-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Υγειινός περίπατος για τον Μιχαλάκη. Τώρα αν κερδίσει στο Μονακό
γίνεται ο πρώτος οδηγός με 6/6 στους αγώνες.Πάντως η νικηφόρα στρατηγική για σήμερα ήταν τα 2 πιτ-στοπ
με τα σκληρά της Bridge και όποιοι τα είχαν κέρδισαν...Απ' όσο είπε ο Μπαριτσέλο η επιλογή των 2 στοπ ήταν αργότερη στη θεωρία αλλά έχοντας 'μπουχτίσει' από το ότι έμπλεξε στην Ίμολα επέλεξε να γλυτώσει από την κίνηση.
-
Η μονη καλη στιγμη του αγωνα ηταν η εκκινηση του Trulli,οπου απο την 4η θεση καταφερε να βερθει 1ος,πραγματικα ειχα πολυ καιρο να δω μια τοση καλη εκκινηση.Ε,απο'κει και περα τα γνωστα με τον Schumi να κανει αλλον ενα περιπατο πετυχαινοντας για αλλον εναν αγωνα pole position-νικη,αλλα και fastest lap.Ενθαρρυντικο ειναι το οτι και οι δυο McLaren καταφεραν να δουν καρο σημαια για δευτερο συνεχομενο αγωνα,τωρα στο τη θεση κατεταγησαν αυτο ειναι αλλη υποθεση ,να δουμε τι μονοθεσιο θα κατεβασουν απο το Hockenheim.
-
AISXOS!!!
Den me enoxlei toso polu o ugeihnos peripatos tou Schumacher, h h kakh apodosh ths omadas mou kai genika oi anakata3eis dunamewn (me e3eraish th prwth uesh bebaiws bebaiws... ) allwste autes oi anakata3eis einai 8emites. Auto pou me enoxlhse einai oti gia allo ena agwna auto pou eblepa den htan Formula1 agwnas alla enas 'real-time rally' agwnas opou ola to mono8esia trexane sthn eidikh diadromh Mondmelo...
Sygnwmh gia ta greeklish alla texnikoi logoi...
-
Η μοναδικη λύση τελικά για να σπάει η μονοτονία είναι να θεσπισθεί κανονισμός η πρώταθλήτρια ομάδα κάθε χρονιάς και ο πρωταθλητής οδήγός να αποκλείονται από το επόμενο πρωτάθλημα χα, χα, χα:D . Τουλάχιστον έτσι του χρονου θα έχουμε μια μικρη ελπίδα να δούμε κάτι διαφορετικό
-
Πάντως εγώ είχα μεγάλη αγωνία για την έκβαση του αγώνα από την αρχή μέχρι το τέλος.
Μάλλον επειδή δε τον είδα.Το ξέρατε ότι ο Μιχαλάκης κινδυνεύει περισσότερο από κάθε άλλο πιλότο να πάθει ατύχημα; Φανταστείτε να τον πάρει ο ύπνος!
Σοβαρά τώρα : Ευρωπαίοι αναισθησιολόγοι πειραματίζονται στο να ναρκώνουν ασθενείς δείχνοντάς τους αγώνες formula 1. Μάλλον όμως θα αποτύχουν γιατί 83% των ασθενών προτιμούν να χειρουργούνται ξύπνιοι, ενώ οι υπόλοιποι έπεσαν σε κώμα.
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Ti θα γινει με αυτες τις renault.
As Michael said during the press conference - Renault launch at the start was very suspicious...
It was impossible for any car without a launch control to do a start like Renaults did today.
Impossible...
I believe they are cheating
Trulli and Alonso have a some kind of disguised launch control at their disposal.Όσα δεν φτάνει η αλεπού Μιχαλάκη...
Δεν θα ξαφνιαστώ αν μετά την κρυολουσία που έφαγαν από τον Ιταλό, βγει κανα φιρμάνι από FIA που θα αρχίζει τις απαγορεύσεις. Γιατί ως γνωστόν ό,τι δεν διαθέτει η Ferrari απαγορεύεται να υπάρχει σε άλλη ομάδα. Λες και τώρα είδε ο MS τις εκκινήσεις της Renault. Προφανώς δεν είδε που πάλι ο Trulli πέρασε 4-5 στην εκκίνηση στο Bahrain.
Anyway, κάποιοι αποκαλούσαν τον JPM 'κλαψιάρη' μετά την Ίμολα. Απ' ότι φαίνεται απέκτησε και παρτενέρ. -
Σωστος Jarno!
Αψογος ο Ιταλος χθες, εκανε οτι μπορουσε. Το οποιο ειναι να κερδισει τη κλαση για τα αυτοκινητα που δεν φερουν το διασημο αλογακι. Και μαλιστα εντος εδρας του κυριου Alonso. Αντε να δουμε τι δικαιολογια θα βρουν τα hype machines...
Κατα τα αλλα η Ferrari ηταν αλλου, γεγονος αναμενομενο σε αυτη τη πιστα που μετραει πολυ η αεροδυναμικη αρτιοτητα.
-
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Ti θα γινει με αυτες τις renault.
As Michael said during the press conference - Renault launch at the start was very suspicious...
It was impossible for any car without a launch control to do a start like Renaults did today.
Impossible...
I believe they are cheating
Trulli and Alonso have a some kind of disguised launch control at their disposal.Όσα δεν φτάνει η αλεπού Μιχαλάκη...
Δεν θα ξαφνιαστώ αν μετά την κρυολουσία που έφαγαν από τον Ιταλό, βγει κανα φιρμάνι από FIA που θα αρχίζει τις απαγορεύσεις. Γιατί ως γνωστόν ό,τι δεν διαθέτει η Ferrari απαγορεύεται να υπάρχει σε άλλη ομάδα. Λες και τώρα είδε ο MS τις εκκινήσεις της Renault. Προφανώς δεν είδε που πάλι ο Trulli πέρασε 4-5 στην εκκίνηση στο Bahrain.
Anyway, κάποιοι αποκαλούσαν τον JPM 'κλαψιάρη' μετά την Ίμολα. Απ' ότι φαίνεται απέκτησε και παρτενέρ.Σου φανηκε η εκκινηση νορμαλ; Εμενα μου φανηκε σαν ειχαν launch control κ οι αλλοι οχι! Αν ο Trulli κανει ΤΟΣΟ καλυτερες εκκινησεις απο τους υπολοιπους τι να πω μπραβο του!
Παντως η γενικοτερη του επιδοση ηταν παρα πολυ καλη! -
Ο χρήστης JarnoT έγραψε:
Anyway, κάποιοι αποκαλούσαν τον JPM 'κλαψιάρη' μετά την Ίμολα. Απ' ότι φαίνεται απέκτησε και παρτενέρ.Καταρχάς το περιστατικό του Montoya με το χθεσινό δεν συγκρίνονται έτσι? Η FIA μάλιστα μετά το τέλος του αγώνα δήλωσε πως δεν υπήρχε καν θέμα για εξέταση μετά το τέλος του Grand Prix της Imola. Τώρα όταν εσύ δεις την συνέντευξη τύπου και δεις και το ύφος του Michael όταν τα έλεγε αυτά τότε το ξανασυζητάμε...
-
Mε δυό καφέδες και πάλι στο 'τσάκ' ήμουν να με πάρει ο ύπνος κατά τη διάρκεια του αγώνα....
Αυτή η Scuderia θα μας τρελάνει...!
-
http://www.fia.com/mediacentre/Press_In ... conf4.html
Και πήγαινε φυλαγμένα o Σούμι, για να μην παραδώσουν το πνεύμα οι προβληματικές εξατμίσεις του!!!
Δηλαδή αν ΔΕΝ είχε πρόβλημα και πήγαινε flat-out, τι θα γινόταν; Μου φαίνεται τελικά πως η Ferrari είναι πια από εντελώς άλλο πλανήτη...
Καλά, είναι κακός άνθρωπος ο Σούμι! Δεν αφήνει κανέναν άλλο να κερδίσει! Έτσι βρε παιδί μου, να τους κάνει τη χάρη μια φορά...
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Ti θα γινει με αυτες τις renault.
As Michael said during the press conference - Renault launch at the start was very suspicious...
It was impossible for any car without a launch control to do a start like Renaults did today.
Impossible...
I believe they are cheating
Trulli and Alonso have a some kind of disguised launch control at their disposal.Όσα δεν φτάνει η αλεπού Μιχαλάκη...
Δεν θα ξαφνιαστώ αν μετά την κρυολουσία που έφαγαν από τον Ιταλό, βγει κανα φιρμάνι από FIA που θα αρχίζει τις απαγορεύσεις. Γιατί ως γνωστόν ό,τι δεν διαθέτει η Ferrari απαγορεύεται να υπάρχει σε άλλη ομάδα. Λες και τώρα είδε ο MS τις εκκινήσεις της Renault. Προφανώς δεν είδε που πάλι ο Trulli πέρασε 4-5 στην εκκίνηση στο Bahrain.
Anyway, κάποιοι αποκαλούσαν τον JPM 'κλαψιάρη' μετά την Ίμολα. Απ' ότι φαίνεται απέκτησε και παρτενέρ.Σου φανηκε η εκκινηση νορμαλ; Εμενα μου φανηκε σαν ειχαν launch control κ οι αλλοι οχι! Αν ο Trulli κανει ΤΟΣΟ καλυτερες εκκινησεις απο τους υπολοιπους τι να πω μπραβο του!
Παντως η γενικοτερη του επιδοση ηταν παρα πολυ καλη!Να δώσω μία εκδοχή που ίσως είναι το κλειδί της επιτυχίας?
Ο κινητήρας της Ρενω όπως εχουμε δει όλοι δουλευει σε πολύ χαμηλότερες στροφές από αυτούς των Φεραρι/Χοντα/bmw.Αρα η ροπή του εμφανίζεται σε πολύ χαμηλότερες στροφές από ότι στα άλλα μονοθέσια.
Ετσι μεχρι τα άλλα μονοθέσια να φτάσουν τις κατάλληλες στροφές για να εκτοξευτούν μπροστά η ρενο έχει ανοίξει.
Στο προηγούμενο αγώνα και τα δύο ρενό χάσανε σε εκκίνηση.Αν παρατηρήσατε οι στροφές ήταν πολύ υψηλότερες λόγω πίστας αρα και η ροπή έβγαινε υψηλότερα.
ισως και να κάνω μεγάλο λάθος αλλά το φτωχό μου μυαλό ετσι σκεφτηκε..... -
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Σου φανηκε η εκκινηση νορμαλ; Εμενα μου φανηκε σαν ειχαν launch control κ οι αλλοι οχι! Αν ο Trulli κανει ΤΟΣΟ καλυτερες εκκινησεις απο τους υπολοιπους τι να πω μπραβο του!
Παντως η γενικοτερη του επιδοση ηταν παρα πολυ καλη!Προσέξτε τι γράφει ο takisp απ'το rally.gr :
φέτος απαγορεύεται λόγω κανονισμών η χρήση του αυτόματου συστήματος εκκίνησης ουσιαστικά όμως το μόνο που αλλάζει είναι ότι δεν υπάρχει αισθητήρας που μετρά την περιστροφή των πίσω τροχών. Υπάρχει όμως, ένα ειδικό ηλεκτρονικό πρόγραμμα στο οποίο εμπεριέχονται όλες οι παράμετροι λειτουργίας και οι πιθανές τιμές περιστροφής των τροχών - εδώ υπερέχουν οι Renault έχουν μικρότερο εύρος τιμών-. Έτσι η ECU των Renault με βάση αυτό το πρόγραμμα κάνει πιο αποτελεσματική διαχείριση της ισχύος του κινητήρα στα πρώτα κρίσιμα μέτρα.
