-
Δε βλέπω να έχει ταμπελάκι μπροστά από το συνοδηγό, 2WD πρέπει να είναι
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ό,τι να ναι... Έφτασε δηλαδή έτσι εύκολα στο όριο του ένα Α4; Και αυτό το λέτε για καλό;Ε, όχι βέβαια, προφανώς κάτι άλλο έπαιξε. Δε φταίει το μοντέλο του 95! Απλά έγραψα το μοντέλο
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
**Ward's 10 Best Engines Awards for 2010 **
2.0L TFSI Turbocharged DOHC I-4 (Audi A4)
3.0L TFSI Supercharged DOHC V-6 (Audi S4)
3.0L DOHC I-6 Turbodiesel (BMW 335d)
2.5L DOHC I-4 Hybrid (Ford Fusion Hybrid)
3.5L EcoBoost Turbocharged DOHC V-6 (Ford Taurus SHO)
2.4L Ecotec DOHC I-4 (Chevrolet Equinox)
4.6L Tau DOHC V-8 (Hyundai Genesis)
2.5L Turbocharged DOHC H-4 (Subaru Legacy 2.5GT)
1.8L DOHC I-4 Hybrid (Toyota Prius)
2.0L SOHC I-4 Turbodiesel (Volkswagen Jetta SportWagen TDI) also standard in Audi A3 2.0 TDIαντε επιτελους εδωσαν βραβειο στο μοτερ του s4
περιμενα να το παρει παλι η bmw , αλλα τελικα δεν ειναι τοσο σικε
Εϊναι όπως τα πρωταθλήματα που έπαιρνε η ferrari το ένα μετά το άλλο...όσο τα έπαιρνε ήταν όλα σικέ... όταν πήρε και κανένας άλλος όλα μπήκαν σε τάξη
Για το βίντεο το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι οτι το παλικάρι το έσωσε...για το πόσο έτρεχε για το τι είχε ο δρόμος και το αν φυσούσε εκείνη την ημέρα...νομίζω είναι αστείες εικασίες... -
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
Την εποχή που άλλα αυτοκίνητα με αυτά τα χιλιόμετρα, θα έσπερναν τον τρόμο
http://www.youtube.com/watch?v=7F0SxDYo ... re=related
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
**Ward's 10 Best Engines Awards for 2010 **
2.0L TFSI Turbocharged DOHC I-4 (Audi A4)
3.0L TFSI Supercharged DOHC V-6 (Audi S4)
3.0L DOHC I-6 Turbodiesel (BMW 335d)
2.5L DOHC I-4 Hybrid (Ford Fusion Hybrid)
3.5L EcoBoost Turbocharged DOHC V-6 (Ford Taurus SHO)
2.4L Ecotec DOHC I-4 (Chevrolet Equinox)
4.6L Tau DOHC V-8 (Hyundai Genesis)
2.5L Turbocharged DOHC H-4 (Subaru Legacy 2.5GT)
1.8L DOHC I-4 Hybrid (Toyota Prius)
2.0L SOHC I-4 Turbodiesel (Volkswagen Jetta SportWagen TDI) also standard in Audi A3 2.0 TDIαντε επιτελους εδωσαν βραβειο στο μοτερ του s4
περιμενα να το παρει παλι η bmw , αλλα τελικα δεν ειναι τοσο σικε
Τα περισσότερα βραβεία πήρε η Audi
-
4.6L Tau DOHC V-8 (Hyundai Genesis)
Αυτό σημαίνει ότι σε αυτά τα κυβικά δεν υπήρχε κανένα καλύτερο μοτέρ;
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
4.6L Tau DOHC V-8 (Hyundai Genesis)
Αυτό σημαίνει ότι σε αυτά τα κυβικά δεν υπήρχε κανένα καλύτερο μοτέρ;
Εδώ πήρε βραβείο το μοτέρ μου του Q5 που έχει λόξιγγα!!
Εκεί κόλλησες?? BTW εκείνο έρημο το 4.4 twin turbo δεν τους άρεσε σε αυτόν τον κυβισμό?? -
μπορει να ειναι καινουριο και να μην εχει τεσταριστει αρκετα, τα ιδια ελεγα και γω περισυ για το μοτερ του s4
ps αμα εχει το δικο σου λοξυγγα τι να πουνε και τα υπολοιπα ρε συ στεφανε
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
Στο 0:52 φαίνεται ότι κάτι υπάρχει στο δρόμο (νερό, λάδια?)... όσο για τα χιλιόμετρα, πήγαινε με πολλά αν κρίνω από την ταχύτητα που προσπερνάει τις διακεκομμένες...Σίγουρα πάντως πήγαινε πιο πολλά από αυτό το μπροστοκίνητο και ελαφρύτερο 206 που έχει κλειδώσει τροχούς με ένα φλικ του τιμονιού ή από αυτή την καλοζυγισμένη και πισωκίνητη Compact που κοντεύει να τρακάρει με κόφτη 2ας
αν ο οδηγός είναι κουλάδι δεν φταίει το αμάξι
Πέταξες την πατάτα σου, μην προσπαθείς να το σώσεις γιατί τα κάνεις χειρότερα. Δεν πειράζει, άνθρωποι είμαστε, λάθη κάνουμε.
