Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Μπαρες θολων
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Μπαρες θολων
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 5 / 6
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    28
    101
    1510
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cmarin last edited by

      Μπράβο δίψα για μάθηση ο pusher!

      Εδώ θα βρεις πολλά για αναρτήσεις γενικότερα αλλά και για αντιστρεπτικές, μπάρες θόλων κλπ ( http://www.carbibles.com/suspension_bible.html' target='_blank' target='_blank )

      Οι Sway Bars λέγονται και Anti-roll Bars ή Stabilizers

      Στο κεντρικό μενού καλύπτει όλα τα τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου.
      http://www.carbibles.com/' target='_blank' target='_blank

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • K
        kouk last edited by

        Ο χρήστης pusher έγραψε:

        [...]
        3ον. Έχω και θολόμπαρες και μικρά χωροδικτυώματα στα αυτοκίνητα μου. Σε 3 περιπτώσεις, 2 συγκρούσεις, και ένα έβγα σε βαθύ χαντάκι με πολλά, αν δεν είχα τις μπάρες θα είχα πετάξει το ένα αυτοκίνητο, και το άλλο θα είχε πολλάπλάσια ζημιά.
        [...]

        Αν δεν κάνω λάθος μικρότερη παραμόρφωση του αυτοκινήτου δε σημαίνει αναγκαστικά και καλύτερη παθητική ασφάλεια, σωστά;

        Σωστά. Ο σχεδιασμός, πλέον, γίνεται, με ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης.
        Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι, παλιότερα αυτοκίνητα, θα έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά σε περίπτωση σύγκρουσης.
        Πάντως, γενικά, όσο μεγαλύτερη ενέργεια αναλώνεται στην παραμόρφωση των λαμαρίνων, τόσο λιγότερη ενέργεια φθάνει στους επιβάτες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • P
          pusher last edited by

          Ο χρήστης cmarin έγραψε:
          Μπράβο δίψα για μάθηση ο pusher!

          Εδώ θα βρεις πολλά για αναρτήσεις γενικότερα αλλά και για αντιστρεπτικές, μπάρες θόλων κλπ ( http://www.carbibles.com/suspension_bible.html' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank )

          Οι Sway Bars λέγονται και Anti-roll Bars ή Stabilizers

          Στο κεντρικό μενού καλύπτει όλα τα τεχνικά θέματα του αυτοκινήτου.
          http://www.carbibles.com/' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank' target='_blank

          Πάντα πίστευα ότι ο καλύτερος τρόπος για να πάρεις μια σωστή απόφαση είναι να έχεις ο ίδιος γνώσεις ως ένα βαθμό πάνω στο κάθε αντικείμενο. Και σίγουρα είναι καλύτερο να προσπαθείς να τις αποκτήσεις από το να επαναπαύεσαι στις γνώσεις των άλλων που όντως γνωρίζουν. Και πιστεύω ότι στους 4Τ θα βρω πολλές απαντήσεις!

          Όσο για το site που προτείνεις είναι καταπληκτικό! cmarin σε ευχαριστώ για το link.

          Να κάνω και μία ερώτηση εδώ. Οι αντιστρεπτικές δοκοί τοποθετούνται μόνο μεταξύ των πίσω αναρτήσεων;

          [...]
          3ον. Έχω και θολόμπαρες και μικρά χωροδικτυώματα στα αυτοκίνητα μου. Σε 3 περιπτώσεις, 2 συγκρούσεις, και ένα έβγα σε βαθύ χαντάκι με πολλά, αν δεν είχα τις μπάρες θα είχα πετάξει το ένα αυτοκίνητο, και το άλλο θα είχε πολλάπλάσια ζημιά.
          [...]

          Αν δεν κάνω λάθος μικρότερη παραμόρφωση του αυτοκινήτου δε σημαίνει αναγκαστικά και καλύτερη παθητική ασφάλεια, σωστά;

          Σωστά. Ο σχεδιασμός, πλέον, γίνεται, με ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης.
          Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι, παλιότερα αυτοκίνητα, θα έχουν τα ίδια χαρακτηριστικά σε περίπτωση σύγκρουσης.
          Πάντως, γενικά, όσο μεγαλύτερη ενέργεια αναλώνεται στην παραμόρφωση των λαμαρίνων, τόσο λιγότερη ενέργεια φθάνει στους επιβάτες.

