Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    206 Gti - Alfa 33 1.7 ή τρελοκόριτσο εναντίον γιαγιάς
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. 206 Gti - Alfa 33 1.7 ή τρελοκόριτσο εναντίον γιαγιάς
    • 1
    • 2
    • 1 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    18
    37
    177
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      georgas last edited by

      Ζητώ τη βοήθεια του Forum (απόψεις, γνώσεις, γνώμες) για το εξής 'δίλημμα' που μου προέκυψε αιφνιδίως :

      Είμαι (ευτυχής) ιδιοκτήτης μιας Alfa 33 1.7 16V S. Το αμάξι είναι παλιό (μοντέλο 1992) αλλά καλό, αξιόπιστο και πολύ ευχάριστο στη γρήγορη οδήγηση για όσους τυγχάνει να γνωρίζουν. Σε γενικές γραμμές παρά τα χρονάκια και τις ιδιοτροπίες της, της η 'γιαγιά' κρατάει καλά και με ένα μικρό λιφτινγκ μπορεί να γίνει ακόμη καλύτερη, οπότε δεν υπήρχε κάν η σκέψη να την αποχωριστώ.
      Μέχρι που ένας διαβολάκος ήρθε χθες να με τσιγκλίσει...
      Προέκυψε λοιπόν μια ευκαιρία (εδώ θέλω τη γνώμη σας) να αγοράσω μάλλον φθηνά (10.000 ευρώ) ένα 'μοντέρνο' peugeot 206 gti, μοντέλο του 2000, με μόλις 15.000 χλμ. στο κοντέρ απο άνθρωπο που γνωρίζω και μπορώ να εμπιστευτώ. Το αυτοκίνητο είναι 'καθαρό' και τους τελευταίους έξι μήνες 'κάθεται' σε γκαράζ.
      Θέλω την άποψή σας λοιπόν για το αυτοκίνητο και αν αξίζει να αποχωριστώ την αγαπημένη μου ιταλίδα 'γιαγιά' για ένα αμάξι που οι κριτικές (τουλάχιστον στους 4τροχούς) το θεωρούν 'μέτριο' για gti συγκρινόμενο τουλάχιστον με το ένδοξο παρελθόν της Peugeot (205, 106, 306).
      Αν κάποιος έχει εμπειρία απο τα γαλλικά πυραυλάκια, σας τη μοιραστεί μαζί μου. Πάσα άποψη δεκτή.

      Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

      [/b]

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        georgas last edited by

        Ζητώ τη βοήθεια του Forum (απόψεις, γνώσεις, γνώμες) για το εξής 'δίλημμα' που μου προέκυψε αιφνιδίως :

        Είμαι (ευτυχής) ιδιοκτήτης μιας Alfa 33 1.7 16V S. Το αμάξι είναι παλιό (μοντέλο 1992) αλλά καλό, αξιόπιστο και πολύ ευχάριστο στη γρήγορη οδήγηση για όσους τυγχάνει να γνωρίζουν. Σε γενικές γραμμές παρά τα χρονάκια και τις ιδιοτροπίες της, της η 'γιαγιά' κρατάει καλά και με ένα μικρό λιφτινγκ μπορεί να γίνει ακόμη καλύτερη, οπότε δεν υπήρχε κάν η σκέψη να την αποχωριστώ.
        Μέχρι που ένας διαβολάκος ήρθε χθες να με τσιγκλίσει...
        Προέκυψε λοιπόν μια ευκαιρία (εδώ θέλω τη γνώμη σας) να αγοράσω μάλλον φθηνά (10.000 ευρώ) ένα 'μοντέρνο' peugeot 206 gti, μοντέλο του 2000, με μόλις 15.000 χλμ. στο κοντέρ απο άνθρωπο που γνωρίζω και μπορώ να εμπιστευτώ. Το αυτοκίνητο είναι 'καθαρό' και τους τελευταίους έξι μήνες 'κάθεται' σε γκαράζ.
        Θέλω την άποψή σας λοιπόν για το αυτοκίνητο και αν αξίζει να αποχωριστώ την αγαπημένη μου ιταλίδα 'γιαγιά' για ένα αμάξι που οι κριτικές (τουλάχιστον στους 4τροχούς) το θεωρούν 'μέτριο' για gti συγκρινόμενο τουλάχιστον με το ένδοξο παρελθόν της Peugeot (205, 106, 306).
        Αν κάποιος έχει εμπειρία απο τα γαλλικά πυραυλάκια, σας τη μοιραστεί μαζί μου. Πάσα άποψη δεκτή.

        Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

        [/b]

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          georgas last edited by

          Ζητώ τη βοήθεια του Forum (απόψεις, γνώσεις, γνώμες) για το εξής 'δίλημμα' που μου προέκυψε αιφνιδίως :

          Είμαι (ευτυχής) ιδιοκτήτης μιας Alfa 33 1.7 16V S. Το αμάξι είναι παλιό (μοντέλο 1992) αλλά καλό, αξιόπιστο και πολύ ευχάριστο στη γρήγορη οδήγηση για όσους τυγχάνει να γνωρίζουν. Σε γενικές γραμμές παρά τα χρονάκια και τις ιδιοτροπίες της, της η 'γιαγιά' κρατάει καλά και με ένα μικρό λιφτινγκ μπορεί να γίνει ακόμη καλύτερη, οπότε δεν υπήρχε κάν η σκέψη να την αποχωριστώ.
          Μέχρι που ένας διαβολάκος ήρθε χθες να με τσιγκλίσει...
          Προέκυψε λοιπόν μια ευκαιρία (εδώ θέλω τη γνώμη σας) να αγοράσω μάλλον φθηνά (10.000 ευρώ) ένα 'μοντέρνο' peugeot 206 gti, μοντέλο του 2000, με μόλις 15.000 χλμ. στο κοντέρ απο άνθρωπο που γνωρίζω και μπορώ να εμπιστευτώ. Το αυτοκίνητο είναι 'καθαρό' και τους τελευταίους έξι μήνες 'κάθεται' σε γκαράζ.
          Θέλω την άποψή σας λοιπόν για το αυτοκίνητο και αν αξίζει να αποχωριστώ την αγαπημένη μου ιταλίδα 'γιαγιά' για ένα αμάξι που οι κριτικές (τουλάχιστον στους 4τροχούς) το θεωρούν 'μέτριο' για gti συγκρινόμενο τουλάχιστον με το ένδοξο παρελθόν της Peugeot (205, 106, 306).
          Αν κάποιος έχει εμπειρία απο τα γαλλικά πυραυλάκια, σας τη μοιραστεί μαζί μου. Πάσα άποψη δεκτή.

          Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων

          [/b]

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • K
            kouk last edited by

            Τώωωρα μάλιστα!!

            Ακριβώς το ίδιο δίλλημα έχω,BMW 320 '92 ή Κάτι Νέο?

            Αποφάσισα να μείνω στο παλιό!!Οσο αντέξει!Δεν μου αρέσουν τα ηλεκτρονικά!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • S
              spiros19 last edited by

              ποσα Χιλιομετρα εχει η 33?? αν εισαι πανω η κοντα στα 150.000 αλλαξε την... (γνωμη μου παντα...)
              ειναι τρομερο αμαξι, αλλα αν αρχισει να πλησιαζει τα 200 χιλ χιλιομετρα, θα αρχισει να παλιωνει πολυ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • D
                dienekes last edited by

                Αν θέλεις ένα αυτοκίνητο να ζεις καθημερινά μαζί του, είναι πιο λογική η επιλογή του Πεζώ.

                Από την άποψη των οδικών χαρακτηριστικών, χαρακτηρίστηκε 'μέτριο' έχωντας να επωμιστεί ένα βαρύ φορτίο... Ιστορίας. Κατά βάθος δεν πιστεύω κάποιος να το χαρακτήρισε κακό ή έστω μέτριο βάσει απόλυτων δυνατοτήτων. Ρίξε μια ματιά στο site των φίλων του 206 και θα βρεις ακόμα και κάποια tips για να το κάνεις καλύτερο.

                Όσο για την 33, αν μπορείς να την κρατήσεις, για συναισθηματικούς λόγους, σαν δεύτερο, κράτησέ την, αν μπορείς να έχεις μόνο ένα αυτοκίνητο τότε το Πεζώ, και δώσε την Alfa σε κάποιον που έχει πάθος με αυτό το μοντέλο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  georgas last edited by

                  Ο κινητήρας είναι πλήρως ανακατασκευασμένος (τον έφαγε ο ιμάντας εκκεντροφόρου) αλλά η δουλειά που έχει γίνει (αλλαξαν σχεδόν τα πάντα στον Μαρακάκη) είναι με μια λέξη ΑΨΟΓΗ. Με βάση το κοντέρ γράφει 110.000 χλμ. Ο 'καινούριος' δεν έχει κάνει ούτε 10.000 χλμ και πάει γ....

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dienekes last edited by

                    Ο χρήστης georgas έγραψε:
                    Ο κινητήρας είναι πλήρως ανακατασκευασμένος (τον έφαγε ο ιμάντας εκκεντροφόρου) αλλά η δουλειά που έχει γίνει (αλλαξαν σχεδόν τα πάντα στον Μαρακάκη) είναι με μια λέξη ΑΨΟΓΗ. Με βάση το κοντέρ γράφει 110.000 χλμ. Ο 'καινούριος' δεν έχει κάνει ούτε 10.000 χλμ και πάει γ....

                    Δεν είναι μόνο ο κινητήρας όμως. Υπάρχουν κάποια ανταλλακτικά που τώρα ή σε 1-2 χρόνια θα είναι ίσως πολυ ακριβά ή δυσεύρετα. Οι επιλογές tuning επίσης (αν σε ενδιαφέρει) δεν είναι καθόλου πολλές (ψάξε να βρεις ανάρτηση για 33 να δεις πόσες επιλογές υπάρχουν παγκοσμίως...). Τέτοιο αμάξι το κρατάς (για καθημερινό) μόνο αν είσαι αποφασισμένος.

                    Σε αντιδιαστολή με το προηγούμενο post μου πάντως, θα σου έλεγα να σκεφτείς και ένα τρίτο ενδεχόμενο. Κράτησε την Αλφίτσα σου, είμαι σίγουρος ότι θα την προσέχεις, και μάζεψε λεφτά με σκοπό να πάρεις κάτι όπως το θες μέσα στα επόμενα 2 χρόνια. Ευκαιρίες θα υπάρχουν και άλλες πιστεύω!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • T
                      teodor_v last edited by

                      Καταρχήν το 206 είναι 2.0L; Τα 206GΤι του 2000 νομίζω ήταν 2.0L. Τα 206 GTi τώρα είναι 1.6 και μηχανικά είναι ολόιδια με την έκδοση XS. Άρα αν είναι 1.6 μη κολλάς στο GTi.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • G
                        georgas last edited by

                        φίλε dienekes, δεν νομίζω οτι έχεις άδικο στο οτι θα υπάρξουν κι άλλες ευκαιρίες στο μέλλον. Έλα όμως που κι αυτές που παρουσιάζονται σήμερα πρέπει να τις εκμεταλλευόμαστε. Άλλωστε πάντα το θέμα είναι τα λεφτά. Τα οποία ούτε και τώρα υπάρχουν -να ναι καλά οι τράπεζες- και δε νομίζω οτι με ένα μισθό, θα βρεθούν και ποτέ. Όσο για το θέμα των ανταλλακτικών και του στησίματος που επισημαίνεις για τη συντήρηση της Alfa, προσωπικά για μένα είναι το λιγότερο με την έννοια οτι υπάρχουν φίλοι στο συνεργείο και τουλάχιστον δεν με γδύνουν. Άσε που στο θέμα τους κόστους των ανταλλακτικών και της συντήρησης οι Γάλλοι είναι ήδη στο... υπερπέραν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • D
                          dienekes last edited by

                          Ο χρήστης georgas έγραψε:
                          φίλε dienekes, δεν νομίζω οτι έχεις άδικο στο οτι θα υπάρξουν κι άλλες ευκαιρίες στο μέλλον. Έλα όμως που κι αυτές που παρουσιάζονται σήμερα πρέπει να τις εκμεταλλευόμαστε. Άλλωστε πάντα το θέμα είναι τα λεφτά. Τα οποία ούτε και τώρα υπάρχουν -να ναι καλά οι τράπεζες- και δε νομίζω οτι με ένα μισθό, θα βρεθούν και ποτέ. Όσο για το θέμα των ανταλλακτικών και του στησίματος που επισημαίνεις για τη συντήρηση της Alfa, προσωπικά για μένα είναι το λιγότερο με την έννοια οτι υπάρχουν φίλοι στο συνεργείο και τουλάχιστον δεν με γδύνουν. Άσε που στο θέμα τους κόστους των ανταλλακτικών και της συντήρησης οι Γάλλοι είναι ήδη στο... υπερπέραν.

                          Καταλαβαίνω το δίλλημά σου και φαντάζομαι ότι αυτό που θα ήθελες πραγματικά θα ήταν να κρατήσεις και τα δύο αυτοκίνητα, ή, τέλος πάντων, να κρατήσεις την Αλφα ότι και καινούργιο και να έπαιρνες.

                          Αν μπορείς οδήγησε και το Peugeot (σε πόσο καλή κατάσταση είναι; μην ξεχνάμε ότι 6 μήνες σε ακινησία, αν είναι έτσι, δεν είναι ότι καλύτερο για ένα αυτοκίνητο). Δες τι σου προσφέρει (καλύτερο; χειρότερο; διαφορετικό; ) εν σχέσει με την Alfa και αποφάσισε με το χέρι στην καρδιά αλλά και στην τσέπη.

                          Δεν θα ήθελα να είμαι στη θέση σου πάντως...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • G
                            georgas last edited by

                            φίλες teodor_v,
                            το peugeot είναι το 2λιτρο μοντέλο με τα 137 άλογα, μοντέλο 2000.
                            Και να σκεφτείς οτι στην αρχή η πληροφορία που μου ήρθε ήταν για το ...306 gti. Εκεί ήταν που μου γυρίσαν τα μυαλά ανάποδα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              teodor_v last edited by

                              Ο χρήστης georgas έγραψε:
                              φίλες teodor_v,
                              το peugeot είναι το 2λιτρο μοντέλο με τα 137 άλογα, μοντέλο 2000.
                              Και να σκεφτείς οτι στην αρχή η πληροφορία που μου ήρθε ήταν για το ...306 gti. Εκεί ήταν που μου γυρίσαν τα μυαλά ανάποδα...

                              Τότε είναι δύσκολη η απόφαση! Θα έλεγα ότι το 206 έχει προβάδισμα λόγω αξιοπιστίας (μοντέλο 2000) αλλά αφού λές οτι η Alfa έχει ανακατασκευασμένο κινητήρα και έχεις και φίλους μηχανικούς...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                kpsig moderator last edited by

                                A μάλιστα.
                                Νομίζω ότι πρέπει να πάρεις το 206, αν δεν έχει πρόβλημα με τα τέλη κυκλοφορίας και τα ασφάλιστρα. Το μοτεράκι αυτό εύκολα γίνεται αρκετά καλύτερο, αν το θες, αν και μάλλον η ανάρτηση του είναι αυτή που θα θέλεις να αλλάξεις.
                                Δύσκολα....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • D
                                  droemmen last edited by

                                  Η άποψη μου είναι ότι και τα δύο είναι πολύ καλά αυτοκίνητα. Το 206 είναι πολύ ευχάριστο με πολή καλή συμπεριφορά και αρκετή δύναμη. Μην κολλάς στο gti διότι gti με την κλασική έννοια του όρου σίγουρα δεν είναι Όσο για την 33 αφού ξέρεις τι ακριβώς είναι πως μπορείς να την αποχωριστείς?
                                  Το καλύτερο θα ήταν να κρατήσεις και τα δύο, τώρα αν δεν υπάρχει η δυνατότητα... το μυαλό λέει 206 και η καρδιά 33...
                                  Η επιλογή δική σου!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • E
                                    euripides last edited by

                                    Είσαι σίγουρος πως η 'γιαγιά' δεν είναι 'τρελοκόριτσο';
                                    Ξέρω πολλές 'γριούλες' που είναι πρώτες στις τρελίτσες. Πονάνε λίγο τα 'αρθριτικά' μετά, αλλά δεν το βάζουν κάτω.
                                    Μακάρι να μπορέσεις να τα κρατήσεις και τα δυό. Το σίγουρο είναι πως και να αποχωριστείς την 33, πάντα θα θυμάσαι και τα καλά και τα κακά της.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nikos-nikolaoy last edited by

                                      Εγώ πάλι νομίζω ότι το PEUGEOT είναι πολύ καλό αμάξι(ίσως και από τα πιο πλήρη 'allaround' αυτοκίνητα των ημερών μας) σε πολύ καλή τιμή(εφόσον είναι στην κατάσταση που περιγράφεις)!
                                      Μην το χάσεις...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        cmarin last edited by

                                        Αν πουλήσεις την 33 δεν έχει λεφτά να πιάσεις. Δες λίγο τα κόστη συντήρησης (τέλη κυκλοφορίας κλπ), αγόρασε το pug και κράτα και την 33

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • S
                                          spiros19 last edited by

                                          Αν κρατησεις και τα δυο (και εφοσον εισαι μονος σου) ελπιζω να εχεις παρκινγκ να τα βαλεις, γιατι κατι τετοια 2-3 αμαξια ο καθε ενας μας εχει φτασει εδω που ειμαστε!! (καθε ενας με τον πονο του, αλλα... )

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            meco last edited by

                                            Ο χρήστης cmarin έγραψε:
                                            Αν πουλήσεις την 33 δεν έχει λεφτά να πιάσεις. Δες λίγο τα κόστη συντήρησης (τέλη κυκλοφορίας κλπ), αγόρασε το pug και κράτα και την 33

                                            Και εγώ με αυτό συμφωνώ. Κράτα την 33 αγόρασε και το 206. Μα πόσα χρήματα θα πιάσει πια η 33?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 1 / 2
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr