-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
Μιας και δεν βρίσκω saab 1.8 turbo (τα 1.8τ είναι δίλιτρα) αλλά μόνο αυτά με τον ατμοσφαιρικό κινητήτα του vectra 122 ιππους, κλίνω προς Α4 και S40. Με τρομάξατε και με τα ακριβά ανταλλακτικά μιας και στα άλλα δύο βρίσκεις νομιζω πιο εύκολα και μεταχειρισμένα ανταλλακτικά:)) Koντά είμαστε ) H τιμή των 13.000 πως σας φαίνεται; -
Ενα εχω να σου πω για το 9-5 καθρεπτης οδηγου 400Ε....
-
Ο χρήστης jmk έγραψε:
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις!
Μιας και δεν βρίσκω saab 1.8 turbo (τα 1.8τ είναι δίλιτρα) αλλά μόνο αυτά με τον ατμοσφαιρικό κινητήτα του vectra 122 ιππους, κλίνω προς Α4 και S40. Με τρομάξατε και με τα ακριβά ανταλλακτικά μιας και στα άλλα δύο βρίσκεις νομιζω πιο εύκολα και μεταχειρισμένα ανταλλακτικά:)) Koντά είμαστε ) H τιμή των 13.000 πως σας φαίνεται;Καλη ειναι η τιμη...εαν το οχημα αξιζει...εγω πηρα Volvo V50 1,8 Mommentum 2005 τον Αυγουστο λιγο πιο κατω σε χρηματα...με 70.000 χλμ.
Προς το παρον ειμαι απολυτα ικανοποιημενος απο την επιλογη μου και εχω κανει 82.000 χλμ χωρις κανενα προβλημα μονο τα αμορτισερ αλλαξα γιατι εχαναν λαδια τα εμπρος με κοστος αγορας 212 euro απο online μαγαζι στη Γερμανια...πιστευω οτι κανοντας service εκτος αντιπροσωπειας και ψαχνοντας κανα ακριβο αναλωσιμο στο διαδυκτιο μπορεις να ριξεις κατα πολυ τα εξοδα συντηρησης....και να χαιρεσαι οδηγωντας ενα πιο premium oxημα(οποιο και να διαλεξεις απο τα τρια) χωρις να νοιωθεις τυψεις.... -
To V50 δεν συγκρίνεται με το s40. To S40 είναι το πιο ταπεινό μοντέλο της Volvo παράγεται στο Βέλγιο σε μια κοινή γραμμή παραγωγής με ένα άλλο μοντέλο (της renault νομίζω) και δεν έχει ποιοτικά σχέση με τα κλασσικά σουηδικά μοντέλα
-
cpp νομίζω οτι ειναι ιδια μοντέλα, με το v50 να είναι το SW του S40.
-
Ο χρήστης GiwrgosFocus έγραψε:
Ενα εχω να σου πω για το 9-5 καθρεπτης οδηγου 400Ε....400 ευρω? απο carbon ειναι φτιαγμενος ??
-
Ο χρήστης jmk έγραψε:
cpp νομίζω οτι ειναι ιδια μοντέλα, με το v50 να είναι το SW του S40.Το ιδιο αυτοκινητο(πατωμα/κινητηρες) ειναι απλα το S40 ειναι 4θυρο το V50 5θυρο station....
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
To V50 δεν συγκρίνεται με το s40. To S40 είναι το πιο ταπεινό μοντέλο της Volvo παράγεται στο Βέλγιο σε μια κοινή γραμμή παραγωγής με ένα άλλο μοντέλο (της renault νομίζω) και δεν έχει ποιοτικά σχέση με τα κλασσικά σουηδικά μοντέλαΤα V50/S40 ειναι ουσιαστικα παραλλαγες του ιδιου αυτοκινητου. Κατασκευαζοντε στο Ghent (ενα απο τα παλαιοτερα εργοστασια της εταιρειας) παραλληλα με τα C30/C70/S60/XC60. KANENA αλλο αυτοκινητο πλην απο Volvo δεν κατασκευαζετε στο συγκεκριμενο εργοστασιο, ποσο μαλλον της renault, με την οποια ουδεμια σχεση υπαρχει. Η renault βρεθηκε πολυ κοντα στο να εξαγορασει την Volvo στις αρχες των 90's μετα και απο την συνεργασια που ειχαν στις σειρες 400-Renault 19...Ακομα και τοτε παντως η παραγωγη των αυτοκινητων γινοταν σε τελειως διαφορετικα εργοστασια (της Volvo στην ολλανδια στο εργοστασιο της τοτε NedCar-αρχικα της DAF οπου εξαγοραστηκε απο την Volvo και προεκυψε η σειρα της Volvo(DAF) 300, μετεπειτα με την κριση μπηκε το ολλανδικο κρατος 50-50 με την Volvo, αργοτερα συνεταιρος προστεθηκε και η Mitsubishi της οποιας πλεον ανηκει αποκλειστικα).
