-
Ποιος ξερει?
Αν και,θα λεγε κανεις,πως η Citroen δεν εχει αρχισει καν να ψαχνεται για να βρει τι ειναι αυτο που της λειπει -
Ολα είναι θέμα διαφήμισης . Αν τα χώσει στους δημοσιογράφους θα πουλήσει . Είναι θέμα επιλογής , η τα χώνεις στους δημοσιογράφους και τα λεφτά τα βάζεις πάνω στην τιμή πώλησης , η δεν τα χώνεις και έχεις χαμηλές τιμές . Απλά πράγματα .
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Ολα είναι θέμα διαφήμισης . Αν τα χώσει στους δημοσιογράφους θα πουλήσει . Είναι θέμα επιλογής , η τα χώνεις στους δημοσιογράφους και τα λεφτά τα βάζεις πάνω στην τιμή πώλησης , η δεν τα χώνεις και έχεις χαμηλές τιμές . Απλά πράγματα .Στη συγκεκριμένη εταιρία μάλλον δεν έκατσαν έτσι τα πράγματα, εκτός αν αναφέρεσαι στη μελλοντική προώθηση του DS3.
Είπαν οι δημοσιογράφοι για το πόσο εκπληκτικό ήταν το C3 1,1 και έσπευσαν όλοι να το αγοράσουν?
Και η αλήθεια είναι ότι το C3 1,1 ... πούλησε πολύ! -
Μήπως γιατί ήταν φτηνό ?
Η άλλη επιλογή που λέγαμε . -
ειχε τιμη οπως ενα toyota aygo ...και σε συγκριση με αυτο ηταν πραγματικα πολυ καλυτερο του ΣΕ ΟΛΑ .
-
Ο χρήστης 106_4_ever έγραψε:
ειχε τιμη οπως ενα toyota aygo ...και σε συγκριση με αυτο ηταν πραγματικα πολυ καλυτερο του ΣΕ ΟΛΑ .Και κινητήρα;
Στα χαμηλά ποσά, η Citroen δεν υστερεί γενικά. Βέβαια, τα τρίδυμα δείχνουν την αποδοχή των 3 εταιρειών από τον κόσμο ξεκάθαρα.
Όταν όμως φτάσει κάποιος την εκταμίευση εικοσάρας, τα πράγματα είναι δύσκολα.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
ειχε τιμη οπως ενα toyota aygo ...και σε συγκριση με αυτο ηταν πραγματικα πολυ καλυτερο του ΣΕ ΟΛΑ .
Και κινητήρα;
Στα χαμηλά ποσά, η Citroen δεν υστερεί γενικά. Βέβαια, τα τρίδυμα δείχνουν την αποδοχή των 3 εταιρειών από τον κόσμο ξεκάθαρα.
Όταν όμως φτάσει κάποιος την εκταμίευση εικοσάρας, τα πράγματα είναι δύσκολα.
ε ναι ρε συ ο tu 1.1 με την απιστευτη ελαστικοτητα του και την πολυ ομαλη και ήσυχη λειτουργια του....τετρακύλινδρο γαρ
-
Διαφωνώ. 1000 φορές το Aygo/C1/107 με τον 3κύλινδρο, παρά το χάλι του TU. Φυσικά και τα κιλά παίζουν ρόλο, αλλά εκείνος ο TU μου έχει κάτσει στο λαιμό. Ο 60αρης του Πούντο και ο 60αρης του Σάνι ( ) έδειχναν απείρως πιο ελαστικοί. There is no replacement for displacement βέβαια...αμερικάνικα πράγματα.
-
Ρε σεις το προβλημα της citroen ειναι και θα ειναι μεχρι να αρχισει να το κανει, το ταισμα του ειδικου τυπου..Οταν η παθητικη τετραδιευθυνση ηταν καταπληκτικη στη zx και στη xsara επαψε να ειναι,νομιζω πως καταλαβαινουμε πως λειτουργει πλεον η αγορα..Και το c5 με το νεο μοτερ απο το νεο ετος δεν εχει αντιπαλο στην κατηγορια αυτη χρηματων και εξοπλισμου..Κατι διαβασα επισης για avensis και insignia (με τα ατμοσφαιρικα υποθετω μοτερ)...Ε οχι δα..
