-
αρχοντικό αυτοκίνητο
πάντως δεν μου βγάζεις από το μυαλό ότι η bm προσπαθεί να mercedοποιηθει
και η mercedes προσπαθεί να γίνει το ανάποδο
-
Σχεδιαστικά είναι σαφώς ένα βήμα προς τα εμπρός, και ανεξάρτητα από το ότι έχει λεχθεί κατά καιρούς εδώ μέσα η απο-bangle-οποίηση είναι σαφής και, κατά τη γνώμη μου, συνειδητότατη. Ηλίθια απορία: γιατί έπρεπε καλά και σώνει να την κάνουν μεγαλύτερη και (έστω και οριακά) βαρύτερη; Από τη μία start & stop, συστήματα ανάκτησης ενέργειας και δεν συμαζεύεται από την άλλη πάχυνση. Why?????
-
Πολύ καλή , αν και με τις BMW έχω μάθει ότι ποτέ η πρώτη γνώμη δεν είναι και η τελική. Θέλω να το δω και από κοντά, πρέπει να είναι εντυπωσιακό και μυώδες - έχω φάει κόλλημα με μια λευκή z4 από τότε που την είδα live με σκούρες μεγάλες πολυάκτινες ζάντες. Κάτι αντίστοιχο θα γίνει και τώρα πιστεύω. Ανυπομονώ να δω την M5 που θα είναι κούκλα! Κρίμα που έφυγε ο Bangle από την BMW αλλά ευτυχώς προετοίμασε σωστά τους αντικαταστάτες του - νομίζω βέβαια ότι και η νέα 5 είναι ένα project που αναμείχθηκε πριν φύγει.
-
Το χειρόφρενο στα καινούρια BMW θα είναι σε όλα ηλεκτρικό με κουμπί? Μέχρι στιγμής, και z4 e89 και η καινούρια σειρά 5...
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Συντηρητική και ίσως βαρετή. Από μπροστά λείπει κάτι το 'έντονο', ... αιχμηρό, σπορτίβ, από προφίλ σχετικά συμπαθητικό χωρίς όμως κάτι το ιδιαίτερο και ευτυχώς ... πολύ καλό πίσω μέρος. Η ιδανική BMW για τον άνω των 50 μέχρι και συνταξιούχο που βρίσκει την Ε άσχημη (και εμένα πάντως στα 40 μου ... η Ε μου φαίνεται άσχημη).
Στη μεταBangle εποχή θα προτιμούσα να γυρίσουν πίσω στην Ε39 και να ακολουθήσουν άλλο δρόμο.Προσωπικά σ' αυτή τη κατηγορία θα έβλεπα μόνο την 5GT ή σε 4θυρο ... ίσως προς Σουηδία μεριά προτάσεις.
ε οχι ρε συ να προτιμησεις την 5gt απο αυτη, η gt δεν βλεπεται
Για μένα (και ως παλιός (... στα 28 μου) κάτοχος 5άρας BMW) η BMW μου έβγαζε κάτι το σπορ σε συνδυασμό με cruiser Eθνικής Oδού. Με στυλ και γραμμές που δεν θύμιζαν τίποτα άλλο. Η 5GT διαθέτει το ξεχωριστό, το εκκεντρικό, που θα ήθελα απο μια BMW. Στη πραγματικότητα (σε live εννοώ) ίσως και τα 2 μοντέλα να είναι διαφορετικά οπτικά αλλά απο τις φωτογραφίες το μεν ένα μου βγάζει το 'μοντέρνο', το άλλο (η 5άρα) το βαρύ κλασικό έως και το διακριτικό.
-
Βγηκαν οι τιμες στη Γερμανια
Απο 39950 η 520d και 41900 η 523i
http://www.autozeitung.de/neuheiten/der ... maerz-2010
-
55.000 ευρώ δηλαδή χαλαρά η 523i στα μέρη μας, και χωρίς πολλά πολλά έξτρα.
-
Ο χρήστης GusGus έγραψε:
Σχεδιαστικά είναι σαφώς ένα βήμα προς τα εμπρός, και ανεξάρτητα από το ότι έχει λεχθεί κατά καιρούς εδώ μέσα η απο-bangle-οποίηση είναι σαφής και, κατά τη γνώμη μου, συνειδητότατη. Ηλίθια απορία: γιατί έπρεπε καλά και σώνει να την κάνουν μεγαλύτερη και (έστω και οριακά) βαρύτερη; Από τη μία start & stop, συστήματα ανάκτησης ενέργειας και δεν συμαζεύεται από την άλλη πάχυνση. Why?????Πολύ ωραιο αυτοκίνητο!!!!! Μπράβο στη BMW!!! Απόλυτα ισορροπημενο,κυριλλάτο,μυώδες...Ομορφο αμάξι!!!!
Η Mercedes το έχασε κάπου με την Ε sedan ενω αυτό εδώ είναι πανέμορφο...
Την 5GT; ΟΟΟΟΟΟΟΟχι.... Φτάνει με τα εκτρώματα ρε παιδια.
Όσο γ το βάρος,δίκιο έχεις,έχει ξεφύγει ....
Κ η BMW δεν μερσεντίζει φίλε μ nikos_ ,η αυτοκινητοβιομηχανία ολόκληρη ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΖΕΙ πλεον ...Έρχεται σύννεφο,το βλέπω...!!!!
-
Θα εχει και ενεργητικη τετραδιευθυνση...
Μου αρεσει παρα πολυ!
535xi! -
καλυτερα 535xd
-
535i (αν γίνεται με 6άρι χειροκίνητο) απο 'μενα....
-
550i για μένα, έστω και για λίγο, και μετά M5 όταν αυτή βγει.
Και μετά πάμε στο θρεντ για τα νέα τέλη να γράψουμε για την κυβέρνηση που τα αύξησε κατά 50-300 ευρώ και μας πάτησε στο λαιμό. -
Πάντως οι αντιπρόσωποι στην Ελλάδα και ιδιαίτερα Αθήνα-Θεσ/νίκη θα πρέπει να κλαίνε με μαύρο δάκρυ.Πρώτα η χ1 και μετά η 5άρα με τρίλιτρα .Θα γίνει η καινούργια 5 πιό σπάνια και από aston martin.
Άν δεν βγάλει η bmw τα τουρμπάκια γρήγορα (μάλλον θα έχει προβλήματα στην εξέλιξη) στην mercedes και στην audi το πάρτυ θα συνεχιστεί. -
Δεν νομίζω να ενδιαφέρονται για την αγορά της Ελλάδας οι της bmw.
-
Ο χρήστης pik. έγραψε:
καλυτερα 535xdΣτην Ε60 η 535d δεν εβγαινε τετρακίνητη.Να δουμε στη καινουρια...
Αμα εμενα ευρωπη παντως,το εχω ξαναγραψει,το απολυτο θα ηταν ενα 530xd SW. -
Ο χρήστης kon5 έγραψε:
Δεν νομίζω να ενδιαφέρονται για την αγορά της Ελλάδας οι της bmw.Πάντως και στην Ευρώπη οι πωλήσεις δεν είναι πολύ καλές σε σχέση με τον ανταγωνισμό
-
από kon5 » 28/11/09 10:52
Δεν νομίζω να ενδιαφέρονται για την αγορά της Ελλάδας οι της bmw.
Η αγορά της Ελλάδας είναι περί το 1% της παραγωγής της 3άρας (βαριά -βαριά), και το 2,5 τοις χιλίοις (!) από την παραγωγή της 5άρας κάθε χρόνο για την BMW. Και μάλιστα σε εκδόσεις χαμηλών
κυβικών και σχεδόν καθόλου πετρέλαια.
Είναι φανερό ότι δεν πολυαπασχολούνται, και αν υπάρχει κάποιο ενδιαφέρον αυτό εξαντλείται σχεδόν όλο στα 316i, 320i, 520i. -
Ο χρήστης giouris3 έγραψε:
Δεν νομίζω να ενδιαφέρονται για την αγορά της Ελλάδας οι της bmw.
Πάντως και στην Ευρώπη οι πωλήσεις δεν είναι πολύ καλές σε σχέση με τον ανταγωνισμό
H Εύρωπη που λες αγοράζει 2λτ diesel...όχι 2λτ βενζίνη.
Θα σαρώσει η 520d για αυτούς που έχουν μικρότερο budget και θα σκίσουν τα υπόλοιπα diesel και ατμοσφαιρικά μοντέλα.
Στα @@ η BMW AG για την Ελλάδα...
-
H ΒMW Ελλάς όμως δεν θα είναι καθόλου ευχαριστημένη Νίκο. Το μικρότερο βενζινοκίνητο 3λιτρο; Ούτε Jaguar να ήταν...
-
Δεν έχει ανάγκη η bmw χελάς μια χαρά κονόμα κάνει με τις 316
BMW 5 Series 2009