οπως ειδα στο κια ceed facelift και λογικα και θα μπει και στο hyundai i30 οταν αυτο θα βγει το facelift μοντελο.
Βλεπω τα τελευταια χρονια η hyundai kia να συναγωνιζονται τους ιαπωνες της honda και τοyoτα που ειχαν τα πιο δυνατα και οικονομικα μοτερ.Οι διαρκεις βελτιωσεις που κανουν στους κινητηρες τους τα τελευταια χρονια εχουν ως αποτελεσμα να ειναι απο τους πρωτους.Μαλιστα ισως ο 1400αρης κινητηρας να ειναι καλυτερος απο τους αντιστοιχα μοτερ των toyota honda.Συγκρινοντας τις τιμες καταναλωσης βλεπω οτι ο 1400αρης του ceed εχει τις ιδιες καταναλωσεις με το μοτερ των auris και civic. Bεβαια ο κινητηρας της κια πρπει να ειναι καλυτερος διοτι τις ιδιες αυτες καταναλωσεις τις εχει πετυχει παρολο που εχει περισοτερα κυβικα απο τα μοτερ των ορις σιβικ.Το κορεατικο μοτερ ειναι ακριβως 1400 ενω τα ιαπωνιακα εχουν λιγο μικροτερα κυβικα ειναι 1300 και κατι γεγονος που κανονικα επιβαρυνει την καταναλωση των κορεατικων μοτερ.Ακομα το μοτερ των κορεατων πιανει αυτες τις ιδιες καταναλωσεις με τα αντιστοιχα ιαπωνικα μοτερ εχοντας μονο 5 ταχυτο κιβωτιο ενω τα 1300αρια ορις και σιβικ εχουν εξαταχυτο που σημαινει οτι τις οποιες καταναλωσεις τις επιασαν με μια σχεση παραπανω δηλ λιγοτερεσ τστροφες λειτουργιαςΕτσι παρολο που το κορεατικο μοτερ τουceed εχει λιγο μεγαλυτερο κυβισμο και μια σχεση λιγοτερο απο τα 1300αρια σιβικ και ορις εντοιτοις πετυχαινει τις ιδιες τιμες καταναλωσης
Πολυ καλα τα μοτερ των κορεατων -
Ο χρήστης georgefoto έγραψε:
Ο κινητηρας o 1400αρης που μπηκε για πρωτη φορα στα i30 και kia ceed ηταν εξαιρετικοι .
.....
μπλα-μπλα-μπλα...
....
Πολυ καλα τα μοτερ των κορεατωνΕίσαι και χιουμορίστας ε;;
Πού να βγάλουν και τίποτις με turbo, άμεσο ψεκασμό, multiair, μεταβλητό χρονισμό , μεταβλητούς αυλούς, κλπ κλπ κλπ....Τα μοτέρ τους είναι απλά συμπαθητικά, ούτε τις φοβερές επιδόσεις προσφέρουν, ούτε την τρελή οικονομία. Πρέπει να προσπαθήσουν ΠΟΛΥ για να φτάσουν τους ευρωπαίους και μην ξεχνάμε πως στα diesel είναι ακόμη πιο πίσω.
Για το περί ου ο λόγος μοτέρ, νομίζω πως πρέπει να ψάξεις πολύ για να βρεις κάνα ξεχασμένο TU με 75 ίππους στο 207ή το 8βάλβιδο με τους 77 στο Punto, για να το βγάλεις καλύτερο από του ανταγωνισμού! Οι υπόλοιποι είναι απλά πολύ μπροστά...
-
Σιγά το φοβερό και τρομερό μοτέρ στην πράξη του ceed
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Ο κινητηρας o 1400αρης που μπηκε για πρωτη φορα στα i30 και kia ceed ηταν εξαιρετικοι .
.....
μπλα-μπλα-μπλα...
....
Πολυ καλα τα μοτερ των κορεατωνΕίσαι και χιουμορίστας ε;;
Πού να βγάλουν και τίποτις με turbo, άμεσο ψεκασμό, multiair, μεταβλητό χρονισμό , μεταβλητούς αυλούς, κλπ κλπ κλπ....Τα μοτέρ τους είναι απλά συμπαθητικά, ούτε τις φοβερές επιδόσεις προσφέρουν, ούτε την τρελή οικονομία. Πρέπει να προσπαθήσουν ΠΟΛΥ για να φτάσουν τους ευρωπαίους και μην ξεχνάμε πως στα diesel είναι ακόμη πιο πίσω.
Για το περί ου ο λόγος μοτέρ, νομίζω πως πρέπει να ψάξεις πολύ για να βρεις κάνα ξεχασμένο TU με 75 ίππους στο 207ή το 8βάλβιδο με τους 77 στο Punto, για να το βγάλεις καλύτερο από του ανταγωνισμού! Οι υπόλοιποι είναι απλά πολύ μπροστά...
Ενα λεπτο πρωτον εχουν μεταβλητο χρονισμο και δευτερον δεν εχουν χρησιμοπιησει μηχανισμους οπως καταργηση πεταλουδας γκαζιου και ρυθμιση ισχυος με μεταβλητο βυθισμα βαλβιδων multiair valvematic, αμεσο ψεκασμο.Κι ομως παρολο που δεν εχουν χρησιμοπιησει ολα αυτα εχουν πετυχει τις μικροτερες τιμες καταναλωσης και μεγαλυτερες τιμες ισχυος παντα γαι 1400ααρη μοτερ ατμοσφαιρικο.
Φαντασου και να χρησιμοιησουν αυτες τις διαταξεις ποσο ακομα πιο καλα θα πανεαφου τα multiair valvematic αμεσος ψεκασμος αυξανουν την ισχυ και κυριως μειωνουν την καταναλωση. Εχουν μεγαλυτερες τιμες ισχυος και καλυτερες καταναλωσεις παρολο που δεν εχουν ακομα χρησιμοπιησει τα multiair και τους αμεσους ψεκασμους εχουν πεταλουδα και εμμεσο ψεκασμο. Το μονο που εχουν χρησιμοποησει ειναι μεταβλητος χρονισμος και εαν δεν κανω λαθος μονο στον εκκεντροφορο εισαγωγης. -
Ο χρήστης georgefoto έγραψε:
Ενα λεπτο πρωτον εχουν μεταβλητο χρονισμο και δευτερον δεν εχουν χρησιμοπιησει μηχανισμους οπως καταργηση πεταλουδας γκαζιου και ρυθμιση ισχυος με μεταβλητο βυθισμα βαλβιδων multiair valvematic, αμεσο ψεκασμο.Κι ομως παρολο που δεν εχουν χρησιμοπιησει ολα αυτα εχουν πετυχει τις μικροτερες τιμες καταναλωσης και μεγαλυτερες τιμες ισχυος παντα γαι 1400ααρη μοτερ ατμοσφαιρικο.
Φαντασου και να χρησιμοιησουν αυτες τις διαταξεις ποσο ακομα πιο καλα θα πανεαφου τα multiair valvematic αμεσος ψεκασμος αυξανουν την ισχυ και κυριως μειωνουν την καταναλωση. Εχουν μεγαλυτερες τιμες ισχυος και καλυτερες καταναλωσεις παρολο που δεν εχουν ακομα χρησιμοπιησει τα multiair και τους αμεσους ψεκασμους εχουν πεταλουδα και εμμεσο ψεκασμο. Το μονο που εχουν χρησιμοποησει ειναι μεταβλητος χρονισμος και εαν δεν κανω λαθος μονο στον εκκεντροφορο εισαγωγης.Δεν έχεις δίκιο όμως, δες τι προσφέρουν ΤΩΡΑ οι υπόλοιποι και άσε τι ΜΠΟΡΕΙ να προσφέρουν οι κορεάτες αργότερα...
Τα μοτέρ τους ΤΩΡΑ , δεν είναι κάτι ιδιαίτερο. Αν βγάλουν κάτι καλό, ευχαρίστως να το αναγνωρίσω... Προσωπικά, βγάζω το καπέλο στους TSI και ειδικά στο DSG, κι ας έχω εγώ δίλιτρο ατμοσφαιρικό με χειροκίνητο 6άρι...
-
Α ρε γρέγκορι, κωλοτούμπας και συ σαν τον κορσαίρ.
-
Bottom line, η kia είχε ένα σημαντικό αβαντάζ στα 1400cc ατμόσφαιρα το οποίο χάθηκε.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Α ρε γρέγκορι, κωλοτούμπας και συ σαν τον κορσαίρ.Γιατί ρε;
Εγώ ήμουν στο τσακ να χτυπήσω Α3 Sportback DSG ακόμη και με τον 1.4 TSI, αλλά...ερωτεύτηκα τον Άσσο!Και δεν μετάνιωσα στιγμή για την μη...ορθολογική μου επιλογή, αφού ΚΑΘΕ φορά που οδηγώ την 120 μου, είμαι με ένα χαμόγελο μέχρι τ' αυτιά!
Αλλά το σωστό να λέγεται: η 120, αν είχε ένα τουρμπάκι για ροπή χαμηλά, μικρότερο βάρος μπροστά (άρα ακόμη καλύτερο ζύγισμα) και DSG, θα μαμούσε!
Και τώρα καλή είναι βέβαια...
Kia Ceed (Facelift)