-
Και ερχονται ξανα σκεψεις για αντικαταταση το παππου (mazda 323f '91).
Πως εχουν τα πραγματα:
Υπαρχει ο παππους ο οποιος εχει τα μικρα και τα θετικα του και τα αρνητικα του.
Στα θετικα εχουμε το οτι ειναι 1600 (εστω κι αν δεν εχει το γκαζι των σημερινων αντιστοιχων), ειναι αυτοματο (εστω και αν ειναι τριων σχεσεων) και ειναι αρκετα καλα στημενο.
Στα αρνητικα τωρα: Ειναι 1600 εικοσαετιας, ητοι 350Ε σημα, αρκετα υψηλη καταναλωση (αν συνυπολογισουμε και το αυτοματο), εχει αρχισει και ζηταει με διαφορα μικρα, φτηνα αλλα συχνα προβληματα, εχει τα χτυπηματακια του γυρω-γυρω με καποια απο αυτα να εχουν σκουριασει, χανει λαδια μαλλον απο εκει που συνδεεται με το σασμαν και δεν το αναλαμβανει κανεις λογω του οτι ειναι αυτοματο, και γενικοτερα δεν θα περασει πολυς καιρος μεχρι να ερθει σε μια κατασταση διαλυσης.Δεδομενο Νο 2: Ο αδερφος μου ζαχαρωνει καινουριο skoda octavia. Η skoda εχει σαν προσφορα την αποσυρση με οφελος γυρω στο χιλιαρικο. Αν λοιπον ο παππους παει για την τσεχικη πρεσα, μπορει να ερθει στα δικα μου χερια το τρεχον οχημα του αδερφου, ενα peugeot 206 1,1 '99, με διαφορα +1000Ε
θετικα: μικρο, χαμηλη καταναλωση και σημα (περιπου τα μισα απο τον παππου) σαφως πιο συγχρονο, στα 10 χρονια που ειναι στην κατοχη του δεν εχει βγαλει σοβαρα προβληματα περαν των παιδικων ασθενειων που αποκατασταθηκαν και πλεον αποτελουν παρελθον. Γενικα παντος εχει βγει σκυλος και αυτη τη στιγμη βρισκεται σε αριστη μηχανικη και 'οπτικη' κατασταση
Στα αρνητικα του τωρα: Ειναι μικρο, ειναι 1100 (60hp), ειναι κι αυτο σεχτικα προχωρημενης ηλικιας, δεν ειναι mx5 που ακομα ζαχαρωνω αλλα δεν βγαινω οικονομικα, χωροταξικα κλπΟποιαδηποτε ιδεα θα μου ηταν χρησιμη. Γενικα ψηνομαι, αν και η ιδεα να παει στην πρεσα ο παππους με λυπει ιδιεταιρα, αλλα θα μου περασει...
-
Και ερχονται ξανα σκεψεις για αντικαταταση το παππου (mazda 323f '91).
Πως εχουν τα πραγματα:
Υπαρχει ο παππους ο οποιος εχει τα μικρα και τα θετικα του και τα αρνητικα του.
Στα θετικα εχουμε το οτι ειναι 1600 (εστω κι αν δεν εχει το γκαζι των σημερινων αντιστοιχων), ειναι αυτοματο (εστω και αν ειναι τριων σχεσεων) και ειναι αρκετα καλα στημενο.
Στα αρνητικα τωρα: Ειναι 1600 εικοσαετιας, ητοι 350Ε σημα, αρκετα υψηλη καταναλωση (αν συνυπολογισουμε και το αυτοματο), εχει αρχισει και ζηταει με διαφορα μικρα, φτηνα αλλα συχνα προβληματα, εχει τα χτυπηματακια του γυρω-γυρω με καποια απο αυτα να εχουν σκουριασει, χανει λαδια μαλλον απο εκει που συνδεεται με το σασμαν και δεν το αναλαμβανει κανεις λογω του οτι ειναι αυτοματο, και γενικοτερα δεν θα περασει πολυς καιρος μεχρι να ερθει σε μια κατασταση διαλυσης.Δεδομενο Νο 2: Ο αδερφος μου ζαχαρωνει καινουριο skoda octavia. Η skoda εχει σαν προσφορα την αποσυρση με οφελος γυρω στο χιλιαρικο. Αν λοιπον ο παππους παει για την τσεχικη πρεσα, μπορει να ερθει στα δικα μου χερια το τρεχον οχημα του αδερφου, ενα peugeot 206 1,1 '99, με διαφορα +1000Ε
θετικα: μικρο, χαμηλη καταναλωση και σημα (περιπου τα μισα απο τον παππου) σαφως πιο συγχρονο, στα 10 χρονια που ειναι στην κατοχη του δεν εχει βγαλει σοβαρα προβληματα περαν των παιδικων ασθενειων που αποκατασταθηκαν και πλεον αποτελουν παρελθον. Γενικα παντος εχει βγει σκυλος και αυτη τη στιγμη βρισκεται σε αριστη μηχανικη και 'οπτικη' κατασταση
Στα αρνητικα του τωρα: Ειναι μικρο, ειναι 1100 (60hp), ειναι κι αυτο σεχτικα προχωρημενης ηλικιας, δεν ειναι mx5 που ακομα ζαχαρωνω αλλα δεν βγαινω οικονομικα, χωροταξικα κλπΟποιαδηποτε ιδεα θα μου ηταν χρησιμη. Γενικα ψηνομαι, αν και η ιδεα να παει στην πρεσα ο παππους με λυπει ιδιεταιρα, αλλα θα μου περασει...
