-
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Ω ρε μάγκες έπαθα ζημιά με το Α3 πριν απο λίγο μόλις!! Ήμουν πεζός σε φανάρι της παραλιακής και πρώτο στο φανάρι σταματημένο μπλε σκούρο Α3. Τον ακουώ να μαρσάρει και λέω άλλο ένα ταλαίπωρο 1.6FSI θα είναι,τίποτα ιδιαίτερο από ήχο. Ανάβει πράσινο και ο τύπος γκαζώνει. Αρχίζουν τρελό σπινάρισμα οι μπροστινοί τροχοί και ,πάνω που είμαι έτοιμος να γελάσω που πάει να ξεκινήσει γρήγορα με FWD σε άσφαλτο γυαλί, βλέπω το Α3 να 'κάθεται' αντί να σουζάρει. Ωχ λέω, κάτι δεν πάει καλά. Τότε προσέχω ότι έχουν αρχίσει να σπινάρουν και οι πίσω!!! Αμάν λέω, το πρώτο 3.2 Α3 που βλέπω και σε δράση μάλιστα!!! Παιδιά μιλάμε μέχρι να συνέλθω είχε φτάσει στο επόμενο φανάρι κιόλας. Και ψηλά έκανε και ωραίο ήχο, κα΄τι απο ιταλικό έφερνε. Εκτοξέυτικε το μλκισμένο!!
Θέλω τετρακίνησηηηηη!!!
Αλλά όχι haldex ,θέλω το κανονικό quattro. Μιλάμε για χαρακτηριστική καθυστέρηση στην εμπλοκή των πίσω τροχών. Φανταστείτε τι γίνεται δηλαδή στις στροφές... Μάλλον έχουν δίκιο αυτοί που θάβουν το haldex για τις αντιδράσεις του στις στροφές.Μην συγχέεις τα πράγματα... Το Haldex είναι αρκετά γρήγορο και βελτιώνεται συνέχεια. Για όσους θέλουν όμως να κάνουν τα S3, Α3 3.2 κλπ μονίμως τετρακίνητα υπάρχει τρόπος να ρυθμιστεί το Haldex σε always 4WD mode... Link...
Πολύ σωστά. Έχει βελτιωθεί αρκετά. Πάντως σε στροφές κτλ, δεν μου έχει τύχει (όσες φορές ήμουν σε S3), να δώ περίεργη στμπεριφορά λόγω Haldex. Το αντίθετο. Έμπαινες άνετα με 10-20 χλμ παραπάνω από όσο πίστετες ότι σε παίρνει με τρομερή ασφάλεια
-
Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
.....Μιλάμε για χαρακτηριστική καθυστέρηση στην εμπλοκή των πίσω τροχών. Φανταστείτε τι γίνεται δηλαδή στις στροφές... Μάλλον έχουν δίκιο αυτοί που θάβουν το haldex για τις αντιδράσεις του στις στροφές.Συμφωνώ ότι ένα πραγματικό τετρακίνητο αυτοκίνητο με 3 διαφορικά είναι σίγουρα καλύτερο, αλλά θα πρέπει να αναθεωρήσεις τις απόψεις σου, όσο αναφορά τη καθυστέρηση του haldex.
Εδώ υπάρχει μία μικρή αναφορά για το πώς 'δουλεύει'.
και εδώ μπορείς να διαβάσεις για την 'μεγάλη του καθυστέρηση'...
Σου παραθέτω αυτούσιο ένα κομμάτι από το δεύτερο Link....Είναι αμέσως φανερό ότι το σύστημα δεν έχει καμία σχέση με τα απλά συστήματα με συνεκτικό συμπλέκτη, αφού αντιδρά χωρίς καμία απολύτως υστέρηση και οι πίσω τροχοί αρχίζουν να κινούνται πρακτικά ταυτόχρονα με τους εμπρός.
Το μειονέκτημα του haldex βρίσκεται στο ότι αδυνατεί να δώσει περισσότερο από 50% ροπή, στον πίσω άξονα. Σε γενικές γραμμές υστερεί σε σχέση με τις λύσεις με τρία διαφορικά, αλλά αποτελεί είναι ένα πολύ καλό σύστημα τετρακίνησης που ταιριάζει αρκετά μάλιστα, σε όσους έχουν 'μεγαλώσει' με προσθιοκίνητα.