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
αντε επιτελους εδωσαν βραβειο στο μοτερ του s4περιμενα να το παρει παλι η bmw , αλλα τελικα δεν ειναι τοσο σικε
για κανένα βραβείο από το ward καλή είναι η audi
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Πέταξες την πατάτα σου, μην προσπαθείς να το σώσεις γιατί τα κάνεις χειρότερα. Δεν πειράζει, άνθρωποι είμαστε, λάθη κάνουμε.Τα ίδια έλεγε και ο γαμπρός μου και προχθες σε μια γλιστερή στροφή έκανε με την 316 πλαγιομετωπική με φορτηγάκι και το έβγαλε off. Η πλάκα ήταν ότι όταν το πήρε στα ίδια λεφτά έπαιρνε Α4 1.8ΤQ αλλά στην επαρχεία δεν είχε αναγνώριση το Audi
Για τον άπειρο οδηγό, θεωρώ ότι είναι δυσκολότερο το σώσιμο σε ένα πισωκίνητο ειδικά σε μια 316... από εκεί ξεκίνησε το θέμα.. αν το θεωρείς πατάτα, θεώρησέ το
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
Πέταξες την πατάτα σου, μην προσπαθείς να το σώσεις γιατί τα κάνεις χειρότερα. Δεν πειράζει, άνθρωποι είμαστε, λάθη κάνουμε.
Τα ίδια έλεγε και ο γαμπρός μου και προχθες σε μια γλιστερή στροφή έκανε με την 316 πλαγιομετωπική με φορτηγάκι και το έβγαλε off. Η πλάκα ήταν ότι όταν το πήρε στα ίδια λεφτά έπαιρνε Α4 1.8ΤQ αλλά στην επαρχεία δεν είχε αναγνώριση το Audi
Για τον άπειρο οδηγό, θεωρώ ότι είναι δυσκολότερο το σώσιμο σε ένα πισωκίνητο ειδικά σε μια 316... από εκεί ξεκίνησε το θέμα.. αν το θεωρείς πατάτα, θεώρησέ το
Πιστέυεις δηλαδή, ότι αν εσύ οδηγούσες σε έναν επαρχιακό δρόμο με τα ηλεκτρονικά στο On, έμπαινες με παραπάνω χλμ στην στροφή και στην έξοδο της ερχόταν απο απέναντι κανονικά φορτηγάκι εσύ θα το έσωζες?
Ρε παιδιά μην τραλαθούμε γιατί ακούω κατα καιρούς για οδηγάρες, ξεκολήματα και ντριφταρίσματα
Σε επαρχιακό δρόμο με μια λωρίδα αν έχει κίνηση από απέναντι έχεις ένα μέτρο πλάτος δρόμου.
Στο 1.01μ ακούμπησες και μάλιστα μετωπικά.Το ότι κάποιο στριφογυρίζουν σε καμμια πλατεία, σε κανα ήρεμο στενό ή άδειο δρόμο και πλασσαρονται όταν θα έρθει στιγμή που θα είναι ανάμεσα σε μπαριέρα 3μ πλάτος και αντίθετα ερχόμενο θα καταλάβούν ότι οι πόρτες είναι το πρώτο που θα χρειάζεται φαναρτζή.
Btw και ο γαμπρός μου με το ανάποδο και γκάζι πέτυχε πόρτες, πίσω άξονα, φτερό και άνοιξαν όλοι οι αερόσακοι.
Τους πιο πολλούς που λένε στρίβουν τους ακούω ως τσάμπα μάγκες οδηγάρες.
Αν θελετε στρίψιμο να κανονίσουμε να πάμε ένα σχολείο στο bedford -
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
Για τον άπειρο οδηγό, θεωρώ ότι είναι δυσκολότερο το σώσιμο σε ένα πισωκίνητο ειδικά σε μια 316... από εκεί ξεκίνησε το θέμα.. αν το θεωρείς πατάτα, θεώρησέ τοΠατάτα αγαπητέ θεωρώ ότι έκανες βάζοντας το συγκεκριμένο βίντεο για να πεις το εξής:
Κοιτά πως συμπεριφέρεται στο όριο ένα βαρετό, μπροστοκίνητο και άχαρο Α4 κύριε έμπειρε δοκιμαστά
Kαι την συνέχισες με τα 2 βίντεο που έβαλες (btw, αυτό με το 206 δεν είναι ελλάδα), στα οποία καν μπαμ η ατζαμοσύνη του οδηγού.
-
-
Ο χρήστης DimitriS60 έγραψε:
Δεν το έξυνε κάλυτερα με τον τροχό να σκουριάσει να το κάνει rat style να καθαρίσει ο άνθρωπος;
-
Βοηθαω ενα φιλο αυτες τις μερες ,ο οποιος θελει να αγορασει το Α4 Β8 καινουριο.Ολα καλα ωραιο αμαξι,το avant θα το αγοραζα και εγω ,αλλα ρε παιδια ...Το 1,8 δεν εχει στο βασικο εξοπλισμο ουτε φωτακι στα σκιαδια ,ουτε καν στο ντουλαπακι !Πρεπει να παρεις το πακετο φωτισμου το οποιο χρεωνεται 250 ευρω (περιλαμβανει και αλλα φωτα στις πορτες κτλ).Επισης για να παιζει Mp3 to radio CD πρεπει να δωσεις αλλα 450 ευρω (μαζι με αναγνωση SD).Ακομα και η προετοιμασια isofix χρεωνεται 110 ευρω.
Οι διλιτρες εκδοσεις παντως τα εχουν ολα αυτα στο βασικο εξοπλισμο και αρκετα ακομα .Συγκριτικα θα ελεγα οτι η διαφορα τους σε σχεση με το 1.8 για αυτα που προσφερουν ειναι πολυ μικρη.Αν δεν ηταν τα τελη και η φορολογια... -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Βοηθαω ενα φιλο αυτες τις μερες ,ο οποιος θελει να αγορασει το Α4 Β8 καινουριο.Ολα καλα ωραιο αμαξι,το avant θα το αγοραζα και εγω ,αλλα ρε παιδια ...Το 1,8 δεν εχει στο βασικο εξοπλισμο ουτε φωτακι στα σκιαδια ,ουτε καν στο ντουλαπακι !Πρεπει να παρεις το πακετο φωτισμου το οποιο χρεωνεται 250 ευρω (περιλαμβανει και αλλα φωτα στις πορτες κτλ).Επισης για να παιζει Mp3 to radio CD πρεπει να δωσεις αλλα 450 ευρω (μαζι με αναγνωση SD).Ακομα και η προετοιμασια isofix χρεωνεται 110 ευρω.
Οι διλιτρες εκδοσεις παντως τα εχουν ολα αυτα στο βασικο εξοπλισμο και αρκετα ακομα .Συγκριτικα θα ελεγα οτι η διαφορα τους σε σχεση με το 1.8 για αυτα που προσφερουν ειναι πολυ μικρη.Αν δεν ηταν τα τελη και η φορολογια...όλα γίνονται για λόγους marketing.Θα μπορούσαν ΑΝΕΤΑ να τα έχουν όλα αυτά στο βασικό εξοπλισμό (αυξάνοντας την τιμή κατά 810€.Δεν το έκαναν γιατι:
- η τιμή της αντίστοιχης έκδοσης 1.8Τ θα ήταν πολύ κοντά σε αυτή του 2.0Τ και τότε θα το σκεφτόταν κάποιος αρκετά πιο σοβαρά να ανέβει κατηγορία αφού η διαφορά χρημάτων είναι μικρή => μείωση πωλήσεων στον μικρότερο κινητήρα
- η τιμή της συγκεκριμένης έκδοσης του 1.8Τ είναι κοντά στην τιμή αντίστοιχου αυτοκινήτου άλλης εταιρίας που προσφέρει ίδιες επιδόσεις με το Α4 (είτε λόγω κυβικών είτε λόγω ιπποδύναμης)
Όλα γίνονται για το 'φαίνεσθαι', αφού οι περισσότεροι που δεν το ψάχνουν πολύ και αγοράζουν ετοιμοπαράδοτο αμάξι και από τις στήλες των περιοδικών, τελικά καταλήγουν στο Χ αυτοκίνητο γιατί είναι η καλή έκδοση που είναι στα ίδια λεφτά με την αντίστοιχη καλή έκδοση του άλλου αυτοκινήτου και είναι και audi ενώ το άλλο είναι πχ Opel (λιγότερο 'in' και μουράτο ).
Δεν ξέρω αν έγινα κατανοητός.Δε λέω ότι αυτό που γίνεται είναι θεμιτό ή όχι.Απλώς ότι γι'αυτούς τους λόγους γίνεται βασικά αυτή η μείωση των standart εξοπλισμών ακριβώς γιατί πρέπει κάπως να 'χτυπήσουν' σε τιμή τα μοντέλα των άλλων εταιριών.