Η ποιοτητα των P1 ειναι εξαιρετικη, γνωρισμα ολων των μοντελων παραγωγης του συγκεκριμενου εργοστασιου.
Επισης το πιο ταπεινο μοντελο της εταιρειας (entry model) ειναι το C30..... -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
To V50 δεν συγκρίνεται με το s40. To S40 είναι το πιο ταπεινό μοντέλο της Volvo παράγεται στο Βέλγιο σε μια κοινή γραμμή παραγωγής με ένα άλλο μοντέλο (της renault νομίζω) και δεν έχει ποιοτικά σχέση με τα κλασσικά σουηδικά μοντέλαΤι μαθαίνει κανείς
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
To V50 δεν συγκρίνεται με το s40. To S40 είναι το πιο ταπεινό μοντέλο της Volvo παράγεται στο Βέλγιο σε μια κοινή γραμμή παραγωγής με ένα άλλο μοντέλο (της renault νομίζω) και δεν έχει ποιοτικά σχέση με τα κλασσικά σουηδικά μοντέλαΤο εργοστάσιο της εταιρείας στο Bέλγιο παράγει αυτοκίνητα Volvo από το 1965 όταν η Volvo αποφάσισε να επεκταθεί πιο δυναμικά στις χώρες της τότε ΕΟΚ στην οποία δεν ανήκε η Σουηδία μέχρι το 1995 που έγινε μέλος της ΕΕ (όπως είχε πλέον μετασχηματισθεί η ΕΟΚ). Eκεί παράγονταν και τα Amazon που προορίζονταν για την αγορά της ΕΟΚ.Τα αυτοκίνητα συναρμολογούνταν με εξαρτήματα που εισάγονταν από τη Σουηδία όπως σε μεγάλο βαθμό συμβαίνει και σήμερα καθώς στη Σουηδία η εταιρεία πέραν των εργοστασίων συναρμολόγησης έχει και εργοστάσια παραγωγής κινητήρων (Skovde), παραγωγής τμημάτων του αμαξώματος του αυτοκινήτου στο Olofström (Volvo Cars Body Components πχ για το XC60 εκεί παράγεται το καπώ,οι πόρτες, τα μπροστινά φτερά, το πίσω μέρος εκτός του προφυλακτήρα, οι θόλοι των τροχών κλπ αν και το XC60 συναρμολογείται στο Βέλγιο), παραγωγής αξόνων μετάδοσης κίνησης, δισκόφρενων (στο Floby), μπροστινού και πίσω άξονα και άλλων εξαρτημάτων στο Köping ενώ στη Σουηδία σχεδιάζονται όλα τα αυτοκίνητα της Volvo μαζί με το κέντρο σχεδιασμού της εταιρείας στο Irvine της California. Στη Σουηδία επίσης βρίσκεται το γνωστό και πρώτο στην αυτοκινητοβιομηχανία κέντρο ασφάλειας της Volvo με το ονομαστό τούνελ....
-
...η πιστα δοκιμων στο Hallared, η ιδιοκτητη αεροδυναμικη συραγγα, το κεντρο ερευνων ηχου, το εργοστασιο παραγωγης κιβωτιων μαζι με την Getrag στο Koping κτλ
-
Ο χρήστης Drunkard έγραψε:
Ενα εχω να σου πω για το 9-5 καθρεπτης οδηγου 400Ε....
400 ευρω? απο carbon ειναι φτιαγμενος ??
Γιώργο, τόσα είχε δώσει κ μια ξαδέρφη μου για καθρέφτη στο ίμπιζα. Είπες κάτι?
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Ενα εχω να σου πω για το 9-5 καθρεπτης οδηγου 400Ε....
400 ευρω? απο carbon ειναι φτιαγμενος ??
Γιώργο, τόσα είχε δώσει κ μια ξαδέρφη μου για καθρέφτη στο ίμπιζα. Είπες κάτι?
ρε θα με τρελανετε.....τι 400ευρω για καθρεφτη λετε......... μα ειναι δυνατον?
-
Σαρακάκη πήγες να ρωτήσεις;;;
7632A172 Καθρέπτης εμ. Δεξιό 155,03
7632A180XA Καπάκι δεξιού καθρέπτη 35,19
7632A034 Κρύσταλλο δεξιού καθρέπτη 43,51Τιμή πριν από 3 χρόνια περίπου χωρίς φπα για κολτ. Και θυμάμαι ότι είχε σωθεί και κάτι....
-
Να πω και εγώ τη δική μου εμπειρία.Στην οικογένεια έχουμε το Α4 το Quattro το οποίο είναι facelift βέβαια αλλά μία...γεύση θα την πάρεις.Στα 3 χρόνια έχουμε διανύσει σχεδόν 100000 χλμ τα οποία έχουν γίνει σε όλες τις συνθήκες(και πόλη και ταξίδια).Από βλάβες είχαμε μόνο μία με τα φώτα Xenon(τα οποία δεν θα έχει το δικό σου αυτοκίνητο υποθέτω).Ο κινητήρας δεν έχει παρουσιάσει απολύτως τίποτα και χαίρει άκρας υγείας.Στο δρόμο το αυτοκίνητο είναι πολύ σταθερό και αρκετά ήσυχο.Στις στροφές δεν εμπνέει την παραμικρή ανησυχία αν και με το μπροστοκίνητο θέλει πιο πολλή προσοχή και οικονομία στο γκάζι.Το κιβώτιο είναι άψογο.Εμάς έχει εξάρι τα μπροστοκίνητα όμως έχουν 5άρι.
Από ποιότητα με μία λέξη είναι χρηματοκιβώτιο.Κορυφαίο πραγματικά.Έχει δοκιμαστεί σε όλους τους δρόμους(έκανε και λίίγο...WRC!)και μέχρι στιγμής έχει παρουσιάσει μόνο έναν ''ενοχλητικό'' τριγμό στο μέρος που κουμπώνει η ζώνη.
Κατανάλωση τώρα κυμαίνεται στα 10.5 λίτρα(πάει και πιο κάτω με πιο νορμάλ οδήγηση)και αν το σκίσεις πάει 14.
Στις επιδόσεις τώρα το τράβηγμα παραμένει πολύ καλό αν και έχει πέσει ελαφρώς.Το μπροστοκίνητο θα πηγαίνει ακόμα πιο γρήγορα λόγω του ότι είναι ελαφρύτερο.
Από χώρους δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο αλλά δεν θα προβληματίσει κιόλας.
Από σέρβις και ανταλλακτικά καλύτερα να μην μιλήσω...αλλά υπάρχει λύση!Ανεξάρτητο συνεργείο....
Όσο για αυτά που λένε οι υπόλοιποι για τη χρήση του προηγούμενου ιδιοκτήτη έχουν δίκιο 1000%.Πρέπει να το ψάξεις πολύ καλά πριν αγοράσεις τουρμπάτο.Έχει περάσει όμως και το Saab από τα χέρια μου και δεν μπορώ να πω ότι μου άρεσε...τουναντίον.Ποιότητα στο εσωτερικό όχι η καλύτερη.Είναι πιο άνετο από το Αudi.Ο κινητήρας με εξέπληξε ευχάριστα καθώς τραβάει πολύ καλά.Από χώρους είναι πάλι καλύτερο από το Audi.Αρνητικά ο θόρυβος πάνω από τα 130 που είναι αρκετός και ότι στο δρόμο είναι βαρετό τελείως.
Ελπίζω να σε βοήθησα.Αν θες κάτι άλλο στη διάθεση σου. -
Φχαριστώ για όλες τις απαντήσεις που βοήθησαν πολύ. Να βάλω στην εξίσωση και μια C200 του 2004 ( 1800κ 163 ίππους την βρίσκω καμια 800 ευρώ πιο ακριβά με τα ίδια σχεδόν έξτρα) ή θα φάω κράξιμο που μαμαω την κουβέντα?
-
ή θα φάω κράξιμο που μαμαω την κουβέντα?
-
Φίλε jmk;
Ενδιαφέρουσα συγκυρία το ότι είχα στην κατοχή μου ένα 93 1.8, μοντέλο 2004, για 4 χρόνια αλλά μπόρώ να πω και 2 πράγματα για το S40, διότι έχουμε στην (ευρύτερη) οικογένεια ένα V50 που είναι η station εκδοχή του s40.Λοιπόν για το 93; πρέπει να πω ότι ήταν ένα 'τίμιο' αυτοκίνητο. Ποιότητα κατασκευής καλή με κάποια φάουλ (φθορά στα κουμπιά της κεντρικής κονσόλας και γενικά παραγωγή ακαθόριστων τριγμών σε κίνηση πάνω σε ανώμαλο οδόστρωμα. Επιδόσεις κινητήρα, ΟΚ δεν το λες ταχύ, ούτε καν ευκίνητο, αλλά δεν με πρόδωσε ποτέ -και, με το συμπαθειο, το έσκισα γιατί, λόγω επαγγέλματος, έκανα 170.000 χλμ σε 4 χρόνια, κυρίως σε εθνικές. Ο κινητήρας, βεβαίως, (της ΟΠΕΛ) άρχισε να καίει λάδια περίπου από τα 140.000 χλμ... Λάβε το αυτό υπόψη σου.
Οδική συμπεριφορά; απολύτως προβλέψιμη, ποτέ δεν με προβλημάτισε.
Κόστος services; υψηλό και το κακό είναι ότι δεν έχεις επιλογές (αν το πας σε εξουσιοδοτημένο), ΒΑΚΑΡ και μόνο ΒΑΚΑΡ.
Το τρέχον facelift είναι σχεδόν 2 χρόνια στους δρόμους, οπότε το εξ ολοκλήρου νέο 93 δεν θα αργήσει να βγει -δεν ξέρω βεβαίως τί σχεδιασμούς έχει η saab, δεδομένου της αβεβαιότητας με το νέο ιδοκτησιακό της καθεστώς.Για το v50 έχω να πω πολύ καλά λόγια: το οδήγησα επανειλημμένως ΚΑΙ σε ταξίδια και μου φάνηκε καλύτερο από το 93, τόσο από την άποψη οδικής συμπεριφοράς, επιδόσεων κινητήρα αλλά και ποιότητας εσωτερικού. Λίγο 'σπαρτιάτικο' το εσωτερικό, αλλά αυτά είναι και λίγο υποκειμενικά. Κόστος services; νομίζω στα ίδια επίπεδα με το 93.
Ανάμεσα στα 2, θα επέλεγα το S40. Με το A4 περιπλέκεις την επιλογή, αν και, σε γενικές γραμμές, είμαι εναντίον της 'αγίας τριάδας'...
-
Ο χρήστης jmk έγραψε:
Φχαριστώ για όλες τις απαντήσεις που βοήθησαν πολύ. Να βάλω στην εξίσωση και μια C200 του 2004 ( 1800κ 163 ίππους την βρίσκω καμια 800 ευρώ πιο ακριβά με τα ίδια σχεδόν έξτρα) ή θα φάω κράξιμο που μαμαω την κουβέντα?Όχι ότι είμαι ο πιο αντικειμενικός αλλά πρόσεχε .
Αν σου κάτσει μοντέλο την έκανες . Είναι μέσα στα προβλήματα.
Το είχαμε και μας έβγαλε την πίστη .
Το δώσαμε στα 2 χρόνια.
μετά το 05 λύθηκαν αρκετά από αυτά.Παρότι είναι άχρωμο άοσμο και το βαριέσαι εύκολα καλύτερα το Α4 αν πας σε turbo ή ακόμα καλύτερα το S60
-
@grehan
ακριβώς αυτή τη γνώμη έχω σχηματίσει μεταξύ των 2 σουηδικών, προηγείται για μένα το s40 σχεδόν σε όλα τα σημεία έναντι του ατμοσφαιρικού 93 απλά θα ήθελα το volvo λίγο πιο δυνατό . Στο Α4 δεν με ενθουσιάζει το εσωτερικό και η παλαιότητα του μοντέλου αν πχ μιλούσαμε για μετά το facelift θα ήταν πρώτο στην λίστα μου αλλά με το τωρινό budget το s40 κερδίζει στα σημεία.sprsk
Aν το s60 ήταν 1.800κ δεν θα κάναμε αυτή τη συζήτηση τώρα καθώς θα το οδηγούσα ήδη και ας ξέφευγα από το budget μου, αλλά με τα νέα τέλη δεν με παίρνει. Ο στόχος πάντως είναι το νέο s60 σε 2-3 χρόνια άμα είμαστε καλα:)
Την C200 την έβαλα στην κουβέντα γιατί έχει και την παραπάνω δύναμη και είναι στα ίδια επίπεδα ασφάλειας-άνεσης για μενα με το s40 αλλά αυτό που λες με τα προβλήματα το έχω ακούσει από πολλούς οπότε θέλει ψάξιμο -
Σε εμάς και του κουμπάρου και μίας φίλης τα μας έβγαλαν την πίστη .
Της φίλης μας μόνο μία φορά εγκέφαλο καντράν . Τίποτα άλλο το έχει ακόμα Μοντέλο 2005.
Ειδικά μην πάρεις μπλε Σκούρο. Κόβει.
μεταχειρισμένο volvo S40 vs saab 9-3 vs audi A4 1.8t (2005)