-
Ο πατερας μου σκεφτεται να αντικαταστησει το αυτοκινητο του, το οποιο παρολο που εχω για προσωπικη μου χρηση ενα Grande Punto 1.4 δεν αποκλειεται να χρησιμοποιω και εγω αρκετα συχνα.
Δινει μεχρι 6, άντε 7χιλιαρικα (δεν ειμαστε για πολλα πολλα).Απο το αυτοκινητο θελουμε:
Υποχρεωτικα hatchback.
Να χωραει 4 ατομα αξιοπρεπως και τα μπαγκαζια τους.
Να κινειται αξιοπρεπως.
Να εχει 4 πορτες και a/c.
Να μη μας ^&#$#$@^% το κρατος με τη φορολογια.Οποτε συμφωνα με τα παραπανω, κατεληξα στο οτι χρειαζομαστε ενα αυτοκινητο σιγουρα μετα το 2000, της κατηγοριας 'μικρομεσαιο'. Σιγουρα κατι σε 1600cc καθως τα 1,4 μικρομεσαια ειναι οριακα απο επιδοσεις. (Ειπαμε, να κινειται αξιοπρεπως... το τωρινο αυτοκινητο εχει τελικη 188 και 0-100 σε 11,4. Δε θα ηθελα καποιο με τελικη 160 και 0-100 σε 13 φευγα, εχουν αρκετη διαφορα).
Συμφωνα με μια ερευνα που εκανα, τα ακολουθα βρισκονται εντος, ταξινομημενα βασει τιμης:
Citroen Xsara 1.6 110PS 195τελικη 0-100: 9,7 μοντ '00-'04 3500-5500 ευρω.
Fiat Stilo 1.6 103PS 183 / 10,9 01-04 5000-6500 ευρω
Chevrolet Lacetti 1.6 109PS 180 10,7 04-05 5000-7000ευρω
Peugeot 307 1.6 110PS 190 10,7 02-04 5500-7000ευρω
Ford Focus 1.6 101PS 185 11,2 00-03 5000-7500ευρω
Alfa Romeo 147 120PS 195 10,6 01-03 5000-7500ευρω
Renault Megane 1.6 115PS 192 10,9 02-04 6000-7500ευρω
Seat Leon 1.6 105PS 192 10,8 01-03 6000-7500ευρω.Σχεδιαστικα ειναι του γουστου μου η Alfa και το Leon, το Stilo εμπρος και το Lacetti πισω.
To Megane και το Xsara δεν μου αρεσουν. Φυσικα ο σχεδιασμος λιγο ρολο παιζει καθως για τον πατερα μου 'Ολα ιδια ειναι' πλεον...Ποιο θα λεγατε 'ΜΑΚΡΥΑΑΑΑΑ' και γιατι?
Ποιο θα προτιμουσατε εσεις και γιατι?
Οι τιμες πώς σας φαινονται? 'Σηκωνουν' παζαρια?Να τονισω οτι το αυτοκινητο που θα αντικαταστησει ειναι ενδιαφερον οδηγικα και εχει νευρο, οποτε θα προτιμουσα να αγορασω καποιο ενδιαφερον οδηγικα αυτοκινητο που να σου χαριζει χαμογελο κι ας ειναι ασχημο. Οσο ειναι αυτο δυνατον σε αυτα τα λεφτα παντα...
Ομως θελω (ακομα περισσοτερο) φθηνα σερβις και κυριως λογικη καταναλωση, γιατι εχουμε κουραστει να δινουμε 50 ευρω την εβδομαδα με το τωρινο...Τα φωτα σας παρακαλω!
-
Ο πατερας μου σκεφτεται να αντικαταστησει το αυτοκινητο του, το οποιο παρολο που εχω για προσωπικη μου χρηση ενα Grande Punto 1.4 δεν αποκλειεται να χρησιμοποιω και εγω αρκετα συχνα.
