-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Επειδή ορισμένοι διαβάζουν μόνο τα 'αντικειμενικά' περιοδικά , θα σας πώ ότι το ΑΛΑΡΜ ΑΝΑΓΚΗΣ πάντα στα γαλλικά είναι στο επίπεδο όρασης του δρόμου , ενώ αντίθετα στα γερμανικά είναι χαμηλά μπροστά από το χειρόφρενο είτε στη κάθετη (mercedes) , είτε στην οριζόντια πλευρά (bmw) της κονσόλας , που γιά να το βρείς πρέπει να ΠΑΡΕΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΑΠΌ ΤΟ ΔΡΟΜΟ . Οπότε το ένα είναι περίεργο (γαλλικό) , το άλλο ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ (γερμανικό) .
Αντε γιατί η εργονομία έχει κανόνες και όχι κονόμες .Απλά στην περίπτωση της νέας C5 έπρεπε οι 'αντικειμενικοί' να βρούν ένα μειονέκτημα και είπαν το αλάρμ . Τι να έλεγαν γιά το σχεδιασμό , την αισθητική και την ποιότητα ? Θα τους έκραζε το σύμπαν .
Κατσε στη BMW την Ε46 που ειχα το κουμπι των αλαρμ βολευε στη θεση που βρισκοταν στο τουνελ και δεν ειχα καποιο προβλημα, ουτε επαιρνα τα ματια απο το δρομο, οπως και στη Μερκ που βρισκεται στο ταμπλο και οποτε το παταω αισθανομαι σαν ταριφας . Το προβλημα το ειχα με το Ibizaki μοντ,98 το οποιο ειχε το κουμπι των αλαρμ πανω απο το τιμονι.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
το ΑΛΑΡΜ ΑΝΑΓΚΗΣ πάντα στα γαλλικά είναι στο επίπεδο όρασης του δρόμου , ενώ αντίθετα στα γερμανικά είναι χαμηλά μπροστά από το χειρόφρενο είτε στη κάθετη (mercedes) , είτε στην οριζόντια πλευρά (bmw) της κονσόλας , που γιά να το βρείς πρέπει να ΠΑΡΕΙΣ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΟΥ ΑΠΌ ΤΟ ΔΡΟΜΟ .Σωστά.
Οδηγώ για κάμποσο καιρό μια δανεική BMW 520 (E34) και πράγματι το κουμπί του alarm είναι σχεδόν αδύνατο να το βρεις χωρίς να πάρεις τα μάτια σου από τον δρόμο.
Παρόλο που ξέρω την θέση του, στα τυφλά πολύ σπάνια να το βρω. (Είναι κάπως 'κουλά' τοποθετημένο...) -
Αυτό ήταν το προηγούμενο αμάξι του πατέρα μου και το έβρισκα άνετα. Είχα συνηθίσει που βρίσκεται και το χέρι πήγαινε από μόνον του.
-
Tο πρόβλημα είναι εντονότερο όταν χρησιμοποιείς παράλληλα πολλά αυτοκίνητα, και ενώ έχεις συνηθίσει μια θέση δεν μπορείς να βρεις την άλλη ενστικτωδώς, οπότε καθυστερείς και πανικοβάλλεσαι.
Η μέγιστη και επικίνδυνη παραξενιά που έχω προλάβει ήταν σε Citroen GS όπου το ραδιοκασσετόφωνο ήταν όρθια τοποθετημένο εκεί που συνήθως υπάρχει το χειρόφρενο.
Έχει σκοτωθεί κόσμος με το να αλλάζει κασσέτες ή να ψάχνει σταθμούς στο ραδιόφωνο.
Γεινικά όσο παλαιότερα πάει κανείς υπάρχαν πολλά προβλήματα, όπως φλας χωρίς επαναφορά και χωρίς ηχητική υπόμνηση ή έλλειψη πλαινών καθρεπτών. -
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Αυτό ήταν το προηγούμενο αμάξι του πατέρα μου και το έβρισκα άνετα. Είχα συνηθίσει που βρίσκεται και το χέρι πήγαινε από μόνον του.Το αμάξι είναι δανεικό απο τον πεθερό μου μέχρι να μου έρθει το Insignia που έχω παραγγείλει.Παρόλες τις προσπάθειες μου, δεν μπορώ να το πετύχω. Λες να πάω σε καμιά σχολή για 'τυφλό σύστημα'
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Tο πρόβλημα είναι εντονότερο όταν χρησιμοποιείς παράλληλα πολλά αυτοκίνητα, και ενώ έχεις συνηθίσει μια θέση δεν μπορείς να βρεις την άλλη ενστικτωδώς, οπότε καθυστερείς και πανικοβάλλεσαι.Η μέγιστη και επικίνδυνη παραξενιά που έχω προλάβει ήταν σε Citroen GS όπου το ραδιοκασσετόφωνο ήταν όρθια τοποθετημένο εκεί που συνήθως υπάρχει το χειρόφρενο.
Έχει σκοτωθεί κόσμος με το να αλλάζει κασσέτες ή να ψάχνει σταθμούς στο ραδιόφωνο.
Γεινικά όσο παλαιότερα πάει κανείς υπάρχαν πολλά προβλήματα, όπως φλας χωρίς επαναφορά και χωρίς ηχητική υπόμνηση ή έλλειψη πλαινών καθρεπτών.Άσχετο λίγο με το topic, αλλά νομίζω στον ΚΟΚ δεν δικαιολογείται πουθενά η ύπαρξη δεξιού πλαινού καθρέφτη, καθώς υποτίθεται πάντα πάμε όσο πιο δεξιά γίνεται, προσπερνάμε οχήματα μόνο από τα αριστερά και όταν πάμε δεξιά ελέγχουμε από τον κεντρικό καθρέφτη να δούμε το όχημα που μόλις προσπεράσαμε.
Ακόμα και σήμερα ένα αμάξι χωρίς δεξί καθρέφτη δεν θεωρείται νόμιμο?
Για να μπω στο topic, εγώ είχα λατρέψει το Citroën 2CV ενός μακαρίτη νοικάρη που τράβαγες ένα μοχλάκι και άνοιγε ένα πορτάκι με μία σίτα για την εισαγωγή αέρα από έξω.
-
Και κατι αλλο στο δικο μου focus που εχει ειναι οτι αν εχεις τους υαλοκαυαριστηρες τους μπροστινους σε λειτουργεια και βαλεις την οπισθεν ο υαλοκαθαριστηρας στο πισω τζαμι αναβει αυτοματα αναλογα με τη σκαλα που εχεις ρυθμισει μπροστα.!
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Και κατι αλλο στο δικο μου focus που εχει ειναι οτι αν εχεις τους υαλοκαυαριστηρες τους μπροστινους σε λειτουργεια και βαλεις την οπισθεν ο υαλοκαθαριστηρας στο πισω τζαμι αναβει αυτοματα αναλογα με τη σκαλα που εχεις ρυθμισει μπροστα.!Αυτο δεν το λες ουτε παραξενο ουτε αστειο .Μαλλον μεγαλη ευκολια το λες.
-
Ο χρήστης Pitt έγραψε:
Εδώ στο mx ο συνοδηγός σου τραβάει χαλαρά χειρόφρενο!
Και στο Focus.
Χμμμ... Ίσως δεν είναι τυχαίο... Αυτό είναι απόσπασμα από το manual του 3008:
Αν στεφτούμε πόσες ώρες της ζωής του περνάει κανείς οδηγώντας και ότι τα εγκεφαλικά, τα εμφράγματα κλπ δεν είναι και τόσο σπάνια στις μέρες μας, τότε μάλλον έχει κάποια λογική. Τουλάχιστον να γλυτώσουν οι συνεπιβάτες...
Aλλο εννουσα.
Γραφει ο πρωτος:Εδώ στο mx ο συνοδηγός σου τραβάει χαλαρά χειρόφρενο!
Πολυ σωστο αφου το χειοφρενο ειναι εδωΓραφει ο δευτερος:Και στο Focus.
Γι αυτοι και το emoticon ( ) ,αφου το χειροφρενο ειναι στο standard σημειο,δεν υπαρχει κατι το παραξενο δηλαδη.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Εδώ στο mx ο συνοδηγός σου τραβάει χαλαρά χειρόφρενο!
Και στο Focus.
Χμμμ... Ίσως δεν είναι τυχαίο... Αυτό είναι απόσπασμα από το manual του 3008:
Αν στεφτούμε πόσες ώρες της ζωής του περνάει κανείς οδηγώντας και ότι τα εγκεφαλικά, τα εμφράγματα κλπ δεν είναι και τόσο σπάνια στις μέρες μας, τότε μάλλον έχει κάποια λογική. Τουλάχιστον να γλυτώσουν οι συνεπιβάτες...
Aλλο εννουσα.
Γραφει ο πρωτος:Εδώ στο mx ο συνοδηγός σου τραβάει χαλαρά χειρόφρενο!
Πολυ σωστο αφου το χειοφρενο ειναι εδωΓραφει ο δευτερος:Και στο Focus.
Γι αυτοι και το emoticon ( ) ,αφου το χειροφρενο ειναι στο standard σημειο,δεν υπαρχει κατι το παραξενο δηλαδη.
Οντως ειναι πολυ πιο διπλα αλλα σχετικα πιστευω ειναι ψιλοεπικινδυνο.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Aλλο εννουσα.
Γραφει ο πρωτος:Εδώ στο mx ο συνοδηγός σου τραβάει χαλαρά χειρόφρενο!
Πολυ σωστο αφου το χειοφρενο ειναι εδωΣτα δεξιοτίμονα MX5 πού είναι το χειρόφρενο? Μήπως η κεντρική κονσόλα σχεδιάστηκε βάσει του δεξιοτίμονου και βαρέθηκαν να φτιάξουν άλλη για τα αριστεροτίμονα?
ΕΔΙΤ: Τελικά όχι, απλά ειναι παραξενιά του αυτοκινήτου
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Και κατι αλλο στο δικο μου focus που εχει ειναι οτι αν εχεις τους υαλοκαυαριστηρες τους μπροστινους σε λειτουργεια και βαλεις την οπισθεν ο υαλοκαθαριστηρας στο πισω τζαμι αναβει αυτοματα αναλογα με τη σκαλα που εχεις ρυθμισει μπροστα.!Και στην Α 147 του 2001 και στο Pandaκι μου, του 2007, συμβαίνει αυτό, δεν είναι κάτι περίεργο και είναι και πολύ βολικό...
-
Ο χρήστης PiCo έγραψε:
Tο πρόβλημα είναι εντονότερο όταν χρησιμοποιείς παράλληλα πολλά αυτοκίνητα, και ενώ έχεις συνηθίσει μια θέση δεν μπορείς να βρεις την άλλη ενστικτωδώς, οπότε καθυστερείς και πανικοβάλλεσαι.
Η μέγιστη και επικίνδυνη παραξενιά που έχω προλάβει ήταν σε Citroen GS όπου το ραδιοκασσετόφωνο ήταν όρθια τοποθετημένο εκεί που συνήθως υπάρχει το χειρόφρενο.
Έχει σκοτωθεί κόσμος με το να αλλάζει κασσέτες ή να ψάχνει σταθμούς στο ραδιόφωνο.
Γεινικά όσο παλαιότερα πάει κανείς υπάρχαν πολλά προβλήματα, όπως φλας χωρίς επαναφορά και χωρίς ηχητική υπόμνηση ή έλλειψη πλαινών καθρεπτών.Άσχετο λίγο με το topic, αλλά νομίζω στον ΚΟΚ δεν δικαιολογείται πουθενά η ύπαρξη δεξιού πλαινού καθρέφτη, καθώς υποτίθεται πάντα πάμε όσο πιο δεξιά γίνεται, προσπερνάμε οχήματα μόνο από τα αριστερά και όταν πάμε δεξιά ελέγχουμε από τον κεντρικό καθρέφτη να δούμε το όχημα που μόλις προσπεράσαμε.
Ακόμα και σήμερα ένα αμάξι χωρίς δεξί καθρέφτη δεν θεωρείται νόμιμο?
Για να μπω στο topic, εγώ είχα λατρέψει το Citroën 2CV ενός μακαρίτη νοικάρη που τράβαγες ένα μοχλάκι και άνοιγε ένα πορτάκι με μία σίτα για την εισαγωγή αέρα από έξω.
Αυτο ειναι μια ευχαριστη παραξενια..Ηταν το πρωτο αυτοκινητο του πατερα μου και μαλιστε μου ελεγε οτι για το χειμωνα ο αντιστοιχος σωληνας που εφερνε αερα περναγε διπλα απο τη πολλαπλη εξαγωγη και γενικα μεσα απο το χωρο του κινητηρα για να ζεσταινεται ο αερας..
-
Αυτο μου θυμιζει το κλαπετο που ειχαν παλια τα αμαξια στον παπα και τον χειμωνα τραβαγαν ζεστο αερα απο κοντα στην εξατμιση,ενω το καλοκαιρι το γυριζες και τραβαγε αερα απο την μετωπη.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Αυτο μου θυμιζει το κλαπετο που ειχαν παλια τα αμαξια στον παπα και τον χειμωνα τραβαγαν ζεστο αερα απο κοντα στην εξατμιση,ενω το καλοκαιρι το γυριζες και τραβαγε αερα απο την μετωπη.Δηλαδη παιζει και να μην ηταν παραξενια αλλα να το ειχαν πολλα μοντελα ε??
-
Θυμαμαι ενα απο τα πολλα TVR που ειχε παρουσιασει το Top Gear,
στο οποιο τιποτα δεν ηταν εκει που το περιμενες.Μαλιστα ειχαν κανει και εναν διαγωνισμο, βαζοντας μερικα ατομα,
να προσπαθησουν να μπουν μεσα και να το βαλουν μπροστα. Αν θυμαμαι
καλα, μονο 2 καταφεραν απλα να μπουν μεσα. Οι υπολοιποι δεν μπορεσαν
καν να βρουν απο που ανοιγε η πορτα ... Φυσικα κανεις δεν καταφερε
να το βαλει μπροστα.Επισης θυμαμαι το TVR Sagaris (παιζει να μιλαω και για το ιδιο απο πανω )
μια απο τις πολλες 'παρεξενιες' του οποιου ηταν πως για να ανοιξουν οι πορτες,
επρεπε να πατησεις καποιο κουμπακι στην κονσολα και το σταχτοδοχειο, αν και
υπηρχε ηταν ανεφικτο να περασεις το χερι σου πισω απο τον λεβιε ταχυτητων
χωρις να σπασεις τον καρπο σου ...Αν καποιος μπορει να βρει το βιντεακι, θα ειχε πολυ ενδιαφερον.
Ειναι εξαιρετικα διασκεδαστικο να βλεπεις καποιον να κραταει τα κλειδια του
αυτοκινητου στα χερια του και παρ'ολα αυτα να μην μπορει να μπει μεσα ! -
http://www.youtube.com/watch?v=rZJ8MWdiMcQ
TVR Tuscan 2από το 5:40 έως το 7:30
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
http://www.youtube.com/watch?v=rZJ8MWdiMcQ
TVR Tuscan 2από το 5:40 έως το 7:30
Mε προλαβες!
Εγω βρηκα και το 2ο βιντεο με το TVR Sagaris -
Kαλα το 2ο με το Sagaris δεν ειναι δυσευρετο, αλλα και αυτο που ανεβασε ο elteo το βρηκα,
απλα βλεποντας στον τιτλο πως ειναι συγκριτικο δεν εδωσα σημασια. Για καποιον λογο
θυμομουν πως το ειχαν κανει στην παρουσιαση του μοντελου.Παντως οπως και να 'χει, πρεπει να ειναι αν οχι το πιο παραξενο, ενα απο τα πιο παραξενα σιγουρα !
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Κατσε στη BMW την Ε46 που ειχα το κουμπι των αλαρμ βολευε στη θεση που βρισκοταν στο τουνελ και δεν ειχα καποιο προβλημα, ουτε επαιρνα τα ματια απο το δρομο, οπως και στη Μερκ που βρισκεται στο ταμπλο και οποτε το παταω αισθανομαι σαν ταριφας . Το προβλημα το ειχα με το Ibizaki μοντ,98 το οποιο ειχε το κουμπι των αλαρμ πανω απο το τιμονι.+2. Στην Ε34 που βρίσκεται στο τούνελ της μετάδοσης (μαζί με τους διακόπτες των παραθύρων) δεν ενοχλεί. Είναι αρκετά μεγάλο και το βρίσκεις εύκολα στα τυφλά. Αντίθετα το Vitara που επίσης είχε το διακόπτη στο πάνω μέρος της κολώνας του τιμονιού ήταν σαφώς χειρότερο.
Για να λέμε την αλήθεια όμως ούτε η παλιά 'γερμανική' θέση είναι η καλύτερη , η βέλτιστη τοποθέτηση είναι στη κονσόλα, κάπου κοντά στο τιμόνι για να μην απομακρύνεται πολύ το χέρι από το τιμόνι.
Η μέγιστη και επικίνδυνη παραξενιά που έχω προλάβει ήταν σε Citroen GS όπου το ραδιοκασσετόφωνο ήταν όρθια τοποθετημένο εκεί που συνήθως υπάρχει το χειρόφρενο.
Ω ναι! Όταν ήμουν μικρός είχαμε ένα GSA και έχω πολλές αναμνήσεις από αυτό. Πράγματι το ραδιόφωνο ήταν στη θέση του χειροφρένου και το χειρόφρενο στη θέση του ραδιοφώνου!
Παραδόξως όμως, παρά την εργονομική παράνοια (γιατί ιδιορρυθμία είναι λχ. το χειρόφρενο και οι ηλ. διακόπτες των παραθύρων στην Alfa 75, αυτό ξεφεύγει εντελώς) είχε ΙΜΟ τη καλύτερη θέση για τα αλάρμ:
Παράξενα ή αστεία χαρακτηριστικά αυτοκινήτων