Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αγορα πρωτου αυτοκινητου...
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Αγορα πρωτου αυτοκινητου...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    21
    62
    180
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vagos89 last edited by

      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
      Ναι αλλά μην ξεχνάμε ότι πλέον μιλάμε για Punto Evo που δεν έχει καμιά σχέση μέσα με το παλιό! Και καλύτερο σχέδιο και απότι φαίνεται πολύ αναβαθμισμένη ποιότητα και σε πολύ καλή τιμή!

      Για την πολυ καλη τιμη μην παιρνεις ορκο, ας ερθει πρωτα και βλεπουμε. Μακαρι να στοιχιζει τα ιδια με το τωρινο, αλλα φοβαμαι οτι θα κανει κανα-δυο χιλαρικακια παραπανω. Ιδωμεν...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        stefan147 last edited by

        Ο χρήστης vagos89 έγραψε:

        Ναι αλλά μην ξεχνάμε ότι πλέον μιλάμε για Punto Evo που δεν έχει καμιά σχέση μέσα με το παλιό! Και καλύτερο σχέδιο και απότι φαίνεται πολύ αναβαθμισμένη ποιότητα και σε πολύ καλή τιμή!

        Για την πολυ καλη τιμη μην παιρνεις ορκο, ας ερθει πρωτα και βλεπουμε. Μακαρι να στοιχιζει τα ιδια με το τωρινο, αλλα φοβαμαι οτι θα κανει κανα-δυο χιλαρικακια παραπανω. Ιδωμεν...

        Δεν υπάρχει περίπτωση! Η αρχική τιμή θα είναι μαξ 300-500€ παραπάνω και αν μιλάμε για multiair άντε να φτάνει στο 1000ρικο παραπάνω απτο 120!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          pico last edited by

          Με 14700 χτυπάς Kia pro cee'd στην έκδοση SC2 Plus της οποίας τον standard εξοπλισμό μπορείς να δείς εδώ -> http://www.kia.gr/Kia/topnav/models/pro_ceed/accessories.html
          Μεταξύ άλλων παίρνεις ESP, ηλιοροφή, δίσκους μπρος/πίσω, κλιματισμό και πίσω ανάρτηση πολλαπλων συνδέσμων. Είναι βέβαια λίγο μεγαλύτερο από τα αυτοκίνητα που έχεις επιλέξει να κοιτάξεις.

          ΑΛΛΑ θα πας να τα κάνεις test drive όλα, γιατί από το Internet μπορείς να περιορίσεις τις επιλογές σου σε ένα μικρό μόνο ποσοστό.
          Άν δεν γουστάρεις εσύ την θέση οδήγησης ή το πως αισθάνεσαι πίσω από το τιμόνι, όλα τα άλλα είναι αέρας.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • Y
            yugo_para_siempre last edited by

            Ο χρήστης Neos έγραψε:
            Φίλε Βάγκο σου προτείνω με το χέρι στην καρδιά το Kia Proceed (ή αν θες 5 πόρτες, το Ceed) που με 15 χιλιάδες το παίρνεις φουλ εξοπλισμένο με αξιοπρεπέστατο κινητήρα και αξιοπιστία με 7ετή εγγύηση. Τα περί Κορεάτικο, μα θα πας να πάρεις ΚΙΑ σοβάρα; , μπλα μπλα μπλα γράφ'τα εκεί που πρέπει Είναι εξαιρετικό αμάξι που αν είχε άλλο σήμα θα πουλιόταν 2-3 χιλιάρικα πάνω.
            Δεύτερη επιλογή το Ford Fiesta

            +1000000

            Διαφορετικα Twingo GT 1.2 με 100 τουρμπατους ιππους! Εισαι ακριβως στο οριο που θετουν οι γονεις, στην πραγματικοτητα βγαζει γυρω στα 107-110 και εχει και ροπαρα, οποτε εχεις επιδοσεις, χαμηλη καταναλωση και καλη οδικη συμμπεριφορα!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • Y
              yugo_para_siempre last edited by

              Ο χρήστης red_monster έγραψε:

              Fiesta sport θα ευχαριστηθεις στροφιλικι και πολλα αλλα! :wink

              αυτό ,σε συνδυασμό με τα 16 σκάρτα σου χρόνια ... μου βγάζουν αυτό---->

              Ρε μπειτε στη θεση του λιγο, βραζει το αιμα, δωστε του δικαιολογια σε ορισμενες υπερβολες!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mivec_power last edited by

                Ο χρήστης vagos89 έγραψε:
                Μπορω να διαθασω μεχρι 16000 ευρα, αλλα μπορει και λιγοτερα με το σκεπτικο οτι θα ειναι το πρωτο μου αυτοκινητο και οτι δεν ειμαι ιδιαιτερα εμπειρος οδηγος - καμια 40αρια ωρες οδήγησης ολες κι ολες!! Ενδιαφερομαι κυριως για την κατηγορια των polo, mito, punto, fiestα κτλ..(μικρομεσαια??)

                Στα 14-15 ειναι το καινουριο πολο...Αρκετα πιο ομορφο απο το παλιο, και με στανταρ esp... αλλα ο 1400αρης βγαζει μονο 85 αλογα...Αξιζει να δωσεις τοσα λεφτα για τοσο λιγα αλογα και εν ετοι 2009 ?? Θελω 90-100. Παραπανω δεν μου παιρνουν οι γονεις μου

                Καταρχάς, τα 85 μόνο άλογα του πόλο, είναι υπεραρκετά για κάποιον άπειρο οδηγό που θέλει ένα ασφαλές πρώτο αυτοκίνητο. Ο συγκεκριμένος 14άρης κινητήρας έχει και αρκετή ροπούλα σε σχέση με άλλα ατμοσφαιρικά 14άρια...

                Η επιλογή μου όμως για σένα δε θα είναι ούτε τουρμπάτο (για να μην ανησυχήσουμε τους γονείς με τα πολλά άλογα), ούτε γερμανικό (για να μη μας την πέσουν οι αλφίστι για τους γρύλους και τα λάδια ), ούτε θα ξεπερνά το όριο ίππων των γονιών ούτε καν θα φτάνει τα 16k...

                Επίσης θα έχει μικρές διαστάσεις και καλή ορατότητα (μην πάρεις κανά corsa με μηδενική ορατότητα προς τα πίσω), θα έχει περιποιημένο σπορ εσωτερικό (ημιμπάκετ, δερμάτινο τιμονάκι και λεβιές), 6τάχυτο κιβώτιο (!!!), κουμπάκι sport (όχι για overboost, είπαμε τα τουρμπάτα απαγορεύονται για την περίπτωσή σου ) για να εντυπωσιάζεις τους φίλους σου, περιποιημένο εξωτερικό (ζαντούλες, λάστιχα χαμηλού προφίλ, χαμήλωμα. φιμέ πίσω τζάμια) και επιπλέον φρένα-άγκυρες, κορυφαίες επιδόσεις (για τα άλογά του) και πολύ μα πολύ fun-to-drive σε σχέση με τα πιο σύγχρονα σούπερμινι...

                Α δε στο είπα... panda 100

                Υ.Γ. Η ανάρτηση μπορεί να σου φανεί σκληρή (αν δεν έχεις πρότερη εμπειρία με σκληρές αναρτήσεις), αλλά παππούς δεν είσαι, οπότε δεν πιστεύω να σε ενοχλήσει

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  neos last edited by

                  Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:

                  Α δε στο είπα... panda 100

                  Προτείνεις 3άστερο αμάξι με κοντό μεταξόνιο και ανάρτηση κούτσουρο σε νέο οδηγό;
                  Διαολάκι και άκρως διασκεδαστικό στα χέρια ενός έμπειρου οδηγού, αλλά άμα κλείσεις το ESP και πας να περάσεις το όριο αν δεν ξέρεις να οδηγείς θα σε δαγκώσει... και ούτε η παθητική ασφάλεια υπάρχει στο συγκεκριμένο αμάξι για να σε προστατέψει

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    mivec_power last edited by

                    Θα βάλει έξτρα το esp και δε θα έχει κανένα πρόβλημα... ειδικά τα φρένα του 100ριού θα τον βγάλουν ασπροπρόσωπο (αν αναλογιστείς ότι φρενάρει από τα 100 σε 5 και πλέον μέτρα μικρότερη απόσταση από σούπερμινι που του προτείνουμε σε αυτό το topic)...
                    όσο για τα 3 αστέρια, αν νομίζει ότι είναι ατζαμής να μην το πάρει

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Κατά τη γνώμη μου, υπάρχουν μόνο δύο λόγοι για να προτιμήσει κάποιος σε αυτή την κατηγορία τιμής ένα supermini (Grande Punto, Polo κλπ) από ένα μικρομεσαίο (Bravo, Ceed κλπ): Διαστάσεις (αν το θέλεις κυρίως για αυτοκίνητο πόλης) και σπορ συμπεριφορά (ένα μικρότερο αυτοκίνητο στην σπορ του έκδοση είναι σε αυτά τα λεφτά, ενώ η σπορ έκδοση του μεγαλύτερου ξεφεύγει οικονομικά). Αν δεν συντρέχει κάποιος από τους δύο παραπάνω λόγους, θα πρότεινα δαγκωτό μικρομεσαίο καθώς αυτά προσφέρουν πολύ καλύτερο 'πάτημα', άνεση, χώρους και δυνατότητα ταξιδίων. Σε αυτά τα λεφτά, υπάρχουν αρκετές και καλές επιλογές όπως τα Fiat Bravo 120 CV (εδώ τώρα περιμένω τον 106 να μου την πει... ), το Kia Pro Ceed 1.6 και το εξαιρετικό Seat Leon 1.4 Tsi. Σίγουρα τα αλογάκια τους ξεφεύγουν (120-125) αλλά είναι μεγαλύτερα και βαρύτερα από το αντίστοιχα supermini.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • P
                        pico last edited by

                        Όπως τα λέει ο REALZEUS και έχεις και μεγαλύτερο χώρο στα πίσω καθίσματα..

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mivec_power last edited by

                          To παιδί είναι νέος οδηγός και θέλει μικρό αυτοκίνητο... ακόμα και τα 4μ των σούπερμινι είναι υπεραρκετά για αυτόν... αλλιώς αν το πάμε στο value-per-carsize, ας του προτείνουμε ένα superb να έχει αρκετό χώρο για να κάθεται η γιαγιά σταυροπόδι στο πίσω κάθισμα

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:
                            To παιδί είναι νέος οδηγός και θέλει μικρό αυτοκίνητο... ακόμα και τα 4μ των σούπερμινι είναι υπεραρκετά για αυτόν... αλλιώς αν το πάμε στο value-per-carsize, ας του προτείνουμε ένα superb να έχει αρκετό χώρο για να κάθεται η γιαγιά σταυροπόδι

                            Δεν είμαι Αμερικάνος για να πιστέυω ότι 'bigger is better'... Απλά είπα ότι με τόσα λεφτά μπορεί να πάρει καλύτερο αυτοκίνητο αν ανέβει κατηγορία. Δεν πιστεύω να διαφωνεί κανείς ότι ένα Leon είναι συνολικά καλύτερο από το Ibiza πχ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              red_monster last edited by

                              Ο χρήστης saxo_1100 έγραψε:

                              Μπορω να διαθασω μεχρι 16000 ευρα, αλλα μπορει και λιγοτερα με το σκεπτικο οτι θα ειναι το πρωτο μου αυτοκινητο και οτι δεν ειμαι ιδιαιτερα εμπειρος οδηγος - καμια 40αρια ωρες οδήγησης ολες κι ολες!! Ενδιαφερομαι κυριως για την κατηγορια των polo, mito, punto, fiestα κτλ..(μικρομεσαια??)

