-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
ρε παιδια γιατι δεν οδηγειτε τα opel,fiat,,renault, k.a. αυτοκινητα σας και αφηστε την saab για αυτους που ξερουν και ψαχνουν αλλα πραγματα σε ενα αυτοκινητο και οχι αυτα που τους πασαρουν τα πολυαγαπημενα περιοδικα με τα ''αξιοκρατικα'' test drive τους?....
φιλε μου θα ηθελα εδω να παρατηρησω οτι αυτη η λογικη αμυνας (η οποια μου ειναι οικεια απο την ενασχοληση μου με τους ιταλους ) ειναι τελειως λανθασμενη
δηλαδη σου αρεσει κι εσενα να ειναι 'αυτοκινητα λιγων που ξεχωριζουν και νιωθουν μοναδικοι γιατι δεν αγορασαν οτι και η μαζα' ?
αν δε το καταλαβες για αυτο πατωσε η εταιρεια.. δεν ειναι κατασκευαστης υπεραυτοκινητων ,που ακομα και αυτοι προσπαθουν να ειναι εμπορικοι (εκτος αν μιλαμε για βιοτεχνιες τυπου koenigsegg/pagani), οι οποιες δεν εχουν και τη δυνατοτητα ή το σκοπο να κανουν μαζικες πωλησεις για αυτο στο παιζουν ιστορια και σου πουλανε τρελα..η saab με τις τιμες της και τη τεχνολογια της απευθυνεται σε ενα μεγαλο κοινο..και περα απο τη 'λασπη του τυπου ' δε νομιζω οτι ειχε και κατι το ιδιαιτερο να επιδειξει σε σχεση με τον ανταγωνισμο, αλλιως ολο και κατι θα πουλαγε..
θες κι εσυ να ριξεις το φταιξιμο στη gm? και γω μαζι σου, αλλα για να φτασεις να εχεις παρε δωσε με τη gm σημαινει οτι αναγκαστηκες και οτι δε μπορεσες να σταθεις μονος σου
φιλε μου τιποτα δεν ειναι τυχαιο και τιποτα δεν ειναι τοσο σκοτεινο ωστε να μιλαμε για συνωμοσια..
ετσι ειναι η ελευθερη αγορα και οι γερμανοι που λες αργα ή γρηγορα θα πληρωσουν επισης τη πτωση της ποιοτητας τους τα τελευταια χρονια..
βεβαια οσο και οι υπολοιποι δεν κανουν καμια σοβαρη προσπαθεια , αλωνιζουν μονοι τους..
αλλα αυτο μη νομιζεις οτι το θελουμε κι εμεις οι υπολοιποι!
αν δεν υπαρχει ανταγωνισμος τοτε δεν υπαρχει και κινητρο για συνεχη βελτιωση , ενδεχομενη πτωση τιμων και ολα τα συναφη που θα ωφελησουν εμας τους καταναλωτες , οι οποιοι στο κατω κατω θελουμε να παρουμε το καλυτερο δυνατο με τα λεφτα μαςΔεν θα διαφωνησω μαζι σου σε πολλα απο αυτα που λες.Αυτο που λεω εγω για τα περιοδικα ειναι οτι πασαρουν εταιριες γιατι εποφελουνται απο αυτο με αλλους τροπους...π.χ. δεν μπορει το insignia να το πασαρουν σαν super ουαου και να το βαθμολογουν σε ασφαλεια και σαν συνολο με μεγαλυτερο βαθμο απο ολα τα volvo και ολα τα saab!!!!!ή να πασαρουν το golf και γενικοτερα οτι βγαζει η vw σαν οτι καλυτερο υπαρχει!αλλωστε ειναι γνωστο ποιες μαρκες αβανταρονται απο περιοδικα στην ελλαδα!Τωρα περαν απο αυτο εγω ναι προτειμω η saab να κρατησει ηψηλο επιπεδο αυτοκινητων παρα να ριξει ποιοτητα ουτος ωστε να στοχευσει στην μαζα.
