-
τι πανεμορφο και διαχρονικο αμαξι ειναι η 147 ! εχουν περασει 10 χρονια απο τοτε που παρουσιαστηκε και νομιζει κανεις οτι εχει παρουσιαστει τωρα
desing που μενει στον χρονο,στο μυαλο και την καρδια -
Ο χρήστης mika_hakkinen έγραψε:
Μόνο θλίψη μου προκαλεί αυτή η σύγκριση, καλύτερα να μην την έβλεπα αυτή τη φωτο γιατί η διαφορά υπερ της 147 γίνεται ακόμα πιο χαώδης απ' ότι την είχα στο μυαλό μου.
Όντως παραμένει πανέμορφη η 147...αλλά πιο φρέσκια δείχνει η G.
http://www.alfaromeo.gr/main/news_serve.cfm?press_id=1035&r2c1=10
Εντάξει...είναι απαράδεκτοι! Ούτε ΜΙΑ ΦΩΤΟ!
-
να πω κι εγω την γνωμη μου.
η μασκα στην καινουρια ειναι πολυ πιο ωραια ,οπως καιτο πλαινο μερος .
το πισω μερος δεν μου λεει και πολλα αλλα και παλι ειναι πιο ωραιο απο της 147.μην ξεχναμε οτι στις φωτο εχουμε ενα πενταθυρο και ενα τριθυρο
και μην ακουω ρε παιδια για χαωδεις διαφορες υπερ της 147 γιατι δεν στεκουν αυτα τα πραγματα
-
από Alba Parietti » 03/12/09 22:10
Mε όλο το σεβασμό,αλλά....exclusivity my ass.H τεχνολογική αποκλειστικότητα αποτελεί πραγματικότητα, σε μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού,ανεξάρτητες εταιρείες
περιορισμένης παραγωγής.Σε όλες τις άλλες περιπτώσεις η αποκλειστικότητα συμπυκνώνεται στην αγοραστική δύναμη του σήματος της εταιρείας.Δεν υπάρχει όμιλος σήμερα ή και μεμονωμένες εταιρείες,που επιδίδονται σε μαζική παραγωγή,που να μην καταφεύγει στη λύση των οικονομιών κλίμακος.Η BMW για παράδειγμα καλύπτει όλη της την γκάμα (από A segm. ως F/H segm.),κάνοντας χρήση 3 πατωμάτων,2 σχημάτων ανάρτησης και 3 μπλοκ κινητήρων.Τη σειρά 1 δεν την φτιάχνει πισωκίνητη χάριν γούστου....αλλά γιατί οικονομικά δεν έχει τη δυνατότητα να την φτιάξει αλλιώς...Πράγματι το exclusivity σπανίζει αλλά όπου παρέχεται, εκτός από τα Λάντα, είναι σε premium όπως τα BMW ή τα Μερσεντές. Ακόμα και τα Λέξους, τα οποία είναι Τουότα με άλλο όνομα, η εταιρεία καταβάλλει προσπάθειες να τα σερβίρει ως μοναδικά, αρχής γενόμενης από τα ξεχωριστά σέρβις και τα αποκλειστικά πατώματα και κινητήρες . Όσον αφορά την σειρά 1 είναι γεγονός ότι είναι πισωκίνητη χάριν οικονομιών κλίμακος,αλλά δεν πρέπει να παραβλέπουμε 2 επιπλέον λόγους ο ένας μαρκετινίστικος, ο άλλος τεχνικός : την παράδοση που έχει η εταιρεία, και το γεγονός ότι η 130 με τα 265 αλόγατα (και σε βάθος χρόνου η 135? με τα 300) δεν θα μπορούσε να είναι μπροστοκίνητη.
Στην περίπτωση της ΒMW όμως έχουμε μια ανεξάρτητη εταιρεία premium με μια τεράστια γκάμα αυτοκινήτων και μάλιστα πολλά από αυτά να έχουν σπορτίφ προσανατολισμό. Πρόκειται για ένα ολόκληρο σύστημα με παγκόσμια διείσδυση και αποδοχή, και με την εικόνα του οποίου ταυτίζονται εκατομμύρια σε όλο τον κόσμο....Το handling της Alfa Romeo το γνωρίζουν ελάχσιτοι από αυτούς που το επικαλούνται,εκτός αν συμπεριλάβουμε τις 147/156 και λοιπές Alfiat στην κατηγορία...