-
Και ερχονται ξανα σκεψεις για αντικαταταση το παππου (mazda 323f '91).
Πως εχουν τα πραγματα:
Υπαρχει ο παππους ο οποιος εχει τα μικρα και τα θετικα του και τα αρνητικα του.
Στα θετικα εχουμε το οτι ειναι 1600 (εστω κι αν δεν εχει το γκαζι των σημερινων αντιστοιχων), ειναι αυτοματο (εστω και αν ειναι τριων σχεσεων) και ειναι αρκετα καλα στημενο.
Στα αρνητικα τωρα: Ειναι 1600 εικοσαετιας, ητοι 350Ε σημα, αρκετα υψηλη καταναλωση (αν συνυπολογισουμε και το αυτοματο), εχει αρχισει και ζηταει με διαφορα μικρα, φτηνα αλλα συχνα προβληματα, εχει τα χτυπηματακια του γυρω-γυρω με καποια απο αυτα να εχουν σκουριασει, χανει λαδια μαλλον απο εκει που συνδεεται με το σασμαν και δεν το αναλαμβανει κανεις λογω του οτι ειναι αυτοματο, και γενικοτερα δεν θα περασει πολυς καιρος μεχρι να ερθει σε μια κατασταση διαλυσης.Δεδομενο Νο 2: Ο αδερφος μου ζαχαρωνει καινουριο skoda octavia. Η skoda εχει σαν προσφορα την αποσυρση με οφελος γυρω στο χιλιαρικο. Αν λοιπον ο παππους παει για την τσεχικη πρεσα, μπορει να ερθει στα δικα μου χερια το τρεχον οχημα του αδερφου, ενα peugeot 206 1,1 '99, με διαφορα +1000Ε
θετικα: μικρο, χαμηλη καταναλωση και σημα (περιπου τα μισα απο τον παππου) σαφως πιο συγχρονο, στα 10 χρονια που ειναι στην κατοχη του δεν εχει βγαλει σοβαρα προβληματα περαν των παιδικων ασθενειων που αποκατασταθηκαν και πλεον αποτελουν παρελθον. Γενικα παντος εχει βγει σκυλος και αυτη τη στιγμη βρισκεται σε αριστη μηχανικη και 'οπτικη' κατασταση
Στα αρνητικα του τωρα: Ειναι μικρο, ειναι 1100 (60hp), ειναι κι αυτο σεχτικα προχωρημενης ηλικιας, δεν ειναι mx5 που ακομα ζαχαρωνω αλλα δεν βγαινω οικονομικα, χωροταξικα κλπΟποιαδηποτε ιδεα θα μου ηταν χρησιμη. Γενικα ψηνομαι, αν και η ιδεα να παει στην πρεσα ο παππους με λυπει ιδιεταιρα, αλλα θα μου περασει...
-
Τι μου θύμησες τώρα... είχαμε ένα τέτοιο του 89... νευρικό μοτέρ αν και με μόλις 87 άτια. Πανάλαφρο όμως με αποτέλεσμα να έχει επιδόσεις σημερινού γρήγορου 1400. Δεν μου πάει η καρδιά να προτείνω πρέσσα για αυτο το όμορφο αυτοκίνητο...
-
Το 206 είναι ωραίο αμαξάκι, με άφθονους χώρους, καλό υπερστροφικό στήσιμο, φτηνά ανταλλακτικά αλλά με αμφισβητούμενη αξιοπιστία, άθλιο κιβώτιο και 1.1 δεν θα πηγαίνει βήμα.