+φωνω μαζι σου οτι τα τελευταια χρονια ελεω gm η saab δεν επεδειξε τπτ το ιδιαιτερο αλλα το θεμα ειναι το γιατι?Απλα η gm δεν εκμεταλευτηκε σωστα την saab δεν την αφησε να αναπτυχθει οπως θα επρεπε και προσπαθησε να την κανει μαρκα μαζικης παραγωγης και επεισης την καταδικασε να εχει μονο 2 μοντελα με το ιδιο ταμπλο και σχεδον ιδια εξωτερικα για πανω απο 5 χρονια...πως να πουλησει?Η SAAB δεν ηταν ποτε η μαρκα του λαου και ουτε μπορει να γινει,το καλυτερο γι αυτην και για μας βεβαια ειναι μετα την διαφενομενη πωληση να σταθει στα δικα της ποδια και οχι στην πλατη καποιου που δεν θα την αφηνει να δρασει ελευθερα και πιστευω πως η spyker θα ειναι μια καλη λυση....ηδωμεν... -
Μετά από το εσωτερικό του 9-3 που είδα χτες (fl) δεν απορώ καθόλου με την κατάληξη. Αυτό το πράμα είναι premium;
Απογοητεύτηκα οικτρά, κρίμα γιατί ένα 9-3 XWD δεν θα με χαλούσε καθόλου.
-
Ερωτηση προς τους υπευθυνους...
Οταν εχουμε ενα νεο μοντελο, ανοιγουμε τοπικ. Οταν εχουμε νεα εταιρια ανοιγουμε τοπικ.... Τωρα που εκλεισε η Saab θα το πατησουμε ενα lock το θεματακι? Η εστω θα το μεταφερουμε στο ΚΛΑΣΣΙΚΑ-ΙΣΤΟΡΙΚΑ οπου ταιριαζει καλυτερα?
-
H Volvo πουλήθηκε στην (κινέζικη) Geely τελικά. Η Saab ούτε αυτό δεν μπόρεσε να κάνει.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
H Volvo πουλήθηκε στην (κινέζικη) Geely τελικά. Η Saab ούτε αυτό δεν μπόρεσε να κάνει.Τι ξεφτυλα και για τη Volvo... καλυτερα να εκλεινε ΙΜΗΟ!
Μλκς Σουηδοι... δεν προστατεψαν τις βιομηχανιες τους.
-
Ο χρήστης stavros1926 έγραψε:
ρε παιδια γιατι δεν οδηγειτε τα opel,fiat,,renault, k.a. αυτοκινητα σας και αφηστε την saab για αυτους που ξερουν και ψαχνουν αλλα πραγματα σε ενα αυτοκινητο και οχι αυτα που τους πασαρουν τα πολυαγαπημενα περιοδικα με τα ''αξιοκρατικα'' test drive τους?....
φιλε μου θα ηθελα εδω να παρατηρησω οτι αυτη η λογικη αμυνας (η οποια μου ειναι οικεια απο την ενασχοληση μου με τους ιταλους ) ειναι τελειως λανθασμενη
δηλαδη σου αρεσει κι εσενα να ειναι 'αυτοκινητα λιγων που ξεχωριζουν και νιωθουν μοναδικοι γιατι δεν αγορασαν οτι και η μαζα' ?
αν δε το καταλαβες για αυτο πατωσε η εταιρεια.. δεν ειναι κατασκευαστης υπεραυτοκινητων ,που ακομα και αυτοι προσπαθουν να ειναι εμπορικοι (εκτος αν μιλαμε για βιοτεχνιες τυπου koenigsegg/pagani), οι οποιες δεν εχουν και τη δυνατοτητα ή το σκοπο να κανουν μαζικες πωλησεις για αυτο στο παιζουν ιστορια και σου πουλανε τρελα..η saab με τις τιμες της και τη τεχνολογια της απευθυνεται σε ενα μεγαλο κοινο..και περα απο τη 'λασπη του τυπου ' δε νομιζω οτι ειχε και κατι το ιδιαιτερο να επιδειξει σε σχεση με τον ανταγωνισμο, αλλιως ολο και κατι θα πουλαγε..
θες κι εσυ να ριξεις το φταιξιμο στη gm? και γω μαζι σου, αλλα για να φτασεις να εχεις παρε δωσε με τη gm σημαινει οτι αναγκαστηκες και οτι δε μπορεσες να σταθεις μονος σου
φιλε μου τιποτα δεν ειναι τυχαιο και τιποτα δεν ειναι τοσο σκοτεινο ωστε να μιλαμε για συνωμοσια..