                              Στα 14-15 ειναι το καινουριο πολο...Αρκετα πιο ομορφο απο το παλιο, και με στανταρ esp... αλλα ο 1400αρης βγαζει μονο 85 αλογα...Αξιζει να δωσεις τοσα λεφτα για τοσο λιγα αλογα και εν ετοι 2009 ?? Θελω 90-100. Παραπανω δεν μου παιρνουν οι γονεις μου

                              Καταρχάς, τα 85 μόνο άλογα του πόλο, είναι υπεραρκετά για κάποιον άπειρο οδηγό που θέλει ένα ασφαλές πρώτο αυτοκίνητο. Ο συγκεκριμένος 14άρης κινητήρας έχει και αρκετή ροπούλα σε σχέση με άλλα ατμοσφαιρικά 14άρια...

                              Οδήγησα το ibiza με τον 85άρη και μου φάνηκε αρκετά ολοκληρωμένο και σίγουρα αρκετά πιο διασκεδαστικό από ότι αφήνουν τα 85 άλογα του να εννοειθεί...

                              ίμπιζα από εμένα ,σε άσπρο με την μεγάλη γυάλινη ηλιοροφή

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                romilos last edited by

                                Ο χρήστης vagos89 έγραψε:

                                Έρχεται το facelift Punto Evo με βελτιωμένο εσωτερικό και κατεστραμένη μούρη
                                Τσίμπα έναν μπροστινό προφυλακτήρα από το τωρινό να τον βάλεις στο facelift αν το πάρεις
                                Το τωρινό πάντως είναι αρκετά πίσω στο θέμα εσωτερικό. Κατά τα άλλα είναι ένα καλό αυτοκίνητο.

                                Μολις το ειδα.Ειχα ακουσει για αυτο αλλα νομιζα οτι θα ηταν καμια ξεχωριστη ειδικη εκδοση και οχι facelift. Πρεπει να ειναι αρκετα καλυτερο απο το παρων πουντο...Εσωτερικα φαινεται τουλαχιστον μια κλαση ανωτερο. Αλλα εξωτερικα...Μαλλον προς το χειροτερο δυστυχως...Ξενερωσα απιστευτα
                                Και ειναι και οι καινουριοι κινητηρες...Αλλα δε νομιζω να ειναι μεγαλο ρισκο, λογικα θα ειναι δοκιμασμενοι ε? Αντε να δουμε και τιμες και βλεπουμε...
                                Μα καλα τι προφυλακτηρες ειναι αυτοι που εβαλαν??? Τεσπα, αναμενω να το δω και απο κοντα...

                                εχεις κανει κανενα τεστ ντραιβ??
                                Ποιο αυτοκινητο εχεις οδηγησει ή εστω μπει μεσα και να σου εκανε αισθηση ωστε να φτασεις να το παρεις?
                                Το γκαζι και το στριψιμο ξαναλεω ειναι πολυ σχετικα..
                                μπορει πχ για σενα τα 95 αλογα της μιτο να ειναι υπεραρκετα και να γουσταρεις να παρεις την κοπελια σου να πας ενα ταξιδι, ενω εγω πχ να γουσταρω τα 120 του rallye 106 και να μη με νοιαζει που η κοπελα θα το λεει κουβα... στα λεφτα αυτα πρεπει να κανεις πολλους συμβιβασμους και σε γκαζι και σε στριψιμο αλλα οχι απαραιτητα σε εμφανιση
                                Σκεψου εσυ αν θελεις και ποσο εισαι διατεθημενος να πληρωσεις τα + ταδε λιτρα βενζινης των επιπλεον 10-20 αλογων...
                                γιατι και ενα σκαφος καιει 1λιτρο/χιλιομετρο, αυτο δε σημαινει πως επειδη ειναι ασυμφορο δεν θα το αγορασει καποιος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • V
                                  vagos89 last edited by

                                  Ο χρήστης romilos έγραψε:

                                  κανει κανενα τεστ ντραιβ??
                                  Ποιο αυτοκινητο εχεις οδηγησει ή εστω μπει μεσα και να σου εκανε αισθηση ωστε να φτασεις να το παρεις?
                                  Το γκαζι και το στριψιμο ξαναλεω ειναι πολυ σχετικα..
                                  μπορει πχ για σενα τα 95 αλογα της μιτο να ειναι υπεραρκετα και να γουσταρεις να παρεις την κοπελια σου να πας ενα ταξιδι, ενω εγω πχ να γουσταρω τα 120 του rallye 106 και να μη με νοιαζει που η κοπελα θα το λεει κουβα... στα λεφτα αυτα πρεπει να κανεις πολλους συμβιβασμους και σε γκαζι και σε στριψιμο αλλα οχι απαραιτητα σε εμφανιση
                                  Σκεψου εσυ αν θελεις και ποσο εισαι διατεθημενος να πληρωσεις τα + ταδε λιτρα βενζινης των επιπλεον 10-20 αλογων...
                                  γιατι και ενα σκαφος καιει 1λιτρο/χιλιομετρο, αυτο δε σημαινει πως επειδη ειναι ασυμφορο δεν θα το αγορασει καποιος

                                  Exω μπει σε φιεστα, μιτο, κορσα και πολο προηγουμενης γενιας και εχω οδηγησει τα 2 τελευταια. (και το οιογενειακο bora και το getz που εκανα μαθηματα οδηγησης). Για να πω την αληθεια απο αποψη οδηγικης συμπεριφορας δεν μπορω να πω κατι...Ολα ιδια μου φαινονται! Αλλα μαλλον ειναι λογικο αφου ειμαι απειρος οδηγος και επισης ειναι ολα αυτοκινητα της ιδιας κατηγοριας με παρομοιες επιδοσεις... Συν οτι ο τροπος οδηγησης μου μαλλον συντηρητικος ειναι. Οσο για τη θεση οδηγησης κανενα δε με εχει ενοχλησει ιδιαιτερα, θεμα συνηθειας ειναι.

                                  Τα twingo kai panda αποκλειονται αυτοματα αφου δεν εχουν 5 αστερια. Οσο για το κλιο θα το κοιταξω...Παντως εχω αναθεωρησει την αποψη μου για τα 85 αλογα του πολο. Απλως με ξενιζει λιγο το γεγονος οτι προσφερει λιγοτερα απο τα αλλα της κατηγοριας του, ενω είναι απο τα ακριβοτερα.

                                  edit Και εννοειται οτι η καταναλωση παιζει σημαντικο ρολο. Ειπαμε, φοιτητης ειμαι...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • xenos
                                    xenos last edited by

                                    To punto το 120άρι μοιάζει τίμια επιλογή. Τα twingo, panda κλπ δεν είναι υπερβολικά μικρά?

                                    (και στο γράφω εγώ με μξ )

                                    Φληναφήματα και πομφόλυγες...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      travelman last edited by

                                      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                      Κατά τη γνώμη μου, υπάρχουν μόνο δύο λόγοι για να προτιμήσει κάποιος σε αυτή την κατηγορία τιμής ένα supermini (Grande Punto, Polo κλπ) από ένα μικρομεσαίο (Bravo, Ceed κλπ): Διαστάσεις (αν το θέλεις κυρίως για αυτοκίνητο πόλης) και σπορ συμπεριφορά (ένα μικρότερο αυτοκίνητο στην σπορ του έκδοση είναι σε αυτά τα λεφτά, ενώ η σπορ έκδοση του μεγαλύτερου ξεφεύγει οικονομικά). Αν δεν συντρέχει κάποιος από τους δύο παραπάνω λόγους, θα πρότεινα δαγκωτό μικρομεσαίο καθώς αυτά προσφέρουν πολύ καλύτερο 'πάτημα', άνεση, χώρους και δυνατότητα ταξιδίων...

                                      +1

                                      το μικρομεσαίο έχει μεγάλη διαφορά από το σουπερμίνι. Και αφού το προσίντ έχει τα έξτρα άλογα για να μην είναι ψοφήμι και είναι όμορφο είναι πολύ καλή επιλογή. Να είχε και ένα καλύτερο κιβώτιο...

                                      Έπιπλέον ο νέος οδηγός πρέπει να μάθει σε μεγάλο αμάξι κατ' εμέ. Μετά όλα θα του φαίνονται παιχνίδι...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • O
                                        outofthebox last edited by

                                        το 500αρακι 1.4 που προταθηκε καπως πιο πριν.
                                        ειναι ασφαλες, γρηγορο και στυλατο (το μονο με 'μουρη', αν μπορουμε να χρησιμοποιησουμε αυτον τον ορο σ αυτα τα λεφτα).

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          romilos last edited by

                                          Ο χρήστης vagos89 έγραψε:

                                          κανει κανενα τεστ ντραιβ??
                                          Ποιο αυτοκινητο εχεις οδηγησει ή εστω μπει μεσα και να σου εκανε αισθηση ωστε να φτασεις να το παρεις?
                                          Το γκαζι και το στριψιμο ξαναλεω ειναι πολυ σχετικα..
                                          μπορει πχ για σενα τα 95 αλογα της μιτο να ειναι υπεραρκετα και να γουσταρεις να παρεις την κοπελια σου να πας ενα ταξιδι, ενω εγω πχ να γουσταρω τα 120 του rallye 106 και να μη με νοιαζει που η κοπελα θα το λεει κουβα... στα λεφτα αυτα πρεπει να κανεις πολλους συμβιβασμους και σε γκαζι και σε στριψιμο αλλα οχι απαραιτητα σε εμφανιση
                                          Σκεψου εσυ αν θελεις και ποσο εισαι διατεθημενος να πληρωσεις τα + ταδε λιτρα βενζινης των επιπλεον 10-20 αλογων...
                                          γιατι και ενα σκαφος καιει 1λιτρο/χιλιομετρο, αυτο δε σημαινει πως επειδη ειναι ασυμφορο δεν θα το αγορασει καποιος

                                          Exω μπει σε φιεστα, μιτο, κορσα και πολο προηγουμενης γενιας και εχω οδηγησει τα 2 τελευταια. (και το οιογενειακο bora και το getz που εκανα μαθηματα οδηγησης). Για να πω την αληθεια απο αποψη οδηγικης συμπεριφορας δεν μπορω να πω κατι...Ολα ιδια μου φαινονται! Αλλα μαλλον ειναι λογικο αφου ειμαι απειρος οδηγος και επισης ειναι ολα αυτοκινητα της ιδιας κατηγοριας με παρομοιες επιδοσεις... Συν οτι ο τροπος οδηγησης μου μαλλον συντηρητικος ειναι. Οσο για τη θεση οδηγησης κανενα δε με εχει ενοχλησει ιδιαιτερα, θεμα συνηθειας ειναι.

                                          Τα twingo kai panda αποκλειονται αυτοματα αφου δεν εχουν 5 αστερια. Οσο για το κλιο θα το κοιταξω...Παντως εχω αναθεωρησει την αποψη μου για τα 85 αλογα του πολο. Απλως με ξενιζει λιγο το γεγονος οτι προσφερει λιγοτερα απο τα αλλα της κατηγοριας του, ενω είναι απο τα ακριβοτερα.

                                          edit Και εννοειται οτι η καταναλωση παιζει σημαντικο ρολο. Ειπαμε, φοιτητης ειμαι...

                                          To corsa to 90αρι δε μαρεσει καθολου!! Αδικαιολογητα σκληρο το σπορ ...το εχει η πεθερα μου και στα 18.000 αρχισενα ψιλοτριζει σε ανωμαλιες
                                          Μιτο πολυ ωραιο σε τεστ ντραιβ πολυ ωραιο μεσα , εξω περιεργο.. θα το επαιρνα αν δεν ειχε για τοδεδομενα μου το μικρο πορτ παγκαζ...
                                          Για το φιεστα απο πολυ επισημο ατομο εχω ακουσει πολυ καλα λογια. επισης θα το επαιρνα ειδικα στην εκδοση σπορτ!
                                          Πολο προσωπικα με τιποτα το εχει πλεον και η κουτση μαριο..
                                          Ψηφιζω μιτο ΄η φιεστα σπορτ...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • R
                                            red_monster last edited by

                                            Ο χρήστης OutOfTheBox έγραψε:
                                            το 500αρακι 1.4 ... γρηγορο ...

                                            Σε καμία περίπτωση δεν είναι το 500 γρήγορό ,μάλλον αργό θα το έλεγα , ειδικά αν αναλογιστείς τι κανει το πάντα 100 με το ίδιο μοτέρ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr