-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Γιατί να πληρώσουμε με 1000€ τον κάτοχο ενός Ford Fiesta mod 1980 το οποίο με αγγελία δεν πιάνει ούτε 300€;Α.Γιατι το 'σπορ της οικολογιας' ειναι ακριβο.
Β.Για τον ιδιο λογο που επιδοτεις και τις ΠΑΝΑΚΡΙΒΕΣ ανανεωσιμες πηγες ενεργειας.
Γ.Για τον ιδιο λογο που τα υβριδικα δε πληρωνουν τελια κεκλοφοριας.Και γιατί να πληρώσω τον ιδιοκτήτη ενός τρακαρισμένου αμαξιού που δεν κινείται;
Αυτο δεν ισχυει.Πουθενα δεν ανεφερε η πραξη του Σουφλια κατι τετοιο.
Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές,τους χαλεπούς καιρούς που ζούμε λεφτά δεν περισσεύουν.Το καλοκαίρι με το περιβόητο μέτρο του μειωμένου τέλους ταξινόμησης,οι μόνοι που κέρδισαν είναι οι έμποροι που ξεστόκαραν τα ήδη αγορασμένα αμάξια και ο μόνος που έχασε είναι το κράτος που δεν εισέπραξε το τέλος.
Ναι εεε??Μπορεις να μας πεις τι θα εισεπραττε το κρατος αν οι πωλησεις ηταν στα επιπεδα των μηνων προ της μειωσης του ΕΤΤ??
-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Γιατί να πληρώσουμε με 1000€ τον κάτοχο ενός Ford Fiesta mod 1980 το οποίο με αγγελία δεν πιάνει ούτε 300€;Και γιατί να πληρώσω τον ιδιοκτήτη ενός τρακαρισμένου αμαξιού που δεν κινείται;Πρέπει να είμαστε ρεαλιστές,τους χαλεπούς καιρούς που ζούμε λεφτά δεν περισσεύουν.Το καλοκαίρι με το περιβόητο μέτρο του μειωμένου τέλους ταξινόμησης,οι μόνοι που κέρδισαν είναι οι έμποροι που ξεστόκαραν τα ήδη αγορασμένα αμάξια και ο μόνος που έχασε είναι το κράτος που δεν εισέπραξε το τέλος.Το όλο σκηνικό με την απόσυρση και τα κίνητρα είναι γιατί υποτίθεται πως 'δεν θες η μπακατέλα να σου ρυπαίνει το περιβάλλον' (ακόμα και ΚΤΕΟ να περνάνε τα παλιά, εξακολουθούν να βγάζουν τρελούς ρύπους σε σχέση με Euro IV/V).
Προφανώς κάποιος με τόσο παλιό αμάξι το έχει γιατί δεν δύναται να αγοράσει καινούριο. Είναι λογική λύση να του αυξάνεις τα τέλη κυκλοφορίας και να του λες 'πέτα το μόνος σου'; -
Ο χρήστης Neos έγραψε:
Κράξτε κι άλλο τώρα τους καρμίρηδες που γκρινιάζουν.
Είναι μερικοί....... κρατάνε το ρημάδι χρόνια και χρόνια και το κοστολογούν όσο έχει ένα καλομεταχειρισμένο 5ετίας!!!!!!
Γιατί δεν το αποσύρατε αμέσως;;; γιατί δε το δίνατε τόσα χρόνια;;;; Γιατί το έχουν χρόνια!!!!!
(και πληρώνουν ... και πληρώνουν ξέρετε πόσα 1000αρικα τους έχει στοιχίσει;;;)Επίσης με τα τέλη τι περιμένατε;;; να μη πληρώσετε τίποτα;;;;; -
Αγαπητέ φίλε,αν δεν έχει δυνατότητα να αγοράσει νέο αμάξι δε θα σωθεί με 1000€+1000€.Αν είναι ρυπογόνο ας γίνει ασύμφορο για κυκλοφορία και ας παίρνει τα ΜΜΜ ο ιδιοκτήτης του.Τι κέρδος θα έχει το περιβάλλον αν αντί για 1 ώρα οδήγησης με ένα Sierra του 1988 ο ίδιος ιδιοκτήτης θα κάνει 5 ώρες με ένα π.χ peugeot 308;Μου θυμίζει τα αναψυκτικά light και τα 'ελαφρά' τσιγάρα.Εκεί που κάποιος έπινε ένα απλό αναψυκτικό διότι έχει 'α' θερμίδες,παίρνε light που έχει 'α/2' και τελικά δεν πίνει ένα αλλά 3,κι εκεί που κάπνιζε ένα πακέτο κανονικά τσιγάρα,στα ελαφρά καπνίζει 2-3.Δεν είναι λύση αυτή.Λύση είναι η λελογισμένη χρήση των αυτοκινήτων κάτι που ο Έλληνας δεν πρόκειται να κάνει...