ετσι ειναι η ελευθερη αγορα και οι γερμανοι που λες αργα ή γρηγορα θα πληρωσουν επισης τη πτωση της ποιοτητας τους τα τελευταια χρονια..
βεβαια οσο και οι υπολοιποι δεν κανουν καμια σοβαρη προσπαθεια , αλωνιζουν μονοι τους..
αλλα αυτο μη νομιζεις οτι το θελουμε κι εμεις οι υπολοιποι!
αν δεν υπαρχει ανταγωνισμος τοτε δεν υπαρχει και κινητρο για συνεχη βελτιωση , ενδεχομενη πτωση τιμων και ολα τα συναφη που θα ωφελησουν εμας τους καταναλωτες , οι οποιοι στο κατω κατω θελουμε να παρουμε το καλυτερο δυνατο με τα λεφτα μαςΔεν θα διαφωνησω μαζι σου σε πολλα απο αυτα που λες.Αυτο που λεω εγω για τα περιοδικα ειναι οτι πασαρουν εταιριες γιατι εποφελουνται απο αυτο με αλλους τροπους...π.χ. δεν μπορει το insignia να το πασαρουν σαν super ουαου και να το βαθμολογουν σε ασφαλεια και σαν συνολο με μεγαλυτερο βαθμο απο ολα τα volvo και ολα τα saab!!!!!ή να πασαρουν το golf και γενικοτερα οτι βγαζει η vw σαν οτι καλυτερο υπαρχει!αλλωστε ειναι γνωστο ποιες μαρκες αβανταρονται απο περιοδικα στην ελλαδα!Τωρα περαν απο αυτο εγω ναι προτειμω η saab να κρατησει ηψηλο επιπεδο αυτοκινητων παρα να ριξει ποιοτητα ουτος ωστε να στοχευσει στην μαζα.
+φωνω μαζι σου οτι τα τελευταια χρονια ελεω gm η saab δεν επεδειξε τπτ το ιδιαιτερο αλλα το θεμα ειναι το γιατι?Απλα η gm δεν εκμεταλευτηκε σωστα την saab δεν την αφησε να αναπτυχθει οπως θα επρεπε και προσπαθησε να την κανει μαρκα μαζικης παραγωγης και επεισης την καταδικασε να εχει μονο 2 μοντελα με το ιδιο ταμπλο και σχεδον ιδια εξωτερικα για πανω απο 5 χρονια...πως να πουλησει?Η SAAB δεν ηταν ποτε η μαρκα του λαου και ουτε μπορει να γινει,το καλυτερο γι αυτην και για μας βεβαια ειναι μετα την διαφενομενη πωληση να σταθει στα δικα της ποδια και οχι στην πλατη καποιου που δεν θα την αφηνει να δρασει ελευθερα και πιστευω πως η spyker θα ειναι μια καλη λυση....ηδωμεν...Εδώ κάνεις μεγάλο λάθος! Το Insignia δεν το πασάρουν σαν 'σούπερ ουάου'... το αυτοκίνητο αξίζει και το παραμικρό για ότι έχει γραφτεί πάνω σε αυτό... και ότι έχει γραφτεί είναι ΜΟΝΟ από τον ξένο τύπο...για δες; Εδώ στην Ελλάδα τα περιοδικά το έχουν 'γράψει' κανονικά (ελάχιστα τεστ...ειδικά το 1.6Τ δεν έχει 'παίξει' πουθενά!)... και όμως αυτό πουλάει σαν τρελό! Γιατί; Γιατί απλά είναι το καλύτερο Όπελ... και πάνω σε αυτό θα βασιζόταν το επόμενο Saab... αν απαξιώνεις το Insignia... ε... απαξιώνεις και το...επόμενο 9-5. Για το θέμα της ασφάλειας...δεν νομίζω τα Crash Test να λένε ψέματα! Δές και το Astra που αν και μικρότερο,έχει τα ίδια συστήματα ασφαλείας:
http://www.youtube.com/watch?v=iWy4fmgipI8
Αναφέρεται ότι 'ποιός θα αγόραζε αυτοκίνητα από μία εταιρεία που πιθανολογείται πως θα κλείσει'... και για την Opel το ίδιο ίσχυε πέρισυ... κοίτα όμως τίς πωλήσεις της; Γιατί; Γιατί είχε κάτι να προσφέρει...
Λές η GM να ήθελε να έχει μία ζημιογόνο εταιρεία; Δεν θα ήθελε να την δεί να της φέρνει κέρδος; Σίγουρα έκαναν και αυτοί κάποιους λάθος χειρισμούς... ίσως όμως αν δεν ήταν η GM η Saab να είχε κλείσει πολύ πιο πρίν! Και εμένα μου άρεσαν τα αυτοκίνητα της Saab (εξωτερικά μόνο...γιατί εσωτερικά...)...αλλά δυστυχώς όσα χρόνια τα θυμάμαι (κυρίως μετά το 900Turbo),δεν θυμάμαι να ήταν κάτι άλλο παρά Rebagged Fiat (Chroma;) ή Opel Vectra. Τέλος πάντων...καθόμαστε και ασχολούμαστε για το 'κλείσιμο' μίας ιδιωτικής εταιρείας... σχετικά μικρής...η 'κρίση' έφερε πολύ μεγαλύτερα προβλήματα από αυτό... πολύ περισσότερος κόσμος έχει χάσει την δουλειά του σε όλο τον πλανήτη, δεν είναι μόνο οι εργαζόμενοι της Saab που χάνουν τις δουλειές τους (εκείνοι τουλάχιστον ειναι σε μία υγιή χώρα που όλο και κάτι θα κάνει για να τους αποροφήσει,αλίμονο στους άλλους).Δεν έχω δεί κάποιον άλλο να 'κόφτεται' επειδή έκλεισε πχ μία βιοτεχνία στην Ελλάδα...γιατί για τα μέτρα της αυτοκινητοβιομηχανίας αυτό ήταν η Saab...βιοτεχνία... Κουμάντο στην τσέπη των βιομηχάνων δεν μπορεί να κάνει κανείς! Κανείς δεν θέλει να έχει μία εταιρεία που τον ζημιώνει...αν αποφάσισαν να την κλείσουν...είναι δικαίωμά τους...εμείς κακώς ασχολούμαστε... ίσως να μας επιρεάζει η αγάπη μας για την αυτοκίνηση... -
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Μετά από το εσωτερικό του 9-3 που είδα χτες (fl) δεν απορώ καθόλου με την κατάληξη. Αυτό το πράμα είναι premium;Απογοητεύτηκα οικτρά, κρίμα γιατί ένα 9-3 XWD δεν θα με χαλούσε καθόλου.
Το καλύτερο που θα έχει να κάνει αυτός που θα αγοράσει την saab είναι να την μετατρέψει ξανά σε γενικό κατασκευαστή-όπως ήταν άλλωστε τα περισσότερα χρόνια της ιστορίας της όπως έγραψε και η Alba-και να αφήσει τις premiουσήνες γιατί δεν της βγαίνουν.
Να αφήσουν έτσι στην μεγάλη μάζα του απλού λαού (άρα περισσότερες πιθανότητες για πώληση) το δικαίωμα της διαφορετικότητας.
Και εγώ έχω μπει στο καινούριο 9-3 και έχει ποιότητα μέτριου γενικού κατασκευαστή.
-
@corsair
Γιατι ειναι ξεφτιλα? Επειδη τα τελευταια χρονια η Ford μετακυλισε ολο το ελλειμα της Ford Europe στην Volvo, αφαιμαξε ολη την τεχνολογια της, χρησιμοποιησε μια φθηνοτερη εκδοχη του πατωματος P2 (S60mkI/s80mkI/V70mkII) για να παραγει ενα σωρο μοντελα στην αμερικανικη αγορα, εκοψε τα προγραμματα εξελιξης κινητηρων αμεσου ψεκασμου που η Volvo ειχε απο το 2000, εκοψε μοντελα τυπου C30R και χρησιμοποιησε την εξελιξη τους για δικα της μοντελα (RS), και τωρα βρεθηκε καποιος που 'ισως' τιμησει την εταιρεια? Σιγουρα ειχε και θετικα η συμβιωση αλλα περισσοτερα για την Ford παρα την Volvo!Θυμηθειτε τι λεγονταν παντως οταν ειχε ανακοινωθει η πωληση της στην Ford το 1999! Ας περιμενουμε λοιπον να δουμε αν προχωρησει η πωληση και τα αποτελεσματα αυτης της συμβιωσης και ας κρινουμε μετα!