Καταρχάς στην κατάσταση που είναι και με τα χρόνια που έχει πάνω από 1000Ε δύσκολα θα πάρεις. Μπορείς να δώσεις λίγα ακόμα και να πάρεις ένα 323 από τις δυό επόμενες γενιές που βγήκαν...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/345641/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/479656/
Η άλλη ιδέα είναι να πάρεις κάποιο ευρωπαικό μικρομεσαίο μτχ γύρω στο 2000 μοντέλο που θα έχει και σαφώς μεγαλύτερη απαξίωση, όπως μεγκάν, φόκους, 147.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
... Δεν μου πάει η καρδιά να προτείνω πρέσσα για αυτο το όμορφο αυτοκίνητο...Και εμένα ... αλλά 'κράτος' και 'λογική' μου λένε να ακολουθήσεις την 'προγραμματισμένη' κατασταση ... απόσυρση 323F για τα μάτια μιας Octavia και να αγαπήσεις ένα 5τάχυτο 206 1,1 ... μέχρι να φτάσεις στον στόχο το ΜΧ5 (κάπου διάβασα ότι λόγω downsizing των κινητήρων της (και με turbo), το επόμενης γενιάς ΜΧ5 θα είναι και φτηνότερο!).
-
To 206 1,1 είναι πολύ δύσκολο να στο προτείνει κανείς... Χωρίς υδραυλικό λογικά, χωρίς αντιστρεπτική πίσω, ουσιαστικά δεν έχει και πολύ σχέση με τα 'καλά' 206 στον δρόμο.
Εσύ το έχεις οδηγήσει; Σε ικανοποιεί το 'γκάζι' του και η συμπεριφορά του;
*η μανία του travelman με την αξιοπιστία των 206 είναι παροιμιώδης Ειδικά όταν ο άλλος σου λέει ότι του έχει βγει το συγκεκριμένο σκυλί, καταντάει ψιλοανέκδοτο.
Το 206 (και δη το 1,1) μόνο στη φλάτζα κεφαλής έχει ευαισθησία, και αυτό κυρίως αν δεν προσέχεις τις αλλαγές του παραφλού. Άντε και κανα βηματικό... -
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Το 206 είναι ωραίο αμαξάκι, με άφθονους χώρους,** καλό υπερστροφικό στήσιμο,** φτηνά ανταλλακτικά αλλά με αμφισβητούμενη αξιοπιστία, άθλιο κιβώτιο και 1.1 δεν θα πηγαίνει βήμα.Καταρχάς στην κατάσταση που είναι και με τα χρόνια που έχει πάνω από 1000Ε δύσκολα θα πάρεις. Μπορείς να δώσεις λίγα ακόμα και να πάρεις ένα 323 από τις δυό επόμενες γενιές που βγήκαν...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/345641/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/479656/
Η άλλη ιδέα είναι να πάρεις κάποιο ευρωπαικό μικρομεσαίο μτχ γύρω στο 2000 μοντέλο που θα έχει και σαφώς μεγαλύτερη απαξίωση, όπως μεγκάν, φόκους, 147.
καλο θα ειναι να σκεφτομαστε πριν πουμε κατι.
ειδικα αυτο με το καλο υπερστροφικο στησιμο δεν στεκει,και τα κορολα πριν 20 χρονια υπερστρεφαν με το παραμικρο οπως και ολα τα σαραβαλα ετσι κιαυτο το ιδιο κανει.ενα αμαξι που γερνει πολυ ειναι, χωρις ζανφορ και γενικα στησιμο για κλωτσιες.
α και κατι αλλο,αν ησουν πωλητης δεν θα πουλαγες ουτε ενα αμαξι γιατι αν ο αλλος πηγαινε με την κορη του να της παρει ενα αμαξι και του ελεγες για υπερστροφικο στησιμο....
-
Ο χρήστης travelman έγραψε:
Το 206 είναι ωραίο αμαξάκι, με άφθονους χώρους, καλό υπερστροφικό στήσιμο, φτηνά ανταλλακτικά αλλά με αμφισβητούμενη αξιοπιστία, άθλιο κιβώτιο και 1.1 δεν θα πηγαίνει βήμα.Καταρχάς στην κατάσταση που είναι και με τα χρόνια που έχει πάνω από 1000Ε δύσκολα θα πάρεις. Μπορείς να δώσεις λίγα ακόμα και να πάρεις ένα 323 από τις δυό επόμενες γενιές που βγήκαν...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/345641/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/479656/
Η άλλη ιδέα είναι να πάρεις κάποιο ευρωπαικό μικρομεσαίο μτχ γύρω στο 2000 μοντέλο που θα έχει και σαφώς μεγαλύτερη απαξίωση, όπως μεγκάν, φόκους, 147.