-
μέχρι του χρόνου ... πιστεύω έχουν χρόνο, ώστε να μελετήσουν τα ΝΕΑ πράσινα ΤΕΛΗ C02 ktl, ώστε συνολικά το κράτος να έχει ΑΚΟΜΑ περισσότερα έσοδα. Αλλά μην τους κατηγορήσετε, γιατί αν έχετε ένα αυτοκίνητο με
-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Αγαπητέ φίλε,αν δεν έχει δυνατότητα να αγοράσει νέο αμάξι δε θα σωθεί με 1000€+1000€.Αν είναι ρυπογόνο ας γίνει ασύμφορο για κυκλοφορία και ας παίρνει τα ΜΜΜ ο ιδιοκτήτης του.Τι κέρδος θα έχει το περιβάλλον αν αντί για 1 ώρα οδήγησης με ένα Sierra του 1988 ο ίδιος ιδιοκτήτης θα κάνει 5 ώρες με ένα π.χ peugeot 308;Μου θυμίζει τα αναψυκτικά light και τα 'ελαφρά' τσιγάρα.Εκεί που κάποιος έπινε ένα απλό αναψυκτικό διότι έχει 'α' θερμίδες,παίρνε light που έχει 'α/2' και τελικά δεν πίνει ένα αλλά 3,κι εκεί που κάπνιζε ένα πακέτο κανονικά τσιγάρα,στα ελαφρά καπνίζει 2-3.Δεν είναι λύση αυτή.Λύση είναι η λελογισμένη χρήση των αυτοκινήτων κάτι που ο Έλληνας δεν πρόκειται να κάνει...έχει εναλλακτική ? άφου τα ΜΜΜ εκτός ίσως ΜΕΤΡΟ σε ώρες Μη αιχμής ... είναι απαράδεκτα και για τα 10χλμ που κάνω για να πάω και να έρθω από την δουλειά μου περισσότερο ακριβά, ενώ ακόμα και με αυτή την κίνηση κάνω λιγότερο χρόνο.
-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Αγαπητέ φίλε,αν δεν έχει δυνατότητα να αγοράσει νέο αμάξι δε θα σωθεί με 1000€+1000€.Για το 2ο χιλιαρικο(της επιδοτησης καινουριου) τα ειπαμε.Καλα κανανε και το κοψανε.Για το χιλιαρικο ομως της αποσυρσης στα εγραψα πιο πανω.Η οικολογια και λοιπα πρασινα (απο αναπτυξη μεχρι αλογα) ειναι ακριβο σπορ.Και με τις πορδες της Μπιρμπιλη αυγα δε βαφονται...
Αν είναι ρυπογόνο ας γίνει ασύμφορο για κυκλοφορία και ας παίρνει τα ΜΜΜ ο ιδιοκτήτης του.Τι κέρδος θα έχει το περιβάλλον αν αντί για 1 ώρα οδήγησης με ένα Sierra του 1988 ο ίδιος ιδιοκτήτης θα κάνει 5 ώρες με ένα π.χ peugeot 308;
Δηλαδη την αποσταση που κανει ενα σιερρα σε μια ωρα, το 308 θελει πεντε??Τοσο αργο ειναι??
Λύση είναι η λελογισμένη χρήση των αυτοκινήτων κάτι που ο Έλληνας δεν πρόκειται να κάνει...
Tωρα το πετυχες.Παλι ο 'Ελληνας' φταιει μιας και απο τα 150τρις δραχμες που πηραμε( και μεγαλο μερος διαχειριστηκαν οι προγονοι του Γιωργακη) απο το 1980 μεχρι σημερα μεγαλο μερος πηγε για την αναπτυξη των δικτυων ΜΜΜ ωστε σημερα να εχουμε ενα απο τα πιο αναπτυγμενα δικτυα σε ουλο το κοσμο.