Υ.Γ. Τα link είναι από το 4Τροχοί Library
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
...Σε γενικές γραμμές υστερεί σε σχέση με τις λύσεις με τρία διαφορικά, αλλά αποτελεί είναι ένα πολύ καλό σύστημα τετρακίνησης που ταιριάζει αρκετά μάλιστα, σε όσους έχουν 'μεγαλώσει' με προσθιοκίνητα.Αλλοίμονο αν 1=3.... Θα είχε κάνει party η Haldex με την ανακάλυψή της. Από την άλλη βέβαια κάνει ούτως ή άλλως party μιας και έχει κατορθώσει να δώσει στην αυτοκινητοβιομηχανία ένα συγκριτικά φτηνό σύστημα 4κίνησης, το οποίο αποδίδει μάλιστα πολύ καλά στις περισσότερες εφαρμογές. Τώρα αν κάποιοι 'παλαιοί' 'μπροστοκούνητοι' νομίσουν ή απαιτήσουν από αυτό να συμπεριφέρεται σαν να ήταν 3 διαφορικά τότε, είτε κάποιο λάθος έχουν κάνει στις εκτιμήσεις τους για το αμάξι που πήραν είτε για τα λεφτά που έπρεπε να δώσουν για να αποκτήσουν τα συγκεκριμένα οδηγικά χαρακτηριστικά....
Σκεφτείτε για μια στιγμή μόνο ένα RS4 όπως λένε πως θα το 'βγάλουνε' και αντί για το Torsen να είχε το Super AYC του EVO VIII κλπ καλούδια!!!
Άντε γεια!!!! -
οι 4Τ (ΝΑ ΞΑΝΑΘΥΜΙΣΩ) εχουν σηκωσει το ΤΤ (ειναι το ιδιο συστημα με το s3) σε γρυλλο και παρατηρησαν οτι υπαρχει ΜΗΔΕΝΙΚΗ καθυστερηση εμπλοκης των πισω τροχων.
Απλα η εμπλοκη δε γινεται σαν να ειναι ON/OFF. Δηλαδη αποτομο σταματημα σπινιαρισματος εμπρος και αποτομα εμπλοκη πισω...Υπαρχει προοδευτικοτητα.
. -
Ο χρήστης stefanos147 έγραψε:
Ω ρε μάγκες έπαθα ζημιά με το Α3 πριν απο λίγο μόλις!! Ήμουν πεζός σε φανάρι της παραλιακής και πρώτο στο φανάρι σταματημένο μπλε σκούρο Α3. Τον ακουώ να μαρσάρει και λέω άλλο ένα ταλαίπωρο 1.6FSI θα είναι,τίποτα ιδιαίτερο από ήχο. Ανάβει πράσινο και ο τύπος γκαζώνει. Αρχίζουν τρελό σπινάρισμα οι μπροστινοί τροχοί και ,πάνω που είμαι έτοιμος να γελάσω που πάει να ξεκινήσει γρήγορα με FWD σε άσφαλτο γυαλί, βλέπω το Α3 να 'κάθεται' αντί να σουζάρει. Ωχ λέω, κάτι δεν πάει καλά. Τότε προσέχω ότι έχουν αρχίσει να σπινάρουν και οι πίσω!!! Αμάν λέω, το πρώτο 3.2 Α3 που βλέπω και σε δράση μάλιστα!!! Παιδιά μιλάμε μέχρι να συνέλθω είχε φτάσει στο επόμενο φανάρι κιόλας. Και ψηλά έκανε και ωραίο ήχο, κα΄τι απο ιταλικό έφερνε. Εκτοξέυτικε το μλκισμένο!!
Θέλω τετρακίνησηηηηη!!!
Αλλά όχι haldex ,θέλω το κανονικό quattro. Μιλάμε για χαρακτηριστική καθυστέρηση στην εμπλοκή των πίσω τροχών. Φανταστείτε τι γίνεται δηλαδή στις στροφές... Μάλλον έχουν δίκιο αυτοί που θάβουν το haldex για τις αντιδράσεις του στις στροφές.οι 4Τ (ΝΑ ΞΑΝΑΘΥΜΙΣΩ) εχουν σηκωσει το ΤΤ (ειναι το ιδιο συστημα με το s3) σε γρυλλο και παρατηρησαν οτι υπαρχει ΜΗΔΕΝΙΚΗ καθυστερηση εμπλοκης των πισω τροχων.
