-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Για να λειτουργήσει το μπλοκέ, λογικά όλα τα ηλεκτρονικά πρέπει να είναι off ; Γιατί μάλλον θα μπερδεύει το ένα το άλλο , υποθέτω...
Σωστό. Πρέπει να είναι off γιατί αλλιώς δεν αφήνει να σπινιάρει ο τροχός...άρα να στείλει στον άλλο κ.ο.κ.
Ε, ΟΚ, μιας και προς το παρόν, έχω τα ηλεκτρονικά διαρκώς στο ΟΝ, θα επενδύσω μόνον στο USB!
(O tempora , O mores, όχι μόνον τετρακύλινδρο, αλλά και χωρίς μπλοκέ! Με τέτοιους χρήστες σαν κι εμένα, έχει πάρει η φίρμα τον κατήφορο! Ευτυχώς , ετοιμάζεται μια ψυχή -με γερμανικές πινακίδες- να πάρει πραγματική BMW, 6κύλινδρη... )
Ποιάαα???
Αααα, δεν ξέρω, σίγουρα πάντως θα έχει 2 κυλίνδρους παραπάνω από το μπρίκι το δικό σου και το δικό μου...
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Εδώ και καιρό σκέφτομαι να κάνω κάτι για τα φρένα στο αυτοκίνητο. Σε όσους το λέω, το πρώτο πράμα που απαντάνε είναι 'βάλε από CSL', είναι κάτι σαν αυτόματη αντίδραση. Δε με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο αφού δεν πρόκειται να λύσει το πρόβλημα, το οποίο είναι το fade ύστερα από κάποιο διάστημα έντονης πίεσης. Έχω σκεφτεί δύο πιθανές λύσεις, με πρώτη και πιο επιθυμητή την προσθήκη ενός big brake kit. Η Brembo έχει βγάλει ένα πολύ καλό και σίγουρα συμβατό κιτ για το δικό μου, αλλά οι τιμές μου προκαλούν ζαλάδα. Επίσης ένα κιτ ίσως καλύτερο κι από της Brembo είναι της AP Racing αλλά κι αυτό παίζει σε πολλά λεφτά. Παλιότερα είχα βρει και κάτι κιτς από μικρούς κατασκευαστές σε πιο λογικές τιμές, τα οποία είχαν πολύ καλές συστάσεις από κόσμο που τα χρησιμοποιούσε στην πίστα, αλλά αυτά τα φοβάμαι σε βάθος χρόνου (ανταλλακτικά, υποστήριξη κλπ).
Σε κάτι αρκετά πιο οικονομικό, έχω βρει ένα kit ψύξης φρένων που δουλεύει με τα υπάρχοντα. Έχω ακούσει πως κάνει καταπληκτική δουλειά και έχει σίγουρα το καλύτερο 'value for money' από οποιαδήποτε άλλη βελτίωση. Σε πρώτη φάση σκέφτομαι να ξεκινήσω με αυτό αν δεν κάτσει κάτι σε πιο λογικά πλαίσια με τα big brake kits.
Έχει ασχοληθεί κανείς με το θέμα, επειδή αυτόν τον καιρό ψάχνομαι; -
@Nikos320si
Ενας λογος για να μετριαστει η ενοχληση σου, με τα μη διαιρουμενα
πισω καθισματα:Τοrsional Rigidity figures
BMW E46 Sedan (w/o folding seats) 18,000 Nm/deg
BMW E46 Sedan (w/folding seats) 13,000 Nm/deg
BMW E46 Wagon (w/folding seats) 14,000 Nm/deg
BMW E46 Coupe (w/folding seats) 12,500 Nm/deg
BMW E46 Convertible 10,500 Nm/deg -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
@Nikos320si
Ενας λογος για να μετριαστει η ενοχληση σου, με τα μη διαιρουμενα
πισω καθισματα:Τοrsional Rigidity figures
BMW E46 Sedan (w/o folding seats) 18,000 Nm/deg
BMW E46 Sedan (w/folding seats) 13,000 Nm/deg
BMW E46 Wagon (w/folding seats) 14,000 Nm/deg
BMW E46 Coupe (w/folding seats) 12,500 Nm/deg
BMW E46 Convertible 10,500 Nm/deg...thx!
