-
Skeftome na agoraso ena Terios sxetika syntoma...alla tha ithela ligo extra voithia protou pao sthn antiprosopeia... To terios einai full time 4x4? Exei epilogea argo grhgoro? Exei bloke thiaforiko? Exo akousei oti then ithietera stathero ston thromo....me taxythtes mexri 120Km pou kykloforo tha yparxei provlima... Sas efxaristo prokatavolika
-
Skeftome na agoraso ena Terios sxetika syntoma...alla tha ithela ligo extra voithia protou pao sthn antiprosopeia... To terios einai full time 4x4? Exei epilogea argo grhgoro? Exei bloke thiaforiko? Exo akousei oti then ithietera stathero ston thromo....me taxythtes mexri 120Km pou kykloforo tha yparxei provlima... Sas efxaristo prokatavolika
-
Skeftome na agoraso ena Terios sxetika syntoma...alla tha ithela ligo extra voithia protou pao sthn antiprosopeia...
To terios einai full time 4x4?
Exei epilogea argo grhgoro?
Exei bloke thiaforiko?Exo akousei oti then ithietera stathero ston thromo....me taxythtes mexri 120Km pou kykloforo tha yparxei provlima...
Sas efxaristo prokatavolika
-
ΑΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΤΑ 'ΑΡΓΑ' ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΕΧΕΙ ΣΧΕΔΟΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ . ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΑΚΙ ΣΤΕΝΟ ΣΕ ΠΛΑΤΟΣ ΑΛΛΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΠΟΛΥ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΤΟΥ.Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΜΕ ΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΩΝ 1300cc ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ... ΤΟ ΠΙΣΩ ΔΙΑΦΟΡΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΗΣ ΟΛΙΣΘΗΣΗΣ . ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΑΝΕΠΙΦΥΛΑΚΤΑ
-
Αργό δεν έχει, έχει μόνιμη τετρακίνηση.
Για την πόλη και την εθνική είναι μια χαρά! Έχει καλές επιδόσεις και δεν σε κουράζει. Έχουμε όμως στη δουλειά την απλή έκδοση που δεν έχει τίποτα πέρα από τα βασικά και μου λείπουν καλούδια όπως πχ ηλεκτρικοί καθρέφτες κλπ. Αν το πάρεις με τα extra θα είναι καλύτερα, αλλά ανεβαίνει πολύ η τιμή του.
Αν το θες για off-road ξέχασέ το! Η συμπεριφορά του σε λάσπη απαράδεκτη! Νόμιζα ότι το Terios είναι ακυβέρνητο και με ψιλοφόβισε! Μην φανταστείς τίποτα δραματικό, απλά νερολακούβες που είχαν μαζέψει λάσπη από το χιόνι που έλιωσε.
Σε χιόνι κόλλησα σε ανεμοσούρι ύψους 30 cm και δεν μπορούσα να το βγάλω με τίποτα! Έσκαψα με τα χέρια. Φυσικά χωρίς αλυσίδες...
Στα ίδια σημεία λάσπης και χιονιού το Jimny πέρασε για πλάκα με γρήγορο διαφορικό και πάντα χωρίς αλυσίδες
Το ίδιο και ένα Nissan 4Χ4 φορηγάκι.
Θα το θεωρούσα ένα αυτοκίνητο δρόμου που με κάποιες κανονικές συνθήκες μπορεί να κινηθεί και σε χώμα, όχι όμως off-road!
Σε σύγκριση με το Jimny που είναι ανταγωνιστικό του είναι η μέρα με τη νύχτα, δυο διαφορετικά αυτοκίνητα. -
Τι λάστιχα φορούσαν το Τεριος και το Jimny ?
Νομιζω οτι αυτά κάνουν την διαφορά. [/img] -
Από την εμπειρία μου:
στο 24 Ώρες Αττική τα Terios με ένα καλό σετ ελαστικά, έκαναν παπάδες ακόμη και στη λάσπη!!! Αν ο Δελής δεν τα έχανε στα Σκούρτα, ίσως και να κέρδιζε ένα τον αγώνα!!!
Όπλο τους: το μικρό βάρος και το μπλοκέ πίσω διαφορικό. Σίγουρα δεν κάνουν για Trial, αλλά όταν υπάρχει έστω και υποτυπώδης δρόμος είναι... εργαλεία τσέπης.
-
Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:
Στα ίδια σημεία λάσπης και χιονιού το Jimny πέρασε για πλάκα με γρήγορο διαφορικό και πάντα χωρίς αλυσίδες
Με τα ίδια λάστιχα το Terios τα καταφέρνει στα 'κολλήματα' καλύτερα από το Jimny(χωρίς εμπλεγμένη την τετρακίνηση). Το πίσω μπλοκέ διαφορικό κάνει όλη τη δουλειά...
Με εμπλεγμένη την τετρακίνηση ακόμα και χωρίς κοντές σχέσεις το jimny θα τα καταφέρει λίγο καλύτερα γιατί η τετρακίνησή του μοιράζεται εξίσου και στα 2 διαφορικά (το μπροστά και το πίσω εννοώ).
Αν κολλήσουν όμως δύο τροχοί (που βρίσκονται σε διαφορετικούς άξονες) το μεν Jimny δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να ξεκολλήσει, στο μεν Terios μπορούμε να ελπίζουμε στον έναν από τους δύο, πίσω τροχούς... -
Ο χρήστης Landvinous έγραψε:
Τι λάστιχα φορούσαν το Τεριος και το Jimny ?
Νομιζω οτι αυτά κάνουν την διαφορά. [/img]Της μάνας τους και τα δυο και μάλιστα σχεδόν με τα ίδια χιλιόμετρα.
Dueler είναι και στα δύο, αλλά όχι όμως ίδια, θα έλεγα ελαφρός πιο 'χωμάτινα' του Jimny, αλλά όχι τραγικές διαφορές! -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Στα ίδια σημεία λάσπης και χιονιού το Jimny πέρασε για πλάκα με γρήγορο διαφορικό και πάντα χωρίς αλυσίδες
Με τα ίδια λάστιχα το Terios τα καταφέρνει στα 'κολλήματα' καλύτερα από το Jimny(χωρίς εμπλεγμένη την τετρακίνηση). Το πίσω μπλοκέ διαφορικό κάνει όλη τη δουλειά...
Με εμπλεγμένη την τετρακίνηση ακόμα και χωρίς κοντές σχέσεις το jimny θα τα καταφέρει λίγο καλύτερα γιατί η τετρακίνησή του μοιράζεται εξίσου και στα 2 διαφορικά (το μπροστά και το πίσω εννοώ).
Αν κολλήσουν όμως δύο τροχοί (που βρίσκονται σε διαφορετικούς άξονες) το μεν Jimny δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να ξεκολλήσει, στο μεν Terios μπορούμε να ελπίζουμε στον έναν από τους δύο, πίσω τροχούς...Μπορεί να έχεις δίκιο!
Απλά μεταφέρω την εμπειρία μου αφού τα έχω οδηγήσει και τα δύο αρκετές φορές και στις ίδιες διαδρομές.
Αλλά λες χωρίς τετρακίνηση το Jimny... Μα τότε μιλάμε για ένα τετρακίνητο και ένα πισοκίνητο!
Δεν μπορούμε έτσι να κάνουμε σύγκριση! Σα να συγκρίνουμε το Terios με Opel Manta
Μιλάω για γρήγορη τετρακίνηση στο Jimny και μπλοκέ στο Terios.
Επίσης συγκρίνω τα δυο αυτοκίνητα με ότι έχουν από τη 'μάνα' τους.
Το να αλλάξεις λάστιχα ή αναρτήσεις προϋποθέτει κάποιο κόστος που όταν κάποιος αγοράζει ένα αυτοκίνητο λογικά δεν θα μπορεί να το καλύψει.
Το αν κάποιο από τα δυο συμπεριφερθεί καλύτερα από το άλλο με κάποια βελτίωση είναι άλλο θέμα και εδώ θα ακούσουμε πολλές απόψεις... -
Ο χρήστης giwrgosth έγραψε:
1η περίπτωση
Με τα ίδια λάστιχα το Terios τα καταφέρνει στα 'κολλήματα' καλύτερα από το Jimny(χωρίς εμπλεγμένη την τετρακίνηση). Το πίσω μπλοκέ διαφορικό κάνει όλη τη δουλειά...2η περίπτωση
Με εμπλεγμένη την τετρακίνηση ακόμα και χωρίς κοντές σχέσεις το jimny θα τα καταφέρει λίγο καλύτερα γιατί η τετρακίνησή του μοιράζεται εξίσου και στα 2 διαφορικά (το μπροστά και το πίσω εννοώ).
Αν κολλήσουν όμως δύο τροχοί (που βρίσκονται σε διαφορετικούς άξονες) το μεν Jimny δεν υπάρχει καμμία περίπτωση να ξεκολλήσει, στο μεν Terios μπορούμε να ελπίζουμε στον έναν από τους δύο, πίσω τροχούς...Αλλά λες χωρίς τετρακίνηση το Jimny... Μα τότε μιλάμε για ένα τετρακίνητο και ένα πισοκίνητο!
Δεν μπορούμε έτσι να κάνουμε σύγκριση! Σα να συγκρίνουμε το Terios με Opel Manta
Μιλάω για γρήγορη τετρακίνηση στο Jimny και μπλοκέ στο Terios.Αν πρόσεξες η απάντησή μου έχει δύο περιπτώσεις: Στη μία αναφέρομαι στην περίπτωση του Jimny χωρίς τετρακίνηση και στην άλλη με εμπλεγμένη τη γρηγορη τετρακίνηση του Jimny...
Πιο πάνω έχω προσπαθήσει να διαχωρίσω τις περιπτώσεις...
Συνήγορος σε αυτά είναι μια εμπειρία που είχα πριν από μερικά χρόνια σε παραλία της Κρήτης όπου σπρώχναμε 10 άτομα ένα vitara να ξεκολήσει.
Ενας τροχός μπροστά κολλημένος και ένας πίσω και αυτό ήταν....
Αν έστω και ένα διαφορικό ήταν μπλοκέ πιθανόν να την είχε γλυτώσει... -
Εάν το αυτοκίνητο προορίζεται για πραγματική εκτός δρόμου χρήση -και δεν μιλάμε να το ρίξει κανείς σε γκρεμό- τότε πρέπει να έχει κοντές σχέσεις (Jimny). Το μπλοκέ του Terios δίνει πλεονέκτημα μόνο σε γλυστερές μεν, πλην επίπεδες επιφάνειες. Αν 'περπατήσεις' λίγο χώμα και δεις ότι σου αρέσει το off-road τότε θα αποζητήσεις τις κοντές σχέσεις. Αλήθεια gdelio έχεις οδηγήσει κάποιο (ή και τα δύο) αυτοκίνητα?
-
Ο χρήστης cliff έγραψε:
.....για πραγματική εκτός δρόμου χρήση ...πρέπει να έχει κοντές σχέσεις (Jimny). Το μπλοκέ του Terios δίνει πλεονέκτημα μόνο σε γλυστερές μεν, πλην επίπεδες επιφάνειες. Αν 'περπατήσεις' λίγο χώμα και δεις ότι σου αρέσει το off-road τότε θα αποζητήσεις τις κοντές σχέσεις.Οι κοντές χρειάζονται βασικά για σημαντικές ανηφόρες και κατηφόρες. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις κουβαλάς το παραπάνω βάρος.... Αν είσαι σίγουρος ότι δεν θα παρασυρθείς σε σοβαρές εκτός δρόμου αναζητήσεις τότε καλύτερο το μπλοκέ.
Θα ήθελα όμως να υπάρχουν κοντές και είναι πιο εύκολο μετά την αγορά να βάλεις μπλοκέ παρά βοηθητικό κιβώτιο! -
Όχι μόνο για σημαντικές ανηφόρες και κατηφόρες αλλά και για ανώμαλο έδαφος γενικώς καθώς έτσι δεν ταλαιπωρέίται το αυτοκίνητο περνώντας γρήγορα από τις ανωμαλίες. Βέβαια ο καθένας έχει τις δικές του προτιμήσεις. Τα 'κοντά' όμως δεν μπορεί να τα βάλει κανείς μετά και αν κολλήσει το μικρόβιο της εκτός δρόμου οδήγησης.......
-
Ορίστε και το συγκριτικό των δύο αυτοκινήτων για να δει ο φίλος μας
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... rticle=409
-
Το οχημα ειναικαλο σε ολα του και στηντιμη του αλλα ειναι παιδικο
-
Ο χρήστης discoman έγραψε:
Το οχημα ειναικαλο σε ολα του και στηντιμη του αλλα ειναι παιδικοΝαι αλλά είναι 'τίμιο' , πάει μακρύτερα απ'ότι δείχνει , αντίθετα από κάτι Sorento , Santa fe που σταματάνε πολύ πριν το Terios. Προς Θεού δεν είμαι κάτοχος γιατί προτιμώ τα 'αργά με μπλοκέ', αλλά ξέρω να αναγνωρίζω κάποιες αξίες που δεν έχουν σχέση με φουσκωμένα φτερά και αμαξώματα δυο -και βάλε- τόννων.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Οι κοντές χρειάζονται βασικά για σημαντικές ανηφόρες και κατηφόρες. Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις κουβαλάς το παραπάνω βάρος.... Αν είσαι σίγουρος ότι δεν θα παρασυρθείς σε σοβαρές εκτός δρόμου αναζητήσεις τότε καλύτερο το μπλοκέ.
Θα ήθελα όμως να υπάρχουν κοντές και είναι πιο εύκολο μετά την αγορά να βάλεις μπλοκέ παρά βοηθητικό κιβώτιο!O onyx έχει ΑΠΟΛΥΤΟ δίκιο!!
Συμπληρώνω μόνο ότι ο κοντές σχέσεις είναι απαραίτητες και στην περίπτωση που θέλουμε να τραβήξουμε ένα σκάφος από τη θάλασσα ή/και να το ρυμουλκύσουμε γενικώς.
Μπλοκέ πάντως μπαίνει πολύ εύκολα στο Jimny...
Και αν βάλουμε και στα δύο διαφορικά (μπροστά και πίσω) μετά δε νομίζω να σταματάει πουθενά... -
Ρώτησε κι άλλους που ασχολούνται με εκτός δρόμου οδήγηση να δεις τι θα σου πουν για τις κοντές.
-
Ο χρήστης dea@735 έγραψε:
Το οχημα ειναικαλο σε ολα του και στηντιμη του αλλα ειναι παιδικο
Ναι αλλά είναι 'τίμιο' , πάει μακρύτερα απ'ότι δείχνει , αντίθετα από κάτι Sorento , Santa fe που σταματάνε πολύ πριν το Terios. Προς Θεού δεν είμαι κάτοχος γιατί προτιμώ τα 'αργά με μπλοκέ', αλλά ξέρω να αναγνωρίζω κάποιες αξίες που δεν έχουν σχέση με φουσκωμένα φτερά και αμαξώματα δυο -και βάλε- τόννων.
To μεγεθος μετραει για πολους λογους
Daihatsu Terios 1 (1998-2006)