Απλα η εμπλοκη δε γινεται σαν να ειναι ON/OFF. Δηλαδη αποτομο σταματημα σπινιαρισματος εμπρος και αποτομα εμπλοκη πισω...Υπαρχει προοδευτικοτητα. -
Ο χρήστης mkiii έγραψε:
οι 4Τ (ΝΑ ΞΑΝΑΘΥΜΙΣΩ) εχουν σηκωσει το ΤΤ (ειναι το ιδιο συστημα με το s3) σε γρυλλο και παρατηρησαν οτι υπαρχει ΜΗΔΕΝΙΚΗ καθυστερηση εμπλοκης των πισω τροχων.Το δεύτερο Link που έχω δώσει είναι από το άρθρο που αναφέρεις...
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Δεν ξέρω για το Α3 αλλά η 147GTA (προσθιοκίνητη χωρίς μπλοκέ υπενθυμίζω) νικάει το (τετρακίνητο) Golf R32 κατά κράτος στην επιτάχυνση από στάση. Δες και το ανάλογο συγκριτικό 0-200-0 σε τεύχος του Drive (147GTA - Golf R32 - Clio V6)...Ε καλά όταν μιλάμε για 0-200 είναι απόλυτα λογικό η GTA να είναι τελικά πιο γρήγορη αφού (υποθέτω οτι) και ελαφρύτερη θα είναι και βέβαια δεν έχει την τετρακίνηση που 'κλέβει' άλογα.
Επειδή δεν έχω διαβάσει το συγκεκριμένο άρθρο, τι γίνεται στις μικρότερες ταχύτητες; Πιστεύω οτι το R32 θα αφήνει 'χαλαρά' πίσω την GTA σε 1η & 2α, από 3η και μετά όμως η Alfa θ'ανοίγει καλύτερα.
Θα πρέπει να ήταν ενδιαφέρον συγκριτικό πάντως...[/b]
-
Περισσότερα για το Haldex φυσικά στο site. Ας κάνουν τον κόπο ορισμένοι να διαβάσουν τη λειτουργία της 'μόνιμης τετρακίνησης'
http://www.haldex-traction.com/default.htm
κλικ στο techical material
Υ.Γ.: το γεγονός ότι το μπροσθιοκίνητο Type R είναι πιο αργό από το 'τετρακίνητο' S3 στα Μέγαρα ευθύνεται καθαρά η πίστα
[/img]
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Υ.Γ.: το γεγονός ότι το μπροσθιοκίνητο Type R είναι πιο αργό από το 'τετρακίνητο' S3 στα Μέγαρα ευθύνεται καθαρά η πίσταΑν θυμάμαι καλά, το S3 κάνει 1.14.κάτι στα Μέγαρα, το Type-R 1.13.85 και το Focus RS 1.12.45 (ή κάτι τέτοιο). Οπότε το S3 δεν είναι πιο γρήγορο (βέβαια η διαφορά είναι ελάχιστη ~0.5 sec και δεν μπορούν να βγούν ασφαλή συμπεράσματα). Εκτός και αν δεν θυμάμαι καλά τα νούμερα.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Υ.Γ.: το γεγονός ότι το μπροσθιοκίνητο Type R είναι πιο αργό από το 'τετρακίνητο' S3 στα Μέγαρα ευθύνεται καθαρά η πίστα
Αν θυμάμαι καλά, το S3 κάνει 1.14.κάτι στα Μέγαρα, το Type-R 1.13.85 και το Focus RS 1.12.45 (ή κάτι τέτοιο). Οπότε το S3 δεν είναι πιο γρήγορο (βέβαια η διαφορά είναι ελάχιστη ~0.5 sec και δεν μπορούν να βγούν ασφαλή συμπεράσματα). Εκτός και αν δεν θυμάμαι καλά τα νούμερα.
Kαλά τα θυμάσαι τα νούμερα, όπως κι εγώ, απλώς τα γραψα ανάποδα
-
Ο χρήστης predator έγραψε:
έιναι σαν να ρωτάς γιατί μια μύγα ανεβαίνει πιο εύκολα σε ένα δέντρο από ένα Hummer αφού το Hummer είναι καλύτερη τεχνικά λύση για το off road ?
η μύγα λοιπόν έχει τα εξής μειονεκτήματα
-μικρή ικανότητα ρυμούλκησης
-μικρή τελική
-κίνδυνος από σπουργίτια
-δεν τα καταφέρνει στο χιόνι
-καθε 1-2 μέρες θέλει ολική ανακατασκευή
-επηρεάζεται πολύ από πλευρικούς ανέμους και ρεύματα
-δεν μπορεί να αναρρηχηθεί σε πολύ μεγάλα υψόμετρα
-σε περίρτωση στούκας δεν προσφέρει παθητική ασφάλεια
.