Δες λίγο εδώ: viewtopic.php?f=11&t=38847&p=1674086#p1674086
-
Ο χρήστης DimitriS60 έγραψε:
Εδώ και καιρό σκέφτομαι να κάνω κάτι για τα φρένα στο αυτοκίνητο.
Είπα να μην το πω εγώ μιας κ λίγο άσχετος με bmw, αλλά αυτή τη λύση την έχει συγγενής σε εβο 9. Απλά θέλει και δίσκους γιατί τα τακάκια αυτά στον εξαφανίζουν με συνοπτικές διαδικασίες. Γενικά μου φάνηκε πολύ καλύτερο με αυτόν τον συνδυασμό.
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Εδώ και καιρό σκέφτομαι να κάνω κάτι για τα φρένα στο αυτοκίνητο.
Είπα να μην το πω εγώ μιας κ λίγο άσχετος με bmw, αλλά αυτή τη λύση την έχει συγγενής σε εβο 9. Απλά θέλει και δίσκους γιατί τα τακάκια αυτά στον εξαφανίζουν με συνοπτικές διαδικασίες. Γενικά μου φάνηκε πολύ καλύτερο με αυτόν τον συνδυασμό.
Κοίταξα στο site αλλά δεν κατάφερα να βρω πού ακριβώς έχει την πρόταση για M3 E46.
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Για να λειτουργήσει το μπλοκέ, λογικά όλα τα ηλεκτρονικά πρέπει να είναι off ; Γιατί μάλλον θα μπερδεύει το ένα το άλλο , υποθέτω...Με κάθε βεβαιότητα όχι. Τουναντίον θα καθυστερήσει και την παρέμβαση τους.
-
Ο χρήστης Nikos120i έγραψε:
Δεν ξαναπαίρνω 5αρα...καλά και χρυσά αυτοκίνητα....αλλά τεράστια για την Ελλάδα
Ωραίο πάτημα,αν και οδηγικά(και εμφανισιακά) προτιμώ την Ε39.
Αυτά
edit:(E60 523)
Pad όντως παραλίγο να πάρεις το si μου από τον ιδιοκτήτη του? έτσι έμαθα απ´το motorsport
Nίκο αν γυρίσεις πίσω κάποιες (πολλές σελίδες γιατί εγώ βαριέμαι να το κάνω), θα δεις βιντεάκι που έχει ανεβάσει ο pad, όταν του είχα δώσει την si (όχι δεν ήταν δικιά μου δυστυχώς) και θα καταλάβεις γιατί την έχει συμπεριλάβει στη λίστα των επιλογών του
-
Ο χρήστης MICZ έγραψε:
Δεν ξαναπαίρνω 5αρα...καλά και χρυσά αυτοκίνητα....αλλά τεράστια για την Ελλάδα
Ωραίο πάτημα,αν και οδηγικά(και εμφανισιακά) προτιμώ την Ε39.