-
Κάρτα απεριορίστων καρπαζιών γιά την μπιρμπίλω θα μας δώσουνε άραγε ?
-
Ο χρήστης costaslio έγραψε:
Κράξτε κι άλλο τώρα τους καρμίρηδες που γκρινιάζουν.
Είναι μερικοί....... κρατάνε το ρημάδι χρόνια και χρόνια και το κοστολογούν όσο έχει ένα καλομεταχειρισμένο 5ετίας!!!!!!
Γιατί δεν το αποσύρατε αμέσως;;; γιατί δε το δίνατε τόσα χρόνια;;;; Γιατί το έχουν χρόνια!!!!!
(και πληρώνουν ... και πληρώνουν ξέρετε πόσα 1000αρικα τους έχει στοιχίσει;;;)Επίσης με τα τέλη τι περιμένατε;;; να μη πληρώσετε τίποτα;;;;;Αγαπητέ φίλε,αν δεν έχει δυνατότητα να αγοράσει νέο αμάξι δε θα σωθεί με 1000€+1000€.Αν είναι ρυπογόνο ας γίνει ασύμφορο για κυκλοφορία και ας παίρνει τα ΜΜΜ ο ιδιοκτήτης του.Τι κέρδος θα έχει το περιβάλλον αν αντί για 1 ώρα οδήγησης με ένα Sierra του 1988 ο ίδιος ιδιοκτήτης θα κάνει 5 ώρες με ένα π.χ peugeot 308;Μου θυμίζει τα αναψυκτικά light και τα 'ελαφρά' τσιγάρα.Εκεί που κάποιος έπινε ένα απλό αναψυκτικό διότι έχει 'α' θερμίδες,παίρνε light που έχει 'α/2' και τελικά δεν πίνει ένα αλλά 3,κι εκεί που κάπνιζε ένα πακέτο κανονικά τσιγάρα,στα ελαφρά καπνίζει 2-3.Δεν είναι λύση αυτή.Λύση είναι η λελογισμένη χρήση των αυτοκινήτων κάτι που ο Έλληνας δεν πρόκειται να κάνει...
Είναι λογικά επιχειρήματα τώρα αυτά;
Γιατί δεν το αποσύραμε αμέσως; Για προσωπικούς λόγους δεν προλάβαμε, θα έπρεπε δλδ να κυνηγάω τον υπουργό μην τυχόν αλλάξει γνώμη
Γιατί δεν το δίναμε τόσα χρόνια; Και με τι θα μετακινούνταν οι σχετικά ηλικιωμένοι γονείς μου δλδ, θα κουβαλούσαν πράγματα και θα έπαιρναν λεωφορείο-μετρό-λεωφορείο-ΚΤΕΛ-αλλαγή σε άλλο ΚΤΕΛ-ταξί για να πάνε στο χωριό τους; Πιστεύετε ότι η χώρα αυτή είναι αρκετά οργανωμένη στις συγκοινωνίες ώστε να μη χρειάζεσαι αμάξι για να πας ταξίδι, ειδικά όταν είσαι μεγάλος άνθρωπος;
Τι περιμέναμε με τα τέλη; Να πληρώσουμε ένα λογικό ποσό όπως ήταν τόσο καιρό ίσως;Το επιχείρημα με τις γκαζόζες και τα τσιγάρα δεν το έπιασα καν.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Αγαπητέ φίλε,αν δεν έχει δυνατότητα να αγοράσει νέο αμάξι δε θα σωθεί με 1000€+1000€.Αν είναι ρυπογόνο ας γίνει ασύμφορο για κυκλοφορία και ας παίρνει τα ΜΜΜ ο ιδιοκτήτης του.Τι κέρδος θα έχει το περιβάλλον αν αντί για 1 ώρα οδήγησης με ένα Sierra του 1988 ο ίδιος ιδιοκτήτης θα κάνει 5 ώρες με ένα π.χ peugeot 308;Μου θυμίζει τα αναψυκτικά light και τα 'ελαφρά' τσιγάρα.Εκεί που κάποιος έπινε ένα απλό αναψυκτικό διότι έχει 'α' θερμίδες,παίρνε light που έχει 'α/2' και τελικά δεν πίνει ένα αλλά 3,κι εκεί που κάπνιζε ένα πακέτο κανονικά τσιγάρα,στα ελαφρά καπνίζει 2-3.Δεν είναι λύση αυτή.Λύση είναι η λελογισμένη χρήση των αυτοκινήτων κάτι που ο Έλληνας δεν πρόκειται να κάνει...
έχει εναλλακτική ? άφου τα ΜΜΜ εκτός ίσως ΜΕΤΡΟ σε ώρες Μη αιχμής ... είναι απαράδεκτα και για τα 10χλμ που κάνω για να πάω και να έρθω από την δουλειά μου περισσότερο ακριβά, ενώ ακόμα και με αυτή την κίνηση κάνω λιγότερο χρόνο.
Έχεις αναρωτηθεί γιατί τα ΜΜΜ είναι απαράδεκτα;Μήπως επειδή κάποιοι 'έξυπνοι' παρκάρουν σε γωνίες;Μήπως επειδή κάποιοι μπαίνουν στους λεωφορειοδρόμους;Μήπως επειδή κάποιοι διπλοπαρκάρουν σε δρόμους με μία λωρίδα;Μένω στο Περιστέρι,έλα ένα πρωί να δεις τι γίνεται στην οδό Βασ.Αλεξάνδρου.Μία λωρίδα ανά κατεύθυνση έχει γίνει μισή.Το 822 Αθήνα-Νέα Ζωή σε ώρες αιχμής έχει δρομολόγια κάθε 8 λεπτά.Μερικές φορές κάνει να περάσει 10-15 λεπτά.Κάποιος βλάκας θα έχει παρκάρει επάνω στη στάση του Μετρό στον Αγ..Αντώνιο και θα τα δεις μετά να ανεβαίνουν προς την αφετηρία 2-3 μαζί.Αγόρασα αμάξι,μεταχειρισμένο,τον Ιούλιο και όμως με συμφέρει να χρησιμοποιώ τα ΜΜΜ.Ούτε άγχος για το πού θα παρκάρω ούτε για κίνηση ούτε για τίποτα.Φυσικά αν ήμουν αναίσθητος,δε θα είχα άγχος πού θα παρκάρω,όλο και κάποιο πεζοδρόμιο θα βρω...Ευτυχώς δεν είμαι αναίσθητος.
-
Συμφωνούμε ..... όταν αλλάξει η νοοτροπία, ίσως αλλάξουν και οι συνήθειες μου. Ευτυχώς υπάρχει πάρκιγκ, διαφορετικά θα επέλεγα μάλλον την λύση μηχανής. 1000 φορές θα προτιμούσα να μετακινούμαι με ποδήλατο, αλλά στην Αθήνα δεν παίζει... αν την θες την ζωή σου.
-
Ο χρήστης 888888 έγραψε:
Δηλαδη την αποσταση που κανει ενα σιερρα σε μια ωρα, το 308 θελει πεντε??Τοσο αργο ειναι??
Tωρα το πετυχες.Παλι ο 'Ελληνας' φταιει μιας και απο τα 150τρις δραχμες που πηραμε( και μεγαλο μερος διαχειριστηκαν οι προγονοι του Γιωργακη) απο το 1980 μεχρι σημερα μεγαλο μερος πηγε για την αναπτυξη των δικτυων ΜΜΜ ωστε σημερα να εχουμε ενα απο τα πιο αναπτυγμενα δικτυα σε ουλο το κοσμο.
Φίλε δε μίλησα για χλμ απόστασης.Για ώρες χρήσης μίλησα.
Φίλε μου,να σου φτιάξει δίκτυα ΜΜΜ και να μην τα χρησιμοποιεί κανείς δεν υπάρχει νόημα.Η Αθήνα και ο Πειραιάς είχε 24 γραμμές τραμ.Τις ξήλωσαν,και μόλις είπαν να φτιάξουν μια καινούρια γραμμή πριν τους Ο.Α ξεσηκώθηκε ο κόσμος γιατί θα έχανε δωρεάν θέσεις στάθμευσης.Αν αποφασίσουμε να αφήσουμε το αμάξι και να πάρουμε ΜΜΜ θα δεις και επέκταση γραμμών και νέα λεωφορεία κλπ κλπ.Αλλά ο νεοέλληνας δεν αφήνει το τσιγάρο και τον καφέ μέσα στο αμάξι του.Τα άλλα περί περιβαλλοντικών ευαισθησιών τα ακούω βερεσέ.Περιβαλλοντική ευαισθησία και 3000cc με τζίπ και συνεχή χρήση του αυτοκινήτου δε συμβαδίζουν.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
Συμφωνούμε ..... όταν αλλάξει η νοοτροπία, ίσως αλλάξουν και οι συνήθειες μου. Ευτυχώς υπάρχει πάρκιγκ, διαφορετικά θα επέλεγα μάλλον την λύση μηχανής. 1000 φορές θα προτιμούσα να μετακινούμαι με ποδήλατο, αλλά στην Αθήνα δεν παίζει... αν την θες την ζωή σου.Αύριο έχω στις 15:30 ραντεβού στην Λεωφόρο Κηφισίας στο ύψος του νοσοκομείου Υγεία.Θα φύγω από εδώ στις 13:20 με το 822.Θα κατέβω στον Αγ.Αντώνιο,θα πάρω το μετρό γραμμή 2 και θα πάω στον σταθμό Λαρίσης.Από εκεί στις 14:06 θα πάρω τον προαστιακό και στα Άνω λιόσια μετεπιβίβαση με τη γραμμή για αεροδρόμιο και θα κατέβω στην Κηφισίας.Από εκεί θα πάρω όποιο λεωφορείο κατεβαίνει και θα είμαι στο ραντεβού μου νωρίτερα.Ακούγεται κουραστικό και χρονοβόρο.Πιο πολύ κουραστικό θα μου είναι αν μπλέξω σε κίνηση είτε στην Κηφισίας είτε σε άλλο δρόμο,και ακόμα πιο κουραστικό αν ψάχνω να βρω να παρκάρω.
-
Ο χρήστης downhill έγραψε:
Φίλε μου,να σου φτιάξει δίκτυα ΜΜΜ και να μην τα χρησιμοποιεί κανείς δεν υπάρχει νόημα.Η Αθήνα και ο Πειραιάς είχε 24 γραμμές τραμ.Τις ξήλωσαν,και μόλις είπαν να φτιάξουν μια καινούρια γραμμή πριν τους Ο.Α ξεσηκώθηκε ο κόσμος γιατί θα έχανε δωρεάν θέσεις στάθμευσης.Αν αποφασίσουμε να αφήσουμε το αμάξι και να πάρουμε ΜΜΜ θα δεις και επέκταση γραμμών και νέα λεωφορεία κλπ κλπ.Αλλά ο νεοέλληνας δεν αφήνει το τσιγάρο και τον καφέ μέσα στο αμάξι του.Τα άλλα περί περιβαλλοντικών ευαισθησιών τα ακούω βερεσέ.Περιβαλλοντική ευαισθησία και 3000cc με τζίπ και συνεχή χρήση του αυτοκινήτου δε συμβαδίζουν.
Βρε συ downhill βλεπεις τι γραφεις??Εχεις δει λεωφορειο αδειο??Εχεις δει συρμο του ΗΣΑΠ ή του Μετρο που να μην ειναι τιγκα??
Ειπε κανεις να επιδοτηθει η αγορα του αυτοκινητου??Δε θα πρεπει να επιδοτηθει η αποσυρση των παλιων??
Τα 3000 κ.εκ. που κολλανε??Και στο τελος τελος ποιο ρυπαινει περισσοτερο??Ενα συγχρονο 3000κ.εκ. ή ενα 1600 20ετιας??
Η συνεχης χρηση του αυτοκινητου να το ξαναγραψω σε μεγαλο ποσοστο οφειλεται στην ανεπαρκεια των ΜΜΜ.Ολα τα υπολοιπα ειναι να χουμε να λεμε.
-
888888
Τα ΜΜΜ όπως μαρτυρά και το όνομα τους είναι μέσα Μαζικής μεταφοράς.Δεν είναι private το λεωφορείο.Και λογικό είναι να είναι κάποιες φορές,ίσως και πολλές τίγκα.Αν αντί για κάθε 8 λεπτά που έχει δρομολόγιο και πρέπει να περάσει από τη στάση,λόγω ενός βλάκα που έχει παρκάρει σε μια γωνία κάνει 20 λεπτά,ο κόσμος θα αυξηθεί.Λογικότατο.
-
Με τα μοτοσακό τί γίνεται. Μένουν ως έχουν?
-
Τραγικοί
Δεν σεβάστηκαν ούτε καν τις εξαγγελίες τους σχετικά με το κριτήριο διάκρισης - την ατμοσφαιρική ρύπανση που προκαλούν τα οχήματα. Το πήγαν και αυτοί καθαρά ηλικιακά Και είχα γράψει παραπάνω, η ηλικία δεν είναι κακό κριτήριο (μιας και έμμεσα ωθεί σε ανανέωση του στόλου), αλλά είναι βλακώδες όταν είναι το μόνο κριτήριο.
ΠΑΣΟΚ Και είχα τόσες ελπίδες...
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Τα νέα τέλη κυκλοφορίας που ανακοινώθηκαν είναι:Οχήματα που κυκλοφόρησαν μετά το 2005 (κατηγορία Α)
Από 785 έως 1357 κυβικά από 112 ευρώ θα πληρώσουν 94.
Από 1358 έως 1928 κυβικά από 202 ευρώ θα πληρώσουν 184.
Από 1929 έως 2357 κυβικά από 446 ευρώ θα πληρώσουν 428 ευρώ
Από 2357 κυβικά και επάνω από 580 ευρώ θα πληρώσουν 562.Οχήματα που κυκλοφόρησαν από 1-1-2000 έως 31-12-2004 (κατηγορία Β)
Από 785 έως 1357 κυβικά από 112 ευρώ θα πληρώσουν 137 ευρώ ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 162 ευρώ.
Από 1358 έως 1928 κυβικά από 202 ευρώ θα πληρώσουν 252 ευρώ όσα προέβλεπε ο και ο νόμος Σουφλιά.
Από 1929 έως 2357 κυβικά από 446 ευρώ θα πληρώσουν 521 ευρώ ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 496 ευρώ.
Από 2357 κυβικά και επάνω από 580 ευρώ θα πληρώσουν 680 ευρώ από 630 ευρώ.Οχήματα που κυκλοφόρησαν από 1-1-1996 έως 31-12-1999 (κατηγορία Γ)
Από 785 έως 1357 κυβικά από 112 ευρώ θα πληρώσουν 162 ευρώ.
Από 1358 έως 1928 κυβικά από 202 ευρώ θα πληρώσουν 302 ευρώ.
Από 1929 έως 2357 κυβικά από 446 ευρώ θα πληρώσουν 596 ευρώ ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 546 ευρώ.
Από 2357 κυβικά και επάνω από 580 ευρώ θα πληρώσουν 780 ευρώ ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 680 ευρώ.Οχήματα που κυκλοφόρησαν πριν από 1-1-1996 (κατηγορία Δ)
Από 785 έως 1357 κυβικά από 112 ευρώ θα πληρώσουν 187 ευρώ ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 262 ευρώ.
Από 1358 έως 1928 κυβικά από 202 ευρώ θα πληρώσουν 352 ευρώ όσα προέβλεπε ο και ο νόμος Σουφλιά.
Από 1929 έως 2357 κυβικά από 446 ευρώ θα πληρώσουν 671 ευρώ έναντι 596 ευρώ.
Από 2357 κυβικά και επάνω από 580 ευρώ θα πληρώσουν 880 ευρώ ενώ ο νόμος Σουφλιά προέβλεπε 730 ευρώ.Με τα υβριδικά τι γίνετε ?
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Κάρτα απεριορίστων καρπαζιών γιά την μπιρμπίλω θα μας δώσουνε άραγε ?Την κα Μπιρμπίλη την είχα καθηγήτρια στο μεταπτυχιακό Περιβαλλοντικός Σχεδιασμός Έργων Υποδομής. Από τα πιο αξιόλογα και ευφυή άτομα που έχω γνωρίσει, απίστευτο βιογραφικό παρόλο το νεαρό της ηλικίας της και φιλοσοφία που δυστυχώς φαίνεται αστεία στον 'νεοέλληνα'.
Ας μην ξεχνάμε οτι στις άδειες αυτή τη στιγμή αναγράφονται το έτος κυλοφορίας και τα κυβικά.
-
Δηλαδη εγω με το ραλακι μου του 99 θα πρεπει να πληρωσω 300 ευρο......
Ευχομαι ο Λεβεντης να τους ευχηθει να βγαλουν καρκινο οπως ειχε κανει παλιοτερα.
Τέλη κυκλοφορίας