Από την άλλη, μπορεί για κάποιον αυτά τα πακέτα φωτισμού κτλ να του είναι άχρηστα (όπως άλλωστε πιστεύει και ο περισσότερος κόσμος), οπότε γι'αυτό το κοινό καλύτερα που δεν υπάρχει γιατί είναι τσάμπα (γι'αυτούς) επιπλέον χρέωση, αφού δεν το χρειάζονται.
Για να το κάνω πιο σαφές: αν δεν θες τo isofix γιατί προφανώς δεν έχεις παιδιά μικρά (είτε γιατί μεγάλωσαν είτε γιατί δεν έχεις καθόλου), ΠΡΟΦΑΝΩΣ το isofix δεν είναι τσάμπα χρέωση για σένα αν ήταν στον στάνταρ εξοπλισμό του αυτοκινήτου? -
Αυτα που λες τα ξερω ,αλλα να παιρνεις αυτοκινητο σχεδον 40000 ευρω και να μην εχει φως στο ντουλαπακι ειναι καπως ... Και το θεμα ειναι οτι δε μπορεις να το παρεις μονο του αλλα πρεπει να παρεις υποχρεωτικα και τα αλλα φωτακια...
εδιτ: Απο οτι ειδα σε ξενα Φορα ,οι περισσοτεροι κατοχοι παραξενευονται οταν μαθαινουν οτι δεν εχουν φως στο ντουλαπακι ,το θεωρουσαν δεδομενο οτι θα υπηρχε...Ποσο να κοστιζει?Εδω το Α4 εχει στανταρ ας πουμε ηλεκτρικο χειροφρενο...
Καποιο προβλημα εχουν παντως στο VAG με τα φωτακια...Το Ibiza μου (2004) δεν εχει φως στο ντουλαπακι ουτε στο πορτ μπαγκαζ,ουτε καν στο τασακι!!!Αντιθετα εχει clima και ηλεκτρικα ανδιπλουμενους θερμαινομενους καθρεπτες! -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Απο οτι ειδα σε ξενα Φορα ,οι περισσοτεροι κατοχοι παραξενευονται οταν μαθαινουν οτι δεν εχουν φως στο ντουλαπακι ,το θεωρουσαν δεδομενο οτι θα υπηρχε...Ποσο να κοστιζει?Εδω το Α4 εχει στανταρ ας πουμε ηλεκτρικο χειροφρενο...είναι πολιτική της εταιρίας.
Πάντως ούτε στη δική μου (σπορ-ambition) έκδοση είχε τα 'φωτάκια' που λες. (μιλάω για το Α3 του 2008 προ-facelift)
Αντίθετα βέβαια στην πιο lux (ambiente) έκδοση (ίδια λεφτά με την sport έκδοση που αγόρασα εγώ) τα φωτάκια αυτά τα είχε όπως και άλλες ηλεκτρικές ευκολίες (αισθητήρας φωτός/βροχής, ηλεκτρική ρύθμιση μέσης, coming-leaving home), αλλά η 'κυριλέ' έκδοση είχε 16άρες ζάντες, όχι τον 'καλό' υπολογιστή ταξιδίου (με τη μεγάλη οθόνη) και όχι σπορ ανάρτηση που είχε το δικό μου.Διαλέγεις και παίρνεις
Οπότε...διαλέγεις και παίρνεις.
Ξαναλέω ότι και οι 2 εκδόσεις (ambition - ambiente) είναι στα ίδια λεφτά (η διαφορά τους δεν είναι 150€ αν θυμάμαι καλά).
Κάτι αντίστοιχο θα ισχύει και στο Α4 (πιστεύω ).
Απλώς όλοι θεωρούν την έκδοση με τις μεγαλύτερες ζάντες την καλύτερη. -
το παλιο μου αμαξι astra G ειχε φως στο ντουλαπακι αλλα παντα ηταν καλυμενο με κανενα μπλοκακι η κατι αλλο.
δεν ειναι απαραιτητο,ο κεντρικος φωτισμος ειναι δυνατος,φτανει και περισσευει για το ντουλαπακι του,μην το σκεφτεσε.φως στις πορτες θα ηθελα και γω,δεν ξερω αν υπαρχει καλωδιωση ετοιμη απο μεσα ωστε να βαλω τωρα αλλα δεν εδωσα τοσα λεφτα για 4 λαμπακια στις πορτες και 2 λαμπακια πανω απο τα πατακια.
το θεωρω δικη τους που δεν ειναι στανταρ και δικη μου αν πληρωνα γιαυτο.
AUDI FORUM