@stanfromgreece
Η συγκριση των δυο εταιρειων ειναι ατοπη. Το core business της Opel ειναι οι κατηγοριες Β και C ενω της Saab κυριως D. Η ιδια ειδηση λοιπον δεν εχει την ιδια επιρροη στην αγοραστικη τους βαση. Επισης το πιο σημαντικο στοιχειο ειναι οτι η Opel διεθεται μια σχετικα συγχρονη γκαμα ενω η Saab οχι.
Επισης το οτι καποια μοντελα εχουν την ιδια αρχιτεκτονικη βαση δεν σημαινει οτι ειναι και ιδια. Να θυμισω οτι ενω το Saab και το Vectra μοιραζονταν το ιδιο πατωμα το 9-3 ηταν κατα 60% διφορετικο και αποκλειστικο. Γι αυτο και η ασφαλεια που παρεχουν μοντελα με ιδια πατωματα δεν ειναι η ιδια.Η Saab δεν ηταν ποτε γενικος κατασκευαστης. Ας μην το πολυσυζηταμε...απλα κατι τετοιο το 1980 δεν ειχε και πολυ σημασια, ενω τα τελευταια χρονια εχει.
Επισης μια εταιρεια μπορει να ειναι κερδοφορα και με λιγοτερες πωλησεις και λιγοτερα μοντελα. Οι ομιλοι που ακολουθουν αυτην την τακτικη, καποια στιγμη θα εχουν προβλημα!
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Ερωτηση προς τους υπευθυνους...Οταν εχουμε ενα νεο μοντελο, ανοιγουμε τοπικ. Οταν εχουμε νεα εταιρια ανοιγουμε τοπικ.... Τωρα που εκλεισε η Saab θα το πατησουμε ενα lock το θεματακι? Η εστω θα το μεταφερουμε στο ΚΛΑΣΣΙΚΑ-ΙΣΤΟΡΙΚΑ οπου ταιριαζει καλυτερα?
Πολύ βιάζεσαι!Ούτε καν δεν έχεις διαβάσει το θέμα!!!Και έχεις και τόσες δημοσιεύσεις...ελπίζω να μην είναι σε αυτό το πνέυμα όλες, ανούσιες σαν και αυτή...
xaxaxa ας χαλαρωσουμε ρε σεις ολοι,ουτε στην παντειο να ημασταν!
Το Πάντειο δεν είναι οικονομικό πανεπιστήμιο...έχει κάποιες σχολές και μάλιστα όχι και τόσο καλές....sorry για το αλλά τα καλύτερα πανεπιστήμια στα οικονομικά στην Ελλάδα είναι η ΑΣΟΕΕ και το ΠΑΠΕΙ...άντε και το οικονομικό της νομικής με σειρά αξιολόγησης όπως τη βάζω....
Η Saab δεν είχε τη στήριξη της σουηδικής κυβέρνησης ενώ η Opel είχε. Επίσης η GM κατόρθωσε να την καταντήσει τόσο μικρή που ούτε και στις αντιπροσωπείες της στις ΗΠΑ δεν υπήρχαν τα Saab. Η μη πώλησή της εντοπίζεται στο γεγονός ότι η μητρική GM είναι πλέον κρατική και δε θέλει να πουλήσει σε καμία περίπτωση την εταιρία με την τεχνολογία της κτλ σε μη δυτικούς κατασκευαστές.
Όσο για τη Volvo, συμφωνώ απολύτως με τον Volvozeus... -
Ο χρήστης Δρομέας έγραψε:
Μετά από το εσωτερικό του 9-3 που είδα χτες (fl) δεν απορώ καθόλου με την κατάληξη. Αυτό το πράμα είναι premium;
Απογοητεύτηκα οικτρά, κρίμα γιατί ένα 9-3 XWD δεν θα με χαλούσε καθόλου.
Το καλύτερο που θα έχει να κάνει αυτός που θα αγοράσει την saab είναι να την μετατρέψει ξανά σε γενικό κατασκευαστή-όπως ήταν άλλωστε τα περισσότερα χρόνια της ιστορίας της όπως έγραψε και η Alba-και να αφήσει τις premiουσήνες γιατί δεν της βγαίνουν.
Να αφήσουν έτσι στην μεγάλη μάζα του απλού λαού (άρα περισσότερες πιθανότητες για πώληση) το δικαίωμα της διαφορετικότητας.
Και εγώ έχω μπει στο καινούριο 9-3 και έχει ποιότητα μέτριου γενικού κατασκευαστή.
Τέτοιο μέλλον η Saab δεν μπορεί να έχει...μάλιστα η Saab τουλάχιστον στην Ελλάδα πωλούσε το ένα Aero μετά το άλλο...δεν ήταν ποτέ γενικός κατασκευαστής και όλη αυτή η επίθεση δείχνει ότι πραγματικά πρόσφερε ένα καλό προϊόν εναλλακτικό στην 'Αγία Τριάδα', ίσως όχι τόσο ανταγωνιστικό τα τελευταία χρόνια, αλλά εναλλακτικό. Η Saab παράγει σε μια χώρα με υψηλό κόστος, τη Σουηδία, ενώ και το μέγεθός της δεν της επιτρέπει να γίνει μαζικός κατασκευαστής. Επίσης δεν της το επιτρέπει και η χώρα της. Η Σουηδία είναι μια πολύ μικρή σε μέγεθος αγορά, της τάξης των 9εκατομμυρίων κατοίκων, πιο μικρή δηλαδή σε πληθυσμό από την Ελλάδα. Δεν μπορεί λοιπόν να στηρίξει τις αυτοκινητοβιομηχανίες από μόνη της. Αν η 'Αγία Τριάδα' επιζεί είναι γιατί έχει μια τεράστια αγορά να την καλύπτει, τη γερμανική, ακόμα και στις δύσκολες στιγμές. Έχει ένα μαξιλάρι....και με τις κινήσεις για απόσυρση της Merkel έγινε μαξιλάρα...αντιθέτως στη Σουηδία ο πρωθυπουργός δεν ανήκει στη λαϊκή δεξιά όπως η Merkel αλλά στη φιλελεύθερη πλευρά της και όπως καταλαβαίνετε τα έχει κάνει μαντάρα...ούτε πρόγραμμα απόσυρσης δεν προώησε για να μη ζημιωθεί λέει η χώρα του....
-
Για να το καταλάβω, όσοι υποστηρίζουν ότι η Saab δεν ήταν στην κατηγορία των premium αλλά γενικός κατασκευαστής,
ποια είναι τα κριτήριά τους και το λένε αυτό;Μήπως για να αρχίσουμε να καταλαβαινόμαστε μεταξύ μας,
θα έπρεπε να απαριθμήσει ο καθένας ποιούς κατασκευαστές θεωρεί μάρκες premium ευρείας παραγωγής...; -
Ο χρήστης scandinavian έγραψε:
...δεν ήταν ποτέ γενικός κατασκευαστής
Μέχρι τις αρχές μέσα της δεκαετίας του 70,η Saab ήταν ένας γενικός-οικονομικός κατασκευαστής,αναλόγου βεληνεκούς της μεταπολεμικής δυτικογερμανικής Auto Union-DKW Gmbh.Τα 92,93,95 96,750GT,Sonett δεν είναι τίποτα άλλο από μικρά και μικρομεσαία αυτοκινητάκια με 750ρηδες και 800ρηδες δίχρονους και 1500αρηδες τετρακύλινδρους κινητήρες.
ότι πραγματικά πρόσφερε ένα καλό προϊόν εναλλακτικό στην 'Αγία Τριάδα', ίσως όχι τόσο ανταγωνιστικό τα τελευταία χρόνια, αλλά εναλλακτικό.....
.....ακριβώς εναλλακτικό.Από τα μέσα της δεκαετίας του 70 και την εμφάνιση του 99Turbo αλλάζει και η ρότα της Saab,που αποφασίζει να απευθυνθεί σε ανώτερα οικονομικά στρώματα,αναβαθμίζοντας τεχνικά το προϊόν της και διατηρώντας ως χαρακτηριστικό της αισθητικής και της τεχνολογικής της αυτοκινητιστικής προσέγγισης τη 'διαφορετικότητα' και το 'χαμηλό' προφίλ.
Και επειδή διαπραγματευόμαστε πράγματα του automotive,πρέπει να χρησιμοποιούμε και τους αντίστοιχους όρους.Η Saab τα τελευταία 25 χρόνια έχει πάψει να είναι ο economy-generic κατασκευαστής που ήταν τις δεκαετίες του 50 και 60 και κατόρθωσε να καθιερωθεί ως near premium .