το 206 1.1 είναι βάρκα στο γυαλό , γέρνει , υπερστρέφει και γενικά συμπεριφέρεται
-
- τα περισσοτερα γαλλικα εκτος απο ορισμενα.
-
Κατ΄αρχας ευχαριστω για τις απαντησεις σας.
Το συγκεκριμενο 206 εχει υδραυλικο τιμονι (αν εννοεις αυτο drdino). Εχει επισης αλλαξει ελατηρια και πλεον δε γερνει χωρις να κοπαναει, το τιμονι του ειναι αμεσο και γενικα εχει μια συμπεριφορα που μου αρεσει. Α, εχει αλλαξει και φλαντζα κεφαλης προσφατα. Υπερστοφικο δε θα το ελεγα, εκτος κι αν το θελεις. Τωρα για το γκαζι του... θελει μια ταχυτητα κατω παντου αλλα ειναι κατι που μπορεις να ζησεις μ' αυτο. Θα δειξει... -
Ο χρήστης italakias έγραψε:
- τα περισσοτερα γαλλικα εκτος απο ορισμενα.
Μπραβο το βρηκες..Καλα οτι τρολλαρεις επιτηδες το εχουμε καταλαβει.. Δεν υπαρχει μονο η lancia ξερεις..
Το 1.1 το 206 οντως δε λεει και πολλα σε σχεση ακομα και με τπ 1.4 και δεν εχει και καθολου εξοπλισμο..
-
Μην τον παρεξηγείς.
Απλά έχει συνηθίσει με τη Delta που πάει μόνο ευθεία...
-
Ο χρήστης italakias έγραψε:
- τα περισσοτερα γαλλικα εκτος απο ορισμενα.
ιταλακια.. ναι ναι οπως τα λες ειναι.. και σκεψου οτι το παιζεις οτι βαρεθηκες τις κοντρες κτλ, αλλα η σου παει συννεφο τελικα
-
To 206 1,1 μπορεί να έχει τα διάφορα μείον που αναφέρετε αλλά εκτός από τους αξιοπρεπείς χώρους έχει ένα μεγάλο συν. Δεν καίει και με το μεγάλο του ρεζερβουάρ έχει καλή αυτονομία. Σε φίλο, φορτωμένο, έβγαζε σε ταξίδια ακόμα και με αρκετό βουνό πάνω από 800χλμ!
-
Το ότι δεν καίει είναι γεγονός...
Πάντως, πέρα από την πλάκα, το είχα νοικιάσει για 2-3 μέρες στην Σύρο ένα καλοκαίρι.
2 μαντράχαλοι σεβαστού μεγέθους και οι 2 κοπέλες μας μέσα, με τα γνωστά τσιμπράγκαλα των τελευταίων, δεν μπορώ να πω ότι προβληματίστικα ποτέ με εκκίνηση σε ανηφόρα. -
Ο χρήστης rafi έγραψε:
- τα περισσοτερα γαλλικα εκτος απο ορισμενα.
ιταλακια.. ναι ναι οπως τα λες ειναι.. και σκεψου οτι το παιζεις οτι βαρεθηκες τις κοντρες κτλ, αλλα η σου παει συννεφο τελικα
καταρχην να μιλας πιο σεμνα σε μενα.
μαλλον δεν διαβασες καλα την απαντηση μου ,αυτη ειναι η αποψη μου και αμα δεν σαρεσει δεν σου φταιω εγω.
και επισης η οδικη συμπεριφορα δεν εχει να κανει με τις κοντρες οπως νομιζεις εσυ .
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Μην τον παρεξηγείς.Απλά έχει συνηθίσει με τη Delta που πάει μόνο ευθεία...
αυτο το παιρνω μονο σαν αστειο.
-
Αν σου ελεγα 'τα ιταλικα χαλανε'..??
Καταλαβαινεις τι εγραψες..? Εγραψες κατι σα να το ακουσες απο το πρωτο αμορφωτο μπαρμπαδι και εχεις απαιτηση και να μην αντιδρασουμε?? Νταξ για τις εκφρασεις αλλα το κανεις και επιτηδες ρε μπουζουκση μου και φαινεται πια..
Και επισης ολοι εχουμε τις αποψεις μας αρκει να ειναι τεκμηριωμενες... -
γραψε οτι θελεις ρε νονε ,οτι χαλανε οτι δυαλυονται ,τα παντα,καρφι δεν μου καιγεται.
Ωρα για αλλαγη;;;