-
Καλησπέρα,
Ψάχνω για αμάξι, στα 1400κ ως επι το πλείστον, με 15-17χιλιάρικα..
Είδα:
fiestΜ'αρεσε γενικά, δεν ξέρω ο κινητήρας πως τα πάει καθώς και το after sales κόστος.
Αρνητικό το ότι δεν παίρνει ηλιοροφή.Θα δω τις επόμενες μέρες:
i30
Λίγο μεγάλο αλλά full extra
308
Όχι τόσο καλό εσωτερικά - κινητήρας;
Mito Turbo 120
Βασική έκδοση μαζί με ηλιοροφή - μήπως είναι λίγο φτωχή;
Clio 1.2TCE
Μάλλον αρκετά μικρό..Τι έχετε να προτείνετε;
-
Καλησπέρα,
Ψάχνω για αμάξι, στα 1400κ ως επι το πλείστον, με 15-17χιλιάρικα..
Είδα:
fiestΜ'αρεσε γενικά, δεν ξέρω ο κινητήρας πως τα πάει καθώς και το after sales κόστος.
Αρνητικό το ότι δεν παίρνει ηλιοροφή.Θα δω τις επόμενες μέρες:
i30
Λίγο μεγάλο αλλά full extra
308
Όχι τόσο καλό εσωτερικά - κινητήρας;
Mito Turbo 120
Βασική έκδοση μαζί με ηλιοροφή - μήπως είναι λίγο φτωχή;
Clio 1.2TCE
Μάλλον αρκετά μικρό..Τι έχετε να προτείνετε;
-
Καλησπέρα,
Ψάχνω για αμάξι, στα 1400κ ως επι το πλείστον, με 15-17χιλιάρικα..
Είδα:
fiestΜ'αρεσε γενικά, δεν ξέρω ο κινητήρας πως τα πάει καθώς και το after sales κόστος.
Αρνητικό το ότι δεν παίρνει ηλιοροφή.Θα δω τις επόμενες μέρες:
i30
Λίγο μεγάλο αλλά full extra
308
Όχι τόσο καλό εσωτερικά - κινητήρας;
Mito Turbo 120
Βασική έκδοση μαζί με ηλιοροφή - μήπως είναι λίγο φτωχή;
Clio 1.2TCE
Μάλλον αρκετά μικρό..Τι έχετε να προτείνετε;
-
Δεν μας είπες για τι χρήση προορίζεται το αυτοκίνητο, τι ανάγκες θα καλύψει και ποιοι τομείς έχουν σημασία για σένα.
-
Προορίζεται για 70% ταξίδια(Εγνατία-Εθνικλη) και 30% πόλη.
Δεν υπάρχει οικογένεια κτλ για ανάγκες - θα καλύψει την διασκέδαση της ηλικίας(20) -
Η Μίτο είναι με στυλ και χαρακτήρα διαχρονικότερο όλων των άλλων μικρών .
Το Bravo σου δίνει παρόμοια σε επιδόσεις και εξοπλισμό με περισσότερους χώρους.
Οπωσδήποτε θα πας σε 1,4 Τ
-
Ο χρήστης al3xis έγραψε:
Καλησπέρα,Ψάχνω για αμάξι, στα 1400κ ως επι το πλείστον, με 15-17χιλιάρικα..
Είδα:
fiestΜ'αρεσε γενικά, δεν ξέρω ο κινητήρας πως τα πάει καθώς και το after sales κόστος.
Αρνητικό το ότι δεν παίρνει ηλιοροφή.Θα δω τις επόμενες μέρες:
i30
Λίγο μεγάλο αλλά full extra
308
Όχι τόσο καλό εσωτερικά - κινητήρας;
Mito Turbo 120
Βασική έκδοση μαζί με ηλιοροφή - μήπως είναι λίγο φτωχή;
Clio 1.2TCE
Μάλλον αρκετά μικρό..Τι έχετε να προτείνετε;
Σου αρεσε το Fiesta απλα σε χαλασε η ελειψη ηλιοροφης.... και πασο... αλλα μετα να βλεπεις το 308 και να λες πως δεν σου αρεσε το εσωτερικο...?? Μα αμα δεν σου αρεσε το εσωτερικο του 308 πως ειναι δυνατον να βρηκες ΟΚ το Fiesta????????????????????????????
Και συνεχιζουμε.... ειδες την πορδη... εεε το Fiesta... και σου φανηκε μικρο το Clio???? Δλδ αυτο πως ειναι δυνατον να εγινε???? Αφου το Clio εχει μακραν τους καλυτερους χωρους και ειναι σαφως ποιο μεγαλο σε σχεση με το Fiesta!
Μηπως δεν ειδες καλα?
-
Polo 1.2 TSI 105hp 3θυρο
Στα χρήματα που ανέφερες το παίρνεις στην έκδοση Highline, full extra και σου μένουν και ρέστα.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Ibiza FR...+1
-
μιας και θα κανεις ταξιδια,προτιμησε καποιο μικρομεσαιο απο καποιο σουπερμινι.
μεγαλυτερο μεταξονιο,καλυτερο πατημα,λιγοτεροι θορυβοι,
ενα leon 1,4 tsi sport με την εκπτωση του 10% ειναι στα λεφτα σου.
14αρι ατμοσφαιρα,σε κατι ανηφορες της εγνατιας θα καιει τα διπλασια και δεν θα ανεβαζει πανω απο 120. -
το 3-θυρο το cee'd σε ασπρο είναι οτι πρέπει..
αλλιώς για πιο μικρό χτύπα ενα g.punto 120 tjet (ισως να περιμένεις για το evo που θα εχει πιο ωραίο εσωτερικο)
-
Ο χρήστης al3xis έγραψε:
θα καλύψει την διασκέδαση της ηλικίας(20)Ibiza FR...
Κακός συνδυασμός πιστεύω...
-
Ο φίλος μας είναι 20χρονος (που όλοι θυμόμαστε τι κάναμε σε εκείνη την ηλικία + τις φωτογραφίες από R8 που κυκλοφόρησαν τις τελευταίες ημέρες) και του λέτε να πάρει Ibiza FR και γενικότερα από τα πιο γρήγορα/δυνατά εκείνης της κατηγορίας τιμής;
Ας μάθει πρώτα σε ένα σβέλτο αυτοκινητάκι που δεν θα έχει το 'μπαμ' δυνατότερων αυτοκινήτων (όποιος πει ότι δεν έχει πιάσει τον ευατό του να παρασύρεται από το γκάζι είναι μέγας ψεύτης!) και έχει όλο το χρόνο μετά να ευχαριστηθεί καλύτερα το επόμενο του αυτοκίνητο που θα είναι ένα πιο γρήγορο.
-
Ο χρήστης aserf έγραψε:
θα καλύψει την διασκέδαση της ηλικίας(20)
Ibiza FR...
Κακός συνδυασμός πιστεύω...
+1
Ο αδερφός του κολλητού μου (τότε 21 ετών) είχε πάρει γύρω στο 1998-1999 καινούργιο Saxo VTS χρυσαφί με 120 άλογα (πρώτο του αυτοκίνητο).
Ένα ωραίο βράδυ σε μια ωραία στροφούλα πήγε ευθεία, ευτυχώς δεν επάθε τίποτα (φορούσε ζώνη). Το αμάξι αρκετή ζημιά, το έφτιαξε και μετά από δύο μήνες του το έκλεψαν και ησύχασε!!! -
Καταρχήν θεωρώ ότι όλα γίνονται.Και σύνεση να υπάρχει και τα πάντα.Ωστόσο για να έρθουμε στο θέμα μας θεωρώ ότι ένα μεγαλύτερο αυτοκίνητο εκτός από μεγαλύτερη ασφάλεια προσφέρει και ασύγκριτα καλύτερο και πιο ξεκούραστο ταξίδι στο δρόμο.Γνώμη μου είναι να ψάξεις αυτοκίνητα με 6άρι κιβώτιο εφόσον κάνεις μεγάλες διαδρομές γιατί το 6άρι εκτός από ησυχία προσφέρει και οικονομία.Συνεπώς από εμένα Leon ή το Bravo.
-
To FR είναι πιο διασκεδαστικό αλλά δεν ενδείκνυται τόσο για ταξίδια , δεν έχει ούτε την άνεση ούτε την κύλιση ούτε την ηχομόνωση .
Από εκπτώσεις τι παίζει γιατί κατάλογο έχει η Seat έχει :
UX-01 Ibiza 5dr 1.4lt TSI 150hp FR DSG 19.980.
Πιστεύω ότι είναι καλύτερη η μικρομεσαία κατηγορία από την μικρή.Το καλύτερο είναι βέβαια το test drive.
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Ibiza FR...Αν και Γαλλοφιλος
+1
Πολυ ολοκληρωμενο αυτοκινητο και ας μην μου αρεσει εξωτερικα -
Ο χρήστης Vasgti έγραψε:
Ο φίλος μας είναι 20χρονος (που όλοι θυμόμαστε τι κάναμε σε εκείνη την ηλικία + τις φωτογραφίες από R8 που κυκλοφόρησαν τις τελευταίες ημέρες) και του λέτε να πάρει Ibiza FR και γενικότερα από τα πιο γρήγορα/δυνατά εκείνης της κατηγορίας τιμής;Ας μάθει πρώτα σε ένα σβέλτο αυτοκινητάκι που δεν θα έχει το 'μπαμ' δυνατότερων αυτοκινήτων (όποιος πει ότι δεν έχει πιάσει τον ευατό του να παρασύρεται από το γκάζι είναι μέγας ψεύτης!) και έχει όλο το χρόνο μετά να ευχαριστηθεί καλύτερα το επόμενο του αυτοκίνητο που θα είναι ένα πιο γρήγορο.
και ποιός σου είπε ότι το fr έχει τρελό μπαμ , μάλλον αυτό είναι ένα σβέλτο soupermini.
-
Μάλλον έχει. Αν βάλουμε στην εξίσωση το DSG που αλλάζει τις ταχύτητες σαν πολυβόλο για όση ώρα είναι φυτεμένο το γκάζι στο πάτωμα, τα 20+ kg/m ροπής με τους 150 ίππους σε αμάξωμα λιγότερο από 1200 kg καθώς και τη δυνατότητα τεχνικά να πάρει το αμάξι άλλα 20-30 άλογα (να φτάσει σε επίπεδα Cupra) με ελάχιστο κόστος τότε ο συνδυασμός θέλει κάποιον που να έχει πήξει λίγο περισσότερο το μυαλό στο κεφάλι σε σχέση με έναν 20άρη... KIA Pro Ceed Plus από μένα με το ESP του, τα ημιδερμάτινα και την ηλιοροφή του
-
Ο χρήστης shumakos έγραψε:
Μάλλον έχει. Αν βάλουμε στην εξίσωση το DSG που αλλάζει τις ταχύτητες σαν πολυβόλο για όση ώρα είναι φυτεμένο το γκάζι στο πάτωμα, τα 20+ kg/m ροπής με τους 150 ίππους σε αμάξωμα λιγότερο από 1200 kg καθώς και τη δυνατότητα τεχνικά να πάρει το αμάξι άλλα 20-30 άλογα (να φτάσει σε επίπεδα Cupra) με ελάχιστο κόστος τότε ο συνδυασμός θέλει κάποιον που να έχει πήξει λίγο περισσότερο το μυαλό στο κεφάλι σε σχέση με έναν 20άρη... KIA Pro Ceed Plus από μένα με το ESP του, τα ημιδερμάτινα και την ηλιοροφή του+1
Προτάσεις για 1400κ, 15-17χιλ€