-
Ερώτηση...το εσωτερικό ενός 9-3 πως σας φαίνεται σε σχέση με της 159 από πλευράς ποιότητας κατασκευής?
-
απλα καλυτερο ποιοτικα!
και οσον αφορα το insignia που ειπαμε σε προηγουμενα ποστ απλα να αναφερω οτι ειναι 6ο σε πωλησεις στην κατηγορια του στην αγορα της γερμανιας!γιατι αραγε?κατι ξερει ο γερμανος... -
Ο χρήστης stavros1926 έγραψε:
απλα καλυτερο ποιοτικα!
και οσον αφορα το insignia που ειπαμε σε προηγουμενα ποστ απλα να αναφερω οτι ειναι 6ο σε πωλησεις στην κατηγορια του στην αγορα της γερμανιας!γιατι αραγε?κατι ξερει ο γερμανος...τι ξέρει δηλ ο γερμανός ;
-
Ο χρήστης stavros1926 έγραψε:
απλα καλυτερο ποιοτικα!
και οσον αφορα το insignia που ειπαμε σε προηγουμενα ποστ απλα να αναφερω οτι ειναι 6ο σε πωλησεις στην κατηγορια του στην αγορα της γερμανιας!γιατι αραγε?κατι ξερει ο γερμανος...Ούτε για πλάκα καλύτερο ποιοτικά το 9-3. Με εξαίρεση την περίφημη βίδα της 159 το εσωτερικό της είναι πολύ καλύτερο, τόσο στο μάτι/αφή όσο και στην συναρμολόγηση.
-
Ο χρήστης stavros1926 έγραψε:
απλα καλυτερο ποιοτικα!
και οσον αφορα το insignia που ειπαμε σε προηγουμενα ποστ απλα να αναφερω οτι ειναι 6ο σε πωλησεις στην κατηγορια του στην αγορα της γερμανιας!γιατι αραγε?κατι ξερει ο γερμανος...Και απλά ε?
Ντάξει οκ δεν περιγράφω άλλο -
Ο χρήστης provocatoras έγραψε:
Για να το καταλάβω, όσοι υποστηρίζουν ότι η Saab δεν ήταν στην κατηγορία των premium αλλά γενικός κατασκευαστής,
ποια είναι τα κριτήριά τους και το λένε αυτό;Μήπως για να αρχίσουμε να καταλαβαινόμαστε μεταξύ μας,
θα έπρεπε να απαριθμήσει ο καθένας ποιούς κατασκευαστές θεωρεί μάρκες premium ευρείας παραγωγής...;Αμα εξαιρεσουμε τις 'εξωτικες' μαρκες, θα ελεγα οτι οι μονες premium 'μαζικες' μαρκες ειναι οι Mercedes, Jaguar, Porsche, Cadillac, Lincoln, Lexus, BMW, Infiniti, Acura, Audi.
H Saab ουτε ηταν, ουτε ειναι premium. Ειναι near premium, δηλαδη προσφερει ορισμενες ανεσεις που βρισκει κανεις σε ακριβοτερα αυτοκινητα, αλλα δεν θα μπορουσε κανεις να πει οτι ειναι αυτοκινητο πολιτελειας. Ισως αυτο τα ηταν παντα το βασικο προβλημα. Δεν μπορουσε να περασει ουτε σαν γενικος κατασκευαστης (λογω κοστους), αλλα ουτε και σαν premium διοτι δεν ειναι.
-
Μήπως οι πολυτελείας λέγονται luxury?
Ακόμη η επίσης σουηδική Βόλβο, τι είναι?
Κι άμα τις ξαναδείς, θα ανακαλύψεις ότι λείπουν κι άλλες. -
Ο χρήστης boomboom έγραψε:
Αμα εξαιρεσουμε τις 'εξωτικες' μαρκες, θα ελεγα οτι οι μονες premium 'μαζικες' μαρκες ειναι οι Mercedes, Jaguar, Porsche, Cadillac, Lincoln, Lexus, BMW, Infiniti, Acura, Audi.Αυτό θα δει και ο κάτοχος 316 και θα νομίσει ότι οδηγεί ΧΚ ή Panamera!
Δεν μπορώ να καταλάβω που αποσκοπεί αυτή η κατηγοριοποίηση και τι σχέση έχει με την επιβίωση ή όχι της Saab!
Saab Forum