.
παρόλες αυτές τις **τεχνικές αδυναμίες **της σε σχέση με το Hummer μπορεί να ανέβει ευκολότερα σε δέντρο...
τα δύο bold δεν αντιφάσκουν απαραίτηταΌσο διασκεδαστικό και να ήταν το παραπάνω επιχείρημα, λυπάμαι, αλλά δεν απαντάει ουσιαστικά.
Να το θέσω (πολύ απλοϊκά) από πλευράς δυναμικών παραμέτρων:
- Σε ένα πισωκίνητο οι εμπρός τροχοί είναι μεν ελεύθεροι να στρίψουν μόνο το αυτοκίνητο, αλλά οι πίσω το ωθούν προς την εφαπτομένη της στροφής (εκτός πιθανών περιπτώσεων ενεργητικής τετραδιεύθυνσης)
- Σε ένα προσθιοκίνητο, ναι μεν οι εμπρός τροχοί έχουν διπλό έργο να φέρουν σε πέρας, εντούτοις όμως οι τροχοί έλκουν το αυτοκίνητο προς την κατεύθυνση που δείχνουν οι τελευταίοι
Το παραπάνω αποτελεί μια υπεραπλούστευση σε γενικές γραμμές. Επίσης είναι απόλυτα κατανοητό γιατί, από κάποιο επίπεδο παραγώμενης ισχύος και πάνω, η δεύτερη λύση δεν είναι επαρκής τεχνικά. Μέχρι αυτό το επίπεδο όμως, γιατί η πρώτη λύση είναι καλύτερη;
-
Ρε παιδιά ψυχραιμία πέσατε να με φάτε που είπα ότι καθυστερεί o haldex. Απλά περιέγραψα ότι είδα. Είδα τους μπροστά να σπινάρουν,να 'χαζέυει' ελάχιστα το αυτοκίνητο και μετά να 'κάθεται' πίσω και να εκσφενδονίζεται. Τώρα αν αυτο θεωρείται λίγο (δεν το λέω ειρωνικά, έτσι; ) δεν ξέρω. Άλλωστε δεν έχω εμπειρία απο 4κίνητα δρόμου. Απλά πολλές φορές έχω δεί Impreza να ξεκινάει από στάση και εκεί ήταν σαφώς 'ακαριαία' η αντίδραση του αυτοκινήτου.
-
Εχω δει κ εγω κατι τετοιο με Α4TQ στα χιονια. Σπιναραν πολυ οι μπροστινοι τροχοι, κ μετα ολοι μαζι.. Το αυτοκινητο εμεινε εκει που ηταν γιατι 'ειχε τετρακινηση κ δε χρειαζοταν αλυσιδες'..
πλακα ειχε!! -
Ο χρήστης xtkz έγραψε:
Εχω δει κ εγω κατι τετοιο με Α4TQ στα χιονια. Σπιναραν πολυ οι μπροστινοι τροχοι, κ μετα ολοι μαζι.. Το αυτοκινητο εμεινε εκει που ηταν γιατι 'ειχε τετρακινηση κ δε χρειαζοταν αλυσιδες'..
πλακα ειχε!!Όλα τα αυτοκίνητα έχουν και ένα όριο (ακόμα και τα 4WD)....Στο πότε και πού θα το βρεις βοηθάει βέβαια και η αλαζονία του οδηγού...
-
τωρα εχουμε μπει σε κουβεντα, και μετραμε ...second & milisecond διαφορας αυτοκινητων μεταξυ τους....
Στο ενδιαμεσο δεν ξερουμε εκατονταδες ασταθμητους παραγοντες που επιδρουν σε αυτες τις διαφορες....καθε κατασκευαστης που επενδυει σοβαρα σε μια μεθοδο μεταδοσης κινησης εχει αποτελεσμα οπου και να μεταδιδεται αυτη
Μετα ειναι κ θεμα γουστου...κ τσεπης του καθενος να διαλεξει τι του παει....
