-
Ο χρήστης vartan έγραψε:
Neos δεν έχεις άδικο και πολύ καλό το post αλλά θα ήθελα να μου εξηγήσεις γιατί όταν πάω με 5η και 200 χλμ(και το στροφόμετρο δείχνει περίπου 5500 στροφές)δεν επιταχύνει άλλο το Α4 ενώ αν βάλω την έκτη και πέσουν οι στροφές συνεχίζει να επιταχύνει κανονικά και χωρίς πρόβλημα μέχρι την τελική του!!γιατί φοράς τον παλιό 20VT. Ο Νέος μάλλον αναφέρεται στην νέα γενιά των TFSI.
-
Ο χρήστης vartan έγραψε:
Neos δεν έχεις άδικο και πολύ καλό το post αλλά θα ήθελα να μου εξηγήσεις γιατί όταν πάω με 5η και 200 χλμ(και το στροφόμετρο δείχνει περίπου 5500 στροφές)δεν επιταχύνει άλλο το Α4 ενώ αν βάλω την έκτη και πέσουν οι στροφές συνεχίζει να επιταχύνει κανονικά και χωρίς πρόβλημα μέχρι την τελική του!!Φαντάζομαι πως έχεις τον 1.8Τ 163hp.
Σε εκείνη τη γενιά η κορυφή της ιπποδύναμης ήταν μια καμπύλη. Ανέβαινε, άγγιζε τα μέγιστα άλογα και αμέσως μετά έπεφτε προς τα κάτω. Μέσα σε 500 στροφές μετά τη μέγιστη απόδοση, έχει χάσει πάνω από 10 άλογα
Δες τον κινητήρα twincharger που τυπικά βγάζει τα ίδια περίπου άλογα με εσένα (170), είναι το πρώτο διάγραμμα που πόσταρα (125KW). Φτάνει τη μέγιστή απόδοσή του και αντί να κάνει καμπύλη και να πέσει, την διατηρεί σε ευθεία γραμμή μέχρι τις 6500.
Η τεχνολογία προχωράει, τα πράγματα δεν είναι τα ίδια με πριν 10 χρόνια -
Με μετρήσεις από εργοστασιακά press-kits δεν βγαίνει άκρη. Αυτά τα διαγράμματα είναι αυτά που θα ήθελε ο κατασκευαστής να ισχύουν... Αν βρεθεί μία πραγματική δυναμομέτρηση μπορεί να δούμε άλλα πράγματα.
Neos δεν έχεις άδικο και πολύ καλό το post αλλά θα ήθελα να μου εξηγήσεις γιατί όταν πάω με 5η και 200 χλμ(και το στροφόμετρο δείχνει περίπου 5500 στροφές)δεν επιταχύνει άλλο το Α4 ενώ αν βάλω την έκτη και πέσουν οι στροφές συνεχίζει να επιταχύνει κανονικά και χωρίς πρόβλημα μέχρι την τελική του!!
Απλά στις 4500 περίπου που πέφτει με 6η στα 200 βγάζει υψηλότερη ισχύ από ό,τι στις 5500 με 5η. Γενικότερα κατά την επιτάχυνση όσο ανεβαίνουμε σχέσεις μειώνεται το ιδανικό σημείο αλλαγής και ειδικά στα turbo. Μπορεί σε αλλαγή 1ης - 2ης να συμφέρει να φλερτάρουμε τον κόφτη και σε αλλαγή 4ης-5ης να συμφέρει η αλλαγή 1000 rpm πιο κάτω. Αυτό γίνεται για την βέλτιστη εκμετάλλευση της καλής περιοχής απόδοσης του μοτέρ. Το χέσαμε το topic...
-
Με διαφώτισες πλήρως!Για τον TSI θα συμφωνήσω και εγώ μαζί σου καθώς το Passat που είχα όσο το Αudi ήταν για επισκευή είχε τα χαρακτηριστικά που δείχνεις στο διάγραμμα.
-
Τέλος πάντων, επειδή το βγάλαμε τελείως έξω από τα όριά του το thread, έκλεισε από μέρους μου
-
Μαλλον μπερδευτηκα. Ειχα την αισθηση οτι πιο κοντες σχεσεις εχει το Leon απο το Bravo. Ισχυει?
Στις στροφες δεν ειναι τοσο η ανεση που με ενδιαφερει για να ειμαι ειλικρινης οσο το να μη γερνει πολυ το αυτοκινητο και να μη χανει τον κωλο σε υψηλες ταχυτητες απο εγκαρσια εμποδια πανω στις καμπες. -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Neos δεν έχεις άδικο και πολύ καλό το post αλλά θα ήθελα να μου εξηγήσεις γιατί όταν πάω με 5η και 200 χλμ(και το στροφόμετρο δείχνει περίπου 5500 στροφές)δεν επιταχύνει άλλο το Α4 ενώ αν βάλω την έκτη και πέσουν οι στροφές συνεχίζει να επιταχύνει κανονικά και χωρίς πρόβλημα μέχρι την τελική του!!
Φαντάζομαι πως έχεις τον 1.8Τ 163hp.
Σε εκείνη τη γενιά η κορυφή της ιπποδύναμης ήταν μια καμπύλη. Ανέβαινε, άγγιζε τα μέγιστα άλογα και αμέσως μετά έπεφτε προς τα κάτω. Μέσα σε 500 στροφές μετά τη μέγιστη απόδοση, έχει χάσει πάνω από 10 άλογα
Δες τον κινητήρα twincharger που τυπικά βγάζει τα ίδια περίπου άλογα με εσένα (170), είναι το πρώτο διάγραμμα που πόσταρα (125KW). Φτάνει τη μέγιστή απόδοσή του και αντί να κάνει καμπύλη και να πέσει, την διατηρεί σε ευθεία γραμμή μέχρι τις 6500.
Η τεχνολογία προχωράει, τα πράγματα δεν είναι τα ίδια με πριν 10 χρόνιαεχεις δικιο με το πολύ αναλυτικο ποστ σου.. εγω παντως δεν ειπα οτι δεν παει βημα, σαφως και πανε πολύ καλα, εγω μιλούσα μονο συγκριτικα 1,4TCe-1,4TSi
-
Ο χρήστης Ashaman έγραψε:
Μαλλον μπερδευτηκα. Ειχα την αισθηση οτι πιο κοντες σχεσεις εχει το Leon απο το Bravo. Ισχυει?
Στις στροφες δεν ειναι τοσο η ανεση που με ενδιαφερει για να ειμαι ειλικρινης οσο το να μη γερνει πολυ το αυτοκινητο και να μη χανει τον κωλο σε υψηλες ταχυτητες απο εγκαρσια εμποδια πανω στις καμπες.To Bravo έχει σαφώς κοντύτερες σχέσεις. Πάντως σε σχέση με τους TSi, οι T-Jet είναι λιγότερο γραμμικοί και έτσι έχουν κλώτσημα ροπής μόλις τουρμπίσουν (στις 2500 περίπου) ενώ ξεψυχάνε πάνω από τις 5500. Αντίθετα οι TSi (ο 1.8 συγκεκριμένα) ανεβάζει πιο πρόθυμα ψηλά ενώ είναι πιο ομαλός χαμηλά. Το Leon γέρνει λιγότερο (και το Bravo δεν είναι βάρκα σε καμία περίπτωση βέβαια) ενώ και τα δύο είναι πολύ σταθερά. Η διαφορά είναι ότι το Leon θα σε αφήσει να αποσταθεροποιήσεις την ουρά για να το τοποθετήσεις (θα σε κόψει το ESP στο τέλος, αλλά έχεις αρκετά περιθώρια) ενώ το Bravo είναι πιο αναίσθητο σε σκανδιναβικά φλικ (αν και κατάφερα να το κάνω να υπερστρέψει πριν με επαναφέρει το ESP του ).
-
OK φιλε μου ησουν πολυ κατατοπιστικος. Σ'ευχαριστω παρα πολυ.
-
Χθες εκανα test drive το Fiat. Ενω ειχα ζητησει να μου το δωσουν απο τις 6:30 το απογευμα μεχρι τις 8 μονοι τους μου προτειναν να το κρατησω μεχρι την επομενη μερα το πρωι οπως και εκανα και το απολαυσα φυσικα. Σε αντιθεση με τη Seat που ηταν για 20 λεπτακια με τον πωλητη μεσα και μαλιστα ενα μεταχειρισμενο παλιοτερο μοντελο και οχι αυτο που ηθελα. Ολα καλα. Αλλα μια απορια. Οσοι το εχουν οδηγησει εχουν παρατηρησει σε μεγαλες ταχυτητες με παραθυρα κλειστα και τον κλιματισμο κλειστο ενα εντονο φυσημα στην καμπινα? Λες και απο καπου εμπαινε αερας και μαλιστα οσο πιο γρηγορα πηγαινα τοσο πιο δυνατα ακουγοταν. Ηταν τυχαιο? Ή ειναι κατι γνωστο? Ξερει κανεις?
-
Καλύτερα να το ρωτήσεις στο topic του Bravo αυτό καθώς είναι κάτι που μόνο οι κάτοχοι θα ξέρουν. Πάντως σε όλα τα αυτοκίνητα όταν έχεις επιλέξει να φέρνει αέρα από έξω σε χτυπάει ο αέρας αυτός όσο πιο γρήγορα πηγαίνεις. Αυτό είναι το νόημα, εξαερισμός.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Καλύτερα να το ρωτήσεις στο topic του Bravo αυτό καθώς είναι κάτι που μόνο οι κάτοχοι θα ξέρουν. Πάντως σε όλα τα αυτοκίνητα όταν έχεις επιλέξει να φέρνει αέρα από έξω σε χτυπάει ο αέρας αυτός όσο πιο γρήγορα πηγαίνεις. Αυτό είναι το νόημα, εξαερισμός.ναι απλα ερχεται ο αερας απο εξω, συμβαινει σε πολλα αυτοκινητα και πρεπει να υπαρχει τροπος να το ρυθμισεις (στο citroen μου εχει να κανει με το πού αφησα τελευταια φορα τη θερμοκρασια στο clima) , διαφορετικα απλα κλεινεις τους αεραγωγους
αληθεια ashaman πώς σου φανηκε το μοτερ του leon σε σχεση με αυτο του bravo?
-
Για το c4 κανείς??
Τόσο χαλια είναι? -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Για το c4 κανείς??
Τόσο χαλια είναι?Μια χαρα ειναι και με καλυτερο μοτερ απο το t-jet λογω κυβικων-ροπης..Πολυ φθηνο ειναι ,κομπλε απο εξοπλισμο απλα αξιζει στο τριπορτο σχεδιαστικα και γι αυτο ισως δε το ψαχνει κανεις οικογενειαρχης για το 'αυγο'..
Εχω ταξιδεψει συνεπιβατης πατρα-αιγιο και πατρα-ναυπλιο το τελευταιο διμηνο και μου εκανε εντυπωση και οτι ειναι ανετο για 17αρες και εχει εντυπωσιακοτατο και ποιοτικο εσωτερικο πραγμα το οποιο καποιους τους ξενιζει οσον αφορα τη σχεδιαση..Το εσωτερικο ειναι πολυ καλυτεροα απο του leon (πριν το facelift γιατι το τελευταιο δε το εχω δει απο μεσα) Κατα τα αλλα 200αριζει τελειως για πλακα
Το σημαντικο ειναι οτι ειναι πολυ φθηνο αφου με τα 90 χρονια κτλπ εχει καπου στα 18000e στη Vtrs εκδοση..ακομα σημαντικο ειναι οτι κατηργησαν τη vts εκδοση.. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Για το c4 κανείς??
Τόσο χαλια είναι?Μια χαρα ειναι και με καλυτερο μοτερ απο το t-jet λογω κυβικων-ροπης..Πολυ φθηνο ειναι ,κομπλε απο εξοπλισμο απλα αξιζει στο τριπορτο σχεδιαστικα και γι αυτο ισως δε το ψαχνει κανεις οικογενειαρχης για το 'αυγο'..
Εχω ταξιδεψει συνεπιβατης πατρα-αιγιο και πατρα-ναυπλιο το τελευταιο διμηνο και μου εκανε εντυπωση και οτι ειναι ανετο για 17αρες και εχει εντυπωσιακοτατο και ποιοτικο εσωτερικο πραγμα το οποιο καποιους τους ξενιζει οσον αφορα τη σχεδιαση..Το εσωτερικο ειναι πολυ καλυτεροα απο του leon (πριν το facelift γιατι το τελευταιο δε το εχω δει απο μεσα) Κατα τα αλλα 200αριζει τελειως για πλακα
Το σημαντικο ειναι οτι ειναι πολυ φθηνο αφου με τα 90 χρονια κτλπ εχει καπου στα 18000e στη Vtrs εκδοση..ακομα σημαντικο ειναι οτι κατηργησαν τη vts εκδοση..Το ίδιο μοτέρ με το 207 φοράει?? Αν ναι ,είναι χειρότερο από τον t-jet...
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν πουλάει αυτο το αυτοκίνητο , όμορφο είναι (και ξεχωριστό) ποιοτικό εσωτερικό έχει, καλό μοτέρ , καλή τιμή... οδηγηκά μοιάζει με το 207? που βαζίζεται? -
Το C4 όταν πρωτοβγήκε πήρα αρκετά διεθνή βραβεία σχεδιασμού , είτε σαν 3πορτο , είτε σαν 5πορτο που είναι και λιγότερο προκλητικό .
Γιά bravo η leon δεν άκουσα κάτι τέτοιο .
Το μόνο του πρόβλημα είναι η αισθητική του εσωτερικού του που δεν έχει σπορ χαρακτήρα .
Αλλά από ποιότητα , αξιοπιστία , εξοπλισμό , τιμή απλά σκίζει . Το έχω τώρα 4,5 χρόνια , χωρίς κανένα πρόβλημα .
Οσο γιά τον ΤΗΡ υπάρχουν άλλοι που τον έχουν να μιλήσουν .
Πάντως και τα 3 αυτοκίνητα είναι καλά , οπότε το προσωπικό γούστο θα παίξει τον κύριο ρόλο . -
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Το C4 όταν πρωτοβγήκε πήρα αρκετά διεθνή βραβεία σχεδιασμού , είτε σαν 3πορτο , είτε σαν 5πορτο που είναι και λιγότερο προκλητικό .
Γιά bravo η leon δεν άκουσα κάτι τέτοιο .
.Και εμένα μου αρέσει το c4 , αλλά όπως και να το κάνουμε ο σχεδιασμός είναι υποκειμενικός...
Τώρα τα βραβεία τα ακούω βερεσέ , η κάθε ένωση δείνει και από ένα βραβείο... -
Θα μπορούσε μιά τέτοια ένωση να δώσει βραβείο και στα άλλα 2 η γιά να γίνω υπερβολικός και στο 4πορτο tiida .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Θα μπορούσε μιά τέτοια ένωση να δώσει βραβείο και στα άλλα 2 η γιά να γίνω υπερβολικός και στο 4πορτο tiida .Σου ξαναλέω , υπάρχουν εκατοντάδες βραβεια για εκατοντάδες λόγους , από τον πιο σοβαρό , μέχρι τον πιο ηλίθιο ....
Επειδή σε ενδιέφεραι το συγκεκριμένο μοντέλο και το κράτησες στο μυαλό σου δεν σημαίνει οτι και τα άλλα 2 δεν πήραν...
Και όπως βλέπεις από το φόρουμ , μεταξύ των bravo και leon παίζεται το παιχνίδι .... -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Για το c4 κανείς??
Τόσο χαλια είναι?Μια χαρα ειναι και με καλυτερο μοτερ απο το t-jet λογω κυβικων-ροπης..Πολυ φθηνο ειναι ,κομπλε απο εξοπλισμο απλα αξιζει στο τριπορτο σχεδιαστικα και γι αυτο ισως δε το ψαχνει κανεις οικογενειαρχης για το 'αυγο'..
Εχω ταξιδεψει συνεπιβατης πατρα-αιγιο και πατρα-ναυπλιο το τελευταιο διμηνο και μου εκανε εντυπωση και οτι ειναι ανετο για 17αρες και εχει εντυπωσιακοτατο και ποιοτικο εσωτερικο πραγμα το οποιο καποιους τους ξενιζει οσον αφορα τη σχεδιαση..Το εσωτερικο ειναι πολυ καλυτεροα απο του leon (πριν το facelift γιατι το τελευταιο δε το εχω δει απο μεσα) Κατα τα αλλα 200αριζει τελειως για πλακα
Το σημαντικο ειναι οτι ειναι πολυ φθηνο αφου με τα 90 χρονια κτλπ εχει καπου στα 18000e στη Vtrs εκδοση..ακομα σημαντικο ειναι οτι κατηργησαν τη vts εκδοση..Το ίδιο μοτέρ με το 207 φοράει?? Αν ναι ,είναι χειρότερο από τον t-jet...
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν πουλάει αυτο το αυτοκίνητο , όμορφο είναι (και ξεχωριστό) ποιοτικό εσωτερικό έχει, καλό μοτέρ , καλή τιμή... οδηγηκά μοιάζει με το 207? που βαζίζεται?1.6 THP 150..Και τουλαχιστον ονομαστικα και απο ροπη-φασμα στροφων ειναι καλυτερος.Αν τα ειχα οδηγησει και τα 2 θα ειχα πιο ολοκληρωμενη αποψη..Καπου ειχα βρει τα διαγραμματα τους και τα συγκρινα και μου φανηκε καλυτερος ο thp αν τα εχεις ή εχεις καποιο link βαλτα να δουμε γιατι εψαξα αλλα δεν..Οδηγικα κλασσικο γαλλικο κορυφαιο(οτι μου λενε κατοχοι οπως ειπα δε την εχω οδηγησει ακομα)..Στο γυρισμο απο ναυπλιο πλακωθηκαμε στα φρενα απο τα 200 σε καμπη για να μη χασουμε την εξοδο της οβρυας στη περιμετρικη πατρων και δε καταλαβε τιποτα..Ειλικρινα φοβηθηκα τη στιγμη που τσαρουχωσε δε περιμενα να κρατησει ηταν παρα πολλα τα χιλιομετρα ,λιγες φορες εχω φοβηθει ετσι.. Το πλαισιο της δε βασιζεται καπου ολοδικη της ειναι η πλατφορμα σε αυτην πρωτοπαρουσιαστηκε.
Και γιατι να πουλησει? Πoυλαει το bravo ή η κουκλαρα η delta μηπως?? Ή μηπως το megane το tce θα πουλησει??
C4 1.6 THP ή BRAVO 1.4 T-JET 150HP ή LEON 1.8TSI