-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
είσαι φετιχιστής και γουστάρεις να σε βρίζουν οι φίλοι σου.
. -
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Γιατί, ποιός σου είπε ότι το saver είναι φτηνό; Ο μόνος λόγος για να βάλεις saver είναι γιατί δεν βρίσκεις καλύτερο στη διάστασή σου ή γιατί είσαι φετιχιστής και γουστάρεις να σε βρίζουν οι φίλοι σου.Το primacy πάντως είναι καλύτερο από το saver, στην Ελλάδα τουλάχιστον.
Τραγουδα οσο θες... το κρατημα στις στροφες των Saver δεν το χουν ουτε τα Exalto... ουτε λογος για Primacy! Ta primacy ειναι οικτρη μαλακια παντως... πουθενα καλα... πουθενα... μια μετριοτητα και ως εκει.
-
Mωρέ εγώ θα τραγουδάω.
Αλλά στο ελληνικό σαπούνι το κράτημα των saver δεν συγκρίνεται με τα exalto. Δεν συγκρίνεται καν με τα preimiumcontact2, να μην μιλήσω για ελκτική πρόσφυση ή για κράτημα σε βροχή. Σε πίστα ή σε καλό τάπητα ίσως να είναι εφάμιλλα, αλλά άντε βρες εσύ σμυριδόπανο στην Θεσσαλονίκη ή στα πέριξ.
Όσο για τα primacy (HP), ναι, είναι ένα μέτριο λάστιχο. Χρυσή μετριότητα βασικά, ούτε εξαιρετικά καλό ούτε κακό. Χειρότερη πρόσφυση σε απόλυτα νούμερα από τα exalto, αλλά σίγουρα έχει μεγαλύτερη χιλιομετρική διάρκεια. Σε σχέση με τα saver, πάλι η σύγκριση αδικεί τα τελευταία όταν γίνεται σε καθημερινές συνθήκες.
-
michelin pri =
-
Η δικη μου εμπειρια: δυο φορες εβαλα πριμασυ στο 307
ιδιες εντυπωσεις, οντως μια χρυση μετριοτητα που ομως διατηρει τα μετρια αυτα χαρακτηριστικα για μεγαλο χρονικο διαστημα
δεν θα τα ξαναεβαζα (τις πρωτες δυο φορες μπηκανε λογω ειδικης προνομιακης τιμης) -
Bridgestone Potenza και στην δική μου
-
Μερικά mods που έκανα στην 'Αγγέλα'
http://www.civinfo.com/forum/greece/115 ... post515564
...στο civinfo γιατί παρέχει πολύ χώρο και εύκολη διαχείριση! -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Εγώ πάλι ψάχνω να βρω εκείνες τις χαώδεις διαφορές στις καταναλώσεις (που εμπειρικά ξέρω ότι δεν υπάρχουν φυσικά) και δεν τις βρίσκω...
Ε και για να το λένε 4τροχοί...έτσι θα ναι...Στεφανε το εχουμε ξαναπει απο περιοδικο δεν περιμενεις να μαθεις καταναλωσεις..
καταναλωσεις μαθαινεις απο χρηστη , ξεροντας/αναλογιζομενος φυσικα και τι σοι χρηστης ειναι αυτοςναι άλλα πρέπει πάντα να υπάρχει και ένα σημείο αναφοράς, ένα μέτρο σύγκρισης.
-
Σχετικά με την κατανάλωση του T - Jet θα πω ότι μετά τα 15Κ χλμ στη δική μου έχει μειωθεί πάρα πολύ.
Στις ίδιες διαδρομές και με μεγαλύτερες ταχύτητες ταξιδιού η κατανάλωση είναι αισθητά μικρότερη.
Για να πάρετε ένα μέτρο σύγκρισης, διαδρομή Θήβα - Αθήνα (Βύρωνα μέσω Α.Ο.)- Θήβα με ταχύτητες στα ανοιχτά κομμάτια 150 - 200 χλμ/ώρα, ενώ πριν ήταν πάνω από 10,5 lt/100km τώρα είναι γύρω στα 9 lt/100km ενώ με κανονικό ρυθμό γύρω στα 7,8 με 8 lt/100km. -
Ο χρήστης Panos272 έγραψε:
Σχετικά με την κατανάλωση του T - Jet θα πω ότι μετά τα 15Κ χλμ στη δική μου έχει μειωθεί πάρα πολύ.
Στις ίδιες διαδρομές και με μεγαλύτερες ταχύτητες ταξιδιού η κατανάλωση είναι αισθητά μικρότερη.
Για να πάρετε ένα μέτρο σύγκρισης, διαδρομή Θήβα - Αθήνα (Βύρωνα μέσω Α.Ο.)- Θήβα με ταχύτητες στα ανοιχτά κομμάτια 150 - 200 χλμ/ώρα, ενώ πριν ήταν πάνω από 10,5 lt/100km τώρα είναι γύρω στα 9 lt/100km ενώ με κανονικό ρυθμό γύρω στα 7,8 με 8 lt/100km.Δυσκολεύτηκα, αλλά τελικά βρήκα τι έχεις (σελ.73): την Azzurro Acqua, 150HP, Oro έκδοση, 17' ζάντες.
Δηλαδή, εμείς με την 120 θα καίμε ακόμα λιγότερο οταν φτάσουμε τα χιλιόμετρα σου? Καλά είναι!
Ήλπιζα να πάρω αμάξι που θα καίει λιγότερα απο το παλιό, αλλά και τόσα άμα φτάσει θα είμαι ευχαριστημένος. -
δε μειωνεται η καταναλωση με τα χλμ..μειωνεται οταν μαθεις να οδηγεις οικονομικα το αυτοκινητο σου
-
Και τα δύο είναι, νομίζω
Όταν το πρωτοοδηγείς ανυπομονείς να δεις τις δυνατότητές του και όταν κάνεις τα χλμ στρωσίματος, αρχίζεις να το ψιλοχοντροπλακώνεις, χωρίς να έχεις κατανοήσει τον τρόπο και την κλίμακα στροφών που ακούει καλύτερα. Αρα είναι φυσικό, όταν εξοικειωθείς μαζί του, να το δουλεύεις πιο στρωτά...
Αλλά και ο κινητήρας δουλεύοντας γίνεται πιο οικονομικός, αφού στην αρχή είναι αρκετά 'σφικτός'... -
Λογικό είναι να μειώνεται η κατανάλωση όταν το μάθεις το αμάξι, αλλά πιστεύω ότι και με το στρώσιμο βελτιώνεται.
Μάλλον δεν μπορούμε να τα ξεχωρίσουμε γιατί και τα δύο γίνονται μετά από τα ίδια χλμ (πάνω-κάτω). Όλα είναι σχετικά τελικά... -
Μια αφελέστατη ερώτηση.. Τη στιγμιαία κατανάλωση οκ την καταλαβαίνω, η μέση πως ορίζεται? Από την έναρξη λειτουργίας του κινητήρα? Στην οθόνη ποια σας βολεύει εσάς να ελέγχετε? Thanks..
-
Βγήκαν manuals (και στα Ελληνικά) σε pdf.
http://aftersales.fiat.com/elum/SelectM ... 0&markID=3
(το link το βρήκα από εδώ: http://www.lancisti.gr/forum/index.php?showtopic=1439 )
Μέσα στα διάφορα υπάρχει και το κυρίως manual: Βιβλίο χρήσης και συντήρησης.
Πολύ χρήσιμο! Περιγράφει το αμάξι και πως λειτουργεί.Εκεί λέει ότι η μέση κατανάλωση υπολογίζεται σε κάθε νέα διαδρομή(αφού φυσικά κάνεις ρεσέτ τους μετρητές χλμ κλπ).
-
Ο χρήστης mapsixo έγραψε:
Βγήκαν manuals (και στα Ελληνικά) σε pdf.http://aftersales.fiat.com/elum/SelectM ... 0&markID=3
εύγε
πρόκειται για το link του e-Learn -
Κατανάλωσης συνέχεια :
Την περασμένη Πέμπτη η γυναίκα μου είχε εφημερία η οποία τελείωνε στις 12 το βράδυ.
Όταν έχει εφημερία την πηγαίνω το πρωί, γυρνάω Θήβα και ξαναπηγαίνω Αθήνα το βράδυ να την πάρω πίσω (105 χλμ Χ 4 φορές ). Μια φορά τη βδομάδα γίνεται αυτό.
Το βράδυ τελείωσα νωρίς από τη δουλειά μου, γύρω στις 21:30, και ξεκίνησα για Αθήνα με σκοπό να δω πόσο θα κάψει με έναν ρυθμό ταχύτητας 100 - 130 χλμ/ώρα, αφού δεν βιαζόμουνα ιδιαίτερα.
Αποτέλεσμα 6,8 lt/100 km στο πήγαινε - έλα (βάση trip computer).
Το 90% των χιλιομέτρων σε Εθνική και Αττική οδό. -
Καιρό το ψάχνω το εγχειρίδιο ηλεκτρονικά. Επειδή δεν μπορώ όμως να το κατεβάσω (δεν ξέρω το λόγο) μπορεί κάποιος να το ανεβάσει εδώ ή να μου το στείλει με email?
-
Ο χρήστης nikoskyr έγραψε:
Καιρό το ψάχνω το εγχειρίδιο ηλεκτρονικά. Επειδή δεν μπορώ όμως να το κατεβάσω (δεν ξέρω το λόγο) μπορεί κάποιος να το ανεβάσει εδώ ή να μου το στείλει με email?Πάτα πάνω εκεί που λέει βιβλίο χρήσης και συντήρησης etc. και περίμενε να σου ανοίξει το παράθυρο αποθήκευσης.
Lancia Delta 2008