-
Σαφώς και έχει μικρή σημασία η ονομασία...το θέμα είναι να κάνει τη δουλειά της...που θα την κάνει!! Απλά πολύς κόσμος διαβάζει και αγοράζει και κρίνει βάσει αρκτικόλεξων και είπα να το ξεδιαλύνω!
Grazie anyway!!
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Δεν αμφιβάλω ότι η εξελιγμένη McPherson της Milano είναι αποτελεσματικότερη από τα ψηλά ψαλίδια της 147.Το ιδανικό θα ήταν να χρησιμοποιηθούν κλασσικά διπλά ψαλίδια στη Milano,σε συνδυασμό με την οπίσθια bi-tri link ανάρτηση.Το γεγονός ότι αυτό δεν έγινε,οφείλεται κυρίως σε λόγους κόστους και τεχνικής αδυναμίας των εγκαταστάσεων συναρμολόγησης.Αν είχε επιλεγεί μια τέτοια λύση βέβαια,τότε η Milano θα έπρεπε να έχει τιμή εκκίνησης πάνω από τα 25Κ ευρώ.
καλα τοσο πολυ στοιχιζουν αυτα τα ψαλιδια; και γιαυτο το λογο πηραν ψαλιδι και τα κοψαν
-
Να ρωτήσουμε στη Honda - αυτή ξέρει καλά από ψαλιδίσματα στις αναρτήσεις
-
Ο χρήστης GusGus έγραψε:
Να ρωτήσουμε στη Honda - αυτή ξέρει καλά από ψαλιδίσματα στις αναρτήσεις -
Αυτό μου ήρθε σήμερα!!!
http://www.quattroruote.it/news/articol ... ice=214231Αχ ρε Μάρθα (και οι υπόλοιπες, αν δεν σας είχα γνωρίσει, θα είχα συνεχίσει τα Ιταλικά...τωρα κοιτάω μόνο τις φωτογραφίες απο το quattroruote
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Αυτό μου ήρθε σήμερα!!!
http://www.quattroruote.it/news/articol ... ice=214231Αχ ρε Μάρθα (και οι υπόλοιπες, αν δεν σας είχα γνωρίσει, θα είχα συνεχίσει τα Ιταλικά...τωρα κοιτάω μόνο τις φωτογραφίες απο το quattroruote
Κάτι σε Αγγλικά, Γερμανικά, Ελληνικά?? Μέχρι φτάνουν οι γνώσεις μου...
Εδιτ: κατάλαβα...και συ τπτ δεν κατάλαβες... Albaaaaaaaa??????
-
Ακριβώς
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Για να μην μπερδεύεσαι, η ανάρτηση της Milano έχει τον ίδιο αριθμό συνδέσμων με την αντίστοιχη που χρησιμοποιείται στο Mini,με τη διαφορά ότι στη Milano η γεωμετρία θα είναι πιο σοφιστικέ...Το Μini κυκλοφορεί πολλά χρόνια και η ανάρτησή του είναι σημείο αναφοράς...
ας κυκλοφορήσει η μιλάνο και μετά μιλάμε -
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
Για να μην μπερδεύεσαι, η ανάρτηση της Milano έχει τον ίδιο αριθμό συνδέσμων με την αντίστοιχη που χρησιμοποιείται στο Mini,με τη διαφορά ότι στη Milano η γεωμετρία θα είναι πιο σοφιστικέ...
Το Μini κυκλοφορεί πολλά χρόνια και η ανάρτησή του είναι σημείο αναφοράς...
ας κυκλοφορήσει η μιλάνο και μετά μιλάμεΑκομα και χωρις να κυκλοφορησει δε παυει , στα χαρτια, να ειναι πιο σοφιστικε.
Οταν κυκλοφορησει, θα δουμε και ποσο αποδοτικη ειναι... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
ΑκριβώςΤο είχαμε αναφέρει και πριν κάποιους μήνες.Οι 345 τελευταίοι εργαζόμενοι που παρέμεναν στις ιστορικές εγκαταστάσεις της AR στο Arese,απασχολούμενοι στο κέντρο σχεδιασμού και στο κέντρο προγραμματισμού και δοκιμών κινητήρων και κιβωτίων,τελούσαν υπό καθεστώς cassa integrazione (υποχρεωτική αργία λαμβάνοντας το 80% των κανονικών αποδόχών τους),μετά την μεταφορά των τμημάτων αυτών στο Torino.Το καθεστώς της cassa integrazione τελειώνει για κάποιους από τους εργαζομένους αυτούς στα τέλη Δεκέμβρη,για δε τους υπόλοιπους το Μάρτη,οπότε και θα 'μετατεθούν' στο Torino. .
Τη στιγμή δηλ. που θα παρουσιάζεται η Milano στο αλόνι της Γενεύης,οι τελευταίοι παραγωγικοί δεσμοί που ένωναν την AR με τη γενέτειρα πόλη της ,θα διακοπούν και τυπικά....παρά την απόπειρα των συνδικάτων να πείσουν την Fiat,μέσω προγραμματισμένης συνάντησης με την εργοδοσία, να ανακαλέσει αυτή της την απόφαση. -
Με την μετακίνηση ακόμα και του μουσείου κατά Τορίνο μεριά, μαζί με το υπόλοιπο gruppo,παρ'όλες τις διαμαρτυρίες εργαζομένων,λεσχων κλπ
-
Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
Για να μην μπερδεύεσαι, η ανάρτηση της Milano έχει τον ίδιο αριθμό συνδέσμων με την αντίστοιχη που χρησιμοποιείται στο Mini,με τη διαφορά ότι στη Milano η γεωμετρία θα είναι πιο σοφιστικέ...
Το Μini κυκλοφορεί πολλά χρόνια και η ανάρτησή του είναι σημείο αναφοράς...
ας κυκλοφορήσει η μιλάνο και μετά μιλάμεαναρτηση χωρις καποια ανεση λιγακι δυσκολο το κοβω.
τραβα προς γαλλια μερια αμα θες ναδεις αναρτηση. -
Ο χρήστης scuderia monofaro έγραψε:
Με την μετακίνηση ακόμα και του μουσείου κατά Τορίνο μεριά, μαζί με το υπόλοιπο gruppo,παρ'όλες τις διαμαρτυρίες εργαζομένων,λεσχων κλπΌχι.Το archivio storico και το Μουσείο δεν μετακινούνται.
Το μουσείο αποτελεί τμήμα του γκρουπ'centro direzionale',το οποίο η Fiat επανέκτησε από την γερμανική αντασφαλιστική Munich RE AG,στην οποία το είχε πουλήσει πριν χρόνια.Tελευταίo έργο του τμήματος powertrain που λειτουργούσε μέχρι πρότινος στο Arese,είναι ο κινητήρας 1,8 Di και ο νέος V6 της FPT,η εξέλιξη του οποίου έχει μεταφερθεί ήδη στο Torino.
-
Ο χρήστης Alba Parietti έγραψε:
Όχι.Το archivio storico και το Μουσείο δεν μετακινούνται.
Πιθανόν να γνωρίζεις κάτι νεότερο.Πηγή μου ήταν το editoriale του Ruoteclassiche Οκτωβρίου
-
Μια και αναφέρθηκε, σε τι στάδιο βρίσκεται ο V6; (δεν είναι off topic, γιατί προσευχόμαστε να τον δούμε στη Milanο GTA, αν και εφόσον...)
-
Ο χρήστης GusGus έγραψε:
Μια και αναφέρθηκε, σε τι στάδιο βρίσκεται ο V6; (δεν είναι off topic, γιατί προσευχόμαστε να τον δούμε στη Milanο GTA, αν και εφόσον...)Υπάρχει εδώ και ένα 6μηνο συντονισμένη προσπάθεια των μηχανικών της FPT,ώστε να έρθουν κοντά οι οικογένειες εξακύλινδρων FPT και Pentastar,μέσω χρήσης όσο το δυνατόν περισσότερων κοινών εξαρτημάτων.Στο πλαίσιο αυτό αποφασίσθηκε η 'ιταλοποίηση' του αμερικανικού συνόλου(χρήση Multiair στις εκδόσεις των 3,3 λίτρων αμέσου ψεκασμού)και τελευταία η αύξηση του κυλινδρισμού του V6 turbo benzina της FPT από τα 2,7 που ήταν μέχρι σήμερα,στα 3 λίτρα (σε δύο εκδόσεις:3.0 V6 Multiair Di Turbo και 3.0 V6 Multiair Di Multiair Performance με διπλό turbo).Αυτό γίνεται προκειμένου V6 diesel FPT, V6 Pentastar και V6 βενζίνης FPT να είναι modular,χρησιμοποιώντας την ίδια γραμμή παραγωγής.
Έτσι η έκδοση του V6 (2,7 λίτρων)δεν θα χρησιμοποιηθεί...και αυτό γιατί δεν υπήρχε νόημα μια έκδοση 2,7 λίτρων,προκειμένου ο κινητήρας να είναι modular με τον 1,8Di,τη στιγμή που ο τελευταίος,άμα τη αφίξει του νέου τετρακύλινδρου αλουμινένιου 1,6 λίτρων της FPT,θα αποσυρθεί από την αγορά,καθώς ο 1,6 θα γίνει η βάση για τη δημιουργία μιας νέας γενιάς βενζινοκινητήρων modular,από τα 1,3 ως τα 2 λίτρα.Ταυτόχρονα μέσω του integration με τον Pentastar επιτυγχάνεται και η χρήση multiair στους V6 άμεσου ψεκασμού της FPT.edit: το κοστολόγιο κατασκευής ενός V6 Pentastar είναι λίγο μεγαλύτερο ενός κινητήρα FIRE.
-
Τελικά οι φόβοι για χρήση Pentastar στας Ευρώπας δεν ήταν βάσιμοι (αν και το πρόβλημα θα ήταν μάλλον ψυχολογικό παρά ουσιαστικό). Δεν μας χαλάει η αύξηση του κυβισμού (και ίσως της ιπποδύναμης κατ' επέκταση) αλλά όπου ακούς πολύ streamlining κράτα και μικρό καλάθι...καλό 2012
-
αντε 10 ημερες μεινανε μεχρι να δουμε τις επισημες φωτο, αντε να δουμε εαν αξιζε το μπλα-μπλα και η αναμονη
-
Τρία εξοπλιστικά πακέτα optional:
Junior.
‘Sportpack I’
‘Sportpack II’Xρωματολόγιο:
Bianco Ghiacco
Nero
Rosso Alfa
Argento Alfa
Grigio Magnesio
Grigio Antracite (προφανώς είναι opaco δηλ. ματ)
Blu Profondo
Nero Etna
Rosso Competizione (με επιπλέον χρέωση 2000 EURO) -
λάμπουν δια της απουσίας τους τα grigio stromboli & nero carbonio
Alfa Romeo Giulietta