-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Ελπιζω ο κολλητος σου να ξερει οτι το αμαξι δεν εχει ρεζερβα και οτι αν 'ω μη γεννητω' τον πιασει λαστιχο, ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΕ αφου δεν υπαρχει περιπτωση να βρει λαστιχο μιας και ειναι πολυ σπανια διασταση.Ειμαι πολυ κατα των συμβατικων ελαστικων
Ποιο εχει ενα λευκο 23i ? βασικα ειδα ενα την προηγ. βδομαδα στο σπανο γιαυτο το λεω, ασχετο αλλα που ξερεις...
Τωρα θα σε ρωταγα και ποσο περιπου τις πληρωσε σε Pm ...
Ναι το ξέρει....όπως και εγώ που επίσης πέταξα τα RFT! Έχω (όπως και ο φιλος μου) ένα κιτ επισκευής της Continental.
Φάνη πές μας σε παρακαλώ τι περιλαμβάνει αυτό το κιτ της Continental, που μπορώ να το αγοράσω και πόσο περίπου κοστίζει;
στο μεταχειρισμένο Ζ4 που αγόρασα έχουν κανονικά (οχι RFT) λάστιχα και με ενδιαφέρει ένα τέτοιο κιτ....
Ευχαριστώ -
Ο χρήστης jpl73 έγραψε:
Φάνη πές μας σε παρακαλώ τι περιλαμβάνει αυτό το κιτ της Continental, που μπορώ να το αγοράσω και πόσο περίπου κοστίζει;Είναι ένα τετράγωνο ''κουτάκι'' το οποίο έχει το κομπρεσσέρ αέρα και ενσωματεμένη μια μπουκάλα με υγρό καουτσούκ (αλλάζει όταν την χρησιμοποιήσεις ή λήξει) για την επισκευή. Μπορείς να το χρησιμοποιήσεις και ώς απλή τρόμπα για να φουσκώνεις τα λάστιχά σου. Αντίστοιχο είναι και της BMW το κιτ, αλλά της Continental είναι πιο πρακτικό.
Κοστίζει περί τα €100 και το πήρα online, αλλά μπορείς να το πάρεις και από τον λαστιχά σου, εφόσον συνεργάζεται με την Continental.
Περισσότερες πληροφορίες εδώ: http://www.conti-online.com/generator/w ... it_en.html
-
To κουτάκι αυτό το αγόρασα κι εγώ , με 18άρες και συμβατικά λάστιχα, το θεώρησα απαραίτητο! Μου κόστισε 62€ και η αγορά έγινε στο Internet. Με λίγο ψάξιμο βρίσκεις μια χαρά τιμές...
ContiComfortKit λέγεται για όσους ενδιαφέρονται.
Το καλό είναι πως έχει και το ηλεκτρικό κομπρεσέρ και μπορείς απλώς να φουσκώσεις ένα λάστιχο στα γρήγορα μέχρι το κοντινότερο βουλκανιζατέρ...
-
Καλημέρα,
Εχθές γέλασα με τον οδηγό ενός VW Golf TSi (160HP) και με τον αλαζονικό τρόπο που με αντιμετώπισε εν κινήσει σε περιφερειακό δρόμο της πόλης μου......έπαιξε κι έχασε βέβαια......στη συνέχεια θέλησε ν κάνει το ίδιο και από στάση σε φανάρι και ξύπνησε το - θαμμένο - ένστικτο της κόντρας μέσα μου, όπου και πάλι.....έπαιξε κι έχασε....
Μάλλον δεν ήξερε τι εστι το d δίπλα από το 320.....
-
Δεν ήξερε...δεν ρωταγε...????
Φερτε τα diesel στην Ελλαδα!!!!!
-
Ο χρήστης RXristos έγραψε:
Δεν ήξερε...δεν ρωταγε...????Φερτε τα diesel στην Ελλαδα!!!!!
Στην Αθήνα/Θεσσαλονίκη εννοείς προφανώς ε?
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Δεν ήξερε...δεν ρωταγε...????
Φερτε τα diesel στην Ελλαδα!!!!!
Στην Αθήνα/Θεσσαλονίκη εννοείς προφανώς ε?
Ελλάδα = Αθήνα
-
Ας μη λέμε τώρα ότι θέλουμε. Ο Μάριος νίκησε λόγω των 200 ίππων του που οφείλονται στο τούρμπο και όχι στο ντίζελ. Άν ήταν ένα δίλιτρο τούρμπο βενζίνης (ή πολύστροφο ατμοσφαιρικο) θα ήταν άλλος ο νικητής. Δεν είναι τυχαίο ότι το δυνατότερο δίλιτρο turbodiesel έχει 200 ίππους ενώ το δυνατότερο βενζίνης 300!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ας μη λέμε τώρα ότι θέλουμε. Ο Μάριος νίκης λόγω των 200 ίππων του που οφείλονται στο τούρμπο και όχι στο ντίζελ. Άν ήταν ένα δίλιτρο τούρμπο βενζίνης (ή πολύστροφο ατμοσφαιρικο) θα ήταν άλλος ο νικητής. Δεν είναι τυχαίο ότι το δυνατότερο δίλιτρο turbodiesel έχει 200 ίππους ενώ το δυνατότερο βενζίνης 300!για το λεμαν τι έχεις να πεις??
(νικητής 3 φορές -αν θυμάμαι καλά- το R8 diesel και προφανώς έχει να αντιμετωπίσει αρκετά δυνατά βενζινοκίνητα τέρατα) -
Ότι κερδίζουν λόγω κανονισμών (κερδίζουν χρόνο στους ανεφοδιασμούς)! Ας μην λέμε τώρα τα αυτονόητα... Σε λίγο θα ακούσουμε να θέλετε να τα δούμε και στην F1.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ας μη λέμε τώρα ότι θέλουμε. Ο Μάριος νίκησε λόγω των 200 ίππων του που οφείλονται στο τούρμπο και όχι στο ντίζελ. Άν ήταν ένα δίλιτρο τούρμπο βενζίνης (ή πολύστροφο ατμοσφαιρικο) θα ήταν άλλος ο νικητής. Δεν είναι τυχαίο ότι το δυνατότερο δίλιτρο turbodiesel έχει 200 ίππους ενώ το δυνατότερο βενζίνης 300!320d = 177HP Turbo Diesel
Golf Tsi = 160HP Turbo Gasoline
ΥΓ: Είναι και θέμα ροπής.......(+11 Κιλά)
-
Στη πίστα πάντως, το ατμοσφαιρικό είναι πιο γρήγορο από αντίστοιχης ιπποδύναμης diesel...γιατί από αντίστοιχης ροπής παίζει τσόντα.
Για παράδειγμα...320d vs 320si: http://www.fastestlaps.com/index.php?pa ... _BMW_320si
Track 320d vs 320si
Autozeitung test track 1:54.6 1:52.3To 'πολιτικό' diesel δεν είναι για πίστα...είναι για ταξίδι και οικονομία στη κατανάλωση. Το υψηλόστροφο ατμοσφαιρικό 'ζει' στη πίστα εκεί που 'κρεμάει' το diesel
-
Τα αυτονόητα λέμε Νίκο αλλά φαίνεται είναι δυσνόητα...
Μάριε νόμιζα είχες με τα 204 άλογα. Αλλά και +20 πραγματικά άλογα δεν είναι λίγα. Πάντως η 123d είναι μετρημένη ακριβώς στα ίδια με το Golf V GΤi απλούστατα επειδή έχουν τα ίδια άλογα.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ότι κερδίζουν λόγω κανονισμών (κερδίζουν χρόνο στους ανεφοδιασμούς)! Ας μην λέμε τώρα τα αυτονόητα... Σε λίγο θα ακούσουμε να θέλετε να τα δούμε και στην F1.Δεν είναι μόνο ο ανεφοδιασμός αλλά και η ταχύτητα που 'γυρίζουν' την πίστα είναι κοντά στους χρόνους των άλλων.
Βγήκαμε offtopic.
Σταματώ εδώ. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα αυτονόητα λέμε Νίκο αλλά φαίνεται είναι δυσνόητα...Μάριε νόμιζα είχες με τα 204 άλογα. Αλλά και +20 πραγματικά άλογα δεν είναι λίγα. Πάντως η 123d είναι μετρημένη ακριβώς στα ίδια ακριβώς με το Golf V Gti απλούστατα επειδή έχουν τα ίδια άλογα.
Τα μπέρδεψες. Το 320d έχει ο Μάριος με τα 177 άλογα. Το 2λτ twinturbo diesel βγαίνει μόνο στην 1 με τα 204 άλογα.
-
-
ωραιο bodykit
-
αμα ειχα ενα τετοιο δε θα με γράφανε κιόλας.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
....Μάριε νόμιζα είχες με τα 204 άλογα. .........Τα μπέρδεψες. Το 320d έχει ο Μάριος με τα 177 άλογα. ....
Ακριβώς, 177ΗΡ μόλις......έως το ερχόμενο καλοκαίρι (βλέπε Performence Kit)
-
Το d το είδε και θεώρησε να ακόμα ένας οικογενειάρχης με το dieselάκι του για παπουδέ οδήγηση... αυτό ήταν το βασικό λάθος του!
Λίγα παραπάνω άλογα μεν αλλά και μεγαλύτερες απώλειες από την πίσω κίνηση δε... και μάλλον αρκετά βαρύτερος ο πετρελαιοκινούμενος.
Περισσότερη ροπή μεν αλλά μακρύτερο κιβώτιο που υποπολλαπλασιάζει τη ροπή δε... οπότε και με παρόμοια καμπύλη ροπής και για τους δύο είναι δύσκολη η σύγκριση σε τόσο θεωρητικό επίπεδο (πρέπει να στήσουμε τις καμπύλες ροπής στους τροχούς για κάθε σχέση)
Δεν ξέρω, ίσως να μην ήταν και τόσο ξεκάθαρα υπέρ του Μάριου το πράμα αν άλλος το είχε πάρει πιο ζεστά και πιο σωστά.
BMW FORUM