Δινει μεχρι 6, άντε 7χιλιαρικα (δεν ειμαστε για πολλα πολλα).Απο το αυτοκινητο θελουμε:
Υποχρεωτικα hatchback.
Να χωραει 4 ατομα αξιοπρεπως και τα μπαγκαζια τους.
Να κινειται αξιοπρεπως.
Να εχει 4 πορτες και a/c.
Να μη μας ^&#$#$@^% το κρατος με τη φορολογια.Οποτε συμφωνα με τα παραπανω, κατεληξα στο οτι χρειαζομαστε ενα αυτοκινητο σιγουρα μετα το 2000, της κατηγοριας 'μικρομεσαιο'. Σιγουρα κατι σε 1600cc καθως τα 1,4 μικρομεσαια ειναι οριακα απο επιδοσεις. (Ειπαμε, να κινειται αξιοπρεπως... το τωρινο αυτοκινητο εχει τελικη 188 και 0-100 σε 11,4. Δε θα ηθελα καποιο με τελικη 160 και 0-100 σε 13 φευγα, εχουν αρκετη διαφορα).
Συμφωνα με μια ερευνα που εκανα, τα ακολουθα βρισκονται εντος, ταξινομημενα βασει τιμης:
Citroen Xsara 1.6 110PS 195τελικη 0-100: 9,7 μοντ '00-'04 3500-5500 ευρω.
Fiat Stilo 1.6 103PS 183 / 10,9 01-04 5000-6500 ευρω
Chevrolet Lacetti 1.6 109PS 180 10,7 04-05 5000-7000ευρω
Peugeot 307 1.6 110PS 190 10,7 02-04 5500-7000ευρω
Ford Focus 1.6 101PS 185 11,2 00-03 5000-7500ευρω
Alfa Romeo 147 120PS 195 10,6 01-03 5000-7500ευρω
Renault Megane 1.6 115PS 192 10,9 02-04 6000-7500ευρω
Seat Leon 1.6 105PS 192 10,8 01-03 6000-7500ευρω.Σχεδιαστικα ειναι του γουστου μου η Alfa και το Leon, το Stilo εμπρος και το Lacetti πισω.
To Megane και το Xsara δεν μου αρεσουν. Φυσικα ο σχεδιασμος λιγο ρολο παιζει καθως για τον πατερα μου 'Ολα ιδια ειναι' πλεον...Ποιο θα λεγατε 'ΜΑΚΡΥΑΑΑΑΑ' και γιατι?
Ποιο θα προτιμουσατε εσεις και γιατι?
Οι τιμες πώς σας φαινονται? 'Σηκωνουν' παζαρια?Να τονισω οτι το αυτοκινητο που θα αντικαταστησει ειναι ενδιαφερον οδηγικα και εχει νευρο, οποτε θα προτιμουσα να αγορασω καποιο ενδιαφερον οδηγικα αυτοκινητο που να σου χαριζει χαμογελο κι ας ειναι ασχημο. Οσο ειναι αυτο δυνατον σε αυτα τα λεφτα παντα...
Ομως θελω (ακομα περισσοτερο) φθηνα σερβις και κυριως λογικη καταναλωση, γιατι εχουμε κουραστει να δινουμε 50 ευρω την εβδομαδα με το τωρινο...Τα φωτα σας παρακαλω!
-
Ο πατερας μου σκεφτεται να αντικαταστησει το αυτοκινητο του, το οποιο παρολο που εχω για προσωπικη μου χρηση ενα Grande Punto 1.4 δεν αποκλειεται να χρησιμοποιω και εγω αρκετα συχνα.
Δινει μεχρι 6, άντε 7χιλιαρικα (δεν ειμαστε για πολλα πολλα).Απο το αυτοκινητο θελουμε:
Υποχρεωτικα hatchback.
Να χωραει 4 ατομα αξιοπρεπως και τα μπαγκαζια τους.
Να κινειται αξιοπρεπως.
Να εχει 4 πορτες και a/c.
Να μη μας ^&#$#$@^% το κρατος με τη φορολογια.Οποτε συμφωνα με τα παραπανω, κατεληξα στο οτι χρειαζομαστε ενα αυτοκινητο σιγουρα μετα το 2000, της κατηγοριας 'μικρομεσαιο'. Σιγουρα κατι σε 1600cc καθως τα 1,4 μικρομεσαια ειναι οριακα απο επιδοσεις. (Ειπαμε, να κινειται αξιοπρεπως... το τωρινο αυτοκινητο εχει τελικη 188 και 0-100 σε 11,4. Δε θα ηθελα καποιο με τελικη 160 και 0-100 σε 13 φευγα, εχουν αρκετη διαφορα).
Συμφωνα με μια ερευνα που εκανα, τα ακολουθα βρισκονται εντος, ταξινομημενα βασει τιμης:
Citroen Xsara 1.6 110PS 195τελικη 0-100: 9,7 μοντ '00-'04 3500-5500 ευρω.
Fiat Stilo 1.6 103PS 183 / 10,9 01-04 5000-6500 ευρω
Chevrolet Lacetti 1.6 109PS 180 10,7 04-05 5000-7000ευρω
Peugeot 307 1.6 110PS 190 10,7 02-04 5500-7000ευρω
Ford Focus 1.6 101PS 185 11,2 00-03 5000-7500ευρω
Alfa Romeo 147 120PS 195 10,6 01-03 5000-7500ευρω
Renault Megane 1.6 115PS 192 10,9 02-04 6000-7500ευρω
Seat Leon 1.6 105PS 192 10,8 01-03 6000-7500ευρω.Σχεδιαστικα ειναι του γουστου μου η Alfa και το Leon, το Stilo εμπρος και το Lacetti πισω.
To Megane και το Xsara δεν μου αρεσουν. Φυσικα ο σχεδιασμος λιγο ρολο παιζει καθως για τον πατερα μου 'Ολα ιδια ειναι' πλεον...Ποιο θα λεγατε 'ΜΑΚΡΥΑΑΑΑΑ' και γιατι?
Ποιο θα προτιμουσατε εσεις και γιατι?
Οι τιμες πώς σας φαινονται? 'Σηκωνουν' παζαρια?Να τονισω οτι το αυτοκινητο που θα αντικαταστησει ειναι ενδιαφερον οδηγικα και εχει νευρο, οποτε θα προτιμουσα να αγορασω καποιο ενδιαφερον οδηγικα αυτοκινητο που να σου χαριζει χαμογελο κι ας ειναι ασχημο. Οσο ειναι αυτο δυνατον σε αυτα τα λεφτα παντα...
Ομως θελω (ακομα περισσοτερο) φθηνα σερβις και κυριως λογικη καταναλωση, γιατι εχουμε κουραστει να δινουμε 50 ευρω την εβδομαδα με το τωρινο...Τα φωτα σας παρακαλω!
-
το φοκους κορυφαιο σε οδικη συμπεριφορα κ τιμονι.επιδοσεις μεσου ορου,χωροι καλοι,κ ποιοτητα κατασκευης.περιπου τα ιδια κ η αλφα,συν καλυτερες επιδοσεις,με ενα θεματακι στην ποιοτητα ομως.το μεγκαν με εξαιρεση το τιμονι ειναι απο τα κορυφαια,συν την ανεση.αναμεσα σε αυτα θα διαλεγα.για φιατ κ κορεες δεν θελω να ακουω.
-
Φίλε μου ψάξε να βρεις ένα μεταχειρισμένο C4 του 2005-2006.
Τα αυτοκίνητα αυτά με τα χρηματοδοτικά και τις εκπτώσεις της Citroen, ειδικά πριν το facelift που ήρθε, έπεσαν ΠΑΡΑ πολύ χαμηλά σε μεταπωλητική αξία και είναι πραγματικά ΠΟΛΥ αμάξι για τα χρήματα που μπορείς να το βρεις. Θα είναι και πιο φρέσκο από αυτά που λες και πιο σύγχρονο σε κάθε τομέα.
Τυχαίο παράδειγμα http://www.car.gr/classifieds/cars/view/384129/ -
ξεχασα το 307.αρκετα καλο κ ανετο.το λεον δεν ξερω.το σημερινο καλο ειναι,το προηγουμενο αστο....
-
Θα συμφωνήσω με το Νέο για το θέμα του C4.Οι τιμές είναι πραγματικά εξευτελιστικές.Αν θες ψάξε το!
Τώρα για τις άλλες επιλογές θα πρότεινα Focus και 147.Γνωστά και τα δύο για την οδική τους συμπεριφορά το Focus έχει πιο καλούς χώρους και καλύτερη ασφάλεια στο Ncap(4 αστέρια αντί 3 της 147),αλλά είναι και πιο αργό λόγω των θεόμακρων σχέσεων.Σε τιμές η 147 είναι πολύ φθηνή ενώ ο εξοπλισμός που έχει είναι πολύ καλός ακόμη και για τα σημερινά δεδομένα.Το Focus έχει πιο λίγο εξοπλισμό αλλά καλύτερη ποιότητα. -
Τα c4 1.4 ειναι μια γενια νεοτερα απ ολα αυτα..Το 1.4 ειναι πολυ ελαστικο για 90ps και απο design μεσα σκιζει..απο ποιοτητα κατασκευης συναρμογη ειναι πολυ καλυτερο απ ολα τα παραπανω..εχω κανει καμποσα χιλιομετρα συνοδηγος σε turbo και σε 1.4 90ps..και μαλιστα και τα 2 με 17αρες..και το αυτοικινητο ειναι και ανετο για τετοια διασταση..Ωστοσο πρεπει να βαλεις 8-9 χιλιαρικα γιατι ειναι πιο λιγο πιο ακριβα απο το ποσο που εχεις θεσει.Ισως ανσκεφτεις και τα νεα τελη να αξιζει το κοπο να κανεις την υπερβαση.
Απο εκει και περα θα κοιταζα για 147,xsara,focus με τη σειρα που τα εγραψα..Ειναι τα πιοστριφτερα και ενδιαφεροντα οδηγικα.Επισης βρισκεις xsara 1.6 16v με 5-6 χιλιαρικα..Απο αισθηση τη θεωρω καλυτερη απο τη c4 πιθανον και σε κρατημα αν και 17αρια κανουν δουλεια στη c4..Η alfa ειναι πιο πολεμικη απο τα 3 με πολυ αμεσο τιμονι, κλασσικα κορυφαιο κρατημα και ομορφη μεσα εξω. Για το focus με καλυψαν οι προηγουμενοι..απλα το θερω ενα βημα πιο κατω απο 147-xsara.
Επισης η xsara εχει πολυ πιο λογικη καταναλωση και πιο φθηνο service..Επειδη το ψαχνω λιγο με τις alfa θελουν ενα 500αρικο αν 40000-50000 km για το μεγαλο service το μεγαλο στα xsara-307 ερχεται ανα 60000km και ειναι αρκετα φθηνοτερο. -
Ναι για τη Ξαρα την 1,6 16v ελεγα κι εγω. Ειναι σημαντικα γρηγοροτερη απο ολα τ αλλα, αλλα και φτηνοτερη. Παταει καλα? Απο αξιοπιστια? Απο φρενα? Αισθητικα εξω με αφηνει αδιαφορο, μεσα δε μου αρεσει. Α, το VTS δεν ειναι το στανταρ 1.6? Τι διαφορες εχει απο τα άλλα 1.6 με 110 αλογακια που βρηκα εγω αρκετα φθηνοτερα απο 5 χιλιαρικα?
Θα απαντησω σε ολους αναλυτικα αυριο, που θα υπαρξουν και περισσοτερες αποψεις.
Να μη ξεχασω να ευχαριστησω οσους απαντησαν μεχρι τωρα.
PS: Δεν ακουσα ποιο να αποφυγω ακομα απο καποιον. Περιμενω κι εκει τις αποψεις σας με αιτιολογηση αν ειναι δυνατον.
Ευχαριστω και παλι. -
Ο χρήστης GeorgeMan έγραψε:
Ναι για τη Ξαρα την 1,6 16v ελεγα κι εγω. Ειναι σημαντικα γρηγοροτερη απο ολα τ αλλα, αλλα και φτηνοτερη. Παταει καλα? Απο αξιοπιστια? Απο φρενα? Αισθητικα εξω με αφηνει αδιαφορο, μεσα δε μου αρεσει. Α, το VTS δεν ειναι το στανταρ 1.6? Τι διαφορες εχει απο τα άλλα 1.6 με 110 αλογακια που βρηκα εγω αρκετα φθηνοτερα απο 5 χιλιαρικα?Θα απαντησω σε ολους αναλυτικα αυριο, που θα υπαρξουν και περισσοτερες αποψεις.
Να μη ξεχασω να ευχαριστησω οσους απαντησαν μεχρι τωρα.
PS: Δεν ακουσα ποιο να αποφυγω ακομα απο καποιον. Περιμενω κι εκει τις αποψεις σας με αιτιολογηση αν ειναι δυνατον.
Ευχαριστω και παλι.Οχι απλα παταει καλα ειναι στη κορυφη της κατηγοριας και θα σε ανταμειψει αν τη πιεσεις οπως και η alfa ,απο αξιοπιστια ειναι στο μεσο ορο χωρις τρελα πραγματα,πολυ καλα φρενα και τα vts τα 3θυρα ειναι πολυ πιο ομορφα και εχουν ψιλοδιαφορουλες στην αναρτηση..ειναι λιγο πιο σκληρα..ολες ομως εχουν 110 αλογα..
Καλος μου φιλος εχει το 206 με αυτο το μοτερ και πραγματικα φυσαει και εχει και ωραια χροια-ηχο..Τραβαει γραμμικα και εχει κανονικη καταναλωση παρα κατι sprint-booster που ο ιδιος εχει προσθεσει..Γενικα πολυ σουπερ τιμη για αυτο που παιρνεις..
Διαβασε ξανα και την αρχικη δημοσιευση μου εκανα καποιες προσθηκες..Π.χ.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/366344/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/388813/
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/384711/ -
Η 147 είναι με διαφορά η ταχύτερη και η πιο σπορτίβ επιλογή. Οι τιμές επιδόσεων που παρέθεσες είναι οι εργοστασιακές και έχουν μικρή σχέση με την πραγματικότητα. Στην πραγματικότητα η 147 έχει μετρηθεί στα 10 για το 0-100, ενώ το Stilo στα 13! Οπότε τα παραπάνω νούμερα μην τα κοιτάς καθόλου. Το Focus, αν και στριφτερό, είναι πολύ πιο αργό (λόγω και ράθυμου κινητήρα αλλά και θεόμακρων σχέσεων) και από 147 και από Megane και Xsara τα οποία είναι τα αμέσως ταχύτερα αυτοκίνητα του γκρουπ και μετά την 147. Το μειονέκτημα της 147 είναι η αυξημένη κατανάλωση και ανάγκες συντήρησης (π.χ. ιμάντας χρονισμού κάθε 40 χιλιάδες χιλιόμετρα που αν δεν αλλαχθεί εγκαίρως θα σου κάνει ζημία χιλιάδων Ευρώ). Οπότε η σειρά που προτείνω είναι η εξής:
- 147 120 ίππων - Γρήγορη, στριφτερή, κούκλα αλλά κοστίζει (σε χρήση και συντήρηση).
- Megane 1.6 / Xsara 1.6 - Πολύ καλές επιλογές αλλά ένα κλικ λιγότερο σπορτίφ από την 147.
- Focus Mk1 1.6 - Στριφτερό αλλά σχετικά αργό. Πολύ αξιόπιστο και οικονομικό όμως.
Αν μπορέσεις και βρεις C4 είναι καλή περίπτωση ,γιατί είναι νεότερο των υπολοίπων, αλλά σε καμία περίπτωση δεν φτάνει την συμμετοχική συμπεριφορά των προαναφερόμενων μοντέλων. Όλα τα υπόλοιπα δεν τα σχολιάζω καν.
-
Από την εμπειρία μου από σχεδόν 4,5 χρόνια με ένα Focus Mk1 1,6 του 2003, σεντάν, έκδοση Ghia ( η πιο πλούσια έκδοση) και μετά από 49.000 χλμ. έχω να σου πω τα εξής:
Το αυτοκίνητο οδηγικά είναι από τις καλύτερες προτάσεις της εποχής του αν όχι η καλύτερη και με τα δεδομένα του σήμερα παραμένει ψηλά. Πραγματικά στον τομέα αυτό θα το ευχαριστηθείς. Εμένα με κακόμαθε σε αυτόν τον τομέα και ανέβηκαν τα στάνταρ μου.
Κόστος χρήσης καλό (σέρβις κάθε 20.000 χλμ χωρίς ενδιάμεση αλλαγή λαδιών).
Επιδόσεις ικανοποιητικές (0-100 σε 11δλπ), οι σχέσεις είναι πολύ αραιές με συνέπεια όμως την χαμηλή κατανάλωση. Γενικά το αυτοκίνητο σου επιτρέπει να κινηθείς σε σβέλτους ρυθμούς χωρίς υπερβολές. Αν το πηγαίνεις με τους κόφτες κάπου στις 7000 στροφές (το είχα κάνει κάποιες φορές) τότε το πάει σούπερ. Με πρώτη 0-50, δευτέρα μέχρι 110, και τρίτη για τελική στο 185 (το επιτρέπει και το εγχειρίδιο χρήστη) το αυτοκίνητο απογειώνεται. Σίγουρα οι τεχνολογικές εξελίξεις έχουν δώσει δυνατότερα μοτέρ αλλά για την εποχή του ήταν μια χαρά.
Φρένα τέλεια σε κάθε περίπτωση και με οποιοδήποτε ταχύτητα (έχω κοκαλώσει από 120 και το αυτοκίνητο συμπεριφέρθηκε τέλεια)
Αξιοπιστία στα μηχανικά μέρη σούπερ. Στα υπόλοιπα ευπάθεια έχουν οι ηλεκτρικοί γρύλοι στα παράθυρα και είχα και θέμα με την στεγανότητα στην βάση του παρμπρίζ.
Ο εξοπλισμός είναι πλήρης στην έκδοση που το είχα αλλά τα 5πορτα δεν έβγαιναν σε αυτή την έκδοση (μόνο το 1,8). Η πιο πλούσια έκδοση για το 5πορτο ήταν η Trend με A/C αντί για κλιματιστικό και άλλες μικρότερες ελλείψεις και ποιότητα στην ταπετσαρία.
Το ίδιας εποχής Xcara 1,6 VTS φίλου έχει καλύτερο επίπεδο εξοπλισμού από το 5πορτο Focus (όχι όμως από το Ghia) και επίσης πολύ καλό οδηγικά και σε κρατήματα και 1 κλικ πιο πάνω σε επιδόσεις. Αξιοπιστία 1 κλικ κάτω.
H Alfa πολύ καλή οδηγικά αλλά με τρία αστέρια στο κρας τεστ και όχι με την καλύτερη φήμη για την αξιοπιστία (αν και όλα σχετικά είναι). Πάντως μία φορά που μπήκα σε 147 τριετίας άκουγα πολλά τριξίματα.
Με τα κριτήρια που έθεσες τα άλλα δεν νομίζω ότι σε καλύπτουν. -
Η 147 είναι με διαφορά η ταχύτερη και η πιο σπορτίβ επιλογή.
η xsaara είναι πιο γρήγορη απο την 147 και έχει μεγαλύτερο ρεπερτόριο στις στροφές.
-
Ο χρήστης GeorgeMan έγραψε:
Ναι για τη Ξαρα την 1,6 16v ελεγα κι εγω. Ειναι σημαντικα γρηγοροτερη απο ολα τ αλλα, αλλα και φτηνοτερη. Παταει καλα? Απο αξιοπιστια? Απο φρενα? Αισθητικα εξω με αφηνει αδιαφορο, μεσα δε μου αρεσει. Α, το VTS δεν ειναι το στανταρ 1.6? Τι διαφορες εχει απο τα άλλα 1.6 με 110 αλογακια που βρηκα εγω αρκετα φθηνοτερα απο 5 χιλιαρικα?Θα απαντησω σε ολους αναλυτικα αυριο, που θα υπαρξουν και περισσοτερες αποψεις.
Να μη ξεχασω να ευχαριστησω οσους απαντησαν μεχρι τωρα.
PS: Δεν ακουσα ποιο να αποφυγω ακομα απο καποιον. Περιμενω κι εκει τις αποψεις σας με αιτιολογηση αν ειναι δυνατον.
Ευχαριστω και παλι.Το VTS είναι σπορ έκδοση με καλύτερες επιδόσεις (110 αντί 102 άλογα στο απλό) και πιο πλούσιο εξοπλισμό. Αν βρείς VTS είναι καλή περίπτωση.
-
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
Η 147 είναι με διαφορά η ταχύτερη και η πιο σπορτίβ επιλογή.
η xsaara είναι πιο γρήγορη απο την 147 και έχει μεγαλύτερο ρεπερτόριο στις στροφές.
Τα έχω οδηγήσει και τα δύο και βρήκα την 147 σαφώς ανώτερη. Και είναι ταχύτερη και βάσει της αίσθησης που μου άφησε και βάσει των μετρήσεων.
-
Focus...................... 1.6 και τα μυαλλα στα καγκελα!!!
-
Επανερχομαι λοιπον! Ζητω εκ των προτερων συγγνωμη για το μακροσκελες ποστ, αλλα ηταν υποχρεωτικο...
Θα κοιταξω το C4, αλλα οταν εψαχνα αυτοκινητο για εμενα που το ειχα δει λιγο (περσυ δηλαδη), τα εδιναν τουλαχιστον 8 χιλιαρικα τα 1.4. Μου εκανε πραγματικα εντυπωση που βρηκατε καποια κατω απο 7.
Ομως, το C4 ειναι χαρακτηριστικο παραδειγμα υπερβαρίασης. Και ειδικα με τον 1.4 νομιζω οτι οχι απλα δε θα πηγαινει ανετα, αλλα θα μας κανει και τη ζωη δυσκολη. Θα μου πειτε, και πιο νεο ειναι, και ενα τονο εξοπλισμο εχει, να μη τα ζηταω ολα... Τι λετε επ αυτου?**Για το Focus **το ηξερα οτι ειναι οτι ειναι στριφτερο και οτι ειχε ψιλοαραιες σχεσεις. Και το αυτοκινητο που εχουμε τωρα εχει αραιες (1η 60, 2α 90, 3η 130, 4η 170), αλλα οχι και 0-100 με δευτερα και τριτη σε 170++ Κριμα που του βαλανε τοσο αραιο κιβωτιο. Η κονσολα του δεν ειναι της αισθητικης μου, αλλα δε θα τα χαλασουμε εκει. Οσο για το οτι εχει μονο 'απλο' ac, επειδη το αυτοκινητο που εχουμε τωρα εχει Clima και μαλιστα το που θα φυσαει ρυθμιζεται ηλεκτρικα και οχι με μοχλους, και η ροη του αερα οχι σε 2-3, αλλα σε 16 επιπεδα ( ) δε ξερω αν θα μας κακοφανει το σκετο a/c, ή αν θα μας κανει τη ζωη ευκολοτερη επειδη με ενα κουμπι θα εχουμε κρυο αερα
Παμε στο Xsara. Εκπλησσομαι που το 'απλο' ειχε μονο 101 αλογα, ενω το VTS 110. Πρωτον γιατι όπου εψαξα για car specs ολα ελεγαν 110, και δευτερον γιατι τα VTS ειναι συνηθως 3θυρα (δε μας κανουν) και 'σκισμενα'. Ξερετε τι εννοω... Για το 'απλο', μηπως υπαρχει καποιο link με τα specs? Επισης, τι κονσολα ειν αυτη βρε παιδια... Η κονσολα του Fiat Tipo που απεσυρα για να παρω το δικο μου ειναι κλασεις πιο 'φρεσκια' απο αυτη του Xsara. Ειπαμε, μικρες απαιτησεις, αλλα οχι να μας γυριζει και το ματι. Επισης, το Xsara 'sedanίζει' πισω, κατι που δεν αρεσει στον πατερα (μη ξεχναμε οτι το αμαξι θα το χρησιμοποιει κυριως αυτος).
**Η Alfa **οντως οδηγικα ειναι πολυ καλη και εχει πολυ καλο εξοπλισμο. Οσο για τους τριγμους, δε μας ενδιαφερουν. Εχουμε μαθει τοσα χρονια με παλια ιταλικα Αλλα, τι καταναλωση ειν αυτη? Ολα αυτα τα αυτοκινητα ειναι καπου στα 7lt/100km εργοστασιακη. Αυτη ειναι στα 8,5 Ειπαμε ειναι βασικο να μη δινουμε 50-60 ευρω τη βδομαδα για βενζινη. Παντως τα νουμερα λενε 10,6 για το 0-100 στην Alfa και 9,7 για το Xsarάκι με τα 110.
Το Megane δεν το εχω οδηγησει, αλλα εχω μπει μεσα αρκετες φορες. Πισω πολυ στριμωξιδι για τα ποδια, κι εμπρος το κεφαλι μου εδινε την αισθηση οτι απεχει μολις 2-3cm οχι απο το ταβανι, αλλα απο παραθυρο στο πλάι και το πλαισιο αυτου. Καλο χρυσο αγιο, αλλα ειναι πραγματα αυτα?
Στο Leon εκεινης της περιοδου εχω μπει μεσα αρκετες φορες και μου αρεσει! Μαλιστα εχω μπει στο 1.4 και μου εδινε την αισθηση οτι 'τραβαγε' παρολες τις απογοητευτικες εικονες που μου εδωσαν τα νουμερα (0-100 σε 14φευγα). Το 1,6 εχω την αισθηση οτι θα ειναι αρκετα καλυτερο. Τι λετε για αυτο?
Δεν ακουσα καμια αποψη για το **Lacetti **(εμφανισιακα απ εξω μου αρεσει, μεσα δεν εχω ιδεα τη γινεται). Επισης ακουσα πολυ λιγα για το 307 και το Stilo.
Περιμενω τα σχολια σας εναγωνιως, και σας ευχαριστω πολυ για τη μεχρι τωρα συμμετοχη. Ζητω συγγνωμη για την αργοπορια στην απαντηση.
-
110 άλογα έχουν όλες οι 16βαλβιδες 1,6 xsara
Ποιο μικρομεσαιο μεταχειρισμενο μου ταιριαζει?