Αυτά
edit:(E60 523)
Pad όντως παραλίγο να πάρεις το si μου από τον ιδιοκτήτη του? έτσι έμαθα απ´το motorsport
Nίκο αν γυρίσεις πίσω κάποιες (πολλές σελίδες γιατί εγώ βαριέμαι να το κάνω), θα δεις βιντεάκι που έχει ανεβάσει ο pad, όταν του είχα δώσει την si (όχι δεν ήταν δικιά μου δυστυχώς) και θα καταλάβεις γιατί την έχει συμπεριλάβει στη λίστα των επιλογών του
Έψαξα...δε βρήκα κάτι σε βίντεο
Αν το έχεις ή το έχει ο pad ας το ανεβάσει πάλι...δε το βρίσκω.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Εδώ και καιρό σκέφτομαι να κάνω κάτι για τα φρένα στο αυτοκίνητο. Σε όσους το λέω, το πρώτο πράμα που απαντάνε είναι 'βάλε από CSL', είναι κάτι σαν αυτόματη αντίδραση. Δε με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο αφού δεν πρόκειται να λύσει το πρόβλημα, το οποίο είναι το fade ύστερα από κάποιο διάστημα έντονης πίεσης. Έχω σκεφτεί δύο πιθανές λύσεις, με πρώτη και πιο επιθυμητή την προσθήκη ενός big brake kit. Η Brembo έχει βγάλει ένα πολύ καλό και σίγουρα συμβατό κιτ για το δικό μου, αλλά οι τιμές μου προκαλούν ζαλάδα. Επίσης ένα κιτ ίσως καλύτερο κι από της Brembo είναι της AP Racing αλλά κι αυτό παίζει σε πολλά λεφτά. Παλιότερα είχα βρει και κάτι κιτς από μικρούς κατασκευαστές σε πιο λογικές τιμές, τα οποία είχαν πολύ καλές συστάσεις από κόσμο που τα χρησιμοποιούσε στην πίστα, αλλά αυτά τα φοβάμαι σε βάθος χρόνου (ανταλλακτικά, υποστήριξη κλπ).
Σε κάτι αρκετά πιο οικονομικό, έχω βρει ένα kit ψύξης φρένων που δουλεύει με τα υπάρχοντα. Έχω ακούσει πως κάνει καταπληκτική δουλειά και έχει σίγουρα το καλύτερο 'value for money' από οποιαδήποτε άλλη βελτίωση. Σε πρώτη φάση σκέφτομαι να ξεκινήσω με αυτό αν δεν κάτσει κάτι σε πιο λογικά πλαίσια με τα big brake kits.
Έχει ασχοληθεί κανείς με το θέμα, επειδή αυτόν τον καιρό ψάχνομαι;Mάνο, για την πραγματική αποτελεσματικότητα συγκεκριμένου κιτ ψύξης φρένων δεν ξέρω (ως ιδέα βέβαια ακούγεται εξαιρετικό).
Για μεγαλύτερους δίσκους και πολυέμβολες δαγκάνες (που θα λύσουν ριζικά το πρόβλημα, μαζί βέβαια με τα κατάλληλα τακάκια, υγρά και σωληνάκια κυκλώματος), κοίτα και στην StopTech, που είναι σοβαρή εταιρία, αν κρίνει κανείς από τη σοβαρότητα του ιστότοπού της.
Θεωρώντας, πάντως, τις ξακουστές μάρκες γενικά ισοδύναμες, εγώ θα ψήφιζα αβλεπί AP, λόγω δυνατότητας σοβαρής υποστήριξης στην Ελλάδα.ΥΓ: (άσχετο με το παρόν): έχεις πμ
-
Ευχαριστώ Νίκο, η Stoptech φαίνεται επίσης πολύ καλή περίπτωση και ελαφρώς λιγότερο τσιμπημένη από Brembo/AP. Θα περάσω κι από κάποιον αντιπρόσωπο εδώ στην Ελλάδα να δω τι γίνεται.
Το PM το είδα, δεν έχω χρόνο τώρα, το έχω υπόψη μου όμως.
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Εδώ και καιρό σκέφτομαι να κάνω κάτι για τα φρένα στο αυτοκίνητο.
Είπα να μην το πω εγώ μιας κ λίγο άσχετος με bmw, αλλά αυτή τη λύση την έχει συγγενής σε εβο 9. Απλά θέλει και δίσκους γιατί τα τακάκια αυτά στον εξαφανίζουν με συνοπτικές διαδικασίες. Γενικά μου φάνηκε πολύ καλύτερο με αυτόν τον συνδυασμό.
Κοίταξα στο site αλλά δεν κατάφερα να βρω πού ακριβώς έχει την πρόταση για M3 E46.
Από εδώ τα έχει βάλει, δεν χάνεις τπτ να πάρεις ένα τηλ. να ρωτήσεις.
Main Dealer για τα φρένα της PERFORMANCE FRICTION
-
Ευχαριστώ πολύ.
-
Ο χρήστης MANGO έγραψε:
Αααχ αααααχχχχχ επρεπε να σε ειχαμε κοντα, χτυπησαμε και 2 μπριζολες μετα,μουρλια.Για το χρώμα, εάν επιμένεις στο μαύρο, προτείνω το λευκό εσωτερικό....είναι το πιο ωραίο εσωτερικό στη νέα Ζ4.
Στον Χρήστο πήγατε? Μετά πήγατε ''Καλυψώ'' για μοσχαρίσιες γάλακτος (μακράν κορυφαίες μπριζόλες!!)?
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Έχει κάποιος από εσάς προσαρμοζόμενα φώτα σε στροφή??
Νομίζω ο Κωστής με τη 5άρα.
Έχω παρατηρήσει ότι τα φώτα στρίβουν μόνο όταν είναι στο Auto. Αν τα ανάβεις εσύ δε στρίβουν? Όντως?
Ναι Νικο εγω εχω.Δε το εχω προσεξει αυτο που λες γιατι παντα τα εχω στο AUTO.Μου φαινεται βεβαια λιγο περιεργο να στριβουν μονο οταν ειναι στο auto.Θα το τσεκαρω αυριο και θα σου πω.
Νικο το τσεκαρα σημερα στη 525i.Ετσι ειναι, τα φωτα στριβουν μονο οταν ο διακοπτης ειναι στο auto.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Έχει κάποιος από εσάς προσαρμοζόμενα φώτα σε στροφή??
Νομίζω ο Κωστής με τη 5άρα.
Έχω παρατηρήσει ότι τα φώτα στρίβουν μόνο όταν είναι στο Auto. Αν τα ανάβεις εσύ δε στρίβουν? Όντως?
Ναι Νικο εγω εχω.Δε το εχω προσεξει αυτο που λες γιατι παντα τα εχω στο AUTO.Μου φαινεται βεβαια λιγο περιεργο να στριβουν μονο οταν ειναι στο auto.Θα το τσεκαρω αυριο και θα σου πω.
Νικο το τσεκαρα σημερα στη 525i.Ετσι ειναι, τα φωτα στριβουν μονο οταν ο διακοπτης ειναι στο auto.
Μάλιστα. Ενδιαφέρον...είδες τι μαθαίνεις?
-
η αληθεια ειναι οτι με αυτα Νικο εισαι μαστορας...
πολυ ψειρας βρε παιδι μου...
ωραιος... -
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Εδώ και καιρό σκέφτομαι να κάνω κάτι για τα φρένα στο αυτοκίνητο.
Είπα να μην το πω εγώ μιας κ λίγο άσχετος με bmw, αλλά αυτή τη λύση την έχει συγγενής σε εβο 9. Απλά θέλει και δίσκους γιατί τα τακάκια αυτά στον εξαφανίζουν με συνοπτικές διαδικασίες. Γενικά μου φάνηκε πολύ καλύτερο με αυτόν τον συνδυασμό.
Κοίταξα στο site αλλά δεν κατάφερα να βρω πού ακριβώς έχει την πρόταση για M3 E46.
http://www.hmsmotorsport.com/store/brakes/performance-friction/e46-m3-direct-drive
-
Καλησπέρα σε όλους.
Θα ήθελα προτάσεις για ελαστικά διάστασης 225/55 R16 95V.
Αφορά μια 520. -
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους.Θα ήθελα προτάσεις για ελαστικά διάστασης 225/55 R16 95V.
Αφορά μια 520.cont sport contact 3
BMW FORUM