Όταν ήμουν έφηβος, πριν από καμμιά 25αριά χρόνια όλοι ήξεραν το handling της Alfa. Εγώ, όπως και πολλοί άλλοι της ηλικιάς μου, οι περισσότεροι δηλαδή, την είχαμε για είδωλο, δεν σκεφτόμασταν τίποτα άλλο, νταξ' τα Countach, Grifo και 911 ήταν άπιαστα όνειρα. Στα πιο καθημερινά όμως δεν υπήρχε ούτε BMW, ούτε Mercedes, ούτε φυσικά Audi. Τώρα οι έφηβοι ονειρεύονται τα BMW M3, τα TT, άντε και κανένα R8, ούτε Μίτο, ούτε Μπρέρα, και κάποια εποχή πριν καμμιά δεκαριά χρόνια ακόμη και τα Σαξόραλλα .
Αυτά είναι τα είδωλα σήμερα. Δεν είναι τυχαίο ότι γνωρίζω 3 άτομα που αδημονούν για την νέα Giulietta, και είναι και οι τρεις από 41 και έως 50 ετών.
Κάπου ΙΜΟ χάθηκε η μπάλλα, το positioning της εταιρείας δηλαδή, ή αυτό δεν αναπροσαρμόστηκε έτσι ώστε να καλύπτει τα σύγχρονα γούστα και πεποιθήσεις. -
@dstou ...εάν ήθελε η BMW μπροστοκίνητη πλατφόρμα έχει έτοιμη...του Μίνι. Του έβαζε και το 1.6Τ μοτέρ, ένα εμπρός μπλοκέ και είναι έτοιμο.
Αλλά δε διάλεξε ούτε τον δρόμο του 'βιασμού' της μπράντας της, ούτε τη φθηνή λύση...
-
Η πλατφόρμα του Mini δεν μπορεί να φτάσει τις απαιτούμενες διαστάσεις, ώστε να φιλοξενήσει αυτοκίνητο του C segment,ούτε χώρος στη γραμμή παραγωγής της Αγγλίας υπάρχει.Από την άλλη ήταν οικονομικά ανέφικτο να δημιουργήθει ad hoc μια γραμμή παραγωγής προσθιοκίνητου στη Γερμανία,ώστε να εξυπηρετεί ένα μοντέλο αποκλειστικά,χωρίς να υπάρχει το απαραίτητο carryover για τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας.Αναγκάστηκε λοιπόν,την ανάγκη φιλοτιμία ποιούμενη,να επιλέξει την πλατφόρμα της 3er για την 1er,κάτι απόλυτα λογικό,ως οικονομικότερο και εξασφαλίζον carryover από τα οπισθοκίνητα μοντέλα.
Τα υπόλοιπα είναι μαρκετινίστικα φρου φρου και αρώματα...αλλά Κυριακή κοντή γιορτή.Η οικογένεια Quandt θέλει να διαφυλάξει ως κόρη οφθαλμού την ανεξαρτησία της εταιρείας της,αλλά αν τα οικονομικά αποτελέσματα εξακολουθήσουν να είναι ισχνά,ο νέος αυτοκινητιστικός όμιλος είναι ήδη στα σκαριά:PSA-Mitsubishi-BMW.
-
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν έχει νόημα σήμερα να κρίνονται για το αν κάνουν τράμπες σε πλατφόρμες και κινητήρες. Δεν μπορούμε να έχουμε προσιτά, ασφαλή, καθαρά και trouble-free αυτοκίνητα ταυτόχρονα αν δεν γίνει κάτι τέτοιο, ας το πάρουμε απόφαση επιτέλους. Οι αρνητές της πραγματικότητας ας δώσουν ένα σκασμό λεφτά για να αγοράσουν Morgan (αλλά να ρίξουν και μια ματιά κάτω από το καπώ για να δουν από που προέρχονται οι κινητήρες). Αυτό που έχει νόημα να ασχοληθεί κανείς είναι αν οι εταιρείες το κάνουν έντεχνα διατηρώντας κάποιο χαρακτήρα διαφοροποίησης και σεβόμενες το DNA του κάθε brand (όπως, κατά τη γνώμη μου η FIAT) ή άτσαλα κει ξεπετέ βάζοντας τα πάντα στο μίξερ χωρίς πολύ σκέψη (όπως κατά τεκμήριο η VAG)
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Η πλατφόρμα του Mini δεν μπορεί να φτάσει τις απαιτούμενες διαστάσεις, ώστε να φιλοξενήσει αυτοκίνητο του C segment,ούτε χώρος στη γραμμή παραγωγής της Αγγλίας υπάρχει.Από την άλλη ήταν οικονομικά ανέφικτο να δημιουργήθει ad hoc μια γραμμή παραγωγής προσθιοκίνητου στη Γερμανία,ώστε να εξυπηρετεί ένα μοντέλο αποκλειστικά,χωρίς να υπάρχει το απαραίτητο carryover για τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας.Αναγκάστηκε λοιπόν,την ανάγκη φιλοτιμία ποιούμενη,να επιλέξει την πλατφόρμα της 3er για την 1er,κάτι απόλυτα λογικό,ως οικονομικότερο και εξασφαλίζον carryover από τα οπισθοκίνητα μοντέλα.Τα υπόλοιπα είναι μαρκετινίστικα φρου φρου και αρώματα...αλλά Κυριακή κοντή γιορτή.Η οικογένεια Quandt θέλει να διαφυλάξει ως κόρη οφθαλμού την ανεξαρτησία της εταιρείας της,αλλά αν τα οικονομικά αποτελέσματα εξακολουθήσουν να είναι ισχνά,ο νέος αυτοκινητιστικός όμιλος είναι ήδη στα σκαριά:PSA-Mitsubishi-BMW.
Το πρωτο κομματι του ομιλου ειναι σχεδον πραγματικοτητα
-
Quant γερά, κατά το αλήστου μνήμης ΄βάστα Ρόμελ'.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Η πλατφόρμα του Mini δεν μπορεί να φτάσει τις απαιτούμενες διαστάσεις, ώστε να φιλοξενήσει αυτοκίνητο του C segment,ούτε χώρος στη γραμμή παραγωγής της Αγγλίας υπάρχει.Από την άλλη ήταν οικονομικά ανέφικτο να δημιουργήθει ad hoc μια γραμμή παραγωγής προσθιοκίνητου στη Γερμανία,ώστε να εξυπηρετεί ένα μοντέλο αποκλειστικά,χωρίς να υπάρχει το απαραίτητο carryover για τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας.Αναγκάστηκε λοιπόν,την ανάγκη φιλοτιμία ποιούμενη,να επιλέξει την πλατφόρμα της 3er για την 1er,κάτι απόλυτα λογικό,ως οικονομικότερο και εξασφαλίζον carryover από τα οπισθοκίνητα μοντέλα.
Τα υπόλοιπα είναι μαρκετινίστικα φρου φρου και αρώματα...αλλά Κυριακή κοντή γιορτή.Η οικογένεια Quandt θέλει να διαφυλάξει ως κόρη οφθαλμού την ανεξαρτησία της εταιρείας της,αλλά αν τα οικονομικά αποτελέσματα εξακολουθήσουν να είναι ισχνά,ο νέος αυτοκινητιστικός όμιλος είναι ήδη στα σκαριά:PSA-Mitsubishi-BMW.
Το πρωτο κομματι του ομιλου ειναι σχεδον πραγματικοτητα
Θυμάμαι ότι κάτι έλεγαν και για BMW-FIAT-PSA κλπ...που ποτέ δεν έγινε.
Οπότε κρατάτε μικρό καλάθι παιδιά...
-
Εγω κραταω οτι καλαθι θες η ουσια ειναι οτι κατα πασα βεβαιοτητα η Μιτσου θα ακολουθησει το δρομο της Νισσαν...Για τους Βαυαρούς δεν ξερω κατι παραπανω, απο την αγαπητη Αλμπα το μαθαινω
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Η πλατφόρμα του Mini δεν μπορεί να φτάσει τις απαιτούμενες διαστάσεις, ώστε να φιλοξενήσει αυτοκίνητο του C segment,ούτε χώρος στη γραμμή παραγωγής της Αγγλίας υπάρχει.Από την άλλη ήταν οικονομικά ανέφικτο να δημιουργήθει ad hoc μια γραμμή παραγωγής προσθιοκίνητου στη Γερμανία,ώστε να εξυπηρετεί ένα μοντέλο αποκλειστικά,χωρίς να υπάρχει το απαραίτητο carryover για τα υπόλοιπα μοντέλα της εταιρείας.Αναγκάστηκε λοιπόν,την ανάγκη φιλοτιμία ποιούμενη,να επιλέξει την πλατφόρμα της 3er για την 1er,κάτι απόλυτα λογικό,ως οικονομικότερο και εξασφαλίζον carryover από τα οπισθοκίνητα μοντέλα.Τα υπόλοιπα είναι μαρκετινίστικα φρου φρου και αρώματα...αλλά Κυριακή κοντή γιορτή.Η οικογένεια Quandt θέλει να διαφυλάξει ως κόρη οφθαλμού την ανεξαρτησία της εταιρείας της,αλλά αν τα οικονομικά αποτελέσματα εξακολουθήσουν να είναι ισχνά,ο νέος αυτοκινητιστικός όμιλος είναι ήδη στα σκαριά:PSA-Mitsubishi-BMW.
Πάντως Alba είτε προέκυψε από ανάγκη η BMW 1 είτε ήταν επιλογή στρατηγικής της εταιρείας, είναι το πρώτο αυτοκίνητο που μας έρχεται στο μυαλό όταν μιλάμε για μέτρο σύγκρισης στην κατηγορία και αυτό δεν είναι τυχαίο. Και εδώ που τα λέμε μακάρι να μας 'έδεινε' και η Alfa Romeo μια Ιουλιέτα πισωκίνητη!(που λέει ο λόγος δηλαδή).
-
Ο χρήστης Evgenios έγραψε:
Όντως, είναι γραμμές bMW και ιδίως γραμμές Ζ4.
Όλοι BMW (εσωτερικό) και Audi (led στα εμπρός φανάρια και στα πίσω) αντιγράφουν αγαπητέ
Aμαν πια , κουραστικα να διαβαζω αρνητικα σχολια απο εσενα για τις Alfa.Ναι οι BMW μπορει να ειναι καλυτερες απο τις Alfa , τι στο καλο θες να αποδειξεις επιτελους?Ολο παραπονα εισαι
Υπερβολές...ποια αρνητικά σχόλια? viewtopic.php?p=1696335#p1696335
Πω πω μαντης ειμαι ο φουστης.Ημουν 100% σιγουρος οτι θα εβαζες αυτο το σχολιο σου.Δεν ειναι να συζητα κανεις μαζι σου τελικα.
κλινικά κολλημένος...
πετάει ένα καλό λόγο (για ξεκάρφωμα...) και τον κοτσάρει όποτε του λες οτι είναι υπερβολικός , αρνητικός κλπ κλπ -
Ποια είναι η κατηγορία ακριβώς; Υπερτιμολογημένα, άνευ εξοπλισμού αυτοκίνητα κατηγορίας C με τιμή κατηγορίας D; Ναι, όντως και μένα αυτή μου έρχεται στο μυαλό αυτόματα
-
Ο χρήστης GusGus έγραψε:
Ποια είναι η κατηγορία ακριβώς; Υπερτιμολογημένα, άνευ εξοπλισμού αυτοκίνητα κατηγορίας C με τιμή κατηγορίας D; Ναι, όντως και μένα αυτή μου έρχεται στο μυαλό αυτόματαΣωστός!!
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Όντως, είναι γραμμές bMW και ιδίως γραμμές Ζ4.
Όλοι BMW (εσωτερικό) και Audi (led στα εμπρός φανάρια και στα πίσω) αντιγράφουν αγαπητέ
Aμαν πια , κουραστικα να διαβαζω αρνητικα σχολια απο εσενα για τις Alfa.Ναι οι BMW μπορει να ειναι καλυτερες απο τις Alfa , τι στο καλο θες να αποδειξεις επιτελους?Ολο παραπονα εισαι
Υπερβολές...ποια αρνητικά σχόλια? viewtopic.php?p=1696335#p1696335
Πω πω μαντης ειμαι ο φουστης.Ημουν 100% σιγουρος οτι θα εβαζες αυτο το σχολιο σου.Δεν ειναι να συζητα κανεις μαζι σου τελικα.
κλινικά κολλημένος...
πετάει ένα καλό λόγο (για ξεκάρφωμα...) και τον κοτσάρει όποτε του λες οτι είναι υπερβολικός , αρνητικός κλπ κλπΝαι, ναι...αυτό είναι, το βρήκες...είναι όλα μέρος ενός καλά μελετημένου πλάνου
Όταν δε μας συμφέρει κλασσικά το γυρίζουμε σε προσωπικό επίπεδο...
@mirage...γενικώς πολλά συζητιούνται, αλλά το βρίσκω δύσκολο...θα δούμε, τίποτα δεν αποκλείεται αλλά κανείς μας δε ξέρει τι γίνεται πίσω από κλεισμένες πόρτες στη Βαυαρία και τι βρίσκεται στο μυαλό των Quadt.
Gus Gus...η διαφορά στα Άλφα βασικά με τα Audi/BMW δεν είναι τόσο στον εξοπλισμό (που σε αντίστοιχες εκδόσεις είναι πλήρης) όσο στην αρχική τιμή αυτοκινήτου και έξτρα.
-
Διάβασα στους 4Τροχούς κάποιες τιμές των έξτρα για την X1 και έπαθα ΣΟΚ. Πρόκειται για ληστεία μετά φόνου. Γενικά η BMW του έχει βγάλει τα μάτια με τις τιμές του εξοπλισμού, και για να φέρεις το αυτοκίνητο σε κάποιο ανθρώπινο επίπεδο πρέπει να ξοδέψεις τα μαλλιοκέφαλά σου. Στα ακριβά μοντέλα είναι παραλογισμός να πληρώνεις για έξτρα όταν ήδη έχεις μαδηθεί κανονικότατα, ενώ στα entry-level απλά είναι μλκ να τα σκάσεις για έξτρα και να μην ανέβεις σε κυβικά (αν υποθέσουμε ότι θες καλά και σώνει BMW).
-
γιαυτο παιρνεις λεξους κ τελειωσες..
αλλα ειμαστε εκτος θεματος οποτε το σταματαω εδω.. -
Ο χρήστης GusGus έγραψε:
Διάβασα στους 4Τροχούς κάποιες τιμές των έξτρα για την X1 και έπαθα ΣΟΚ. Πρόκειται για ληστεία μετά φόνου. Γενικά η BMW του έχει βγάλει τα μάτια με τις τιμές του εξοπλισμού, και για να φέρεις το αυτοκίνητο σε κάποιο ανθρώπινο επίπεδο πρέπει να ξοδέψεις τα μαλλιοκέφαλά σου. Στα ακριβά μοντέλα είναι παραλογισμός να πληρώνεις για έξτρα όταν ήδη έχεις μαδηθεί κανονικότατα, ενώ στα entry-level απλά είναι μλκ να τα σκάσεις για έξτρα και να μην ανέβεις σε κυβικά (αν υποθέσουμε ότι θες καλά και σώνει BMW).Off-topic...αλλά θα σε ενημερώσω πως τα έξτρα της Audi είναι ΑΚΟΜΑ πιο ακριβά. Οι εξοπλισμοί όμως αν δεν έχεις πολλές απαιτήσεις έχουν τα πάντα επάνω...μόνο xenon θέλουν που για παράδειγμα στην Audi είναι 300 ευρώ παραπάνω! Στο λέω γιατί προσφάτως κοιτούσα το Α4, πριν πάρω τη 3άρα.
Της 159 τα έξτρα είναι απλά ΔΩΡΟ σχεδόν! Δεν υπάρχουν απλά...
-
Δεν μου φένεται άσχημη αλλά το μπροστά μέρος μου θυμίζει αυτό:
Alfa Romeo Giulietta