-
Όχι δα;! Ακόμα και στην κυβικοτρομαγμένη και Σιτροενοφιλούσα Ελλάδα, δεν πρόκειται να πουλήσει περισσότερα από τα ατμοσφαιρικά Αβένσις και Ινσίγκνια. Ούτε καν να τα πλησιάσει, πιστεύω.
Ναι, είναι τραγικό και κρίμα, γιατί η γκάμα έχει καλά αυτοκίνητα από 15Κ € και πάνω και η C5 με υδροπνευματική και 1.6Τ θα τα έσπαγε, αλλά...
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Μπαα μια χαρα θα παει απο τις λιγες φορες που το πιστευω για citroen..Θα γινει κατι σα το mini πιστευω..θα προμοταριστει και με τροπο τετοιο που να απευθυνεται σε αυτο κοινο και θα ακουω και τη χαρακτηριστικη φραση απο τις γυναικες 'Τι γλυκουλι που ειναι' ενω θα λενε οπως και τωρα..
'Εμενα ξερεις πιο μ αρεσει?'
'Το 500 ή το mini? ' ελεγα εγω μεχρι τωρα..
'Οχιιι εκεινο το citroen που η οροφη ειναι και ροζ και τη κανεις και αλλο χρωμα..'Έχεις ένα δίκιο, αλλά ο cosneo νομίζω το έχει πιάσει το νόημα μου.
Κάθομαι και σκέφτομαι πώς έχει χαθεί από τις πρώτες επιλογές η C4 για παράδειγμα, ειδικά αφού απέκτησε και τον 1.6Τ. Η C5 πάλι, μπορεί να γίνει το υπεραυτοκίνητο των 5 ηπείρων και των 7 θαλασσών, αλλά αν με τα ίδια λεφτά παίρνει κάποιος Avensis/Passat/Insignia, δεν πρόκειται να την αγοράσει παρά παππούς που θυμάται την DS ή την BX που είχε παλιά.
Στα πιο χαμηλά ευρώ δε, η κατάσταση δεν είναι καθόλου μα καθόλου κακή.
Σε αυτη τη δημοσιευση αναφερομουν και στο γεγονος οτι δε πουλα..Αληθεια πες μου εναν λογο να προτιμησεις τα ατμοσφαιρικα insignia και ιδιως το avensis..?Οταν η c5 κατα γενικη ομολογια ειναι μεσα εξω πιο κουκλι εχει τιγκα εξοπλισμο και τιμη δελεαστικη..? Και εκει κολλαει ο ειδικος τυπος...
Όχι δα;! Ακόμα και στην κυβικοτρομαγμένη και Σιτροενοφιλούσα Ελλάδα, δεν πρόκειται να πουλήσει περισσότερα από τα ατμοσφαιρικά Αβένσις και Ινσίγκνια. Ούτε καν να τα πλησιάσει, πιστεύω.
Ναι, είναι τραγικό και κρίμα, γιατί η γκάμα έχει καλά αυτοκίνητα από 15Κ € και πάνω και η C5 με υδροπνευματική και 1.6Τ θα τα έσπαγε, αλλά...
Αυτο λεω γιατι να μη πουλησει με τον thp πανω και το 6αρι? Παλι για τον ειδικο τυπο μιλαω κι εγω..
Μαλλον συμφωνουμε και απο το υφος των δημοσιευσεων μοιαζει οτι διαφωνουμε.. -
Μιλωντας για τη C5 THP μαλλον θα ναι το επομενο μου αυτοκινητο
-
Ο χρήστης GeoKy έγραψε:
Μιλωντας για τη C5 THP μαλλον θα ναι το επομενο μου αυτοκινητοΣε ποσα χρονια..??
-
Μολις μπει η μπαγκετα
-
Αυτο λεω γιατι να μη πουλησει με τον thp πανω και το 6αρι? Παλι για τον ειδικο τυπο μιλαω κι εγω..
Μαλλον συμφωνουμε και απο το υφος των δημοσιευσεων μοιαζει οτι διαφωνουμε..Διαφωνούμε γιατί εγώ δεν πιστεύω ότι φταίει ο ειδικός τύπος, αλλά ο πρότερος ανέντιμος βίος. Σε συζητήσεις με πολλούς ημιμαθείς (αλλά και διαβασμένους) αυτοκινητάκηδες, τα γαλλικά και τα ιταλικά θεωρούνται πολύ καλά αυτοκίνητα για μικρά. Στο μυαλό τους δεν αξίζει ένα Σιτροέν ή ένα Φίατ κάποιο μεγάλο ποσό, άρα επιλογές τύπου Bravo 150, Croma, C4 150, C5, Laguna, κλπ. καθίστανται αυτομάτως απορριπτέες ή αν θέλεις, παρακατιανές σε σχέση με τον γερμανικό ή τον ιαπωνικό ανταγωνισμό. Δικαίως ή αδίκως δεν μπορώ να πω, κάθε περίπτωση είναι και ξεχωριστή. Αναφέρω σκόπιμα τους ημιμαθείς γιατί είναι πάρα πολλοί, διαμορφώνουν πολύ εύκολα άποψη στους δίπλα τους και είναι αγύριστα κεφάλια. Άσε που συνήθως αντιπροσωπεύουν την κοινή γνώμη δυστυχώς.
Το ότι οι 'καλύτερες' επιλογές στα μεσαία-μεγάλα είναι συνήθως με σήματα Τογιότα, ΦάουΒε, Άουντι, Όπελ κλπ. είναι τα απομεινάρια των παλιότερων εποχών όσον αφορά την ποιότητα, την αξιοπιστία κ.ο.κ. Ο ίδιος άνθρωπος που θα έδινε με ευκολία 12Κ για Panda , δεν θα έδινε 19Κ για Bravo.
Κόλλημα του μυαλού* λοιπόν για μένα και όχι εισπράξεις του Ειδικού Τύπου.
*Μερικές φορές δικαιολογημένο πάντως.
-
Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
Αυτο λεω γιατι να μη πουλησει με τον thp πανω και το 6αρι? Παλι για τον ειδικο τυπο μιλαω κι εγω..
Μαλλον συμφωνουμε και απο το υφος των δημοσιευσεων μοιαζει οτι διαφωνουμε..Διαφωνούμε γιατί εγώ δεν πιστεύω ότι φταίει ο ειδικός τύπος, αλλά ο πρότερος ανέντιμος βίος. Σε συζητήσεις με πολλούς ημιμαθείς (αλλά και διαβασμένους) αυτοκινητάκηδες, τα γαλλικά και τα ιταλικά θεωρούνται πολύ καλά αυτοκίνητα για μικρά. Στο μυαλό τους δεν αξίζει ένα Σιτροέν ή ένα Φίατ κάποιο μεγάλο ποσό, άρα επιλογές τύπου Bravo 150, Croma, C4 150, C5, Laguna, κλπ. καθίστανται αυτομάτως απορριπτέες ή αν θέλεις, παρακατιανές σε σχέση με τον γερμανικό ή τον ιαπωνικό ανταγωνισμό. Δικαίως ή αδίκως δεν μπορώ να πω, κάθε περίπτωση είναι και ξεχωριστή. Αναφέρω σκόπιμα τους ημιμαθείς γιατί είναι πάρα πολλοί, διαμορφώνουν πολύ εύκολα άποψη στους δίπλα τους και είναι αγύριστα κεφάλια. Άσε που συνήθως αντιπροσωπεύουν την κοινή γνώμη δυστυχώς.
Το ότι οι 'καλύτερες' επιλογές στα μεσαία-μεγάλα είναι συνήθως με σήματα Τογιότα, ΦάουΒε, Άουντι, Όπελ κλπ. είναι τα απομεινάρια των παλιότερων εποχών όσον αφορά την ποιότητα, την αξιοπιστία κ.ο.κ. Ο ίδιος άνθρωπος που θα έδινε με ευκολία 12Κ για Panda , δεν θα έδινε 19Κ για Bravo.
Κόλλημα του μυαλού* λοιπόν για μένα και όχι εισπράξεις του Ειδικού Τύπου.
*Μερικές φορές δικαιολογημένο πάντως.
Αρα δεν υπαρχει ανεντιμος βιος μονος σου το λες απλα στερεοτυπες γνωμες κολλημενων μυαλων..αλλο ειναι απλα να μη προτιμας μια μαρκα επειδη δε σου καθεται καλα στο ματι και αλλο να τηθαβεις για να βγαλεις το δικο σου καλυτερο..ιδιως μαλιστα οταν την εχουν θαψει ολα τα μαστορια μεχρι το '90 που βαριοντουσαν να αλλαζουν σφαιρες και δεν ηξεραν κιολας....Επισης μονος σου θα εχεις διαπιστωει οτι αλλη ειναι η ποιοτητα και η αξιοπιστια ενος polo και αλλη ενος passat..Για εμενα λοιπον ουτε το μικρο ή μεγαλο παιζει ρολο,αλλο που η fiat εχει παραδοση στα μικρα αυτοκινητα πολης.
Εγω αδυνατω να καταλαβω τι εγινε ξαφνικα και δε πουλανε οι γαλλοι στα οικογενειακα (το μονο που δεχομαι ειναι τα ολιγον ασθενικα μοτερ) ετσι κι αλλιως και τοτε και τωρα η αντιπροσωπευση ιδια ηταν.. ..Κοινο ειχαν και μεγαλο..Η γενια των bx,xantia,406.laguna I που μοσχοπουλησαν δε νομιζω ξαφνικα να αλλαξε γνωμη..Ασε που αποδειχθηκαν πολυ καλα αυτοκινητα.
Αρκει λοιπον να δεις ποτε ηταν η τελευταια φορα που οι 4Τ ειχαν εξωφυλλο citroen πριν το τευχος το προτελευταιο με τη c4 wrc... Ιδιως η citroen εχει παψει να τους ταιζει καιρο τωρα..Θυμαμαι συγκριτικο περυσι ή πιο παλια αναμεσα σε focus c-max και c4 picasso..Ελεγε παντου καλυτερο σε επιδοσεις το ford το αρθρο και απο κατω πινακες με το c4 να του ριχνει σε ολες τις ρεπριζ ανεξαρτητως ταχυτητας.. Αρκει επισης να δεις το ποσο τους ενοχλουσε η παθητικη τετραδιευθυνση στη xsara και ποσο την εκθειαζαν στο zx..Δηλαδη η c5 μκ1 δεν ηταν παντου καλυτερη απο ενα vectra..? Κι ομως κοιτα τι πουλησε το ενα και τι το αλλο..
Επισης αυτο το δικαιολογημενο το ακουω βερεσε και για ολες μαλιστα τις μαρκες. Δε το εχουμε διαπιστωσει οικογενειακως με πειρα σε 8 citroen και αν εξαιρεσουμε καποια μοντελα με θεματα σε συγκεκριμενα πραγματα π.χ.καποια ρενω με τους πολλαπλασσιαστες, οπως αλλωστε συμβαινει σε ολες τις μαρκες δεν υπαρχει γενικο προβλημα.. -
Και για την αξιοπιστια των υδροπνευματικων μοντελων, που απασχολουσε αρκετους υποψηφιους αγοραστες, δεν υπαρχει θεμα
-
μεγαλη κουβεντα και πολύ ομορφη αυτη που ανοιξατε none και funkyreverenκατι, αραγε θα μπορουσε να εχει το δικό της τοπικο.? κατι σαν ΕΛΛΑΣ ΓΑΛΛΙΑ ΣΥΜΜΑΧΙΑ FORUM ας πουμε
-
Μ αρεσει το Ελλας Γαλλια Συμμαχια, για δικους μου λογους ...
-
Οχι ρε παιδια καμια συμμαχια..δε θα μπορουσα να μιλαω για κολλημενα μυαλα αν ημουν εγω ο ιδιος..απλα καποια πραγματα σε οτι αφορα τα γαλλικα και ιταλικα αυτοκινητα ειναι τελειως παρεξηγημενα και υπαρχει αμαθεια και ημιμαθεια οπως σωστα λεει ο funky..Αλλωστε εχω διατυπωσει και πιο παλια τους ενδοιασμους μου και τους προβληματισμους μου σε σχεση με οτι νεο βγαζει ιδιως η citroen, απο εκει ξεκινησε αλλωστε και η κουβεντα..Ειλικρινα αν δεν υπηρχε η παραδοση αυτη στη οικογενεια μου μαλλον alfisti θα ειχα γινει και υπαρχει και πιθανοτητα να μπει μια alfa στην οικογενεια σε οριζοντα ενος ετους..Παντως παρατηρειτε..?? Τη βρισκω με τις 2 πιο παρεξηγημενες,λατρεμενες και μισημενες φιρμες..
Κουβεντουλα κανουμε και στο τελος θα βγει οτι τα γαλλικα ειναι τα καλυτερα..
Citroen DS3