Οι περισσοτεροι απο εμας ειμαστε σαν λοβοτομημενοι αφου μπηκαμε στην προσθιοκινηση με ...το ζοριΑπο τη μικρη εμπειρια μου με πισωκινητα, πιστευω οτι σε τελικη αισθηση και στησιμο, ειναι σαφως καλυτερα απο το 99% των προσθιοκινητων
-
Ο χρήστης dienekes έγραψε:
- Σε ένα πισωκίνητο οι εμπρός τροχοί είναι μεν ελεύθεροι να στρίψουν μόνο το αυτοκίνητο, αλλά οι πίσω το ωθούν προς την εφαπτομένη της στροφής (εκτός πιθανών περιπτώσεων ενεργητικής τετραδιεύθυνσης)
οχι
η γωνία της 'ώθησης' σε σχέση με την εφαπτομενική είναι μερικές μοίρες εώς και αρκετές μοίρες με την πρώτη να δείχνει προς τα μέσα- Σε ένα προσθιοκίνητο, ναι μεν οι εμπρός τροχοί έχουν διπλό έργο να φέρουν σε πέρας, εντούτοις όμως οι τροχοί έλκουν το αυτοκίνητο προς την κατεύθυνση που δείχνουν οι τελευταίοι
επίσης υπάρχει η ίδια γωνία μεταξύ των δύο
και το βασικό πρόβλημα δεν είναι η ταυτόχρονη φόρτιση αλλά το ελάφρωμα του άξωναΤο παραπάνω αποτελεί μια υπεραπλούστευση σε γενικές γραμμές. Επίσης είναι απόλυτα κατανοητό γιατί, από κάποιο επίπεδο παραγώμενης ισχύος και πάνω, η δεύτερη λύση δεν είναι επαρκής τεχνικά. Μέχρι αυτό το επίπεδο όμως, γιατί η πρώτη λύση είναι καλύτερη;
μα δεν είναι πάντα καλύτερη
υπάρχουν περιπτώσεις/εφαρμογές που είναι καλύτερη και άλλες που δεν είναιγιαυτό, μόνιμη τετρακίνηση 35-65 και είμαστε κομπλε
-
Ο χρήστης VIRSS έγραψε:
Ε καλά όταν μιλάμε για 0-200 είναι απόλυτα λογικό η GTA να είναι τελικά πιο γρήγορη αφού (υποθέτω οτι) και ελαφρύτερη θα είναι και βέβαια δεν έχει την τετρακίνηση που 'κλέβει' άλογα.
Επειδή δεν έχω διαβάσει το συγκεκριμένο άρθρο, τι γίνεται στις μικρότερες ταχύτητες; Πιστεύω οτι το R32 θα αφήνει 'χαλαρά' πίσω την GTA σε 1η & 2α, από 3η και μετά όμως η Alfa θ'ανοίγει καλύτερα.
Θα πρέπει να ήταν ενδιαφέρον συγκριτικό πάντως...[/b]Γενικά το R32 είναι πιο γρήγορο από την GTA και σύμφωνα με την πλειοψηφία του διεθνή τύπου είναι πιο 'fun to drive'....
Τα πολλά ηλεκτρονικά θάβουν την 147 GTA σε αυτόν τον τομέα... -
Απο τη μικρη εμπειρια μου με πισωκινητα, πιστευω οτι σε τελικη αισθηση και στησιμο, ειναι σαφως καλυτερα απο το 99% των προσθιοκινητων
Συμφωνώ. Αν και τα πρ.κ. είναι αρκετά πιο εύκολα για νέους οδηγούς, δεν θα με χαλούσε το Ραλλάκι μου να ήταν πισωκούνα....τρέμε ΜΧ5...
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
πλειοψηφία του διεθνή τύπου είναι πιο 'fun to drive'....
Τα πολλά ηλεκτρονικά θάβουν την 147 GTA σε αυτόν τον τομέα...αποκλειεται. Το VWPerformance θα το εγραψε φαινεται....Ειναι δυνατον??
Meco μη λες τετοια εδω μεσα... Τα χουμε ξαναπει
αυτοι ειναι μαφιοζοι. θα σου ριξουν ιο στο PCαφου το γκολφ δεν ειναι αυτοκινητο, πως στριβει??
-
τι να συγκρινουμε τωρα! σα να συγκρινεις τη monica bellucci με την claudia chiffer. ουτε το σχεδιο ουτε κι η συμπεριφορα της 147 συγκρινονται με το αδιαφορο κλασσικο γερμανικο. οσο για τα νουμερα εμενα δε μου λενε τιποτα. οταν κατσεις πισω απο το τιμονι θα καταλαβεις.
Alfa 147 3.2 GTA vs Audi A3 3.2 quattro