Πάντως χθες είδα μισο gp και χάρηκα που δεν είχα κάνει το ίδιο και τα προηγούμενα 4. Υπάρχουν πολύ πιο όμαρφα πράγματα να κάνεις Κυριακή μεσημέρι.
άσχετο: Αλήθεια έχετε δει αγώνα motogp να δείτε τι θα πει ανταγωνισμός σώμα με σώμα (κυριολεκτικά) απ'τον πρώτο μέχρι τον τελευταίο γύρο???
-
Καταλαβαινω μεν τι εννοεις αλλα μεχρι περυσι αν αλλαζες το ονομα Rossi με το Schumacher τα ιδια χαλια δεν ειχες;
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Καταλαβαινω μεν τι εννοεις αλλα μεχρι περυσι αν αλλαζες το ονομα Rossi με το Schumacher τα ιδια χαλια δεν ειχες;Μπορεί να ήταν μοναχικός καβαλάρης αφού είναι ο ΧΕΡΑΣ και είχε ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ(honda γαρ!) αλλά για τις επόμενες θέσεις γινόταν πραγματική σφαγή(λίγες φορές κατέφερα να καθίσω στην πολύθρόνα να το δω,τις περισσότερες ήμουν όρθιος).
Φέτος λοιπόν που ο Θεός (VALENTINO ROSSI) έχει υποδεέστερη μηχανή(yamaha~2 κλάσεις κάτω) μάχεται όχι για να κρατηθεί στις θέσεις που του αναλογούνε αλλά για τη ΝΙΚΗ(και τα καταφέρνει) αυτή είναι η σημαντικότερη διαφορά με τα μοσχαναθρεμένα παιδάκια στην f1.
Oι αναβάτες είναι Παλικάρια που δεν συμβιβάζονται με άλλες θέσεις πέρα απ'αυτή που πιστεύουν πως τους αξίζει και που είναι σίγουρα πολύ πιο υψηλή απ'των χειριστών της f1
συγνώμη για την λοξοδρόμηση του topic
-
Οπως χερας και με καλυτερη μηχανη ειναι ο MS φετος δηλαδη. Ολη η διαφορα ειναι οτι ο Γερμανος δε θα αλλαξει ποτε την Scuderia για καποια μεγαλυτερη προκληση. Γιατι παραπισω και στην F1 γινονται μαχες, η δε σεζον περυσι ηταν μια χαρουλα.
Αυτο που ηθελα να δειξω δεν ειναι οτι τα MotoGP δεν αξιζουν, καθε αλλο γιατι και εμενα μου αρεσουν. Απλα σε καθε ειδος αθλητισμου (που εξελισσεται χωρις προσθετικα που δημιουργουν σοου) ειναι μοιραιο αλλες φορες να υπαρχει ενδιαφερον και αλλες οχι.
Και δε φταινε οι χειριστες και τα παλικαρια για αυτο...
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Οπως χερας και με καλυτερη μηχανη ειναι ο MS φετος δηλαδη. Ολη η διαφορα ειναι οτι ο Γερμανος δε θα αλλαξει ποτε την Scuderia για καποια μεγαλυτερη προκληση. Γιατι παραπισω και στην F1 γινονται μαχες, η δε σεζον περυσι ηταν μια χαρουλα.Aυτό είναι το θέμα πως οι ινδιάνοι στα motogp ρισκάρουν με τις επιλογές τους μέσα αλλά και έξω απ'την πίστα,γι'αυτό και υπάρχει τόσο μεγάλο ενδιαφέρον.
Τι να κάνω εγώ την περσινή σεζόν στην f1 αν κάνω 2 και 3 gp για να δω προσπέρασμα και ανταγωνισμό μέσα στον αγώνα όταν στα moto μέσα σε ένα(1) γύρο έχει αλλάξει 3-4 φορές η 1η θέσηΜάχες γίνονται παραπίσω???
Μου φαίνεται πως οι μάχες δίνονται στα pits και οχι στον αγώνα(εντάξει τρέξτε να μου πείτε πως και τα pits μέρος του αγώνα είναι-δεν πείθομαι).
Μάλλον θα έπρεπω να μην γίνονταν pit-stops κι ας διαρκούσε στο μισό ο αγώνας,ίσως ήταν καλύτερο για το θέαμα,το κόστος(που θέλουν να το μειώσουν)....για όλους -
Χμμμ Αντωνη μη το γενικευεις. Αν εννοεις για επιλογες ομαδων, τοτε θα θυμησουν τον μεγιστο Ντουχαν που εμεινε αποκλειστικα στην Honda, οπως δηλαδη κανει τωρα ο MS. Ειναι προσωπικο το ζητημα, ο Valerossi εχει αλλη τρελα. Αυτον ειδικα μπορω να τον φανταστω να βαριεται να κερδιζει χωρις κοντρα.
Τωρα στο αγωνιστικο κομματι ειναι σαφες οτι οι προσπερασεις ειναι πιο ευκολες στα διτροχα για χιλιους λογους. Ομως υπαρχουν κατηγοριες μονοθεσιων με αναλογη ποσοτητα προσπερασματων με τα MotoGP και αναφερομαι φυσικα στο IRL, στο ETCC και αλλου. Με την λογικη που εκφραζεις αυτοι που τρεχουν πχ στα οβαλ ειναι πιο ινδιανοι/ματσο/γενναιοι/ικανοι οπως θες πεστο. Ε, δε το δεχομαι.
Να πεις οτι χρειαζεται αλλαγη στους κανονισμους για να προκυπτει παντα κοντρα; Μαλλον
Να πεις οτι χρειαζεται αλλαγη στις μικρες φορμουλες που δε μαθαινουν στους πιτσιδες την τεχνη του προσπερασματος; ΣιγουραΑλλα οχι οτι οι πιλοτοι της F1 ειναι κατωτεροι.
-
Το κακό με τις μοτοσυκλέτες είναι πως είναι σχετικά δύσκολο να καταλάβεις ποιος είναι ποιος...
Πολύ μικροί, με ΟΛΑ τα χρώματα της παλέττας όλοι, και άντε να καταλάβεις ποιος πέρασε ποιον...
Για όποιον ενδιαφέρεται και έχει δορυφορική, το RTL από φέτος άρχισε να τα δείχνει.
-
Συγνώμη παιδιά που θα επεμβώ αλλά ο Rossi μέχρι σήμερα στη
Honda ήταν. Φέτος για 20 εκατ $ πήγε στην Yamaha. Είναι η πρώτη
φορά που το κάνει αυτό.Ο MS το 1995 δεν πήγε στην Williams ή δεν έμεινε στην Bennetton
αλλά πήγε στην Ferrari. Περίμενε 4 χρόνια και τώρα δρέπει τους
καρπούς. Γιατί στα 35 του να πάει και πάλι σε μία ομάδα και ούτω
καθ' εξής. Θα χρειαστεί 2 χρόνια για να φέρει ένα μονοθέσιο
σε ανταγωνιστικό επίπεδο για να πάρει πόσους τίτλους....Αφήστε τους νέους και ολίγον λίγοτερο νέους και φέρελπεις
νεαρούς να ιδρώσουν ακόμα. Αν τα πράγματα φέτος φτάσουν
σε επίπεδο ο MS να πάρει καμμιά 15αρια νίκες τότε του χρόνου
το #1 δεν θα είναι στο grid.
Επίσημο thread - Spanish GP 2004