          Ακριβώς αυτό σκεφτόμουν. Στη Formula υπάρχει το cockpit και στα rally το roll cage. Οι λαμαρίνες είναι χάρτινες. Στο Impreza WRC στις δοκιμές όταν ο Solberg ακουμπά το κράνος του στην οροφή του αυτοκινήτου η λαμαρίνα υποχωρεί πάρα πολύ. Δείτε το σε αυτό το video στο 20ο δευτερόλεπτο:

          http://www.youtube.com/watch?v=hMSBNm4m ... re=related

          Τώρα όσον αφορά την παθητική ασφάλεια είναι δύσκολο να πει κανείς αν βελτιώνεται η όχι με τη μπάρα. Αν αναλογιστούμε ότι μέρος της ενέργειας της σύγκρουσης μεταδίδεται και στο άλλο άκρο του αυτοκινήτου ίσως τα πράγματα να είναι καλύτερα. Αυτό όμως μόνο ένα crash test μπορεί να μας το πει. Αν είναι να μειώνεται η ασφάλεια σε καμία περίπτωση δεν αξίζει τον κόπο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            drdino last edited by

            Αντιστρεπτικές μπαίνουν και μπροστά.

            Το βασικότερο πλέον για την παθητική ασφάλεια είναι ένα παραφορφώσιμο κομμάτι για να απορροφήσει την ενέργεια της σύγκρουσης, και ένας κατά το δυνατόν άκαμπτος κλωβός για τους επιβάτες, ο οποίος ιδεατά πρέπει να παραμορφωθεί ελάχιστα, αν όχι καθόλου.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pusher last edited by

              Ο χρήστης drdino έγραψε:
              Αντιστρεπτικές μπαίνουν και μπροστά.

              Το βασικότερο πλέον για την παθητική ασφάλεια είναι ένα παραφορφώσιμο κομμάτι για να απορροφήσει την ενέργεια της σύγκρουσης, και ένας κατά το δυνατόν άκαμπτος κλωβός για τους επιβάτες, ο οποίος ιδεατά πρέπει να παραμορφωθεί ελάχιστα, αν όχι καθόλου.

              Οπότε τα πράγματα γίνονται πολύπλοκα. Τι είναι καλύτερο; Να μπουν και τα 2 ένα εκ των δύο και αν ναι ποιο;

              Πίσω αν υπάρχει άξονας δεν υπάρχει λόγος τοποθέτησης αντστρεπτικής δοκού, ε; Και κάτι λίγο πιο άσχετο με το θέμα. πίσω τι είναι καλύτερα άξονας οι ανεξάρτητες αναρτήσεις;

              Όσο για το πως επηρεάζει την ασφάλεια η μπάρα σκέφτομαι το εξής: Μοιράζει την ενέργεια σε όλο το πλάτος του αυτοκινήτου που είναι θετικό αφού έτσι μειώνεται ο κίνδυνος να διαλυθεί το πλαίσιο από τη μία μεριά. Από την άλλη σκέφτομαι ότι θα μειώνεται η παραμόρφωση το οποίο ίσως να έχει αποτέλεσμα μεγαλύτερο μέρος της ενέργειας να απορροφάται από τους επιβάτες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • 2
                21-quadra last edited by

                Οι θολόμπαρες δεν αποτελούν δομικό στοιχείο παθητικής ασφάλειας του αυτοκινήτου.
                Είναι συμπληρωματικά στοιχεία για την εξάλειψη ορισμένων παρενεργειών του αμαξώματος όταν αυτό καλείται να λειτουργήσει εκτός φακέλου λειτουργίας του.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  pusher last edited by

                  Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
                  Οι θολόμπαρες δεν αποτελούν δομικό στοιχείο παθητικής ασφάλειας του αυτοκινήτου.
                  Είναι συμπληρωματικά στοιχεία για την εξάλειψη ορισμένων παρενεργειών του αμαξώματος όταν αυτό καλείται να λειτουργήσει εκτός φακέλου λειτουργίας του.

                  Μπορεί ο σκοπός τους να είναι η βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς. Επηρεάζουν όμως την ασφάλεια; (Είτε θετικά, είτε αρνητικά;)

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • 2
                    21-quadra last edited by

                    Δεν επηρεάζουν αρνητικά την ασφάλεια,
                    θετικά μπορεί να την επηρεάσουν υπό προϋποθέσεις,
                    το ότι διατηρούν την καρότσα πιο φρέσκια λόγω μείωσης των στρεβλώσεων είναι αναμφισβήτητο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      pusher last edited by

                      Για να μην ανοίγω νέο θέμα μιας και έχει συζητηθεί και εδώ το θέμα του roll cage ρωτάω εδώ:

                      Επιτρέπεται η τοποθέτηση roll cage σε επιβατικά αυτοκίνητα;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • D
                        dimitris__27 last edited by

                        Παιδια επαναφέρω το θέμα στην επιφάνεια...
                        ΒΛέπω ότι οι γνλωμες διίστανται αλλά ρε παιδιά δεν πάει άλλο έχω μια ζ3 μοντ.1998 και γενικά έχω τριγμούς μπροστά.
                        Ειδικά όταν το έχω ανοιχτό γίνεται λίγο φυσαρμόνικα το αμάξι, μάλλον λόγω παλαιότητας. Λέτε να αξίζει να βάλω μια μπάρα μπας και το κάνω πιο άκαμπτο;;
                        Θέλω να ακούσω όλες τις γνώμες περί μπάρας...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • K
                          kpsig moderator last edited by

                          Ο χρήστης dimitris__27 έγραψε:
                          Παιδια επαναφέρω το θέμα στην επιφάνεια...
                          ΒΛέπω ότι οι γνλωμες διίστανται αλλά ρε παιδιά δεν πάει άλλο έχω μια ζ3 μοντ.1998 και γενικά έχω τριγμούς μπροστά.
                          Ειδικά όταν το έχω ανοιχτό γίνεται λίγο φυσαρμόνικα το αμάξι, μάλλον λόγω παλαιότητας. Λέτε να αξίζει να βάλω μια μπάρα μπας και το κάνω πιο άκαμπτο;;
                          Θέλω να ακούσω όλες τις γνώμες περί μπάρας...

                          To z3 είναι από κατασκευής του σχετικά κακό σε θέματα ακαμψίας. Ειδικά για αυτό το μοντέλο απευθύνσου σε ξένους, Γερμανούς. Μια μπάρα έτσι για να μπει μπορεί ακόμη και να οδηγήσει σε ρωγμές σε θόλους, πχ. Ανάρτηση έχεις μαμά?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • D
                            dimitris__27 last edited by

                            Ναι μαμά. Τι ρωγμές ρε φίλε;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Σε ένα όχι ιδιαίτερα άκαμπτο αμάξωμα αναρωτιέμαι μήπως ενισχύοντας ένα μόνο μέρος αναγκάζεις κάποια άλλα τμήματα να επωμιστούν μεγαλύτερα φορτία και αν αυτό τελικά μπορεί να είναι χειρότερο για τριγμούς και καταπόνηση του αμαξώματος....
                              Δηλαδή με μπάρα θόλου εμπρός και πίσω μήπως τρώει όλο το ζόρι το μεσαίο τμήμα (εκεί που είναι οι πόρτες)... Νομίζω για κάποια ανοιχτά αυτοκίνητα υπήρχε επιπλέον σύστημα ενίσχυσης του αμαξώματος για την περιοχή αυτή. Από την άλλη όλες αυτές οι ενισχύσεις προσθέτουν βάρος στο αυτοκίνητο...
                              Μην το πάρεις ελαφριά, θέλει ψάξιμο, ενδελεχώς!!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • xenos
                                xenos last edited by

                                Γενικά υπάρχουν στο εμπόριο διάφορα 'δεσίματα' για το αμάξωμα, οπότε και για το δικό σου φαντάζομαι κάτι θα υπάρχει.

                                πχ. για το μξ: link

                                Ψάξε για: Chassis Braces / Bars

                                Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                • D
                                  dimitris__27 last edited by

                                  Παιδιά μπάρα έχω ήδη βρει από κατάστημα με αξεσουάρ (120 ευρώ) για το δικό μου, αλλά με φοβίζει η ιδέα ότι μπορεί να δημιουργηθεί πρόβλημα στο υπόλοιπο αμάξωμα... Καταπόνηση δλδ, ρωγμές ή κάτι τέτοιο.
                                  Και όλα αυτά για να έχω μια ελάχιστη ακαμψία του μπροστινού τμήματος;;
                                  Ισχύουν αυτά;;

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • xenos
                                    xenos last edited by

                                    Ο χρήστης dimitris__27 έγραψε:
                                    Παιδιά μπάρα έχω ήδη βρει από κατάστημα με αξεσουάρ (120 ευρώ) για το δικό μου, αλλά με φοβίζει η ιδέα ότι μπορεί να δημιουργηθεί πρόβλημα στο υπόλοιπο αμάξωμα... Καταπόνηση δλδ, ρωγμές ή κάτι τέτοιο.
                                    Και όλα αυτά για να έχω μια ελάχιστη ακαμψία του μπροστινού τμήματος;;
                                    Ισχύουν αυτά;;

                                    Νομίζω με μία μπάρα θόλων δεν θα δεις τρομερή διαφορά. Το θέμα είναι γενικά που πάσχει το αυτοκίνητο σου στο θέμα της ακαμψίας και να ενισχύσεις εκεί. Αυτό δεν ξέρω να στο απαντήσω, μόνο κάτοχοι θα έχουν ιδέα.

                                    Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Στα εύκαμπτα αμαξώματα απορροφάται πιο ομοιόμορφα και από μεγαλύτερο μέρος του αμαξώματος τυχόν έκτακτο φορτίο, αλλιώς φορτίζονται λίγα μέρη που όμως ο κατασκευαστής δεν τα έχει ενισχύσει κατάλληλα για αυτό. Μερικές φορές ή πρέπει να κάνεις μεγάλες (major) μετατροπές για να καταλήξεις σε ένα αρκετά ειδικό αυτοκίνητο (βαρύτερο, με απρόβλεπτη παθητική ασφάλεια) ή πρέπει να αποδεχτείς τους περιορισμούς του αυτοκινήτου.
                                      Επίσης το σχετικά εύκαμπτο αμάξωμα σε ανοιχτό αυτοκίνητο απορροφά ενέργεια που αλλιώς θα μπορούσε να οδηγήσει σε ανατροπή...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        leonp last edited by

                                        Το μειονέκτημα (για άλλους πλεονέκτημα) είναι ότι η μπάρα θα μοιράσει τη δύναμη σε τυχόν τρακάρισμα και θα στραβώσουν και οι δύο πλευρές αντί να στραβώσει μόνο η μια πλευρά.

                                        Το στράβωμα/σκίσιμο των θόλων είναι συχνό φαινόμενο σε καγκουράμαξα που βάζουν υπερβολικά χαμηλές/σκληρές αναρτήσεις (και αμορτισέρ) - ο λόγος που τις βάζουν είναι άγνωστος - και μετά τρέχουν σε δρόμους με λακκούβες έχοντας αφαιρέσει τα τέρματα της ανάρτησης (για να είναι πιο χαμηλά).
                                        Η ύπαρξη της μπάρας δεν έχει σχέση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lamprosdl last edited by

                                          Ποια θα ήταν η άποψη σας για μια μπάρα θόλων σε mazda 6 2004?

                                          Διαφορά θα δω σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς;

                                          Από ανάρτηση φοράω την εργοστασιακή και με 18άρια λάστιχα.

                                          Ως γνωστόν άκαμπτο αμάξομα δίνει άλλη αίσθηση στην οδήγηση.

                                          Υπάρχει φίλος που να έβαλε σε σύγχρονο αυτοκίνητο με εργοστασιακή ανάρτηση και να είδε διαφορά σε αίσθηση στο τιμόνι και στην ακαμψία;

                                          Έχει διαφορά εάν θα είναι ρυθμιζόμενη ή αν θα έχει σπασίματα ή αν είναι αλουμινίου.

                                          Thanks in advance.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • W
                                            w202-amg last edited by

                                            Ο χρήστης lamprosdl έγραψε:
                                            Ποια θα ήταν η άποψη σας για μια μπάρα θόλων σε mazda 6 2004?

                                            Διαφορά θα δω σε επίπεδο οδικής συμπεριφοράς;

                                            Από ανάρτηση φοράω την εργοστασιακή και με 18άρια λάστιχα.

                                            Ως γνωστόν άκαμπτο αμάξομα δίνει άλλη αίσθηση στην οδήγηση.

                                            Υπάρχει φίλος που να έβαλε σε σύγχρονο αυτοκίνητο με εργοστασιακή ανάρτηση και να είδε διαφορά σε αίσθηση στο τιμόνι και στην ακαμψία;

                                            Έχει διαφορά εάν θα είναι ρυθμιζόμενη ή αν θα έχει σπασίματα ή αν είναι αλουμινίου.

                                            Thanks in advance.

                                            Εξαρτάται από το ειδος αναρτησης που εχεις μπροστα....Π.χ. εγω σε w202 εχω διπλα ψαλιδια...και αλλου παταει το ελατηριο και αλλου το αμορτισέρ....αρα υπαρχει πιο μεγαλη επιφανεια εφαρμογης των δυναμεων..
                                            Εβαλα μπαρα ψαλιδιων (κοστος 3-5 ευρω βασικα ένα πολύ χοντρο Τ) και εχει οντως διαφορα....
                                            Αν δν υπαρχουν αναφορες ως προς το συγκεκιμενο αυτοκινητο μπορεις να μετρήσεις αποστασει σε διαφορα φορτια...λογικα θα υπαρξουν απόκλισεις...αρα θα κανει δουλεια.
                                            Να ξερεις όμως πως το αυτοκινητο θα γινει σιγουρα πιο απολυτο στο οριο.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 5 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr